Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:5142-7457-4067-5040
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№V-0149-22/ПРОЕКСП від 13.12.2022
Орган, що видав
ТОВ "Проексп" (40993694) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
«Будівництво обходу м. Кобеляки на ділянці км 114+000 – км 116+500 при реконструкції автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка, Полтавська область» (Коригування)
Код проектної документації
PD01:2228-2832-1204-0027 №03-04-20 від 2019-12-10 (видав Полтавський відділ комплексного проектування ДП "Укрдіпродор") / Наявні експертизи: EX01:5142-7457-4067-5040
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань техногенної безпеки, З питань енергозбереження, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, З питань інженерного забезпечення
Головний експерт проекту
Щербаченко Віктор Миколайович (АР 018742, АТ 003081, АЕ 002386, АЕ 005276, АР 002679 )

Кошторисна вартість


Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
13.12.2022 1193896.493 932901.538 1677.216 259317.739 324750.013 260057.159 64692.854

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Полтавська обл., Полтавський район, Полтавська територіальна громада (UA53080370000025447) , Автомобільна дорога державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівкана на ділянці км 114+000 – км 116+500 не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (25898491)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Експерт (фахівець) Розділ організація будівництва
Гламаздіна Людмила Володимирівна
Експерт (фахівець) Розділ водопостачання та водовідведення
Ольховик Юлія Володимирівна
Експерт (фахівець) Розділ газо- та холодопостачання
Панасюк Надія Степанівна
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
Малишева Антоніна Вадимівна (АЕ 004438)
Відповідальний експерт З питань експлуатаційної безпеки
З питань охорони праці
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
З питань інженерного забезпечення
Барановський Олександр Петрович (АЕ 005211, АЕ 005231)
Відповідальний експерт З питань енергозбереження
Комаренко Володимир Іванович (АЕ 002964, АЕ 004303)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки
Нещерет Андрій Олексійович (АЕ 007303, АЕ 005047, АР 011058, АР 019181)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
З питань екології
Еріванли Валентина Насоївна (АР 000987, АЕ 004248, АР 019142)
Відповідальний експерт З питань міцності, надійності, довговічності
БАЧИНСЬКИЙ ВАСИЛЬ ВАСИЛЬОВИЧ (АЕ 004301, АЕ 003586, АЕ 003605, АЕ 006920, АР 000458, АР 013921, АЕ 007232)
Головний експерт проекту З питань експертизи проектної документації доріг
Щербаченко Віктор Миколайович (АР 018742, АТ 003081, АЕ 002386, АЕ 005276, АР 002679)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:2228-2832-1204-0027
Орган, що видав
Полтавський відділ комплексного проектування ДП "Укрдіпродор" (24565059)
Вид будівництва
Нове будівництво
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Вишукування та обстеження ділянки дороги, штучних споруд, визначення обсягів виконаних робіт, визначення обсягів на залишок робіт, визначення нових проектних рішень, складдання зведених відомостей обсягів робіт по розділам, виконання креслень, складання пояснювальної записки по розділам.
Кількість стадій проектування
Дві стадії
Поточна стадія проектування
проект (П)
Код ДКБС
2111.1 Дороги автомобільні магістральні
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
10.12.2019
Номер проектної документації
03-04-20
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Проект «Будівництво обходу м. Кобеляки на ділянці км 114+000 – км 116+500 при реконструкції автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка, Полтавська область» (Коригування), розроблений на замовлення Служби автомобільних доріг у Полтавській області проектною організацією ДП «Укрдіпродор» (юридична адреса: м. Київ, пр-кт Повітрофлотський, 39/1), кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника, виданий Крупенич Ларисі Семенівні, Серія АР №001152 від 23 липня 2012 року.

 

Підстави для розроблення проекту коригування:

- Завдання на проектування №16-16/07-19 (коригування проектно-кошторисної документації), затверджене Службою автомобільних доріг у Полтавській області;

- експертний звіт ДП «Укрдержбудекспертиза» від 05.07.2019 №28-0037-19              (28-0625-16).

 

Клас наслідків (відповідальності) об’єкту – СС3.

 

Коригування проекту «Будівництво обходу м. Кобеляки на ділянці км 114+000 – км 116+500 при реконструкції автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка, Полтавська область» (Коригування) виконано у відповідності до Завдання на коригування (із змінами), виданих та затверджених Службою автомобільних доріг у Полтавській області та Державним агентством автомобільних доріг України.

Підставою для коригування проекту є:

- державна цільова економічна програма розвитку автомобільних доріг загального користування державного значення на 2018-2022 роки (постанова КМУ від 31.03.2018 р. № 382 (із змінами);

- зміни у нормативно-технічній базі проектування та ціноутворення;

- зміна проектних рішень та додаткові роботи, які вплинули на збільшення обсягів робіт та вартості трудових і матеріально-технічних ресурсів;

- звернення та пропозиції місцевих органів влади та самоврядування, обумовлені забезпеченням дотриманням вимог містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки щодо умов транспортно-пішохідного руху та благоустрою, а також впливу на довкілля.

Проект «Будівництво обходу м. Кобеляки на ділянці км 114+000 – км 116+500 при реконструкції автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка, Полтавська область» був розроблений в 2019 році ДП «Укрдіпродор».

Експертиза проекту проведена ДП «Укрдержбудекспертиза» в 2019 році.

 

Будівельні роботи за проектом «Будівництво обходу м. Кобеляки на ділянці км 114+000 – км 116+500 при реконструкції автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка, Полтавська область» були розпочаті у 2019 році.

За результатами науково-технічного супроводу об’єкта будівництва, авторського та технічного наглядів під час будівництва, розгляду звернень та пропозицій місцевих органів влади та самоврядування, відповідно до норм чинного законодавства для врахування громадських інтересів та нагальних потреб життєдіяльності місцевих громад та на виконання обов’язкових екологічних умов провадження планованої діяльності за результатами оцінки впливу на довкілля ділянки нового будівництва учасниками будівництва внесені зміни та доповнення до проекту, а саме:

- влаштування під’їзної дороги до вул. Ведмедівська в місці організації проектного з’їзду праворуч в напрямку м. Кобеляки на ПК 1147+06;

 - влаштування скотопрогону для прогону худоби, проходу пішоходів та проїзду сільгосптехніки на ділянці між садибами на ПК 1144+65;

- влаштування надземного пішохідного переходу між селом Підгора та містом Кобеляки на ПК 1157+50;

- влаштування місцевих проїздів: праворуч- вздовж дороги, що будується, від садиб ПК 1140+00 до автомобільної дороги загального користування О 1708102 Кобеляки- Просяниківка з примиканням до неї в зоні шляхопроводу, що будується;

- ліворуч- від скотопрогону ПК 1144+65 вздовж дороги, що будується, до села Підгора;

 - влаштування з’їзду ліворуч від автомобільної дороги Кобеляки – Просяниківка до дороги, що будується, в напрямку с. Підгора;

За час будівництва(станом на 01.06.2022р): виконані наступні роботи:

 - в повному обсязі розчищення площ від чагарнику, звалювання дерев та корчування пнів;

 - в повному обсязі зняття рослинного грунту з послідуючим його складуванням;

 - завершено археологічні розвідки та дослідження для вивільнення території будівництва для проведення подальших будівельних робіт;

 - виконано частково обсяг робіт по зведенню земляного полотна та влаштуванню дорожнього одягу;

 - частково виконані роботи по влаштуванню шляхопроводу на ПК1164+74;

 - влаштована з.б. труба діаметром 2х1,50 м на ПК 1148+30  основної дороги;

Для завершення будівництва ділянки автомобільної дороги необхідно виконати наступні роботи:

- влаштування скотопрогону на ПК 1144+65;

- влаштування пішохідного мосту на ПК 1157+50;

- влаштування місцевих проїздів №1, №2, №3 повністю з врахуванням земляного полотна, дорожнього одягу, штучних споруд, тротуарів тощо;

- відновлення земполотна, дорожнього одягу та водовідведення на а.д. Кобеляки- Просяниківка в районі шляхопроводу;

- влаштування кювет-резервів для відведення води від скотопрогону та влаштування очисних споруд;

- влаштування присипних узбічь та укріплювальних робіт;

- влаштування прикромочних лотків та водоскидів з проїзної частини;

- облаштування дороги, зовнішнього освітлення та шумозахисних екранів.

 

Під час розробки робочої документації та виконання будівельних робіт на об’єкті  виникла необхідність в уточненні, доповненні та зміні окремих технічних рішень проектної документації та врахуванню додаткових робіт, що підтверджуються відповідними рішеннями та актами.

На підставі обчисленої розрахункової перспективної інтенсивності руху на 20- річний період- 2042 рік, яка складає 18106 авт./добу або 36115 авт./добу, приведених до легкового автомобіля, що відповідає вимогам для доріг І-б категорії і згідно з нормами ДБН В.2.3-4:2015 “Автомобільні дороги” (із змінами) прийняті основні параметри для проектування:

- будівельна довжина проектної ділянки - 2,515 м;

- кількість смуг руху - 4 шт.;

- ширина смуги руху - 3,75 м;

- ширина земляного полотна - 26,50 - 45,20 м;

- ширина розділювальної смуги - 1,75 - 3,00 м;

- ширина проїзної частини проїздів -2 х 7,50 м;

- ширина перехідно-швидкісних смуг - 3,75 м;

- ширина узбіччя - 3,75 м;

- ширина узбіччя при наявності бар’єрної огорожі - 4,25 м;

- ширина узбіччя при наявності бар’єрної огорожі та прикромочного лотка -  4,90 м;

- ширина укріпленої смуги з боку узбіччя - 0,50 м, з боку розділювальної смуги -                  0,50 м;

- ширина зупиночної смуги разом з укріпленою смугою - 3,0 м.

Проектна ділянка автомобільної дороги проходить за межами населених пунктів м. Кобеляки та с. Підгора за новим напрямком по території Кобеляцької міської громади Полтавського району Полтавської області на землях державної власності, відчужених за окремими проектами землеустрою для суспільних потреб розміщення та будівництва лінійного об’єкта інженерно-транспортної інфраструктури, після завершення у порядку, визначеному чинним законодавством, проведення археологічних розвідок та досліджень та вивільнення майданчику для розміщення об’єкта будівництва за проектом.

Згідно акту на додаткові роботи в результаті візуального обстеження та лабораторних випробувань виявлено, що існуюче земляне полотно (було зведено перед початком Першої світової війни для будівництва залізниці) за своїми фізико-механічними властивостями непридатне для використання в проектному земляному полотні. Непридатний грунт знаходиться у верхніх шарах існуючого насипу товщ. 0,40-2,40 м на ширині 15 м.

На об’єкті будівництва необхідно виконати додаткові роботи по розбиранню існуючого грунту насипу непридатного для будівництва. Обсяг грунту взамін розібраного становить - 165 934 м3 .

Поздовжній профіль запроектований відповідно до вимог ДБН В.2.3-4:2015 з урахуванням рельєфу місцевості, кліматичних, грунтово-геологічних та урахуванням місцевих гідрологічних та кліматичних умов району проходження траси в дорожньо-кліматичній зоні У-ІІ та з ув’язкою з мостовою спорудою, за нормами 1-б категорії з розрахунковою швидкістю 110 км/год.

Поздовжній профіль виконаний окремо для кожного проїзду автомобільної дороги 1-б категорії в абсолютних відмітках та ув’язаний з проектними суміжними ділянками проїздів, які примикають до запроектованої на початку та в кінці.

Максимальна висота запроектованого насипу – 3,74 м, на підході до шляхопроводу – 11,48 м.

Поперечний похил проїзної частини лівого та правого проїздів, зупиночних і укріплених смуг узбіччя односхилий - 25‰ в бік від розділювальної смуги.

Поперечний похил грунтової частини узбіччя - 50‰.. Розділювальна смуга не має поперечного похилу - 0‰.

 Виходячи із дорожньо-кліматичних умов і вимог до забезпечення безпеки дорожнього руху передбачається крутизна укосів насипу:

- при висоті насипу до 2,0 м -1:3;

- при висоті насипу більше 2,0 м до 6,0 м – 1:1,75;

- при висоті насипу більше 6,0 м – 1:1,75.

Поверхневий водовідвід забезпечується за рахунок поздовжнього і поперечного профілів земляного полотна, водовідвідними канавами, які передбачаються для відводу води із замкнутих улоговин рельєфу місцевості, водоскидних споруд з відкритими лотками з проїзної частини та улаштуванням прикромочних лотків.

Для скидання поверхневих вод з проїзної частини в місцях насипу більше 2,0 м влаштовуються водоскиди із збірних з.б. елементів та улаштування прикромочних лотків типу Б-1-22-75 із монолітного бетону класу С18/22,5.

До початку спорудження земляного полотна із-під тіла насипу передбачається зняття рослинного грунту середньою товщиною 40 см. Грунт, який необхідний для насування на укоси насипу, узбіччя, як основної дороги так і проїздів, кюветів складується у кавальер в межах тимчасової смуги відводу. Об’єм знятого рослинного грунту становить 60240 м³.

Всього для укріплення земляного полотна та інших елементів дороги на ділянці будівництва необхідно за даним проектом 17596 м3 рослинного грунту із наявністю гумусу.

Залишки рослинного грунту в кількості - 42644 м3 складується тимчасово на майданчику, який знаходиться в районі км 116+400, в межах смуги відчуження автомобільної дороги і будуть використані для укріплення земляного полотна автодороги при будівництві суміжних ділянок

Для спорудження земляного полотна використовується придатний грунт виїмки, яка розроблюється під час будівництва суміжної ділянки (км 116+500 – 119+700) і представлений суглинком пилуватим лесовидним.

За результатами науково-технічно супроводу об’єкта будівництва уточнено фізико-механічні показники земляного полотна та його робочого шару, виходячи з чого під час коригування враховано потребу виконання стабілізації (укріплення) верхнього шару робочої зони земляного полотна перед влаштуванням нижнього шару основи дорожнього одягу з грунтоцементу на глибину 30 см цементом, в зв’язку з тим, що потрібний модуль пружності робочого шару, передбачений у конструкції дорожнього одягу в затвердженому проекті має становити –34 МПа, в той же час досягнутий фактичний становить - 23 МПа. Для такого випадку даним проектом передбачено здійснення заходів стабілізації робочого шару земляного полотна цементом. Після стабілізаціі цементом верхньої зони робочого шару земляного полотна модуль пружності досягає нормативних показників і за даними науково-технічного супроводу будівельного об’єкту становить не менше 45 МПа.

В зв’язку з тим, що стічні води з проїзної частини попадають в річку Ворскла і враховуючи екологічні вимоги (ГБН В.2.3-2118-007:2012) на даній ділянці дороги необхідне влаштування очисних споруд.

Вода з проїзної частини буде скидатися в водовідвідну канаву і з неї в очисні споруди.

В зв’язку з влаштуванням скотопрогону на ПК 1144+65 передбачаються кювет-резерви для водовідведення від нього, які улаштовуються і на суміжній попередній ділянці.

Влаштовується водовідвідна канава ліворуч місцевого проїзду №3 шириною 4,20 м від труби діам.2х1,50 на автомобільній дорозі Кобеляки –Просяниківка до труби діам. 2х1,50 м на місцевому проїзді №3 для скидання води з бистрин суміжної ділянки.

Додаткові роботи. Виконання стабілізації цементом грунту верхньої зони робочого шару земляного полотна за технологією холодний ресайклінг шляхом оброблення грунту цементом в кількості (3%) ресайклером на місці на глибину 30 см.

Влаштування сепараторів нафтопродуктів для очищення дощових стоків продуктивністю Q = 10 л/с з розподільчими та контрольними колодязями на ПК 1142+30 з обох боків дороги. Для попадання води в установку улаштовується водовідвідна канава глибиною 30 см по відсипаній бермі шириною 2,0 м, яка укріплюється монолітним бетоном товщ. 8 см на щебені фр. 20-40 мм товщ. 10 см. Вода попадає в дощеприймальний колодязь ДК-15, звідти в колодязь ДКСЛ-5, а звідти в очисну споруду. З контрольного колодязя очищена вода стікає по водоприймальному телескопічному лотку Б-6 в кювет-резерв, а звідти у р. Ворскла. Розрахунок продуктивності очисних споруд виконав «Standartpark».

Кювет-резерви, які влаштовуються, мають ширину 3,0 м, укріплюються засіванням травою.

Водовідвідна канава, яка влаштовується ліворуч місцевого проїзду №3, довжиною 164 м (ПК 16+48 - ПК 18+28), проходить від залізобетонної труби під автомобільною дорогою Кобеляки-Просяниківка до труби на проїзді №3 ПК 16+43,23 має ширину 4,20 м та укріплюється на висоту 0,60 м монолітним бетоном класу С12/15 товщ. 10 см на ЩПС С-5 товщ. 15 см, верх укосу укріплюється засіванням травою..

 

Штучні споруди.

На ПК 1144+65 запроектований залізобетонний скотопрогін довжиною 28,84 м для прогону худоби, проходу пішоходів та проїзду сільгосптехніки на ділянці між садибами. Габарит скотопрогону Г- 11,0х2+2х0,75 м, ширина скотопрогону- 6,0 м, висота – 2,50 м

На ПК 1157+50 запроектований з.б. пішохідний міст (рух школярів) між селом Підгора та містом Кобеляки. Довжина мосту – 33,0 м, габарит Г-3,0 м.

На ПК 1164+74,34 запроектований шляхопровід довжиною 58,53 м через автомобільну дорогу О1708102 Кобеляки - Просяниківка. Габарит шляхопроводу Г-11,0х2+2х0,75 м, підмостовий габарит Н-6,90 м.

На ПК 1148+30,50 запроектована фундаментна залізобетонна труба діам 2х1,50м довжиною 42,06 м. Вхідне русло та укоси укріплюються монолітним бетоном класу С16/20 товщ. 8 см (вихідне русло -12 см) на щебені 10 см. В кінці вихідного русла влаштовується кам’яна рисберма.

Конструктивні рішення по трубах, оголовках та укріплення біля труб прийняті на підставі діючих на час виготовлення документації типових проектів.

 

Дорожній одяг.

 Конструкція дорожнього одягу незмінна згідно затвердженого проекту:

Тип 1– конструкція дорожнього одягу на основних проїздах та зупинкових смугах:

 - покриття із монолітного дорожнього цементобетонну класу міцності на розтяг при згині Вbtb4.4 (60) при стиску В 35 при відтаванні в 5,5%, морозостійкість F200 по ДСТУ Б.В.2.7-43-96 – товщиною 26 см;

 - розділяючий прошарок із геотекстильного матеріалу з поверхневою щільністю 400 г/м2 згідно ГБН В.2.3-218-544:2014 (на 0,40 м ширше за покриття);

- пісний бетон В 7,5 згідно ДСТУ Б.В.2.7-43-96 товщиною 18 см (на 1,0 м ширше за покриття);

- цементогрунт М40 (суглинки оброблені 6% цементу відповідно до СН 25-74 класу міцності ІІІ товщиною 30 см (на всю ширину земляного полотна).

Розрахунковий модуль пружності -521 МПа.

Межі підрахунку обсягів робіт по проїзній частині даного проекту проходять по перехідним плитам довжиною 6,0 м з обох сторін шляхопроводу. Перед та після перехідних плит влаштовується монолітна бетонна проміжна плита із бетону класу В30 довжиною 4,0 м шириною 28,34-24,50 м товщиною 20 см. В місці стикування проміжної плити з перехідними плитами передбачається заповнення стику шириною 2 см бітумною мастикою.

Дорожній одяг в межах влаштування проміжних плит наступний:

- Тип 2 покриття із щільного бетону класу В 35, морозостійкість F200 по ДСТУ Б.В.2.7-43-96 товщиною 10 см;

- проміжна монолітна армована плита (бетон класу В30) товщиною 20 см;

- розділяючий прошарок із геотекстильного матеріалу з поверхневою щільністю 400 г/м2  згідно ГБН В.2.3-218-544:2014;

- пісний бетон В 7,5 згідно ДСТУ Б.В.2.7-43-96 товщиною 14 см (на 1,0 м ширше за покриття);

 - цементогрунт М40 (суглинки оброблені 6% цементу відповідно до СН 25-74 класу міцності ІІІ товщиною 30 см (на всю ширину земляного полотна).

Згідно затвердженого проекту поперечні шви стискання нарізають через 6,50 м,. Так як максимальна відстань між поздовжніми швами 4,8 м, поздовжні шви нарізуються по осі проїзду та по крайці укріпленої смуги узбіччя. Відстань між швами становить 4,25 м. Крок укладання дюбелів із арматури класу А-ІІІ діам. 22 мм в поперечному шві – 0,50 м, в поздовжньому- 1,0 м.

Розділювальна смуга на ширині 2,0 м укріплюється гарячою щільною дрібнозернистою асфальтобетонною сумішшю тип Б марки ІІ товщ, 4 см на основі із ЩПС С-5 товщ. 22 см - Тип 3.

Частина узбіччя від брівки насипу до крайки укріпленого твердого покриття зупиночної смуги укріплюється засіванням багаторічних трав по шару рослинного грунту товщиною 15 см.

Зміна проектних рішень викликана зміною нормативної бази, а саме: зміною №1 до ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги», що спричинило збільшення зупинкової смузі узбіччя до 3-х м.

З метою уніфікації проектних рішень по нарізанню поздовжніх та поперечних швів в цементобетонному покритті на всіх ділянках будівництва автомобільної дороги в обхід м. Кобеляки за результатами науково-технічного супроводу будівельного об’єкта визначено наступне:

 - поздовжні шви нарізуються по осі проїзду та по крайці укріпленої смуги узбіччяя. Крок укладання анкерів в поздовжніх швах - 1,0 м, глибина повинна бути 85 мм. Арматура періодичного профілю А 400С діам. 22 мм довжиною 820 мм.

 - поперечні шви стискання влаштовуються через 4,0 м. Крок укладання арматури в поперечних швах стискання – 300 мм, глибина швів 65-70 мм. Арматура А 240 С з полімерним покриттям (або пофарбована) діаметром 22 мм, довжиною 500 мм.

- температурні шви розширення згідно акта на влаштування температурних швів (прикладений до проекту) улаштовуються шириною 4,0 м, на лівому проїзді -7 швів, на правому – 9 швів. Довжина швів – 11 м. Таке розміщення швів обумовлюється влаштуванням цементобетонного покриття при температурі повітря більше 20о (т.5.1, п.5.3.8 ГБН В.2.3-37641918-557:2016) та влаштуванням швів в кінці зміни.

Шви улаштовуються за технологією обрізання в затверділому бетоні з наступним свердлінням горизонтальних отворів та встановленням штирів. Конструкція шва погоджена замовником та прикладена до акту.

 

Примикання, пересічення, місцеві проїзди.

На ПК 1147+06 та ПК1149+26 проектної ділянки передбачено будівництво примикань із сполученням в вулицю Ведмедівську та до місцевого проїзду №2, який веде в с. Підгора. На примиканні ПК 1149+26 влаштовується з.б. труба діам. 1,0 м, довжиною – 19,27 м.

Примикання розроблені по схемі віднесених лівоповоротних з’їздів з перехідно-швидкісними смугами за нормами для доріг І-б категорії.

Згідно ДБН В.2.3.4:2015 табл. 9.1 (із змінами) передбачено влаштування транспортної розв’язки в одному рівні, клас розв’язки ІУ, розрахунковий транспортний засіб (РТЗ) – автопоїзд важкий АПв з динамічним габаритом Дг-8,1, радіус повороту Rп-12,0м. Радіуси заокруглення на примиканнях прийняті 25 м.

Параметри перехідно-швидкісних смуг відповідають нормам ДБН В.2.3.4:2015

Конструкція дорожнього одягу на перехідно-швидкісних смугах, лівоповоротних з’їздах, в межах радіусу заокруглення примиканнь влаштовується по Типу 1 основних проїздів дороги

На ПК 1164+74 автомобільна дорога, що будується, перетинає автомобільну дорогу О1708102 Кобеляки – Просяниківка ІУ технічної категорії. В місці перетину запроектований шляхопровід. Довжина ділянки перевлаштування автомобільної дороги О1708102 під шляхопроводом становить 320 м.

Існуючий дорожній одяг розбирається, а існуюче земляне полотно досипається для розміщення всіх запроектованих елементів дороги.

На ПК 2+63,19 під існуючою дорогою запроектована залізобетонна фундаментна труба діам 2х1,50 м, довжиною 15,11 м, яка відводить поверхневу воду з бистрин виїмки суміжної запроектованої ділянки а.д. Н-31, водовідвідної канави та з.б. лотків Л2-8, які запроектовані уздовж автомобільної дороги Кобеляки-Просяниківка. Укріплення лотків труби, русла, укосів виконується монолітним бетоном.

Поверхнева вода з бистрин, які розташовані ліворуч від дороги Н-31, відводиться залізобетонною трубою діам. 1,0 м довжиною 78,085 м (запроектована уздовж автодороги О1708102), яка має 7 оглядових колодязів ДПЛ-8 для експлуатаційного утримання труби.

Конструкція запроектованого дорожнього одягу на ділянці перевлаштування автодороги наступна:

Тип 4- Верхній шар - покриття із гарячої щільної дрібнозернистої асфальтобетонної суміші тип Б марки ІІ (АСГ.Др.Щ.Б.НП ІІ) товщ. 5 см на нижньому шарі покриття із гарячої щільної крупнозернистої асфальтобетонної суміші тип Б марки І (АСГ.Кр.Щ.Б.НП І) товщ. 10 см на основі із щебеневопіщаної суміші ЩПС С-5 товщ. 25 см та дренуючому шарі із піску товщ. 30 см.

Між шарами покриття виконується розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 із розрахунку 0,4 л/м2.

Розрахунковий модуль пружності - 287 МПа.

Ширина проїзної частини прийнята 6,0 м з укріпленими смугами узбіччя - 0,50 м. Поперечний похил проїзної частини – 25 о /оо, узбіччя – 50о /оо.

Узбіччя укріплюється ЩПС С-5 товщ. 10 см на ширину 1,0 м, залишкова частина узбіччя до брівки та укоси укріплюються засіванням травою по шару рослинного грунту товщ. 15 см.

По узбіччю праворуч запроектований тротуар шириною 1,50 м, який відокремлений від проїзної частини бортовим каменем марки БР 100.30.18 та бар’єрним огородженням, зі сторони узбіччя влаштовується борт марки БР100.20.8. На високому насипу з боку узбіччя встановлюється металеве перильне огородження.

Конструкція дорожнього одягу на тротуарах наступна: Тип 7- покриття із гарячої щільної піщаної асфальтобетонної суміші тип Г марки І (АСГ.Пщ.Щ.Г НП І) товщ. 4 см на щебенево-піщаній суміші ЩПС С-7 товщ. 12 см.

Проектом передбачено влаштування з’їзду ліворуч від автомобільної дороги Кобеляки – Просяниківка до дороги Н-31, що будується, в напрямку с. Підгора. Початок з’їзду 01+00 відповідає ПК 0+60 перевлаштованої ділянки а.д. Кобеляки –Просяниківка, кінець - ПК 21+96,84 відповідає ПК1161+48,90 а.д. Н-31. Довжина з’їзду становить 297 м.

Земляне полотно відсипається із піщаного грунту, при стикуванні з відсипаним земляним полотном  автомобільної дороги Н- 31 на останній нарізуються уступи.

Ширина земляного полотна – 10,0-11,0 м , крутизна укосів насипу - 1:1,75.

Для скидання поверхневих вод з проїзної частини в місцях насипу більше 2,0 м влаштовуються водоскиди із збірних залізобетонних елементів та улаштування прикромочних лотків типу Б-1-22-75 із монолітного бетону класу С18/22,5.

Поверхнева вода з автомобільної дороги Н-31 в напрямок з’їзду скидається в збірні залізобетонні лотки марки Л2-8, які улаштовуються вдовж.

Конструкція дорожнього одягу на з’їзді - Тип- 4.

Ширина проїзної частини прийнята 6,0 м з укріпленими смугами узбіччя-0,50 м.

Поперечний похил проїзної частини односхилий – 25 о/оо, похил узбіччя – 50о/оо.

На ділянці стикування з цементобетонним покриттям автодороги Н-31 на довжині 83,30 м (ПК 21+13,54 - ПК 21+96+84) конструкція дорожнього одягу – Тип 1, ширина проїзної частини 3,75- 7,0 м.

Узбіччя укріплюється ЩПС С-5 товщ. 10 см на ширину 0,50 м, залишкова частина узбіччя до брівки та укоси укріплюються засіванням травою по шару рослинного грунту товщ. 15 см.

Праворуч автомобільної дороги Н-31, що будується, вздовж садиб запроектовані місцеві проїзди №1 та №3:

- №1 - від початку ділянки проектування до примикання у вулицю Ведмедівська (ПК 1140+00–ПК 1147+06) довжиною 770 м; На ПК 5+32 ліворуч відмикає проїзд під скотопрогін до проїзду в напрямку с. Підгора;

- №3 – від примикання у вулицю Ведмедівська до автомобільної дороги Кобеляки –Просяниківка довжиною 1837,60 м (1147+06-Пк 1165+000).

Під місцевими проїздами запроектовані залізобетонні фундаментні труби:

 діаметром 2х1,50 м:

- №1 - на ПК 0+21,12, довжиною 30,30 м;

- №3 - на ПК 0+20,31, довжиною 18,10 м та на ПК 16+43,23, довжиною 15,11 м

безфундаментна, діаметром 1,0 м:

- №1 – на ПК 4+06,65, довжиною 15,11 м, на ПК 6+43,52, довжиною 16,14 м.

 Укріплення лотків труб, русла, укосів виконується монолітним бетоном.

 

Конструкція запроектованого дорожнього одягу на місцевих проїздах № 1та № 3 наступна:

Тип 5 - верхній шар - покриття із гарячої щільної дрібнозернистої асфальтобетонної суміші тип Б марки ІІ (АСГ.Др.Щ.Б.НП ІІ) товщ. 4 см на нижньому шарі покриття із гарячої пористої крупнозернистої асфальтобетонної суміші тип А-Б марки І (АСГ.Кр.П.А-Б.НП І) товщ. 10 см на основі із щебеневопіщаної суміші ЩПС С-5 товщ. 25 см та дренуючому шарі із піску товщ. 20 см.

Між шарами покриття виконується розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 із розрахунку 0,4 л/м2.

Розрахунковий модуль пружності - 264 МПа.

Ширина проїзної частини прийнята 5,50 м. Поперечний похил проїзної частини –25 ‰ узбіччя – 50‰.

По узбіччю праворуч на обох проїздах на відстані 2,0 м від кромки проїзної частини запроектований тротуар шириною 1,50 м з бортовим каменем марки 100.20.8 на грунті. Поперечний похил тротуару 20‰. На високому насипу з боку узбіччя встановлюється металеве перильне огородження.

 Конструкція дорожнього одягу на тротуарах - Тип 7.

Узбіччя проїздів укріплюється ЩПС С-5 товщ. 10 см на ширину 0,50 м, залишкова частина узбіччя до брівки та укоси укріплюються засіванням травою по шару рослинного грунту товщ. 15 см.

Ліворуч автомобільної дороги Н-31, що будується, запроектований місцевий проїзд № 2 в напрямку села Підгора (ПК 1144+59-ПК 1159+00) і має довжину 1511,70 м. З місцевими проїздами, що праворуч, сполучається проїздом через скотопрогін.

Земляне полотно, під яким знімається рослинний шар, відсипається із піщаного грунту.

Під місцевим проїздом запроектовані з.б. фундаментні труби:

 - на ПК3+70,83 – фундаментна діаметром 2х1,50 м, довжиною 15,11 м  - на ПК 12+28,80 – безфундаментна діам. 1,0 м, довжиною 15,11 м;

Укріплення лотків труби, русла, укосів виконується монолітним бетоном.

Конструкція запроектованого дорожнього одягу на місцевому проїзді № 2 та проїзді під скотопрогоном наступна:

 Тип 6 - покриття із гарячої щільної дрібнозернистої асфальтобетонної суміші тип Б марки ІІ (АСГ.Др.Щ.Б.НП ІІ) товщ. 5 см на основі із щебенево-піщаної суміші ЩПС С-5 товщ. 25 см та дренуючому шарі із піску товщ. 20 см.

Розрахунковий модуль пружності - 174 МПа.

 Ширина проїзної частини проїздів прийнята 5,50 м. Поперечний похил проїзної частини – 25‰ , узбіччя – 50‰.

 Для вирішення водовідводу з проїзної частини при підході до скотопрогону праворуч від ПК 0+12 до ПК 0+90 влаштовується бортовий камінь марки 100.30.18, а від ПК 0+12 до ПК 0+60 по узбіччю - бортовий камінь БР 300.60.20. Поперечний похил проїзної частини на цій ділянці односхилий в бік від скотопрогону.

 При виїзді - в’їзді до скотопрогону- влаштовується поворотний майданчик розмірами 12,0 м х 6,20м з дорожнім одягом – Тип 6.

По узбіччю ліворуч на проїзді на відстані 2,0 м від кромки проїзної частини запроектований тротуар шириною 1,50 м, за виключенням ділянки ПК0+00 - ПК 0+90, де тротуар відділяється від проїзної частиною бортовим каменем марки БР 100.30.18. На перехідній ділянці ПК 0+90 - ПК 1+40 влаштовується борт марки БР 100.30.18, а далі по всій довжині місцевого проїзду № 2 на тротуарі з обох боків влаштовується бортовий камінь марки БР 100.20.10 на грунті. Поперечний похил тротуару 20‰.

 Конструкція дорожнього одягу на тротуарах - Тип 7.

Узбіччя проїзду укріплюється ЩПС С-5 товщ. 10 см на ширину 0,50 м, залишкова частина узбіччя до брівки та укоси укріплюються засіванням травою по шару рослинного грунту товщ. 15 см.

На ПК 1147+06 проектом передбачена під’їзна дорога до вулиці Ведмедівська довжиною 332 м від кінця примикання з цементобетонним покриттям.

 Земляне полотно, під яким знімається рослинний шар, відсипається із піщаного грунту.

На ПК 0+58,10 під під’їзною дорогою запроектована з.б. фундаментна труба діам 2х1,50 м, довжиною 16,02 м. Укріплення лотків труби, русла, укосів виконується монолітним бетоном.

Конструкція запроектованого дорожнього одягу наступна:

Тип 5- Верхній шар покриття із гарячої щільної дрібнозернистої асфальтобетонної суміші тип Б марки ІІ (АСГ.Др.Щ.Б.НП ІІ) товщ. 4 см на нижньому шарі покриття із гарячої щільної крупнозернистої асфальтобетонної суміші тип Б марки І (АСГ.Кр.Щ.Б.НП І) товщ. 10 см на основі із щебеневопіщаної суміші ЩПС С-5 товщ. 25 см та дренуючому шарі із піску товщ. 20 см.

Між шарами покриття виконується розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 із розрахунку 0,4 л/м2.

 Розрахунковий модуль пружності - 264 МПа  Ширина проїзної частини прийнята 5,50 м. Поперечний похил проїзної частини – 25‰, узбіччя – 50 ‰.

 Узбіччя укріплюється ЩПС С-5 товщ. 10 см на ширину 0,50 м, залишкова частина узбіччя до брівки та укоси укріплюються засіванням травою по шару рослинного грунту товщ. 15 см.

По узбіччю праворуч запроектований тротуар шириною 1,50 м, який розташований на відстані 2,0 м від кромки проїзної частини в борту марки БР 100.20.8 на грунті. На високому насипу з боку узбіччя встановлюється металеве перильне огородження.

Конструкція дорожнього одягу на тротуарах – Тип 7.

 

При будівництві об’єкта передбачається дотримання вимог пожежної безпеки на будівельному майданчику та при виконанні будівельних робіт згідно з вимогами НАПБ А.01.001-2014.

Охорона праці і техніка безпеки при будівництві і експлуатації проектованого об'єкту забезпечується відповідністю всіх проектних рішень, котрі враховують умови безпеки праці, попередження виробничого травматизму, професійних захворювань, пожеж і вибухів.

 

Пунктом 5 Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011№560, визначено, що для об’єктів, що підлягають оцінці впливу на довкілля, розробляється Звіт з оцінки впливу на довкілля. За наявності звіту з оцінки впливу на довкілля матеріали (розділ) оцінки впливів на навколишнє середовище у складі проектної документації розробляються тільки в частині заходів, не включених до звіту з оцінки впливу на довкілля.

Планована діяльність – будівництво обходу м. Кобеляки на ділянці км 114+000 – км 116+500   при реконструкції автомобільної дороги державного значення    Н-31 Дніпро - Царичанка - Кобеляки – Решетилівка, Полтавська область  - за критеріями, визначеними Законом України «Про оцінку впливу на довкілля» відноситься до першої категорії видів діяльності та об’єктів, які мають наслідки планованої діяльності для довкілля, в тому числі наслідки для безпечності життєдіяльності людей та їхнього здоров’я, флори, фауни, біорізноманіття, ґрунту, повітря, води, клімату чи для сукупності цих факторів, які є результатом зміни цих факторів, а тому підлягає процедурі проходження ОВД (п.7, ч.2, ст.3  ЗУ "Про оцінку впливу на довкілля").

Замовник пройшов процедуру ОВД в центральному органі виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері охорони навколишнього природного середовища – Міністерстві захисту довкілля та природних ресурсів України (МІНДОВКІЛЛЯ) та отримав позитивний висновок  від 01.07.2019 року за №7-03/12-201812202473/1.

Висновок з оцінки впливу на довкілля є обов'язковим для виконання. Екологічні умови, передбачені у цьому висновку є обов'язковими для виконання.

 

Здійснення додаткової оцінки впливу на довкілля на інших стадіях проектування п.7 Висновку не передбачається.

Проектом будівництва обходу генеральним проектувальником застосовано комплекс запобіжних заходів, розроблений відповідно до ГБН В.2.3.-218-007:2012 «Екологічні вимоги до автомобільних доріг» та включених до звіту з оцінки впливу на довкілля.

При проектуванні автомобільної дороги перевага  віддавалась  рішенням, що мінімально впливатимуть на навколишнє природне середовище.

 

Згідно завдання на коригування виконується коригування (перерахунок) кошторисної частини проектної документації в частині заробітної плати, вартості матеріалів та устаткування, інших витрат.

 

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на 06 жовтня 2022 року складала – 1271088,134 тис. грн., у т. ч.: вартість будівельних робіт – 995086,230 тис. грн., устаткування – 1638,322 тис. грн., інші витрати – 274363,582 тис. грн.

 

Із заявленої кошторисної вартості станом на 01.06.2022 року виконано робіт – 324750,013 тис. грн., у т. ч.: вартість будівельних робіт – 260057,159 тис. грн.,  інші витрати – 64692,854 тис. грн.

 

При коригуванні інші проектні рішення залишаються без змін.

 

Під час розгляду проектної документації експертами ТОВ «ПРОЕКСП», проведення комплексної експертизи проекту «Будівництво обходу м. Кобеляки на ділянці 114+000 – км 116+500 при реконструкції автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка, Полтавська область» (Коригування), в проект внесені зміни та доповнення.

 

Відповідальність за внесення змін та доповнень у проектну документацію несе замовник і проектна організація.

Замовник експертизи несе відповідальність  згідно з законодавством, за достовірність узгоджених документів, наданих для проведення експертизи.


Розділи