Основна інформація
Кошторисна документація
Реєстраційний номер | Дата кошторису | Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. | |||
---|---|---|---|---|---|
EM01:5285-0361-2388-3008 Редакція №1 | 20.04.2023 | 99081.146 |
Кошторисна вартість
Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи
Дата кошторису | Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. | Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн. | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | |
15.05.2023 | 96946.508 | 73914.668 | 23031.84 |
Кошторисна вартість за чергами
Заявлена кошторисна вартість будівництва для черги № 3
Номер пускового комплексу | Дата кошторису | Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. | Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн. | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | ||
20.04.2023 | 16515.125 | 11630.179 | 4884.946 |
Кошторисна вартість будівництва для черги № 3 за результатами експертизи
Номер пускового комплексу | Дата кошторису | Кошторисна вартість | Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн. | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Загальна вартість | будівельні роботи | устаткування, меблі, інвентар | інші витрати | Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | ||
15.05.2023 | 15634.755 | 10909.322 | 4725.433 |
Адреса
Адреса | Адреса згідно експериментального порядку | Наказ |
---|---|---|
Донецька обл., Покровський район, Добропільська територіальна громада, м. Добропілля (станом на 01.01.2021), вулиця Залізнича | не присвоювалась | не призначалась |
Інформація про замовників
Правовий статус | Назва |
---|---|
Юридична особа | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОБРОПІЛЬСЬКИЙ МІСЬКИЙ ТРАНСПОРТ" (36297606) |
Об’єкти будівництва
Відповідальні особи
Посада | Напрям експеритизи | ПІб |
---|---|---|
Відповідальний експерт |
З питань експертизи проектної документації доріг
|
Кармазин Олександр Васильович (АР 001575, АЕ 004930) |
Відповідальний експерт |
З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
З питань екології |
Савіцька Наталія Володимирівна (АЕ 004830, АЕ 000405, АР 001170, АР 019196) |
Експерт (фахівець) |
З питань кошторисної частини проектної документації
|
Безволенко Наталія Леонідівна (АР 012982, СІ- 00749, АЕ 005242) |
Відповідальний експерт |
З питань міцності, надійності, довговічності
|
РАДЕЦЬКИЙ СЕРГІЙ БОРИСОВИЧ (АЕ 005044) |
Відповідальний експерт |
З питань експлуатаційної безпеки
З питань інженерного забезпечення З питань охорони праці З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення |
Пушкін Костянтин Вікторович (АР 013166, АР 013071, АЕ 006114) |
Головний експерт проекту |
З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки |
ХАЛІЛОВА НАІЛЯ НАІЛІВНА (АЕ 006764, АЕ 003356, АЕ 007238) |
Інформація про проєктну документацію
Додаток до експертного звіту
Робочий проект «Реконструкція об’єкта «Капітальний ремонт автомобільної
дороги по вул. Залізнична міста Добропілля (коригування)» розроблений ТОВ «ДИЗАЙН
«ПРОДЖЕКТ ГРУП», юридична адреса: 76018, Івано-Франківська обл., місто Івано-
Франківськ, вул. Мазепи Гетьмана, буд. 144Д (ГІП – Зінченко Сергій Васильович,
кваліфікаційний сертифікат АР004949), на підставі:
- завдання на проектування, затвердженого замовником;
- інженерно-геологічних вишукувань, виконаних ДП «Укрдіпродор» -
«Харківдіпрошлях» у лютому 2019 р.;
- інженерно-геодезичних вишукувань, виконаних Товариством з обмеженою
відповідальністю «Донзембут» у лютому 2019 р.;
- лист перевірки та погодження розділу ОДР, наданий Управлінням
патрульної поліції в Донецькій області Департаменту патрульної поліції.
Класи наслідків (відповідальності) об’єктів – СС2.
Сукупний показник – СС2.
Коротка
характеристика об’єкта
Категорія дороги (автомобільна дорога
по вул. Залізнична) в межах міста Добропілля - магістраль загальноміського
значення.
Автомобільна дорога по вул.
Залізнична в межах м. Добропілля, являє собою суміжну ділянку
з автомобільною дорогою
державного значення Т-05-15 Олександрівка – Покровськ -
Костянтинопіль та забезпечує транспортний зв'язок в межах міста та сусідніх
районів і областей України.
Довжина ділянки капітального ремонту
автомобільної дороги по вул. Залізнична
-1.4 км.
Проектована ділянка дороги ПК 0+00 –
ПК 10+64 має наступні параметри:
– кількість
смуг руху - по дві в одному напрямку;
– ширина проїзної частини - 0,5+3,0+3,0+2,0+3,0+3,0+0,5=15.0 м.
Проектована ділянка дороги ПК 10+64 –
ПК 13+52 має наступні параметри:
– кількість
смуг руху - дві в одному напрямку;
– ширина
лівого проїзду 0,75+3,0+3,0+0,75 м;
– розділювальна
смуга в ґрунту 2,0 м;
– ширина правого проїзду 0,75+3,0+3,0+0,75 м.
Вд ПК 13+52 – ПК 14+40 перехідна
ділянка з шириною покриття відповідно -15.0-8,5 м.
За категорією складності
інженерно-геологічних умов ділянка відноситься до І кат.
Дорога проходить в обмежених стислих
умовах.
Основні проектні рішення
Коригуванням
робочого проекту передбачається:
-
ремонт та підсилення існуючого
асфальтобетонного покриття;
-
улаштування з’їздів в межах
радіусів заокруглень;
-
заміна існуючого бортового каменю
та улаштування нового на проектованій ділянці та в межах радіусів заокруглень
з’їздів;
-
улаштування тротуарів. Покриття
передбачено з тротуарної плитки;
-
облаштування пішохідних переходів
острівцями безпеки;
-
заміна існуючих та встановлення
нових засобів регулювання дорожнім рухом;
-
виконати розмітку на дорогах з
холодної високоякісної фарби із світлоповертальними властивостями.
При капітальному ремонті дороги не виникла необхідність перевлаштування
та виносу існуючих комунікацій.
Земляне
полотно
Ділянка дороги по вул. Залізнична
відноситься до магістральної вулиці загальноміського значення регульованого
руху. Ділянка автомобільної дороги по вул. Залізнична проектується під
розрахункову швидкість 50 км/год. з наступними параметрами:
– найбільший поздовжній похил 13 ‰;
– найменший радіус кривих у плані 40.0м;
– мінімальний радіус вертикальних кривих
(опуклих) 600.0 м;
- мінімальний радіус вертикальних кривих
(увігнутих) 1500.0 м;
- ширина тротуару 3.0 м. (на обмежених
ділянках 2.25 м)
Поздовжній профіль
- згідно з вимогами ДБН В.2.3-5:2018 для розрахункової швидкості 50 км/год.
Максимальний поздовжній ухил – 8.5 ‰.
Поперечний профіль земляного полотна
запроектовано відповідно до вимог ДБН
Б.2.2-12:2019 по параметрам
магістральної вулиці загальноміського значення. На проектованій ділянці дороги
проектом передбачено 2 типи поперечного профілю земляного полотна. Ділянка
дороги проходить в існуючих межах відводу земель.
Дорожній
одяг
Робочим проектом передбачено
посилення існуючого дорожнього одягу.
Посилення основної
дороги:
• верхній шар
покриття з гарячого щільного дрібнозернистого асфальтобетону типу А (АСГДр.Щ.А.НП.І) за
ДСТУ Б В.2.7-119:2011 на
бітумі марки БНД
70/100) за ДСТУ 4044:2019 - 5 см;
• розлив бітумної емульсії марки ЕКШ.60
за ДСТУ Б В.2.7-129:2013 0,4л/м2;
• нижній шар покриття з гарячого
щільного крупнозернистого асфальтобетону типу А
марки І (АСГ.Кр.Щ.А1.НП.І) за
ДСТУ Б В.2.7-119:2011 на
бітумі марки БНД
70/100), за ДСТУ 4044:2019,
мінімальною товщиною 10см,
середньою товщиною -15,7см;
• розлив
бітумної емульсії марки
ЕКШ.60 за ДСТУ
Б В.2.7-129:2013 1,0
л/м2;
• існуючий дорожній одяг.
Для забезпечення водовідведення з проїзної частини вздовж дороги
проектом передбачена установка бортового каменю БР 300.30.18, БР 100.30.18. Тротуар
для пішохідного руху влаштовується шириною 3.0 (в стислих умовах 2,25) м.
Конструкція дорожнього одягу по тротуару: фігурна тротуарна плитка
товщиною 0,06 м,
верхній шар основи з піщано-цементної суміші за
ДСТУ Б
В.2.7-145:2008 товщиною 0,10 м, нижній шар основи з піщано-гравійної
суміші за ДСТУ
Б В.2.7-30:2013 товщиною
0,10 м.
Примикання
та перехрещення
Робочим проектом передбачено капітальний ремонт 9-ти існуючих примикань.
Радіуси заокруглень примикань в населених пунктах прийняті згідно п.
2.32 ДБН В.2.3-5:2018 "Вулиці
та дороги населених
пунктів", прийняті мінімум
6,0 м.
Робочим проектом передбачено для примикань улаштування конструкцій
дорожнього одягу – посилення по Типу 1.
Інженерні комунікації
Ділянка автомобільної дороги по вул. Залізнична перетинає існуючу
водопропускну трубу на ПК 3+29 з отвором Ø 1,0 м. Існуюча труба служить для
пропуску води, що надходить з жилого масиву м. Добропілля. Робочим проектом
передбачено розчищення тіла труби, вхідного лотка, вхідного-вихідного русла від
наносного ґрунту та сміття. Укріплення русла та укосів виконується монолітним
бетоном на шарі щебня. Також робочим проектом передбачено улаштування
залізобетонних лотків індивідуального проектування отвором 0.75х0.75м на виході
з труби.
Від ПК 3+29 до ПК 5+37 для спуску води з проїзної частини, з правого
боку улаштовується зовнішня мережа каналізації.
Організація дорожнього руху
Проект ОДР погоджено з Управлінням патрульної поліції в Донецькій
області.
Дорожні знаки встановлюються з правого боку по ходу руху на відстані
від кромки проїзної частини до найближчого до неї краю знаку від 0,5 до 2,0 м і
не менше 2,0 м від поверхні дорожнього покриття до нижнього краю знаку, при
цьому відстань видимості дорожнього знаку не менше 100 м, а при двосторонньому
розміщенні дорожнього знаку - в обидві сторони.
Типо-розмір знаків – І, II. Щитки дорожніх знаків виготовляються з
сталі з світлоповертальною поверхнею. Під дорожні знаки використовуються
металеві опори. Дорожня розмітка застосована відповідно до ДСТУ 2587:2021 для
ділянок доріг, де швидкість руху транспортних засобів не повинна перевищувати
50 км/год.
Установку металевого бар’єрного огородження 11ДО-280-0,8-2-1,3
передбачено на існуючій водопропускній трубі на узбіччі від ПК 3+16 до ПК 3+42,
згідно п.12.1.6 ДБН В.2.3-4:2015. Відповідно до листа Замовника установку
металевого бар’єрного огородження 11ДО-280-0,8-2-1,3 передбачено на узбіччі праворуч
від ПК 6+83 до ПК 7+09.
Огородження установлюють на відстані не менше, ніж 0,75 м від брівки
земляного полотна.
Робочим проектом передбачена установка напрямних стовпчиків на підходах
до бар’єрного огородження.
При улаштуванні пішохідних переходів на примиканні вулиць, автобусній
зупинці та недопустимої відстані розташування тротуару до проїзної частини
вул.. Залізнична (ПК 7+12 – ПК 9+57), передбачено улаштування металевого
пішохідного огородження стосовно вимогам ГБН В.2.3-37641918-555:2016.
Горизонтальна розмітка прийнята відповідно до ДСТУ 2587:2021 “Безпека
дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні вимоги”. Для розмітки
використовується холодна високоякісна фарба із світлоповертальними
властивостями.
Горизонтальна розмітка виконується білим та жовтим кольором.
Створення умов для
безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп
населення
У робочому проекті для маломобільних груп населення передбачено
наступне.
Покриття тротуару передбачено із фігурної тротуарної плитки, яка не
перешкоджає руху на інвалідних колясках та милицях. Покриття із плитки повинно
бути рівним, товщина швів між плитками – не більше 0,015м.
Для забезпечення руху маломобільних груп населення передбачено
улаштування пандусних спусків з тротуару на проїзну частину на усіх пішохідних
переходах у кількості 18 шт.
Пандус для з'їзду інвалідних колясок являє собою зниження рівня
тротуару до сполучення з кромкою проїзної частини.
Висота бортового каменю в місцях перетину тротуарів з проїзною частиною
не перевищує 0,025 м.
Для інвалідів з вадами зору на тротуарах передбачено укладання
тактильної плитки двох видів: попереджувальної (рифи зрізаних конусів) і
направляючої (рифи повздовжні), на пішохідних переходах розміщення пішохідних
світлофорів із звуковим сигналом.
Проектні рішення по об’єкту, доступних для інвалідів, не обмежують
умови життєдіяльності інших груп населення, а також ефективності експлуатації
споруди. З цією метою проектні рішення адаптовані до потреб інвалідів та МГН,
які використовуються усіма групами населення.
Санітарне та епідеміологічне
благополуччя населення
Проектна
документація розроблена з дотриманням вимог санітарно- епідеміологічного
благополуччя населення.
Екологія
Планована діяльність не належить до видів діяльності, що становлять
підвищену екологічну небезпеку у відповідності до статті 3 Закону України
"Про оцінку впливу на довкілля".
Автомобільна дорога по вул. Залізнична в межах м. Добропілля, що
підлягає капітальному ремонту являє собою суміжну ділянку з автомобільною
дорогою державного значення Т-05-15
Олександрівка – Покровськ – Костянтинопіль має довжину 1,4 км. Згідно таблиці
4.1 ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги», автомобільна дорога, що підлягає
капітальному ремонту відноситься до категорії – ІІ. Основним критерієм
прокладання проектної траси являлось максимальна відповідність проектної осі до
існуючої.
Капітальний ремонт виконується в існуючі смузі відводу існуючої дороги,
додаткового відводу земель не передбачено, передбачено відновлення земельної
ділянки, відведеної в тимчасове користування, під ті самі види угідь, якими
вони були. Найближча житлова забудова
розташована по обидві сторони від дороги
на мінімальній відстані – 10м. Територія в межах якої проходить ділянка
дороги, що проектується, повністю урбанізована. Територія захисної смуги дороги
є потенційно екологічно небезпечною для розміщення житлових будинків, інших
споруд і будівель, постійного перебування людей, рекреації.
Ділянка автомобільної дороги по
вул. Залізнична перетинає існуючу водопропускну трубу на ПК 3+29 з отвором Ш
1,0 м.
Зелену зону, рельєф та газони передбачається укріпити засівом
багаторічних трав. В зоні розташування ділянки автомобільної дороги об’єкти ПЗФ
відсутні.
При експлуатації передбачається
забруднення викидами відпрацьованих газів двигунів автомобілів, пилу, шумове
навантаження, проте приведення параметрів вулично-дорожньої мережі до
нормативних забезпечує рівномірний рух транспорту із сталою швидкістю, що
сприяє зменшенню витрати палива транспортними засобами та зменшенню викидів
забруднюючих речовин.
Під час проведення капітального ремонту передбачається негативний вплив
на повітряне середовище за рахунок відпрацьованих газів, шуму та пилу від
працюючих механізмів.
Влаштування системи дорожнього водовідводу дозволяє забезпечити
існуючий водний режим території будівництва, а укріплення узбіч та укосів –
запобігти виникненню та активізації в межах смуги відведення дороги водної та
вітрової ерозії, зсувів тощо.
Для запобігання забруднення ґрунтових
вод в період експлуатації об’єкту передбачені захисні заходи:
- для попередження попадання сумішей проти ожеледиці в талі води
передбачено скорочення об’ємів використання солей в них до 5-15 г/м2;
- регулярне механізоване прибирання проїзної частини дороги
спеціалізованими бригадами, збір сміття в придорожній смузі;
- у випадку аварійних розливів нафтопродуктів для їх ліквідації та
швидкого розкладання будуть використовуватися сорбенти зі складів експлуатуючих
організацій.
Викиди забруднюючих речовин при проведенні робіт з капремонту носять
тимчасовий характер. Заходи по зменшенню викидів в атмосферне повітря при
капітальному ремонті включають:
– заборону простою техніки з працюючим двигуном;
– закрите транспортування та розвантаження будматеріалів, що пиляться;
– розосередження в часі роботи будівельних машин та механізмів, які не
задіяні в єдиному безперервному технологічному процесі;
– забезпечення профілактичного ремонту механізмів;
– регулярне проведення робіт з контролю токсичності відпрацьованих
газів;
– зволоження при ущільненні шарів земляного полотна та дорожнього
одягу.
Передбачається утворення відходів від проведення робіт, усі відходи
знешкоджуватимуть поза межами майданчику проектування спеціалізовані
організації, збільшення обсягу відходів від експлуатації об’єкту внаслідок
реалізації проекту не передбачається.
Запроектовані заходи необхідні і достатні для забезпечення нормативних
показників навколишнього середовища.
Охорона праці
Проектні рішення відповідають вимогам діючих норм, правил і стандартів,
які враховують умови безпеки праці згідно із Законом України «Про охорону
праці». Вантажно-розвантажувальні роботи ведуться з дотриманням інструкцій,
технології та чинних правил з охорони праці. Персонал забезпечується
нормальними умовами праці, необхідним спецодягом, засобами індивідуального
захисту.
Енергозбереження
Робочим проектом
передбачено такі основні заходи щодо енергозбереження:
− застосування сучасного обладнання;
− автоматизація та
раціональне використання обладнання, спрямоване на пряму економію
енергоресурсів.
Пожежна безпека
Проектна
документація розроблена з дотриманням вимог пожежної безпеки.
Техногенна безпека
В робочому проекті та при проведенні будівельно-монтажних робіт не
передбачено використання небезпечних речовин, що передбачені ПКМУ №1030 від 13.09.2022р.
Кошторисна частина
Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною
документацією, у поточних цінах станом на 20.04.2023 становила 99081,146 тис.
грн., у тому числі: будівельні роботи – 75662,531 тис. грн.; інші витрати – 23418,615
тис. грн.
Заявлена
кошторисна вартість, за чергою №1 складала всього – 43821,077 тис. грн., у тому числі:
будівельні роботи – 33600,374 тис. грн.;
інші витрати – 10220,703 тис. грн.
Заявлена
кошторисна вартість, за чергою №2 складала всього – 38744,944 тис. грн., у тому числі:
будівельні роботи – 30431,98 тис. грн.;
інші витрати – 8312,964 тис. грн.
Заявлена
кошторисна вартість, за чергою №3 складала всього – 16515,125 тис. грн., у тому числі:
будівельні роботи – 11630,179 тис. грн.;
інші витрати – 4884,946 тис. грн.
За результатами розгляду кошторисної документації та зняття зауважень
встановлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені
робочим проектом, складено згідно з наказом Мінрегіону від 25.06.2021 №162
«Деякі питання ціноутворення у будівництві», зареєстрованого в Міністерстві
юстиції України 17.09.2021 за №1225/36847, та Кошторисних норм України
«Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону
від 01.11.2021 №281.
Загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 15.05.2023
складає 96946,508 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 73914,668 тис.
грн.; інші витрати – 23031,84 тис. грн.
Загальна кошторисна вартість будівництва, за чергою № 1 складає всього –
43167,005 тис. грн., у тому числі:
будівельні роботи – 33064,814 тис. грн.;
інші витрати – 10102,191 тис. грн.
Загальна кошторисна вартість будівництва, за чергою № 2 складає всього –
38144,748 тис. грн., у тому числі:
будівельні роботи – 29940,532 тис. грн.;
інші витрати – 8204,216 тис. грн.
Загальна кошторисна вартість будівництва, за чергою № 3 складає всього –
15634,755 тис. грн., у тому числі:
будівельні роботи – 10909,322 тис. грн.;
інші витрати – 4725,433 тис. грн.
Під час
розгляду робочого проекту «Капітальний ремонт автомобільної дороги по вул. Залізнична міста
Добропілля (коригування)» були надані зауваження, на підставі
яких внесені зміни та доповнення до проекту будівництва.
Проектні
рішення відповідають вимогам щодо міцності, надійності та
довговічності об’єкта будівництва, його експлуатаційної безпеки, у тому числі
вимог з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю
та інших маломобільних груп населення, та інженерного забезпечення; кошторисної
частини проектної документації; санітарного й епідеміологічного благополуччя
населення; охорони праці; екології; пожежної безпеки; техногенної безпеки; з питань експертизи проектної
документації доріг.
Розділи
