1 редакція від 17.05.2023 2 редакція від 11.07.2023

Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:4612-6511-5034-5266
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Скасований
Документ
№0176-23Е від 08.05.2023
Орган, що видав
ТОВ "НВП "Міжрегіональна будівельна експертиза" (40719528) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Капітальний ремонт проїзної частини вулиці Партизанська на ділянці від буд. № 60 до буд. № 88 в смт. Опішня Полтавського району Полтавської області. Коригування
Код проектної документації
PD01:0966-8347-2414-4783 №24.1.23 від 2023-04-25 (видав БОЛОТІНА ЮЛІЯ СЕРГІЇВНА) / Наявні експертизи: EX01:4612-6511-5034-5266
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань експертизи проектної документації доріг, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
Головний експерт проекту
СТУПАКОВ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ (АЕ 003668, АЕ 006581 )

Кошторисна вартість


Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
05.05.2023 6670.20345 5197.05 0 1473.15345 55.48645 0 0 55.48645

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Полтавська обл., Полтавський район, Опішнянська територіальна громада (UA53080350000070563), сщ. Опішня, вулиця Партизанська не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ОПІШНЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ (42748063)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
СТУПАКОВ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ (АЕ 003668, АЕ 006581)
Відповідальний експерт З питань експертизи проектної документації доріг
КЛЕПИЦЯ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСІЙОВИЧ (АР 003603, АЕ 005225)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
Ткаченко Ніна Вікторівна (АЕ 002609)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
ТРУБЕЙ ВЯЧЕСЛАВ ГРИГОРОВИЧ (АЕ 006611, АЕ 001854, АР 020531, АЕ 007208)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
З питань екології
КАРПЕНКО ІРИНА АНАТОЛІЇВНА (АЕ 006454, АЕ 000073)
Відповідальний експерт З питань експлуатаційної безпеки
З питань охорони праці
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
ФЕДОРОВИЧ ЛІАНА ЮРІЇВНА (АЕ 002864, АЕ 006478)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:0966-8347-2414-4783
Орган, що видав
БОЛОТІНА ЮЛІЯ СЕРГІЇВНА
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
капітальний ремонт вулиці
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.1 Вулиці та дороги міст і населених пунктів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
25.04.2023
Номер проектної документації
24.1.23
Статус документа
Архівний

Додаток до експертного звіту

Шифр проєкту – 24.1.23

Клас наслідків (відповідальності) – СС2.

Замовник будівництва: Виконавчий комітет Опішнянської селищної ради  Полтавського району Полтавської області.

(Код ЄДРПОУ 42748063).

Юридична адреса: індекс 38164, Полтавська область, Полтавський район, смт. Опішня, вул.Перемоги, 3.

Генеральний проєктувальник: Фізична особа-підприємець  Болотіна Ю.С.

Юридична адреса:  індекс 36023, Полтавська область,  м. Полтава, б-р Боровиковського, 10,  кв.21. (Код ІПН 3063818347).

Головний інженер проєкту:  Болотіна Юлія Сергіївна (кваліфікаційний  сертифікат

 серія АР № 018262  дата видачі  23.12.2021 р.)

Робочий проєкт виконаний на підставі:

Завдання на корегування № 24.1.23 від 2023 року;

Дефектний акт від 16 березня 2023 року;

Акт технічного обстеження при коригуванні проєктної документації до об’єкту від 16 березня 2023 року;

Акт обстеження зелених насаджень, що підлягають видаленню від 16 березня 2023 року;

Акт про можливість повторного використання матеріалів від розбирання 16 березня 2023 року;

Інженерні вишукування.

 

КОРОТКИЙ ЗМІСТ ПРОЄКТУ

 Робочий проєкт «Капітальний ремонт проїзної частини вулиці  Партизанська на ділянці від буд. № 60 до буд. № 88  в смт. Опішня Полтавського  району Полтавської області». Коригування» проходив експертизу проекту, та його було розглянуто у 2022 році та отримано позитивний експертний звіт №0071-22Е від 04.04.2022 року  виданий ТОВ «НВП  «МІЖБУДЕКСП», який втрачає чинність з виходом даного звіту.

 Коригування передбачається у частині об’ємів робіт на основі уточненого дефектного акту, а також у частині кошторисної документації з приведенням вартості обладнання, матеріалів, конструкції, устаткування та інших виробів виробництва України, підприємств Полтавської області та імпортного виробництва в цінах діючих на момент складання кошторисної документації.

У проєкті передбачено капітальний ремонт проїзної частини ділянки вул. Партизанська у смт. Опішня.

Вулиця Партизанська в смт. Опішня проходить через житловий масив з приватною житловою забудовою. Ширина вулиці в межах червоних ліній складає – 13,30 – 26,00 м.

Відстань від кромки проїзної частини до забудови становить 3,25 – 11,25 м.

Вулиця Партизанська має асфальтобетонне покриття, що частково зруйноване. По вулиці

Партизанська проводиться двосторонній рух.

Ширина проїзної частини вулиці становить:

- Загальна ширина проїзної частини на ділянці ПК00+00,00 – ПК00+42,21 становить 7,70м, у т.ч. : дві смуги руху шириною по 3,00 м; ширина смуги безпеки становить 0,25 м на кожну смугу руху, ширина розширення проїзної частини по 0,60 м на кожну смугу в межах кривої у плані.

- На ділянці від ПК 00+42,21 до ПК 00+52,15 – перехідна ділянка з ширини проїзної частини 7,70 м до ширини - 6,50 м;

- На ділянці ПК00+52,15– ПК03+32,68 загальна ширина проїзної частини становить 6,50 м, у т.ч. : дві смуги руху шириною по 3,00 м; ширина смуги безпеки становить 0,25 м на кожну

смугу руху.

До вулиці Партизанська примикають:

- На ПК00+06,00(ліворуч) – вул.Партизанська з асфальтобетонним покриттям шириною 2,45м;

- На ПК00+15,00 (праворуч) – вул. Гоголя з асфальтобетонним покриттям шириною 2,75м;

- На ПК01+80,00 (праворуч) – вул. Гоголя з асфальтобетонним покриттям шириною 5,10 м

- На ПК02+91,00 та ПК03+11,00 (ліворуч) – вул. Партизанська з асфальтобетонним покриттям шириною 3,15 та 3,60 м відповідно.

Водовідведення з проїзної частини частково забезпечено поперечними та поздовжніми ухилами.

В межах вулиці проходять підземні (газопровід, водопровід та кабель зв’язку) та надземні інженерні комунікації - повітряна ЛЕП 0,4 кВ. Вздовж вулиці розташовані опори зовнішнього освітлення, що забезпечують освітлення проїзної частини у повному обсязі.

Вздовж вулиці розміщені існуючі зелені насадження (дерева), що задовольняють вимогам п. 3.4.4 ДСТУ 3587 - відстань між кромкою проїзної частини і кроною дерев повинна бути не меншою 0,5 м.

У результаті обстеження стану проїзної частини вулиці Партизанська було виявлено: - поздовжні та поперечні тріщини, вибоїни та викришування асфальтобетонного покриття проїзної частини;- відсутність поперечних ухилів проїзної частини для вчасного відведення поверхневих вод;- відсутність укріплення узбіччя - часткова відсутність засобів організації дорожнього руху (дорожня розмітка, дорожні знаки). Існуючий стан проїзної частини вулиці не відповідає вимогам для безпечного руху

 

Початок траси (ПК00+00,00), виконання робіт (ПК00+11,75), а також кінець траси (ПК05+33,05) та виконання робіт (ПК04+67,52) прийнято по осі вулиці Партизанська.

Проїзна частина.

Проїзна частина.

Пікетажна вісь прийнята по осі проїзної частини вул. Партизанська, яка має 7 вершин кутів повороту та вписано 3 радіуси кривих у плані. Відомість кутів повороту, прямих та кривих наведена у додатках до пояснювальної записки.

Ширина проїзної частини:

- На ПК00+00,00 ПК00+42,15 проєктна ширина вулиці Партизанська становить 7,70 м (у т.ч.: дві смуги руху шириною по 3,00 м; ширина смуги безпеки становить 0,25 м на кожну смугу руху, ширина розширення проїзної частини по 0,60 м на кожну смугу в межах кривої у плані).

- На ПК00+42,15 ПК00+52,15 перехідна ділянка з ширини проїзної частини 7,70 м до ширини - 6,50 м.

- На ПК01+27,90 ПК01+55,23 перехідна ділянка з ширини проїзної частини 6,50 м до ширини - 7,10 м.

- На ПК01+55,23 ПК02+05,52 проєктна ширина вулиці Партизанська становить 7,10 м (у т.ч.: дві смуги руху шириною по 3,00 м; ширина смуги безпеки становить 0,25 м на кожну смугу руху, ширина розширення проїзної частини 0,60 м в межах кривої у плані).

- На ПК02+05,52 ПК02+30,52 перехідна ділянка з ширини проїзної частини 7,10 м до ширини - 6,50 м.

- На ПК02+30,52 ПК04+47,52 проєктна ширина вулиці Партизанська становить 6,50 м (у т.ч.: дві смуги руху шириною по 3,00 м; ширина смуги безпеки становить 0,25 м на кожну смугу руху).

- На ПК04+37,52 ПК04+67,52 перехідна ділянка з ширини проїзної частини 6,50 м до ширини - 7,50 м.

- На ПК04+67,52 ПК05+13,05 проєктна ширина вулиці Партизанська становить 7,50 м (у т.ч.: дві смуги руху шириною по 3,00 м; ширина смуги безпеки становить 0,25 м на кожну смугу руху, ширина розширення проїзної частини 0,50 м на кожну смугу руху в межах кривої у плані).

- На ПК05+13,05 ПК05+33,05 перехідна ділянка з ширини проїзної частини 7,50 м до ширини - 6,00 м.

Проєктні параметри житлової вулиці місцевого значення прийняті згідно вимог ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів» (Зміна №1), а саме:

- Загальна ширина проїзної частини – 6,50 м (з врахування укріплених смуг);

- Ширина проїзної частини – 6,00 м (без врахування укріплених смуг);

- Кількість смуг руху – 2;

- Ширина смуги руху – 3,00 м;

- Ширина укріпленої смуги – 0,25 м;

- Радіуси примикання до прилеглих вулиць – 6,0-24,0 м;

- Найменший радіус кривої у плані – 130,0 м.

 Кромки проїзної частини виконуються без бортового каменю.

На ПК00+11,75 – ПК00+60,87 та ПК01+27,90 – ПК04+82,17 проєктом передбачено підсилення дорожнього одягу проїзної частини по Типу А. При цьому існуюче асфальтобетонне покриття фрезерується товщиною 5 см, після чого влаштовується вирівнюючий шар з щебенево-піщаної суміші укріпленої цементом та шар покриття з асфальтобетонної суміші товщиною 5 см.

Проєктом передбачено влаштування нового дорожнього одягу з асфальтобетонним покриттям проїзної частини по Типу Б на ділянці розширення від ПК00+30,39 до ПК00+52,15 (праворуч на ширину 0,60 м), на ПК02+99,40 – ПК03+07,90 (ліворуч на ширину 0,65 м), на ПК03+32,68 – ПК04+82,17 шириною до 0,5 м та на ПК04+82,17 – ПК05+33,05 шириною до 0,8 м. При цьому влаштовується корито із ущільненим ґрунтом, Кущ=0,98. Вздовж проїзної частини передбачено планування узбіччя шириною 1 м.

За кромками проїзної частини влаштовують узбіччя укріплене щебенево-піщаною сумішшю С-7 (фр.0-40 мм). Проєктні параметри узбіччя прийняті:

- Ширина укріпленої частини узбіччя – 0,50 м;

- Товщина шару укріплення – 12 см.

 У проєкті передбачено підсилення дорожнього одягу проїзної частини (Тип В) на з’їздах примикаючих вулиць: Гоголя (ПК00+27,80 праворуч; ПК01+80,00 праворуч) на довжину 7,25 м та 2,00 м відповідно та вулиці Пушкіна (ПК02+91,00 ліворуч; ПК03+11,00 ліворуч) на довжину 7,75 м та 5,0 м відповідно. Існуюче асфальтобетонне покриття фрезерується чи механізовано розбирається товщиною 5 см, після чого влаштовується вирівнюючий шар з щебенево-піщаної суміші укріпленої цементом та шар покриття з асфальтобетонної суміші товщиною 5 см.

На ПК00+06,00 ліворуч проєктом передбачено частково влаштувати новий дорожній одяг проїзної частини на ділянці вулиці за Типом Д. При цьому поперечний та поздовжній профіль проєктоного покриття вкладається у вигляді водовідвідного лотка для перепуску води.

Попередньо існуючий дорожній одяг розбирається та влаштовується корито із ущільненим грунтом, Кущ=0,98.

На ПК00+27,80 по вулиці Гоголя передбачено влаштувати новий дорожній одяг за Типом Д. Проєктна ширина проїзної частини становить 3,50 м. Новий дорожній одяг передбачено влаштувати на відстані 7,25 м від кромки проїзної частини вулиці Партизанська протяжністю 11,20 м. Попередньо існуючий дорожній одяг розбирається та влаштовується корито із ущільненим грунтом, Кущ=0,98.

Проєктні параметри вулиць місцевого значення в межах примикання до головної вулиці прийняті згідно вимог ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів» (Зміна №1), а саме:

- Ширина проїзної частини – 2,75-5,10 м;

- Кількість смуг руху – 1;

- Ширина смуги руху – 2,75 м;

- Радіуси примикання – не менше 6,00 м.

 Проєктом передбачено влаштувати майданчик для існуючих сміттєвих баків згідно вимог ДСТУ-Н Б Б.2.2-7:2013 Настанова з улаштування контейнерних майданчиків. Майданчик розташований по вулиці Гоголя (з’їзд на ПК00+27,80).

Проєктні параметри майданчика для сміттєвих баків прийнято:

- Ширина покриття – 2,40 м;

- Довжина покриття – 8,55 м;

- Виконання покриття – асфальтобетонне покриття товщиною 4 см;

- Виконання кромок покриття – у бортовому камені БР 100.30.15.

- Параметри майданчика розраховано на встановлення 4 сміттєвих баки.

- Матеріал огородження майданчика - металеве огородження з профільного листа ПС20;

- Висота огородження – 1,50 м.

Проєктний бортовий камінь БР100.30.15 влаштовується на бетонну основу кл. С12/15 з

попереднім влаштуванням підстилаючого шару з щебеню фракції 20-40 мм товщиною 10 см з виступом верхньої частини на 15 см над поверхнею покриття.

Навколо майданчиків передбачено влаштувати металеве огородження. Секції огородження складаються з профільного листа ПС20-1500-0,4. Довжина секцій огородження становить 2,0 м та 1,5 м. Профільні листи зварюються до перемичок та до стійок, та кріпляться саморізами покрівельними.

Стійки огородження прийняті з профільної прямокутної труби перерізом 60х30х3 мм та довжиною 1,8 м. Фундамент під стійки огородження виконується з бетону кл.С12/15.

Поперечний профіль. Поперечний профіль проїзної частини передбачений двосхилий на ділянці від ПК02+30,52 до ПК04+47,52. Поперечний ухил на цій ділянці передбачено 25‰.

Поперечний профіль проїзної частини передбачений односхилий (віраж) на ділянці від ПК00+11,75 до ПК00+60,87 (ухил ліворуч за ходом пікетажу). Поперечний ухил на цій ділянці передбачено 25‰, максимальний - 36‰.

Поперечний профіль проїзної частини передбачений односхилий (віраж) на ділянці від ПК01+27,90 до ПК02+30,52 (ухил праворуч за ходом пікетажу). Поперечний ухил на цій ділянці передбачено 15-25‰.

Поперечний профіль проїзної частини передбачений односхилий (віраж) на ділянці від ПК04+47,52 до ПК04+82,17 (ухил ліворуч за ходом пікетажу). Поперечний ухил на цій ділянці передбачено 13-40‰.

Поперечний ухил укріпленого узбіччя становить 40 ‰ у напрямку до газону.

Поздовжній профіль. Максимальний поздовжній ухил становить 35 ‰. Мінімальний поздовжній ухил - 0,8 ‰.

 У результаті вишукувань дорожнього одягу визначено існуючу конструкцію дорожнього одягу:

1. По проїзній частині вул. Партизанська:

-            Грунтова основа (суглинки легкі пилуваті);

-            Пісок – 15 см;

-            Щебінь рядовий - 25 см;

-            Асфальтобетонне покриття - 5 см.

 

2. На примиканнях вулиць Гоголя та Пушкіна:

-          Грунтова основа (суглинки легкі пилуваті);

-          Пісок – 15 см;

-          Щебінь рядовий - 21 см;

-          Асфальтобетонне покриття - 5 см.

 Розрахунок та конструювання проектного дорожнього одягу проїзної частини вулиці проводився за допомогою програмного комплексу CREDO “Радон”.

Конструкція відновлення покриття проїзної частини вулиці Тип А:

Проєктний конструктив:

Асфальтобетон АСГ.Др.Щ.Б-20.НП.І. БНД 70/100 ДСТУ Б В.2.7-119  - 5,0 см;

Розлив бітумної емульсії ЕКШ-55 (ДСТУ Б В.2.7-129:2013) - 1,2 кг/м2;

Щебенево-піщана суміш, укріплена цементом М20 (ДСТУ 9178:2022) – 8,0 см;

Існуюча конструкція:

Щебінь рядовий  - 25,0 см;

Пісок  - 15,0 см.

Конструкція нового дорожнього одягу проїзної частини вулиці Тип Б:

Асфальтобетон АСГ.Др.Щ.Б-20.НП.І. БНД 70/100 ДСТУ Б В.2.7-119  - 5,0 см;

Розлив бітумної емульсії ЕКШ-55 (ДСТУ Б В.2.7-129:2013)   1,2 кг/м2

Щебенево-піщана суміш, укріплена цементом М20 (ДСТУ 9178:2022)   8,0 см;

Щебенево-піщана суміш С-5 (фр.0-70мм) (ДСТУ Б В.2.7-30)  - 25,0 см;

Пісок середньої крупності ДСТУ Б В.2.7-32-95  - 15,0.

Конструкція підсилення дорожнього одягу проїзної частини на з’їздах Тип В:

Проєктний конструктив:

Асфальтобетон АСГ.Др.Щ.Б-20.НП.І. БНД 70/100 ДСТУ Б В.2.7-119 - 5,0 см;

Розлив бітумної емульсії ЕКШ-55 (ДСТУ Б В.2.7-129:2013) - 1,2 кг/м2;

Щебенево-піщана суміш, укріплена цементом М20 (ДСТУ 9178:2022)  - 6,0

Існуюча конструкція:

Щебінь рядовий  - 21,0 см;

Пісок  - 15,0 см.

Конструкція нового дорожнього одягу проїзної частини з’їздах Тип Д:

Асфальтобетон АСГ.Др.Щ.Б-20.НП.І. БНД 70/100 ДСТУ Б В.2.7-119  - 5,0 см;

Щебенево-піщана суміш С-5 (ДСТУ Б В.2.7-30)  - 21,0;

Пісок середньої крупності ДСТУ Б В.2.7-32-95  - 15,0.

 

Конструкція укріплення узбіччя:

Щебенево-піщана суміш, С7 (ДСТУ Б В.2.7-30)  - 12,0 см.

 

Конструкція нового дорожнього одягу майданчику для сміттєвих баків (Тип Г):

Асфальтобетон піщаний щільний на бітумі БНД 70/100, Тип Г, Марка I

(АСГ.Пщ.Щ.Г-10.НП.І БНД 70/100)   -  4см;

Щебенево-піщана суміш, С7 (ДСТУ Б В.2.7-30)  - 15,0 см.

Водовідведення з проїзної частини виконується за допомогою прикромочних лотків та за рахунок поперечних ухилів, вертикального планування покриттів у бік понижених місць.

На ПК00+06,00 ПК02+28,35 (ліворуч), ПК00+30,39 ПК01+70,00 (праворуч) проєктом передбачено влаштувати прикромочні бетонні лотки марки Б-1-22-50 шириною 0,5 м. Бетонні лотки влаштовуються на бетонну основу з бетону кл.С12/15 товщиною 10 см та щебеневу основу з щебеню фр.20-40 мм товщиною 12 см. За прикромочними лотками передбачено укріплене узбіччя. Прикромочні водовідвідні лотки мають максимальний поздовжній ухил 35 .

Проєктом передбачено влаштування бетонних площадок вхідних та вихідних оголовків водоперепускних труб для відведення поверхневих вод. Влаштовується шар основи з щебеню фракції 20-40 мм товщиною 12 см та шар покриття з монолітного бетону кл.С12/15 товщиною 10 см. Під час влаштування шару з монолітного бетону вкладається армуюча металева сітка зварна з квадратними чарунками 100х100х4 мм. Біля оголовків труби що проходить під проїзною частиною вулиці Партизанська проектні розміри площадок передбачені 2,0х2,0 м. Біля оголовків труби що проходить під проїзною частиною вулиці Гоголя проєктні розміри площадок передбачені 1,0х1,0 м.

Проєктом передбачено влаштування відкритого водовідвідного лотка з асфальтобетону по вулиці Партизанська (з’їзд на ПК00+06,00). Передбачено розібрати існуючий дорожній одяг та влаштувати новий із перерізом щоб забезпечував перетік поверхневих вод через проїзну частину.

Виконано світлотехнічний розрахунок існуючої схеми розстановки світильників, в
межах ділянки вулиці. Результат розрахунку вказує на те, що існуюча схема розстановки опор електроосвітлення з існуючими світильниками забезпечує виконання вищевказаних
нормативних вимог. Всі світильники по вулиці, мають високоефективні газорозряджувальні джерела світла і забезпечують достатні рівні освітленості.

Після влаштування покриття проїзної частини виконується нанесення дорожньої розмітки та встановлення дорожніх знаків. Дорожня розмітка виконана згідно ДСТУ 2587-2021 «Розмітка дорожня. Загальні технічні вимоги. Методи контролювання. Правила застосування».

Проєктом передбачено встановлення дорожніх знаків І типорозміру згідно ДСТУ 4100-2014 «Знаки дорожні. Загальні технічні умови. Правила застосування».

Знаки встановлюються на висоті не менше 2,0 м від поверхні землі. Це забезпечить нормальну видимість та обізнаність водіїв. Знаки встановлюються на металеві стояки дорожніх знаків типуСКМ 2.20, СКМ 2.35 СКМ 2.45. Стійки дорожніх знаків встановлюються на бетонну основу (клас бетону С8/10).

Організація будівництва.

Капітальний ремонт виконується в межах червоних ліній вулиці (згідно ДБН Б.2.2-12:2019 «Планування і забудова територій») та додаткового відведення землі не потребує. Роботи з капітального ремонту виконує спеціалізована будівельна організація, яка має відповідне матеріально-технічне забезпечення та кваліфіковані кадри. У відповідності до ДБН А.3.1-5:2016 виконання даного виду будівельних робіт відноситься до нескладних, оскільки прийняті традиційні будівельні матеріали.

Капітальний ремонт проводиться на одній половині проїзної частини при систематичному руху транспорту на другій. Під час проведення будівельних робіт передбачається застосування типових схем організації дорожнього руху згідно ДСТУ 8749:2017 "Безпека дорожнього руху. Огородження та організація дорожнього руху в місцях проведення дорожніх робіт".

До початку проведення робіт, визначену ділянку або місце виконання робіт слід облаштовувати тимчасовими технічними засобами згідно з тимчасовою типовою схемою ОДР.

Постійні дорожні знаки, дія яких розповсюджується на ділянку проведення робіт і суперечить прийнятій схемі ОДР, повинні бути зняті, а після закінчення будівельних робіт відновлені.

При виконанні робіт по кромці проїзної частини та на узбіччі, необхідно використовувати типові тимчасову схему організації дорожнього руху №1.

При виконанні робіт, що потребують перекриття однієї смуги руху проїзної частини застосовується типова тимчасова схема організації дорожнього руху №2.

При проведенні дорожніх робіт застосовуються тимчасові дорожні знаки. Під час проведення будівельних робіт передбачається застосування типових схем організації дорожнього руху згідно ДСТУ 8749:2017 "Безпека дорожнього руху. Огородження та організація дорожнього руху в місцях проведення дорожніх робіт". Типові тимчасові схеми організації дорожнього руху. При організації дорожнього руху по об’їзду ділянок ремонту, будівельна організація на стадії проєкту виконання робіт, розробляє тимчасову схему організації дорожнього руху об’їзду та погоджує з відповідним підрозділом МВС.

 Екологія

Поліпшенню екологічного фону районів розміщення об’єктів транспортної інфраструктури сприяє упорядкування дорожнього руху, що суттєво зменшить викиди вихлопних газів від транспортних засобів.

Проєктом будівництва не передбачено зведення тимчасових споруд, порушення родючого шару ґрунтів, сільськогосподарських угідь, дерево-чагарникової рослинності тощо. За умови прибирання  відходів виробництва, будівництво житлової вулиці  не повинно привести до забруднення навколишнього середовища.

В результаті прийнятих проектних рішень, способів виробництва робіт, несприятливий вплив на водне середовище автомобільною дорогою дозволить звести до мінімуму.

Водне середовище - не впливає;

Геологічне середовище - не впливає;

Рослинний світ - при влаштуванні водовідвідних заходів передбачено вирубування зелених насаджень: дерева у кількості 4 шт, чагарник у кількості 1 шт. Ями, що утворились, засипають ґрунтом та ущільнюють. Проектом передбачено максимальне збереження існуючих насаджень;

Тваринний світ - не впливає;

Повітряне середовище - вплив на стан атмосферного повітря очікується в допустимих межах. 

Соціальне середовище- даний проект дає можливість поліпшення умов життя населення.

Проєктом передбачається застосування будівельних матеріалів, конструкцій та виробів, які не завдають шкоди навколишньому середовищу.

При реалізації проектних рішень використовуються будівельні матеріали і вироби  за наявності позитивних висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи.

Будівельні матеріали та вироби використовуються за наявності документально  підтвердженої радіаційної безпеки, передбачено виконання остаточного радіаційного контролю після завершення реконструкції. На будівельному майданчику будівельники будуть забезпечені побутовими приміщеннями згідно норм п.6.1.4 табл.6.1 ДБН А.3.2-2-2009.

Рівень шуму та вібрації на робочих місцях не перевищують ГДР згідно вимог ДСН 3.3.6.037 -99, ДСН 3.3.6.039 -99. Вміст шкідливих речовин у повітрі робочої зони не перевищують ГДК відповідно до наказу МОЗ України від 14.07.20р. №1596 «Про затвердження гігієнічних регламентів допустимого вмісту хімічних і біологічних речовин у повітрі робочої зони».

Вплив на повітряний басейн носить короткочасний характер, тільки в період виконання будівельних робіт з капітального ремонту автомобільної дороги.

Після закінчення ремонтних робіт екологічна обстановка, що склалася в даному районі, не зміниться.

Охорона праці

Проєктні рішення по ремонту автомобільної дороги в частині охорони праці, в робочому проекті прийняті відповідно до НПАОП 63.21-1.01-09 «Правила охорони праці під час будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг» і з НПАОП 0.00-1.62-12 «Правила охорони праці на автомобільному транспорті».

При проведенні робіт в робочому проекті передбачено керуватися вимогами ДБН А.3.2-2-2009 «Система стандартів безпеки праці. Промислова безпека у будівництві. Основні положення», а також іншими галузевими інструкціями, вказівками та рекомендаціями щодо безпечних методів проведення робіт протипожежної безпеки, виробничої санітарії та охорони праці.

Пожежна безпека

Пожеже небезпечні технологічні процеси проєктною документацією не передбачені.

 Представленим робочим проєктом передбачені заходи, що забезпечують пожежну і техногенну безпеку, також санітарно-епідеміологічне благополуччя населення, безпеку експлуатації та вимоги охорони праці відповідно до нормативних документів.

Кошторисна документація

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною  документацією, у поточних цінах станом на 28.04.2023 р. складала  6688,51445 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 5196,520 тис. грн.; устаткування 0,000 тис. грн.; інші витрати  - 1491,99445 тис. грн.

 Згідно довідки замовника від 16.03.2023 року із загальної кошторисної вартості виконано - 55,48645 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи - 0,000 тис. грн.; устаткування - 0,000 тис. грн.; інші витрати – 55,48645 тис. грн..

За результатами розгляду кошторисної документації і зняття зауважень встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені дефектним актом, складена відповідно до вимог «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затверджено наказом Міністерства розвитку громад та території України від 01.11.2021р. № 281.

Загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 05.05.2023р. складає 6670,20345 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 5197,050 тис. грн.; устаткування – 0,000 тис. грн.; інші витрати - 1473,15345 тис. грн.

Згідно довідки замовника від 16.03.2023 року із загальної кошторисної вартості виконано - 55,48645 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи - 0,000 тис. грн.; устаткування - 0,000 тис. грн.; інші витрати – 55,48645 тис. грн..

Опис зауважень та внесених змін

Під час проведення експертизи робочого проєкту ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Міжрегіональна будівельна експертиза»  висунула зауваження до кошторисної частини проєктної документації.

За результатами розгляду, робочий проєкт  відредаговано за зауваженнями відповідно до нормативних вимог з доповненнями необхідними матеріалами та погодженнями в повному обсязі, що надає підставу затвердити його в установленому порядку.

Відповідальність за внесення змін в усі примірники проєкту покладається на проєктувальника та замовника.

Розділи