1 редакція від 19.04.2023 2 редакція від 16.05.2023

Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:4375-8485-3965-3130
Версія документу
№2
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№20-0064/01-23 від 16.05.2023
Орган, що видав
Філія ДП "Укрдержбудекспертиза" у Тернопільській області (35850400) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Капітальний ремонт вулиці Гайова в м. Тернопіль
Код проектної документації
PD01:4356-9519-6700-8489 Зміни №7 №10/23Т від 2023-03-07 (видав ТОВ "НТ ДОРБУДПРОЕКТ") / Наявні експертизи: EX01:4375-8485-3965-3130, EX01:4375-8485-3965-3130
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань експлуатаційної безпеки, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань техногенної безпеки, З питань енергозбереження, З питань архітектури, З питань інженерного забезпечення, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, З питань експертизи проектної документації доріг
Головний експерт проекту
КОВАЛЬ ІРИНА ТЕОДОЗІЇВНА (АЕ 000083, АЕ 006413 )

Кошторисна вартість

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Тернопільська обл., Тернопільський район, Тернопільська територіальна громада, м. Тернопіль (станом на 01.01.2021), вулиця Гайова не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, БЛАГОУСТРОЮ ТА ЕКОЛОГІЇ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (35939939)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Архітектор З питань архітектури
Козіна Ярослав Миколайович (АА 003312, АА 000667, АА 003001)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
ТУРЧИН НАДІЯ ТЕОДОРІВНА (АЕ 000242)
Відповідальний експерт З питань експертизи проектної документації доріг
Томчишин Андрій Павлович (АР 020177, АР 000666, АТ 009371, АР 017778, АЕ 005775)
Відповідальний експерт З питань експлуатаційної безпеки
З питань охорони праці
З питань інженерного забезпечення
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
Кіт Євген Миколайович (АЕ 000076, АЕ 006365)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки
Хмель Іванна Святославівна (АЕ 000178, АЕ 006384)
Відповідальний експерт З питань міцності, надійності, довговічності
Лучка Антон Антонович (АЕ 006498, АЕ 000107, АЕ 006351, АР 009635)
Головний експерт проекту З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
З питань екології
КОВАЛЬ ІРИНА ТЕОДОЗІЇВНА (АЕ 000083, АЕ 006413)
Відповідальний експерт З питань енергозбереження
БУЧИНСЬКИЙ МИКОЛА МИХАЙЛОВИЧ (АЕ 004640, АЕ 005919, АЕ 007482)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:4356-9519-6700-8489
Орган, що видав
ТОВ "НТ ДОРБУДПРОЕКТ" (38645819)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Проектні роботи
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.1 Вулиці та дороги міст і населених пунктів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Замовник
Дата договору на розробку документації
07.03.2023
Номер проектної документації
10/23Т
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Робочий проект розроблений:

Генеральний проектувальник – ТОВ «НТ Дорбудпроект»; м. Тернопіль, вул. С. Качали, 5

Головний інженер проекту – Накураш І.М.

Кваліфікаційний сертифікат – АР №0018587 виданий 10.01.2022

Клас наслідків (відповідальності) об’єкта – CC2

Сукупний показник CC2

На підставі:

- завдання на проектування (реєстраційний номер ZP01:5154-1776-4764-1893);

- технічних умов виданих ПАТ «Укртелеком» Тернопільська філія від 26.02.2021 №314/20-2/28 (реєстраційний номер TU01:5174-2932-3602-4361);

- технічних умов виданих Відділом технічного нагляду Виконавчого комітету Тернопільської міської ради від 22.02.2021 №83;

- технічних умов виданих ПАТ «Тернопільміськгаз» від 18.02.2021 №152;

- технічних умов виданих комунальним підприємством «Тернопільелектротранс» Тернопільської міської ради від 24.02.2021 №160/03;

- технічних умов виданих Управлінням транспортних мереж та зв’язку Виконавчого комітету Тернопільської міської ради від 29.06.2021 №231/12 (реєстраційний номер TU01:5171-3392-1288-3599);

- технічних умов виданих Відкритим акціонерним товариством «Тернопільобленерго» Тернопільський міський район електричних мереж від 22.02.2021 №192 , додаток від 28.03.2023 №223 (реєстраційний номер TU01:7966-5038-3684-5371 );

- технічних умов виданих Комунальним підприємством електромереж зовнішнього освітлення «Тернопільміськсвітло» від 12.04.2021 №154 (реєстраційний номер TU01: 5172-4243-1288-2192) ;

- технічних умов виданих регіональною філією «Львівська залізниця» Акціонерного товариства «Українська залізниця» від 10.06.2021 №НТО-ТП-2/18 (реєстраційний номер TU01:5175-8915-3428-4428);

Додатково Замовником надано:

- акт обстеження;

- лист виданий Комунальним підприємством теплових мереж «Тернопільміськтеплокомуненерго» Тернопільської міської ради від 25.02.2021 №532/3. 

Експертизу виконано відповідно до вимог Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 №560.

Згідно акту обстеження, існуюче покриття проїзної частини асфальтобетонне в незадовільному стані. На ділянці вулиці присутні колійність, часткова ямковість, просадки, окремі ділянки зазнали руйнування та вимиття покриття із оголенням каміння із природніх матеріалів. Тротуари зруйновані та частково відсутні. Підпірні стінки відсутні, на окремих ділянках відбувається розмив відкосів, ерозія ґрунту. Не забезпечене водовідведення з ділянки ремонту вулиці. На окремих ділянках вулиці відсутнє освітлення. Зупинки громадського транспорту відсутні.

Робочим проектом передбачено капітальний ремонт частини вулиці Гайова в м. Тернопіль, виконується в одну чергу.

Для доведення дороги до експлуатаційних параметрів передбачено підготовку території шляхом розбирання існуючого покриття тротуарів та проїзної частини, вирубки чагарників та дерев, корчування пнів, демонтаж бортового каменю, заміна плит перекриття та люків оглядових колодязів, влаштування футлярів силових кабелів, демонтаж існуючих бортових каменів, розбирання існуючих дорожніх знаків.

Робочим проектом передбачено влаштування підпірних стін загальною довжиною 90 м. Матеріал підпірних стін  - монолітний залізобетон з бетону С16/20; F200; W6. По довжині підпірних стінок влаштовуються деформаційні шви, обмазувальна гідроізоляція та дренажні трубки.

Влаштування нового покриття проїзної частини, заїздів та тротуару виконується конструкцією, яка затверджена замовником із заміною бортового каменю.

Для забезпечення безпеки руху на ділянці робіт передбачено нанесення дорожньої розмітки та встановлення дорожніх знаків. В місцях наближення тротуару до проїжджої частини передбачено встановлення металевого турнікетного огородження.

На ділянці проведення робіт передбачено дві зупинки громадського транспорту, що обладнані навісом для очікування, лавкою, урною та дорожніми знаками. Для зручного заїзду та посадки пасажирів передбачено влаштування заїзних кишень та посадкових майданчиків. Зупинки влаштовуються у вигляді відкритої «кишені». Ширина кишені 3,0 м, довжина посадкового майданчика – 20 м.

Проектними рішеннями передбачено демонтаж існуючої мережі зовнішнього освітлення, котра не відповідає діючим нормам та вимогам. Освітлювальна мережа вулиці передбачає монтаж тролейбусних опор СК 120/10. Освітлювальні прилади – світильники з світлодіодними лампами, що кріпляться до проектних опор за допомогою кронштейнів. Підключення світильників передбачено кабелем ПВС 3х1,5мм².

Живлення освітлювальної мережі здійснюється від існуючої ТП-144 згідно технічних умов. Робочим проектом передбачено заміна опор С1 на опори СВ 10,5, заміну ліній живлення споживачів, в місцях переходу кабельних ліній через дорожнє покриття передбачено встановлення футляра з стальної туби Ø159 мм.

Для забезпечення захисту населення та обслуговуючого персоналу від ураження електричним струмом при пошкодженні ізоляції, обладнання в блоках обліку та розподілу електроенергії передбачено заземлити, приєднавши до існуючих контурів заземлення трансформаторних підстанцій.

В місцях проходження існуючих мереж зв’язку, для прокладки кабелів зв’язку в разі їх пошкодження чи потреби перевлаштування в майбутньому робочим проектом передбачено влаштування резервних труб ПВХ Ø110 мм, ПВХ Ø63 мм, а також передбачено заміну кабельних колодязів, пошкоджених люків на люки важкого або легкого типу.

Для забезпечення водовідведення із проїжджої частини робочим проектом передбачено дощову каналізацію по всій довжині дороги з влаштуванням самопливного дощового колектора із профільованих труб «БІГКАН» SN16 DN1000 з розтрубом, дощеприймальних та оглядових збірних залізобетонних колодязів, які з’єднані трубами пластмасовими профільованими SN16. Труби дощової каналізації прокладаються в траншеях по піщаних подушках.

Демонтаж існуючої каналізаційної мережі діаметром 300 мм. Прокладання самопливної господарсько-побутової каналізаційної мережі діаметром 250 мм із поліпропіленових двошарових гофрованих профільованих труб КОРСИС SN8 з перепідключенням існуючих абонентів в межах дорожнього полотна і тротуару. Під труби передбачена піщана основа товщиною 0.10м. Влаштування каналізаційних оглядових колодязів із збірних залізобетонних елементів. Горловини колодязів перекриті чавунними люками. 

Конструкції дорожнього одягу проїзної частини та зупинки громадського транспорту:

-       розділяючий прошарок з геосинтетичного матеріалу ГТ.Н.Т-1;

-       пісок товщ. 0,20 м;

-       щебінь М800 фр. 40-70 мм товщ. 0,21 м;

-       щебенево-піщана суміш оброблена цементом, марки М20 товщ. 0,16 м;

-       розлив бітумної емульсії з витратою 1,3 л/кв.м;

-       асфальтобетон АСГ.Кр.Щ.А.1.НП.1. БНД 70/100 товщ. 0,10 м.

-       розлив бітумної емульсії з витратою 0,4 л/кв.м;

-       асфальтобетон АСГ.ДР.Щ.А.1.НП.І БНД 70/100  товщ. 0,05 м. 

Конструкції з’їздів та в’їздів :

-       вирівнюючий шар ЩПС С7;

-       асфальтобетон АСГ.ДР.Щ.А.1.НП.І БНД 70/100  товщ. 0,05 м. 

Конструкція тротуару, посадкових майданчиків та в'їздів у двори:

-       пісок товщ. 0.10 м;

-       щебенево-піщана суміш С7 товщ. 0,12 м;

-       цементно-піщана суміш товщ. 0,05 м;

-       тротуарну плитка ФЕМ товщ. 0,06 м.

Для полегшення пересування осіб із інвалідністю та маломобільних груп населення проектом передбачено пониження бортового каменю в межах пішохідних переходів та місцях перетину тротуарів із проїзною частиною.

В місцях пониження бортового каменю, перед виходом на проїзну частину, та на посадкових майданчиках передбачено влаштування попереджувальних смуг з тактильної плитки, що забезпечують самостійну орієнтацію та безпеку руху для осіб із порушенням зору.

Даним проектом передбачено виконання будівельних робіт із дотримання вимог пожежної безпеки, санітарної гігієни та охорони праці.

Роботи по капітальному ремонту не матимуть негативного впливу на клімат, мікроклімат, повітряне, геологічне середовище, ґрунти, рослинність і тваринний світ. Вулиця не перетинає заповідників та зон міграції тварин, рослинний покрив за межами вулиці не буде порушений, зміна рельєфу не відбувається. На стан підземних вод запроектована діяльність негативного впливу не матиме. На соціальне і техногенне середовища вплив позитивний.

Робочим проектом не передбачено використання будівельних матеріалів (смол та щебеню) з підвищеним вмістом шкідливих домішок. 

Кошторисна частина

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на 10.04.2023 складала 98821,660 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи — 78461,436 тис. грн.; інші витрати — 20360,224 тис. грн..

За результатами розгляду кошторисної документації та зняття зауважень встановлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складено згідно з наказом Мінрегіону від 25.06.2021 №162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві», зареєстрованими в Міністерстві юстиції України 17.09.2021 №1225/36847, та Кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженими наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281.

Загальна кошторисна вартість будівництва в поточних цінах станом на 10.04.2023 складає 98821,660 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи — 78461,436 тис. грн.; інші витрати — 20360,224 тис. грн.. 

Відмічається, що проект «Капітальний ремонт вулиці Гайова в м. Тернопіль» виконано згідно з вимогами ДБН А.2.2-3-2014. При цьому в процесі проведення експертизи філією ДП „Укрдержбудекспертиза” в Тернопільській області проектною організацією за погодженням із замовником до проекту внесено зміни і доповнення.


Розділи