1 редакція від 16.05.2023 2 редакція від 12.10.2023

Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:3824-0528-0910-7450
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (автоматизована дія Системи)
Статус документу
Архівний
Документ
№ЛВ 0141-5957-23/УЕГ/А від 15.05.2023
Орган, що видав
ТОВ "УКРЕКСПЕРТИЗА ГРУП" (42287124) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Крушельницької в с. Солонка Пустомитівського району Львівської області (коригування)
Код проектної документації
PD01:3310-6496-4035-4942 Зміни №2 №1004/23/А від 2023-05-02 (видав СИПЕНЬ ТАРАС ВОЛОДИМИРОВИЧ)
Напрям експертизи
З питань експертизи проектної документації доріг, З питань міцності, надійності, довговічності, З питань охорони праці, З питань пожежної безпеки, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань екології, З питань енергозбереження, З питань архітектури
Головний експерт проекту
ПЕЛЕХ РОМАН ВОЛОДИМИРОВИЧ (АР 013251, АЕ 005957, АЕ 005228 )

Кошторисна вартість


Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
15.05.2023 9405.57 7569.323 0 1836.247 4371.642 3573.312 0 798.33

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Львівська обл., Львівський район, Солонківська територіальна громада, с. Солонка (станом на 01.01.2021), вулиця Крушельницької С. не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа СОЛОНКІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (04369699)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Архітектор З питань архітектури
ЗАЯЦЬ ЯРОСЛАВ МИХАЙЛОВИЧ (АА 000386)
Відповідальний експерт З питань енергозбереження
ДІМБРОВСЬКА МАР'ЯНА ВАСИЛІВНА (АЕ 007382, АЕ 004641, АР 020486, АР 014027)
Відповідальний експерт З питань екології
СТЕПАНОВ ОЛЕКСАНДР КОСТЯНТИНОВИЧ (АЕ 000164, АЕ 004398)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
ГЕЛЬ Володимир Федорович (АЕ 004498, АР 005268, АТ 003233)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
МАСЛЯК ОЛЕГ МИХАЙЛОВИЧ (АЕ 004759, АЕ 003959)
Відповідальний експерт З питань охорони праці
Сорбат Володимир Григорович (АЕ 006631, АЕ 002547)
Відповідальний експерт З питань міцності, надійності, довговічності
ТАРАНОВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ (АЕ 004868, АЕ 002253, АЕ 006951)
Головний експерт проекту З питань експертизи проектної документації доріг
ПЕЛЕХ РОМАН ВОЛОДИМИРОВИЧ (АР 013251, АЕ 005957, АЕ 005228)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:3310-6496-4035-4942
Орган, що видав
СИПЕНЬ ТАРАС ВОЛОДИМИРОВИЧ
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Проектні роботи
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.1 Вулиці та дороги міст і населених пунктів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
02.05.2023
Номер проектної документації
1004/23/А
Статус документа
Архівний

Додаток до експертного звіту

Робочий проект «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Крушельницької в с. Солонка Пустомитівського району Львівської області (коригування)» розроблений на замовлення Сололнківська сільська радапроектною організацією Фізична особа підприємець Сипень Володимир Іванович, кваліфікаційний сертифікат головного інженера Сипень Тарас Володимирович, серія АР№019275, виданий 31.03.2022р.

 

Вихідні дані:

1.

Завдання на проектування;

2.

Розрахунок класу наслідків (відповідальності);

 

 

 

Характеристика об’єкта

Вулиця вул. Крушельницької, що підлягає капітальному ремонту знаходиться в межах населеного пункту, згідно ДБН В.2.3-5:2018 та технічною класифікацією відповідає категорії - проїзд. В основу проекту покладені топографічні та інженерно-геодезичні роботи. Проектом передбачено комплекс заходів, який призначений для покращення транспортно-експлуатаційних показників проїзду за рахунок підсилення існуючого дорожнього одягу з вирівнювання поздовжнього профілю з коригуванням існуючих поперечних профілів, вдосконалення системи поздовжнього водовідводу та забезпечення організації водовідведення з проїзної частини.

Капітальний ремонт передбачено із забезпеченням таких характеристик:

- розрахункова швидкість - 30 км/год.;

- дорожній одяг проїзної частини та примикань – покриття із ФЕМ ДСТУ Б EN 1338:2016    товщиною 8 см.

- дорожній одяг тротуару – покриття із ФЕМ ДСТУ Б EN 1338:2016 товщиною 6 см.

Будівельна довжина ділянки – 954,1 м.

Проектно-кошторисна документація на капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Крушельницької в с. Солонка Пустомитівського району Львівської області. Коригування складена для забезпечення основних технічних параметрів з дотриманням вимог ДБН В.2.3-5:2018, використанням діючих нормативних документів і типових проектів.

При виконанні робіт необхідно суворо дотримуватись діючих норм і правил з техніки безпеки і охороні праці та облаштуванням місць роботи дорожніми знаками і огородженням.

Для проведення ремонтних робіт на проїзній частині проїзду з односмуговим проїздом необхідно закрити проїзд для руху транспорту з встановленням необхідних дорожніх знаків.

          Для заїзду місцевого транспорту в прилеглі садиби як виняток може бути використано ділянки з готовим елементом дорожнього одягу, або ділянки де роботи ще не проводились. Роботи по ремонту дорожнього одягу повинні проводитись на ділянках довжиною рівним змінним захваткам.

Проектні рішення

План проїзду

Вулиця розташована в умовах існуючої забудови. Проектна документація на капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Крушельницької в с. Солонка Пустомитівського району Львівської області. Коригування розроблена з врахуванням існуючих параметрів проїзду в межах смуги відводу та забудови з дотриманням вимог ДБН В.2.3-5:2018. Проектна вісь суміщена з існуючою.

Початок траси 1 прийнято на ПК 0+00, кінець на ПК 5+60,45.

Кількість кутів повороту 12. Мінімальний радіус заокруглення - 25 м.

          Ширина проїзної частини складає 4,00-5,50 м.

          Ширина тротуару складає 1,20м.

Загальна довжина складає – 560,45м.

Початок траси 2 прийнято на ПК 0+00, кінець на ПК 2+00,19.

Кількість кутів повороту 5. Мінімальний радіус заокруглення - 65 м.

          Ширина проїзної частини складає - 3,00 м.

         Загальна довжина складає – 200,19м.

Початок траси 3 прийнято на ПК 0+00, кінець на ПК 1+51,61.

Кількість кутів повороту 3. Мінімальний радіус заокруглення - 50 м.

          Ширина проїзної частини складає - 4,00 м.

         Загальна довжина складає – 151,61м.

Початок траси 4 прийнято на ПК 0+00, кінець на ПК 0+41,85.

Кількість кутів повороту 11. Мінімальний радіус заокруглення - 20 м.

          Ширина проїзної частини складає - 4,00м.

          Ширина тротуару складає 1,00м.

Загальна довжина складає – 41,85м.

 

Поздовжній профіль

Поздовжній профіль запроектований з дотриманням вимог ДБН В.2.3-5:2018. Поздовжній профіль запроектований з врахуванням особливостей існуючого профілю проїзду та червоних ліній існуючої забудови.

Проектна лінія узгоджена з відмітками контрольних точок, відмітками початку і кінця траси, мінімальними відмітками бровки земляного полотна. Похили поздовжнього профілю забезпечують відведення поверхневих вод. Проектна лінія ув’язана з існуючим рельєфом.

Основні технічні показники поздовжнього профілю ділянки яка підлягає ремонту:

- максимальний поздовжній похил – 92 ‰;

- мінімальний радіус опуклої кривої – 600 м.

- мінімальний радіус увігнутої кривої - 300 м.

 

Земляне полотно

Існуюче земляне полотно проїзду знаходиться в задовільному стані. Проїзна частина проїзду є з односкатним поперечним профілем.

Земляне полотно проїзду запроектовано згідно вимог ДБН   В.2.3-5:2018.

Технічні параметри проїзду дозволяють використати його для улаштування елементів благоустрою при мінімальних затратах.        

Водовідведення

Водовідведення з проїзної частини здійснюється за рахунок поздовжнього і поперечного похилу дороги у понижені місця рельєфу та існуючі кювети, прочистку яких передбачено проектом.

Також проектом передачено влаштування з/б труб Ø1,2м, L=9,0м на ПК 0+65 (траса 2),  Ø0,5м, L=10,0м на ПК 2+37(траса 1), Ø0,5м, L=7.5м на ПК 5+54(траса 1),  Ø0,5м, L=7.5м на ПК 0+53(траса 3) та влаштування дощоприймачів.                                                                                       

Дорожній одяг

Дослідженням об'єкту встановлено, що дорожній одяг проїзду знаходиться в незадовільному стані, на ділянці є зруйноване асфальтобетонне, щебеневе та грунтощебеневе покриття.

Для покращення транспортно-експлуатаційних показників на дорозі проектом передбачено влаштувавши наступні конструкції дорожнього одягу та основи:

Проїзна частина та примикання тип 1:

– влаштування корита; влаштування підстилаючого шару з піску ДСТУ Б В.2.7-32-95 товщиною 15см; ЩПС С7 ДСТУ 9177-2:2022 товщиною 18 см; піщано-цементна суміш (3:1) ДСТУ Б В.2.7-23-95 товщиною 5 см; покриття з ФЕМ ДСТУ Б EN 1338:2016 товщиною 8 см.

        Проїзна частина та примикання тип 2:

   – влаштування корита; влаштування підстилаючого шару з піску ДСТУ Б В.2.7-32-95 товщиною 15см; ЩПС С5 ДСТУ 9177-2:2022 товщиною 23 см; піщано-цементна суміш (3:1) ДСТУ Б В.2.7-23-95 товщиною 5 см; покриття з асфальтобетон АСГ.ДР.Щ. Б.НП.І.БНД 70/100 ДСТУ БВ.2.7-119:2011 товщиною 6 см

          Тротуари :

    - влаштування корита; влаштування підстилаючого шару з піску ДСТУ Б В.2.7-32-95 товщиною 10см; фракціонований щебінь ДСТУ 9177-2:2022 товщиною 10 см; піщано-цементна суміш (3:1) ДСТУ Б В.2.7-23-95  товщиною 4 см; покриття з ФЕМ ДСТУ Б EN 1338:2016 товщиною 6 см.

   При проектуванні конструкції дорожнього одягу враховано положення діючих стандартів і норм на дорожньо-будівельні матеріали і вироби та норм проектування автомобільних доріг.

Товщина шару дорожнього одягу нежорсткого типу призначена з урахуванням процесу формування стійкої структури шару і його сполучення з існуючою конструкцією.

В місцях пішохідного переходу та в’їздів у двори бортовий камінь необхідно влаштувати таким чином, щоб забезпечити пологий з’їзд та виїзд з урахуванням належних умов для доступу осіб з обмеженими фізичними можливостями згідно з ДБН В.2.2-40:2018.

Організація та безпека руху

Для забезпечення безпеки руху і орієнтування водіїв, проектом передбачається встановлення: дорожніх знаків згідно з ДСТУ 4100:2021.

Опори дорожніх знаків запроектовано металеві у відповідності до вимог      СОУ 45.2-00018112-011:2016 "Опори дорожніх знаків. Загальні технічні умови".

Щитки дорожніх знаків з листової сталі (алюмінієвого сплаву і пластику) згідно вимог ДСТУ 4100:2021. Щитки знаків виготовляються з декапірованої листової сталі, покритою світлоповертальною плівкою згідно з вимогами ДСТУ 4100:2021.

Опори дорожніх знаків запроектовано металеві у відповідності до вимог  СОУ 45.2-00018112-011:2016 "Опори дорожніх знаків. Загальні технічні умови".

Розмітка проїзної частини передбачена згідно з ДСТУ 2587:2021 "Розмітка дорожня" і доповнення від 09.08.2002 №479 та виконується зносостійкою нітрофарбою АК-111 світлоповертальною із використанням склокульок згідно з п. 1.2.1 і п. 1.2.4.

Заходи з пожежної безпеки

Під час капітального ремонту дороги проектом передбачено дотримання вимог пожежної безпеки на ділянках виконання робіт і робочих місцях, згідно з вимогами НАПБ А.01.001-2014 «Правила пожежної безпеки в Україні».

 

Доступність території об’єкту для маломобільних груп населення

Робочий проект розроблено з урахуванням створення належних умов для безперешкодного пересування осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, згідно з ДБН В.2.2-40:2018 "Інклюзивність будівель і споруд", за рахунок влаштування пониженого бортового каменю до рівня проїзної частини на в’їздах у двори та на пересіченнях тротуару з проїзною частиною, а також влаштування спеціальних тактильних смуг та встановленням відповідних дорожніх знаків «житлова зона».

Тактильна плитка, залежно від товщини основи, може укладатися на готову поверхню покриття або вбудовуватися в неї таким чином, щоб над поверхнею покриття височів тільки тактильний малюнок, а сама плитка була втоплена на рівень з поверхнею.

Оцінка впливу на навколишнє середовище

Відповідно до ДБН А.2.2.3-2014 (п.8.1 та п.6 Додаток Д), ДБН А.2.2-1:2021, матеріали ОВНС розроблені в обсязі у відповідності до розділу 5 ДБН А.2.2-1:2021 та який був визначений замовником і генпроектувальником при складанні Завдання на розроблення матеріалів ОВНС.

      Вулиця вул. Крушельницької, що підлягає капітальному ремонту знаходиться в межах населеного пункту, згідно ДБН В.2.3-5:2018 та технічною класифікацією відповідає категорії - проїзд. Проектом передбачено комплекс заходів, який призначений для покращення транспортно-експлуатаційних показників проїзду за рахунок підсилення існуючого дорожнього одягу з вирівнювання поздовжнього профілю з коригуванням існуючих поперечних профілів, вдосконалення системи поздовжнього водовідводу та забезпечення організації водовідведення з проїзної частини.

   Для визначення впливу на навколишнє середовище проектованої діяльності розроблений розділ ОВНС в складі Пояснювальної записки, де було визначено всі впливи на навколишнє середовище, а саме: на атмосферне повітря, на водні ресурси, земельні ресурси, утворення відходів, вплив на соціальне та техногенне середовище, вплив на рослинний і тваринний світ, заповідні об’єкти.

За результатами розгляду проектної документації встановлено, що зазначена проектна документація розроблена без порушення вихідних даних на проектування та чинних вимог державних будівельних норм.

 

Кошторисна частина проектної документації

Показники

Од.вим.

Вартість

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією у поточних цінах станом на 19 квітня 2023р. всього:

тис. грн.

9 012,589

у тому числі:                       - будівельні роботи

тис. грн.

7 253,167

                                             - устаткування

тис. грн.

-

                                             - інші витрати

тис. грн.

1 759,422

-          понесені витрати замовника всього:

тис. грн.

4 371,642

у тому числі:                       - будівельні роботи

тис. грн.

3 573,312

                                             - устаткування

тис. грн.

-

                                             - інші витрати

тис. грн.

798,330

 

За результатами розгляду кошторисної документації і зняття зауважень встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складена відповідно до вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво».

 

Показники

Од.вим.

Вартість

Загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на  «15» травня 2023р. складає всього:

тис.грн.

9 405,570

у тому числі:                       - будівельні роботи

тис. грн.

7 569,323

                                             - устаткування

тис. грн.

-

                                             - інші витрати

тис. грн.

1 836,247

-          понесені витрати замовника всього:

тис. грн.

4 371,642

у тому числі:                       - будівельні роботи

тис. грн.

3 573,312

                                             - устаткування

тис. грн.

-

                                             - інші витрати

тис. грн.

798,330

-          на завершення кошторисна вартість будівництва складає всього:

тис. грн.

5 033,928

у тому числі:                       - будівельні роботи

тис. грн.

3 996,011

                                             - устаткування

тис. грн.

-

                                             - інші витрати

тис. грн.

1 037,917

Примітка: попередній експертний звіт №13.432.21.351 від 28.01.2021 р. вважати таким що втратив чинність.

 

 

 

Затверджую:

ТОВ «Укрекспертиза груп»                                                                  Ростислав ГЕБУРА

                                                             (Довіреність 03/01 від 03.01.2023 року) 

 

 

 

 

Головний експерт проекту                                                                                      Роман ПЕЛЕХ

Кваліфікаційний сертифікат

Серія АЕ №005957

 

 

 

Відповідальний експерт проекту                                                                          Олександр ТАРАНОВ

Кваліфікаційний сертифікат

Серія АЕ №004868




Відповідальний експерт проекту                                                                 Володимир СОРБАТ

Кваліфікаційний сертифікат

Серія АЕ №002547

 

 

 

 

 

Відповідальний експерт проекту                                                                          Олег МАСЛЯК

Кваліфікаційний сертифікат

Серія АЕ №004759

 

 

 

 

 

 

Відповідальний експерт проекту                                                                      Володимир ГЕЛЬ

Кваліфікаційний сертифікат

Серія АЕ №004498

 

 

 

 

 

 

Відповідальний експерт проекту                                                            Олександр СТЕПАНОВ

Кваліфікаційний сертифікат

Серія АЕ №004398

 

 

 

 

 

 

Відповідальний експерт проекту                                                          Мар’яна ДІМБРОВСЬКА

Кваліфікаційний сертифікат

Серія АЕ №004641

 

 

 

 

 

 

Архітектор                                                                                                             Ярослав ЗАЯЦЬ

Кваліфікаційний сертифікат

Серія АА №000386

Розділи