Основна інформація
Кошторисна вартість
Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи
Дата кошторису | Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. | Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн. | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | |
01.05.2023 | 22869.421 | 18303.6 | 4565.821 | 19228.114 | 15414.811 | 3813.303 |
Кошторисна вартість за чергами
Адреса
Адреса | Адреса згідно експериментального порядку | Наказ |
---|---|---|
Миколаївська обл., Вознесенський район, Южноукраїнська територіальна громада, м. Южноукраїнськ (станом на 01.01.2021), вулиця Європейська | не присвоювалась | не призначалась |
Інформація про замовників
Правовий статус | Назва |
---|---|
Юридична особа | Управління будівництва та ремонтів Южноукраїнської міської ради (44354422) |
Об’єкти будівництва
Відповідальні особи
Посада | Напрям експеритизи | ПІб |
---|---|---|
Відповідальний експерт |
З питань пожежної безпеки
|
Огурцов Олександр Юрійович (АЕ 006769, АЕ 004763, АР 020941, АЕ 005019, АЕ 007152, АР 013963) |
Відповідальний експерт |
З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
|
БОНДАР ВІТАЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ (АЕ 006452, АЕ 000020) |
Відповідальний експерт |
З питань екології
|
КАРПЕНКО ІРИНА АНАТОЛІЇВНА (АЕ 006454, АЕ 000073) |
Відповідальний експерт |
З питань експлуатаційної безпеки
З питань охорони праці З питань інженерного забезпечення |
Кобзіст Володимир Володимирович (АЕ 007354, АЕ 005956) |
Відповідальний експерт |
З питань експертизи проектної документації доріг
|
ТЕРЛЕЦЬКА НОНА МИХАЙЛІВНА (АР 021062, АЕ 005275, АЕ 006297, АР 005430) |
Відповідальний експерт |
З питань кошторисної частини проектної документації
|
ЦВЄТКОВА НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА (АЕ 003922) |
Відповідальний експерт |
З питань міцності, надійності, довговічності
|
ІВАНОВА ІРИНА АНАТОЛІЇВНА (АЕ 003452, АЕ 004680, АЕ 004942, АР 001340) |
Головний експерт проекту |
З питань міцності, надійності, довговічності
|
ІВАНОВА ІРИНА АНАТОЛІЇВНА (АЕ 003452, АЕ 004680, АЕ 004942, АР 001340) |
Інформація про проєктну документацію
Додаток до експертного звіту
Коригування виконане ТОВ «АБК «АРХСІТІ», юридична адреса: 55200 Миколаївська обл., м. Первомайськ, площа Т.Г. Шевченка,7; головний інженер проєкту Стацюк Олександр Анатолійович, кваліфікаційний сертифікат АР № 016864 від 12.11.2020 р., виданий Атестаційною архітектурно-будівельною комісією «Гільдії проєктувальників у будівництві» України у 2020р.
Робочий проєкт на «Капітальний ремонт вулиці Дружби Народів в м. Южноукраїнську Миколаївської області (коригування)» розроблено на підставі Договору №37-03-23 від 29.03.2023р. між та Замовником - Управлінням будівництва та ремонтів Южноукраїнської міської ради.
Відповідно Листа №302/2 від 05.05.2023р. у зв’язку з припиненням дії департаменту інфраструктури міського господарства Южноукраїнської міської ради (попереднього замовника робочого проєкту) повноваження замовника по представленому об’єкту закріплені на праві оперативного управління юридичною особою - Управлінням будівництва та ремонтів Южноукраїнської міської ради.
Вихідними даними для розробки проекту є:
- Завдання на коригування, затверджене начальником управління будівництва та ремонтів Южноукраїнської міської ради Приставською І.Б.;
- Акт обстеження ділянки ремонту, затверджений начальником управління будівництва та ремонтів Южноукраїнської міської ради Приставською І.Б.
У 2018 році робочий проєкт " Капітальний ремонт вулиці Дружби Народів в м.Южноукраїнську Миколаївської області.", виконаний ТОВ «АБК «АРХСІТІ», отримав позитивний Звіт ТОВ «Експертиза ЗО» №1650-18Д від 18.12.2018 р.
У 2020 році робочий проєкт «Капітальний ремонт вулиці Дружби Народів в м. Южноукраїнську Миколаївської області (корегування)", виконаний ТОВ «АБК «АРХСІТІ», отримав позитивний Звіт ТОВ «Експертиза ЗО» №206-20Д від 23.04.2020 р.
У 2021 році робочий проєкт «Капітальний ремонт вулиці Дружби Народів в м. Южноукраїнську Миколаївської області (корегування)", виконаний ТОВ «АБК «АРХСІТІ», отримав позитивний Звіт ТОВ «Експертиза ЗО» №146/23Д від 20.05.2021р.
Дозвіл на початок будівельних робіт отримано та частково виконані роботи.
У відповідності з «Порядком розроблення проєктної документації на будівництво
об'єктів», затвердженим Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та
житлово-комунального господарства України № 45 зі змінами від 17.05.2019р. у зв'язку зі збільшенням обсягів робіт та з введенням в дію нових нормативних документів виконано коригування проєкту.
Дійсний експертний звіт доповнює Звіт ТОВ «Експертиза ЗО» №1650-18Д від 18.12.2018 р., Звіт ТОВ «Експертиза ЗО» №206-20Д від 23.04.2020 р. та Звіт ТОВ «Експертиза ЗО» №146/21Д від 20.05.2021р. в частині об'ємів коригування.
Для проведення експертизи проєктно-кошторисної документації були надані наступні розділи проєкту:
Том 1.
- 12/15-23-ПЗ Пояснювальна записка.
- 12/15-23-АД Автомобільна дорога. Робочі креслення.
Том 2.
- 12/15-23-ПОБ Проєкт організації будівництва.
Том 3.
- 12/15-23-К Кошторисна документація.
Місто Южноукраїнськ Миколаївської області розташовано в гирлі річки Південний Буг, за 125 кілометрів від міста Миколаїв.
Ділянка проєктування розташована на околиці міста по вулиці Дружби Народів вздовж багатоповерхової житлової забудови.
Рельєф ділянки спокійний з стійким ухилом. Перепад відміток від 93,80 до
Проїжджа частина вулиці Дружби Народів твердим з асфальтобетонним покриттям в не задовільному стані.
Автомобільна дорога по вулиці Дружби Народів розташована на околиці міста Южноукраїнськ та є вулицею, що забезпечує транспортний (без пропуску вантажного та громадського пасажирського транспорту) і пішохідний розв’язки на території житловий районів (мікрорайонів), виходи на магістральні вулиці регульованого руху.
Згідно акту обстеження покриття ділянки автомобільної дороги – ширина від 10,0 до 14,75 м, асфальтобетонне сильно пошкоджене під час експлуатації має численні ями та вибоїни (місцями до
Існуюча бетонна основа товщиною
Водовідведення не виконується належним чином на проїзні частині збираються дощові води.
Відповідно до ДБН В.2.3-5:2018 табл. 5.1 дорога відноситься до житлової вулиці (вулиця в житловій забудові), розрахункова перспективна інтенсивність руху а автомобілів до 2500 авт/добу (табл. 4.1. ДБН В.2.3-4:2015).
Проїзна частина існуюча – двосхила, проєктуєма - двосхила.
Дорожнє бордюрне каміння – існуюче та частково відсутнє.
Автомобільна дорога пов'язана з мережею доріг загального користування міста.
Вздовж території будівництва є зелені насадження у вигляді дерев, газонів і чагарників.
Рельєф ділянки спокійний має плавний ухил зі сходу на захід.
Зупинки громадського транспорту – існуючі.
Автомобільні стоянки – відсутні (за межами проектування).
Штучні споруди також відсутні.
На майданчику будівництва тротуари, пішохідні переходи (надземні або підземні) та майданчики відпочинку відсутні.
Вздовж ділянки дороги, на якій передбачається капітальний ремонт, є існуючі підземні комунікації такі як водопостачання, каналізація та дощова каналізація, горловини та кришки люків яких підлягають заміні.
Відведення поверхневих вод проводиться вертикальним плануванням дороги вздовж узбіччя далі існуючою підземною зливовою системою.
Коригуванням робочого проєкту передбачено:
- додаткову площу покриття з'їздів на існуючі провулки за типом основної дороги на збільшену глибину заїзду (1064,0 м2);
- перерахування вартості залишкових будівельно-монтажних робіт в актуальні ціни станом на квітень – травень 2023 року.
Робочим проєктом було передбачено капітальний ремонт існуючого асфальтового покриття автомобільної дороги шляхом демонтажу (фрезерування) старого та улаштування нового шару покриття тому що старе покриття дуже потріскане і має багато вибоїн, що вказує на суттєву втрату міцності матеріалів покриття.
Для безперешкодного потрапляння на тротуари в місцях пішохідного переходу (дитячі коляски, інвалідні візки та ін.) передбачається влаштування бордюрного пандуса шириною
Також передбачається нанесення на проїзну частину дорожньої розмітки та встановлення знаків дорожнього руху.
Будівництво передбачається в одну чергу, без виділення пускових комплексів, що передбачено завданням на коригування.
План траси запроєктовано виходячи з існуючих параметрів вулиці. Проєктна вісь суміщена з віссю існуючої вулиці. План виконано в існуючих червоних лініях. Роботи з капітального ремонту передбачають використання існуючої смуги відводу без додаткового відведення земель. Враховуючи стислі умови проектування суттєве коригування елементів плану вулиці не передбачено.
Вертикальне планування, що склалося, дозволяє здійснювати безперешкодне відведення зливових вод по усій території вздовж узбіччя.
При проєктуванні прийняті наступні мінімальні параметри проїзду:
- максимальний подовжній ухил – 21,5 ‰;
- необхідність вписування вертикальних кривих при різниці алгебраїчних
ухилів - 25‰;
- максимальний поперечний ухил проїзної частини 20,0 ‰;
- освітленість покриття від існуючої системи освітлення та не менше 4 лк.
Конструкція дорожнього одягу проїзної частини та матеріал покриття дороги визначена виходячи з транспортно-експлуатаційних вимог, інтенсивності руху та складу транспортних засобів в потоці, кліматичних, ґрунтово-геологічних умов, санітарно-гігієнічних вимог, вимог безпеки та комфортності руху, забезпеченості місцевими будівельними матеріалами.
Конструктивні шари дорожнього одягу призначені, виходячи з умов деформативності, міцності, осушення та морозостійкості всієї конструкції покриття (верхній шар одягу), основу (несуча частина одягу) і підстильні шари основи. Існуючий дорожній одяг проїзної частини - асфальтобетонний, значно зруйнований під час експлуатації.
Тип покриття прийнятий капітальний (табл. 8.1 ДБН В 2.3-4:2015).
Робочим проєктом передбачено, що роботи з капітального ремонту дороги виконуються весною або влітку при температурі повітря не нижче плюс 5 С, восени – не нижче плюс 10С. Укладання гарячих асфальтобетонних сумішей потрібно проводити весною або влітку при температурою повітря не нижче плюс 5 С, восени – не нижче плюс 10 С.
Робочі креслення по робочому проєкту капітального ремонту дороги розроблені згідно з вимогами закону України «Про охорону праці», «Правил охорони праці при будівництві, ремонті та утриманні автомобільних доріг та на інших об’єктах дорожнього господарства», ДБН В.1.2-7-2021 «Основні вимоги до будівель і споруд. Пожежна безпека», ДБН В.1.2-8-2021 «Основні вимоги до будівель і споруд. Безпека життя і здоров’я людини та захист навколишнього природного середовища» та ін. чинних нормативних документів, виконання яких забезпечує безпеку будівництва та експлуатацію споруд.
Креслення робочого проєкту капітального ремонту згідно з нормативними документами протипожежних вимог в галузі проєктування та автодороги виконані будівництва.
Передбачені робочим проєктом рішення забезпечують надійність та безпеку на всіх етапах життєвого циклу об’єкта.
Робочі креслення по робочому проєкту капітального ремонту дороги розроблені згідно з вимогами закону України «Про охорону праці», «Правил охорони праці при будівництві, ремонті та утриманні автомобільних доріг та на інших об’єктах дорожнього господарства», ДБН В.1.2-7-2021, ДБН В.1.2-8-2021 та ін. чинних нормативних документів, виконання яких забезпечує безпеку будівництва та експлуатацію споруд.
Екологічний розділ робочого проєкту розроблено відповідно до вимог ДБН А.2.2-3-2014 та згідно ДБН А.2.2-1-2021 виконано окремим розділом проєкту.
Комплекс проєктних рішень по забезпеченню екологічної і санітарної безпеки в процесі планованої діяльності оцінюється як оптимальний, за умови його виконання в установленому складі і послідовності, негативний вплив на навколишнє середовище не перевищить допустимих рівнів.
Робочий проєкт виконаний з урахуванням сучасних вимог в області охорони навколишнього середовища.
Не допускається непередбачене проєктом знесення деревно-чагарникової рослинності. Знесення зелених насаджень передбачено компенсувати створенням нових насаджень в визначених місцях або при озелененні території об’єкта та його санітарної зони.
Організація та виконання робіт з капітального ремонту даного об’єкта за проєктними рішеннями, передбаченими у розділі «Проєкт організації будівництва», розробленому окремим томом, прийняті у відповідності до вимог ДБН А.3.1-5-2016 "Організація будівельного виробництва".
Для забезпечення комплексної безпеки на будівельному майданчику проєктними рішеннями передбачаються заходи з організації робіт з капремонту даного об’єкта з дотриманням під час підготовки і виконання робіт вимог з охорони праці та усіх видів промислової безпеки відповідно до ДБН А.3.2-2-2009, а також з дотриманням правил пожежної безпеки відповідно до вимог ДБН В.1.1-7:2016 "Пожежна безпека об’єктів будівництва та НАПБ А.01.001-2014 "Правила пожежної безпеки в Україні" і з дотриманням вимог природоохоронного законодавства згідно ДБН А. 2.2-1-2021.
Робочий проєкт виконано у відповідності з «Порядком розроблення проєктної документації на будівництво об'єктів», затвердженим Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України
№ 45 зі усіма змінами на 21.12.2021 р.
Висновки.
Експертиза проєкту виконана відповідно до Порядку затвердження проєктів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560, як об’єкта, що відноситься до середнього класу наслідків (відповідальності) – СС2.
В ході проведення експертизи відповідно до зауважень експертів ТОВ «Експертиза ЗО» проєктною організацією за погодженням із Замовником в проєкт внесені зміни і доповнення в креслення.
Відповідальність за внесення змін в усі екземпляри проєкту покладається на генерального проектувальника та Замовника.
Проєктна документація на об’єкт будівництва «Капітальний ремонт вулиці Дружби Народів в м. Южноукраїнську Миколаївської області» (коригування) відповідає вимогам чинних Державних нормативних документів щодо міцності, надійності та довговічності об’єкту будівництва, його експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення; у тому числі щодо доступності осіб з обмеженими фізичними можливостями та інших маломобільних груп населення, охорони праці; екології, пожежної безпеки; кошторисної частини проєкту будівництва, та може бути рекомендована до затвердження в установленому порядку.