Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:0836-8230-3167-8209
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№19/0106Е-04/23 від 19.04.2023
Орган, що видав
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕКОЕКСПЕРТИЗА" (44525374) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Нове будівництво станції технічного обслуговування та стоянки автомобілів, за адресою: Закарпатська область, Хустський район, Іршавська територіальна громада, с. Дубрівка, б.н.
Код проектної документації
PD01:0296-6160-2060-8432 №3 від 2022-07-01 (видав ДОБРА МИХАЙЛО СЕМЕНОВИЧ) / Наявні експертизи: EX01:0836-8230-3167-8209
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, Архітектурно-планувальні рішення
Головний експерт проекту
Гудима Тарас Іванович (АЕ 006198, АР 021003, АЕ 007365, АА 000738, АА 000044, АЕ 007423 )

Кошторисна вартість

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Закарпатська обл., Хустський район, Іршавська територіальна громада, с. Дубрівка (станом на 01.01.2021) , контур №95 не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІТ ЛОГІСТИК СЕРВІС" (42115168)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Архітектор Архітектурно-планувальні рішення
Зініч Володимир Олександрович (АА 004577, АА 003467)
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
Гудима Тарас Іванович (АЕ 006198, АР 021003, АЕ 007365, АА 000738, АА 000044, АЕ 007423)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:0296-6160-2060-8432
Орган, що видав
ДОБРА МИХАЙЛО СЕМЕНОВИЧ
Вид будівництва
Нове будівництво
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
ПД
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
1230.3 Станції технічного обслуговування автомобілів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Ні
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Замовник
Дата договору на розробку документації
01.07.2022
Номер проектної документації
3
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Замовник будівництва – ТОВ «ЕЛІТ ЛОГІСТИК СЕРВІС»

Генеральний проєктувальник – ФОП Добра Михайло Семенович

Головний інженер проекту – Добра Михайло Семенович

(Кваліфікаційний сертифікат: серія АР № 010379  дата видачі 18.11.2014 р.)                         

Вихідні дані:

- лист про проведення експертизи об'єкту;

- завдання на проектування, затверджене Замовником;

- містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки ;

- договору  на виконання проектних робіт;

- топогеодезичної зйомки плану земельної ділянки

- інженерно-геологічні вишукування

- детальний план території

Опис архітектурно-будівельних та конструктивних рішень

Будівля станції технічного обслуговування складається з двох частин (зон) об’єднаних між собою. Виробничої одноповерхової частини яка складається з чотирьох боксів розміром по вісях 24м на 25 м приміщення складу 12м на 6,25м , та двоповерхової адміністративно-побутової частини розмірами по вісях 12м на 18,75м.

- Загальна довжина будівлі по вісях 36 м, ширина 25 м

- Висота будівлі -8,80 м

Виробнича частина поділяється на зони а саме:

-зони мойки автомобілів;

-зони ремонту грузових автомобілів з оглядовою ямою;

-зони ремонту легкових автомобілів з вулканізаційною та покрасочною;

- зони складських приміщень.

Адміністративно-побутова частина складається з двох поверхів .

На першому поверсі розміщені побутові та  виробничі приміщення:  хол; кабінет бугалтера; розрахункова; кімната водія; кухня;слесарня;кімната електрика; електрощитова; бойлерна; гардеробна та санвузли.

На другому поверсі розміщені адміністративні приміщення : кабінет директора; кабінет заступника директора ; операційний зал; конференц-зал;архів;гардеробната санвузли.

Загальна площа приміщень першого поверху становить -894,59 м2; 

Загальна площа приміщень другого поверху становить -260,91 м2;

Висота виробничих приміщеь – 7,05 -8,20 м;

Висота приміщень першого поверху адмінкорпусу -3,00м;

Висота приміщень другого поверху адмінкорпусу -2,90м;

Конструктивні рішення будівлі 

Основою будівлі є З/Б каркас поєднаний з металевими звязками та металевими фермами . Конструкція будівлі складається з поперечних рам, утворених жорстко затисненими у фундаменті З/Б колонами та металевими  фермами. У поздовжньому напрямку рами утворені балками, підкроквяних фермами, жорстким диском покриття.

Фундаменти і фундаментні балки.

Під монолітні залізобетонні колони влаштовують окремостоячі монолітні стовпчасті фундаменти (бетон марки С16/20) з розмірами підошв 1500х1500мм та 1800х1800мм на бетонну підготовку товщиною 100мм. (бетон марки С8/10).

Обріз фундаменту розташовується на позначці - 0,10 м.

Фундаментні балки виконані із залізобетону. Ширина фундаментних балок 300 мм, а крок колон 6 м, тому фундаментні балки будуть мати прямокутний розтин. Фундаментні балки спираються на бетонні стовпчики перерізом 300 × 600 мм, що встановлюються в межах підколонників. Фундаментні балки укладають під зовнішньою стіною .Висота верху фундаментних балок + 0,24 м від рівня підлоги першого поверху. У прорізах воріт та дверей їх укладають на висоту -0,04м. Номінальна довжина фундаментних балок відповідає кроку колон.

Каркас будівлі збірний  з З/Б колон, металевих ферм, балок та зв’язок. 

Колони монолітні з/б (бетон марки С16/20)   індивідуального виготовлення.

Колони   мають прямокутний переріз розміром 400*400 мм.

Зовнішні стіни виробничої частини складаються з  збірних  самонесучих   сенгвіч  панелей  з утеплювачем  із  мініральної  вати. 

Шви  між  стіновими  панелями  заповнені  мінеральною ваттою із  поверхневим ущільненям, до колон стінові панелі кріпляться за допомогою шрупів та болтів.

Ділянки  стін  біля  воріт  та вікон підсилюються профільними трубами.

Внутрішні стіни з газосилікатних блоків.

Зовнішні стіни адмінбудівлі  складаються з склофасадних конструкцій .Внутрішні стіни та перегордки адмінбудівлі з газосилікатних блоків та металопластикових конструкцій.

Перекриття перршого поверху адмінбудівлі та вулканізаційної, запроектовано без балочне З/Б (бетон марки С16/20) товщиною 200мм  .Жорстко з’єднане з монолітними колонами та фундаментами.

Сходи та сходові марші  запроектовані з монолітного залізобетону марки С 16/20

Крокв’яні  конструкції  покриття  являють  собою  металеві  балки Z профіль.

Металічні  ферми довжиною12,5м  вкладаються на З/Б колони кроком 6м.

Покрівля  з утеплених С панелей.

Водовідвід зовнішній  здійснюється  через  водоприймальні  ринви та водостічні труби.

Ліхтарі  влаштовуються  на  покритті  й  служать  для  освітлення  й провітрювання цеха. Зенітні ліхтарі передбачені з автоматизованою системою відкривання та закривання вентиляціних вікон. Всі ліхтарі постачаються заводом виробником в зібраному виді та укомплектовані.

Основою для кріплення зенітних ліхтарів  служать,    металева  ферма та балки.  

Вікна, двері та ворота.

Віконні заповнення прийняті металопластові віконні блоки з енергозберігаючими склопакетами.

Дверні блоки металопластові індивідуального виготовлення.

Ворота  прийняті секційні , утеплені,автоматизовані ,  протипожежні.

          Робочий  проєкт «Нове будівництво станції технічного обслуговування та стоянки автомобілів, за адресою: Закарпатська  область, Хустський район, Іршавська територіальна громада, с. Дубрівка, б.н.».

розроблено відповідно вимог до міцності надійності та довговічності об’єкта будівництва.

Відповідальність за внесення змін в усі примірники проекту покладається на генпроектувальника та замовника.

 


Розділи