Основна інформація
Кошторисна вартість
Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи
Дата кошторису | Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. | Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн. | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | |
25.05.2023 | 3193.541 | 2529.998 | 0 | 663.543 |
Кошторисна вартість за чергами
Адреса
Адреса | Адреса згідно експериментального порядку | Наказ |
---|---|---|
Закарпатська обл., Ужгородський район, Холмківська територіальна громада, с. Холмок (станом на 01.01.2021), вулиця Українська | не присвоювалась | не призначалась |
Інформація про замовників
Правовий статус | Назва |
---|---|
Юридична особа | Відділ житлово-комунального господарства та благоустрою Холмківської сільської ради Ужгородського району (45032582) |
Об’єкти будівництва
Відповідальні особи
Посада | Напрям експеритизи | ПІб |
---|---|---|
Відповідальний експерт |
З питань кошторисної частини проектної документації
|
САВКА Олександра Іванівна (АЕ 005278, АР 001600) |
Головний експерт проекту |
З питань міцності, надійності, довговічності
|
Сопіт Володимир Володимирович (АЕ 004778, АЕ 004609, АЕ 005791, АТ 007310, АЕ 004620, АЕ 007268) |
Інформація про проєктну документацію
Додаток до експертного звіту
Клас наслідків об’єкту будівництва – СС1
Замовник – Відділ житлово-комунального господарства та
благоустрою Холмківської сільської ради Ужгородського району
Генеральний
проектувальник - ФОП Дрозд Віталій
Васильович
(ГІП - Дрозд В.В. (кваліфікаційний сертифікат АР № 013757 від 26.12.2017).
Адреса
об’єкту будівництва: вул. Л. Українки с. Коритняни
Ужгородського району
Закарпатської області.
Проектна
документацiя виконана на основi:
-
заяви замовника;
-
завдання на
проектування;
- АКТ обстеження від 2023р
- вихідна інформація.
Проектнi рiшення прийнятi
вiдповiдно до чинноrо законодавства України в
галузi мiстобудування та державних будiвельних норм.
Існуюча вулиця
має такі параметри:
-
ширина земляного
полотна 6,0 - 6,5м;
-
ширина проїзної
частини –3,0 - 4,5 м;
-
існуюче покриття
- від пк0+00 до пк4+65 щебеневе, від пк4+65 до пк4+94 грунтове ;
-
ширина узбіччя
- 1,0- 1,5 м;
-
загальна
довжина вулиці, яка
підлягає ремонту - 494 м;
В
результаті обстеження і виконання промірів
та замірів в
натурі, вищезгаданого об’єкту
встановлено:
-
від пк 0+00 до пк
2+55 існуюче щебеневе покриття на проїзній частині при ширині проїзної частини
4,5м зруйноване, нерівність як
в поздовжньому так
і в поперечному
профілі, спостерігається ямковість та ложбини.
-
від пк 2+55 до пк
3+75 існуюче щебеневе покриття на проїзній частині при ширині проїзної частини
3,9 - 4,0м зруйноване, нерівність як в поздовжньому
так і в
поперечному профілі,
спостерігається ямковість та ложбини.
-
від пк 3+75 до пк
4+00 існуюче щебеневе покриття на проїзній частині при ширині проїзної частини
3,5м зруйноване, нерівність як
в поздовжньому так
і в поперечному
профілі, спостерігається ямковість та ложбини.
-
від пк 4+00 до пк
4+65 існуюче щебеневе покриття на проїзній частині при ширині проїзної частини
3,0 м зруйноване, нерівність як
в поздовжньому так
і в поперечному
профілі, спостерігається ямковість та ложбини.
-
від пк 4+65 до пк
4+94 існуюче покриття грунтове, місцями засипане будівельними відходами.
- узбіччя ґрунтове, по всій довжині дороги
зруйноване.
-
водовідвід відкритий, кювети замулені,
місцями відсутні.
-
на пк 3+19 з’їзд ліворуч, покриття грунтощебеневе.
Від пк 2+55 до пк 3+75 на проїзній частині по правій стороні дороги екскаватором вибрати ровик поширення на глибину 0,18м шириною 0,6м. та улаштувати підстильні шари з щебеню фр. 20х40 мм при середній товщині 18см. (див аркуш 1-3).
Від
пк 3+75 до пк 4+00 на проїзній частині по правій стороні дороги екскаватором
вибрати ровик поширення на глибину 0,18м
шириною 1,1м та улаштувати підстильні
шари з щебеню фр. 20х40 мм при
середній товщині 18см. (див аркуш 1-3).
Від
пк 4+00 до пк 4+65 на проїзній частині по правій стороні дороги
екскаватором вибрати ровик поширення на
глибину 0,18м шириною 1,5м та улаштувати
підстильні шари з щебеню фр. 20х40
мм при середній товщині 18см. (див аркуш №1-3).
Від
пк 4+65 до пк 4+94 на ширину 4,5м.
улаштувати корито бульдозером
(автогрейдером) та улаштувати підстильні шари
з щебеню фр. 20х40 мм при середній товщині товщ 18см. (див аркуш №1-3).
Від пк 0+00 до пк 4+65 улаштувати виправлення профілю щебеневих основ
без додавання нового матеріалу з подальшим улаштуванням одношарової основи з
щебеню фракції 20-40мм товщиною 15см по всій довжині дороги.
По щебеню
передбачено розлив бітумної емульсії з
розрахунку 1,0 л/м. кв.
Асфальтобетонне покриття влаштовується
із гарячого дрібнозернистого щільного
асфальтобетону АСГ, Др, БНД
товщиною
Облаштування та приналежності дороги:
Виконати планування узбіччя та укріпити його
щебеневими висівками шириною 0,5м середньою товщиною
10 см.
На
пк 3+19 улаштовується щебеневий з’їзд
шириною 4,0м, довжиною 10м товщ. 10 см. В кінці дороги улаштовується торець з щебеню
товщ. 10 см. (див аркуш 1-3).
Улаштування
та прочистка існуючих кюветів буде виконано мешканцями прилеглих житлових
будинків.
Поперечний ухил
проїзної частини двосхилий
25 ‰, узбіччя 45 ‰.
За результатами розгляду проектної документації і зняття
зауважень, які були доведені письмово до замовника та усунуті в процесі
проведення експертизи, встановлено, що робочий проект «Капітальний ремонт дорожнього
покриття вул. Л. Українки с. Коритняни
Ужгородського району Закарпатської
області» розроблений відповідно до завдання на проектування
та вихідних даних відповідає вимогам до міцності, надійності та
довговічності та кошторисної документації об’єкту будівництва.
Головний експерт проекту
|
Володимир Сопіт (сертифікат
АЕ № 005791) |
Відповідальні експерти: |
Володимир Сопіт (сертифікат АЕ № 005791)
|
Олександра Савка
(сертифікат АЕ №
005278)