Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:8759-6671-2434-0487
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№119.1286.23 від 25.04.2023
Орган, що видав
ДП "Західний ЕТЦ " (20774790) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
«Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С141219 Загіря-Суха Долина-(Київ-Чоп) на ділянці км2+500-км7+216, Пустомитівського району Львівської області. Коригування»
Код проектної документації
PD01:5109-2211-6799-0689 №17-03/23 від 2023-03-23 (видав ТЗОВ "ДОРОЖНІЙ СТАНДАРТ") / Наявні експертизи: EX01:8759-6671-2434-0487
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань техногенної безпеки, З питань енергозбереження, З питань експертизи проектної документації доріг, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
Головний експерт проекту
КОЗУБ ВАСИЛЬ ВЯЧЕСЛАВОВИЧ (АЕ 007499, АЕ 005547 )

Кошторисна вартість


Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
24.04.2023 128485.636 102636.588 38.779 25810.269 32701.818 26435.272 0 6266.546

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Львівська обл., Львівський район, Солонківська територіальна громада (UA46060430000091455) , Автомобільна дорога загального користування місцевого значення С141219 Загіря-Суха Долина-(Київ-Чоп) на ділянці км2+500-км7+216, Пустомитівського району Львівської області не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ДЕПАРТАМЕНТ ДОРОЖНЬОГО ГОСПОДАРСТВА ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (43493483)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
Олійник Галина Василівна (АЕ 004395)
Відповідальний експерт З питань енергозбереження
ЯКИМІВ ЄВГЕНІЙ МИКОЛАЙОВИЧ (АЕ 005237, АР 009438)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки
Синельніков Сергій Дмитрович (АЕ 005020, АЕ 004446, АЕ 007149, АЕ 004419)
Відповідальний експерт З питань екології
З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
БОТА ОЛЕГ ВАСИЛЬОВИЧ (АР 012648, АР 012277, АР 015709, АР 012381, АЕ 005035)
Відповідальний експерт З питань охорони праці
З питань експлуатаційної безпеки
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
СИДОР НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА (АЕ 004924)
Відповідальний експерт З питань міцності, надійності, довговічності
Зіньків Андрій Богданович (АР 010475, АЕ 005262, АР 018965)
Головний експерт проекту З питань експертизи проектної документації доріг
КОЗУБ ВАСИЛЬ ВЯЧЕСЛАВОВИЧ (АЕ 007499, АЕ 005547)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:5109-2211-6799-0689
Орган, що видав
ТЗОВ "ДОРОЖНІЙ СТАНДАРТ" (41919889)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2111.1 Дороги автомобільні магістральні
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
23.03.2023
Номер проектної документації
17-03/23
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

 

Замовник проекту:

Департамент дорожнього господарства Львівської обласної Державної адміністрації

 

79008, Львів, вул. Винниченка, 18, тел.: (+38) 032 2999-141, факс: (+38) 032 235-40-23, (+38) 032 2999-136, dorogu.loda@gmail.com

Проектна організація:

ТзОВ «Дорожній стандарт»

Юридична адреса проектної організації:

79005, Україна, Львівська обл. м.Львів, вул.Г.Артемовського, 2/2

Керівник

І.Левицька

Головний інженер проекту:

Сипень Т.В. (кваліфікаційний сертифікат серія АР №019275, дата видачі 31.03.2022р.)

 

Вихідні дані, копії:

 

-

Завдання на коригування «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С141219 Загіря-Суха Долина-(Київ-Чоп) на ділянці км2+500-км7+216, Пустомитівського району Львівської області . Коригування». Затверджене: директором Департаменту дорожнього господарства Львівської обласної Державної адміністрації Шуліковським О.О.

-

Розрахунок класу наслідків (відповідальності) для об’єкта капремонту – СС2

-

«Перелік об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення вулиць і доріг комунальної власності населених пунктів за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам за бюджетною програмою у 2021 році» (Затверджений Головою Львівської державної адміністрації М.Козицьким)

-

Експертний звіт №1165.6212.18/7118 від 22.12.2018р. (ДП «Західний експертно-технічний центр Держпраці») щодо розгляду проектної документації по робочому проекту «Проектно-кошторисна документація з капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення С141219 Загір’я-Суха Долина-(Київ-Чоп) на ділянці км 2+500-км 7+216 Пустомитівського району Львівської області»

-

Експертний звіт №66.1694.21.984 від 18.03.2021р. (ДП «Західний експертно-технічний центр Держпраці»)щодо розгляду проектної документації на будівництво в частині міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва та її кошторисної частини за робочим проектом: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С141219 Загіря-Суха Долина-(Київ-Чоп) на ділянці км2+500-км7+216, Пустомитівського району Львівської області (коригування)»

-

Експертний звіт №249.3417.21.2640 від 8.05.2021р. (ДП «Західний експертно-технічний центр Держпраці»)щодо розгляду проектної документації на будівництво в частині міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва та її кошторисної частини за робочим проектом: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С141219 Загіря-Суха Долина-(Київ-Чоп) на ділянці км2+500-км7+216, Пустомитівського району Львівської області (коригування)»

-

Технічні умови від 30.12.2022 року (ПрАТ «Львівобленерго») по об’єкту «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С141219 Загіря-Суха Долина-(Київ-Чоп) на ділянці км2+500-км7+216, Пустомитівського району Львівської області. Коригування»

 

Склад проекту:

 

1.     Поснювальна записка, відомості та креслення (в т.ч. введена у робочий проект електротехнічна частина)

2.     Кошторисна частина

 

Керуючись Завданням на коригування по об’єкту «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С141219 Загіря-Суха Долина-(Київ-Чоп) на ділянці км2+500-км7+216, Пустомитівського району Львівської області. Коригування», а також фактичним опрацюванням робочого проекту, коригування здійснюється за наступними основними показниками:

 

·         зміна у площах проектованих дорожніх одягів: Тип 3 (+621м²), Тип 5(+53,7м²), Тип 7 (+12 м²) без зміни попередньо запроектованих конструктивів;

·         зміна протяжності проектованих каменів бортових: БР 100.30.18 (+50м), БР 100.20.18 (+50м);

·         збільшення протяжності лотка водовідвідного прямокутного 0,5х0,5х1,0м (+16мп);

·         збільшення протяжності металевого огородження: транспортного 11 ДО-128-0,75-2-1,3 (+4мп); турнікетного С2-РМ-2.10 (+48,3м);

·         збільшення кількості знаків дорожніх (+9шт);

·         збільшення площі проектованої розмітки дорожньої (+93,3 м²);

·         введення у робочий проект нового елемента проектування - ліній штучного освітлення (внаслідок чого вводиться у експертний звіт розділ «Енергоефективність»);

·         внесення змін у кошторисну частину робочого проекту.

 

Інші конструктивні елементи та фізичні показники, розділи робочого проекту залишаються незмінними.

 

Проектні рішення

(внаслідок коригування)

 

Найменування

Од.

виміру

Показники

до коигування

після коригування

1.

Вид будівництва

капітальний ремонт

2.

Класифікація автодороги

загального користування місцевого значення

3.

Категорія

IV

4.

Загальна протяжність автодороги

м

4713,87

4713,87

-

в т.ч. в межах населених пунктів

м

1666,87

1666,87

5.

Дорожній одяг:

м²

40154,4

40841,1

5.1

Основна дорога ПК0+00 - ПК7+00

Тип 1

м²

4480

4480

-

Основна дорога ПК7+00-ПК38+14

Тип 2

м²

-

-

-

Основна дорога ПК7+00-ПК34+40 (посилення)

м²

13972

13972

-

Основна дорога ПК7+00-ПК38+14 (поширення)

Тип 3

м²

6691

7312

-

Основна дорога ПК 38+14 - ПК 47+13,87 (посилення)

Тип 4

м²

5825

5825

-

Тротуар ПК 0+00 - ПК 47+13,87

Тип 5

м²

7955,3

8009

-

Зїзди

Тип 6

м²

449

449

-

Вїзди у подвіря

Тип 7

м²

267,1

279,1

-

Зупинковий/посад-ковий майданчики автобусної зупинки на ПК23+10

поширення

за Типом 3

м²

76

76

-

посилення

за Типом 2

м²

263

263

-

посадковий майданчик

за Типом 5

м²

12

12

-

Напрямні острівці на ПК 7+44, ПК 18+72, ПК 26+97, ПК 46+10

Тип 8

м²

164

164

6.

Камені бортові

мп

9449

9549

-

БР 100.30.18

мп

4860

4910

-

БР 100.20.18

мп

4589

4639

7.

Розрахункова швидкість на ділянках ПК0+00-ПК27+00, ПК34+31-ПК36+82

км/год

30

30

7.1

Мінімальний радіус кривої в плані

м

40

40

7.2

Максимальний поздовжній ухил

88

88

7.3

Мінімальний радіус вертикальних кривих

опукла

м

500

500

увігнута

м

300

300

8.

Розрахункова швидкість на ділянках ПК27+00-ПК34+31, ПК36+82-ПК47+13,87

км/год

50

50

8.1

Мінімальний радіус кривої в плані

м

110

110

8.2

Максимальний поздовжній ухил

23

23

8.3

Мінімальний радіус вертикальних кривих

опукла

м

1200

1200

увігнута

м

1000

1000

9.

Кількість кутів повороту в плані

шт

50

50

10.

Ширина земляного полотна

м

9,3-10,11

9,3-10,11

11.

Ширина проїзної частини

м

6,0

6,0

12.

Ширина узбіччя

м

1,0-1,61

 

Ширина тротуару

м

2,0

13.

Труби залізобетонні:

-

Улашту-вання

ᴓ0,8м ПК24+11

шт

1

1

ᴓ1,0м ПК20+00; ПК29+20

шт

2

2

ᴓ1,2м ПК36+27

шт

1

1

ᴓ0,5м на вїздах у подвір’я

шт

2

3

ᴓ0,5м на зїздах

шт

4

4

-

Подовження

ᴓ1,0м ПК1+0,8; ПК4+62, ПК13+31; ПК14+98; ПК40+86

шт

5

5

-

Прочистка

ᴓ1,0м ПК25+850, ПК45+44

шт

2

2

14.

Підпірна стінка з габіонних ящиків

м

300

300

15.

Лоток прямокутний 0,5х0,5х1,0м

м

81

97

ПК20+75-ПК21+22 (ліворуч); ПК21+57-ПК21+82 (ліворуч); ПК22+67-ПК22+77 (ліворуч)

16.

Зїзди

шт

8

8

17.

Вїзди у подвіря

шт

17

18

18.

Автобусна зупинка ПК23+10

шт

1

1

19.

Дорожні знаки

шт

216

225

20.

Розмітка дорожня

м²

544,4

637,7

20.

Металеве транспортне огородження

м

200

200

11 ДО-ММ2

Металеве транспортне огородження

м

3476

3480

11 ДО-128-0,75-2-1,3

21.

Турнікетне огородження

м

4197,9

4246,2

С2-РМ-2.10

22.

Напрямні стовпчики

шт

70

70

23.

Тривалість будівництва

міс.

8

8

24.

Лінії штучного освітлення

м

-

~5100

-

світильники LED

шт

-

153

-

електроопори

шт

-

151

25.

Тривалість експлуатації

років

>10

 

Дорожній одяг

(зміни у фізичних показниках (проектованих площах) дорожніх одягів за Типами 3,5,7, зміна протяжності проектованих каменів бортових)

 

Назва конструктивного шару/покриття

Товщина (см)

ТИП 1

Основна дорога ПК0+00-ПК7+00 (4480м²)

Всього по дорожній конструкції:

54,0

1.

Ущільнений грунт

-

2.

Підстилаючий піщаний шар

15,0

3.

Георешітка 30/30 (Кн/м)

-

4.

Основа щебенева

17,0

5.

Щебенево-піщана суміш оброблена цементом С7 (М20)

12,0

6.

Розлив вяжучого матеріалу (ЕКШ-50) 1л/м²

-

7.

Нижній шар асфальтобетонного покриття (Тип А, марка I)

5,0

8.

Розлив вяжучого матеріалу (ЕКШ-50) 0,4л/м²

-

9.

Верхній шар асфальтобетонного покриття (Тип А, марка I)

5,0

 

Назва конструктивного шару/покриття

Товщина (см)

ТИП 2

Основна дорога ПК7+00-ПК34+40 (13972м²)

Зупинковий майданчик автобусної зупинки на ПК23+10. Посилення (263м²)

Всього по дорожній конструкції:

⁓32,0

1.

Профілювання існуючого щебеневого покриття з додаванням нового матеріалу

⁓5,0

2.

Щебенево-піщана суміш оброблена цементом С7 (М20)

17,0

3.

Розлив вяжучого матеріалу (ЕКШ-50) 1л/м²

-

4.

Нижній шар асфальтобетонного покриття (Тип А, марка I)

5,0

5.

Розлив вяжучого матеріалу (ЕКШ-50) 0,4л/м²

-

6.

Верхній шар асфальтобетонного покриття (Тип А, марка I)

5,0

 

Назва конструктивного шару/покриття

Товщина (см)

ТИП 3

Поширення дорожнього одягу ПК7+00-ПК38+14 (7312м²)

Зупинковий майданчик автобусної зупинки на ПК23+10 Поширення (76,0м²)

Всього по дорожній конструкції:

45,0

1.

Ущільнений грунт

-

2.

Підстилаючий піщаний шар

15,0

3.

Щебенево-піщана суміш С7

12,0

4.

Щебенево-піщана суміш оброблена цементом С7 (М20)

17,0

5.

Розлив вяжучого матеріалу (ЕКШ-50) 1л/м²

-

6.

Нижній шар асфальтобетонного покриття (Тип А, марка I)

5,0

7.

Розлив вяжучого матеріалу (ЕКШ-50) 0,4л/м²

-

8.

Верхній шар асфальтобетонного покриття (Тип А, марка I)

5,0

 

Назва конструктивного шару/покриття

Товщина (см)

ТИП 4

Основна дорога ПК 38+14 - ПК 47+13,87 (5825м²)

Всього по дорожній конструкції:

5,0

1.

Існуюче асфальтобетонне покриття

-

2.

Розлив вяжучого матеріалу (ЕКШ-50) 0,4л/м²

-

3.

Верхній шар асфальтобетонного покриття (Тип А, марка I)

5,0

Назва конструктивного шару/покриття

Товщина (см)

ТИП 5

Тротуар ПК 0+000 - ПК 47+13,87 (8009м²)

Посадковий майданчик автобусної зупинки на ПК23+10 (12,0м²)

Всього по дорожній конструкції:

27,0

1.

Ущільнений грунт

-

2.

Підстилаючий піщаний шар

10,0

3.

Щебенево-піщана суміш С7

12,0

4.

Розлив вяжучого матеріалу (ЕКШ-50) 1л/м²

-

5.

Асфальтобетонне покриття (Тип В, марка II)

5,0

 

Назва конструктивного шару/покриття

Товщина (см)

ТИП 6

Зїзди (449м²)

Всього по дорожній конструкції:

49,0

1.

Ущільнений грунт

-

2.

Підстилаючий піщаний шар

15,0

3.

Щебенево-піщана суміш С7

12,0

4.

Щебенево-піщана суміш оброблена цементом С7 (М20)

12,0

5.

Розлив вяжучого матеріалу (ЕКШ-50) 1л/м²

-

6.

Нижній шар асфальтобетонного покриття (Тип А, марка I)

5,0

7.

Розлив вяжучого матеріалу (ЕКШ-50) 0,4л/м²

-

8.

Верхній шар асфальтобетонного покриття (Тип А, марка I)

5,0

 

Назва конструктивного шару/покриття

Товщина (см)

ТИП 7

Вїзди у подвіря (279,1м²)

Всього по дорожній конструкції:

15,0

1.

Планування існуючої основи (без додавання матеріалів)

-

2.

Щебінь фракційний

15,0

 

Назва конструктивного шару/покриття

Товщина (см)

ТИП 8

Напрямні острівці на ПК 7+44, ПК 18+72, ПК 26+97, ПК 46+10  (164м²)

Всього по дорожній конструкції:

30,0

1.

Ущільнений грунт

-

2.

Підстилаючий піщаний шар

10,0

2.

Щебінь фракційний

10,0

4

Підстилаючий піщаний ЦПС

4,0

5

Плити бетонні тротуарні фігурні (ФЕМ)

6,0

 

Підпірні стінки з габіонних ящиків

(змін у попередньо проектованих конструктивах підпірних стінок не відбулось)

 

Підпірні стінки запроектовано трьох типів:

 

·     Тип №1 (одноярусна) – з використання армованого габіонного ящика 3,0х1,0х1,0м.

·     Тип №2 (двоярусна) – з використання армованих габіонних ящиків: 3,0х1,0х1,0м (нижній ярус); 3,0х1,0х0,5м (верхній ярус).

·     Тип №3 (двоярусна) – з використання армованих габіонних ящиків: 3,0х1,0х1,0м (нижній ярус); 2,0х1,0х1,0м (верхній ярус).

 

Конструкція ящиків габіонних є наступною:

 

Назва конструктивного елемента

Технічна характеристика

1.

Каркас

арматура А I ᴓ12мм

2.

Сітка

дріт оцинкований ᴓ4мм

3.

Зєднання габіонів

4.

Анкер стійкості нижнього ряду габіонів

арматура А I ᴓ19мм, L=0,6м

 

Організація дорожнього та пішохідного руху

(зміни відбулись за рахунок збільшення протяжності металевого огородження: транспортного 11 ДО-128-0,75-2-1,3 та турнікетного С2-РМ-2.10; збільшення кількості знаків дорожніх та площі проектованої розмітки дорожньої )

 

Назва елементу регулювання

Шифр елемента

1.

Знаки дорожні

1.1

3.29

2.

1.2

5.35.1

3.

1.3.1

5.35.2

4.

1.3.2

5.60

5.

1.4.1

4.7

6.

1.4.2

5.41.1

7.

1.22

5.41.2

8.

1.23.2

5.45

9.

5.60

5.46

10.

2.1

2.3 щиток

11.

2.3

7.10

12.

3.21

-

1.

Стійки знаків дорожніх

С-Ктр/53-М4.5

2.

С-Ктр/40-М4.0

1.

Розмітка дорожня

1.1

1.14.1

2.

1.5

1.16.1

3.

1.6

1.29

4.

1.7

1.20

5.

1.13

2.6

1.

Металеве транспортне огородження

11 ДО-ММ2

2.

11 ДО-128-0,75-2-1,3

1.

Турнікетне огородження

С2-РМ-2.10

1.

Напрямні стовпчики

пластикові, обладнані катафотами

 

 

Доступність маломобільних груп населення

(без змін)

 

Проектом передбачене виконання комплексу заходів щодо забезпечення доступності маломобільних груп населення, а саме:

 

Покриття тротуарів

Покриття – рівне, без різних перепадів рельєфу. Покриття тротуару – безшовне (асфальтобетон)

Дорожнє покриття в зоні пішохідного переходу

В зоні пішохідного переходу, дорожнє покриття – без шовне (асфальтобетон), що безперешкодно дозволяє здійснювати перетин проїзної частини (перетин проїзної частини представниками мало мобільних груп  населення без супроводжуючих осіб, суворо заборонений, зважаючи на відсутність світлофорного об’єкта)

Висота бортового каменю

Висота бортового каменю в місцях перетину тротуарів із проїзною частиною, а також перепад бордюрів, що прилягають до шляхів пішохідних потоків, становлять 0,025м.

 

 

Електроосвітлення зовнішнє

(введення у робочий проект ліній штучного освітлення)

 

Технічні умови від 30.12.2022 року (ПрАТ «Львівобленерго») по об’єкту «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С141219 Загіря-Суха Долина-(Київ-Чоп) на ділянці км2+500-км7+216, Пустомитівського району Львівської області. Коригування»

 

Електроосвітлення зовнішнє

 

Ступінь надійності електропостачання – III

Напруга в шинах джерела живлення ⁓ 220/380В

Розрахункове навантаження – 12,6 кВт

Річне споживання електроенергії – 28,5 тис. кВт. г

 

Проектними рішеннями по улаштуванню зовнішнього електроосвітлення передбачено улаштування оцинкованих опор електроосвітлення наступних типів::

 

-      опори оцинковані h=8м, обладнані: кронштейнами одинарними КР1/1,0/1,5 (L=1,5м), LED-світильниками 70Вт), увідними щитками; з улаштуванням на залізобетонні фундаменти 40400х1400мм;

-      опори оцинковані h=8м, обладнані: кронштейнами одинарними КР2/1,0/1,5 (L=1,5м), LED-світильниками 70Вт), увідними щитками; з улаштуванням на залізобетонні фундаменти 40400х1400мм.

 

Електричні принципові схеми:

 

·         принципово-однолінійна схема щита живлення потреб вулиці (Аркуш №4)

·         принципово-однолінійна схема щита керування мережею вуличного освітлення (Аркуш №5)

 

Перетин проектованої кабельної лінії з інженерними комунікаціями, в т.ч. з дорожніми конструкціями (Аркуш №7)  запроектований з використанням:

 

·         при перетині з автодорогою: труб-футлярів (стальних), прокладання яких передбачене на глибині 1,0м

·         при перетині з трубопроводами: труб-футлярів (азбестоцементних), прокладання яких передбачене над існуючими комунікаціями (hmin = 0.25м)

·         при перетині з теплотрасою: труб-футлярів (азбестоцементних), прокладання яких передбачене над існуючими комунікаціями (hmin = 0.5м) з улаштуванням між комунікаціями тепло ізолюючої азбестової фанери.

 

Прокладання лінії штучного освітлення виконується кабелями марки АВВГ  4х35мм², 4х25мм² в траншеях в поліетиленових трубах (труба гофрована двостінна Ø110мм). Проектом передбачено встановлення шафи керуванням вуличним освітленням та приєднання її до існуючої мережі освітлення. Для підключення світильників передбачено встановлення комутаційних коробок з запобіжниками. Підключення світильників виконується за допомогою кабелів марки АВВГ 3х2,5мм² , що прокладаються в опорі.

 

Напруга живлення світильників – 220В. Проектом передбачено виконання заземлення проектованої шафи керування вуличними освітленням, корпусів опор та конструктивних елементів світильників. Корпуси проектованих опор приєднуються до РЕN провідника лінії освітлення (схема заземлення опри викладена на Аркуші №8)..

 

Охорона праці

 

Охорона праці забезпечується виконанням всіх проектних рішень при капітальному ремонті об’єкта у відповідності до вимог діючого законодавства та нормативно-правових актів з охорони праці з метою забезпечення безпечних умов праці, попередження виробничого травматизму та професійних захворювань, а саме:

ü   організація дорожнього руху в місцях проведення робіт, а також огородження місць роботи у темні години доби;

ü   до початку робіт огородження місця виконання робіт, встановлення дорожніх знаків, схеми руху транспорту і пішоходів, визначення зон постійно діючих чи потенційно-небезпечних факторів, обмеження швидкості руху автотранспорту поблизу місця виконання робіт (не більше 10 км/год.);

ü   влаштування складів, розбивка майданчиків для складування конструкцій і виробів, влаштування місць паркування будівельної техніки;

ü   забезпечення руху пішоходів по дерев'яних щитах, без суттєвих перепадів рівнів поверхні та наявності відповідних огорож.

ü   освітлення у темний час доби будівельного майданчика, ділянки робіт, робочих місць, проїздів і підходів до них;

ü   влаштування під’їзних шляхів та місць складування матеріалів, складування матеріалів по висоті згідно будівельних норм;

ü   забезпечення перебування людей і пересувних транспортних засобів за межами зони можливого падіння вантажу при розвантажувальних роботах;

ü   забезпечення заходів безпеки при роботі обладнання та транспортних засобів, розміщення будівельних машин з можливістю забезпечити простір, достатній для огляду робочої зони і маневрування за умови дотримання відстані безпеки поблизу незакріпленої виїмки, штабелів вантажів, устаткування;

ü   виконання робіт технічно справним обладнанням та кваліфікованим персоналом, навченим та проінструктованим з питань охорони праці, технології робіт та пожежної безпеки;

ü   забезпечення працівників спецодягом, комплексом захисних засобів;

ü   організація санітарно-побутових приміщень з таким розрахунком, щоб уникнути проходу працюючих через небезпечні зони (котловани, зони роботи будівельних машин і механізмів тощо.

 

Захист від шуму

 

Основні джерела шуму при капітальному ремонті – будівельна техніка та будівельні інструменти. Рівні звукового тиску, рівні загальної вібрації від машин та механізмів, що використовуються при будівництві, регламентовані заводами – виготовлювачами, є в межах нормативних.

 

Безпека експлуатації

 

ü  поперечний похил проектованого об’єкта становить 20‰, що в свою чергу унеможливлює ковзання пішоходів під час ожеледі або наявності на ній води.

ü  забезпечення гладкої поверхні, без раптових малих змін у рівні, змін у слизькості та низьких перепонах (значення коефіцієнту зчеплення повинно бути не менше 0,5;

ü  ризик падіння після спотикання чи зачеплення мінімізується за рахунок похилого рельєфу об’єкта та проектованих типів дорожніх;

ü  товщина шару дорожнього одягу запроектована з урахуванням процесу формування стійкої структури його шарів.

 

Вплив на навколишнє природне середовище

 

    Вплив на навколишнє природне середовище при експлуатації обєкту залишається незмінним.

Очікуваний вплив на стан компонентів довкілля у процесі будівництва:

Вплив на атмосферне повітря.

  При виконанні капітального ремонту об’єкту передбачається  забруднення атмосферного повітря шкідливими речовинами від будівельної, автотранспортної техніки та механізмів пересипання будівельних матеріалів.

   Стаціонарні джерела викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря при виконанні капітального ремонту– відсутні.

 Залпових та аварійних викидів забруднюючих речовин немає. Валові викиди забруднюючих речовин в повітряне середовище складатимуть 0,0121т  в період проведення робіт.       

  Теплові, ультразвукові, електромагнітні та іонізуючі випромінювання, які могли б вчинити негативний вплив на навколишнє середовище при будівництві об’єкту відсутні.

    При будівельних роботах джерелами вібрацій будуть обертовий або поступовий рух двигунів і механічних систем будівельних машин. Для зниження рівня вібраційних коливань застосовуються противібраційні елементи, такі як віброізолюючі, вібропоглинаючі огородження, а також засоби індивідуального захисту від вібрацій.

  При будівництві об'єкту джерелами шумового впливу будуть двигуни будівельної та автотранспортної техніки. Згідно розрахунків сумарний рівень шуму при одночасній роботі техніки не перевищуватиме гранично допустимих рівнів (ГДР) Б.А.екв. день/ніч = 65/55 дБа (табл. 1 ДБН Б 1.1-31:2013 з урахуванням поправок (примітка 5 до табл. 1) на транспортний шум (+10 дБА).

 

Вплив на водне середовище.

Водоспоживання

Водопостачання на господарсько-побутові та питні потреби працівників задіяних при будівництві об’єкту здійснюватиметься за рахунок привозної води. Питна вода повинна відповідати нормам ДСанПіН 2.2.4-171-10 «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною».

Для забезпечення технологічних потреб виробничої діяльності на об’єкті, а саме: для пило-пригнічення під'їзних доріг, витрат води на ущільнення ґрунту, дозаправку систем охолодження транспорту водою буде використана привозна технічна вода. Бак з технічною водою буде розташований на будівельному майданчику об’єкту.

Водовідведення

Утворення виробничих стічних вод не передбачається.

 Господарсько-побутові стічні води при проведенні будівельних робіт накопичуватимуться в спеціальних гідро-ізольованих ємностях (септик) та, по мірі накопичення, будуть передаватись на очисні споруди відповідно до договору зі спеціалізованим підприємством.

Стічні води, які утворюватимуться за рахунок атмосферних опадів та талих вод на поверхні проїзної частини автодороги вільно скидатимуться у існуючу водовідвідну систему населеного пункту через проектовані водо перепускні елементи.

             При штатному режимі експлуатації, з урахуванням впровадження передбачених організаційно-технічних та природоохоронних заходів, вплив на ґрунтові та поверхневі води, а також в цілому на водне середовище оцінюється, як допустимий.

Вплив па геологічне середовище та ґрунти.

Капітальний ремонт обєкту не приведе до виведення земель із сільськогосподарського обороту. Проектом не передбачається зайняття родючого шару ґрунту. Потреба у мінеральному ґрунті задовольнятиметься за рахунок: мінерального ґрунту від часткового розбирання земляного полотна існуючої автодороги. Території ділянки автодороги (будівельно-технологічні проїзди та будівельний майданчик), які будуть тимчасово порушені та зайняті на період проведення будівельних робіт підлягають повній рекультивації. При проведенні рекультивації буде проводитись планування території механізованим способом з одночасним покриттям їх рослинним ґрунтом та укріпленням посівом багаторічних трав.

  Проведення запланованих робіт з рекультивації території створить умови для швидкого відновлення рослинного покриву. Посів багаторічних трав забезпечить стійкість узбіч і укосів земляного полотна, а також захистить прилеглі угіддя від засмічення бур’янами.

Таким чином, вплив на ґрунти може характеризуватися як екологічно допустимий.

Поводження з відходами.

Основним джерелом утворення відходів при капітальному ремонті обєкту є проведення підготовчих і будівельних робіт. Будівельні відходи повинні зберігатись на спеціально відведених майданчиках з ціллю подальшої передачі на використання, переробку чи захоронення (у разі неможливості  використання). Відходи які можна використати як вторсировину повинні повторно використовуватись і передаватись на переробку. Відходи, які не можуть бути використані передаються на об’єкти поводження з відходами для захоронення, утилізації, переробки.

Під час капітального ремонту обєкту, утворення небезпечних відходів не передбачається.

Відповідальність за поводження з відходами виробництва, які утворюються при проведенні підготовчих і будівельних робіт (збір, облік, вивіз на переробку, використання чи знешкодження) покладено на генпідрядника. При проведенні робіт утворяться відходи будівельні в кількості ⁓ 689,26т.

При виникненні аварійної та нештатної ситуацій кількісний та якісний склад відходів визначатиметься на місцях, по мірі їх утворення у порядку до вимог діючих законодавчих норм і актів.

Подальше поводження з відходами здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про відходи».

Вплив на рослинний і тваринний світ.

 У межах зони впливу об’єкту відсутні цінні представники рослинного та тваринного світу, які підлягають охороні.

У штатному режимі роботи при умові дотримання екологічних вимог вплив на рослинний та тваринний світ буде в допустимих межах і не призведе до незворотних наслідків.

Вплив на соціальне середовище.

 Від реалізації планової діяльності буде позитивний вплив на соціальне середовище - створення нового дорожнього покриття покращить умови проживання мешканців міста. 

Вплив на техногенне середовище.

 Планована діяльність об'єкта не чинить антропогенного впливу на промислові, сільськогосподарські об'єкти, соціальну організацію територій, пам'ятники архітектури, історії, культури і інші елементи техногенного середовища, тому що в районі впливу планованої діяльності пам'ятки архітектури, історії і культури (як об'єкти забудови), відсутні

У штатному режимі роботи при умові дотримання екологічних вимог очікуваний вплив на довкілля характеризується як екологічно допустимий.

 

Пожежна і техногенна безпека

 

При капітальному ремонті обєкта не передбачена улаштування/заміна водопровідних мереж.  Ширина проїзної частини обєкта становить понад 3,5м, що дозволяє проїзд пожежної техніки у будь-яку точку об’єкта.

Працівники, які виконують роботи, повинні пройти спеціальне навчання за програмою пожежно-технічного мінімуму. Відповідальність за пожежну безпеку ділянки капітального ремонту, наявність та справне утримання засобів пожежогасіння несуть (призначаються наказом) керівники робіт на цих ділянках.

Тимчасові споруди, підсобні приміщення, а також будівельні майданчики повинні бути забезпечені первинними засобами пожежогасіння (вогнегасники, ящики з піском, багри, лопати, відра). Відстані між спорудами, машинами і місцями відкритого зберігання будівельних матеріалів, конструкцій повинні відповідати санітарним і протипожежним нормам. Проходи та проїзди повинні бути достатньої ширини для забезпечення проїзду, без нагромадження сторонніх предметів. Місця зберігання матеріалів, які легко займаються, в обов’язковому порядку мають бути забезпечені первинними засобами пожежогасіння.

 

Енергоефективність

(введення у робочий проект зовнішнього електроосвітлення)

 

Робочим проектом капітального ремонту передбачені заходи по заощадженню електроенергії шляхом впровадження енергозберігаючих технологій та передбачення проектом малоенергоємного устаткування і матеріалів, а саме:

 

ü енергозберігаючі світильники з світлодіодними джерелами світла;

ü автоматичне керування електроосвітленням;

ü встановлення сучасних апаратів захисту, керування і обліку, які споживають мінімум електроенергії.

 

В проекті передбачено застосувати сучасну енергоефективну будівельну техніку та механізми з високою забезпеченістю комплексної механізації та автоматизації основних технологічних процесів, що сприяє економічній ефективності будівництва, втому числі – зменшенню енергозатрат.

Система зовнішнього освітлення запроектована з використанням електричних проводів АВВГ: 4х35мм², 4х25мм², 3х2,5мм² та світлодіодних світильників, що монтуються на опори зовнішнього освітлення проїзної частини та пішохідної зони (153шт). Потужність проектованих світильників становить 70Вт.

Розрахункова електрична потужність системи освітлення становить 12,6кВт. Річне електроспоживання проектованою системою зовнішнього освітлення становить 28,5тис. кВт. Г.

В ході проектування капітального ремонту обєкта, використання теплоносіїв  та води не передбачається.

 

 

Зважаючи на вищезазначені зміни внаслідок коригування,  експертний звіт №249.3417.21.2640 від 8.05.2021р, що відображав зміни у ТЕПах та кошторисній частині робочого проекту при попередньому коригуванні, втрачає свою чинність.

 

(Довідково: Експертний звіт №66.1694.21.984 від 18.03.2021р. втратив свою чинність в ході видачі Експертного звіту №249.3417.21.2640 від 8.05.2021р.)

 

Даний експертний звіт слід читати спільно з Експертним звітом №1165.6212.18/7118 від 22.12.2018р. (ДП «Західний експертно-технічний центр Держпраці»), який втратив чинність в частині ТЕПів та кошторисної частини робочого проекту.

 

Розділи проектної документації, окрім розділів, які передбачають окремі зміни фізичних показників проектованих дорожніх конструкцій, введення у робочий проект елементів проектування зовнішнього електроосвітлення та зміни у кошторисному розділі робочого проекту, при проведенні даної експертизи – не розглядались.

 

Кошторисна частина проектної документації

 

Показники

Од.вим.

Вартість

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на 26.03.2023 року складала

 

тис. грн.

 

142 075,17547

у тому числі:  - будівельні роботи

тис. грн.

114 167,61600

                       - устаткування, меблі, інвентар

тис. грн.

30,88056

                       - інші витрати

тис. грн.

27 876,67891

   Із загальної кошторисної вартості виконано

тис. грн.

32 701,818

у тому числі:  - будівельні роботи

тис. грн.

26 435,272

                       - устаткування, меблі, інвентар

тис. грн.

 

                       - інші витрати

тис. грн.

6 266,546

 

За результатами розгляду кошторисної документації і зняття зауваг установлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені проектом,  складено згідно з вимогами кошторисних норм України

 

Показники

Од.вим.

Вартість

Загальна кошторисна вартість будівництва в поточних цінах станом на  24.04.2023 року складає

тис. грн.

128 485,636

у тому числі:  - будівельні роботи

тис. грн.

102 636,588

                       - устаткування, меблі, інвентар

тис. грн.

38,779

                       - інші витрати

тис. грн.

25 810,269

   Із загальної кошторисної вартості виконано

тис. грн.

32 701,818

у тому числі:  - будівельні роботи

тис. грн.

26 435,272

                       - устаткування, меблі, інвентар

тис. грн.

 

                       - інші витрати

тис. грн.

6 266,546

 

Робочий проект «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С141219 Загіря-Суха Долина-(Київ-Чоп) на ділянці км2+500-км7+216, Пустомитівського району Львівської області (коригування)» розроблений згідно з вихідними даними на проектування з дотриманням вимог щодо міцності, надійності та довговічності об’єкта, його експлуатаційної безпеки, у тому числі вимог з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення; кошторисної частини проектної документації; санітарного й епідеміологічного благополуччя населення; охорони праці; екології; пожежної безпеки; техногенної безпеки; енергозбереження.

Розділи