Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:8443-7455-7891-0814
Версія документу
№3
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№7-085-21-ЕП/КО від 30.03.2021
Орган, що видав
ТОВ "Українська будівельно-технічна експертиза" (39190177) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Реконструкція Палацу культури з будівництвом громадського центру суспільних комунікацій з підземним паркінгом та приміщеннями торговельного призначення на вул. Гарматній, 26/2 у Солом’янському районі м. Києва (Коригування І черги будівництва)
Код проектної документації
PD01:9817-2570-1518-3102 Зміни №3 №АС1706К від 2020-03-02 (видав Товариство з обмеженою відповідальністю "АРХ-ЮНІОН") / Наявні експертизи: EX01:8443-7455-7891-0814
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань інженерного забезпечення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань техногенної безпеки, З питань енергозбереження
Головний експерт проекту
Харчун Юрій Панасович (АЕ 004410, АЕ 000002 )

Кошторисна вартість

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
м. Київ, вулиця Гарматна, 26/2 не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КОМПАНІЯ РОСТОК" (00227560)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
Харчун Юрій Панасович (АЕ 004410, АЕ 000002)
Відповідальний експерт З питань експлуатаційної безпеки
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
ГАВРИЛОВА НАТАЛІЯ АНАТОЛІЇВНА (АЕ 004725)
Відповідальний експерт З питань експлуатаційної безпеки
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
З питань охорони праці
Дуброва Ольга Михайлівна (АЕ 004774, АЕ 000060)
Відповідальний експерт З питань інженерного забезпечення
Шапаренко Зінаїда Сергіївна (АЕ 004726)
Відповідальний експерт З питань інженерного забезпечення
ВАЩЕНКО ОЛЬГА ІВАНІВНА (АЕ 001850, АЕ 004724)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
ПТАШКА ЛАРИСА ЛЕОНТІЇВНА (АЕ 004304, АЕ 002852)
Відповідальний експерт З питань екології
СМАГІНА ЛЮБОВ ВАСИЛІВНА (АЕ 004414, АЕ 000004)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки
ЯКИМЕНКО ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ (АЕ 000441, АЕ 004766, АЕ 007263)
Відповідальний експерт З питань енергозбереження
СКУГАР-СКВАРСЬКА ВАЛЕНТИНА ВОЛОДИМИРІВНА (АЕ 000005, АЕ 001849, АЕ 004413, АЕ 004723)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:9817-2570-1518-3102
Орган, що видав
Товариство з обмеженою відповідальністю "АРХ-ЮНІОН" (41176057)
Вид будівництва
Реконструкція
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Три стадії
Поточна стадія проектування
проект (П)
Код ДКБС
1261.1 Театри, кінотеатри та концертні зали
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Ні
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
02.03.2020
Номер проектної документації
АС1706К
Статус документа
Архівний

Додаток до експертного звіту

Проект «Реконструкція Палацу культури з будівництвом громадського центру суспільних комунікацій з підземним паркінгом та приміщеннями торговельного призначення на вул. Гарматній, 26/2 у Солом’янському районі м. Києва» (Коригування І черги будівництва) розроблений ТОВ «АРХ-ЮНІОН» (04071, м. Київ, вул. Воздвиженська, 41) у 2021 році, ГАП – Хорошавін К. В. (кваліфікаційний сертифікат: Серія АА № 000678 від 08.10.2012, свідоцтво про підвищення кваліфікації № 1677 від 23.02.2018), на замовлення ТОВ «РОСТОК-СІТІ» на підставі:

     містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки від 06.04.2017 № 545/17/012/009-17;

     завдання на коригування проекту І черги будівництва, затвердженого замовником;

     технічних умов і листів щодо проектування об’єкта, виданих відповід­ними службами м. Києва.

Ескізний проект «Реконструкція Палацу культури з будівництвом громадського центру суспільних комунікацій з підземним паркінгом та при­міщеннями торговельного призначення на вул. Гарматній, 26/2 у Солом’янсь­кому районі м. Києва» подавався на розгляд до ТОВ «Українська будівельно-технічна експертиза», за результатами якого було надано експертний звіт від 28 листопада 2019 р. № 7-379-19-ЕП/КО/1 з рекомендацією для схвалення проекту в цілому, в тому числі з виділенням двох черг будівництва, а саме:

       І черга – нове будівництво будівлі громадського центру;

       ІІ черга – реконструкція Палацу культури заводу «Росток».

Коригування зазначеного ескізного проекту розглянуто ТОВ «Україн­ська будівельно-технічна експертиза» з наданням замовнику експертного звіту № 7-075-21-ЕП/КО від 29 березня 2021 р. з рекомендацією для схвалення проектної документації.

Проект І черги будівництва об’єкта до нинішнього його коригування було затверджено замовником на підставі позитивного експертного звіту ТОВ «Українська будівельно-технічна експертиза» від 29 листопада 2019 р. № 7-379-19-ЕП/КО.

Будівля громадського центру являє собою дво-, триповерхову каркасну будівлю площею орієнтовно 10300 м², з розмірами в плані 90 м × 52 м та умовною висотою 9,15 м.

Будівлю поділено на два блоки:

    двоповерховий блок в осях 1-9 – відкрита автостоянка на відм. мінус 4.050 (цокольний поверх) і супермаркет на відм. 0.000 (перший поверх);

    триповерховий блок в осях 9/2-14продовження автостоянки на цоколь­ному поверсі та супермаркету на першому, вхідна група, орендні примі­щення, ресторан і приміщення суспільних комунікацій на відм. 5.400 (другий поверх) в осях 9/2-14.

Коригуванням проекту передбачено зміну об’ємно-планувальних рішень громадського центру, а саме:

    двоповерховий блок:

         улаштування в осях 1-5 додаткового поверху на відмітці +4.600 для розміщення додаткових приміщень з двома розосередженими виходами на сходові клітки СК1. Вхід до цього поверху передбачено з відмітки мінус 4.050 в окремий ліфтово-сходовий блок з панорам­ним ліфтом (конструктивно вирішено в металевому каркасі з обшит­тям із сандвіч-панелей та панорамним склінням) - осі 2-4, Ж);

         в осях 1-5 зменшення кроку колон до 8,5 × 8,5 м у зв’язку із заміною звичайної покрівлі на експлуатовану

         улаштування в осях 5-9 на відмітці 9.300 експлуатованої покрівлі замість звичайної;

     триповерховий блок:

         улаштування двох додаткових розосереджених еваковиходів для доступу на експлуатовану покрівлю – сходові блоки. В осях А-В по осі А передбачено сходовий блок СК1, в осях 9/2-10, Е-Ж перед­бачено основний ліфтово-сходовий блок з доступом для МГН на покрівлю пожежним ліфтом та доступу на антресоль для тех­нічних приміщень на відмітці +9.450;

         улаштування в осях 9/2-10, А/1-1 додаткових сходів для евакуації з автостоянки (відм. мінус 4.050) та другого поверху (відм. 5.400), а також сходів для евакуації із приміщення на відмітці мінус 4.050 (відокремленого від автостоянки в цокольному поверсі);

         зміна світлопрозорих конструкцій на відмітці +5.400 в осях А/1 і 13.

Також коригуванням проекту передбачено зміну конструктивних рішень, а саме:

     влаштування металевих конструкцій для кріплення скляних вітражів другого блока по осі А в осях 9/2-12 та по осі 12 в осях В-Ж;

     заміну збірних залізобетонних стаканів у нижній частині колон на моно­літні залізобетонні підколонники;

     заміну всіх збірних залізобетонних колон на монолітні;

     заміну збірного залізобетонного перекриття на відм.+0.000 на моно­літне;

     заміну легкого покриття в осях 1-9 на систему залізобетонних балок і ферм, металевих ферм-прогонів та несучий профлист - як незнімну опалубку залізобетонної плити покриття;

     заміну в осях 9/2-13 монолітних залізобетонних балок на металеві.

Нинішнім коригуванням проекту в розділі ВК ураховані зміни об’ємно-планувальних рішень громадського центру.

У будівлі запроектовано роздільну систему господарсько-питного та протипожежного водопостачання.

Для зовнішнього пожежогасіння на проектованій кільцевій водопро­відній мережі встановлюються пожежні гідранти.

Передбачено два вводи водопроводу 2Æ100 у приміщення водопро­відної насосної станції на відм. мінус 4.050.

На вводі встановлюється загальний водомірний вузол з обвідною лінією, на якій влаштовується засувка з електроприводом.

Проектом передбачаються окремі водомірні вузли для визначення витрат холодної води супермаркету, для урахування витрат води всіх вбу­дованих приміщень та на полив території. Кожний зі споживачів вбудованих приміщень має свій окремий водомірний вузол холодного водопостачання.

Усі водомірні вузли обладнуються пристроями для знімання інфор­мації та передачі її на диспетчерський пункт.

Відгалуження до системи автоматичного пожежогасіння передба­чені від загальних вводів у будівлю до загального водомірного вузла.

На системах протипожежного водопроводу передбачається встанов­лення двох патрубків зі з’єднувальними головками Æ80 для приєднання рукавів пересувної пожежної техніки.

Для забезпечення необхідного тиску в системах господарсько-питного та протипожежного водопостачання застосовуються насосні установки.

Для зменшення використання енергоресурсів приготування гарячої води вирішено за рахунок надлишкового тепла в компресорній. Холодна вода, що підігрілась на установці рекуперації, подається до бака акумуля­тора, звідки, в разі необхідності, надходить до об’ємних електричних бой­лерів, де догрівається до необхідної температури.

Для резервного гарячого водопостачання технологічних приміщень закладу харчування проектом передбачено встановлення автономних водо­підігрівачів.

Для гарячого водопостачання усіх вбудованих приміщень і санвузлів відвідувачів супермаркету застосовуються індивідуальні накопичувальні електричні водонагрівачі, що встановлюються безпосередньо біля санітарних приладів.

Відведення побутових каналізаційних стоків передбачається само­пливом до зовнішньої мережі каналізації, відповідно до технічних умов.

Стічні води побутової та виробничої каналізації закладу громадсь­кого харчування приєднуються до зовнішньої каналізаційної мережі окре­мими випусками.

Технологічне обладнання для приготування їжі та санітарно-технічні прилади для миття посуду в торговельних приміщеннях приєднуються до внутрішньої каналізаційної мережі з розривом струменя не менше ніж 20 мм від верху приймальної воронки.

На випуску від технологічного обладнання кухні передбачено встанов­лення жироуловлювача.

Відведення дощових і талих вод з покрівлі будівлі передбачається закритою системою внутрішніх водостоків у зовнішню мережу дощової каналізації.

Трубопроводи, що прокладені нижче відм. 0.000 у неопалюваному паркінгу, запроектовано з електрообігрівом і термоізоляцією.

Для відведення стічних вод після пожежогасіння паркінгу передбачено влаштування лотоків Standartpark із самопливною системою К2 та випуском Æ200.

Воронки та трапи приєднуються до збірних трубопроводів і стояків через компенсаційні патрубки з еластичними манжетами.

Для спорожнення сухотрубної мережі пожежогасіння паркінгу в приміщенні вузла вводу передбачено трап із сухим затвором.

Коригуванням розділу ОВ передбачено:

    влаштування системи опалення, вентиляції і кондиціонування для додатково запроектованих приміщень на відмітці +4.600 в осях 1-5;

    зміну місця розміщення руфтопів системи вентиляції торговельного залу.

Усі інші рішення розділу ОВ І черги будівництва залишилися без змін і наведені в додатку до експертного звіту від 29 листопада 2019 р. № 7-379-19-ЕП/КО.

Забезпечення тепловою енергією додатково запроектованих примі­щень на відм. +4.600 передбачено від електричної мережі.

Для опалення приміщень передбачені низькотемпературні електричні конвектори з відповідним захистом від ураження струмом, які оснащені автоматичними термостатами та вбудованим захистом від перегріву. Перед­бачено зниження температури в приміщеннях у неробочий час.

Вентиляція приміщень – припливно-витяжна, з механічним спону­канням, що забезпечує подачу санітарної норми зовнішнього повітря для працівників і відвідувачів та здійснюється даховими припливно-витяжними системами з функцією теплового насоса та електричним нагрівачем і під­вісними припливно-витяжними установками.

У приміщенні суспільних комунікацій кількість зовнішнього повітря подається з урахуванням нерівномірної заповнюваності відвідувачами, що контролюється приладами контролю СО2 і системою диспетчеризації.

Підтримання оптимальної температури вирішується мультизональною VRF спліт-системою з функцією теплового насоса, з використанням озоно­безпечного фреону R410А.

При перетинанні транзитними повітроводами протипожежних пере­шкод (перегородок, стін, перекритій) та при приєднанні їх до вертикального колектора передбачається влаштування протипожежних клапанів та ущіль­нення місць проходу повітроводів та трубопроводів через перегородки і стіни негорючими матеріалами, із забезпеченням нормативної вогнестійкості пере­шкод, які вони перетинають.

Відповідно до коригування у проекті наведені принципові рішення щодо організації будівництва.

Земляні роботи виконуються екскаваторами з ємністю ковша 0,88 м³ та 1,0 м³.

Бетон на будівельний майданчик завозиться авто бетонозмішувачами. Подавання бетону в монолітні конструкції виконується за допомогою бетононасосів продуктивністю 80 м³/год.

Монтажні роботи виконуються баштовими кранами з довжиною стріли 43 та 36 м вантажопідйомністю 4,0 т. Допоміжні роботи виконуються пневмоколісними кранами вантажопідйомністю 50,0 і 25,0 т та автомобільним краном вантажопідйомністю 25,0 т.

Тривалість будівництва І черги становить 24,0 місяці, в тому числі підготовчий період – 2,0 місяці.

Проектом передбачені заходи, регламентовані нормативними актами щодо забезпечення санітарно-епідемічного благополуччя населення.

Відповідно до листа Державної установи «Інститут громадського здоровя ім. О. М. Марзєєва НАМН України» від 29.05.2018 № 19/1678 за резуль­татами наукової санітарно-епідеміологічної оцінки, проведеної фахівцями зазначеної установи, проектні матеріали «Реконструкція Палацу культури з будівництвом громадського центру суспільних комунікацій з підземним паркінгом та приміщеннями торговельного призначення для обслуговування Палацу культури на вул. Гарматній, 26/2 у Солом’янському районі м. Києва» відповідають санітарному законодавству України.

Відповідно до проектних матеріалів запропоновані коригування не призведуть до порушень умов інсоляції та природного освітлення житлових будинків, які розташовані навколо новобудови.

Рівні впливів на стан навколишнього природного середовища у зв’язку з коригуванням проекту не змінюються.

Коригуванням проекту передбачено зміну об’ємно-планувальних і конструктивних рішень, що не вплинули на умовну висоту будівлі, яка становить менше ніж 26,5 м.

Передбачено влаштування експлуатованої покрівлі у двоповерхо­вому блоці, в осях 1-9 на відмітці 9.300.

Для доступу на експлуатовану покрівлю додатково запроектовано два розсерджені евакуаційні виходи на сходові клітки типу СК1. В осях А-В по осі А передбачено сходовий блок СК1, в осях 9/2-10, Е-Ж передба­чено основний ліфтово-сходовий блок з доступом для МГН на покрівлю пожежним ліфтом та доступу на антресоль для технічних приміщень на від­мітці +9.450; улаштування додаткових приміщень на відмітці +4.600 в осях 1-5 та влаштування експлуатованої покрівлі в блоці № 1 (осі 5-9 відм. 9.300).

В осях 9/2-10, А/1-1 додатково запроектовані сходи для евакуації з автостоянки та другого поверху, а також сходи для евакуації із примі­щення на відмітці мінус 4.050 (відокремленого від автостоянки в цоколь­ному поверсі).

В осях 1-5 зменшено крок колон до 8500 × 8500 та в цих осях запро­ектовано поверх на відмітці +4.600 з двома розосередженими виходами на сходові клітки СК1. Вхід до цього поверху передбачено з відмітки мінус 4.050 в окремий ліфтово-сходовий блок з панорамним ліфтом (конст­руктивно вирішено в металевому каркасі з обшиттям із сандвіч-панелей та панорамним склінням) - осі 2-4, Ж. Також коригуванням передбачено зміну світлопрозорих конструкцій блока № 2 на відмітці +5.400 в осях А/1 та 13.

Основне коригування проекту, крім збільшення площі – зміна конст­руктивних рішень. Збірні залізобетонні колони автостоянки та плиту покриття 0.000 змінено на монолітні залізобетонні конструкції.

Легке покриття блока № 1 (осі 1-9) змінено на систему залізо­бетонних балок, залізобетонних ферм, металевих ферм-прогонів та несучий профлист - як незмінної опалубки залізобетонної плити покриття.

У триповерховому блоці змінено монолітні залізобетонні балки на металеві (осі 9/2-13).

Цокольний поверх (відмітка мінус 4.050-166.65)

Сходова клітка № 1 та ліфт завантаження ресторанів 630 кг змінено на пожежний ліфт 1000 кг (тамбур ПТШ приміщення 016) в осях 9-9/2, Е-Ж і технічні приміщення (ЕЩ та охорона), траволатор (010) до супер­маркету з тамбуром (09) в осях В-Е. 12-13. Основний об’єм паркінгу осі 1-12, А-Ж. Пожежний ліфт та ПТШ (приміщення 008) в осях 11-12, Г-В, евакуаційні сходи С1 № 6, в осях 9/210 ось А-А/1. З автостоянки, сходи С1 № 7 – евако­вихід із приміщення 017 та сходи типу С1 № 5 по осі 1 в осях А-Б. Евако­сходи в осях Б-В, 1 типу С1 № 4 із приміщень насосних (002.003) та ЕЩ. В осях 2-4, Д-Ж, запроектовано орендне приміщення з окремим виходом назовні та прибудованим сходово-ліфтовим блоком СК1 № 8 для доступу на поверх, відмітка +4.600.

У проекті прийняті технічні рішення, регламентовані нормативними актами з охорони праці, що забезпечують безпечну експлуатацію об’єкта.

Згідно з наведеними у відкоригованому проекті розрахунками для будівлі громадського центру визначено клас енергетичної ефективності «С».

Відповідність класу енергетичної ефективності і теплотехнічних показників має бути уточнено на наступній стадії проектування після деталювання усіх інженерних рішень і матеріалів, при цьому клас енерго­ефективності не може бути прийнятим менше класу «С».

Решта проектних рішень, прийнятих до коригування проекту, залиша­ються без змін та детально описані у додатку до експертного звіту ТОВ «Укра­їнська будівельно-технічна експертиза» № 7-379-19-ЕП/КО від 29 листопада 2019 р.

Експертиза проведена за напрямами, зазначеними у 8.6 ДСТУ 8907:2019 «Настанова щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво».

При цьому у відповідності до 8.6.9 зазначеного стандарту до прове­дення експертизи проектної документації не залучались експерти з питань ядерної і радіаційної безпеки, та експертиза за цим напрямом не проводилась, оскільки об’єкт не призначений для поводження з радіоактивними матеріа­лами та відходами від них.

Відповідно до положень ст. 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та умов договору № 7-085-21-ЕП/КО від 22.03.2021, укладеного із замовником, експертиза проекту здійснена без розгляду кошто­рисної частини проектної документації.

У процесі розгляду проекту за зауваженнями ТОВ «Українська буді­вельно-технічна експертиза» проектною організацією за погодженням із замовником у проект внесені зміни та доповнення.

Відповідальність за внесення змін в усі примірники проекту, в тому числі при внесенні проектної документації до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва (ЄДЕССБ), покладається на генпроектувальника та замовника.


Розділи