Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:4578-4112-5589-1681
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№ХМ/001-04-23/КП від 27.04.2023
Орган, що видав
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП" (41403089) Версія №2 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О230812 /Н-03/ - Гуменці км 0+000 – км 1+900
Код проектної документації
PD01:3050-9607-8046-1801 №2024 від 2023-03-07 (видав ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ВІДДІЛ КОМПЛЕКСНОГО ПРОЕКТУВАННЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА УКРАЇНСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО ІНСТИТУТУ З ПРОЕКТУВАННЯ ОБ'ЄКТІВ ДОРОЖНЬОГО ГОСПОДАРСТВА "УКРДІПРОДОР") / Наявні експертизи: EX01:4578-4112-5589-1681
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експертизи проектної документації доріг, Розділ електрообладнання та електроосвітлення, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань пожежної безпеки, Розділ водопостачання та водовідведення, Розділ організація будівництва
Головний експерт проекту
Голуб Олеся Олегівна (АЕ 004779, АР 002761, АР 018036 )

Кошторисна вартість


Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
25.04.2023 56433.752 42960.754 0 13472.998

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Хмельницька обл., Кам’янець-Подільський район, Гуменецька територіальна громада, с. Гуменці (станом на 01.01.2021) , Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О230812 /Н-03/ - Гуменці км 0+000 – км 1+900 не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ ДОРІГ ХМЕЛЬНИЧЧИНИ" (44588125)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Експерт (фахівець) Розділ організація будівництва
Савйовський Володимир Вікторович
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
Пономаренко Валентина Григорівна (АЕ 004862)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
Кучерук Сергій Володимирович (АЕ 003600, АЕ 006285, АЕ 007181)
Відповідальний експерт З питань охорони праці
Сисолятин Артем Ігорович (АЕ 007192, АЕ 007175, АЕ 003739, АЕ 003199)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
Даниленко Галина Андріївна (АЕ 004833, АР 017963, АР 001210)
Відповідальний експерт Розділ водопостачання та водовідведення
Радченко Сергій Володимирович (АЕ 004825, АР 011867, АР 013975)
Відповідальний експерт Розділ електрообладнання та електроосвітлення
Ланге Роман Володимирович (АР 011842, АЕ 004823)
Відповідальний експерт З питань експертизи проектної документації доріг
Полежай Олександр Олегович (АР 014670, АЕ 005423)
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
Голуб Олеся Олегівна (АЕ 004779, АР 002761, АР 018036)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:3050-9607-8046-1801
Орган, що видав
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ВІДДІЛ КОМПЛЕКСНОГО ПРОЕКТУВАННЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА УКРАЇНСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО ІНСТИТУТУ З ПРОЕКТУВАННЯ ОБ'ЄКТІВ ДОРОЖНЬОГО ГОСПОДАРСТВА "УКРДІПРОДОР" (23836059)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Проектно-кошторисна документація
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.9 Шляхи, вулиці, дороги та дорожні споруди інші
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
07.03.2023
Номер проектної документації
2024
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

ДОДАТОК до експертного звіту (позитивний)

№ ХМ/001-04-23/КП від «27» квітня 2023 року

щодо розгляду проектної документації на будівництво

за робочим проектом

 

«Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О230812 /Н-03/ - Гуменці км 0+000 – км 1+900»

 

Замовник: Державна установа «СЛУЖБА МІСЦЕВИХ ДОРІГ ХМЕЛЬНИЧЧИНИ».

Генеральний проектувальник: Хмельницький відділ комплексного проектування державного підприємства українського державного інституту з проектування об'єктів дорожнього господарства «УКРДІПРОДОР», місцезнаходження: 29000, Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Свободи, будинок 77.

Головний інженер проекту (ГІП) – Бакуліч Анатолій Миколайович (кваліфікаційний сертифікат серія АР № 009455).

 

Експертиза проектної документації виконана товариством з обмеженою відповідальністю «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП» на підставі договору на виконання експертизи проекту будівництва №ХМ/001-2003-23/КП, укладеного у відповідності з Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності» та Порядком затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 р. №560.

 

Робочий проект розроблено на підставі наступних вихідних даних:

-              завдання на розроблення проектно-кошторисної документації, погодженого генеральним проектувальником та затвердженого замовником від 07.03.2023 року;

-              листа про те, що Містобудівні умови та обмеження не надаються, виданого Відділом містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та інфраструктури Кам’янець-Подільської районної державної адміністрації Хмельницької області від 20.04.2023 року №29/01-15, реєстраційний номер в ЄДЕССБ LC01:4951-5737-1391-3443;

-              Переліку об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонтів автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетної програмою 3131090 у 2023 році, затвердженого Хмельницькою обласною державною адміністрацією від 25.01.2023 року;

-              технічного звіту про виконання інженерно-геологічних вишукувань, виконаного Хмельницьким ВКП ДП «УКРДІПРОДОР» у 2023 році;

-              технічного звіту про виконання інженерно-геодезичних вишукувань, виконаного Хмельницьким ВКП ДП «УКРДІПРОДОР» у 2023 році;

-              розрахунку класу наслідків (відповідальності) об’єкта, виконаного генеральним проектувальником та узгодженого замовником.

 

Клас наслідків (відповідальності) об’єкта визначений генеральним проектувальником сумісно із замовником як СС2.

Відповідність технічних рішень робочого проекту вимогам чинних нормативних документів у будівництві підтверджено окремим записом, наведеним у пояснювальній записці робочого проекту, який завірено підписом та особистою печаткою відповідального виконавця проекту – Головного інженера проекту (ГІП) – Бакуліч Анатолія Миколайовича (кваліфікаційний сертифікат серія АР № 009455).

Містобудівні умови та обмеження земельної ділянки не надаються згідно з п.11 Переліку об’єктів будівництва, для проектування яких містобудівні умови та обмеження не надаються, затвердженим Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 06.11.2017 року № 289.

 

Основні проектні рішення

 

Метою наданого робочого проекту є капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О230812/Н-03/- Гуменці           км 0+000-км 1+900.

Капітальний ремонт передбачається в одну чергу.

 

Автомобільна дорога

 

Об’єктом капітального ремонту є автомобільна дорога загального користування місцевого значення О230812 /Н-03/-Гуменці км 0+000 – км 1+900, Хмельницька область.

Початок проектної ділянки дороги знаходиться на ПК 0+00,0 по крайці примикання до дороги Н-03, що відповідає км 0+000 автомобільної дороги О230812 /Н-03/ - Гуменці. Робочим проектом передбачено перенесення межі виконання робіт по капітальному ремонту дороги на ПК0+41 у зв’язку із вже виконаними роботами на примиканні до автомобільно дороги Н-03.

Кінець проектної ділянки дороги знаходиться на ПК 19+00,0, що відповідає км 1+900 автомобільної дороги О230812 /Н-03/ - Гуменці. Робочим проектом передбачено перенесення кінця межі виконання робіт по капітальному ремонту дороги на ПК18+80 у зв’язку з задовільним станом покриття, яке не потребує ремонту на ділянці від ПК18+80 до ПК19+00.

Довжина ділянки виконання робіт з капітального ремонту дороги буде складати 1,839 км.

На ділянці від ПК0+41,00 до ПК7+40,00 автомобільна дорога проходить поза межами населених пунктів, на ділянці від ПК7+40,00 до ПК18+80,00 автомобільна дорога проходить в межах населеного пункту Гуменці.

Дорога відноситься до IV технічної категорії.

Розрахункову швидкість поза межами населеного пункту прийнята 90 км/год, крім ділянки від ПК 1+87,50 до ПК2+78,39, де розрахункова швидкість прийнята 40 км/год, зі встановленням відповідних технічних засобів організації дорожнього руху.

Розрахункову швидкість в межах населеного пункту прийнято 60 км/год, крім ділянок: від ПК 16+51,18 до ПК16+85,98, від ПК17+91,25 до ПК18+37,97, де розрахункова швидкість прийнята 50 км/год.

Проектна ділянка має 10 кутів повороту.

На ділянці проектування існуюча інтенсивність на 2023 рік у транспортних одиницях складає 305 авт/доб. Перспективна інтенсивність на 2036 рік у транспортних одиницях складатиме 370 авт/доб.

У межах проектної ділянки ґрунт існуючого земляного полотна представлений суглинком важким пилуватим.

Земляне полотно досипається з ґрунту існуючого насипу після влаштування ровиків поширення, який складується у смузі відведення дороги. При розширенні земляного полотна укоси існуючого насипу розпушують на глибину 30 см.

Коефіцієнт ущільнення земляного полотна складає 1,00.

Узбіччя укріплюються фрезерованим матеріалом товщиною 0,12 м, або щебнем товщиною 0,12 м. У межах населеного пункту узбіччя укріплюються посівом трав по шару рослинного ґрунту товщиною 0,15 м. Укоси укріплюються посівом трав по шару рослинного ґрунту товщиною 0,15 м. Крутизна укосів насипу складає 1:3.

Основні технічні показники поздовжнього профілю поза межами населених пунктів:

– найбільший поздовжній ухил – 29 ‰;

– найменший радіус опуклої вертикальної кривої – 18318 м;

– найменший радіус увігнутої вертикальної кривої – 2100 м.

Основні технічні показники поздовжнього профілю в межах населеного пункту:

– найбільший поздовжній ухил – 41 ‰;

– найменший радіус опуклої вертикальної кривої – 3500 м;

– найменший радіус увігнутої вертикальної кривої – 1096 м.

Водовідвід вздовж автомобільної дороги забезпечується поздовжнім та поперечним похилами проїзної частини.

Робочим проектом передбачене влаштування 5-ти автобусних зупинок. За розташуванням автобусні зупинки відносяться до уособлених. Поверхня посадкового майданчику піднята над покриттям зупинкового на 20 см за рахунок бортового каменю БР 100.30.18. Поперечний похил зупинкових майданчиків продовжує поперечний похил проїзної частини дороги. Поперечний похил посадкового майданчика направлений у бік проїзної частини.

Для можливості безпечного руху пішоходів робочим проектом капітального ремонту передбачене влаштування тротуарів. Ширина тротуару складає 1,50 м, за виключенням ділянки від ПК 16+45 до ПК 17+67 через стислу забудову вулиці, де ширина тротуару прийнята 1,0 м.

У місці сполучення тротуарів з проїзною частиною дороги на пішохідних переходах для можливості переміщення маломобільних груп населення передбачене пониження бортового каменю над проїзною частиною дороги до рівня проїзної частини.

Тротуари в межах населених пунктів облаштовуються тактильними наземними покажчиками. Тактильні елементи доступності надають особам з порушенням зору необхідну і достатню інформацію, яка сприяє самостійній орієнтації.

Передбачено влаштування 11 примикань. В межах радіусів заокруглення на примиканнях конструкція дорожнього одягу прийнята по типу основного проїзду.

На ділянці дороги робочим проектом передбачено чотири типи дорожнього одягу:

Тип 1Новий дорожній одяг (поширення):

– дренуючий шар з Щ-МЗ.5-40.600.Ст-IV.F15 Звичайна - 0,18 м;

– ЩПС.С5. - 0,21 м;

– ЩПС.Ср.Ц.М20. мінімальною товщиною 0,15м - 0,10 м;

АСГ.Кр.Щ.А.НП.І БНД 70/100 - 0,10 м;

АСГ.Др.Щ.А.НП.І БНД 70/100 - 0,05 м.

Тип 2. Посилення:

– фрезерування існуючого покриття 0,00-0,03 м;

– вирівнюючий шар з АСГ.Кр.Щ.А.НП.І БНД 70/100 мінімальною товщиною 0,10м hсер - 0,115 м;

АСГ.Др.Щ.А.НП.І БНД - 0,05 м.

Тип 3 Конструкції дорожнього одягу на з'їздах та технологічних з’їздах  межами радіусів заокруглення:

– Щ-МЗ.20-40.800.Ст-III.F25 Поліпшена - 0,21 м.

Тип 4. Новий дорожній одягна тротуарах:

– Щ-МЗ.20-40.600.Ст-IV.F15 Звичайна - 0,12 м;

АСГ.Пщ.Щ.Г.НП.І БНД 70/100 - 0,04 м.

Електрообладнання. Електроосвітлення

На ділянці ремонту по населеному пункті є існуюче освітлення. Робочим проектом не передбачено його перевлаштування.

 

Водопостачання та водовідведення

 

Для запобігання розмивів узбіч та укосів земляного полотна на ділянках з поздовжнім похилом понад 30 Ģ, робочим проектом передбачено влаштування скидів води відкритими лотками для відведення води за межі земляного полотна. Скиди води влаштовуються з бетонних блоків Б-5, лоток скиду являє собою укріплену монолітним бетоном площадку. Вода потрапляє у телескопічні лотки Б-6 по укосам насипу, потім потрапляє до гасника в підошві насипу, в кювет, та відводиться кюветами у понижені місця за межі земляного полотна.

Збирання поверхневих вод здійснюється бордюрним каменем БР100.30.18 на основі зі щебеню товщиною 10 см та монолітного бетону товщиною 10 см.

 

Пожежна безпека

 

У складі проекту організації будівництва визначені: місця розташування тимчасових будівель і споруд, складування конструкцій, матеріалів і виробів; місця розташування джерел протипожежного водопостачання.

У робочому проекті передбачений захист прилеглої території від впливу несприятливих природних або техногенних факторів.

 

Організація будівництва

 

Робочим проектом передбачено капітальний ремонт автомобільної дороги, що включає відновлення її експлуатаційних властивостей з поновленням дорожнього покриття та  виконанням супутніх ремонтно-відновлювальних робіт.

До початку виконання будівельних робіт виконують комплекс підготовчих заходів, що включає огорожу будівельного майданчика в межах умовно виділених захваток, встановлення укажчиків небезпечних зон та облаштування елементами будівельного господарства, організаційні дії щодо безпеки експлуатації прилеглих територій.

На період капітального ремонту дороги для руху транспорту на захватці роботи виконують почергово на одній зі смуг.

Для забезпечення поточного та безпечного виконання ремонту дороги, будівельні процеси виконують послідовно згідно прийнятої організаційно-технологічної схеми.

Представлено номенклатуру рекомендованих будівельних машин та механізмів та обґрунтовано  потребу в енергоресурсах.

Вказано на заходи з контролю якості будівельних робіт.

Вказано на основні правила безпеки праці та вказівки щодо дотримання вимог охорони довкілля.

Тривалість капітального ремонту дороги становить 3,0 місяців, включаючи підготовчий період. На будівництві задіяно 22 будівельників. 

Прийняті принципові організаційно-технологічні рішення є достатньою базою для розробки проекту виконання робіт.

 

Оцінка впливу на навколишнє середовище

 

У складі робочого проекту розроблено розділ «Оцінка впливу на навколишнє середовище», де визначено, що капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення 0230812 /Н-03/ – Гуменці на ділянці км 0+000 – км 1+900 не спричинить значного впливу на стан навколишнього середовища.

Екологічний клас об’єкту – третій (згідно з п. 4.4 ГБН В.2.3-218-007:2012), не відноситься до об’єктів, що становлять підвищену екологічну небезпеку.

Вплив на атмосферне повітря під час провадження планової діяльності: в атмосферному повітрі забруднюючі речовини не перевищують гранично-допустимі концентрації. Тимчасовим джерелом забруднення атмосферного повітря є викиди забруднюючих речовин, що утворюються при проведенні будівельних робіт, які в цілому, на стан повітряного середовища не впливатимуть.

Вплив на водне середовище: передбачено забезпечення поверхневого водовідводу з полотна автомобільної дороги згідно нормативів.

Вплив у частині поводження з відходами під час виконання будівельних робіт оцінюється в межах нормативів.

Вплив на рослинний і тваринний світ при експлуатації відсутній.

Вплив на об’єкти природно-заповідного фонду та геологічне середовище відсутній. Вплив на соціальне середовище та техногенне середовище під час провадження планованої діяльності здійснюється в межах нормативів.

Захисні заходи, що застосовані в робочому проекті, необхідні та достатні для забезпечення нормативного стану навколишнього природного середовища.

 

Захист від шуму

 

Робочим проектом передбачено використовувати при виконанні робіт технічно справне устаткування, яке пройшло відповідний технічний огляд та випробування, при роботі якого граничний рівень шуму не повинен перевищувати гранично допустимих норм. Також робочим проектом передбачено забезпечення працівників, які будуть виконувати будівельні роботи із шкідливими і небезпечними умовами праці, відповідними засобами індивідуального захисту.

 

Охорона праці та безпека експлуатації.

 

У робочому проекті були враховані вимоги чинного законодавства України про охорону праці, ДБН А.3.2-2-2009 «Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві» НПАОП 45.2-7.02-12, ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва».

 

Кошторисна частина

 

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на «08» березня 2023 року, складала – 57355.878 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 44056.795 тис. грн., устаткування, меблі та інвентар – 0.000 тис. грн., інші витрати –                        13299.083 тис. грн. Зворотні суми – 0.222 тис. грн.

Після зняття зауважень та надання замовником цін на матеріальні ресурси,  встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складена відповідно з вимогам Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування затвердженої Наказом Міністерства інфраструктури  України від 07.10.2022 року №753.

Загальна кошторисна вартість у поточних цінах станом на «25» квітня    2023 року складає: 56433.752 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 42960.754 тис. грн., устаткування, меблі та інвентар – 0.000 тис. грн., інші витрати – 13472.998 тис. грн. Зворотні суми – 110.281 тис. грн.

 

У процесі розгляду робочого проекту за зауваженнями ТОВ «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП» проектною організацією за погодженням із замовником у робочий проект внесені зміни і доповнення.

Відповідальність за внесення змін в усі примірники робочого проекту покладається на генерального проектувальника та замовника.

За результатами розгляду проектних матеріалів і зняття зауважень експертизи, робоча проектна документація може бути рекомендована до затвердження в установленому порядку.

 

 

 

Головний експерт проекту

 

_____________________________  О.О. Голуб

                   (підпис, МП)                     (П.І.Б.)

       Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004779

 

Відповідальні експерти:

 

 

_______________________     О.О. Полежай

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №005423

___________________________          Р.В. Ланге

                                   (підпис, МП)                              (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004823

 

 

__________________________   С.В. Радченко

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004825

 

 

______________________     Г.А. Даниленко

 (підпис, МП)                          (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004833

 

______________________    А.І. Сисолятин

              (підпис, МП)                         (П.І.Б.)  

     Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №007175

 

 

________________________     С.В. Кучерук

                       (підпис, МП)                    (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №006285

 

___________________     В.Г. Пономаренко

 (підпис, МП)                     (П.І.Б.)

     Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004862

 

Експерти (фахівці)

 

Фахівець в частині

організації будівництва

         

 

 _____________________   В.В. Савйовський

                 (підпис)                                  (П.І.Б.)        

 


Розділи