Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:9182-0674-5215-1412
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (автоматизована дія Системи)
Статус документу
Архівний
Документ
№12-0111/01-23 від 26.05.2023
Орган, що видав
Філія ДП "Укрдержбудекспертиза" у Кіровоградській області (35851226) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Капітальний ремонт дороги по вул. Сергія Сєнчева (від вул. Родникової до будинку № 67 по вул. Сергія Сєнчева) у м. Кропивницький (коригування)
Код проектної документації
PD01:8933-7141-2237-7204 №№307 від 2023-05-10 (видав ПУРИШ АНДРІЙ ОЛЕГОВИЧ)
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань пожежної безпеки, З питань енергозбереження, З питань архітектури
Головний експерт проекту
ШЕЛЕСТ ОЛЕКСІЙ СТАНІСЛАВОВИЧ (АЕ 005712, АЕ 007156, АР 015107 )

Кошторисна вартість


Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
25.05.2023 4196.151 3354.6 841.551 596.747 459.664 137.083

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Кіровоградська обл., Кропивницький район, Кропивницька територіальна громада, м. Кропивницький (станом на 01.01.2021), вулиця Сєнчева Сергія не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КРОПИВНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (03365245)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
КОЛІСНІЧЕНКО ТАМАРА МИХАЙЛІВНА (АЕ 006277, АЕ 000431, АЕ 007225)
Архітектор З питань архітектури
ПИРОГОВА АЛЛА ВЛАДИСЛАВІВНА (АА 000082)
Відповідальний експерт З питань енергозбереження
ЛАВРІНОВА ЛАРИСА ДМИТРІВНА (АЕ 000101, АЕ 006369)
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
ШЕЛЕСТ ОЛЕКСІЙ СТАНІСЛАВОВИЧ (АЕ 005712, АЕ 007156, АР 015107)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
ПРІМІНА НАТАЛІЯ СЕРГІЇВНА (АЕ 000143, АЕ 006376)
Відповідальний експерт З питань охорони праці
З питань експлуатаційної безпеки
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
МУРОВА ЛЮДМИЛА ОЛЕКСАНДРІВНА (АЕ 001442, АЕ 006372, АЕ 000123, АЕ 006393)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
Акімова Лариса Михайлівна (АЕ 000203)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:8933-7141-2237-7204
Орган, що видав
ПУРИШ АНДРІЙ ОЛЕГОВИЧ
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Вишукування, кошторисна документація, відомість обсягів робіт, креслення, визначення категорії складності об'єкту, ТЕП
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.1 Вулиці та дороги міст і населених пунктів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
10.05.2023
Номер проектної документації
№307
Статус документа
Архівний

Додаток до експертного звіту

       Робочий проєкт розроблений генпроєктувальником ФОП Пуришем А.О., м. Кропивницький, вул. Космонавта Попова, буд. 24, корп. 1, кв. 75 (ГІП – Якубенко С.М., сертифікат АР  № 018836 від 25.01.2022) для Головного управління житлово-комунального господарства Кропивницької міської ради, на підставі завдання на проєктування, затвердженого замовником.
       Додатково замовником надано:
- погодження проєктної документації Управлінням патрульної поліції в Кіровоградській області  № 10702//41/34-2021 від 24.06.2021 р.

Стислий опис основних проєктних рішень

       Клас наслідків (відповідальності) об’єкта - СС2
       Сукупний показник  - СС2
       Коригуванням передбачається уточнення обсягів та перерахунок кошторисної вартості у поточних цінах.
       Робочим проєктом передбачається капітальний ремонт вулиці Сергія Сєнчева (від вул.Роднікової до будинку №67 по вул. Сергія Сєнчева) у м. Кропивницькому.
       Початок проєктованої ділянки знаходиться на перехрещенні вул. Родникової, кінець проєктованої ділянки знаходиться біля будинку №67 по вул. Сергія Сєнчева.
       Загальний напрямок при капітальному ремонті зберігається.
       Проєктована вісь співпадає з існуючою.
       Проєктована ділянка від початку траси ПК0+00 до ПК2+55 проходить по вулиці Сергія Сєнчева в м. Кропивницький в межах існуючих червоних ліній і додаткового відведення земель не потребує.
       Проєктована ділянка від ПК0+00 до ПК1+96 по вулиці має 2 проїзди з розділювальною смугою, від ПК1+96 до ПК2+25 без розділювальної смуги. На розділювальній смузі влаштований тротуар, опори електропередач з освітленням, газопровід низького тиску.
       Проєктована ділянка має 6 кутів повороту з мінімальним радіусом 30 м.
       Проєктом передбачено заходи для маломобільних груп населення у вигляді влаштування пандусів в місцях перетину тротуарів з проїзною частиною, похилом не більше 5 ‰ та з пониженням до рівня покриття.
       Для безпеки дорожнього руху осіб з вадами зору проєктом передбачено влаштування тактильної плитки на тротуарі перед пішохідними переходами. Поверхня покажчиків повинна бути шерехатою, рифленою з протислизькими властивостями, відмінною за структурою і кольором від прилеглих поверхонь дорожнього покриття. Основні розміри, колір, форма рифлення, призначення, правила застосування, вимоги до поверхонь покажчиків повинні відповідати вимогам ДСТУ Б В.2.2-31:2011.
       Для забезпечення безпеки руху, орієнтування водіїв передбачається встановлення дорожніх знаків і дороговказів згідно з ДСТУ 4100:2014. Щитки виготовляються із декапірованої сталі, покритої світлоповертальною плівкою високоінтенсивного алмазного типу. Стояки знаків металеві. Типорозмір дорожніх знаків І при бордюрному профілі.
       Для покращення орієнтування водіїв проєктом передбачено нанесення довговічної дорожньої розмітки згідно ДСТУ 2587:2021 «Розмітка дорожня» із холодного пластика та дорожньої фарби.
       Для організації дорожнього руху проєктом передбачається встановлення знаків пріоритету та інформаційно-вказівних для забезпечення в’їзду та виїзду автотранспорту. Основним джерелом впливу на навколишнє середовище по вулиці є рух транспортних засобів. Він створює викиди відпрацьованих газів, шум, пил. Кількість шкідливих викидів та відстань їх поширення змінюється в залежності від інтенсивності, складу руху, дорожніх умов, природних та кліматичних умов.
       Проєктом передбачено відведення дощових та талих вод з вулиці для покращення стану санітарно-гігієнічної ситуації та благоустрою даного району.
       Використовуються сертифіковані матеріали і обладнання, які не мають токсичних властивостей і дозволені до використання в Україні.
       При виконанні будівельних робіт передбачено дотримання наступних заходів з охорони навколишнього середовища:
- будівельне сміття вивозиться у спеціально відведені для цього місця;
- не допускається проникнення в грунт паливо-мастильних матеріалів;
- організовуються тимчасові будівельні майданчики.
       При дотриманні проєктних рішень та вихідних даних, забезпечується дотримання вимог з питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення та охорони навколишнього природного середовища.
       Згідно з актом обстеження існуючого дорожнього одягу проїзної частини проєктованої вулиці конструкція дорожнього одягу:
       Правий проїзд від ПК0+00 до ПК1+96 - асфальтобетон товщ. 0,05м, щебінь товщ. 0,25м, відсів товщ. 0,15 м.
       Лівий проїзд від ПК0+00-ПК0+77 - асфальтобетон товщ. 0,05м, щебінь товщ. 0,25м, відсів товщ. 0,15 м.
       Лівий проїзд від ПК0+77 до ПК1+96 – грунтощебеневе покриття.
       Лівий проїзд від ПК1+96 до ПК2+25 - асфальтобетон товщ. 0,05м, щебінь товщ. 0,25м, відсів товщ. 0,15 м.
       Проїзна частина має розмиви, руйнування, викривлення поперечного профілю, ямковість та колійність.
       Відвід води з проїзної частини забезпечується існуючими похилами.
      Стан існуючого дорожнього одягу не забезпечує безпечного руху на проїзній частині.

      Проєктована ділянка класифікується як житлова вулиця.
      Ширина існуючої проїзної частини - 3,6-4,4м
      Проєктована ділянка має 6 кутів повороту з мінімальним радіусом - 30 м
      Загальна довжина ділянки- 0,255 км
      Розрахункова швидкість- 50 км/год
      Максимальний поздовжній похил - 23‰
      Похил проїзної частини - 25‰
      Ширина проїзної частини - 3,6-4,4м

      Робочим проєктом передбачається:
      Правий проїзд:
- холодне фрезерування картами на глибину 0,05м;
- влаштування покриття з асфальтобетону дрібнозернистого щільного тип Б марка І,ДСТУ Б.В.2.7-119:2011товщ. 0,06 м;
- влаштування розмітки та дорожніх знаків.
      Лівий проїзд
      Конструкція дорожнього одягу проїзної частини на від ПК0+77 до ПК1+96:
- влаштування покриття з асфальтобетону АСГ.Др.Щ.Б.НП.І.БНД 70/100 згідно ДСТУ Б.В.2.7-119:2011 товщ. 0,06 м;
- влаштування основи з щебенево-піщаної суміші С-5 згідно ДСТУ 9197-2:2022 товщ. 0,25 м;
- влаштування основи із гранітного відсіву згідно ДСТУ 9177-2:2022товщ. 0,15 м;
- влаштування бортового каменю БР100.30.18;
- влаштування розмітки та дорожніх знаків.
      Конструкція дорожнього одягу проїзної частини на від ПК1+96 до ПК2+55:
- влаштування покриття з асфальтобетону АСГ.Др.Щ.Б.НП.І.БНД 70/100 згідно ДСТУ Б.В.2.7-119:2011 товщ. 0,05 м, розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013;
- влаштування вирівнюючого шару з асфальтобетону АСГ.Др.Щ.Б.НП.І.БНД 70/100 згідно ДСТУ Б.В.2.7-119:2011 середньою товщ. 0,03 м, розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013;
- існуючий дорожній одяг.
      Конструкція дорожнього одягу на новому будівництві тротуару:
- влаштування основи з щебенево-піщаної суміші С-7 товщ. 0,15 м, цементо-піщаної суміші товщ. 0,03м та покриття з плитки ФЕМ товщ. 0,06м;
- влаштування бортового каменю БР.100.20.8.
      Конструкція дорожнього одягу на існуючому тротуарі:
- влаштування покриття з асфальтобетону АСГ.Др.Щ.Б.НП.І.БНД 70/100 згідно ДСТУ Б.В.2.7-119:2011 товщ. 0,05 м, розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013.

       Робочим проєктом передбачені заходи, спрямовані на забезпечення санітарного й епідеміологічного благополуччя населення, пожежної безпеки та охорони праці.
       Відвід води забезпечується природними ухилами місцевості.
       Прийняті проєктні рішення виключать шкідливий вплив на рослинний та тваринний світ навколишнього середовища, запобігають погіршенню умов життєдіяльності і задовольняють потреби місцевого населення та покращують стан соціальних умов.
       Робочим проєктом не передбачається використання будівельних матеріалів з підвищеним вмістом шкідливих домішок. Радіаційний фон кам′яних матеріалів не перевищує допустимого.
       Надані проєктні рішення відповідають вимогам пожежної безпеки, санітарного й епідеміологічного благополуччя населення та охорони праці.
       Проєктними рішеннями забезпечена надійність та безпека будівель, споруд, будівельних конструкцій та основ у відповідності до вимог ДБН В.1.2-14-2018.
       Забезпечена основна вимога надійності будівельного об’єкту, його відповідність призначенню і здатність зберегти необхідні експлуатаційні якості протягом встановленого терміну експлуатації.
        Запроєктовані будівельні конструкції і основи здатні сприймати без руйнувань і недопустимих деформацій впливи, що виникають під час їх зведення так і протягом встановленого терміну експлуатації, мають достатню живучість по відношенню до локальних руйнувань і передбачених нормами аварійних впливів (пожеж, вибухів тощо).

Кошторисна документація

        Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на 22 березня 2023 року складала 4530,110 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 3605,144 тис. грн.; інші витрати – 924,966 тис. грн.
        Із загальної кошторисної вартості виконано 596,747 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 459,664 тис. грн.; інші витрати – 137,083 тис. грн.
        За результатами розгляду кошторисної документації та зняття зауважень встановлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проєктом, складено згідно з наказом Мінрегіону від 25.06.2021 №162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 17.09.2021 за №1225/36847, та Кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженими наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281.
        Загальна кошторисна вартість будівництва в поточних цінах станом на 25 травня 2023 року складає 4196,151 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 3354,600 тис. грн.; інші витрати – 841,551 тис. грн.
        Із загальної кошторисної вартості виконано 596,747 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 459,664 тис. грн.; інші витрати – 137,083 тис. грн.
        Відмічається, що робочий проєкт "Капітальний ремонт дороги по вул. Сергія Сєнчева (від вул. Родникової до будинку № 67 по вул. Сергія Сєнчева) у м. Кропивницький (коригування)" виконано згідно з вимогами ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво».
        При цьому, у процесі проведення експертизи спеціалістами філії ДП «Укрдержбудекспертиза» у Кіровоградській області надано зауваження та пропозиції щодо уточнення техніко-економічних показників та конструктивних рішень. Замовником і проєктувальником внесені до проєктної документації відповідні зміни та доповнення.



Розділи