Основна інформація
Кошторисна документація
Реєстраційний номер | Дата кошторису | Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. | |||
---|---|---|---|---|---|
EM01:8859-1023-1122-0306 Редакція №1 | 13.03.2023 | 83987.586 |
Кошторисна вартість
Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи
Дата кошторису | Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. | Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн. | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | |
16.05.2023 | 70008.949 | 53806.908 | 0 | 16202.041 |
Кошторисна вартість за чергами
Заявлена кошторисна вартість будівництва для черги № 2
Номер пускового комплексу | Дата кошторису | Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. | Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн. | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | ||
2 | 13.03.2023 | 63785.736 | 49936.498 | 0 | 13849.238 |
Кошторисна вартість будівництва для черги № 2 за результатами експертизи
Номер пускового комплексу | Дата кошторису | Кошторисна вартість | Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн. | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Загальна вартість | будівельні роботи | устаткування, меблі, інвентар | інші витрати | Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | ||
2 | 16.05.2023 | 51495.78 | 39977.425 | 0 | 11518.355 |
Адреса
Адреса | Адреса згідно експериментального порядку | Наказ |
---|---|---|
Закарпатська обл., Хустський район, Міжгірська територіальна громада (UA21120190000082169) , автомобільна дорога загального користування місцевого значення О 070601 Майдан-Новоселиця км 0+000 - км 8+400 | не присвоювалась | не призначалась |
Інформація про замовників
Правовий статус | Назва |
---|---|
Юридична особа | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ" (43427067) |
Об’єкти будівництва
Відповідальні особи
Посада | Напрям експеритизи | ПІб |
---|---|---|
Головний експерт проекту |
З питань експертизи проектної документації доріг
|
Мільчевич Наталія Степанівна (АЕ 005227, АР 000999) |
Відповідальний експерт |
З питань пожежної безпеки
|
ПАВЛІВ ТАРАС МИХАЙЛОВИЧ (АЕ 000496, АЕ 004314, АЕ 007182) |
Відповідальний експерт |
З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
З питань екології |
САВЧИН Михайло Михайлович (АЕ 004397) |
Відповідальний експерт |
З питань міцності, надійності, довговічності
З питань експлуатаційної безпеки З питань охорони праці З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення |
Пригара Василь Юрійович (АЕ 006643, АЕ 006655, АЕ 000141) |
Відповідальний експерт |
З питань кошторисної частини проектної документації
|
Перфун Лідія Іванівна (АЕ 005207) |
Інформація про проєктну документацію
Додаток до експертного звіту
Робочий проект розроблений у 2023 році Закарпатським ВКП ДП «Укрдіпродор» – генеральний проектувальник, ГІП Тютченко М. Г., кваліфікаційний сертифікат № 013982 серія АР від 15.02.2018 року, на підставі завдання на проектування, затвердженого замовником, акту технічного обстеження та раніше розробленого робочого проекту.
Клас наслідків (відповідальності) об’єкта будівництва – СС2. Сейсмічність ділянки будівництва – 7 балів. В основу розробки проекту покладені матеріали обстеження дороги та замірів, проведених в натурі. Існуюча дорога має такі параметри: ширина земляного полотна – 6,5-8,0 м; ширина проїзної частини – 4,5-5,0 м; існуюче покриття –асфальтобетонне; довжина обстеженої ділянки дороги - 8,400 км.
Обласна автодорога місцевого значення Майдан - Новоселиця знаходиться на території Майданівської та Голятинської сільської ради. В робочому проекті виділено дві черги будівництва, а саме: І черга будівництва - ділянка дороги від км 0+000 до км 5+430, ІІ черга будівництва - від км 5 + 430 до км 8+400.
При обстеженні дороги виявлено, що на ділянці км 0+000- км 5+430 довжиною 5430,0 м асфальтобетонне покриття - в задовільному стані (в т. ч. на мостах); на ділянці км 5+430 - км 8+400 довжиною 2970,0 м покриття зруйноване. На асфальтобетонному покритті спостерігається значна ямковість з глибиною ям до 10 см та до 5 см, відсутність поперечного профілю проїзної частини, залишки існуючого асфальтобетонного покриття займають площу до 45%. Проїзна частина шириною 4,5-5,0 м. Вздовж земляного полотна на окремих ділянках є кювет. Водовідвід відкритий. Існуючі кювети місцями замулені та відсутні. На ділянці дороги зі зруйнованим покриттям узбіччя нерівні, місцями завищені та занижені. З’їзди в кількості 33 шт. зруйновані. На існуючих мостах (в кількості 3 штук на км 3+165; км 3+820; км 5+424) асфальтобетонне покриття в задовільному стані. Зруйноване перильне огородження на мосту км 3+165; відсутнє огородження на мосту км 5+424. На обстеженій ділянці дороги розташовані 27 труб, з яких 7 труб потребують ремонту (зруйновані оголовки та окремі ланки труб) та потребують заміни 8 труб. 22 м металевого бар’єрного огородження зруйновано, відсутнє огородження на ділянці довжиною 3114,9 м. Автобусні зупинки (3 шт.) не облаштовані. На автобусній зупинці на км 6+357 розташований павільйон. Відсутня організація дорожнього руху. Основна розрахункова швидкість руху – 30 км/год та 50 км/годину.
І черга будівництва – ділянка км 0+000-км 5+430, довжиною 5430,0 м
Робочим проектом передбачено демонтувати існуюче бар’єрне огородження; поглибити існуючі кювети до проектної глибини (на 0,2 м нижче низу дорожнього одягу) та влаштувати нові на окремих ділянках дороги . Поперечний похил проїзної частини прийнятий двосхилий з ухилом 25‰. Поперечний похил узбіччя - 40‰. Влаштування покриття на даній ділянці не передбачається. Робочим проектом передбачений ремонт 6-ти труб на основній дорозі на км 1+596; км 1+950; км 2+150; км 2+275; км 4+718; км 4+988 (ремонт оголовків із монолітного бетону, габіонів та окремих ланок труб) та влаштування нової труби взамін зруйнованої на км 1+784 (розбирання кам’яної арочної труби та влаштування прямокутної з/б труби 2,5х2,0 м). Також робочим проектом передбачено розчистку вхідних та вихідних отворів та русел 14-ти труб. На мостах км 3+165; км 5+424 передбачено заміну існуючого огородження з бетонних стовпчиків з металевим заповненням на нове мостове металеве бар’єрне огородження 11МО-2. Відновлення покриття передбачено на 15-ти з’їздах з наступною конструкцією дорожнього одягу Тип 2: розбирання існуючої щебеневої основи вздовж існуючої кромки проїзної частини дороги з переміщенням в межах площі виконання робіт та виправлення даної основи без додавання нового щебеневого матеріалу; влаштування основи із щебеневої суміші С 7 товщиною 15 см; влаштування покриття із гарячого щільного дрібнозернистого асфальтобетону тип А марки ІІ на бітумі БНД 50/70 товщиною 6 см. Для плавного сполучення існуючого гравійного або щебеневого покриття з проектованим асфальтобетонним передбачено влаштування торця із щебню середньою товщиною 10 см довжиною 2,0 м. Ширина проїзної частини на з’їздах зберігається існуюча. По асфальтобетонному покриттю передбачена дорожня розмітка фарбою з мікрокульками скляними світлоповертальними, що рівномірно розподіляються по поверхні свіжонанесеної розмітки. Для забезпечення безпеки руху, орієнтування водіїв передбачено влаштування дорожніх знаків І типорозміру. Щитки знаків виготовляються із декапірованої листової сталі, покритої світлоповертальною плівкою. На ділянках з висотою насипу більше 2,0 м передбачено влаштування бар’єрного дорожнього огородження 11 ДО-2.
ІІ черга будівництва – ділянка км 5+430-км 8+400, довжиною 2970,0 м
Існуюча дорога забезпечує сполучення п’яти населених пунктів. Інтенсивність руху на даній дорозі відповідає ІV технічній категорії дороги. Існуюча конструкція дорожнього одягу (км 5+430 – км 8+400): асфальтобетон товщиною 5 см; чорний щебінь товщиною 7 см; щебенева основа товщиною 20 см; загальна товщина існуючого дорожнього одягу становить 32 см.
Основні критерії, за якими був виконаний розрахунок конструкції дорожнього одягу по типу 1: категорія дороги – V ; тип конструкції дорожнього одягу – удосконалений полегшений; коефіцієнт запасу міцності – 1,25; група навантаження – А2; статичне навантаження на вісь – 115кН (як для ІV категорій дороги); коефіцієнт надійності -0,75; міжремонтні строки експлуатації – 14 років. Робочим проектом на даній ділянці дороги передбачено: поглибити існуючі кювети до проектної глибини (на 0,2 м нижче низу дорожнього одягу) та влаштувати нові на окремих ділянках дороги. Непридатний ґрунт на узбіччі зрізається та вивозиться. Досипка узбіччя передбачено ґрунтом із ровиків поширення.
На ділянці дороги (ІІ черга будівництва) прийнято конструкції дорожнього одягу типу 1.
Конструкція дорожнього одягу тип 1: фрезерування існуючого покриття на глибину до 5 см з використанням відфрезерованого матеріалу на укріплення узбіччя; влаштування вирівнювального шару середньою товщиною 5см (виправлення поперечного профілю); шар основи із щебеневої суміші С7 товщиною 15 см; нижній шар покриття із гарячого щільного дрібнозернистого асфальтобетону тип А марки ІІ на бітумі БНД 50/70 товщиною 5 см; розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 0,4 л/м2; верхній шар покриття із гарячого щільного дрібнозернистого асфальтобетону тип А марки ІІ на бітумі БНД 50/70 товщиною 4 см.
На ділянці км 7+300- км 7+400 передбачено виправлення поздовжнього профілю щебеневою сумішшю С5 середньою товщиною 17 см для забезпечення водовідведення.
Для попередження руйнування прикрайкової смуги покриття передбачено поширення основи на 0,3 м з кожної сторони. В ровику поширення влаштовується основа із щебенево-піщаної суміші С5 товщиною 30 см. Поширення влаштовується на 5 см нижче низу існуючої конструкції дорожнього одягу з поперечним похилом 30‰. Ширина ровика – 45 см. Поперечний похил проїзної частини прийнятий двосхилий із ухилом 25‰. Поперечний похил узбіччя - 40‰. Узбіччя передбачено укріпити відфрезерованим матеріалом на ширину 1,0 м товщиною 5 см.
Робочим проектом передбачений ремонт 1-ї труби на основній дорозі на км 6+720 (ремонт оголовків із бутобетону) та влаштування 7-и нових труб взамін зруйнованих: розбирання існуючих труб та влаштування круглих з/б труб діаметром 0,75 м (4 шт.) на км 5+735; км 5+985; км 6+540; км 6+865 та діаметром 1,0 (3шт.) на км 6+930; км 7+650; км 7+735. На з’їздах в кількості 2 шт. передбачено влаштування з/б труб діаметром 0,5 м. Передбачено розчистку вхідних та вихідних отворів та русел 6-ти труб. В центрі с. Голятин на з/б трубі (перепускна в кюветі) передбачено влаштувати оглядові колодязі на км 6+408; км 6+432 для забезпечення експлуатації труби діаметром 0,5 м, довжиною 50,0 м.
Відновлення покриття передбачено на 18-ти з’їздах з наступною конструкцією дорожнього одягу (тип 2) - розбирання існуючого а/б покриття товщиною 5 см; основа із щебеневої суміші С 7 товщиною 15 см; покриття із гарячого щільного дрібнозернистого асфальтобетону тип А марки ІІ на бітумі БНД 50/70 товщиною 6 см. Для плавного сполучення існуючого гравійного або щебеневого покриття з проектованим асфальтобетонним передбачено влаштування торця із щебню середньою товщиною 10 см довжиною 2,0 м; для стикування з існуючим а/б покриттям - влаштування торця із асфальтобетону, середньою товщиною.5 см довжиною 2,0 м. Ширина проїзної частини на з’їздах зберігається існуюча.
На км5+459 справа (20.0 м, автобусна зупинка «На вимогу») передбачено розбирання існуючої щебеневої основи вздовж існуючої кромки проїзної частини дороги з переміщенням в межах площі виконання робіт та виправлення даної основи без додавання нового щебеневого матеріалу; основа із щебеневої суміші С 7 товщиною 15 см; покриття із гарячого щільного дрібнозернистого асфальтобетону тип А марки ІІ на бітумі БНД 50/70, товщиною 6 см. Влаштування павільйону на даній зупинці не передбачається. На автобусних зупинках 5+935 зліва (30,0 м) та на 6+359 справа (47,0 м) передбачено влаштування покриття наступної конструкції - основа із щебеневої суміші С 5 товщиною 30 см та основа із щебеневої суміші С 7 товщиною 15 см; нижній шар покриття із гарячого щільного дрібнозернистого асфальтобетону тип А марки ІІ на бітумі БНД 50/70 товщиною 5 см; розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 0,4л/м2; верхній шар покриття із гарячого щільного дрібнозернистого асфальтобетону тип А марки ІІ на бітумі БНД 50/70 товщиною 4 см. На посадкових майданчиках: основа із фракціонованого щебню товщиною 12 см та покриття із гарячого щільного дрібнозернистого щільного асфальтобетону тип А марки ІІ на бітумі БНД 50/70 товщиною 3 см. На зупинці км 6+357 автопавільйон залишається існуючий, на км 5+935 передбачається влаштування проектованого автопавільйону.
По асфальтобетонному покриттю передбачена дорожня розмітка фарбою з мікрокульками скляними світлоповертальними, що рівномірно розподіляються по поверхні свіжонанесеної розмітки. Для забезпечення безпеки руху, орієнтування водіїв передбачено влаштування дорожніх знаків І типорозміру. Щитки знаків виготовляються із декапірованої листової сталі, покритої світлоповертальною плівкою. На ділянках в висотою насипу більше 2,0 м передбачено влаштування бар’єрного дорожнього огородження 11 ДО-2.
Можливість пересування маломобільних груп населення, у тому числі, що пересуваються на інвалідних візках та батьків з дитячими візками забезпечується існуючим безбордюрним поперечним профілем дороги.
Заявлена кошторисна вартість будівництва, визначена в поточних цінах станом на 13.03.2023 року складала 83987,586 тис. грн., в тому числі: будівельні роботи – 65155,004 тис. грн., інші витрати – 18832,582 тис. грн., з них 1-ша черга будівництва – 20201,850 тис. грн., в тому числі: будівельні роботи – 15218,506 тис. грн., інші витрати – 4983,344 тис. грн., 2-а черга будівництва – 63785,736 тис. грн., в тому числі: будівельні роботи – 49936,498 тис. грн., інші витрати – 13849,238 тис. гривень.
За результатами розгляду кошторисної документації та зняття зауважень у робочому порядку встановлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, що передбачені робочим проектом, складено відповідно до вимог Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, затверджених наказом Мінрегіону № 281 від 01.11.2021року.
Загальна кошторисна вартість будівництва, визначена в поточних цінах станом на 16.05.2023 року складає 70008,949 тис. грн., в тому числі: будівельні роботи – 53806,908 тис. грн., інші витрати – 16202,041 тис. грн., з них 1-ша черга будівництва – 18513,169 тис. грн., в тому числі: будівельні роботи – 13829,483 тис. грн., інші витрати – 4683,686 тис. грн., 2-а черга будівництва – 51495,780 тис. грн., в тому числі: будівельні роботи – 39977,425 тис. грн., інші витрати – 11518,355 тис. гривень.
При проведенні експертизи зроблено ряд зауважень та пропозицій, які були в робочому порядку доведені до замовника, після опрацювання яких до проектної документації внесені необхідні зміни і доповнення.
Розділи
