Основна інформація
Кошторисна вартість
Кошторисна вартість за чергами
Адреса
Адреса | Адреса згідно експериментального порядку | Наказ |
---|---|---|
Сумська обл., Шосткинський район, Глухівська територіальна громада, м. Глухів (станом на 01.01.2021), вулиця Прикордонна, 1а | не присвоювалась | не призначалась |
Інформація про замовників
Правовий статус | Назва |
---|---|
Юридична особа | ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГРАРНІ ІНВЕСТИЦІЇ" (34950459) |
Об’єкти будівництва
Відповідальні особи
Посада | Напрям експеритизи | ПІб |
---|---|---|
Відповідальний експерт |
З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки |
НАГОРКІН ДМИТРО ОЛЕГОВИЧ (АР 016540, АЕ 005266, АЕ 007161, АЕ 006200) |
Відповідальний експерт |
З питань охорони праці
З питань експлуатаційної безпеки З питань інженерного забезпечення |
Бражнік Денис Володимирович (АР 020055, АЕ 004716, АР 010367) |
Відповідальний експерт |
З питань енергозбереження
|
ВОЛКОВ КОСТЯНТИН ІВАНОВИЧ (АЕ 004786) |
Відповідальний експерт |
З питань екології
З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення |
Сидоренко Сергій Вікторович (АР 013872, АЕ 004791, АЕ 005134) |
Головний експерт проекту |
З питань міцності, надійності, довговічності
|
БАСАНЕЦЬ ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ (АЕ 007328, АР 007897, АР 000094, АЕ 004731, АЕ 004737, АР 019362, АР 019457, АР 013110) |
Інформація про проєктну документацію
Додаток до експертного звіту
Клас наслідків (відповідальності) – СС2
Замовник будівництва – ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО “АГРАРНІ ІНВЕСТИЦІЇ”
Генеральний проєктувальник – Товариство з обмеженою відповідальністю «Авеста Енергоресурс»
(ГІП – Лютий Віталій Анатолійович, кваліфікаційний сертифікат серія АР № 009368 від 23.12.2013)
Адреса об’єкту будівництва: 41400, Сумська обл., Шосткинський р-н, м. Глухів, вул. Рильський Шлях, 1А.
Коротка характеристика об'єкта будівництва
Підприємство ТОВ «Шалигинське» на цей час являється діючим підприємством.
Реконструкція ведеться на чотирьох земельних ділянках загальною площею
Кадастровий номер – 5910300000:01:010:0292, площа
Кадастровий номер – 5910300000:01:010:0249, площа
Кадастровий номер – 5910300000:01:010:0306, площа
Кадастровий номер – 5910300000:01:010:0294, площа 2,8957 га.
На території елеватора розташовано 10 зерносховищ вертикального типу з металу, загальною ємністю 73 тис. т, дві робочих башти, які обладнані агрегатами очищення зерна, його сушки, і завантаження в залізничні та автомобільні зерновози. Робоча башта №2, призначена для очищення зерна, його сушки, завантаження у зерносховища і відвантаження в залізничні та автомобільні зерновози.
Робоча башта №1 призначена для очищення і завантаження у зерносховища сухого зерна, що поступає безпосередньо з поля. На неї сушка такого зерна не передбачена. Башта обладнана сепаратором БСЦ-100, двома норіями НЦ-100, одною норією НЦ-350, завантажувальними та відвантажувальними транспортерами.
Робоча башта №2 обладнана сепаратором БСЦ-100, сушаркою ДСП-32-2 потужністю 30 т/год., 6-ю норіями НЦ-100, 1-й норією НЦ-75, завантажувальними та відвантажувальними транспортерами.
Фактична вологість і засміченість зерна визначається лабораторією, яка розташована в зоні елеватора.
На майданчику розташовані допоміжні об'єкти інженерного забезпечення. Серед них вагова з операторською, трансформаторна підстанція, будівля дизельної електростанції, водонапірна башта, пожежні резервуари, склад паливо-мастильних матеріалів. Проходять інженерні мережі водо-, електро -, газопостачання, зовнішнього освітлення. На майданчик заходять зовнішні мережі електропостачання 10 кВ, газ середнього тиску, заведене центральне водопостачання з дебітом 7,7 м3/год. Крім того, на майданчику елеватора розташовані будівлі невиробничого призначення. Серед них адміністративно-побутовий корпус, навіси для техніки, побутові приміщення.
Характеристика об'єктів, що розташовані на майданчику, наведена в таблиці № 1.1.
Таблиця № 1.1 - Характеристика об'єктів, що розташовані на ділянці.
№п/п | Найменування будівель та споруд | Од. виміру | Загальна площа, м2 | Примітки |
1 | Відпускний пристрій на залізничний транспорт на 1 вагон | м2 | 74,4 | |
2 | Адміністративно-побутовий корпус з лабораторією | м2 | 342,2 | |
3 | Автовагова з пробовідбірниками на 2 проїзди | м2 | 244,4 | |
4 | Приймальний пристрій для автотранспорту на 2 проїзди | м2 | 353,9 | |
5.1 | Норійно-очисна вежа | м2 | 140,6 | |
5.2 | Операторська | м2 | 64,3 | |
5.3 | Транспортна галерея | м2 | 307,1 | |
6.1 | Зерносушарка | м2 | 77,0 | |
6.2 | Зерносушарка | м2 | 42,2 | |
7.1 | Силос вологого зерна | м2 | 37.4 | |
7.2 | Силос вологого зерна | м2 | 37.4 | |
7.3 | Силос вологого зерна об'ємом 1000 т | м2 | 96,7 | |
7.4 | Силос вологого зерна об'ємом 1000 т | м2 | 96,7 | |
8.1 | Бункер відходів | м2 | 38,6 | |
8.2 | Бункер відходів | м2 | 38,6 | |
9.1 | Силос для зберігання зерна об'ємом 5000 т | м2 | 404,5 | |
9.2 | Силос для зберігання зерна об'ємом 5000 т | м2 | 404,5 | |
9.3 | Силос для зберігання зерна об'ємом 5000 т | м2 | 404,5 | |
9.4 | Силос для зберігання зерна об'ємом 5000 т | м2 | 404,5 | |
9.5 | Силос для зберігання зерна об'ємом 8500 т | м2 | 463,5 | |
9.6 | Силос для зберігання зерна об'ємом 8500 т | м2 | 463,5 | |
9.7 | Силос для зберігання зерна об'ємом 8500 т | м2 | 463,5 | |
9.8 | Силос для зберігання зерна об'ємом 9000 т | м2 | 499,3 | |
9.9 | Силос для зберігання зерна об'ємом 9000 т | м2 | 490,6 | |
9.10 | Силос для зберігання зерна об'ємом 9000 т | м2 | 490,6 | |
10 | Гараж з побутовими приміщеннями | м2 | 281,8 | |
11.1 | Трансформаторна підстанція ТП№ 144 на 630 кВ·А | м2 | 51,5 | |
11.2 | Трансформаторна підстанція ТП №145 на 250 кВ·А | м2 | 3,1 | |
12 | Газорозподільчий пункт | м2 | 9,0 | |
13 | Насосна станція з резервуарами пожежогасіння | м2 | 87,2 | |
14 | Майданчик для відстою грузових машин | м2 | 1350,0 | |
15 | Транспортна галерея №1 | |||
16 | Транспортна галерея №2 | |||
17 | Транспортна галерея №3 | |||
18 | Транспортна галерея №4 | |||
19 | Транспортна галерея №5 |
На територію елеватора заведена одна під'їзна залізнична колія, яка знаходиться на балансі ТОВ «Шалигинське» та передбачається будівництво нових трьох під’їзних залізничних колій з обладнанням на колії № 4 ангару для відстою локомотиву.
Дані інженерних вишукувань
Геологічні вишукування
Інженерно-геологічні вишукування під'їзних залізничних колій при ст. Глухів регіональної філії "Південно-Західна залізниця АТ "Укрзалізниця" для ТОВ "Шалигінське" по вул. Рильський шлях, 1а в м. Глухів, Сумської області, були проведені ТОВ «ІНГРАУНД» в 2021 р на замовлення ТОВ "Шалигінське"
Основою для проведення інженерно-геологічних вишукувань було погоджене технічне завдання.
Район вишукувань розташований в межах слабо хвилястої рівнини, яка має загальне пониження в західному та південно-західному напрямку по направленню р. Десна. Головними ріками району вишукувань є Десна та приток Десни Сейм. Долини Десни та Сейма асиметричні: праві береги високі та круті, сильно розчленовані яружно-балочною сіткою, ліві терасовані.
Клімат району вишукувань є помірно континентальним з м’якою зимою і теплим літом. Температура повітря залежить передусім від надходження сонячної радіації, яка, у свою чергу, визначається кутом падіння сонячних променів. У день літнього сонцестояння (22 червня) він сягає 630. Тривалість цього дня – 16,5 годин. У день зимового сонцестояння (22 грудня) Сонце піднімається над обрієм на 160. Тривалість цього дня – 8 годин. Сумарна тривалість сонячного сяйва за рік становить 1927 годин, або 43% можливої. Протягом року найбільша тривалість сонячного сяйва спостерігається у червні та липні (по 279 год.), найменша (39 год.) – у грудні
Середньорічна температура повітря встановить близько 6,5° С, найвища вона в липні (19,3° С), найнижча – у січні (мінус 5,6° С). Найбільше підвищення температури повітря спостерігається у грудні – березні. У середньому за рік у випадає
Досліджувана територія розташована у межах північно-східного схилу Українського щита (УКЩ), який займає центральне положення в українській частині Східно-Європейської платформи. Він охоплює ряд структурноформаційних та складчастих зон, що відрізняються специфічними рисами ранньокембрійської історії геологічного розвитку і відокремлюються глибинними розломами. В близьких до сучасних контурів УКЩ сформувався у середньому палеозої (девоні), що пов'язане з розпадом Сарматського щита і формуванням грабена Дніпрово-Донецької западини. Район характеризується поступовим зануренням поверхні кристалічного фундаменту у північно-східному напрямку, на фоні якого простежуються окремі ділянки малоапмлітудних блокових зміщень. Геологічний розріз складають магматичні утворення архею та нижнього протерозою, перекриті осадовими відкладами мезозою та кайнозою. Нижній структурний поверх складений складнодислокованими та глибокометаморфізованими архейнижньопротерозойськими утвореннями кристалічного фундаменту, а верхній – з практично горизонтально закладених слабкодислокованих мезо-кайнозойських відкладів. Встановлення платформних умов накопичення йшло в пізньому докембрії та відрізнялося значним розвитком розривної тектоніки, внаслідок чого консолідована жорстка кристалічна основа була розбита на ряд блоків, які надалі неодночасно зазнавали різнознакові горизонтальні та вертикальні зміщення. Кристалічні породи, що представлені амфіболіт-гранітовим та сланцево-гранітоїдним комплексами, викриваються свердловинами в процесі виконання геологічної зйомки, на глибинах 280 -
В геоморфологічному відношенні ділянка вишукувань приурочена до моренно-зандрової рівнини та характеризується абсолютними відмітками поверхні землі в межах 177,4 –
При бурінні підземні води до глибини
Основні рішення та показники по генеральному плану
Для вдосконалення технологічного процесу роботи ТОВ "Шалигинське" проєктом передбачається частковий демонтаж під’їзної залізничної колії № 1 на території підприємства, та будівництво чотирьох нових тупикових колій № 1, № 2, № 3 та №4 які примикають до існуючої під’їзної колії № 1, станції Глухів регіональної філії «Південно-Західна залізниця» АТ «Українська залізниця».
Повний перелік і характеристика будівель і споруд що передбачені проєктом наведені в таблиці.
Експлікація будівель і споруд що проєктуються
№ по ГП | Найменування | Одиниці виміру | Загальна площа (довжина) | Примітка |
1 | Залізнична колія № 1 | м | 754,49 | існуюча |
2 | Залізнична колія № 2 | м | 675,99 | |
3 | Залізнична колія № 3 | м | 717,70 | |
4 | Залізнична колія № 4 | м | 178,29 | |
5 | Ангар для відстою локомотиву | м2 | 120,00 |
На Генеральному плані показані залізничні під'їзні колії № 1, № 2, № 3 та №4 загальною довжиною
Усі об'єкти на майданчику розташовані згідно з технологічною схемою і дозволяють виконати усі технологічні операції по прийняттю зерна, його обробці, збереженню і відвантаженню споживачам. Технологічний транспортний проїзд виконано згідно діючих нормативів. Ширина проїзної частини доріг складає
Відведення зливних стоків від під’їзних залізничних колій і обладнання здійснюється по ухилу основного майданчику до дренажної системи, яка складається з кювету між колією №1 ТОВ "Шалигинське" та під’їзною колією №1 ст. Глухів та кювету та дренажних труб Ø
У складі розділу виконана горизонтальна і вертикальна прив'язка об'єктів. За відмітку «нуля» прийнята відмітка головок рейок на залізничних вагах, яка відповідає абсолютної відмітці
Проєктом передбачається виконання значних обсягів земляних робіт. Це розробка земляного полотна під залізницю (вирізання насипних ґрунтів (ІГЕ – 1), зворотне засипання, вертикальне планування. Балансом земляних мас передбачена виїмка ґрунту в обсязі
Після закінчення усіх будівельних робіт передбачений благоустрій і озеленення території забудови, посів багаторічних трав на укосах насипу та виїмки.
Залізничні колії
Вантажообіг та вагонообіг на під’їзній залізничній колії
Під’їзні залізничні колії ТОВ "Шалигинське" призначені для транспортного обслуговування підприємства у взаємодії із залізничним транспортом загального користування. Для виконання транспортних і вантажно-розвантажувальних операцій використовуються вагони-хопери для перевезення зерна. Режим роботи по відправленню та прийому вантажів – цілодобовий на протязі року.
Існуюча транспортна мережа
Існуюча під’їзна залізнична колія ТОВ "Шалигинське" примикає стрілочним переводом № 36 до під’їзної колії № 1, що належить Хутір-Михайлівській дистанції колії (ПЧ-6, Глухів), по станції Глухів.
Межею під’їзної колії є постійний сигнальний знак «Межа під’їзної колії», який встановлено напроти вістря гостряка стрілочного переводу № 36.
Розгорнута довжина під’їзних залізничних колій ТОВ "Шалигинське" становить
На станції Глухів знаходяться 1 головна колія 3 приймально-відправних колії. Обслуговування під’їзної залізничної колії ТОВ "Шалигинське" передбачається локомотивом ТОВ "Шалигинське".
Для забезпечення експлуатаційної роботи використовується локомотив ТГМ23Б заводський номер 1419, що має дозвіл виїзду на колії ст. Глухів. Екіпірування локомотиву виконується на колії ТОВ "Шалигинське" вручну.
Для забезпечення експлуатаційної роботи на ПК 3+45,70 колії № 1 ТОВ "Шалигинське" встановлена маневрова електрична лебідка ЛМ-140, на ПК 5+24,40 колії № 1 ТОВ "Шалигинське" встановлена маневрова електрична лебідка ЛМ-180.
План і профіль залізничних колій
Під’їзна залізнична колія запроєктована відповідно до вимог ДБН В.2.3-19-2018 «Споруди транспорту. Залізниці колії
Земляне полотно запроєктоване відповідно до вимог ДБН В.2.3-19-2018 «Споруди транспорту. Залізниці колії
Висотне та планове розташування під’їзної залізничної колії обумовлено розташуванням існуючої колії № 1 станції Глухів регіональної філії «Південно-Західна залізниця» АТ «Українська залізниця».
Для забезпечення улаштування залізничних колій №№ 1, 2, 3 та 4 передбачено примикання до існуючого стрілочного переводу №36 з наступним укладанням правого стрілочного переводу №1 з розгалуженням на 1 та 3 колію. На колії 1 також передбачено влаштування симетричного стрілочного переводу №2 з розгалуженням на 1 та 2 колію. По колії №3 передбачено укладання лівого стрілочного переводу №3 з розгалуженням на 3 та 4 колію.
Всі залізничні колії облаштовуються тупиковими упорами без баластної засипки, конструкція тупикового упору наведена на 12к/2021 - ЗК аркуш 15.
У плані під’їзні залізничні колії запроєктовані на прямих і кривих ділянках з радіусами не менше
У профілі, крім зони примикання, передбачена горизонтальна площадка. Максимальний ухил колії складає 10,5 ‰.
На колії № 1 від ПК 2+50 до ПК 7+54,49, колії № 2 від ПК 1+69,68 до ПК 6+75,99, колії № 3 від ПК 2+24,78 до ПК 7+17,70 передбачена горизонтальна площадка на відмітці
Оскільки залізничні колії № 1 ÷ №4 на початку мають ухил 10,5 ‰ довжиною більше ніж
План під’їзної залізничної колії та обсяги робіт наведені на кресленні
12к/2021 - ЗК аркуш 2. Повздовжні профілі колії наведені на кресленнях 12к/2021 - ЗК аркуш 3 - 5.
Земляне полотно, верхня будова колії
Земляне полотно залізничних колії запроєктовано в ув’язці з генеральним планом підприємства. Водовідведення поверхневих вод від земляного полотна під’їзних залізничних колії передбачено висотним плануванням площадки підприємства. Ширина основної площадки земляного полотна прийнята
Відведення зливних стоків від залізничних колій і обладнання здійснюється по ухилу основного майданчику до дренажної системи яка складається з кювету між колією №2 ТОВ "Шалигинське" та під’їзною колією №1 ст. Глухів та кювету та дренажних труб Ø
12к/2021 - ЗК аркуші 7-12.
Верхня будова під’їзної залізничної колії передбачена із рейок Р65 на залізобетонних шпалах епюром 1600 шт/км зі скріпленням КБ. Баластування колії передбачається двошаровим на баласті із піску висотою
Проєктом передбачено укладання трьох комплектів стрілочних переводів: марки 1/6 типу Р65 (симетричний) за проєктом 2307 (2628) на залізобетонних брусах, та марки 1/9 типу Р65 (лівий та правий) за проєктом 2307 (2628) на залізобетонних брусах.
На кінці колії встановлюється тупиковий упор, конструкція якого наведена на кресленні 12к/2021 - 1 –ЗК аркуш 15.
Залізничні ваги
Для підвищення продуктивності відвантаження продукції ТОВ "Шалигинське" на залізничній колії № 1 на ПК 4+79,30 – ПК 4+92,80 влаштовуються додаткові залізничні вагонні 150-ти тонні двоплатформові ваги типу ТВВ-150-13,5-ПФ виробництва ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Техноваги».
Технічні характеристики ваг:
- межі зважування – 10,0 – 150 т;
- ціна поділки шкали –
- кількість діапазонів зважування – 2;
- розміри платформи – 2×5,0 ×
На залізничні вагонні 150-ти тонні двоплатформові ваги типу ТВВ-150-13,5-ПФ конструкторська документація погоджена в АТ «Укзалізниця».
На ваги ТВВ-150-13,5-ПФ мається :
- сертифікат затвердження типу засобів вимірювальної техніки наведений на кресленні 12к/2021-ЗВ аркуш 2;
- декларація про відповідність вимогам технічних регламентів наведений на кресленні 12к/2021-ЗВ аркуш 3;
- сертифікат перевірки типу наведений на кресленні 12к/2021-ЗВ аркуш 4;
- технічні умови ТУ У 29.2-32126739-004-2004 наведені на кресленні 12к/2021-ЗВ аркуш 5;
- загальний вигляд та розрізи погодженні в АТ «Укзалізниця» наведені на кресленнях 12к/2021-ЗВ аркуш 60, 61;
- вузол кріплення рейок погоджений в АТ «Укзалізниця» наведений на кресленні 12к/2021-ЗВ аркуш 62;
- вузол вбудови датчика ТВВ-150-50-13,5-ПФ погоджений в АТ «Укзалізниця» наведений на кресленні 12к/2021-ЗВ аркуш 63;
- вузол давача погоджений в АТ «Укзалізниця» наведений на кресленні 12к/2021-ЗВ аркуш 64.
Для залізничних вагонних 150-ти тонних двоплатформових ваг типу ТВВ-150-13,5-ПФ виробництва ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Техноваги» розроблена конструкція фундаментів.
Розроблено також вузол заземлення залізничних ваг.
Існуючі маневрові пристрої
Для забезпечення експлуатаційної роботи використовується локомотив ТГМ23Б заводський номер 1419, що має дозвіл виїзду на колії ст. Глухів. Екіпірування локомотиву виконується на колії ТОВ "Шалигинське" вручну.
Для забезпечення експлуатаційної роботи на ПК 3+45,50 колії № 1 ТОВ "Шалигинське" встановлена маневрова електрична лебідка ЛМ-140, на ПК 5+24,21 колії № 1 ТОВ "Шалигинське" встановлена маневрова електрична лебідка ЛМ-180.
Існуючий термінал завантаження в залізничні вагони
На колії № 1 від ПК 4+94,32 до ПК 5+06,95 розташований завантажувальний бункер ємністю
Забезпечення надійності та безпеки
Клас наслідків (відповідальності) споруди – СС2 (середні наслідки) відповідно до ДСТУ 8855:2019 Будівлі та споруди. ВИЗНАЧЕННЯ КЛАСУ НАСЛІДКІВ (ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ).
Термін експлуатації несучих будівельних конструкцій ваг Tef = 30 років відповідно до таблиці 2 ДБН В.1.2-14:2018 «Загальні принципи забезпечення надійності та конструктивної безпеки будівель, споруд, будівельних конструкцій та основ».
Термін експлуатації несучих будівельних конструкцій ангару для відстою локомотивів Tef = 60 років відповідно до Таблиці 2 ДБН В.1.2-14:2018 «Загальні принципи забезпечення надійності та конструктивної безпеки будівель, споруд, будівельних конструкцій та основ».
Термін першого обстеження технічного стану несучих конструкцій споруд (після здачі в експлуатацію) - 5 років.
Оцінка впливу на довкілля
При функціонуванні об'єкт здійснюватиме вплив на довкілля переважно за рахунок викидів в атмосферне повітря та шуму від роботи технологічного обладнання й руху автотранспорту та залізничного транспорту.
Пiд час експлуатації підприємства після реконструкції очікується утворення власних виробничих та побутових відходів, поводження з якими передбачається проводити згідно з дотриманням вимог санітарного законодавства.
Виконання робіт в межах проєкту, які не наносять суттєвої шкоди навколишньому середовищу, екологічні ризики не розглядались, так як вони незначні.
Крім цього, всі прогнозовані емісії в навколишнє середовище відповідають прийнятим нормативам та не перевищують дозволених показників по гранично - допустимій концентрації та гранично - допустимих викидах.
Основні види можливого впливу об'єкта на стан навколишнього середовища при реалізації проєктного рішення відсутні:
- зміни умов господарської діяльності за рахунок вилучення сільськогосподарських угідь, вирубання лісів;
- зміна природного ландшафту;
- порушення структури ґрунтів;
- зміни рівня та хімічного режиму ґрунтових та підземних вод;
- забруднення водоприймачів стічними водами;
- забруднення повітря за рахунок неприємних запахів;
- забруднення навколишнього середовища при будівництві.
Будівельні відходи складуються у відведеному місці. Генпідряднику потрібно скласти договір з компанією, яка займається вивозом та утилізацією сміття.
Технічні рішення, прийняті в робочих кресленнях, відповідають вимогам екологічних, санітарно-гігієнічних, протипожежних та інших діючих норм та правил, забезпечують безпечну для життя та здоров'я людей експлуатацію об'єкта при дотриманні передбачуваних робочими кресленнями заходів у відповідності нормативним документам.
Крупні аварії, що мають наслідки для населення і навколишнього середовища, для даного об'єкта виключаються.
Ступінь впливу на навколишнє середовище на період проведення робіт по Реконструкції під’їзної залізничної колії з ангаром для відстою локомотива ТОВ «Шалигинське» при ст. Глухів регіональної філії «Південно-Західна залізниця АТ «Укрзалізниця» за адресою: вул. Рильський шлях, 1а в м. Глухів, Сумської області» - оцінюється як прийнятний.
Організація будівництва
Загальні положення
Метою проєкту організації будівництва чотирьох нових тупикових колій № 1, № 2, № 3 та №4 які примикають до існуючої під’їзної колії № 11 ст. Глухів регіональної філії «Південно-Західна залізниця» АТ «Українська залізниця», власності ТОВ «Шалигинське», являється вибір і розробка загальної організаційно-технологічної схеми будівництва будівель і споруд, визначення черговості будівництва виробничих, невиробничих і допоміжних об'єктів, а також об'єктів енергетичного і транспортного господарства, благоустрою території.
Проєктні рішення з організації будівництва були прийняти відповідно до вимог та рекомендацій ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва» з врахуванням вимог наступних документів: «Посібник з розробки проєктів організації будівництва і проєктів виконання робіт (до ДБН А.3.1-5-96 «Організація будівельного виробництва») …», «Розрахункові нормативи для складання проєктів організації будівництва. Частина 1», а також інших чинних нормативних документів.
В проєкті обґрунтовуються:
- організаційно-технологічні схеми, що визначають раціональну послідовність зведення об'єктів будівництва із зазначенням технологічної послідовності робіт;
- методи виконання і можливість суміщення будівельних, монтажних і спеціальних робіт;
- тривалість будівництва, календарний план;
- розміщення, розміри і оснащення майданчиків для складування матеріалів, конструкцій і устаткування;
- джерела, обсяги потреби у тимчасовому водо- та електропостачанні;
- схеми розташування і роботи будівельних машин і механізмів;
- порядок збирання і вивозу будівельного сміття;
- заходи щодо охорони праці відповідно до діючих нормативних актів.
Роботи підготовчого періоду. Підготовка території
До робот підготовчого періоду відносяться роботи по облаштуванню будівельного майданчика, на захватках колії (лінійного об’єкту) влаштуванню тимчасового електропостачання і водопостачання, зовнішнього тимчасового освітлення будівельного майданчика, а також організація санітарно-побутовими приміщеннями та огородженням.
Влаштування тимчасового електропостачання
Джерелом тимчасового електропостачання і точкою підключення являється існуюча, діюча трансформаторна підстанція з установленою потужністю 605 кВт. Розрахункова потужність тимчасового споживання складається з сумарної потужності усіх споживачів у урахуванням коефіцієнта запиту, для цього майданчику складає 0,8. Тимчасовими споживачами електроенергії являються: електрифіковані вантажопідйомні механізми, пересувні бетономішалки, зварювальні апарати та ін. Тимчасові лінії електропередач влаштовуються згідно Правил устрою електроустановок (ПУЄ) на тимчасових або постійних опорах з усіма заходами безпеки. Потреба в електроенергії на період будівництва 50 кВт.
Влаштування тимчасового водопостачання
Джерелом тимчасового водопостачання і точкою підключення являється існуюча, діюча мережа, дебет якої складає 7,7 м3/год.
Враховуючи те, що на об’єкті не передбачено використання значних обсягів товарного бетону і також не передбачається застосування в значних обсягах кладочного розчину потреба в воді для будівельних потреб незначна.
Влаштування зовнішнього тимчасового освітлення
будівельного майданчика
Джерелом і точкою підключення зовнішнього освітлення також являється існуюча, діюча трансформаторна підстанція установленою потужністю 605 кВт. Також застосовується існуюча мережа освітлення території.
Підготовка території
До робіт, що пов'язані з підготовкою території, відносяться роботи по знесенню існуючих об'єктів і дерев, що попали під п'ятно забудови, або заважають виконанню будівельних робіт, вертикальне планування будівельного майданчику, а також підведення тимчасових інженерних комунікацій до конкретного об'єкту будівництва.
Роботи основного періоду
До робот основного періоду відносяться будівельно-монтажні роботи по будівництву під’їзної залізничної колії, зведенню підпірної стіни, металевого ангару для відстою локомотиву. об'єктів виробничого, невиробничого і допоміжного призначення, внутрішньомайданчикові інженерні мережі.
Після розчищення території будівництва виконуються роботи по геодезичної прив'язці майданчикової опорної мережі до державних геодезичних знаків, по установці обноски і геодезичної розбивки залізничної колії, будівель і споруд, а також виносці в натуру основних геодезичних осей. В першу чергу виносяться і закріпляються на місцевості вісь залізничної колії. Окрім неї виносяться осі металевого ангару та підпірної стіни. З цих основних об'єктів розпочинається будівництво.
Заходи з охорони праці
При виконанні робіт по реконструкції залізничних під’їзних колій власності ТОВ «ШАЛИГИНСЬКЕ»,з будівництвом металевого ангару для відстою локомотива та підпірної стіни мають місце майже усі небезпечні фактори, які є у будівництві.
Основні з них:
- При виконанні земляних робіт;
- При виконанні бетонних робіт;
- При виконанні робіт на висоті;
- При виконанні вантажопідйомних робіт;
- При виконанні огневих і газо-електрозварювальних робіт;
- При виконанні завантажувально-розвантажувальних робіт;
- При роботі з ручним електрифікованим інструментом.
Усі ці роботи потребують ретельного дотримання правил техніки безпеки.
При прийомі робітників проводиться вступний інструктаж а також інструктаж безпосередньо на робочих місцях по відповідним видам робіт. Вступний інструктаж проводиться інженером по техніці безпеки, а на робочому місці – відповідальним виконавцем робіт. Відповідальний за техніку безпеки призначається приказом. Усі робочі на майданчику повинні бути одягнутими в спецодяг і обути в будівельне взуття.
На майданчику, в місцях установки механізмів позначаються небезпечні зони і маркуються сигнальною стрічкою.
Протипожежні заходи
Більшість будівельних процесів несуть в собі загрозу виникнення пожеж. Щоб уникнути цих небезпечних явищ, потрібно дотримуватись вимог правил протипожежної безпеки.
Усі робітники, які працюють на майданчику повинні пройти інструктаж по пожежній безпеці. Особлива увага приділяється дотриманню правил техніки безпеки при проведенні огневих і зварювальних робіт, а також роботі з балонами з киснем, горючими і легкозаймистими рідинами.
Проведення зварювальних робіт необхідно проводити згідно з вимогами розділу VII НАПБ А.01.001-2014.
Будівельні майданчики укомплектовуються первинними засобами пожежогасіння, згідно з вимогами глави 3 розділу V НАПБ А.01.001-2014.
Недопустимо спалювати горючі відходи безпосередньо на майданчику.
Для гасіння пожежі, в разі її виникнення, використовуються заходи, що існують на діючому елеваторі. Це пожежний запас води, який зберігається в існуючих пожежних резервуарах ємністю по
Висновок
За результатами розгляду проєктної документації на будівництво встановлено, прийняті проєктні рішення розроблені з дотриманням вимог нормативних документів. Робочий проєкт: «Реконструкція під'їзної залізничної колії з ангаром для відстою локомотива ТОВ "ШАЛИГИНСЬКЕ" при ст. Глухів регіональної філії "Південно-західна залізниця" АТ "Укрзалізниця", за адресою: вул. Рильский шлях, 1а в м. Глухів, Сумської області» може бути затверджений в установленому законодавством порядку.
Розділи
![](files/tmp/qr/c631bc64394b252ea23be2df6dd93439.png)