Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:8130-4113-9017-4929
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№1/23 від 24.05.2023
Орган, що видав
ТОВ "Будпроектекспертиза" (41054749) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
«Нове будівництво під’їзних залізничних колій ТОВ «ЕРІДОН ЛОГІСТИК» при станції Любомль РФ «Львівська залізниця» Адреса об’єкта: Україна, Волинська область, Ковельський р-н, м. Любомль, вулиця Чорновола Вячеслава, земельна ділянка 5а.
Код проектної документації
PD01:2569-8945-1301-8090 №32/22 від 2022-09-15 (видав ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВГЕНПЛАН") / Наявні експертизи: EX01:8130-4113-9017-4929
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань інженерного забезпечення, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань техногенної безпеки, З питань енергозбереження
Головний експерт проекту
СУРОВЕННА ГАННА БОРИСІВНА (АЕ 003127, АЕ 006524 )

Кошторисна вартість

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Волинська обл., Ковельський район, Любомльська територіальна громада, м. Любомль (станом на 01.01.2021) , Україна, Волинська область, Ковельський р-н, м. Любомль, вулиця Чорновола Вячеслава, земельна ділянка 5а не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРІДОН ЛОГІСТИК" (44679767)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Експерт (фахівець) З питань інженерного забезпечення
Каленіченко Світлана Володимирівна
Експерт (фахівець) З питань інженерного забезпечення
Білокрис Оксана Віталіївна
Експерт (фахівець) З питань експертизи проектної документації доріг
Гоц Ігор Васильович
Відповідальний експерт З питань інженерного забезпечення
Низова Ірина Василівна (АР 003158, АЕ 006270)
Відповідальний експерт З питань охорони праці
ГОЛОВАЦЬКА НАТАЛІЯ МИХАЙЛІВНА (АЕ 006066)
Відповідальний експерт З питань міцності, надійності, довговічності
Пряха Олександр Борисович (АЕ 004736, АЕ 005250, АЕ 005439, АЕ 007260)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки
РИСАК ЄВГЕНІЙ ВАСИЛЬОВИЧ (АЕ 004760, АЕ 004141, АЕ 005267, АЕ 007252)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
З питань екології
ПАВЛЕНКО ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ (АР 017683, АЕ 005920)
Відповідальний експерт З питань енергозбереження
Непомнящий Ігор Юрійович (АЕ 006067)
Відповідальний експерт З питань експлуатаційної безпеки
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
Стретович Дмитро Миколайович (АЕ 004727, АЕ 005229, АЕ 005426)
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
СУРОВЕННА ГАННА БОРИСІВНА (АЕ 003127, АЕ 006524)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:2569-8945-1301-8090
Орган, що видав
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВГЕНПЛАН" (38765989)
Вид будівництва
Нове будівництво
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Проектні роботи
Кількість стадій проектування
Дві стадії
Поточна стадія проектування
проект (П)
Код ДКБС
2122.4 Залізничні колії промислових підприємств
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Ні
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
15.09.2022
Номер проектної документації
32/22
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Проект «Нове будівництво під’їзних залізничних колій ТОВ «ЕРІДОН ЛОГІСТИК» при станції Любомль РФ «Львівська залізниця» за адресою: Україна, Волинська область, Ковельський р-н, м. Любомль, вулиця Чорновола Вячеслава, земельна ділянка 5а розроблений ТОВ «КИЇВГЕНПЛАН» (код ЄДРПОУ: 38765989, юридична адреса: Україна, 04212, місто Київ, вул. Маршала Тимошенка, 9).

 

Клас наслідків (відповідальності) об’єкту – СС2.                        

Сукупний показник – СС2.

 

Головний інженер проекту – Крижановський Юрій Миколайович (кваліфікаційний сертифікат серія АР № 018332, виданий 23.12.2021 р.).

 

Замовник – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕРІДОН ЛОГІСТИК» (код ЄДРПОУ: 44679767, юридична адреса: Україна, 44301, Волинська обл., Ковельський р-н, м. Любомль, вул. Чорновола Вячеслава, буд. 17).

 

Підстави для проектування:

-     лист Відділу містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та комунального майна Любомльської міської ради від 16.11.2022 № 18 (LC01:2072-7870-1274-8605) щодо надання містобудівних умов та обмежень;

-   витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права від 27.09.2022 р. № 310963901 реєстраційний номер 497526307233, дата державної реєстрації 22.09.2022 р., кадастровий номер 0723310100:01:031:0832, площа земельної ділянки 1,192 га;

-   витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права від 27.09.2022 р. № 310966602 реєстраційний номер 1118229107233, дата державної реєстрації 22.09.2022 р., кадастровий номер 0723310100:01:000:0828, площа земельної ділянки 0,043 га;

-   витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права від 27.09.2022 р. № 310916023 реєстраційний номер 1118357507233, дата державної реєстрації 22.09.2022 р., кадастровий номер 0723310100:01:000:0830, площа земельної ділянки 3,7815 га;

-   витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права від 27.09.2022 р. № 310972241 реєстраційний номер 1119612707233, дата державної реєстрації 22.09.2022 р., кадастровий номер 0723310100:01:000:0829, площа земельної ділянки 0,0567 га;

-   витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права від 21.10.2022 р. № 312964118 реєстраційний номер 2648618007060, дата державної реєстрації 18.10.2022 р., кадастровий номер 0723310100:01:000:0796, площа земельної ділянки 0,1240 га;

-   витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права від 24.11.2022 р. № 315942901 реєстраційний номер 2630501007060, дата державної реєстрації 18.11.2022 р., кадастровий номер 0723310100:01:000:0798, площа земельної ділянки 0,1442 га;

-   витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права від 24.11.2022 р. № 315943986 реєстраційний номер 2630495507060, дата державної реєстрації 18.11.2022 р., кадастровий номер 0723310100:01:000:0797, площа земельної ділянки 0,3331 га;

-   рішення Любомльської міської ради від 30.08.2022 № 30/30 про надання згоди на передачу земельних ділянок в суборенду;

-   договір суборенди землі від 15.05.2023 №Д15-05/23 (земельна ділянка загальною площею 0,3589 га; кадастровий номер 0723310100:01:000:2043);

-   рішення Любомльської міської ради від 01.05.2023 № 38/2 про надання згоди на передачу земельної ділянки в суборенду;

-  технічні умови № 22/25 на будівництво об’єкту, надані АТ «УКРЗАЛІЗНИЦЯ»;

-     завдання на проектування, затверджене замовником.

 

Місце розташування ділянки проектування: Україна, Волинська область, Ковельський р-н, м. Любомль, вулиця Чорновола Вячеслава, земельна ділянка 5а.

Проектом передбачається примикання під’їзної залізничної колії ТОВ «ЕРІДОН ЛОГІСТИК» до колій станції Любомль. Під’їзна залізнична колія ТОВ «ЕРІДОН ЛОГІСТИК» примикає до колії № 14 1435 мм та колії № 13 1520 мм.

Генеральний план розроблений в складі проектної документації з дотриманням санітарних і протипожежних норм та правил, відповідно до чинних вимог норм проектування.

Благоустрій території вздовж колії передбачає улаштування службових проходів для забезпечення безпечного проходу складачів поїздів.

Майданчик проектування розташовано на вільній від забудови території. Будівництво об`єкта передбачено виконувати в три черги:

І черга будівництва:

-   під’їзна залізнична колія - 1520 мм;

-   під’їзна залізнична колія - 1435 мм;

-   ваги вагонні 1520 мм - 1 шт.;

-   ваги вагонні 1435 мм – 1 шт.;

-   маневрові пристрої (маневрові лебідки та станції натяжні) – 2 шт.;

-   зовнішнє освітлення;

-   залізобетонна труба отв. 1,25 м;

-   залізобетонна труба отв. 0,5 м;

ІІ черга будівництва:

-   підкранова колія козлового крану;

ІІІ черга будівництва:

-   технологічний переїзд.

Земляне полотно залізничної колії запроектоване і розраховане під навантаження на вісь чотиривісного вантажного вагона 294 кН (30 т. с.).

Для контролю ваги вантажів проектом передбачається встановлення на залізничних коліях ваг вагонних тензометричних для зважування вагонів у статичному режимі. Для переміщення вагонів, по фронтам навантаження, на залізничних коліях встановлюються маневрові лебідки.

Укладання залізничних колій передбачено ланками зі старопридатних рейок типу Р65 та Р50 на залізобетонних шпалах типу Ш1-1 із скріпленням КБ. Баластна призма двошарова, із щебеню фракції 25-60 мм, товщиною під шпалою 25 см, на піщаній подушці із піску середньої крупності, завтовшки 20 см. Епюра шпал в прямих та кривих - 1600 шт./км. Ширина баластної призми зверху – 3,45 м, в кривих ділянках колії зі зовнішньої сторони кривої передбачено розширення на 0,1 м. Крутизна укосів баластної призми – 1:1,5; для піщаної подушки – 1:2. Стрілочні переводи марки 1/9 - з рейок типу Р 65 та Р50 на дерев’яних брусах. Глухі перетини колії 1520 мм – 1435 мм марки 1/9 типу Р50 на дерев’яних брусах.

Проектна довжина залізничних колій:

№ 1 навантажувально-розвантажувальна - 917 м;

№ 2  навантажувально-розвантажувальна - 727 м;

№ 3 навантажувально-розвантажувальна - 858 м;

№ 4 навантажувально-розвантажувальна - 768 м.

Під’їзні колії облаштовуються типовими рейковими упорами з баластною призмою. Під’їзна залізнична колія запроектована на прямих та кривих ділянках колії з мінімальним радіусом 200 метрів. Мінімальний радіус прийнято згідно з таблицею 6.4  ДБН В.2.3-19:2018. У профілі залізничні колії в межах вантажних фронтів розташовані на горизонтальній площадці.

Земляне полотно знаходиться на спланованій території підприємства та ув’язане з вертикальним плануванням комплексу. Конструкція земляного полотна прийнята з відкритим баластним шаром. Ширину основної площадки земляного полотна на прямих ділянках колії прийнято 7,2 м, відповідно до таблиці 7.1 ДБН В.2.3-19:2018. Верх площадки земляного полотна передбачено двосхилим. Крутизну укосів виїмки прийнято 1:1,5. Коефіцієнт ущільнення ґрунтів насипу – 0,95. Для забезпечення надійності конструкції земляного полотна, проектом передбачено підсилення конструкції в зоні основної площадки від ПК 7+90 до ПК 9+17 улаштуванням під баластною призмою захисного шару з геотекстилем.

Загальні розміри руху під’їзної колії складуть в середньому 32 вагони на добу.

Для забезпечення обсягів перевезень проектом передбачено будівництво в межах земельної ділянки:

-     виставочної (передавальної) колії № 1-1435 мм;

-     навантажувально-розвантажувальної колії № 2-1435 мм;

-     виставочної (передавальної) колії № 3-1520 мм;

-     навантажувально-розвантажувальної колії № 4-1520 мм.

Згідно із завданням на проектування, проектом передбачено улаштування технологічного переїзду через залізничні колії. Настил переїзду влаштовується із залізобетонних плит. Для забезпечення необхідного рівня безпеки у місці влаштування переїзду, передбачено улаштування технічних засобів  дорожнього руху у відповідності до чинних нормативів.

Поїзди до підприємства надходять із зовнішньої мережі залізниць на станцію Любомль. Рух потягів за маршрутами здійснюються локомотивами Укрзалізниці. На станції Любомль виконуються операції по прийому та передачі вантажів, а також проводитися зміна поїзного локомотива на маневровий.

Під’їзна залізнична колія призначена для транспортного забезпечення логістичного комплексу з блоком виробничо-складських споруд, що проектуються за проектом 01092022 «Нове будівництво транспортного елеватора одночасного зберіганням 9 600 т на земельній ділянці з кадастровим номером 0723310100:01:000:0830 по вулиці Чорновола Вячеслава, 5а, місто Любомль, Ковельський р-н, Волинська область». Транспортування вантажів здійснюватиметься по загальній мережі залізничних шляхів. На терміналі виконується перевантаження вантажів з вагонів української мережі у вагони європейської колії на спеціалізованих вантажних фронтах. На станції перевантаження одночасно знаходиться один вагон української мережі залізниць і один вагон європейської мережі залізниць. Після перевантаження поїзди відправляються на мережу залізниць країн Європейського Союзу. Комплекс залізничних споруд включає в себе пристрої, будівлі та споруди необхідні для прийому, оброблення та відправлення поїздів.

Для забезпечення технологічних потреб підприємства проектом передбачено встановлення ваг вагонних:

- ваги двоплатформні БУЛАТ В2-15Б-150-SF на колії 1520 мм №4;

- ваги триплатформні БУЛАТ В3-30Б-150-SF на колії 1435 мм №2.

Ваги призначені для статичного зважування навантажених та порожніх залізничних вагонів. За допомогою лінії передавання даних інформація від ваг потрапляє безпосередньо до приміщення оператора. Також поблизу ваг вагонних знаходиться дублююче табло. Робоче місце оператора з ПК розташоване в існуючій адміністративній будівлі.

Проектом передбачається встановлення 2-х комплектів пристроїв маневрових. До комплекту маневрового пристрою входить: лебідка маневрова ЛМ-22-ДП-ОБ (правостороннього та лівостороннього виконання); станція натяжна СН-22; канат тяговий; гакові зачіпи; пристрій гальмування (гальмо ТКГ-300); затиски для кріплення тягового канату; пульти управління; пристрій для подавання звукового сигналу. Залізничні вагони можуть за допомогою маневрового пристрою пересуватися як в одну, так і в іншу сторону. Для керування маневровим пристроєм передбачено 2 пульти управління: безпосередньо в районі маневрової лебідки, а також в місцях розвантаження та завантаження залізничних вагонів.

Термінал оснащений контейнерним краном козловим двоконсольним, вантажопідйомністю 45 т, прогоном 24,0 м, з довжиною консолі 4,5 м. Висота підйому крана складає 10 м, управління краном виконується з кабіни. Загальне призначення крана – вивантаження та завантаження 20÷40 футових контейнерів, а також безпосереднє перевантаження з вагону колії шириною 1435 мм на вагон колії шириною 1520 мм і навпаки.

 

Характеристичні значення навантажень і впливів:

-  вітрове навантаження W0=460 Па;

-  снігове навантаження товщина стінки ожеледі S0=1200 Па;

-  вітрове навантаження при ожеледі Wв=160 Па;

-  товщина стінки ожеледі  b=13 мм.

Нормативна глибина промерзання ґрунту – 0,9 м.

Інтенсивність сейсмічних дій у балах шкали MSK-64 для району будівництва згідно карти ЗСР-2004-А складає 5 балів. Інженерно-геологічні вишукування  виконані у 2022 році ТОВ «Інженерний центр «Геобест». Категорія ґрунтів за сейсмічними властивостями – ІІ (середні).

Конструктивною частиною проекту передбачено улаштування:

 - фундамент під ваги БУЛАТ В3-30Б-150-SF вагонні триплатформні колії 1435 мм;

-  фундамент під ваги БУЛАТ В2-15Б-150-SF вагонні двоплатформні колії 1520 мм;

-  фундамент  під лебідкі маневрові;

 - фундамент  під станції натяжні;

-  фундамент для підкранової  колії козлового крану;

-  штучні споруди.

    За відносну відмітку 0.000 прийнята відмітка головки рейки, що відповідає абсолютній відмітці 183,650.

Фундамент під ваги вагонні триплатформні колії 1435 мм запроектовано монолітним залізобетонним у вигляді приямку. Основою для фундаменту прийнято шар ІГЕ-4 пісок середньої крупності, середньої щільності, насичений водою, від коричнево-сірого до сірого з наступними фізико – механічними показниками: с=0 кПа, Е=23 мПа, φ= 290 γ=19 кН/м3. За даними геологічних вишукувань ґрунтові води не агресивні до бетонів з показником W4. До влаштування фундаменту виконується бетонна підготовка, товщиною 100 мм, по щебеневій подушці до відм. -2.210.  Фундамент розраховано під навантаження:  власна вага вантожоприймальної платформи - 27,0 т; робоча потужність - 150 т; снігове навантаження - 124 кг/м2. Геометричні розміри фундаменту  в плані - 2,95х29,72 м, відмітка підошви - 1,810, верх фундаменту знаходиться на відмітці -0,180.

Фундамент під ваги вагонні двоплатформні колії 1520 мм запроектовано монолітним залізобетонним у вигляді приямку. Основою для фундаменту прийнято шар ІГЕ-4. Фундамент розраховано під навантаження: власна вага вантожоприймальної платформи - 18,0 т; робоча потужність - 150 т; снігове навантаження - 124 кг/м2. Геометричні розміри фундаменту в плані - 2,85х16,27 м. До початку влаштування бетонної підготовки влаштовується щебенева подушка до відм. -2,210, відмітка підошви -1,810, відмітка верху фундаменту  - 0,180. 

 Для фундаментів під ваги передбачено бетон класу С20/25; марки  W4, F100. Армування  здійснюється  арматурою класу А500С, А240С за ДСТУ 3760:2019.

Під’їзні металеві рами та закладні вироби встановлюються згідно завдання розділу ТХ. Всередині приямків передбачені бетонні підвищення, що служать захисними стоповими елементами при перевищенні допустимого навантаження. Розташування цих бетонних підвищень передбачено біля місць влаштування тензодатчиків. На під’їзній рамі влаштовується підсилений закладний виріб. Для відведення води з приямку передбачено влаштування поліетиленової труби Ø 110 мм.

Фундамент під лебідку - монолітний залізобетонний, який розраховано під навантаження, яке складається:  власна вага лебідки - 4,5 т; снігове навантаження - 124 кг/м2;  тягове зусилля - 22,0 т;  конструкція навісу - 0,3 т.  Для стійкості фундамент запроектовано з уступом. Габарит плитної частини фундаменту - 4,8х3,0х0,3(h) м. Габарит основної частини фундаменту - 4,3х2,1 х1,7(h) м. Відмітка підошви фундаменту -2,150, відмітка обрізу фундаменту -0,150. Лебідка до фундаменту кріпиться за допомогою анкерних болтів. Для захисту від опадів над лебідкою встановлюється навіс з металевих конструкцій. Основні елементи навісу - профільні труби 50х50х5 мм (ГОСТ 8639-82), які кріпляться до закладних деталей на зварюванні. Покриття навісу – профнастил.

Фундамент  під станції натяжні - монолітний залізобетонний, який розраховано під навантаження: власна вага натяжної станції - 0,65 т;  снігове навантаження -124 кг/м2; тягове зусилля - 22,0 т.

Для стійкості фундамент передбачено з уступами. Габарит плитної частини фундаменту - 4,1х3,0х0,45(h) м, габарит першого уступу - 4,1х1,4х0,3(h) м, габарит основної частини фундаменту - 3,5х1,4х1,25(h) м. Відмітка підошви фундаменту -2,200, відмітка обрізу фундаменту  -0.200.

Для фундаментів під лебідку і натяжну станцію використовується бетон класу С16/20; марки W4, F100. Армування фундаментів здійснюється арматурою А400С. Встановлення закладних виробів виконується згідно технологічних рішень. Під фундаменти виконується бетонна підготовка товщиною 100 мм. Основою для фундаментів для лебідки та під натяжну станцію прийнято ґрунт ІГЕ-4.

При проектуванні фундаменту для підкранової колії козлового крану враховані  дані технічного звіту про інженерно-геологічні вишукування.  Шар ІГЕ-1 (насипний пісок, з включеннями мілкого щебню, злежаний) не може служити основою для фундаментів підкранової колії, тому проектом прийняте рішення вибрати шар ІГЕ1 і замінити його на ІГЕ4 із заходженням в глибину шару ІГЕ 4 на 500 мм  з пошаровим ущільненням. Фізико-механічні характеристики ґрунту основи повинні бути не менш ніж: φІІ = 30°; Рd =1.65 т/м³; СІІ = 1 кПА; γІІ = 18 кН/м²; Е =23 МПа та підтверджені лабораторними дослідженнями на час дослідного ущільнення. Під фундамент  влаштовується бетонна підготовка, товщиною 100 мм з бетону кл. С8/10  по   щебеневому  підготуванню, товщиною 300 мм  фр. 25-60. Фундамент в розрізі складної конфігурації, складається з двох паралельних ділянок. Ширина підошви - 2700 мм. Довжина кожної ділянки - 150,0 м. Відстань між ділянками - 24 м. Фундамент влаштовується з деформаційними швами. У шви закладається екструдований  пінополістирол або просмолена дошка. Фундамент влаштовується з закладними деталями 300х200 мм кроком 500 мм, до яких  приварюється рейка Р65. Для фундаментів передбачено бетон класу С16/20, марки  W4 F100; армування здійснюється арматурою А500С за ДСТУ 3760:2019.

Для захисту від корозії бокові поверхні всіх фундаментів, які дотичні із ґрунтом, обмазуються гарячим бітумом за два рази по поґрунтованій поверхні. Зворотна засипка пазух фундаментів передбачена дренуючим ґрунтом шарами 150-200 мм з ущільненням його до Ρd =1.6 т/м2.

Роботи з будівництва залізобетонної водопропускної круглої труби передбачається виконувати до початку відсипання земляного полотна та укладання під’їзних залізничних колій, що проектуються. На ПК 3+75,00 передбачено улаштування водопропускної залізобетонної труби  Ø 1,25 м, L= 37,97 м для пропуску і відводу поверхневих та дренажних вод під насипом. Ланки труби, блоки, фундаментні плити  під ланки труби, блоки порталів  збірні монолітні прийняті по тип. проекту інв. №1484 вип. 0-1 та з бетону класу С16/20; марки F200, W6 передбачені монолітні упори та ділянки укріплення. Конструкції розраховані на тимчасове навантаження від залізничного рухомого складу С14.

Перед початком влаштування гравійної підготовки приймаються заходи по уникненню зволоження ґрунту основи. Передбачена заміна ґрунту ІГЕ7 та ІГЕ8, під підошвою фундаменту, на гравійно-піщану суміш та пісок середньої крупності на глибину 2,0 м з ущільненням до щільності скелету ґрунту 1,65 г/см³. Гравійна підготовка виконується в два шари (товщиною 250 мм) та проливається цементним розчином. Розрахунковий тиск під підстилаючим шаром ґрунту - 1,64 кг/см². Розрахункова несуча здатність ґрунту - 3,38 кг/см². Відмітки лотків секцій ланок водопропускної труби надані з урахуванням будівельного підйому. Для ланок труб, блоків, відкосів та портальних стін  влаштовується двошарова бітумна армована обклеювальна гідроізоляція. Шви в стиках ланок і секцій труб законопачуються паклію, просоченою бітумом. Із зовнішньої сторони труби поверху швів влаштовується обклеювальна гідроізоляція шириною 25 см. Засипка труби до брівки насипу виконується м'яким ґрунтом одночасно з обох боків горизонтальними шарами товщиною 15-20 см з ретельним ущільненням кожного шару.

 

Для забезпечення водовідведення поверхневих вод, які потрапляють до земляного полотна, передбачені  кювети, канави та влаштування дренажної каналізації. Дренажні труби прокладено вздовж залізничних колій. В якості дренажних труб прийняті поліетиленові труби Ø 160 мм з суцільною перфорацією під кутом 120º. Колодязі передбачені  із гофрованих пластикових труб. Траншея дренажу заповнюється піском середньозернистим або крупним. Кількість пилуватих та глинистих фракцій не перевищує 10%. Дренажна труба монтується на щебеневій основі завтовшки 10 см.

Для перепускання і відводу поверхневих та дренажних вод проектом передбачено будівництво водопропускної залізобетонної труби, отвором 1,25 м та загальною довжиною близько 37,97 м. Відмітки лотка труби запроектовані з урахуванням будівельного підйому.

Колії, які проектуються перетинають існуючу побутову каналізацію. Винесення мережі було передбачено проектом 03/10/2022-ЗК «Виніс мережі побутової каналізації з-під плями забудови».

Для відведення поверхневих вод, передбачена водопропускна труба, Ø 0,5 м та загальною довжиною 8 м.

Застосована труба по ТУ У В.2.6-35152929-001:2020 «Труби залізобетонні (бетонні) фальцеві  з підошвою безнапірні.» БТФП 50.20-2. В якості основи застосовується плита залізобетонна монолітна з бетону класу С16/20, F200, W6. Основа під фундамент – гравій середньої фракції.

Розрахунковий тиск під підстилаючим шаром ґрунту – 2,10 кг/см2; розрахункова несуча спроможність ґрунту – 3,10 кг/см2.

Передбачена гідроізоляція зовнішніх поверхонь ланок труби та оголовку двома шарами бітуму. Засипка труби до брівки насипу виконується м’яким ґрунтом одночасно з обох боків горизонтальними шарами (завтовшки 15-20 см) з ущільненням кожного шару легкими пневмоущільнювачами.

 

За ступенем надійності електропостачання споживачі станції відноситься в цілому до споживачів 3-ї категорії.

Для живлення споживачів біля існуючої КТП № 592 проектом передбачено встановлення силового розподільчого щита для живлення споживачів станції. Підключення силового  розподільчого щита, що проектується, передбачено кабелем марки АВВГ перетином 4х35 мм2 від  РУ-0,4 кВ існуючої КТП № 592.

Розрахунковий облік електроенергії здійснюється загальним існуючим лічильником, який встановлено в існуючому щиті 0,4 кВ КТП підприємства.

Зовнішнє освітлення прилеглої території виконується світлодіодними світильниками, встановленими на самостійних оцинкованих стійках висотою 12 м та світлодіодними прожекторами, розташованими на стійках розвантажувального пристрою (виконується по проекту навантажувального пристрою). Живлення зовнішнього освітлення передбачається від розподільчого щита 0,4 кВ, що проектується.

Управління зовнішнім освітленням передбачається за допомогою пристроїв освітлення вмонтованих в розподільчому щиті.

Проектом передбачено блискавкозахист електрообладнання, споруд та заземлюючі пристрої.

 

Для передачі інформації про зважування вантажу між вагами вагонними, що проектуються, та комп’ютером оператора-ваговика, проектом передбачено прокладання інформаційних кабелів марки КППЕ-ВП (100) 4х2х0,51 (FTP - cat.5e). Прокладання кабелів  здійснюється в захисній поліетиленовій трубі HDPE (ПВП) AS100 32/26.

Підключення інформаційних кабелів в приміщенні оператора ваг вагонних передбачено до контролера. Від контролера за допомогою інформаційного кабелю - на персональний комп’ютер. З боку ваг вагонних підключення кабелів передбачено через клемну коробку до контролера за допомогою інформаційного кабелю.

Для раціонального використання енергоресурсів проектом передбачається:

- використання системи державних стандартів у сфері енергозбереження, а саме по раціональним питомим витратам паливно-енергетичних ресурсів, методом визначення потреб в енергії, сертифікації обладнання відповідно до вимог енергозбереження;

- скорочення всіх видів втрат енергії в трансформаторах, світильниках та мережах;

- застосування світлодіодних світильників.

Для  безпечної роботи проектом передбачено такі заходи щодо охорони праці:

-  застосування захисного заземлення і захисного відключення мереж, установок і електрообладнання;

-  дотримання правил та інструкцій безпеки при роботі з маневровими пристроями;

-  щоденний технічний огляд перед роботою робочого обладнання, а також його технічне обслуговування;

-  передбачено освітлення відповідно вимогам чинного законодавства України;

-  працівники забезпечуються спеціальним одягом, спеціальним взуттям та іншими засобами індивідуального захисту;

-  земельні роботи ведуться з дотриманням правил безпеки;

-  обладнання та пристрої мають необхідні характеристики безпеки та документи, про відповідність законодавству України.

 

Проектом передбачено забезпечення зовнішнім протипожежним водопостачанням об’єкту, що проектується,  за рахунок існуючої системи протипожежного водопостачання, до якої входять два пожежних резервуара загальним об’ємом 300 м3, насосної станції, кільцевого водопроводу та пожежних гідрантів. Витрати води для цілей зовнішнього пожежогасіння передбачено 30 л/с.

 

Проект включає достатній комплекс заходів щодо попередження або обмеження небезпечних впливів планованої діяльності на навколишнє середовище, необхідних для дотримання вимог природоохоронного та санітарного законодавства і інших законодавчих та нормативних документів, які стосуються безпеки навколишнього середовища. Очікувані залишкові впливи на навколишнє середовище, за умови реалізації всіх передбачених ОВНС заходів, прийнятні. Проект відповідає вимогам щодо забезпечення нормативного стану навколишнього середовища і його безпеки.

Відповідно до Закону України «Про оцінку впливу на довкілля», дану плановану діяльність зареєстровано в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля за № 202211210111 та отримано позитивний висновок з оцінки впливу на довкілля за № 001/202211210111/2 від 02.03.2023 р. виданий Управлінням екології та природних ресурсів Волинської обласної державної адміністрації.

В процесі проведення будівельних робіт виділення інертних газів, тепла, пари, вологи, виникнення мікрокліматичних умов, що сприяють розповсюдженню шкідливих видів на флору та фауну, не очікується. Локального підвищення або зниження температури повітря, температури природних водних об’єктів, зміни вологості повітря не очікується; виділення парникових газів не відбудеться; зміни клімату і мікроклімату не передбачається.

При проведенні будівельних робіт зрізання ґрунтово-рослинного шару не передбачається. Згідно технічного звіту про інженерно-геологічні вишукування на території об'єкту у Волинській області, м. Любомль - рослинний шар ґрунту відсутній.

Вплив на ґрунти під час будівництва буде носити тимчасовий характер, тривалість якого обмежена терміном продовження будівництва. При нормальній експлуатації об’єкту вплив на ґрунти не передбачається.

Вплив хімічних та фізичних факторів забруднення атмосфери є незначним та допустимим. Теплове забруднення повітряного басейну не передбачається.

Під час виконання будівельно-монтажних робіт вплив на атмосферне повітря можливий при виконанні розвантажувально-завантажувальних робіт (пересипання гравійно-піщаних сумішей); проведені робіт по зварюванню та різці металевих конструкцій; при ґрунтуванні та фарбуванні металевих поверхонь; при роботі ДВЗ будівельних машин та механізмів. Шумове забруднення в процесі виконання підготовчих та монтажних робіт відбуватиметься за рахунок роботи двигунів автомобільної і будівельної техніки. Вплив на атмосферне повітря (викиди та шум) носить тимчасовий характер, тривалість якого визначається розрахунковим терміном ведення будівництва.

Основним джерелом впливу на період експлуатації будуть викиди від роботи дизельного двигуна маневрового локомотиву.

З метою визначення ступеню впливу проектованих джерел викидів забруднюючих речовин на стан атмосферного повітря був виконаний розрахунок розсіювання забруднюючих речовин.

Для аналізу впливу визначені контрольні точки на межі найближчої житлової забудови в західному напрямку на відстані більше 100 м від джерела забруднення. Аналіз впливу показав, що максимальні концентрації на межі житлової забудови не перевищать 1 ГДК по всіх забруднюючих речовинах.

Шумове забруднення у процесі провадження планованої діяльності відбувається за рахунок роботи двигунів технологічного устаткування, залізничного та автомобільного транспорту. Згідно результатів розрахунків встановлено, що рівні звукового тиску не перевищують нормативних показників, отже шкідливого впливу акустичного навантаження на житлову забудову не відбувається.

Згідно з санітарною класифікацією за ДПС 173-96 нормативна санітарно-захисна зона для зовнішнього залізничного транспорту становить 100 м.

Реалізація планованої діяльності не призведе до будь-яких негативних змін інженерно-геологічних умов території, таких як виникнення зсувів, провальних чи просадних деформацій, підтоплення тощо.

Вплив на водне середовище під час будівництва носить тимчасовий характер, тривалість якого визначається розрахунковим терміном ведення будівництва.

Забір води з поверхневих та підземних водних джерел і скидання стічних вод у водні об'єкти не передбачається.

Проектні рішення не матимуть негативного впливу на водні ресурси, впливу на підземні води не передбачається.

Додаткове споживання води при експлуатації колій не планується.

При експлуатації об'єкту вплив на водне середовище відсутній.

Під’їзні залізничні колії не розміщуються у межах територій та охоронних зонах об'єктів ПЗФ та на території перспективній для заповідання (офіційно зарезервований для цієї мети).

При дотриманні технологічних регламентів, норм, що діють, і правил техніки безпеки при будівництві та експлуатації негативної дії на стан здоров'я, захворюваність, умови життєдіяльності населення і в цілому на навколишнє соціальне середовище виявлятися не буде. Вплив на здоров’я населення оцінюється як допустимий та прийнятний. Вплив об’єкту в частині поводження з відходами оцінюється як екологічно допустимий.

Проектована діяльність не спричинить порушення навколишнього природного середовища за умови дотримання всіх рішень передбачених проектними матеріалами.

 

Проектом визначені методи виконання будівельно-монтажних робіт, потреби в будівельних машинах і механізмах, матеріальних ресурсах, тимчасових будівлях і спорудах.

Будівництво виконується з розподілом на підготовчий і основний періоди будівництва.

Для будівництва об’єкта передбачається організація комплексного потоку, який складається з об’єктних потоків, останні складаються із спеціалізованих потоків, призначуваних для виконання окремих видів робіт на об’єктах будівництва.

До початку виконання земляних робіт генпідрядник повинен мати акт про винесення та переустрій всіх інженерних мереж, які знаходяться в зоні робіт на даній ділянці.

Для під’їзду механізмів та підвозу матеріалів, а також для вивезення сміття та ґрунту передбачено  використовувати існуючі постійні дороги та під’їзди.

Монтаж ланок труб, а також інші роботи з великими габаритами чи вантажем передбачено виконувати пневмоколісними кранами типу КС-5363 та КС 4361.

Загальна тривалість будівництва складає 8,5 міс. Термін будівництва по чергах: І черга - 6,0 міс., в тому числі підготовчий період - 0,5 міс.; ІІ черга - 1,5 міс., в тому числі підготовчий період - 0,5 міс.; ІІІ черга - 1,0 міс., в тому числі підготовчий період - 0,5 місяця.

У процесі проведення експертизи проекту «Нове будівництво під’їзних залізничних колій ТОВ «ЕРІДОН ЛОГІСТИК» при станції Любомль РФ «Львівська залізниця» за адресою: Україна, Волинська область, Ковельський р-н, м. Любомль, вулиця Чорновола Вячеслава, земельна ділянка 5а було зроблено ряд зауважень та пропозицій по окремих розділах проектної документації, які були доведені письмово до замовника і авторів проекту. Після опрацювання зауважень внесені необхідні зміни та доповнення до проекту.

Відповідальність за внесення змін в усі примірники проекту, в т. ч. у відомості внесені до Реєстру будівельної діяльності, покладається на проектувальника та замовника.


Розділи