Основна інформація
Кошторисна вартість
Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи
Дата кошторису | Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. | Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн. | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | |
15.05.2023 | 34510.684 | 27058.382 | 0 | 7452.302 |
Кошторисна вартість за чергами
Адреса
Адреса | Адреса згідно експериментального порядку | Наказ |
---|---|---|
Запорізька обл., Запорізький район, Широківська територіальна громада, с. Володимирівське (станом на 01.01.2021) , вулиця Ювілейна | не присвоювалась | не призначалась |
Інформація про замовників
Правовий статус | Назва |
---|---|
Юридична особа | ШИРОКІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЗАПОРІЗЬКОГО РАЙОНУ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ (26013402) |
Об’єкти будівництва
Відповідальні особи
Посада | Напрям експеритизи | ПІб |
---|---|---|
Архітектор |
Архітектурно-планувальні рішення
|
Зініч Володимир Олександрович (АА 004577, АА 003467) |
Відповідальний експерт |
З питань кошторисної частини проектної документації
|
Макар Степан Іванович (АР 013556, АЕ 006181) |
Головний експерт проекту |
З питань міцності, надійності, довговічності
|
Гудима Тарас Іванович (АЕ 006198, АР 021003, АЕ 007365, АА 000738, АА 000044, АЕ 007423) |
Інформація про проєктну документацію
Додаток до експертного звіту
Замовник будівництва – Широківська сільська рада Запорізького району
Запорізької області
Генеральний проєктувальник – Товариство з обмеженою відповідальністю
«ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ «ЗАПОРІЗЬКИЙ ПРОМБУДПРОЕКТ»
(Юридична адреса і
телефон: 69057,Запорізька обл., м. Запоріжжя, пр.Соборний,158;
Код ЄДРПОУ 37526987)
Головний інженер
проєкту – Лахтаренко Олексій Іванович
(Кваліфікаційний
сертифікат: серія АР № 017982 дата видачі 29.11.2021р.)
Вихідні дані:
- Завдання на проєктування;
- Лист про проведення експертизи об'єкту.
Опис
архітектурно-будівельних та конструктивних рішень
Поперечний профіль
дороги
Поперечний профіль
представляє собою креслення розрізу дороги вертикальною площиною перпендикулярною
до її поздовжньої вісі, разом з дорожнім одягом та системою водовідведення.
Ширина земляного
полотна у відповідності з прийнятою категорією дороги прийнята 7,0 м. Ширина
проїзної частини – 6,0-7,0 м.
Ухил проїзної частини
прийнятий 25‰ .
Типові поперечні
профілі представлені на відповідному кресленні.
В процесі виконання
капітального ремонту дороги планується відновити несучу здатність покриття.
Роботи з капітального
ремонту виконуються в межах червоних ліній, тому додаткового відведення земель
не потрібно.
Існуючий поздовжній
профіль ділянки дороги в процесі виконання робіт не змінюється (враховується
тільки конструкція посилення існуючого дорожнього одягу без зміни розмірів
земляного полотна).
Мета капітального
ремонту – доведення проїзної частини дороги до нормативних.
План і поздовжній
профіль
Повздовжню вісь
автомобільної дороги, прокладеної на поверхні землі, називають трасою. Проекція
траси на горизонтальну площину є планом траси.
Повздовжнім профілем
дороги називають розріз земельного полотна вертикальною площиною, проведеною
через вісь дороги.
Трасу при проектуванні
задають двома (початковим і кінцевим), а також проміжними пунктами (основні
опорні точки), через які повинна пройти дорога.
Найменшою відстанню
між двома заданими точками є пряма лінія.
Трасу автомобільної
дороги слід проектувати як плавну лінію у просторі з ув'язкою елементів плану,
поздовжнього та поперечного профілів між собою, з навколишнім ландшафтом і з
оцінкою їх впливу на умови руху та зорове сприйняття дороги.
Проектування плану і
поздовжнього профілю автомобільної дороги запроектовано виходячи з
інтенсивності руху, умови забезпечення безпеки та комфортності руху
транспортних засобів з урахуванням можливості капітального ремонту дороги за
межею термінів перспективного розрахункового періоду.
Для елементів плану та
поздовжнього профілю основні параметри прийняті
такими:
- максимальний
поздовжній похил – 59,2 ‰;
- мінімальний радіус
кривої у плані – 30 м;
- максимальний радіус
кривої у плані – 40 м;
- мінімальний радіус
опуклих кривих у поздовжньому профілі – 400 м;
- мінімальний радіус
увігнутих кривих у поздовжньому профілі – 200 м;
Керуюча відмітка на
польових ділянках прийнята Rp1. 87,21 на ПК 0+20,4 праворуч.
Проектна лінія
запроектована за допомоги системи автоматизованого проектування CREDO та
системи AutoCAD.
В плані дорога має два
кута повороту.
Робочим проектом
передбачено відновлення існуючих транспортноексплуатаційних показників зі
збереженням геометричних параметрів існуючої дороги. Земляне полотно
запроектовано з урахуванням рельєфу місцевості, кліматичних і
грунтово-геологічних умов району прокладання траси.
Існуючі радіуси кривих
в плані та поздовжньому профілі в межах нормативних.
Земляне полотно
Земляне полотно
проектовано з урахуванням рельєфу місцевості, кліматичних і
грунтово-геологічних умов району прокладання траси у дорожньокліматичній зоні
У-ІІ.
Основою земляного
полотна на ділянці вишукувань служить суглинок пилуватий, твердий.
Споруди дорожнього
водовідведення
Для захисту земляного
полотна від перезволоження поверхневими водами та розмиву проектом передбачена
система поверхневого водовідведення. Водовідведення від земляного полотна в
поздовжньому напрямку забезпечується по існуючій природній поверхні. Водовідвід
з проїзної частини на більшій частині проектної ділянки забезпечений поперечним
похилом та влаштуванням бортового каменю вздовж всієї дороги.
Даним проектом
передбачена така конструкція дорожнього одягу:
Тип 1 (підсилення) -
осн.проїзд
1. АСГ.Др.Щ.А.І згідно
з ДСТУ Б В.2.7-119:2011 на бітумі БМПА 60/90-53 з термоеластопластом (ДСТУ Б
В.2.7-135:2014) - 5,0 см;
Підгрунтовка – ЕКШМ-50
згідно з ДСТУ Б В.2.7-129:2013 – 0,40 л/м2;
2. АСГ.Кр.Щ.А.НП.І
згідно з ДСТУ Б В.2.7-119:2011 на бітумі БНД 60/90 (ДСТУ 4044:2014) - 10,0 см;
3. ЩПС С-7 згідно ДСТУ
9177-2:2022 - 20,0 см;
4. ЩПС С-5 згідно ДСТУ
9177-2:2022 - 15,0 см;
Фрезерування та
розбирання дорожнього одягу на середню глибину 27,0 см
Влаштування бортового
каменю БР 100.30.18
Тип 2 (поширення) –
поширення осн.проїзду, зупинкові майданчики
1. АСГ.Др.Щ.А.І згідно
з ДСТУ Б В.2.7-119:2011 на бітумі БМПА 60/90-53 з термоеластопластам (ДСТУ Б
В.2.7-135:2014) - 5,0 см;
Підгрунтовка – ЕКШМ-50
згідно з ДСТУ Б В.2.7-129:2013 – 0,40 л/м2;
2. АСГ.Кр.Щ.А.НП.І
згідно з ДСТУ Б В.2.7-119:2011 на бітумі БНД 60/90 (ДСТУ 4044:2014) - 10,0 см;
3. ЩПС С-7 згідно ДСТУ
9177-2:2022 - 20,0 см;
4. ЩПС С-5 згідно ДСТУ
9177-2:2022 - 18,0 см;
5. Підстилаючий шар із
щебеню гранітного фр.5-10 за ДСТУ Б В.2.7-75-98 - 10,0 см.
Влаштування бортового
каменю БР 100.30.18
Тип 3 – тротуар та
посадковий майданчик
1. Верхній шар
покриття із плитки тротуарної по ДСТУ Б В.2.7-145:2008 - 6,0 см;
2. Висівки гранітні по
ДСТУ Б В.2.7-210:2010 стабілізовані цементом М400 в кількості 7% до
Jd=1,57г/см3 - 5,0 см;
3. ЩПС С-7 згідно ДСТУ
9177-2:2022 ущільнений до Jd=1,57г/см3 – сер.товщ. - 12,0 см;
Влаштування бортового
каменю БР 100.30.18
Обсяги робіт по
улаштуванню дорожнього одягу (див. 63Т-1313-ВОР). Водовідвід з проїзної частини
шляхом улаштування бортового профілю.
Кошторисна
частина проектної документації
по
об’єкту: «Капітальний
ремонт дорожнього покриття по вул. Ювілейна села Володимирівське
Запорізького району Запорізької області». |
||
Показники |
Од. вим. |
Вартість |
Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою
кошторисною документацією у поточних цінах станом на 09.05.2023 р.: |
тис. грн. |
34 685,492 |
у тому числі:
- будівельні роботи |
тис. грн. |
27 203,821 |
- устаткування |
тис. грн. |
- |
- інші витрати |
тис. грн. |
7 481,671 |
За
результатами розгляду кошторисної документації і зняття зауважень
встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт,
передбачені проектом, складена відповідно до вимог Кошторисних норм України
«Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення
вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи
проектної документації на будівництво».
Показники |
Од .вим. |
Вартість |
Загальна кошторисна вартість
будівництва у поточних цінах станом на «15» травня 2023 р. складає |
тис. грн. |
34 510,684 |
у тому числі:
- будівельні роботи |
тис. грн. |
27 058,382 |
- устаткування |
тис. грн. |
- |
- інші витрати |
тис. грн. |
7 452,302 |
Робочий проєкт«Капітальний
ремонт дорожнього покриття по вул. Ювілейна села Володимирівське Запорізького
району Запорізької області» розроблено відповідно вимог до міцності
надійності та довговічності об’єкта будівництва та її кошторисної частини.
Відповідальність за
внесення змін в усі примірники проєкту покладається на генпроектувальника та
замовника.