Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:9362-0055-0980-1801
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№12-0040/01-23 від 02.05.2023
Орган, що видав
Філія ДП "Укрдержбудекспертиза" у Кіровоградській області (35851226) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
"Капітальний ремонт вулиці Кіровоградське шосе у м. Олександрія Кіровоградської області". Коригування
Код проектної документації
PD01:3094-3941-9927-8854 №copy_3093094394165724421 від 2021-12-08 (видав Відділ комплесного проектування ДП "УКРДІПРОДОР") / Наявні експертизи: EX01:9362-0055-0980-1801
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань пожежної безпеки, З питань охорони праці, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
Головний експерт проекту
МУРОВА ЛЮДМИЛА ОЛЕКСАНДРІВНА (АЕ 001442, АЕ 006372, АЕ 000123, АЕ 006393 )

Кошторисна вартість


Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
23.03.2023 39794.113 31556.206 746.078 7491.829 36867.029 29250.657 746.078 6870.294

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Кіровоградська обл., Олександрійський район, Олександрійська територіальна громада, м. Олександрія (станом на 01.01.2021) , вул. Кіровоградське шосе не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, АРХІТЕКТУРИ ТА МІСТОБУДУВАННЯ ОЛЕКСАНДРІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (30327520)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Експерт (фахівець) З питань кошторисної частини проектної документації
Клєвцова Галина Константинівна
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
Акімова Лариса Михайлівна (АЕ 000203)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
ПРІМІНА НАТАЛІЯ СЕРГІЇВНА (АЕ 000143, АЕ 006376)
Відповідальний експерт З питань міцності, надійності, довговічності
ШЕЛЕСТ ОЛЕКСІЙ СТАНІСЛАВОВИЧ (АЕ 005712, АЕ 007156, АР 015107)
Головний експерт проекту З питань експлуатаційної безпеки
З питань охорони праці
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
МУРОВА ЛЮДМИЛА ОЛЕКСАНДРІВНА (АЕ 001442, АЕ 006372, АЕ 000123, АЕ 006393)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:3094-3941-9927-8854
Орган, що видав
Відділ комплесного проектування ДП "УКРДІПРОДОР" (22217272)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.1 Вулиці та дороги міст і населених пунктів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
08.12.2021
Номер проектної документації
copy_3093094394165724421
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

    Робочий проєкт розроблений генпроектувальником Кіровоградський ВКП ДП "Укрдіпродор", м.Кропивницький, вул. Полтавська, 38 (ГІП – Якубенко С.М., кваліфікаційний сертифікат АР № 001856), на замовлення  Управління житлово-комунального господарства, архітектури та містобудування Олександрійської міської ради, на підставі:

-   завдання на проєктування, затвердженого замовником;

- технічних умов від 21.12.2021 № ТУ 001385211221 1 11 16 1 000000 1 на електропостачання, виданих сервісним центром ПрАТ "Кіровоградобленерго";

- технічних умов від 21.12.2021 № ТУ 001383211221 1 11 16 1 000000 1 на електропостачання, виданих сервісним центром ПрАТ "Кіровоградобленерго".

    Додатково замовником надано погодження робочого проєкту Управлінням патрульної поліції в Кіровоградській області 17.12.2019 № 21463/41/34/01-2019.

                   

Основні проєктні рішення

        Ділянка вул. Кіровоградське шосе знаходиться в місті Олександрії і відноситься до категорії – магістральна вулиця районного значення.

 Згідно із актом обстеження існуючого дорожнього одягу проїзної частини по вулиці Кіровоградське шосе має ширину 6,00–13,00 м.  Конструкція існуючого дорожнього одягу: асфальтобетон - 0,10 м; щебінь - 0,20 м; висівки гранітні    - 0,15 м. Існуюче асфальтобетонне покриття в незадовільному стані - має викривлення поперечного профілю, наявність деформацій у вигляді частих поперечних та поздовжніх тріщин, ямковість, частково зруйнований бортовий камінь. Стан існуючого дорожнього одягу і його міцність не відповідає сучасним навантаженням від транспорту, що рухається, не забезпечує безпечного руху із розрахунковими швидкостями. Стан існуючого тротуару  знаходиться у незадовільному стані.

Загальний напрямок при капітальному ремонті зберігається. Від ПК0+00 – ПК35+50 проєктована вісь співпадає з існуючою віссю. Існуюча дорога проходить по забудованій вулиці в м. Олександрії в межах існуючих червоних ліній і додаткового відведення земель не потребує.

Вулиця має односторонню забудову, облаштована автобусними зупинками, частково проходить в нульових відмітках, частково на насипі висотою до 1 метра. На дорозі розташовано п’ять водопропускних споруд.

В робочому проєкті передбачається влаштування восьми зупинок громадського транспорту із заїзними кишенями. Дорожній одяг на заїзній кишені зупинок влаштовується одночасно з влаштуванням розширення проїзної частини та має однакову з ним будову, влаштування бортових каменів на посадковому майданчику на 0.2 м вище поверхні проїзної частини.

Острівці напрямні призначені для примусового зниження швидкості транспортного засобу перед населенним пунктом, влаштовуються на смузі руху у напрямку населеного пункту.

Для відводу води влаштування пішохідних доріжок виконується з повздовжнім ухилом не меншим за 3‰ та поперечним 20‰ в бік проїзної частини.


       Клас наслідків (відповідальності) об'єкта  – СС2

 Сукупний показник                                   - СС2

       Загальна довжина ділянки   - 3,550 км

   Розрахункова швидкість     - 50 км/год.

   Ширина проїзної частини   - 7,00-13,00 м

   Ширина узбіччя                    - 2,0 м

   Ширина укріплення смуги  - 0,50х2 м

   Автобусні зупинки               - 8 шт.

   Облаштування з'їздів           - 19 шт.

   Встановлення павільйонів     - 8 шт.

 Робочим проєктом передбачається:

 На розширенні проїзної частини:

-   влаштування підстилаючого шару із гранітного відсіву h=0,15 м, влаштування основи із щебенево-піщаної суміші С-5 h=0,20 м;

-   влаштування бортового каменю БР 100.30.18 на бетонній основі вище поверхні проїзної частини покриття на 0.15 м та з заниженням до рівня 0.05 м вище поверхні проїзної чистини покриття на сполученні тротуару з проїзною частиною (пандуси);

- влаштування вирівнюючого шару покриття із гарячого щільного дрібнозернистого асфальтобетону МІ тип Б на бітумі БНД 60/90;

-   розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 - 0,4 л/м2;

- влаштування верхнього шару покриття із гарячого щільного асфальтобетону М1 тип Б на бітумі БНД-60/90 ДСТУ Б В.2.7-119:2011 – 0,05 м;

 На розширенні проїзної частини між існуючим дорожнім одягом та розширенням:

-   влаштування георешітки шириною по 1.0 м від місця стику в кожен бік;

-    розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 на ширину існуючого покриття  - 0,4 л/м2;

- влаштування вирівнюючого шару із гарячого щільного дрібнозернистого асфальтобетону М І тип Б;

-    розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 - 0,4 л/м2;

-   влаштування верхнього шару покриття із гарячого щільного дрібнозернистого асфальтобетону М І тип Б на бітумі БНД 60/90 - 0,05м;

-    укріплення узбіч h-0.08 гранітними висівками шириною 1 м.

  На зупинках громадського транспорту:

-   розробка грунту 2 гр. екскаватором міст. ковша 0,25 м3;

-   влаштування бортового каменю БР 100.20.8 ДСТУ Б В.2.7-237:2010;

-    влаштування щебеневої основи h-0,12 м;

- влаштування верхнього шару покриття вручну із гарячого щільною дрібнозернистого асфальтобетону М І тип Б на бітумі БНД 60/90 - 0,04 м;

- влаштування посадкових майданчиків з тактильними плитками вздовж бортових каменів;

- влаштування металевої обмежувальної огорожі на бетонній основі, для забезпечення безпеки людей на посадкових майданчиках.

  На пересіченнях та примиканнях:

-   демонтаж бортових каменів;

- в кінцях радіусів заокруглень асфальтобетонних з’їздів, фрезерування шириною 1 м для забезпечення переходу від нового до існуючого покриття;

-   виправлення профілю з щебеневих основ з додаванням нового матеріалу;

-   влаштування бортового каменю БР 100.30.18 на бетонній основі вище поверхні проїзної чистини покриття на 0.15м та з заниженням до рівня 0.05 м вище поверхні проїзної чистини покриття на сполученні тротуару з проїзною частиною (пандуси);

-   влаштування вирівнюючого шару із гарячого щільного дрібнозернистого
асфальтобетону М І тип Б;

-   розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 - 0,4 л/м2;

-   влаштування верхнього шару покриття із гарячого щільного дрібнозернистого асфальтобетону МІ тип Б на бітумі БНД 60/90 - 0,05м.

  Облаштування дороги :

-   влаштування пішохідних доріжок шириною 1,5 м, майданчиків очікування біля пішохідних переходів із гарячого щільного дрібнозернистого асфальтобетону МІ тип Б на бітумі БНД 60/90 - 0,04 м з влаштуванням кольорових тактильних плиток для орієнтування у просторі маломобільних груп населення;

- влаштування дрібнозернистого асфальтобетону на щебеневу основу С-5 - 0,12м з влаштуванням бортового каменю БР 100.20.8 з облаштуванням пандусів (заниженням поверхні покриття доріжок до рівня покриття проїзної частини) на всіх сполученнях пішохідних доріжок, з проїзною частиною шириною не меншою за 1,5 м та ухилом не більше за 60‰;

- влаштування перильної огорожі вздовж дороги, на підходах до пішохідних переходів;

-   влаштування знаків та дорожньої розмітки.

  Напрямний острівець при вході в населений пункт:

- демонтаж існуючого покриття, та фрезерування в місцях сполучення нового покриття з існуючим;

-   розробка грунту 2 гр. екскаватором міст, ковша 0,25 м3;

-   влаштування підстилаючого шару із гранітного відсіву - 0,15м;

-   влаштування основи із щебенево-піщаної суміші С-5 - 0,20 м; 

-   влаштування бортового каменю БР 100.30.18 на бетонній основі вище поверхні проїзної чистини покритя на 0,15 м;

- влаштування вирівнюючого нижнього шару покриття із гарячого щільного дрібнозернистого асфальтобетону М І тип Б на бітумі БНД 60/90;

-   розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 з витратами 0,4 л/м2;

-   влаштування верхнього шару покриття із гарячого щільного дрібнозернистого асфальтобетону МІ тип Б на бітумі БНД 60/90 - 0,05 м;

-      укріплення узбіч h-0.08 гранітними висівками шириною 2,0 м;

        На сполученні проїзної частини між існуючим дорожнім одягом та новим:

-    влаштування георешітки шириною по 1.0 м від місця стику в кожен бік;

-    розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 з витратами 0,4 л/м2;

-    влаштування верхнього шару покриття із гарячого щільного дрібнозернистого асфальтобетону МІ тип Б на бітумі БНД 60/90 - 0,05м;

-   укріплення узбіч h-0.08 гранітними висівками шириною 2,0 м;

-    влаштування напрямних пристроїв - стовпчики СН-ІІ-1,6.

  Штучні споруди:

- на ПК 8+38 - подовження існуючого моста відв 3,75x2,3 м прямокутними ланками труб відв. 2x2,0x2,0 м на вході та виході на 3,080 м з влаштуванням оголовків, влаштування укріплення, оштукатурювання існуючих поверхонь моста;

- на ПК 15+60 - подовження на вході на 4,74 м, на виході на 2,72 м існуючої круглої залізобетонної труби Ø 1,25 м, влаштування укріплення;

- на ПК 17+38 подовження на вході та виході на 2,72 м існуючої круглої залізобетонної труби Ø 1,0 м, влаштування укріплення;

- на ПК 18+34 подовження на вході на 1,0 м існуючої круглої залізобетонної труби Ø 0,75 м, з влаштуванням оголовків на вході та виході, влаштування укріплення;

- на ПК 19+39 існуюча кругла залізобетонна труба 2xØ1,0 м, передбачено ремонт (оштукатурювання) оголовків, влаштування укріплення;

- влаштування прямокутного залізобетонного лотка відв. 0,68х0,53 м на ПК 28+40.

Для безперешкодного пересування пішоходів з обмеженими фізичними можливостями робочим проєктом передбачено на всіх пішохідних переходах та в місцях пересічення тротуару із з′їздами, в′їздами у двори влаштовання в′їзних пандусів. Бортовий камінь в цих місцях понижується на ширину, що дорівнює ширині пішоходного переходу та тротуару відповідно.

Для забезпечення безпеки руху і орієнтування водіїв встановлюються необхідні дорожні знаки та наноситься дорожня розмітка.

Коригуванням робочого проєкту передбачено: уточнення об'ємів робіт;  перерахунок кошторисної вартості в поточній рівень цін з урахуванням виконаних та додаткових видів робіт.

 

Електропостачання - згідно технічних умов від 21.12.2021 № ТУ 001385211221 1 11 16 1 000000 1 та від від 21.12.2021 № ТУ 001383211221 1 11 16 1 000000 1, виданих Сервісним центром ПрАТ "Кіровоградобленерго", електропостачання мережі вуличного освітлення, як споживача ІІІ-ї категорії щодо надійності,  передбачається від ПС «ФДБ» - 35/6 кВ, Л-625 РП-5 РУ-0,4кВ та ПС «ФДБ» - 35/6 кВ, Л-1230 КТП-1114 РУ-0,4кВ відповідно .


Точки  приєднання – вихідні клеми автоматичних вимикачів в шафах обліку.

 Робочим проєктом передбачено:

-    встановлення опор ПЛІ-0,4 кВ, підвішування по них СІПу-0,4кВ та встановлення на них світильників;

-    виконання кабельних виходів з ТП на перші опори та встановлення на них ОПН;

-     влаштування на ПЛІ грозозахисного заземлення;

-      встановлення на ТП ящиків управління вуличним освітленням.

Робочим проєктом передбачені заходи спрямовані на забезпечення санітарно-епідеміологічного благополуччя населення та пожежної безпеки.

Стік води забезпечується природними ухилами місцевості, ділянок із застоєм води  не виявлено.

 Існуючі газони зберігаються з надсипанням нового грунту.

 Прийняті проєктні рішення виключать шкідливий вплив на рослинний та тваринний світ навколишнього середовища, запобігають погіршенню умов життєдіяльності і задовольняють потреби місцевого населення та покращують стан соціальних умов.

Робочим проєктом не передбачається використання будівельних матеріалів з підвищеним вмістом шкідливих домішок. Радіаційний фон кам′яних матеріалів не перевищує допустимого.

       Надані проєктні рішення відповідають вимогам пожежної безпеки, санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, охорони праці.


Кошторисна документація

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на 23 березня 2023 року складала 40500,897 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 32055,526 тис. грн.; устатковання, меблі, інвентар – 840,050 тис. грн.; інші витрати – 7605,321 тис. грн.

Із загальної кошторисної вартості станом на 23 березня 2023 року виконано 36867,029 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 29250,657 тис. грн.; устатковання, меблі, інвентар – 746,078 тис. грн.; інші витрати – 6870,294 тис. грн.

    За результатами розгляду кошторисної документації та зняття зауважень встановлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проєктом, складено згідно з наказом Мінрегіону від 25.06.2021 № 162 "Деякі питання ціноутворення у будівництві", зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 17.09.2021 № 1225/36847 та Кошторисними нормами України  "Настанова з визначення вартості будівництва", затвердженими  наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281.                      

Загальна кошторисна вартість будівництва в поточних цінах станом на 23 березня 2023 року складає  39794,113 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 31556,206 тис. грн.; устатковання, меблі, інвентар – 746,078 тис. грн.; інші витрати – 7491,829 тис. грн.

Із загальної кошторисної вартості станом на 23 березня 2023 року виконано 36867,029 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 29250,657 тис. грн.; устатковання, меблі, інвентар – 746,078 тис. грн.; інші витрати – 6870,294 тис. грн.     


  Відмічається, що робочий проєкт "Капітальний ремонт вулиці Кіровоградське шосе у м. Олександрія Кіровоградської області". Коригування виконано  згідно з вимогами ДБН А.2.2-3:2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво". При цьому, у процесі проведення експертизи спеціалістами філії ДП "Укрдержбудекспертиза" у Кіровоградській області надано зауваження та пропозиції з питань уточнення техніко-економічних показників, змін до конструктивних рішень та уточнення кошторисної вартості будівництва.  Замовником і проєктувальником внесені відповідні зміни та доповнення.


Розділи