Основна інформація
Кошторисна вартість
Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи
Дата кошторису | Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. | Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн. | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | |
20.03.2023 | 602886.008 | 454377.928 | 680.884 | 147827.196 | 115528.488 | 88557.108 | 26971.38 |
Кошторисна вартість за чергами
Адреса
Адреса | Адреса згідно експериментального порядку | Наказ |
---|---|---|
Львівська обл., Львівський район, Львівська територіальна громада (UA46060250000025047) , Автомобільна дорога державного значення Т-14-02 Східниця -Пісочна на ділянці км 16+100 – км 21+700 | не присвоювалась | не призначалась |
Інформація про замовників
Правовий статус | Назва |
---|---|
Юридична особа | СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (25253009) |
Об’єкти будівництва
Відповідальні особи
Посада | Напрям експеритизи | ПІб |
---|---|---|
Експерт (фахівець) |
Розділ організація будівництва
|
Гламаздіна Людмила Володимирівна
|
Відповідальний експерт |
З питань кошторисної частини проектної документації
|
ПЕРЕЦЬ ОЛЕКСАНДРА ГЕННАДІЇВНА (АЕ 004439, АР 002865) |
Відповідальний експерт |
З питань експлуатаційної безпеки
З питань охорони праці З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення З питань інженерного забезпечення |
Барановський Олександр Петрович (АЕ 005211, АЕ 005231) |
Відповідальний експерт |
З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки |
ЗАХАРЧЕНКО АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ (АР 016108, АЕ 003502, АЕ 006449, АЕ 007250) |
Відповідальний експерт |
З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
З питань екології |
Еріванли Валентина Насоївна (АР 000987, АЕ 004248, АР 019142) |
Відповідальний експерт |
З питань міцності, надійності, довговічності
|
Половенко Ігор Олександрович (АЕ 005265, АЕ 007231) |
Головний експерт проекту |
З питань експертизи проектної документації доріг
|
Крижанівський Олександр Євгенійович (АЕ 006276, АЕ 000992, АТ 009202, АЕ 006214) |
Інформація про проєктну документацію
Додаток до експертного звіту
Робочий проект «Будівництво автомобільної дороги
державного значення Т-14-02 Східниця - Пісочна на ділянці км 16+100 – км
21+700, Львівської області» (Коригування), розроблений на замовлення Служби
автомобільних доріг у Львівській області проектною організацією ТОВ «СІНК ПЛЮС
МІЖНАРОДНА ІНЖИНІРИНОГВА І КОНСАЛТІНГОВА КОМПАНІЯ» (юридична адреса: м. Київ,
вул. Почайнинська буд. 25/49, офіс 31), кваліфікаційний сертифікат
інженера-проектувальника, виданий Сороці Роману Миколайовичу, Серія АР №013086 від
05 квітня 2017 року (свідоцтво про підвищення кваліфікації №01741 від 22 липня
2022року).
Підстави для
розроблення проекту:
- завдання
на проектування (коригування);
- експертний
звіт ДП «Укрдержбудекспертиза» у м. Києві від 17 березня 2020 року №28-0095-18.
Клас наслідків
(відповідальності) об’єкту – СС2.
Коригування
робочого проекту «Будівництво автомобільної дороги державного значення Т-14-02
Східниця - Пісочна на ділянці км 16+100 – км 21+700, Львівської області»
(Коригування) виконано у відповідності до завдання на коригування.
В основу
коригування робочого проекту покладено затверджений наказом №141 від 30.03.2020
р. Державним агентством автомобільних
доріг України на основі експертного висновку ДП «Укрдержбудекспертиза» за №28-0095-18
від 17.03.2020 р. проект на «Будівництво автомобільної дороги державного
значення Т-14-02 Східниця – Пісочна на ділянці км 16+100 – км 21+700,
Львівської області».
Підставою
до проектування є Постанова Кабінету Міністрів України від 15 липня 2022 року
№803 «Деякі питання дорожнього господарства» та збільшення обсягів будівельних
робіт, які виникли при будівництві ділянки
дороги протягом 2020-2022 років,
а саме:
- перевлаштування
наявних водопроводів не передбачених проектом;
- виконання
земляних робіт (насипу) у зв’язку із збільшенням товщини та обсягу зняття
рослинного грунту;
- влаштування
додаткових водоперепускних труб, не передбачених проектом;
- влаштування
автобусних зупинок і пішохідних переходів, не передбачених проектом та їх
освітлення.
Всі зміни
в проекті на коригування підтверджені протоколами рішень технічної ради служби
автомобільних доріг у Львівській області та актами обстежень.
Відповідно
до постанови Кабінету Міністрів України від 17 листопада 2021 р. №1242 «Про
затвердження переліку автомобільних доріг загального користування державного
значення» автомобільна дорога Т-14-02 відноситься до територіальних доріг
державного значення.
Ділянка
дороги км 16+100 – км 21+700 знаходиться в Дрогобицькому районі Львівської
області. Початок ділянки дороги, проект якої коригується, ПК0+00 прийнято на осі проїзної частини по
кільцю і відповідає експлуатаційному км 21+584 автомобільної дороги Т-14-02
Східниця – Пісочна. Кінець ділянки
прийнято на осі проїзної частини по кільцю і відповідає експлуатаційному км
16+262 вище вказаної автомобільної дороги. Загальна довжина ділянки, що
проектується, складає 3,872 км.
Ділянка км
16+262 - км 21+584 проходить за межами населеного пункту та прокладена в обхід
гірничих виробіток ПАТ «Стебницьке гірничо-хімічне виробництво «Полімінерал».
Земляне
полотно запроектовано з урахуванням рельєфу місцевості, кліматичних і грунтово-геологічних
умов району прокладання траси в І дорожньо – кліматичний зоні, згідно з
вимогами ДБН В.2.3-4:2015, а також з урахуванням рекомендацій ДСТУ-Н Б В.2.3-32:2016 «Настанова з улаштування земляного полотна
автомобільних доріг».
Ділянка
дороги ПК0+00 – ПК38+72 буде побудована в насипу висотою до 5,09 м та виїмці
глибиною до 2,82 м.
Проектом
передбачено наступні типи поперечного профілю земляного полотна (типи назначено
ліворуч та праворуч дороги) :
- Тип 1 –
насип до 6,00 м із крутизною укосів 1:1,75 м, з бортовим профілем та огородженням;
-Тип 2 –
насип висотою до 2-х м із крутизною укосів 1:3;
- Тип 3 -
насип висотою до 2-х м із крутизною укосів 1:1,75 з огородженням;
- Тип 4 -
насип до 6,00 м із крутизною укосів 1:1,75 м з бортовим профілем, тротуаром та
в основі земляного полотна передбачено обойму з високоміцних геоматеріалів;
- Тип 5 –
виїмка до 2,0 м з кюветом;
- Тип 6 –
виїмка до 6,0 м з кюветом та в основі земляного полотна передбачено обойму з
високоміцних геоматеріалів;
- Тип 7 –
виїмка до 2,0 м з укосами 1:1,75 з кюветом, із заміною мокрого грунту та з
бортом і огородженням;
- Тип 9 –
на кільцевій розв’язці, насип до 2,00 м з шириною земляного полотна 10,50 м, із
крутизною проектних укосів 1: 3.
Узбіччя на
ширину 1,25 м укріплюється посівом трави з підсипкою рослинного шару товщиною
0,15 м та на ширину 2,00 м грунто-щебенем
(50%) товщиною 15 см.
Поперечний
похил проїзної частини 25‰, узбіччя – 50‰.
При
переході із виїмки в насип передбачено поперечний перехоплюючий дренаж, а на
затяжному похилі (ПК0+00 – ПК5+00), де поздовжній похил більше за поперечний,
для осушення земляного полотна та низу дорожнього одягу, передбачено
влаштування перехоплюючих поперечних дренажів мілкого закладання.
З проїзної
частини дороги передбачено водовідведення лотками (бортовий камінь БР.100.30.18
) вздовж узбіччя зі скидами води по укосу телескопічними лотками в гасники.
Прийнято
наступну конструкцію дорожнього одягу:
Тип 1 –
основний проїзд, перехідно-швидкісні смуги, додаткові смуги на підйом,
зупинкові смуги, примикання в межах радіусів заокруглення, кільцеві розв’язки:
- ЩМА-20
БМКП 60/90-65 товщиною 5 см;
- емульсія
ЕКШМ-50 з розрахунку 0,4 л/м2;
- АСГ.Кр.Щ.А1.НП.І.БМКП
60/90-65 товщиною 10 см;
- емульсія
ЕКШ-50 з розрахунку 1,0 л/м2;
- ЩПС-20
М20 товщиною 15 см;
- ЩПСС С5 товщиною
21 см;
- дренуючий
шар із піску товщиною 20 см.
Тип 2 –
підходи до кільцевої розв’язки (за межами радіусів заокруглення):
- ЩМА-20
БМКП 60/90-65 товщиною 5 см;
- емульсія ЕКШМ-50 з розрахунку 0,4 л/м2;
- вирівнюючий
шар АСГ.Кр.Щ.А1.НП.І.БМКП 60/90-65;
- емульсія
ЕКШ-50 з розрахунку 1,0 л/м2;
- фрезерування
існуючого покриття товщиною 5 см.
Тип 3 – на
примиканнях за межами радіусів заокруглення:
- ЩПС С7 товщиною
18 см.
На даній
ділянці дороги на ПК6+71 побудовано залізобетонну трубу отв. 4,0х2,5м довжиною
35,90 м через виток р. Вишниця, укріплювальні роботи на вході та виході
продовжуються.
На ПК
23+36 побудовано додаткову трубу Ø1,5м довжиною 33,66 м.
На ПК
28+78 та ПК 38+38 влаштовано круглі залізобетонні труби отвором 1,5 м та
довжиною відповідно 24,38м, 20,25м в каналах.
На ПК12+82
та ПК18+70 влаштовуються залізобетонні труби отвором 1,5м довжиною 36,74м та
29,53м.
Збудовано
також очисні споруди, які передбачено як сепаратори нафтопродуктів. Вода
кюветом, з ПК3+84 - бетонним лотком, а далі - з ПК5+66 залізобетонним лотком
Л-1 направляється в очисну споруду на ПК6+53. Очищена вода скидається в русло.
Аналогічно, (справа-наліво) з ПК8+58 - лотком
Л-1 вода направляється в очисну споруду на ПК6+97 і очищена – в русло.
На проектній
ділянці дороги передбачено додаткові роботи по влаштуванню автобусних зупинок.
Передбачено 4 автобусні зупинки з 4-ма автопавільйонами для зупинки
громадського транспорту з органічного скла на 10 чоловік та 4 туалетами на два
вічка.
На ділянці
дороги побудовані дві транспортні розв’язки в одному рівні по типу «Кільця».
Також збудовані примикання в одному рівні з перехідно-швидкісними смугами
праворуч на ПК5+07,45, ПК7+23,11, ПК30+01,51. Враховуючи геологічні умови та
водовідвід на примиканні ПК30+01,51 (праворуч) передбачено влаштувати додаткову
залізобетонну трубу діаметром 1,0 м довжиною 20,27 м.
Для
безпечного руху автотранспорту проектом передбачається:
- влаштування
однобічного металевого оцинкованого огородження 11 ДО-2,0.280/1,5, обладнане
світлоповертальними елементами, на узбіччі із стримувальною здатністю 280 кДж;
- влаштування
горизонтальної розмітки осьової розмітки 1 двокомпонентним холодним пластиком;
- встановлення
дорожніх знаків із світлоповертальною поверхнею.
При
будівництві об’єкта передбачається дотримання вимог пожежної безпеки на
будівельному майданчику та при виконанні будівельних робіт згідно з вимогами
НАПБ А.01.001-2014.
Охорона
праці і техніка безпеки при будівництві і експлуатації проектованого об'єкту
забезпечується відповідністю всіх проектних рішень, котрі враховують умови
безпеки праці, попередження виробничого травматизму, професійних захворювань,
пожеж і вибухів.
Об’єкт планованої діяльності не відноситься до видів діяльності та
об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля, визначених статтею 3
Закону України «Про оцінку впливу на довкілля», тому здійсненню процедури ОВД
не підлягає.
Відповідно до п.5.2 ДСТУ 9030:2020 будівництво автомобільних доріг ІІ
категорії відноситься до першого екологічного класу.
Розрахункова інтенсивність руху залишилась без змін і складає 6469
авт/добу.
Впливи на клімат і мікроклімат, повітряне,
геологічне, геологічне, соціальне, водне і техногенне середовище, тваринний
світ залишились без змін.
Кількість дерев, що
видаляються, залишаються як і в затвердженому проекті, в кошторисі закладено
компенсаційну посадку дерев.
Після проведення будівельних робіт і введення автодороги в експлуатацію рівні
негативного впливу на всі компоненти довкілля будуть в межах дозволених рівнів
за рахунок виконання природоохоронних заходів, що підтверджено виконаними
прогнозними розрахунками, затвердженими в попередньому проєкті.
Проектом
передбачено заходи для маломобільних груп населення. У відповідності з ДСТУ-Н
В.2.2 передбачено тактильні покажчики на тротуарах. Перед наземними переходами
на відстані 0,80 м від крайки проїзної частини передбачено смугу, завширшки
0,60м із поздовжнім рифленням, що дорівнює ширині переходу, яка викладена на
тротуарі перед початком переходу.
В проекті на
пішохідних переходах для маломобільних груп населення передбачено влаштування
пониженого борту.
Проектом
передбачається влаштування освітлення на стальних оцинкованих опорах з
металевими кронштейнами та світлодіодними світильниками.
Згідно завдання на
коригування виконується коригування (перерахунок) кошторисної частини проектної
документації в частині заробітної плати, вартості матеріалів та устаткування,
інших витрат.
Коригування
(перерахунок) кошторисної частини проектної документації виконується відповідно
до ДСТУ.
Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною
документацією, у поточних цінах станом на 20 січня 2023 р. складала – 607273,145 тис. грн., у т.
ч.: вартість будівельних робіт – 458200,079 тис. грн., устаткування – 532,575
тис. грн., інші витрати – 148540,491 тис. грн.
Із заявленої кошторисної вартості виконано робіт – 115528,488 тис. грн.,
у т. ч.: будівельні роботи – 88557,108 тис.
грн., інші витрати – 26971,380 тис. грн.
Загальна кошторисна вартість будівництва в поточних цінах станом на 20
березня 2023 р. після перевірки склала – 602886,008 тис.
грн., у т. ч.: вартість будівельних робіт – 454377,928 тис. грн., устаткування
– 680,884 тис. грн., інші витрати – 147827,196 тис. грн.
Із загальної кошторисної вартості станом на 01листопада 2022 р. виконано
робіт – 115528,488 тис. грн., у т. ч.: будівельні роботи – 88557,108 тис. грн., інші витрати – 26971,380 тис. грн.
Під час розгляду проектної документації експертами ТОВ
«ПРОЕКСП», проведення комплексної експертизи робочого проекту «Будівництво
автомобільної дороги державного значення Т-14-02 Східниця - Пісочна на ділянці
км 16+100 – км 21+700, Львівської області» (Коригування), в проект внесені
зміни та доповнення.
Відповідальність за
внесення змін та доповнень у проектну документацію несе замовник і проектна
організація.
Замовник експертизи несе
відповідальність згідно з
законодавством, за достовірність узгоджених документів, наданих для проведення
експертизи.
Розділи
![](files/tmp/qr/83706fa5d4c4cccc958239a5402bb534.png)