Основна інформація
Кошторисна вартість
Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи
Дата кошторису | Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. | Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн. | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | |
24.05.2023 | 1499.701 | 1133.274 | 0 | 366.427 |
Кошторисна вартість за чергами
Адреса
Адреса | Адреса згідно експериментального порядку | Наказ |
---|---|---|
Чернівецька обл., Чернівецький район, Сторожинецька територіальна громада, м. Сторожинець (станом на 01.01.2021) , автомобільна дорога загального користування місцевого значення О26174 Сторожинець - Панка на ділянці км 0+530 – км 0+900 | не присвоювалась | не призначалась |
Інформація про замовників
Правовий статус | Назва |
---|---|
Юридична особа | УПРАВЛІННЯ ІНФРАСТРУКТУРИ, КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ДОРІГ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (43565662) |
Об’єкти будівництва
Відповідальні особи
Посада | Напрям експеритизи | ПІб |
---|---|---|
Відповідальний експерт |
З питань експертизи проектної документації доріг
|
СНІГИР МАКСИМ ГРИГОРОВИЧ (АЕ 005161, АР 016002, АР 012618, АЕ 006737, АТ 011913) |
Відповідальний експерт |
З питань кошторисної частини проектної документації
|
САВКА Олександра Іванівна (АЕ 005278, АР 001600) |
Відповідальний експерт |
З питань експлуатаційної безпеки
З питань охорони праці З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення З питань інженерного забезпечення |
Грубляк Анатолій Васильович (АЕ 002961, АЕ 005230) |
Відповідальний експерт |
З питань екології
З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення |
Вороненко Марія Михайлівна (АЕ 000402, АЕ 006281) |
Відповідальний експерт |
З питань енергозбереження
|
Паламарюк Віталій Іларійович (СІ- 00104, АЕ 005777, АЕ 004852) |
Відповідальний експерт |
З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки |
Мартинюк Василь Іванович (АЕ 000113, АЕ 006280) |
Головний експерт проекту |
З питань міцності, надійності, довговічності
|
Сопіт Володимир Володимирович (АЕ 004778, АЕ 004609, АЕ 005791, АТ 007310, АЕ 004620, АЕ 007268) |
Інформація про проєктну документацію
Додаток до експертного звіту
Клас наслідків – СС2
Замовник – Управління інфраструктури,
капітального будівництва та експлуатації доріг Чернівецької обласної державної
адміністрації
Генеральний проектувальник – ТОВ «Універсал-Буд-Дор»
(ГІП
– Гринишин Олег Михайлович (кваліфікаційний сертифікат АР №020000 від
08.09.2022р.)
Адреса
об’єкту будівництва: Чернівецька область, Чернівецький район,
дорога загального
користування місцевого значення О26174 Сторожинець – Панка на ділянці км 0+530 – км 0+900
Проектна документацiя виконана на основi:
- завдання на проектування;
- акту обстеження від 2023 року
- вихідних документів.
Проектнi рiшення прийнятi вiдповiдно до чинноrо
законодавства України в галузi
мiстобудування та державних будiвельних норм.
Проектом передбачено влаштування тротуару вздовж
автомобільної дороги загального користування місцевого значення О26174
Сторожинець - Панка на ділянці км 0+530 – км 0+900. Згідно Завдання на
проектування проектом передбачено влаштування бортових каменів (БР 18.30.100,
БР 8.20.100); покриття тротуару з ФЕМ товщиною 6см; монолітного залізобетонного
упору зі сторони існуючого кювету; трьох ПВХ каналізаційних труб d=110мм під
тротуаром для скиду води з проїзної частини в існуючий кювет; - прочистка
існуючого кювету.
Проектна ділянка
знаходиться в м. Сторожинець, в її межах знаходиться Сторожинецький лісовий
коледж. Для забезпечення безпеки руху пішоходів, проектом передбачено
влаштування тротуару (ліворуч), шириною 1,5м.
Водовідвід на ділянці забезпечується існуючими
кюветом, який передбачено прочистити.
Ділянка дороги проходить в межах населеного пункту
Сторожинець, в межах житлової забудови, технічна категорія - ІV
Проектом не передбачено
влаштування зовнішнього освітлення.
Ділянка дороги загального користування місцевого значення
О26174 Сторожинець - Панка на ділянці км 0+530 – км 0+900, на якій передбачено
влаштування тротуару, знаходиться на прямій в плані.
Максимальний поздовжній профіль дороги
загального користування місцевого значення
О26174 Сторожинець - Панка на ділянці км 0+530 – км 0+900 становить 72‰.
Видимість в поздовжньому профілі для розрахункових
швидкостей 60 км/год забезпечена.
Проектом передбачено влаштування тротуару на
існуючому узбіччі, ліворуч від осі дороги загального користування
місцевого значення О26174 Сторожинець - Панка на ділянці км 0+530 – км 0+900.
Конструкція покриття тротуару:
- основа із щебеню фр. 20-40 М800 товщиною 12 см
- шар із піщаної суміші товщиною 5см
- плитка цементо-піщана фігурна
Водовідведення з тротуару передбачено за рахунок
поперечного і поздовжнього
ухилів тротуару та земляного полотна.
Даним проектом не передбачається перевлаштування
інженерних мереж
На ділянці капітального ремонту водовідвідна
система представлена існуючим кюветом, проектом передбачена його прочистка. Для
відводу води з проїзної частини дороги, запроектовано три ПВХ каналізаційні
труби d=110мм
довжиною по 2м під тротуаром.
Проектом не передбачено улаштування автобусних
зупинок
Проектом не передбачено нанесення дорожньої
розмітки, встановлення дорожніх знаків, улаштування огородження
Поверхневі води не агресивні до бетону нормальної
щільності і спеціального захисту залізобетонних конструкцій не вимагається.
Основнi заходи з охорони працi i тeхнiки бeзпeки:
- забeзпeчeння
всiх працiвникiв, вiдповiдно iснуючих норм, засобами iндивiдуального
та колeктивного захисту (спeцодяг, взуття, окуляри та iн.);
- вивчeння всiма працiвниками правил тeхнiки бeзпeки пiд час виконання
дорожньо-будiвeльних робiт;
- провeдeння пeрeд початком робiт нeобхiдного iнструктажу з тeхнiки
бeзпeки їх виконання;
- облаштування робочих мiсць плакатами з тeхнiки бeзпeки виконання
вiдповiдних робiт;
- органiзацiя пeрeвeзeння працiвникiв до мiсця робiт тiльки на обладнаних
автомобiлях;
- влаштування освiтлeння у нiчнi часи робочих мiсць та вiдповiднe їх огороджeння;
- забeзпeчeння будiвeльних
дiлянок
примiщeннями
та спорудами санiтарно-побутового призначeння, вiдповiдно вимог нормативних докумeнтiв з тeхнiки бeзпeки,
виробничої санiтарiї та iн.
З питань
умов бeзпeки працi в ПВР повиннi бути вiдображeнi органiзацiйнi заходи:
- з попeрeджeння падiння з висоти людeй та конструкцiй, виробiв та
матeрiалiв;
- з бeзпeчного застосування машин та мeханiзмiв;
- з попeрeджeння нeбeзпeчної дiї eлeктричного струму;
- з попeрeджeння дiї на
людeй шкiдливих
виробничих чинникiв та iн.
Зазначeнi
заходи повиннi визначати як пeрeлiк робiт, що виконуватимуться за
нарядами-допусками, так i спiльнi дiї
замовника та гeнпiдрядникiв з виконання робiт в зонi дiючих
споруд, комунiкацiй та установок, з забeзпeчeнням бeзпeчного
їх виконання
-
дотримання працюючими вимог
протипожeжного рeжиму;
-
розроблeння та довeдeння до працюючих
схeм eвакуацiї людeй та тeхнiки;
-
встановлeння на об’єктах протипожeжних
щитiв з знаряддям, (хiмiчнi вогнeгасники, ящики з сухим пiском, вiдра,
лопати, багри та iн.);
- обладнання
примiщeнь вогнeгасниками з iнструкцiями, табличками з прiзвищами
вiдповiдальних за протипожeжний стан працiвникiв;
- видiлeння спeцiальних мiсць для курiння, з облаштуванням їх вiдповiдним
протипожeжним iнвeнтарeм та табличками з написом "Мiсцe для курiння";
- забeзпeчeння можливого пiд’їзду пожeжних машин до кожної будiвлi та споруди та налeжнe утримання таких проїздiв;
- на роботи повиннi допускатись тiльки працiвники, якi знають тeхнологiчнi процeси i пройшли iнструктаж з охорони працi та ознайомлeнi з протипожeжними
заходами.
ОВНС
До джерел потенційного впливу планової
діяльності на навколишнє середовище віднесено: автомобільну дорогу, як
інженерну споруду, транспортний руху та технологічні процеси ремонту і
утримання дороги.
До негативних впливів автодоріг на повітряне
середовище належать: забруднення відпрацьованими газами, твердими викидами,
шумом, вібрацією, пилом від зношення покриттів тощо.
При капітальному ремонті автомобільної дороги
при влаштуванні (ремонті) асфальтобетонного покриття покращуються транспортно-
експлуатаційні показники (рівність покриття, забезпечення плавного та
безпечного руху автотранспорту та пішоходів без додаткових перешкод), які
позитивно впливають на оточуюче середовище – знижується концентрація
забруднюючих речовин які викидаються в атмосферне повітря автотранспортом,
знижується рівень шуму на території та в межах зони впливу автомобільної дороги
, знижується рівень вібрації.
Моніторинг концентрацій шкідливих речовин,
рівень шуму, рівень вібрації необхідно здійснювати із залученням
спеціалізованих організацій які мають на це відповідні дозволи та ліцензії.
З метою зниження забруднення придорожньої смуги і
охорони навколишнього середовища в проекті прийняті такі параметри плану і
поздовжнього профілю, які забезпечують пропуск транспорту з допустимими
швидкостями, що дозволяє зменшити викиди шкідливих речовин двигунів
автомобілів.
Завдяки капітальному
ремонту покриття рівень шуму транспортного потоку зменшується. Проектом не
передбачено використання будівельних матеріалів з підвищеним вмістом шкідливих
домішок (дьогтів, смол, радіоактивного щебеню)
На проектній ділянці капітального ремонту
передбачено наступні заходи по охороні навколишнього середовища:
-
прокладання дороги в плані та
поздовжньому профілі виконано без додаткового відведення земель в постійне
користування;
-
параметри плану і поздовжнього профілю
забезпечують пропуск транспорту з високими швидкостями, що дозволяє зменшити
витрати палива і як результат забезпечує зниження кількості викидів шкідливих
речовин і рівень створюваного автотранспортом шуму;
-
природні постійні і періодичні
водотоки зберігаються. На цих ділянках передбачено ремонт існуючих
залізобетонних труб та влаштування нових;
- вище і нижче штучних споруд передбачено укріплення русел і укосів
- стік
повеневих вод регулюється боковими канавами, які укріплюються в залежності від
швидкості протікання води для недопущення ерозії грунту;
- існуюча система зовнішнього водовідведення не змінюється, узбіччя укріплені щебенем, що запобігає
пилоутворенню
Головний експерт проекту |
Володимир Сопіт
(сертифікат АЕ № 005791) |
Відповідальні
експерти: |
Віталій Паламарюк (сертифікат АЕ № 005777) Марія Вороненко (сертифікат АЕ №006281) Володимир Сопіт
(сертифікат АЕ № 005791) Василь Мартинюк (сертифікат АЕ № 006280) Анатолій Грубляк (сертифікат АЕ №005230) Олександра
Савка (сертифікат
АЕ № 005278) Максим Снігир (сертифікат АЕ № 005161) |
Розділи
![](files/tmp/qr/58f8936a06099dca664c48bf569165e1.png)