Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:8882-8604-9750-3371
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№07/0113/23 від 08.05.2023
Орган, що видав
ТОВ "Будівельний консалтинг та експертиза" (41768326) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С 070725 Верхня Визниця - Клочки км 0+000 - 2+680
Код проектної документації
PD01:8852-3500-6485-4106 №45/23 від 2023-04-27 (видав ЗВКП "Укрдіпродор") / Наявні експертизи: EX01:8882-8604-9750-3371
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, З питань експертизи проектної документації доріг
Головний експерт проекту
Мільчевич Наталія Степанівна (АЕ 005227, АР 000999 )

Кошторисна вартість


Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
26.04.2023 17561.207 13503.51 0 4057.697

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Закарпатська обл., Мукачівський район, Кольчинська територіальна громада (UA21040130000019237) , дорога С 070725 Верхня Визниця - Клочки км 0+000 - 2+680 не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ" (43427067)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Головний експерт проекту З питань експертизи проектної документації доріг
Мільчевич Наталія Степанівна (АЕ 005227, АР 000999)
Відповідальний експерт З питань міцності, надійності, довговічності
З питань експлуатаційної безпеки
З питань охорони праці
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
Пригара Василь Юрійович (АЕ 006643, АЕ 006655, АЕ 000141)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
ПАВЛІВ ТАРАС МИХАЙЛОВИЧ (АЕ 000496, АЕ 004314, АЕ 007182)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
З питань екології
САВЧИН Михайло Михайлович (АЕ 004397)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
Перфун Лідія Іванівна (АЕ 005207)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:8852-3500-6485-4106
Орган, що видав
ЗВКП "Укрдіпродор" (22114129)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.9 Шляхи, вулиці, дороги та дорожні споруди інші
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
27.04.2023
Номер проектної документації
45/23
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Робочий проект розроблений у 2023 році Закарпатським ВКП ДП «Укрдіпродор» – генеральний проектувальник, ГІП Тютченко М. Г., кваліфікаційний сертифікат  № 013982 серія АР від 15.02.2018 року, на підставі завдання на проектування, затвердженого замовником, акту технічного обстеження та раніше розробленого робочого проекту.

Клас наслідків (відповідальності) об’єкта будівництва – СС2. Категорія дороги – V, згідно технічної класифікації доріг. Дорога відмикає від обласної автомобільної дороги місцевого значення О 070701 Кольчино - Пузняківці. Початок дороги км 0+000 прийнято на кромці дороги О 070701 Кольчино - Пузняківці. Кінець дороги км 2+680 прийнято на з’їзді у вулицю до кінцевої автобусної зупинки.

В результаті обстеження дороги Верхня Визниця – Клочки встановлено: існуюча ширина проїзної частини – 3,5÷6,0м, існуюче покриття – щебеневе, довжина дороги 2,680 км. На щебеневому покритті на ділянці довжиною 2668,0 м (без врахування довжини мосту) спостерігається ямковість з глибиною ям до 10 см та відсутність поперечного профілю проїзної частини. Існуюче покриття на з’їздах зруйноване. На обстеженій ділянці дороги наявні 12 з’їздів, з них одне - з ґрунтовим покриттям, вісім - з  щебеневим та три – з гравійним покриттям. Кількість мостів – 1 штука. На мості довжиною 12,0 м габаритом Г- 6,8+2х1,0 м відсутнє покриття та гідроізоляція. Існуючі труби (в кількості 8 шт.) у задовільному стані. Існуючий водовідвід відкритий, існуючі кювети недостатньої глибини. На окремих ділянках дороги довжиною 1210,0 м водовідвід відсутній. Узбіччя та кювети порослі чагарниками на ділянці дороги довжиною 1220,0 м. Існуючі узбіччя зліва та справа на ділянці загальною довжиною 5200,0 м завищені та занижені (від частих наїздів автотранспорту). Автобусні зупинки в кількості  2 шт. на км 1+750 та км 2+668 не облаштовані. На автобусній зупинці на км 1+750 розташований павільйон. Існуюче покриття на зупинках - ґрунтове. Відсутня організація дорожнього руху. Основна розрахункова швидкість руху – 30 км/год.

Відновлення відкритого водовідведення передбачається шляхом поглиблення існуючих кюветів до проектної глибини (нижче рівня низу дорожнього одягу на 20 см), влаштування кювету на ділянках загальною довжиною 1210,0 м та очистки кюветів та узбіччя від чагарника  (на ділянці довжиною 1220,0 м) і виконується при експлуатаційному утриманню дороги та силами власників прилеглих будинків.

Робочим проектом передбачено планування узбіччя за межами укріплення. Укріплення узбіччя передбачено щебеневою сумішшю С7 на ширину 0,5 м середньою товщиною 5 см на ділянці км 0+000 – км 1+065 та середньою товщиною 10 см на ділянці км 1+065- км 2+680 для забезпечення стійкості та міцності при роз’їзді автотранспорту.

В робочому проекті капітального  ремонту автомобільної дороги Верхня Визниця – Клочки передбачена наступна конструкція дорожнього одягу: виправлення щебеневої основи з додаванням нового щебеневого матеріалу із щебеневої  суміші С7 середньою товщиною 12 см, покриття із гарячого щільного дрібнозернистого асфальтобетону тип А марки ІІ на бітумі БНД 50/70 товщиною 5 см. Ширина проїзної частини зберігається існуюча - 3,5 ÷ 6,0 м. Поперечний профіль прийнято двосхилий з ухилом 25‰. На км 2+165 передбачено пандусне підвищення асфальтобетоном товщиною 5 см, як засіб для заспокоєння швидкості. Поперечний ухил узбіччя - 40‰.

Робочим проектом передбачено влаштувати асфальтобетонне покриття на мосту на км 0+091 шляхом влаштування наступної конструкції дорожнього одягу: влаштування гідроізоляції із бітумно-полімерно-еластопластичного армованого матеріалу (ґрунтовка 0,5 кг/м2); покриття із гарячого щільного дрібнозернистого асфальтобетону  тип А марки ІІ  на бітумі БНД 50/70 товщиною 11 см.

На з’їзді з існуючим ґрунтовим покриттям дорожній одяг передбачено наступної конструкції: покриття  із щебеневої суміші С5 товщиною 21 см. На з’їздах з існуючим щебеневим покриттям (7 шт.) в межах радіусів заокруглення робочим проектом передбачено наступну конструкцію дорожнього одягу: виправлення поперечного профілю існуючої щебеневої основи з додаванням нового щебеневого матеріалу середньою товщиною 5 см; розлив бітумної емульсії ЕКШ-50  1,0 л/м2; покриття із гарячого щільного дрібнозернистого асфальтобетону тип А марки ІІ на бітумі БНД 50/70 товщиною 5 см. На з’їзді км 1+898 передбачено влаштування торця із щебню. На з’їздах з існуючим гравійним покриттям (3 шт.) в межах радіусів заокруглення робочим проектом передбачено наступну конструкцію дорожнього одягу: виправлення поперечного профілю існуючої гравійної основи з додаванням нового щебеневого матеріалу середньою товщиною 8 см; розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 1,0 л/м2; покриття  із гарячого щільного дрібнозернистого асфальтобетону тип А марки ІІ на бітумі БНД 50/70, товщиною 5 см. Ширина проїзної частини зберігається існуюча.

         На автобусних зупинках передбачена наступна конструкція дорожнього одягу: на заїзній кишені  влаштовується  основа із  щебеневої суміші С5 товщиною 21 см (з попереднім влаштуванням корита на км 2+668); покриття  із гарячого щільного дрібнозернистого асфальтобетону тип А марки ІІ на бітумі БНД 50/70 товщиною 5 см. На посадковому майданчику конструкція дорожнього одягу наступна: основа із щебеневої суміші С7 товщиною 12 см, покриття із гарячого щільного дрібнозернистого асфальтобетону тип А марки ІІ на бітумі БНД 50/70 товщиною 3 см. Посадковий майданчик відокремлюється бетонним бордюром БР100.30.15 на монолітному бетоні  класу С16/20.

По асфальтобетонному покриттю передбачена дорожня розмітка фарбою. Розмітка виконується фарбою з мікрокульками скляними світлоповертальними, що рівномірно розподіляються по поверхні свіжонанесеної розмітки. Для забезпечення безпеки руху, орієнтування водіїв передбачено влаштування дорожніх знаків І типорозміру. Щитки знаків виготовляються із декапірованої листової сталі, покритої світлоповертальною плівкою. Можливість пересування маломобільних груп населення, у тому числі, що пересуваються на інвалідних візках та батьків з дитячими візками забезпечується влаштуванням безбордюрного поперечного профілю.

Заявлена кошторисна вартість будівництва, визначена в поточних цінах станом на 26.04.2023 року складала 17710,903 тис. грн., в тому числі: будівельні роботи – 13609,423 тис. грн., інші витрати – 4101,480 тис. гривень.

За результатами розгляду кошторисної документації та зняття зауважень у робочому порядку встановлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, що передбачені робочим проектом, складено відповідно до вимог Настанови  з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, затверджених наказом Мінрегіону № 281 від 01.11.2021року.

Загальна кошторисна вартість будівництва, визначена в поточних цінах станом на 26.04.2023 року складає 17561,207 тис. грн., в тому числі: будівельні роботи – 13503,510 тис. грн., інші витрати – 4057,697 тис. гривень.

 При проведенні експертизи зроблено ряд зауважень та пропозицій, які були  в робочому порядку доведені до замовника, після опрацювання яких до проектної документації внесені необхідні зміни і доповнення.

Розділи