Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:5085-0905-5267-7457
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№ЛВ 0114-5957-23/УЕГ/А від 03.04.2023
Орган, що видав
ТОВ "УКРЕКСПЕРТИЗА ГРУП" (42287124) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
«Капітальний ремонт дороги з влаштуванням системи водовідведення по вул. Підкови в с. Зимна Вода». (Коригування).
Код проектної документації
PD01:8008-1523-4443-0317 Зміни №2 №1 від 2023-01-10 (видав "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "ДРАФТ") / Наявні експертизи: EX01:5085-0905-5267-7457
Напрям експертизи
З питань експертизи проектної документації доріг, З питань міцності, надійності, довговічності, З питань охорони праці, З питань пожежної безпеки, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань екології, З питань архітектури, З питань енергозбереження
Головний експерт проекту
ПЕЛЕХ РОМАН ВОЛОДИМИРОВИЧ (АР 013251, АЕ 005957, АЕ 005228 )

Кошторисна вартість


Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
03.04.2023 3809.385 3020.253 0 789.132 65 0 0 65

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Львівська обл., Львівський район, Зимноводівська територіальна громада, с. Зимна Вода (станом на 01.01.2021), вулиця Підкови не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ЗИМНОВОДІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (04372282)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань енергозбереження
ДІМБРОВСЬКА МАР'ЯНА ВАСИЛІВНА (АЕ 007382, АЕ 004641, АР 020486, АР 014027)
Архітектор З питань архітектури
ЗАЯЦЬ ЯРОСЛАВ МИХАЙЛОВИЧ (АА 000386)
Відповідальний експерт З питань екології
СТЕПАНОВ ОЛЕКСАНДР КОСТЯНТИНОВИЧ (АЕ 000164, АЕ 004398)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
ГЕЛЬ Володимир Федорович (АЕ 004498, АР 005268, АТ 003233)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
Степаняк Богдан Іванович (АЕ 004842, АЕ 002320, АР 008167, АР 018407)
Відповідальний експерт З питань міцності, надійності, довговічності
З питань охорони праці
КОМПІЙ АНДРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ (АЕ 004881, АЕ 005787, АЕ 004588, АЕ 006584, АЕ 005212, АЕ 004442)
Головний експерт проекту З питань експертизи проектної документації доріг
ПЕЛЕХ РОМАН ВОЛОДИМИРОВИЧ (АР 013251, АЕ 005957, АЕ 005228)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:8008-1523-4443-0317
Орган, що видав
"ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "ДРАФТ" (40229626)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.1 Вулиці та дороги міст і населених пунктів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
10.01.2023
Номер проектної документації
1
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Робочий проект розроблено проектною організацією Товариство з обмеженою відповідальністю «ІК ДРАФТ» (юридична адреса: Закарпатська обл., Ужгородський район, с.Невицьке, вул. Садова, 271), Головний інженер проекту Мартинець Р.М. (кваліфікаційний сертифікат АР № 004188 дата видачі 12.10.2012р.), на підставі:

- завдання на проектування, затвердженого замовником, погодженого проектувальником;

- лист-замовлення Зимноводівської сільської ради

 

Характеристика обєкта

Вулиця, що підлягає капітальному ремонту, знаходиться в межах населеного пункту, згідно завдання замовника та ДБН Б.2.2-12:2018 "Планування і забудова територій" віднесена до проїзду.

В основу проекту покладені топографічні та інженерно-геодезичні роботи.

Дослідженням об'єкту встановлено, що дорожній одяг вулиці знаходиться в незадовільному стані, на ділянці є пошкоджене щебеневе покриття, колійність, просідання.

Вулиця потребує капітального ремонту  із збереженням основних початкових параметрів.

Проектом передбачено комплекс заходів, який призначений для покращення транспортно-експлуатаційних показників вулиці за рахунок підсилення існуючого дорожнього одягу з  вирівнювання поздовжнього профілю з коригуванням існуючих поперечних профілів, вдосконалення системи поздовжнього водовідводу та забезпечення організації водовідведення з проїзної частини.

Капітальний ремонт передбачено із забезпеченням таких характеристик:

- розрахункова швидкість - 20 км/год.;

- дорожній одяг – ФЕМ

Будівельна довжина ділянки –315,00 м.

Проектно-кошторисна документація реконструкції  дороги складена для забезпечення основних технічних параметрів з дотриманням вимог ДБН В.2.3-5-2018, використанням діючих нормативних документів і типових проектів.

При виконанні робіт необхідно суворо дотримуватись діючих норм і правил з техніки безпеки і охороні праці та облаштуванням місць роботи дорожніми знаками і огородженням.

План траси запроектовано виходячи з існуючих параметрів вулиці. Проектна вісь суміщена з віссю існуючої вулиці. Проектна документація на капітальний ремонт вулиці розроблена з врахуванням існуючих параметрів вулиці в межах смуги відводу та забудови з дотриманням вимог ДБН В.2.3-5:2018.

Роботи з капітального ремонту вулиці передбачають використання існуючої смуги відводу без додаткового відведення земель.

В плані ділянка проектування  має 6 кутів повороту, що обумовлено напрямком існуючої вулиці.

Початок траси прийнято :

-  на ПК 0+00, кінець – ПК 3+15,00.

Основні показники плану траси:

- загальна довжина -315,00 м;

- кількість кутів повороту  - 6;

- мінімальний радіус горизонтальної кривої - 125 м.

Кількість примикань в одному рівні      – 3.

Поздовжній профіль запроектований з врахуванням особливостей існуючого профілю вулиці та по осі проїзної частини.

Проектна лінія узгоджена з відмітками контрольних точок, відмітками початку і кінця траси, мінімальними відмітками бровки земляного полотна. Похили поздовжнього профілю забезпечують відведення поверхневих вод. Проектна лінія ув’язана з існуючим рельєфом.

Основні технічні показники поздовжнього профілю вулиці.

Максимальний поздовжній  похил – 48,0‰

Мінімальний поздовжній ухил – 5,0‰

Мінімальні радіуси  вертикальних кривих:                                                                                 - опуклої  -   631 м;                                                                                                                            - увігнутої  - 881 м.

        Враховуючи особливості існуючої вулиці запроектована односкатною. Поперечний похил становить 20 ‰.

Основні елементи поперечного профілю:

-        кількість смуг руху         – 1;

-        похил проїзної частини     – 20 ‰;

       Проектом передбачено встановлення  бордюрів (на необхідних ділянках), заміну зруйнованого щебеневого покриття на асфальтобетонне.

     Проїзна частина відділена від узбіччя бортовим каменем типу БР100.30.18.

Дослідженням об'єкту встановлено, що дорожній одяг вулиці знаходиться в незадовільному стані.

       При проектуванні дорожнього одягу враховано положення діючих стандартів і норм на дорожньо-будівельні матеріали і вироби та норми проектування автомобільних доріг (ДБН В.2.3-4, ДБН В.2.3-5, ВБН В.2.3-218-002).

Існуюче покриття –  щебінь. Існуюче покриття зазнало значних руйнувань.

        Для покращення транспортно-експлуатаційних показників на дорозі проектом передбачено підсилити дорожній одяг,   влаштувавши наступні конструкції дорожнього одягу:

Тип 1-дорога:

- Щебенево-піщана суміш С7 ДСТУ Б.В.2.7-30-13  - 0,22м;

- Цементно-піщана суміш (1:3) згідно з ДСТУ Б В.2.7-23-95-0,05м;

-   ФЕМ (фігурні елементи мощення) ДСТУ Б EN 1338:2016 - 0,08м.

   Узбіччя  укріплені щебенем товщиною 10 см.

       Робочий проєкт розроблено з урахуванням створення належних умов для безперешкодного пересування осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, згідно з ДБН В.2.2-40:2018 "Інклюзивність будівель і споруд" за рахунок влаштування пониженого бортового каменю до рівня проїзної частини на в’їздах у двори та організації руху по "житловій зоні" з встановленням відповідних дорожніх знаків.

       Проектом передбачено встановлення знаків 5.31,  5.32 «Житлова зона» при виїздах на проектовану ділянку вулиці, що дає перевагу пішоходам перед автотранспортом.

      Для забезпечення безпеки руху і орієнтування водіїв, проектом передбачається встановлення :

-дорожніх знаків згідно з ДСТУ 4100:2021.

                 

 

Водовідведення

Водовідведення з проїзної частини дороги передбачається за рахунок улаштування поперечного та поздовжнього похилу,  з подальшим відведенням вздовж бортового каменю. Водовідведення здійснюється на примикаючі дороги, в понижені місця місцевості рельєфу та існуючі кювети прочистку яких передбачено робочим проектом.

На ділянці дороги ПК 1+50,00 - 2+09,50 розташовані дощеприймальні колодязі (нестандартного типу – 5 шт.), які сприйматимуть водні маси з верхової сторони.

Вздовж дороги з низової (лівої сторони) розташовані водовідвідні лотки і бокові канави. Проектом передбачено влаштування водовідвідних лотків на 3-х ділянках (де вони відсутні); прочистка і ремонт існуючих лотків, монтаж відсутніх захисних решіток; заміна решіток дощеприймальних колодязів.

 

Охорона навколишнього середовища

Район місцезнаходження відноситься до У-І дорожньо-кліматичної зони.

Проектом капітального ремонту дороги  передбачено комплекс заходів, спрямованих на збереження і охорону навколишнього середовища.

Прийняті в проекті рішення передбачають максимальне використання існуючої смуги дороги, при дотриманні допустимих вимог до траси в плані.

З метою зниження забруднення придорожньої смуги і охорони навколишнього середовища в проекті прийняті такі параметри плану і поздовжнього профілю, які забезпечують пропуск  транспорту з допустимими швидкостями, що дозволяє зменшити викиди шкідливих  речовин  двигунів автомобілів.

Проекті рішення спрямовані на покращення транспортно-експлуатаційних характеристик існуючої вулиці та  її благоустрій і не матиме негативного впливу на навколишнє середовище.

До джерел впливів автодороги на навколишнє середовище відносяться:

-          викиди забруднюючих речовин, які утворюються при спалюванні палива, в атмосферне повітря ;

-          акустичний вплив та вібрація від руху транспортних засобів ;

-          скиди стічних вод з дорожнього полотна внаслідок атмосферних опадів і сніготанення.

Моніторинг концентрацій шкідливих речовин, рівень шуму, рівень вібрації необхідно здійснювати із залученням спеціалізованих організацій які мають на це відповідні дозволи та ліцензії.

Заходи з охорони праці

Будівельна організація зобов’язана не пізніше ніж за п’ять діб до початку виконання земляних робіт в місцях зближення проектованих інженерних мереж з іншими підземними комунікаціями і спорудами офіційно (письмово) повідомити зацікавлені організації про виконання земляних робіт в зоні наявності існуючих мереж. За дві доби до початку виконання робіт викликати представників цих організацій для уточнення місцеположення існуючих мереж і погодження заходів, щоб виключити можливість пошкодження або порушення дії цих мереж і споруд. До прибуття викликаних представників виконання земляних робіт - забороняється. При виконанні будівельно-монтажних і дорожніх робіт необхідно враховувати:

- заходи з охорони праці на підставі вимог розділів закону України "Про охорону праці, ДБН А.3.2-2-2009 "Охорона праці і промислова безпека в будівництві. Основні положення", НПАОП 63.21-1.01-09  ”Правила охорони праці під час будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг” ;

- правила з техніки безпеки при роботі з машинами і механізмами ;

- заходи з охорони праці на підставі вимог розділів закону України "Про охорону праці, ДБН А.3.2-2-2009 "Охорона праці і промислова безпека в будівництві. Основні положення", НПАОП 63.21-1.01-09  ”Правила охорони праці під час будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг” ;

- правила з техніки безпеки при роботі з машинами і механізмами ;

- заходи з пожежної безпеки у відповідності з вимогами ДБН В.1.1-7-2002 "Пожежна безпека об’єктів будівництва та НАПБ А.01.001-2004 "Правила пожежної безпеки в Україні" ;

- вимоги і рекомендації нормативних документів.

Організацію дорожнього руху в місцях проведення дорожніх робіт, а також огородження місць роботи в темні години доби, необхідно забезпечити згідно з  СОУ 45.2-00018112-006:2006  "Порядок огородження та організація дорожнього руху в місцях проведення дорожніх робіт з будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг". Комплекс робіт з капітального ремонту дороги буде виконувати спеціалізована будівельна організація. Постачання дорожньо-будівельними матеріалами, виробами і конструкціями передбачено із кар’єрів, полігонів і заводів України.

Будівельне сміття передбачається вивозити на спеціальний полігон відповідно до довідки замовника. При виконанні робіт необхідно суворо дотримуватись правил виконання робіт, схем облаштування місця робіт дорожніми знаками та огородженнями, правил техніки безпеки. Швидкість руху автотранспорту поблизу місця проведення робіт не повинна перевищувати 15км/год. При проведенні основних будівельно-монтажних робіт і спеціалізованих робіт повинні бути враховані вимоги з техніки безпеки, що наведені в таких нормативних документах:

- НПАОП 63.21-1.03-09 «Правила охорони праці під час будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг».

-  ДБН А.3.1–5–2016 “Організація будівельного виробництва”.

-  ДБН В.2.3–4:2015 “Автомобільні дороги” Частина ІІ “Будівництво”.

-  ДБН В.2.3-5-2018 "Вулиці та дороги населених пунктів" .

-  ВБН В.2.3–218–047–2001 "Прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом (реконструкцією) автомобільних доріг".

- ДБН А.3.2-2-2009 "Система стандартів безпеки праці. Промислова безпека в будівництві. Основні положення".

- ДБН В.1.1-7-2002 "Захист від пожежі. Пожежна безпека об’єктів будівництва".

- НАПБ А 01.001-2004 "Правила пожежної безпеки в Україні".

- НПАОП 63.21-1.01-09  ”Правила охорони праці під час будівницт-ва, ремонту та утримання автомобільних доріг”.

Оцінка впливу на навколишнє середовище

Відповідно до ДБН А.2.2.3-2014 (п.8.1 та п.6 Додаток Д), ДБН А.2.2-1-2003 зі зміною №1, матеріали ОВНС мають бути розроблені в обсязі, який був визначений замовником і генпроектувальником при складанні Заяви про наміри.

Проектно-кошторисна документація на «Капітальний ремонт дороги з влаштуванням системи водовідведення по вул. Підкови в с. Зимна Вода» розроблена ТзОВ «ІК ДРАФТ» на підставі завдання, виданого Зимноводівською сільською радою.

Вулиця, що підлягає капітальному ремонту, знаходиться в межах населеного пункту, згідно завдання замовника та ДБН Б.2.2-12:2018 "Планування і забудова територій" віднесена до проїзду. В основу проекту покладені топографічні та інженерно-геодезичні роботи. Дослідженням об'єкту встановлено, що дорожній одяг вулиці знаходиться в незадовільному стані, на ділянці є пошкоджене щебеневе покриття, колійність, просідання. Вулиця потребує капітального ремонту  із збереженням основних початкових параметрів.

Проектом передбачено комплекс заходів, який призначений для покращення транспортно-експлуатаційних показників вулиці за рахунок підсилення існуючого дорожнього одягу з  вирівнювання поздовжнього профілю з коригуванням існуючих поперечних профілів, вдосконалення системи поздовжнього водовідводу та забезпечення організації водовідведення з проїзної частини. Капітальний ремонт передбачено із забезпеченням таких характеристик : розрахункова швидкість   - 30 км/год.; дорожній одяг – асфальтобетонне покриття. Будівельна довжина ділянки –315,00 м.

План траси запроектовано виходячи з існуючих параметрів вулиці. Проектна вісь суміщена з віссю існуючої вулиці. Проектна документація на капітальний ремонт вулиці розроблена з врахуванням існуючих параметрів вулиці в межах смуги відводу та забудови з дотриманням вимог ДБН В.2.3-5-2018.

Роботи з капітального ремонту вулиці передбачають використання існуючої смуги відводу без додаткового відведення земель. В плані ділянка проектування  має 6 кутів повороту, що обумовлено напрямком існуючої вулиці.

Початок траси прийнято : на ПК 0+00, кінець – ПК 3+84,00. Основні показники плану траси : загальна довжина – 384,00 м; кількість кутів повороту – 4; мінімальний радіус кривої – 2000 м. Кількість примикань в одному рівні – 3. План траси запроектовано виходячи з існуючих параметрів вулиці. Проектна вісь суміщена з віссю існуючої вулиці.

Проектна документація на капітальний ремонт вулиці розроблена з врахуванням існуючих параметрів вулиці в межах смуги відводу та забудови з дотриманням вимог ДБН В.2.3-5-2018. Роботи з капітального ремонту вулиці передбачають використання існуючої смуги відводу без додаткового відведення земель.

В плані ділянка проектування  має 6 кутів повороту, що обумовлено напрямком існуючої вулиці. Тип 1-дорога : улаштування корита; Щебенево-піщана суміш С7 ДСТУ Б.В.2.7-30-13  - 0,22; цементно-піщана суміш (1:3) згідно з ДСТУ Б В.2.7-23-95 - 0,05; ФЕМ (фігурні елементи мощення) ДСТУ Б EN 1338:2016 - 0,08.

Водовідведення з проїзної частини дороги передбачається за рахунок улаштування поперечного та поздовжнього ухилу,  з подальшим відведенням вздовж бортового каменю.

Водовідведення здійснюється на примикаючі дороги, в понижені місця місцевості рельєфу та існуючі кювети. На ділянці дороги ПК 1+50,00 - 2+09,50 розташовані дощеприймальні колодязі (нестандартного типу – 5 шт.), які сприйматимуть водні маси з верхової сторони.

Вздовж дороги з низової (лівої сторони) розташовані водовідвідні лотки і бокові канави. Проектом передбачено влаштування водовідвідних лотків на 3-х ділянках (де вони відсутні); прочистка і ремонт існуючих лотків, монтаж відсутніх захисних решіток; заміна решіток дощеприймальних колодязів.

В наданій проектній документації, в розділі ОВНС в складі Пояснювальної записки, були визначені конкретні значення можливих впливів на навколишнє середовище при експлуатації та будівництві об’єкту.

Враховуючи вище викладене, за результатами розгляду наданих проектних матеріалів встановлено, що зазначену проектну документацію розроблена у відповідності щодо нормативів екологічної безпеки та захисту навколишнього природного середовища.

 

Організація будівництва

Даним розділом робочого проекту розглянуті основні положення проекту організації будівництва (ПОБ), які визначаються у відповідності: ДБН А.3.1-5-2009 «Організація будівельного виробництва».

При організації будівельного виробництва повинна забезпечуватися узгоджена робота всіх учасників з координацією їхньої діяльності генеральним підрядником, рішення якого по питаннях, по пов’язаних з виконанням затверджених планів і графіків робіт, є обов’язковими для всіх учасників, незалежно від відомчого підпорядкування:

-          комплектна поставка матеріальних ресурсів з розрахунку на будівлю, споруду в строки, передбачені календарним планом і графіком робіт;

-          зведення споруд і їх частин індустріальними методами на основі широкого використання комплектно доставлених конструкцій, виробів, матеріалів і обладнання, а також комплектів блоків високої заводської готовності;

- виконання будівельних, монтажних і спеціальних будівельних робіт поточними методами з дотриманням технологічної послідовності і технічно

обґрунтованого суміщення їх з широким використанням бригадного підряду при двозмінній роботі;

-           висока культура ведення БМР і суворе дотримання виробничої санітарії та техніки безпеки;

-           дотримання вимог по охороні навколишнього природного середовища;

-           забезпечення будови водопостачанням, зв’язком та засобами пожежогасіння.

Будівництво повинно вестися в технологічній послідовності у відповідності з врахуванням обґрунтованого суміщення окремих видів робіт.

До основних робіт по будівництву об’єкта дозволяється приступити тільки після відводу в натурі трас для його будівництва, влаштування необхідного огородження будівельного майданчика(охоронного, захисного або сигнального) і створення розбивної геодезичної основи. До початку будівництва споруд необхідно провести роботу по влаштуванню тимчасових інженерних мереж(енергозабезпечення та ін.), необхідних на час будівництва.

Загальна організаційно-технологічна схема виробництва передбачає: використання комплексно-поточних методів будівництва при максимальній механізації виконання будівельних процесів з використанням максимально можливої збірності; концентрації матеріальних, машинних і трудових ресурсів в кількостях, які забезпечують дотримання норм тривалості будівництва; ретельної організаційно-технологічної підготовки до будівництва.

Для виконання робіт організовується один комплексний потік по прокладці мереж дощової каналізації.

Весь комплекс робіт включає в себе:

-           підготовчий період;

-           розбивочні роботи;

-           основні будівельно-монтажні роботи;

-           встановлення тимчасових інвентарних будинків і споруд (при необхідності);

-           створення складського господарства і підготовка необхідної кількості матеріалів, виробів інвентарю;

-           влаштування тимчасового під’їзду вздовж траси колектора;

-           організація тимчасового електрозабезпечення, а також забезпечення стисненим повітрям;

-           підготовка необхідних підйомно-транспортних і землерийних машин;

-           влаштування адміністративно-господарського зв’язку;

-           розбивка контурів котлованів і траншей, меж відвалів ґрунту, що викидається.

 

Заходи з пожежної безпеки

При виконанні дорожніх робіт застосовують зварювальні роботи, рідке та тверде паливо, мастильні матеріали, технологічні процеси із використанням органічних в’яжучих, опалювальних пристроїв і обладнання та інших легкозаймистих матеріалів.

У зв’язку з цим велике значення мають заходи з протипожежного захисту та профілактика, яка передбачає чітке виконання правил пожежної безпеки всіма виробничими підрозділами, задіяних на будівельній ділянці.

Забезпечення пожежної безпеки необхідно проводити у відповідності з вимогами ДБН В.1.1-7-2002 "Захист від пожежі. Пожежна безпека об’єктів будівництва" та НАПБ А.01.001-2004 Правила пожежної безпеки в Україні.

Відповідальність за пожежну безпеку ділянки будівництва, наявність та справне утримання засобів пожежегасіння, своєчасне виконання передбачених проектом протипожежних заходів несуть (призначаються наказом) керівники робіт на цих ділянках.

Відповідальність за пожежну безпеку побутових, допоміжних та підсобних приміщень несуть посадові особи, яким підпорядковані вказані приміщення. Тимчасові споруди, підсобні приміщення, а також будівельні майданчики повинні бути забезпечені первинними засобами пожежегасіння (вогнегасники, ящики з піском, багри, лопати, відра). Відстані між спорудами, машинами і місцями відкритого зберігання будівельних матеріалів, конструкцій повинні відповідати санітарним і протипожежним нормам. Проходи та проїзди повинні бути достатньої ширини для забезпечення проїзду, без нагромадження сторонніх предметів.

Місця зберігання матеріалів, які легко займаються в обов’язковому порядку мають бути забезпечені первинними засобами пожежогасіння. Для обмеження виходу вибухопожежонебезпечних і пожежонебезпечних речовин з пошкодженого обладнання, повинні бути встановлені швидкодіючі клапани-відсікачі і засувки, а також передбачені пристрої (пандуси, пороги, листи і т. ін.), які обмежують розлив ЛЗР(легкозаймистих) і ГР (горючих).

Для опалення інвентарних будівель повинні використовуватися парові та водяні калорифери. Сушіння одягу та взуття повинно проводитись у спеціально пристосованих для цієї мети приміщеннях з центральним водяним опаленням або із застосуванням водяних калориферів. У тимчасових побутових та адміністративних спорудах, де неможливе влаштування центрального опалення, дозволяється мати пічне опалення, яке відповідає вимогам будівельних норм.

Основу і шари покриття дорожнього одягу влаштовують згідно з

ДБН  В.2.3-4:2015 з дотриманням вимог ДСТУ БВ.2.4-119-2003, ДСТУ 4044-2001 та

ГОСТ 22245-90.

У разі виявлення пожежі (ознак горіння) кожний громадянин зобов'язаний:

-           негайно повідомити про це телефоном в пожежну охорону. При цьому необхідно назвати адресу об’єкта, місце виникнення пожежі, обстановку пожежі, наявність людей, а також повідомити своє прізвище ;

-           вжити (по можливості) заходів по евакуації людей, гасіння (локалізації) пожежі та збереження матеріальних цінностей ;

-           у разі необхідності викликати інші аварійно-рятувальні служби (медичну, газорятувальну тощо).

По прибутті на пожежу пожежних підрозділів повинен бути забезпечений безперешкодний доступ їх на територію об’єкта.

Після прибуття пожежного підрозділу адміністрація та технічний персонал на об’єкті зобов’язаний брати участь у консультуванні керівника гасіння про конструктивні і технологічні особливості об’єкта, де виникла пожежа, організувати залучення до вжиття необхідних заходів, пов’язаних із ліквідацією пожежі та попередженням її розвитку, сил та засобів об’єкта.

 

Кошторисна частина проектної документації

Показники

Од.вим.

Вартість

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією у поточних цінах станом на 10 січня 2023р. всього:

тис. грн.

3 809,385

у тому числі:                       - будівельні роботи

тис. грн.

3 020,253

                                             - устаткування

тис. грн.

-

                                             - інші витрати

тис. грн.

789,132

-          понесені витрати замовника згідно довідки станом на 10.01.2023р.: всього:

тис. грн.

65,000

у тому числі:                       - будівельні роботи

тис. грн.

-

                                             - устаткування

тис. грн.

-

                                             - інші витрати

тис. грн.

65,000

 

За результатами розгляду кошторисної документації і зняття зауважень встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складена відповідно до вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво».

 

Показники

Од.вим.

Вартість

Загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на  «03» квітня 2023р. складає всього:

тис.грн.

3 809,385

у тому числі:                       - будівельні роботи

тис. грн.

3 020,253

                                             - устаткування

тис. грн.

-

                                             - інші витрати

тис. грн.

789,132

-          понесені витрати замовника згідно довідки станом на 10.01.2023р.: всього:

тис. грн.

65,000

у тому числі:                       - будівельні роботи

тис. грн.

-

                                             - устаткування

тис. грн.

-

                                             - інші витрати

тис. грн.

65,000

-          на завершення кошторисна вартість будівництва складає всього:

тис. грн.

3 744,385

у тому числі:                       - будівельні роботи

тис. грн.

3 020,253

                                             - устаткування

тис. грн.

-

                                             - інші витрати

тис. грн.

724,132

Примітка: Експертний звіт ТОВ "УКРЕКСПЕРТИЗА ГРУП"  № ЛВ 0005-5957-22/УЕГ/А від 20 січня 2022 року. втратив чинність.

 

 

Висновки

В ході проведення експертизи  проектної документації експертною організацією ТОВ «УКРЕКСПЕРТИЗА ГРУП» за погодження із замовником у проект були внесені зміни та доповнення відповідно до зауважень експертів через відхилення від вимог законодавства України у сфері будівництва, будівельних норм і правил та нормативних документів.

Відповідальність за внесення змін в усі примірники проекту покладається на генпроектувальника та замовника.

 

 

Затверджую:

ТОВ «Укрекспертиза груп»                                                                                 Ростислав ГЕБУРА

                                                (Довіреність 03/01 від 03.01.2023 року)

 

 

 

 

 

Головний експерт проекту                                                                               Роман ПЕЛЕХ

Кваліфікаційний сертифікат

Серія АЕ №005957

 

 

Відповідальний експерт проекту                                                           Андрій КОМПІЙ

Кваліфікаційний сертифікат

Серія АЕ №005787

 

 

Відповідальний експерт проекту                                                                 Андрій КОМПІЙ

Кваліфікаційний сертифікат

Серія АЕ №006584

 

 

 

Відповідальний експерт проекту                                                               Богдан СТЕПАНЯК

Кваліфікаційний сертифікат

Серія АЕ №004842

 

 

 

Відповідальний експерт проекту                                                               Володимир ГЕЛЬ

Кваліфікаційний сертифікат

Серія АЕ №004498

 

 

 

Відповідальний експерт проекту                                                        Олександр СТЕПАНОВ

Кваліфікаційний сертифікат

Серія АЕ №004398

 

 

 

Архітектор                                                                                                   Ярослав ЗАЯЦЬ

Кваліфікаційний сертифікат

Серія АА №000386

 

 



Відповідальний експерт проекту                                                            Мар’яна ДІМБРОВСЬКА

Кваліфікаційний сертифікат

Серія АЕ №004601

Розділи