1 редакція від 02.05.2023 2 редакція від 15.05.2023

Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:3637-1180-7796-1524
Версія документу
№2
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№V-0016-23/ПРОЕКСП від 20.03.2023
Орган, що видав
ТОВ "Проексп" (40993694) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
«Будівництво автомобільної дороги державного значення Т-14-02 Східниця -Пісочна на ділянці км 16+100 – км 21+700, Львівської області» (Коригування)
Код проектної документації
PD01:4780-3082-8601-4619 №12-10/22 від 2022-12-12 (видав ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНК ПЛЮС МІЖНАРОДНА ІНЖИНІРИНГОВА І КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ") / Наявні експертизи: EX01:3637-1180-7796-1524, EX01:3637-1180-7796-1524
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань техногенної безпеки, З питань інженерного забезпечення
Головний експерт проекту
Крижанівський Олександр Євгенійович (АЕ 006276, АЕ 000992, АТ 009202, АЕ 006214 )

Кошторисна вартість

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Львівська обл., Львівський район, Львівська територіальна громада (UA46060250000025047) , Автомобільна дорога державного значення Т-14-02 Східниця -Пісочна на ділянці км 16+100 – км 21+700 не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (25253009)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Головний експерт проекту З питань експертизи проектної документації доріг
Крижанівський Олександр Євгенійович (АЕ 006276, АЕ 000992, АТ 009202, АЕ 006214)
Відповідальний експерт З питань міцності, надійності, довговічності
Половенко Ігор Олександрович (АЕ 005265, АЕ 007231)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
З питань екології
Еріванли Валентина Насоївна (АР 000987, АЕ 004248, АР 019142)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки
ЗАХАРЧЕНКО АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ (АР 016108, АЕ 003502, АЕ 006449, АЕ 007250)
Відповідальний експерт З питань експлуатаційної безпеки
З питань охорони праці
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
З питань інженерного забезпечення
Барановський Олександр Петрович (АЕ 005211, АЕ 005231)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
ПЕРЕЦЬ ОЛЕКСАНДРА ГЕННАДІЇВНА (АЕ 004439, АР 002865)
Експерт (фахівець) Розділ організація будівництва
Гламаздіна Людмила Володимирівна

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:4780-3082-8601-4619
Орган, що видав
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНК ПЛЮС МІЖНАРОДНА ІНЖИНІРИНГОВА І КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ" (41194275)
Вид будівництва
Нове будівництво
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2111.1 Дороги автомобільні магістральні
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Замовник
Дата договору на розробку документації
12.12.2022
Номер проектної документації
12-10/22
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Робочий проект «Будівництво автомобільної дороги державного значення Т-14-02 Східниця - Пісочна на ділянці км 16+100 – км 21+700, Львівської області» (Коригування), розроблений на замовлення Служби автомобільних доріг у Львівській області проектною організацією ТОВ «СІНК ПЛЮС МІЖНАРОДНА ІНЖИНІРИНОГВА І КОНСАЛТІНГОВА КОМПАНІЯ» (юридична адреса: м. Київ, вул. Почайнинська буд. 25/49, офіс 31), кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника, виданий Сороці Роману Миколайовичу, Серія АР №013086 від 05 квітня 2017 року (свідоцтво про підвищення кваліфікації №01741 від 22 липня 2022року).

 

Підстави для розроблення проекту:

- завдання на проектування (коригування);

- експертний звіт ДП «Укрдержбудекспертиза» у м. Києві від 17 березня 2020 року №28-0095-18.

 

Клас наслідків (відповідальності) об’єкту – СС2.

 

Коригування робочого проекту «Будівництво автомобільної дороги державного значення Т-14-02 Східниця - Пісочна на ділянці км 16+100 – км 21+700, Львівської області» (Коригування) виконано у відповідності до завдання на коригування.

В основу коригування робочого проекту покладено затверджений наказом №141 від 30.03.2020 р. Державним  агентством автомобільних доріг України на основі експертного висновку ДП «Укрдержбудекспертиза» за №28-0095-18 від 17.03.2020 р. проект на «Будівництво автомобільної дороги державного значення Т-14-02 Східниця – Пісочна на ділянці км 16+100 – км 21+700, Львівської області».

Підставою до проектування є Постанова Кабінету Міністрів України від 15 липня 2022 року №803 «Деякі питання дорожнього господарства» та збільшення обсягів будівельних робіт, які виникли при  будівництві  ділянки  дороги  протягом 2020-2022 років, а саме:

- перевлаштування наявних водопроводів не передбачених проектом;

- виконання земляних робіт (насипу) у зв’язку із збільшенням товщини та обсягу зняття рослинного грунту;

- влаштування додаткових водоперепускних труб, не передбачених проектом;

- влаштування автобусних зупинок і пішохідних переходів, не передбачених проектом та їх освітлення.

Всі зміни в проекті на коригування підтверджені протоколами рішень технічної ради служби автомобільних доріг у Львівській області та актами обстежень.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 17 листопада 2021 р. №1242 «Про затвердження переліку автомобільних доріг загального користування державного значення» автомобільна дорога Т-14-02 відноситься до територіальних доріг державного значення.

Ділянка дороги км 16+100 – км 21+700 знаходиться в Дрогобицькому районі Львівської області. Початок ділянки дороги, проект якої коригується,  ПК0+00 прийнято на осі проїзної частини по кільцю і відповідає експлуатаційному км 21+584 автомобільної дороги Т-14-02 Східниця – Пісочна.   Кінець ділянки прийнято на осі проїзної частини по кільцю і відповідає експлуатаційному км 16+262 вище вказаної автомобільної дороги. Загальна довжина ділянки, що проектується, складає 3,872 км.

Ділянка км 16+262 - км 21+584 проходить за межами населеного пункту та прокладена в обхід гірничих виробіток ПАТ «Стебницьке гірничо-хімічне виробництво «Полімінерал».

Земляне полотно запроектовано з урахуванням рельєфу місцевості, кліматичних і грунтово-геологічних умов району прокладання траси в І дорожньо – кліматичний зоні, згідно з вимогами ДБН В.2.3-4:2015, а також з урахуванням рекомендацій  ДСТУ-Н Б В.2.3-32:2016  «Настанова з улаштування земляного полотна автомобільних доріг».

Ділянка дороги ПК0+00 – ПК38+72 буде побудована в насипу висотою до 5,09 м та виїмці глибиною до 2,82 м.

Проектом передбачено наступні типи поперечного профілю земляного полотна (типи назначено ліворуч та праворуч дороги) :

- Тип 1 – насип до 6,00 м із крутизною укосів 1:1,75 м, з бортовим профілем та огородженням;

-Тип 2 – насип висотою до 2-х м із крутизною укосів 1:3;

- Тип 3 - насип висотою до 2-х м із крутизною укосів 1:1,75 з огородженням;

- Тип 4 - насип до 6,00 м із крутизною укосів 1:1,75 м з бортовим профілем, тротуаром та в основі земляного полотна передбачено обойму з високоміцних геоматеріалів;

- Тип 5 – виїмка до 2,0 м з кюветом;

- Тип 6 – виїмка до 6,0 м з кюветом та в основі земляного полотна передбачено обойму з високоміцних геоматеріалів;

- Тип 7 – виїмка до 2,0 м з укосами 1:1,75 з кюветом, із заміною мокрого грунту та з бортом і огородженням; 

- Тип 9 – на кільцевій розв’язці, насип до 2,00 м з шириною земляного полотна 10,50 м, із крутизною проектних укосів 1: 3.

Узбіччя на ширину 1,25 м укріплюється посівом трави з підсипкою рослинного шару товщиною 0,15 м  та на ширину 2,00 м грунто-щебенем (50%) товщиною 15 см.

Поперечний похил проїзної частини 25‰,  узбіччя  – 50‰.

При переході із виїмки в насип передбачено поперечний перехоплюючий дренаж, а на затяжному похилі (ПК0+00 – ПК5+00), де поздовжній похил більше за поперечний, для осушення земляного полотна та низу дорожнього одягу, передбачено влаштування перехоплюючих поперечних дренажів мілкого закладання.  

З проїзної частини дороги передбачено водовідведення лотками (бортовий камінь БР.100.30.18 ) вздовж узбіччя зі скидами води по укосу телескопічними лотками в гасники.

Прийнято наступну конструкцію дорожнього одягу:

Тип 1 – основний проїзд, перехідно-швидкісні смуги, додаткові смуги на підйом, зупинкові смуги, примикання в межах радіусів заокруглення, кільцеві розв’язки:

- ЩМА-20 БМКП 60/90-65 товщиною 5 см;

- емульсія ЕКШМ-50 з розрахунку 0,4 л/м2;

- АСГ.Кр.Щ.А1.НП.І.БМКП 60/90-65 товщиною 10 см; 

- емульсія ЕКШ-50 з розрахунку 1,0 л/м2;

- ЩПС-20 М20 товщиною 15 см;

- ЩПСС С5 товщиною 21 см;

- дренуючий шар із піску товщиною 20 см. 

Тип 2 – підходи до кільцевої розв’язки (за межами радіусів заокруглення):

- ЩМА-20 БМКП 60/90-65 товщиною 5 см;

- емульсія  ЕКШМ-50 з розрахунку 0,4 л/м2;

- вирівнюючий шар АСГ.Кр.Щ.А1.НП.І.БМКП 60/90-65; 

- емульсія ЕКШ-50 з розрахунку 1,0 л/м2;

- фрезерування існуючого покриття товщиною 5 см.

Тип 3 – на примиканнях за межами радіусів заокруглення:

- ЩПС С7 товщиною 18 см.

На даній ділянці дороги на ПК6+71 побудовано залізобетонну трубу отв. 4,0х2,5м довжиною 35,90 м через виток р. Вишниця, укріплювальні роботи на вході та виході продовжуються.

На ПК 23+36 побудовано додаткову трубу Ø1,5м довжиною 33,66 м.

На ПК 28+78 та ПК 38+38 влаштовано круглі залізобетонні труби отвором 1,5 м та довжиною відповідно 24,38м, 20,25м в каналах.

На ПК12+82 та ПК18+70 влаштовуються залізобетонні труби отвором 1,5м довжиною 36,74м та 29,53м.

Збудовано також очисні споруди, які передбачено як сепаратори нафтопродуктів. Вода кюветом, з ПК3+84 - бетонним лотком, а далі - з ПК5+66 залізобетонним лотком Л-1 направляється в очисну споруду на ПК6+53. Очищена вода скидається в русло. Аналогічно,  (справа-наліво) з ПК8+58 - лотком Л-1 вода направляється в очисну споруду на ПК6+97 і очищена – в русло.

На проектній ділянці дороги передбачено додаткові роботи по влаштуванню автобусних зупинок. Передбачено 4 автобусні зупинки з 4-ма автопавільйонами для зупинки громадського транспорту з органічного скла на 10 чоловік та 4 туалетами на два вічка.

На ділянці дороги побудовані дві транспортні розв’язки в одному рівні по типу «Кільця». Також збудовані примикання в одному рівні з перехідно-швидкісними смугами праворуч на ПК5+07,45, ПК7+23,11, ПК30+01,51. Враховуючи геологічні умови та водовідвід на примиканні ПК30+01,51 (праворуч) передбачено влаштувати додаткову залізобетонну трубу діаметром 1,0 м довжиною 20,27 м.

Для безпечного руху автотранспорту проектом передбачається:

- влаштування однобічного металевого оцинкованого огородження 11 ДО-2,0.280/1,5, обладнане світлоповертальними елементами, на узбіччі із стримувальною здатністю 280 кДж;

- влаштування горизонтальної розмітки осьової розмітки 1 двокомпонентним  холодним пластиком;

- встановлення дорожніх знаків із світлоповертальною поверхнею.

При будівництві об’єкта передбачається дотримання вимог пожежної безпеки на будівельному майданчику та при виконанні будівельних робіт згідно з вимогами НАПБ А.01.001-2014.

Охорона праці і техніка безпеки при будівництві і експлуатації проектованого об'єкту забезпечується відповідністю всіх проектних рішень, котрі враховують умови безпеки праці, попередження виробничого травматизму, професійних захворювань, пожеж і вибухів.

Об’єкт планованої діяльності не відноситься до видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля, визначених статтею 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля», тому здійсненню процедури ОВД не підлягає.

Відповідно до п.5.2 ДСТУ 9030:2020 будівництво автомобільних доріг ІІ категорії відноситься до першого екологічного класу.

Розрахункова інтенсивність руху залишилась без змін і складає 6469 авт/добу.

Впливи на клімат і мікроклімат, повітряне, геологічне, геологічне, соціальне, водне і техногенне середовище, тваринний світ залишились без змін.

Кількість дерев, що видаляються, залишаються як і в затвердженому проекті, в кошторисі закладено компенсаційну посадку дерев.

Після проведення будівельних робіт  і введення автодороги в експлуатацію рівні негативного впливу на всі компоненти довкілля будуть в межах дозволених рівнів за рахунок виконання природоохоронних заходів, що підтверджено виконаними прогнозними розрахунками, затвердженими в попередньому проєкті.

Проектом передбачено заходи для маломобільних груп населення. У відповідності з ДСТУ-Н В.2.2 передбачено тактильні покажчики на тротуарах. Перед наземними переходами на відстані 0,80 м від крайки проїзної частини передбачено смугу, завширшки 0,60м із поздовжнім рифленням, що дорівнює ширині переходу, яка викладена на тротуарі перед початком переходу.

В проекті на пішохідних переходах для маломобільних груп населення передбачено влаштування пониженого борту.

Проектом передбачається влаштування освітлення на стальних оцинкованих опорах з металевими кронштейнами та світлодіодними світильниками.

Згідно завдання на коригування виконується коригування (перерахунок) кошторисної частини проектної документації в частині заробітної плати, вартості матеріалів та устаткування, інших витрат.

Коригування (перерахунок) кошторисної частини проектної документації виконується відповідно до методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування.

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на  20 січня  2023 р. складала – 607273,145 тис. грн., у т. ч.: вартість будівельних робіт – 458200,079 тис. грн., устаткування – 532,575 тис. грн., інші витрати – 148540,491 тис. грн.

Із заявленої кошторисної вартості виконано робіт – 115528,488 тис. грн., у т. ч.: будівельні роботи  – 88557,108 тис. грн.,  інші витрати – 26971,380 тис. грн.

Загальна кошторисна вартість будівництва в поточних цінах станом на 20 березня                    2023 р.  після перевірки склала – 602886,008 тис. грн., у т. ч.: вартість будівельних робіт – 454377,928 тис. грн., устаткування – 680,884 тис. грн., інші витрати – 147827,196 тис. грн.

Із загальної кошторисної вартості станом на 01листопада 2022 р. виконано робіт – 115528,488 тис. грн., у т. ч.: будівельні роботи  – 88557,108 тис. грн.,  інші витрати – 26971,380 тис. грн.

 

Під час розгляду проектної документації експертами ТОВ «ПРОЕКСП», проведення комплексної експертизи робочого проекту «Будівництво автомобільної дороги державного значення Т-14-02 Східниця - Пісочна на ділянці км 16+100 – км 21+700, Львівської області» (Коригування), в проект внесені зміни та доповнення.

 

Відповідальність за внесення змін та доповнень у проектну документацію несе замовник і проектна організація.

Замовник експертизи несе відповідальність  згідно з законодавством, за достовірність узгоджених документів, наданих для проведення експертизи.

 

Розділи