Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:5046-5950-7118-2587
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№APS-0004-22/ПРОЕКСП від 28.10.2022
Орган, що видав
ТОВ "Проексп" (40993694) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
«Будівництво обходу м. Кобеляки на ділянці км 116+500 – км 119+700 при реконструк-ції автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка, Полтавська область» (Коригування)
Код проектної документації
PD01:2235-3440-4599-9409 №03-05-20 від 2019-12-10 (видав Полтавський відділ комплексного проектування ДП "Укрдіпродор") / Наявні експертизи: EX01:5046-5950-7118-2587
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань охорони праці, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань техногенної безпеки, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, З питань інженерного забезпечення, З питань енергозбереження
Головний експерт проекту
Щербаченко Віктор Миколайович (АР 018742, АТ 003081, АЕ 002386, АЕ 005276, АР 002679 )

Кошторисна вартість


Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
28.10.2022 867367.67 647313.716 114.883 219939.071 464815.071 340896.611 123918.46

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Полтавська обл., Полтавський район, Полтавська територіальна громада (UA53080370000025447) , Обхід м. Кобеляки на ділянці км 116+500 – км 119+700 автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (25898491)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Експерт (фахівець) Розділ організація будівництва
Гламаздіна Людмила Володимирівна
Експерт (фахівець) Розділ водопостачання та водовідведення
Ольховик Юлія Володимирівна
Експерт (фахівець) Розділ газо- та холодопостачання
Панасюк Надія Степанівна
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
ПЕРЕЦЬ ОЛЕКСАНДРА ГЕННАДІЇВНА (АЕ 004439, АР 002865)
Відповідальний експерт З питань експлуатаційної безпеки
З питань охорони праці
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
З питань інженерного забезпечення
Барановський Олександр Петрович (АЕ 005211, АЕ 005231)
Відповідальний експерт З питань енергозбереження
Комаренко Володимир Іванович (АЕ 002964, АЕ 004303)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки
ЗАХАРЧЕНКО АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ (АР 016108, АЕ 003502, АЕ 006449, АЕ 007250)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
З питань екології
Еріванли Валентина Насоївна (АР 000987, АЕ 004248, АР 019142)
Відповідальний експерт З питань міцності, надійності, довговічності
БАЧИНСЬКИЙ ВАСИЛЬ ВАСИЛЬОВИЧ (АЕ 004301, АЕ 003586, АЕ 003605, АЕ 006920, АР 000458, АР 013921, АЕ 007232)
Головний експерт проекту З питань експертизи проектної документації доріг
Щербаченко Віктор Миколайович (АР 018742, АТ 003081, АЕ 002386, АЕ 005276, АР 002679)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:2235-3440-4599-9409
Орган, що видав
Полтавський відділ комплексного проектування ДП "Укрдіпродор" (24565059)
Вид будівництва
Нове будівництво
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Вишукування та обстеження ділянки дороги, штучних споруд, визначення обсягів виконаних робіт, визначення обсягів на залишок робіт, визначення нових проектних рішень, складдання зведених відомостей обсягів робіт по розділам, виконання креслень, складання пояснювальної записки по розділам.
Кількість стадій проектування
Дві стадії
Поточна стадія проектування
проект (П)
Код ДКБС
2111.1 Дороги автомобільні магістральні
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
10.12.2019
Номер проектної документації
03-05-20
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Проект «Будівництво обходу м. Кобеляки на ділянці км 116+500 – км 119+700 при реконструкції автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка, Полтавська область» (Коригування), розроблений на замовлення Служби автомобільних доріг у Полтавській області проектною організацією ДП «Укрдіпродор» (юридична адреса: м. Київ, пр-кт Повітрофлотський, 39/1), кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника, виданий Крупенич Ларисі Семенівні, Серія АР №001152 від 23 липня 2012 року (свідоцтво про підвищення кваліфікації №00500 від 23 серпня 2017 року).

 

Підстави для розроблення проекту:

- завдання на проектування (коригування проектно-кошторисної документації);

- експертний звіт ДП «Укрдержбудекспертиза» від 22 липня 2019 року №28-0038-19 (28-0624-16).

 

Клас наслідків (відповідальності) об’єкту – СС3.

 

Коригування проекту «Будівництво обходу м. Кобеляки на ділянці км 116+500 – км 119+700 при реконструкції автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка, Полтавська область» (Коригування) виконано у відповідності до Завдання на коригування від 17.09.2019 року №16-17/07-19, Зміни №1 від 10.02.2020 року та №2 від 01.02.2022 року, виданих та затверджених Службою автомобільних доріг у Полтавській області Державного агентства автомобільних доріг України.

Підставою для коригування проекту є:

- державна цільова економічна програма розвитку автомобільних доріг загального користування державного значення на 2018-2022 роки (постанова КМУ від 31.03.2018 р. № 382 (із змінами);

- зміни у нормативно-технічній базі проектування та ціноутворення;

- зміна проектних рішень та додаткові роботи, які вплинули на збільшення обсягів робіт та вартості трудових і матеріально-технічних ресурсів;

- звернення та пропозиції місцевих органів влади та самоврядування, обумовлені забезпеченням дотриманням вимог містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки щодо умов транспортно-пішохідного руху та благоустрою, а також впливу на довкілля.

Будівництво автомобільної дороги Н-31 на ділянці км 116+500 - км 119+700 було розпочате у  2019 році.

Під час громадських обговорень проектів будівництва та оцінки їх впливу на довкілля на ділянці км 116+500 – км 119+700 органами місцевого самоврядування, місцевої виконавчої влади, депутатами місцевих рад внесені пропозиції та зауваження, які підлягають врахуванню при коригуванні даного проекту, а саме:

- влаштування переїзду через глухий шляхопровід для місцевого транспорту та сільгосптехніки на ПК 1175+90 в напрямку місцевого аеродрому;

- влаштування мосту на ПК 1185+50 взамін труби в яру зі збірної ЗМГК, яка була передбачена проектом, для одночасного забезпечення водовідведення, пропуску сільгосптехніки та еко переходу.

За час будівництва виконані наступні роботи: (станом на  01.06.2022 р.):

- в повному обсязі розчищення площ від чагарнику, звалювання дерев та корчування пнів:

- в повному обсязі зняття родючого шару з послідуючим окучуванням;

- тимчасово перевлаштований газопровід середнього тиску до с. Чкалове на ПК 1167+09;

- значний обсяг по зведенню земляного полотна та влаштуванню дорожнього одягу;

- у повному обсязі виконані роботи згідно окремих проектів по перевлаштуванню нафтопроводу Лисичанськ – Кременчук, який перетинає дорогу на ПК1187+33 (експертний звіт ТОВ «ПРОЕКСП» у м. Києві від 27 грудня 2019 року №V-0561-19/ПРОЕКСП) та газопроводу «Союз» на ПК1187+91 і пов’язаних з ними кабелів зв’язку (експертний звіт ТОВ «ПРОЕКСП» у м. Києві від 25 лютого 2020 року №V-0018-20/ПРОЕКСП).

Для завершення будівництва ділянки автомобільної дороги необхідно виконати наступні роботи:

- влаштування бистрин, нагірної канави;

- влаштування поперечного перехоплюючого дренажу на ділянках переходу із виїмки в насип;

- влаштування поздовжнього дренажу;

- влаштування укісного врізного дренажу;

- будівництво глухого шляхопроводу на ПК1175+90 та підходів до нього;

- будівництво мосту на ПК1185+50;

- влаштування примикання та під’їзду до електропідстанції;

- влаштування присипного узбіччя;

- влаштування прикромочних лотків та водоскидів з проїзної частини;

- укріплювальні роботи;

- частково земляне полотно та дорожній одяг;

- облаштування дороги;

- зовнішнє освітлення, дорожні метеостанції.

Під час виконання будівельно-монтажних робіт на об’єкті «Будівництво обходу м. Кобеляки на ділянці км 116+500 – км 119+700 при реконструкції автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка Полтавська область» виникла необхідність в зміні окремих технічних рішень проектної документації та врахуванню додаткових робіт, що підтверджуються відповідними актами.

На підставі обчисленої інтенсивності руху на 20-річну перспективу, яка складає 18040 авт./добу або 35983 авт./добу приведених до легкового автомобіля, що відповідає вимогам для доріг І-б категорії, прийняті основні параметри для проектування:

- будівельна довжина проектної ділянки - 3189 м;

- кількість смуг руху - 4 шт.;

- ширина смуги руху - 3,75 м;

- ширина земляного полотна - 26,50 - 40,92 м;

- ширина розділювальної смуги - 1,75 - 3,00 м;

- ширина проїзної частини проїздів - 7,50 м;

- ширина перехідно-швидкісних смуг - 3,75 м;

- ширина узбіччя - 3,75 м;

- ширина узбіччя при наявності бар’єрної огорожі - 4,25 м;

- ширина узбіччя при наявності бар’єрної огорожі та прикромочного лотка -  4,90 м;

- ширина укріпленої смуги з боку узбіччя - 0,50 м, з боку розділювальної смуги -                  0,50 м;

- ширина зупиночної смуги разом з укріпленою смугою - 3,0 м.

Проектна ділянка автомобільної дороги проходить за межами населених пунктів            м. Кобеляки та с. Підгора за новим напрямком  по території Кобеляцької міської громади Полтавського району Полтавської області (територія колишньої Підгорянської сільської ради Кобеляцького району Полтавської області). В кінці проектної ділянки – ПК1186+602 - ПК1197+000 траса виходить на існуючу автомобільну дорогу.

Поздовжній профіль запроектований відповідно до вимог ДБН В.2.3-4:2015 з урахуванням рельєфу місцевості, кліматичних, грунтово-геологічних та урахуванням місцевих гідрологічних та кліматичних умов району проходження траси в дорожньо-кліматичній зоні У-ІІ та з ув’язкою з мостовою спорудою, за нормами 1-б категорії з розрахунковою швидкістю 110 км/год.

Максимальна висота насипу – 6,51 м. На ділянці дороги ПК1165+40 – ПК1181+70 проектом передбачається влаштування виїмки максимальною глибиною 14,92 м.

Поперечний похил проїзної частини лівого та правого проїздів, зупиночних і укріплених смуг узбіччя односхилий - 25‰ в бік від розділювальної смуги.

Поперечний похил грунтової частини узбіччя - 50‰. Розділювальна смуга не має поперечного похилу, за виключенням ділянок з віражами.

Виходячи із дорожньо-кліматичних умов і умов забезпечення безпеки дорожнього руху передбачається крутизна укосів насипу:

- при висоті насипу до 2,0 м - 1:3;

- при висоті насипу більше 2,0 м до 6,0 м – 1:1,75;

- при висоті насипу більше 6,0 м – 1:1,75.

Поверхневий водовідвід забезпечується за рахунок поздовжнього і поперечного профілів земляного полотна, водовідвідними канавами, які передбачаються для відводу води із замкнутих улоговин рельєфу місцевості, водоскидних споруд з відкритими лотками з проїзної частини та улаштуванням прикромочних лотків.

Зміна проектного рішення по зміні поздовжнього профілю здійснена за рішенням технічної наради за участю замовника щодо прийняття максимального поздовжнього похилу в розмірі до 35‰ (в попередньому проекті був 50‰) з метою забезпечення грунтом суміжних ділянок будівництва і зменшення експлуатаційних витрат та викидів транспортними засобами, що викликало збільшення глибини виїмки та збільшення обсягів земляних робіт.

Необхідно виконати стабілізацію (укріплення) верхнього шару робочої зони земляного полотна перед влаштуванням нижнього шару основи дорожнього одягу з грунто-цементу (спираючись на уточнення фізико-механічних показників грунту земляного полотна та висновки ДП «ДерждорНДІ») на глибину 30 см цементом в зв’язку з тим, що модуль пружності робочого шару в затвердженому проекті – 34МПа, фактичний становить 23МПа. Після стабілізації верхньої зони робочого шару модуль пружності становить не менше 45 МПа.

Необхідно влаштувати нагірну канаву, яка не була передбачена попереднім проектом.

Додатково потрібно розробити 271011 м3 грунту виїмки. Грунт, який залишився після його використання на проектній ділянці, в подальшому буде використовуватися на суміжних ділянках.

Виконання стабілізації верхньої зони робочого шару земляного полотна за технологією холодний ресайклінг грунту, обробленого цементом (3%) ресайклером на місці на глибину 30 см.

Нагірна канава, яка влаштовується, має ширину 0,60 м, укріплюються як засіванням травою, так і монолітним бетоном на висоту 60 см.

Штучні споруди. На ПК1175+90 запроектований глухий шляхопровід для пропуску місцевого транспорту та сільгосптехніки в напрямку з м. Кобеляки до сільськогосподарських угідь та місцевого аеродрому.

Шляхопровід довжиною 99,882 м перетинає автомобільну дорогу державного значення Н-31 на км 117+590. Схема шляхопроводу – 3х33,0 м. Габарит шляхопроводу -                  Г= 7,0+2х0,75 м. Ширина смуг безпеки - по 0,50 м з боку службових проходів.

Прогонова будова температурно-нерозрізна, збірно-монолітна з індивідуальних І-подібних балок довжиною L=33,0 м, армованих попередньо-напруженою арматурою. Опорні частини передбачені РОЧ 30х40х7,8 - над проміжними опорами та РОЧ 30х40х9,2 - над крайніми опорами.

Проміжні опори монолітні залізобетонні індивідуальної конструкції. Фундаменти опор прийняті на буронабивних палях Ø1,28 м, довжиною L= 18,0 м.

Крайні опори монолітні, залізобетонні, індивідуальної конструкції. Фундаменти опор прийняті на буронабивних палях Ø1,28 м, довжиною L= 18,0 м та 20,5 м. З'єднання з підходами виконано перехідними плитами довжиною 6,0 м. Кут пересічення - 68о.

Конструкція мостового полотна передбачає влаштування монолітних службових проходів з бортовим каменем з гірських порід. На службовому проході передбачено антикорозійне покриття. Перильна та бар’єрна огорожі металеві оцинковані.

Покриття проїзної частини шляхопроводу асфальтобетонне та влаштовується з двох шарів:

- влаштування нижнього шару покриття з гарячого щільного дрібнозернистого асфальтобетону АСГ.Др.Щ.Б.НП.ІІ товщиною 6 см;

- влаштування верхнього шару покриття з гарячого щільного дрібнозернистого асфальтобетону АСГ.Др.Щ.Б.НП.ІІ товщиною 5 см.

Деформаційні шви прийняті металеві з гумовим компенсатором. Поперечний похил на шляхопроводі прийнятий 10‰.

Конструкція дорожнього одягу на підходах наступна:

Тип 4:

- покриття із гарячої щільної дрібнозернистої асфальтобетонної суміші тип Б марки ІІ товщиною 5 см:

- нижній шар - із крупнозернистої щільної асфальтобетонної суміші тип Б марки І товщиною 10 см;

- на основі із ЩПС С-5 товщиною 25 см та дренуючому шарі із піску товщиною 30 см.

Між шарами покриття виконується розлив бітумної емульсії ЕКШ-50–0,4 л/м2.

Ширина покриття 6,0 м з укріпленням кромок 2х0,50 м на довжині 56-90 м від шляхопроводу, далі ширина становить 5,30 м (як існуюча). Ширина земляного полотна 8,0-10,0 м, поперечний похил проїзної частини 25‰, узбіччя – 50‰. Укріплюється узбіччя ЩПС С-5 на ширину 1,0 м товщиною 10 см.

На ПК1185+50 запроектований міст взамін труби в яру із збірної ЗМГК, яка була передбачена попереднім проектом для забезпечення водовідведення, еко переходу та пропуску сільгосптехніки.

Міст довжиною 12,76 м розташований на автомобільній дорозі державного значення Н-31 на км 118+550.

Габарит мосту - Г= 14,47+13,871+2х12,25+2х0,75 м. Ширина смуг безпеки - по 0,50 м з боку службових проходів. Схема мосту –1х12,0 м,

Прогонова будова температурно-нерозрізна, збірно-монолітна з індивідуальних І-подібних балок довжиною L=12,0 м, армованих попередньо-напруженою арматурою. Опорні частини передбачені РОЧ 20х40х5,2.

Крайні опори монолітні залізобетонні індивідуальної конструкції. Фундаменти опор прийняті на буронабивних палях Ø1,0 м довжиною L= 15,6 м та 12,1 м. З'єднання з підходами виконано перехідними плитами довжиною 8,0 м та проміжними бетонними плитами довжиною 4,0 м.

Конструкція мостового полотна передбачає влаштування монолітних службових проходів з бортовим каменем з гірських порід. На службовому проході передбачено антикорозійне покриття. Перильна та бар’єрна огорожі металеві оцинковані.

Покриття проїзної частини:

- асфальтобетон дрібнозернистий щільний АСГ.Др.Щ.А.НП.I.БМКП 60/90-53 типу А марки I на бітумі комплексно модифікованому полімерною та адгезійною добавкою, марки БМКП 60/90-65 товщиною 6 см;

- влаштування верхнього шару покриття з ЩМА-20 на модифікованих бітумах БМПА 60/90-53 товщиною 5см.

Деформаційні шви прийняті металеві з гумовим компенсатором. Поперечний похил на шляхопроводі прийнятий 25 ‰.

Конструкція дорожнього одягу незмінна згідно затвердженого проекту:

Тип 1 – конструкція дорожнього одягу на основних проїздах та зупинкових смугах:

- покриття із монолітного дорожнього цементобетону  класу міцності на розтяг при згині Вbtb4.4 (60), при стиску В 35, при відтаванні в 5,5%, морозостійкість F200 товщиною 26 см;

- розділяючий прошарок із геотекстильного матеріалу з поверхневою щільністю 400г/м2 (на 0,40 м ширше за покриття);

- пісний бетон В 7,5 товщиною 18 см (на 1,0 м ширше за покриття);

- цементогрунт М40 (суглинки оброблені 6% цементу відповідно до СН 25-74 класу міцності ІІІ) товщиною 30 см (на всю ширину земляного полотна).

Розрахунковий модуль пружності -521 МПа.

Межі підрахунку обсягів робіт по проїзній частині даного проекту проходять по перехідним плитам довжиною 6,0 м з обох сторін мосту. Перед та після перехідних плит влаштовується монолітна бетонна проміжна плита із бетону довжиною 4,0 м шириною 28,34-24,50 м товщиною 20 см. В місці стикування проміжної плити з перехідними плитами передбачається заповнення стику шириною 2 см бітумною мастикою.

Дорожній одяг в межах влаштування проміжних плит наступний - Тип 3:

- покриття із щільного бетону класу В 35, морозостійкість F200 по товщиною 10 см;

- проміжна монолітна армована плита (бетон класу В30) товщиною 20 см;

- розділяючий прошарок із геотекстильного матеріалу з поверхневою щільністю 400 г/м2;

- пісний бетон В 7,5 товщиною 14 см (на 1,0 м ширше за покриття);

- цементогрунт М40 (суглинки оброблені 6% цементу відповідно до СН 25-74 класу міцності ІІІ товщиною 30 см (на всю ширину земляного полотна).

Згідно затвердженого проекту поперечні шви стискання нарізають через 6,50 м. Так як максимальна відстань між поздовжніми швами 4,8 м, поздовжні шви нарізуються по осі проїзду та по крайці укріпленої смуги узбіччя. Відстань між швами становить 4,25 м. Крок укладання дюбелів із арматури класу А-ІІІ Ø22 мм в поперечному шві – 0,50 м, в поздовжньому - 1,0 м.

Розділювальна смуга на ширині 2,0 м укріплюється гарячою щільною дрібнозернистою асфальтобетонною сумішшю тип Б марки ІІ товщиною 4 см на основі із ЩПС С-5 товщиною 22 см - Тип 3.

Прибровочна частина узбіччя укріплюється засіванням багаторічних трав по шару рослинного грунту товщиною 15 см.

Зміна проектних рішень по зупинковій смузі. Зміна проектних рішень викликана зміною нормативної бази, а саме: зміною №1 до ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги», що спричинило збільшення зупинкової смуги узбіччя до 3-х м.

З метою уніфікації проектних рішень по нарізанню поздовжніх та поперечних швів у цементобетонному покритті на всіх ділянках реконструкції автомобільної дороги Н-31 на технічній нараді замовника та підрядника згідно рекомендацій ДП «ДерждорНДІ» визначено наступне:

- поздовжні шви нарізуються по осі проїзду та по крайці укріпленої смуги узбіччя. Крок укладання анкерів в поздовжніх швах - 1,0 м, глибина повинна бути 85 мм. Арматура періодичного профілю А 400С Ø22 мм довжиною 820 мм;

- поперечні шви стискання влаштовуються через 4,0 м, на ділянці ПК 1183+000 – ПК 1187+000 – через 2,0 м (висока насип). Крок укладання арматури в поперечних швах стискання – 300 мм, глибина швів 65-70 мм. Арматура А 240 С з полімерним покриттям (або пофарбована) Ø22 мм, довжиною 500 мм;

- температурні шви розширення згідно акту на влаштування температурних швів (прикладений до проекту) влаштовуються шириною 3,50 м, на лівому проїзді -7 швів, на правому – 9 швів. Довжина швів – 11 м. Таке розміщення швів викликане влаштуванням цементобетонного покриття при температурі повітря більше 20о та влаштуванням швів в кінці зміни.

Шви влаштовуються за технологією обрізання в затверділому бетоні з наступним свердлінням горизонтальних отворів та встановленням штирів.

Конструкція шва погоджена замовником та прикладена до акту.

Примикання. На ПК1188+50 проектної ділянки передбачено будівництво примикання із сполученням в вулицю м. Кобеляки та під’їзду до електропідстанції.

Примикання розроблене по схемі віднесених лівоповоротних з’їздів з перехідно-швидкісними смугами за нормами для доріг І-б категорії.

Згідно ДБН В.2.3.4:2015 табл. 9.1 передбачено влаштування транспортної розв’язки в одному рівні, клас розв’язки ІУ, розрахунковий транспортний засіб (РТЗ) – автопоїзд важкий АПв з динамічним габаритом Дг-8,1, радіус повороту Rп-12,0м. Радіуси заокруглення на примиканні прийняті 30 м.

Параметри перехідно-швидкісних смуг відповідають нормам ДБН В.2.3.4:2015.

Конструкція дорожнього одягу на перехідно-швидкісних смугах, лівоповоротних з’їздах, в межах радіусу заокруглення примикання влаштовується по Типу 1 основних проїздів дороги.

За межами радіусу заокруглення конструкція дорожнього одягу наступна - Тип 4:

- покриття із гарячої щільної дрібнозернистої асфальтобетонної суміші тип Б марки ІІ товщиною 5 см на нижньому шарі із крупнозернистої щільної асфальтобетонної суміші тип Б марки І товщиною 10 см на основі із ЩПС С-5 товщиною 25 см та дренуючому шарі із піску товщиною 30 см.

Між шарами покриття виконується розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 – 0,4 л/м2.

Узбіччя укріплюється щебенем на ширину 1,00 м товщиною 12 см, прибровочна частина та укоси укріплюються засівом травою по шару рослинного грунту товщиною 15 см.

Ширина проїзної частини примикання - 9,0 м + 2х0,50 м (прийнята з врахуванням ширини існуючого покриття дороги, до якої стикується примикання).

Проектом передбачено влаштування під’їзду до електропідстанції довжиною 466 м, який відмикає від примикання, радіус відмикання 12,0 м.

Ширина земляного полотна 8,0 м (частково використовується існуюча насип), ширина покриття 5,50 м. Конструкція дорожнього одягу наступна – Тип 5:

- покриття із гарячої щільної дрібнозернистої асфальтобетонної суміші тип Б марки ІІ товщиною 5 см на основі із ЩПС С-5 товщиною 25 см та дренуючому шарі із піску товщиною 20 см. Узбіччя укріплюється щебенем на ширину 0,50 м товщиною 10 см.

Додаткові роботи по організації та безпеці дорожнього руху згідно затвердженого проекту.

В зв’язку із листом Служби автомобільних доріг у Полтавській області № 13-06/200 від 22.10.2021 року передбачені додаткові ділянки встановлення бар’єрної огорожі 11ДО-280-0,8-2-1,5 на узбіччі виїмки при закладанні укосу 1:1,75.

Проектом передбачається перевлаштування мереж зв'язку ПАТ «Укртелеком», електричних мереж ПЛ-10кВ, ПЛ-35 кВ.

 

При будівництві об’єкта передбачається дотримання вимог пожежної безпеки на будівельному майданчику та при виконанні будівельних робіт згідно з вимогами НАПБ А.01.001-2014.

Охорона праці і техніка безпеки при будівництві і експлуатації проектованого об'єкту забезпечується відповідністю всіх проектних рішень, котрі враховують умови безпеки праці, попередження виробничого травматизму, професійних захворювань, пожеж і вибухів.

 

Пунктом 5 Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011№560, визначено, що для об’єктів, що підлягають оцінці впливу на довкілля, розробляється Звіт з оцінки впливу на довкілля. За наявності звіту з оцінки впливу на довкілля матеріали (розділ) оцінки впливів на навколишнє середовище у складі проектної документації розробляються тільки в частині заходів, не включених до звіту з оцінки впливу на довкілля.

Проектом «Будівництво обходу м. Кобеляки на ділянці км 116+500 – км 119+700 при реконструкції автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро - Царичанка - Кобеляки – Решетилівка, Полтавська область» (Коригування)  виконане коригування виключно в частині заходів, які були включені до Звіту з оцінки впливу та обумовлені Екологічними умовами провадження планованої діяльності під час виконання підготовчих і будівельних робіт та провадження планованої діяльності, визначених Висновком з оцінки впливу на довкілля від 01.07.2019 року за №7-03/12-201812202474/1 та оприлюдненим у Єдиному реєстрі від 02.07.2019 року. 

Здійснення додаткової оцінки впливу на довкілля на інших стадіях проектування п.7 Висновку не передбачається.

Проектом коригування будівництва обходу генеральним проектувальником застосовано комплекс запобіжних заходів, розроблений відповідно до ГБН В.2.3.-218-007:2012 «Екологічні вимоги до автомобільних доріг».

При проектуванні автомобільної дороги перевага віддавалась рішенням, що мінімально впливатимуть на навколишнє природне середовище.

 

Згідно завдання на коригування виконується коригування (перерахунок) кошторисної частини проектної документації в частині заробітної плати, вартості матеріалів та устаткування, інших витрат.

 

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на 25 липня 2022 року складала – 1040436,169 тис. грн., у т. ч.: вартість будівельних робіт – 778484,158 тис. грн., устаткування – 77,156 тис. грн., інші витрати – 261874,855 тис. грн.

 

Із заявленої кошторисної вартості станом на 01.06.2022 року виконано робіт – 464815,071 тис. грн., у т. ч.: вартість будівельних робіт – 340896,611 тис. грн.,  інші витрати – 123918,460 тис. грн.

 

Під час розгляду проектної документації експертами ТОВ «ПРОЕКСП», проведення комплексної експертизи проекту «Будівництво обходу м. Кобеляки на ділянці км 116+500 – км 119+700 при реконструкції автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка, Полтавська область» (Коригування), в проект внесені зміни та доповнення.

 

Відповідальність за внесення змін та доповнень у проектну документацію несе замовник і проектна організація.

Замовник експертизи несе відповідальність  згідно з законодавством, за достовірність узгоджених документів, наданих для проведення експертизи.

 


Розділи