Основна інформація
Кошторисна вартість
Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи
Дата кошторису | Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. | Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн. | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | |
26.04.2023 | 17561.207 | 13503.51 | 0 | 4057.697 |
Кошторисна вартість за чергами
Адреса
Адреса | Адреса згідно експериментального порядку | Наказ |
---|---|---|
Закарпатська обл., Мукачівський район, Кольчинська територіальна громада (UA21040130000019237) , дорога С 070725 Верхня Визниця - Клочки км 0+000 - 2+680 | не присвоювалась | не призначалась |
Інформація про замовників
Правовий статус | Назва |
---|---|
Юридична особа | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ" (43427067) |
Об’єкти будівництва
Відповідальні особи
Посада | Напрям експеритизи | ПІб |
---|---|---|
Головний експерт проекту |
З питань експертизи проектної документації доріг
|
Мільчевич Наталія Степанівна (АЕ 005227, АР 000999) |
Відповідальний експерт |
З питань міцності, надійності, довговічності
З питань експлуатаційної безпеки З питань охорони праці З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення |
Пригара Василь Юрійович (АЕ 006643, АЕ 006655, АЕ 000141) |
Відповідальний експерт |
З питань пожежної безпеки
|
ПАВЛІВ ТАРАС МИХАЙЛОВИЧ (АЕ 000496, АЕ 004314, АЕ 007182) |
Відповідальний експерт |
З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
З питань екології |
САВЧИН Михайло Михайлович (АЕ 004397) |
Відповідальний експерт |
З питань кошторисної частини проектної документації
|
Перфун Лідія Іванівна (АЕ 005207) |
Інформація про проєктну документацію
Додаток до експертного звіту
Робочий проект розроблений у 2023 році Закарпатським ВКП ДП «Укрдіпродор» – генеральний проектувальник, ГІП Тютченко М. Г., кваліфікаційний сертифікат № 013982 серія АР від 15.02.2018 року, на підставі завдання на проектування, затвердженого замовником, акту технічного обстеження та раніше розробленого робочого проекту.
Клас наслідків (відповідальності) об’єкта будівництва – СС2. Категорія дороги – V, згідно технічної класифікації доріг. Дорога відмикає від обласної автомобільної дороги місцевого значення О 070701 Кольчино - Пузняківці. Початок дороги км 0+000 прийнято на кромці дороги О 070701 Кольчино - Пузняківці. Кінець дороги км 2+680 прийнято на з’їзді у вулицю до кінцевої автобусної зупинки.
В результаті обстеження дороги Верхня Визниця – Клочки встановлено: існуюча ширина проїзної частини – 3,5÷6,0м, існуюче покриття – щебеневе, довжина дороги 2,680 км. На щебеневому покритті на ділянці довжиною 2668,0 м (без врахування довжини мосту) спостерігається ямковість з глибиною ям до 10 см та відсутність поперечного профілю проїзної частини. Існуюче покриття на з’їздах зруйноване. На обстеженій ділянці дороги наявні 12 з’їздів, з них одне - з ґрунтовим покриттям, вісім - з щебеневим та три – з гравійним покриттям. Кількість мостів – 1 штука. На мості довжиною 12,0 м габаритом Г- 6,8+2х1,0 м відсутнє покриття та гідроізоляція. Існуючі труби (в кількості 8 шт.) у задовільному стані. Існуючий водовідвід відкритий, існуючі кювети недостатньої глибини. На окремих ділянках дороги довжиною 1210,0 м водовідвід відсутній. Узбіччя та кювети порослі чагарниками на ділянці дороги довжиною 1220,0 м. Існуючі узбіччя зліва та справа на ділянці загальною довжиною 5200,0 м завищені та занижені (від частих наїздів автотранспорту). Автобусні зупинки в кількості 2 шт. на км 1+750 та км 2+668 не облаштовані. На автобусній зупинці на км 1+750 розташований павільйон. Існуюче покриття на зупинках - ґрунтове. Відсутня організація дорожнього руху. Основна розрахункова швидкість руху – 30 км/год.
Відновлення відкритого водовідведення передбачається шляхом поглиблення існуючих кюветів до проектної глибини (нижче рівня низу дорожнього одягу на 20 см), влаштування кювету на ділянках загальною довжиною 1210,0 м та очистки кюветів та узбіччя від чагарника (на ділянці довжиною 1220,0 м) і виконується при експлуатаційному утриманню дороги та силами власників прилеглих будинків.
Робочим проектом передбачено планування узбіччя за межами укріплення. Укріплення узбіччя передбачено щебеневою сумішшю С7 на ширину 0,5 м середньою товщиною 5 см на ділянці км 0+000 – км 1+065 та середньою товщиною 10 см на ділянці км 1+065- км 2+680 для забезпечення стійкості та міцності при роз’їзді автотранспорту.
В робочому проекті капітального ремонту автомобільної дороги Верхня Визниця – Клочки передбачена наступна конструкція дорожнього одягу: виправлення щебеневої основи з додаванням нового щебеневого матеріалу із щебеневої суміші С7 середньою товщиною 12 см, покриття із гарячого щільного дрібнозернистого асфальтобетону тип А марки ІІ на бітумі БНД 50/70 товщиною 5 см. Ширина проїзної частини зберігається існуюча - 3,5 ÷ 6,0 м. Поперечний профіль прийнято двосхилий з ухилом 25‰. На км 2+165 передбачено пандусне підвищення асфальтобетоном товщиною 5 см, як засіб для заспокоєння швидкості. Поперечний ухил узбіччя - 40‰.
Робочим проектом передбачено влаштувати асфальтобетонне покриття на мосту на км 0+091 шляхом влаштування наступної конструкції дорожнього одягу: влаштування гідроізоляції із бітумно-полімерно-еластопластичного армованого матеріалу (ґрунтовка 0,5 кг/м2); покриття із гарячого щільного дрібнозернистого асфальтобетону тип А марки ІІ на бітумі БНД 50/70 товщиною 11 см.
На з’їзді з існуючим ґрунтовим покриттям дорожній одяг передбачено наступної конструкції: покриття із щебеневої суміші С5 товщиною 21 см. На з’їздах з існуючим щебеневим покриттям (7 шт.) в межах радіусів заокруглення робочим проектом передбачено наступну конструкцію дорожнього одягу: виправлення поперечного профілю існуючої щебеневої основи з додаванням нового щебеневого матеріалу середньою товщиною 5 см; розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 1,0 л/м2; покриття із гарячого щільного дрібнозернистого асфальтобетону тип А марки ІІ на бітумі БНД 50/70 товщиною 5 см. На з’їзді км 1+898 передбачено влаштування торця із щебню. На з’їздах з існуючим гравійним покриттям (3 шт.) в межах радіусів заокруглення робочим проектом передбачено наступну конструкцію дорожнього одягу: виправлення поперечного профілю існуючої гравійної основи з додаванням нового щебеневого матеріалу середньою товщиною 8 см; розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 1,0 л/м2; покриття із гарячого щільного дрібнозернистого асфальтобетону тип А марки ІІ на бітумі БНД 50/70, товщиною 5 см. Ширина проїзної частини зберігається існуюча.
На автобусних зупинках передбачена наступна конструкція дорожнього одягу: на заїзній кишені влаштовується основа із щебеневої суміші С5 товщиною 21 см (з попереднім влаштуванням корита на км 2+668); покриття із гарячого щільного дрібнозернистого асфальтобетону тип А марки ІІ на бітумі БНД 50/70 товщиною 5 см. На посадковому майданчику конструкція дорожнього одягу наступна: основа із щебеневої суміші С7 товщиною 12 см, покриття із гарячого щільного дрібнозернистого асфальтобетону тип А марки ІІ на бітумі БНД 50/70 товщиною 3 см. Посадковий майданчик відокремлюється бетонним бордюром БР100.30.15 на монолітному бетоні класу С16/20.
По асфальтобетонному покриттю передбачена дорожня розмітка фарбою. Розмітка виконується фарбою з мікрокульками скляними світлоповертальними, що рівномірно розподіляються по поверхні свіжонанесеної розмітки. Для забезпечення безпеки руху, орієнтування водіїв передбачено влаштування дорожніх знаків І типорозміру. Щитки знаків виготовляються із декапірованої листової сталі, покритої світлоповертальною плівкою. Можливість пересування маломобільних груп населення, у тому числі, що пересуваються на інвалідних візках та батьків з дитячими візками забезпечується влаштуванням безбордюрного поперечного профілю.
Заявлена кошторисна вартість будівництва, визначена в поточних цінах станом на 26.04.2023 року складала 17710,903 тис. грн., в тому числі: будівельні роботи – 13609,423 тис. грн., інші витрати – 4101,480 тис. гривень.
За результатами розгляду кошторисної документації та зняття зауважень у робочому порядку встановлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, що передбачені робочим проектом, складено відповідно до вимог Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, затверджених наказом Мінрегіону № 281 від 01.11.2021року.
Загальна кошторисна вартість будівництва, визначена в поточних цінах станом на 26.04.2023 року складає 17561,207 тис. грн., в тому числі: будівельні роботи – 13503,510 тис. грн., інші витрати – 4057,697 тис. гривень.
При проведенні експертизи зроблено ряд зауважень та пропозицій, які були в робочому порядку доведені до замовника, після опрацювання яких до проектної документації внесені необхідні зміни і доповнення.
Розділи
![](files/tmp/qr/49a86102ee3ad7c75b171e17a2f54b76.png)