Основна інформація
Кошторисна документація
Кошторисна вартість
Кошторисна вартість за чергами
Адреса
Адреса | Адреса згідно експериментального порядку | Наказ |
---|---|---|
м. Київ, вулиця Гарматна, 26/2 | не присвоювалась | не призначалась |
Інформація про замовників
Правовий статус | Назва |
---|---|
Юридична особа | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КОМПАНІЯ РОСТОК" (00227560) |
Юридична особа | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТОК-СІТІ" (37938832) |
Об’єкти будівництва
Відповідальні особи
Посада | Напрям експеритизи | ПІб |
---|---|---|
Головний експерт проекту |
З питань міцності, надійності, довговічності
|
Харчун Юрій Панасович (АЕ 004410, АЕ 000002) |
Відповідальний експерт |
З питань експлуатаційної безпеки
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення |
ГАВРИЛОВА НАТАЛІЯ АНАТОЛІЇВНА (АЕ 004725) |
Відповідальний експерт |
З питань експлуатаційної безпеки
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення З питань охорони праці |
Дуброва Ольга Михайлівна (АЕ 004774, АЕ 000060) |
Відповідальний експерт |
З питань інженерного забезпечення
|
Шапаренко Зінаїда Сергіївна (АЕ 004726) |
Відповідальний експерт |
З питань інженерного забезпечення
|
ВАЩЕНКО ОЛЬГА ІВАНІВНА (АЕ 001850, АЕ 004724) |
Відповідальний експерт |
З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
|
ПТАШКА ЛАРИСА ЛЕОНТІЇВНА (АЕ 004304, АЕ 002852) |
Відповідальний експерт |
З питань екології
|
СМАГІНА ЛЮБОВ ВАСИЛІВНА (АЕ 004414, АЕ 000004) |
Відповідальний експерт |
З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки |
ЯКИМЕНКО ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ (АЕ 000441, АЕ 004766, АЕ 007263) |
Відповідальний експерт |
З питань енергозбереження
|
СКУГАР-СКВАРСЬКА ВАЛЕНТИНА ВОЛОДИМИРІВНА (АЕ 000005, АЕ 001849, АЕ 004413, АЕ 004723) |
Інформація про проєктну документацію
Додаток до експертного звіту
Проект «Реконструкція Палацу культури з
будівництвом громадського центру суспільних комунікацій з підземним паркінгом
та приміщеннями торговельного призначення на
вул. Гарматній, 26/2 у Солом’янському районі
м. Києва» (Коригування І черги будівництва) розроблений ТОВ «АРХ-ЮНІОН»
(04071, м. Київ, вул. Воздвиженська, 41) у 2021 році,
ГАП – Хорошавін К. В. (кваліфікаційний сертифікат: Серія АА № 000678 від 08.10.2012, свідоцтво про підвищення кваліфікації № 1677 від 23.02.2018), на замовлення
ТОВ «РОСТОК-СІТІ» на
підставі:
−
містобудівних
умов та обмежень забудови земельної ділянки від 06.04.2017 № 545/17/012/009-17;
−
завдання на коригування проекту І черги
будівництва, затвердженого замовником;
− технічних умов і листів щодо проектування об’єкта, виданих відповідними
службами м. Києва.
Ескізний проект «Реконструкція Палацу культури з будівництвом громадського центру суспільних
комунікацій з підземним паркінгом та приміщеннями торговельного призначення на
вул. Гарматній, 26/2 у Солом’янському районі м. Києва» подавався на розгляд до
ТОВ «Українська будівельно-технічна експертиза», за результатами якого
було надано експертний звіт від
28 листопада 2019 р. № 7-379-19-ЕП/КО/1
з рекомендацією для схвалення проекту в цілому, в тому
числі з виділенням двох черг будівництва, а саме:
−
І черга – нове
будівництво будівлі громадського центру;
−
ІІ черга – реконструкція Палацу культури
заводу «Росток».
Коригування зазначеного
ескізного проекту розглянуто ТОВ «Українська будівельно-технічна
експертиза» з наданням замовнику експертного звіту № 7-075-21-ЕП/КО від 29 березня 2021 р. з рекомендацією для схвалення проектної документації.
Проект І черги будівництва об’єкта до нинішнього його коригування було затверджено замовником на підставі позитивного експертного
звіту ТОВ «Українська будівельно-технічна
експертиза» від 29 листопада 2019 р. № 7-379-19-ЕП/КО.
Будівля громадського
центру являє собою дво-, триповерхову каркасну будівлю площею орієнтовно
10300 м², з розмірами в плані 90 м × 52 м та умовною
висотою 9,15 м.
Будівлю поділено
на два блоки:
−
двоповерховий
блок в осях 1-9 – відкрита
автостоянка на відм. мінус 4.050 (цокольний
поверх) і супермаркет на відм. 0.000 (перший поверх);
− триповерховий блок в осях 9/2-14 – продовження
автостоянки на цокольному поверсі та супермаркету на першому, вхідна група, орендні приміщення,
ресторан і приміщення суспільних комунікацій на відм. 5.400 (другий поверх)
в осях 9/2-14.
Коригуванням проекту передбачено зміну об’ємно-планувальних рішень громадського центру, а
саме:
−
двоповерховий блок:
−
улаштування в осях 1-5
додаткового поверху на відмітці +4.600 для розміщення
додаткових приміщень з двома розосередженими виходами на сходові клітки СК1.
Вхід до цього поверху передбачено з відмітки мінус 4.050 в окремий
ліфтово-сходовий блок з панорамним ліфтом (конструктивно вирішено в металевому
каркасі з обшиттям із сандвіч-панелей та панорамним склінням) - осі 2-4, Ж);
−
в осях 1-5
зменшення кроку колон до 8,5 × 8,5 м у зв’язку із заміною звичайної покрівлі на
експлуатовану
−
улаштування в осях 5-9
на відмітці 9.300 експлуатованої покрівлі замість звичайної;
−
триповерховий блок:
−
улаштування двох додаткових розосереджених еваковиходів
для доступу на експлуатовану покрівлю – сходові блоки. В осях А-В по осі А передбачено
сходовий блок СК1, в осях 9/2-10, Е-Ж передбачено основний ліфтово-сходовий блок з доступом для МГН на покрівлю
пожежним ліфтом та доступу на антресоль для технічних приміщень на відмітці
+9.450;
−
улаштування в осях 9/2-10,
А/1-1 додаткових сходів для евакуації
з автостоянки (відм. мінус 4.050) та другого поверху (відм. 5.400), а також сходів для евакуації із приміщення на відмітці
мінус 4.050 (відокремленого від автостоянки в цокольному поверсі);
−
зміна світлопрозорих конструкцій на відмітці +5.400
в осях А/1 і 13.
Також коригуванням
проекту передбачено зміну конструктивних рішень, а саме:
−
влаштування металевих конструкцій для кріплення скляних
вітражів другого блока по осі А в
осях 9/2-12 та по осі 12 в осях В-Ж;
−
заміну збірних залізобетонних стаканів у нижній
частині колон на монолітні залізобетонні підколонники;
−
заміну всіх збірних залізобетонних колон на монолітні;
−
заміну збірного залізобетонного перекриття на відм.+0.000
на монолітне;
−
заміну легкого покриття в осях 1-9 на систему залізобетонних балок і ферм, металевих
ферм-прогонів та несучий профлист - як незнімну опалубку залізобетонної плити покриття;
−
заміну в осях 9/2-13
монолітних залізобетонних балок на металеві.
Нинішнім коригуванням проекту в розділі ВК ураховані
зміни об’ємно-планувальних рішень громадського центру.
У будівлі запроектовано роздільну систему господарсько-питного та протипожежного
водопостачання.
Для зовнішнього пожежогасіння на проектованій
кільцевій водопровідній мережі встановлюються пожежні гідранти.
Передбачено два вводи водопроводу 2Æ100 у приміщення водопровідної насосної станції на відм. мінус 4.050.
На вводі встановлюється загальний водомірний
вузол з обвідною лінією, на якій влаштовується засувка з електроприводом.
Проектом передбачаються окремі водомірні вузли
для визначення витрат холодної води супермаркету,
для урахування витрат води всіх вбудованих приміщень та на полив території.
Кожний зі споживачів вбудованих приміщень має свій окремий водомірний вузол
холодного водопостачання.
Усі водомірні вузли обладнуються пристроями
для знімання інформації та передачі її на диспетчерський пункт.
Відгалуження до системи автоматичного
пожежогасіння передбачені від загальних вводів у будівлю до загального
водомірного вузла.
На системах протипожежного водопроводу
передбачається встановлення двох патрубків зі з’єднувальними головками Æ80 для приєднання рукавів пересувної пожежної техніки.
Для забезпечення
необхідного тиску в системах господарсько-питного
та протипожежного водопостачання застосовуються насосні установки.
Для зменшення використання енергоресурсів
приготування гарячої води вирішено за рахунок надлишкового тепла
в компресорній. Холодна вода, що підігрілась на установці рекуперації,
подається до бака акумулятора, звідки, в разі необхідності, надходить до
об’ємних електричних бойлерів, де догрівається до необхідної температури.
Для резервного гарячого водопостачання
технологічних приміщень закладу харчування проектом передбачено встановлення
автономних водопідігрівачів.
Для гарячого
водопостачання усіх вбудованих приміщень і санвузлів відвідувачів супермаркету застосовуються
індивідуальні накопичувальні електричні водонагрівачі, що встановлюються безпосередньо біля
санітарних приладів.
Відведення побутових каналізаційних стоків
передбачається самопливом до зовнішньої мережі каналізації, відповідно до
технічних умов.
Стічні води побутової та виробничої
каналізації закладу громадського харчування приєднуються до зовнішньої
каналізаційної мережі окремими випусками.
Технологічне
обладнання для приготування їжі та санітарно-технічні
прилади для миття посуду в торговельних приміщеннях приєднуються до внутрішньої
каналізаційної мережі з розривом струменя не менше ніж 20 мм від верху
приймальної воронки.
На випуску від
технологічного обладнання кухні передбачено встановлення
жироуловлювача.
Відведення дощових і талих вод з покрівлі
будівлі передбачається закритою системою внутрішніх водостоків у зовнішню
мережу дощової каналізації.
Трубопроводи, що прокладені нижче відм. 0.000
у неопалюваному паркінгу, запроектовано з електрообігрівом і термоізоляцією.
Для відведення
стічних вод після пожежогасіння паркінгу передбачено влаштування лотоків
Standartpark із самопливною системою К2 та випуском Æ200.
Воронки та трапи приєднуються до збірних
трубопроводів і стояків через компенсаційні патрубки з еластичними манжетами.
Для спорожнення сухотрубної мережі
пожежогасіння паркінгу в приміщенні вузла вводу передбачено трап із сухим
затвором.
Коригуванням розділу ОВ передбачено:
−
влаштування системи опалення, вентиляції і
кондиціонування для додатково запроектованих приміщень на відмітці +4.600 в
осях 1-5;
−
зміну місця розміщення
руфтопів системи вентиляції торговельного залу.
Усі інші рішення розділу ОВ І черги будівництва залишилися без
змін і наведені в додатку до експертного звіту від 29 листопада 2019 р. № 7-379-19-ЕП/КО.
Забезпечення тепловою
енергією додатково запроектованих приміщень на відм. +4.600 передбачено від
електричної мережі.
Для опалення
приміщень передбачені низькотемпературні електричні
конвектори з відповідним захистом від ураження струмом, які оснащені автоматичними термостатами та вбудованим захистом
від перегріву. Передбачено зниження температури в приміщеннях у неробочий
час.
Вентиляція приміщень – припливно-витяжна, з
механічним спонуканням, що забезпечує
подачу санітарної норми зовнішнього повітря для працівників і
відвідувачів та здійснюється даховими припливно-витяжними системами з функцією
теплового насоса та електричним нагрівачем і підвісними припливно-витяжними
установками.
У приміщенні суспільних комунікацій кількість
зовнішнього повітря подається з урахуванням нерівномірної заповнюваності
відвідувачами, що контролюється приладами контролю СО2 і
системою диспетчеризації.
Підтримання
оптимальної температури вирішується мультизональною VRF
спліт-системою з функцією теплового насоса, з використанням озонобезпечного
фреону R410А.
При перетинанні транзитними повітроводами
протипожежних перешкод (перегородок, стін,
перекритій) та при приєднанні їх до вертикального колектора передбачається
влаштування протипожежних клапанів та ущільнення
місць проходу повітроводів та трубопроводів через перегородки і стіни негорючими матеріалами, із забезпеченням
нормативної вогнестійкості перешкод, які вони перетинають.
Відповідно
до коригування у проекті наведені принципові рішення щодо організації
будівництва.
Земляні роботи виконуються екскаваторами з
ємністю ковша 0,88 м³ та 1,0 м³.
Бетон на
будівельний майданчик завозиться авто бетонозмішувачами.
Подавання бетону в монолітні конструкції виконується за допомогою бетононасосів
продуктивністю 80 м³/год.
Монтажні роботи
виконуються баштовими кранами з довжиною стріли
43 та 36 м вантажопідйомністю 4,0 т. Допоміжні роботи виконуються пневмоколісними кранами вантажопідйомністю 50,0 і
25,0 т та автомобільним краном вантажопідйомністю 25,0 т.
Тривалість будівництва І черги становить
24,0 місяці, в тому числі підготовчий період – 2,0 місяці.
Проектом передбачені
заходи, регламентовані нормативними актами щодо забезпечення санітарно-епідемічного благополуччя
населення.
Відповідно до
листа Державної установи «Інститут громадського здоров’я ім. О. М. Марзєєва НАМН України» від 29.05.2018 № 19/1678 за результатами наукової санітарно-епідеміологічної оцінки,
проведеної фахівцями зазначеної установи, проектні матеріали «Реконструкція
Палацу культури з будівництвом громадського центру суспільних комунікацій
з підземним паркінгом та приміщеннями
торговельного призначення для обслуговування Палацу культури на вул. Гарматній, 26/2 у Солом’янському
районі м. Києва» відповідають санітарному законодавству України.
Відповідно до
проектних матеріалів запропоновані коригування не призведуть до порушень умов інсоляції та природного освітлення
житлових будинків, які розташовані навколо новобудови.
Рівні впливів на стан
навколишнього природного середовища у зв’язку з коригуванням проекту не змінюються.
Коригуванням проекту передбачено зміну
об’ємно-планувальних і конструктивних рішень, що не вплинули на умовну
висоту будівлі, яка становить менше ніж 26,5 м.
Передбачено влаштування експлуатованої
покрівлі у двоповерховому блоці, в осях
1-9 на відмітці 9.300.
Для доступу на експлуатовану покрівлю
додатково запроектовано два розсерджені евакуаційні виходи на сходові
клітки типу СК1. В осях А-В по осі А
передбачено сходовий блок СК1, в осях 9/2-10, Е-Ж передбачено основний
ліфтово-сходовий блок з доступом
для МГН на покрівлю пожежним ліфтом та доступу на антресоль для технічних
приміщень на відмітці +9.450; улаштування додаткових приміщень на відмітці
+4.600 в осях 1-5 та влаштування
експлуатованої покрівлі в блоці № 1 (осі 5-9 відм. 9.300).
В осях 9/2-10,
А/1-1 додатково запроектовані сходи для евакуації з автостоянки та другого
поверху, а також сходи для евакуації із приміщення на відмітці мінус 4.050
(відокремленого від автостоянки в цокольному поверсі).
В осях 1-5
зменшено крок колон до 8500 × 8500 та в цих осях запроектовано
поверх на відмітці +4.600 з двома розосередженими виходами на сходові
клітки СК1. Вхід до цього поверху передбачено з відмітки мінус 4.050 в
окремий ліфтово-сходовий блок з панорамним ліфтом (конструктивно вирішено в металевому
каркасі з обшиттям із сандвіч-панелей та панорамним склінням) - осі 2-4,
Ж. Також коригуванням передбачено зміну світлопрозорих конструкцій блока
№ 2 на відмітці +5.400 в осях А/1 та 13.
Основне коригування
проекту, крім збільшення площі – зміна конструктивних рішень. Збірні залізобетонні
колони автостоянки та плиту покриття
0.000 змінено на монолітні залізобетонні конструкції.
Легке покриття блока № 1 (осі 1-9) змінено на систему залізобетонних балок,
залізобетонних ферм, металевих ферм-прогонів та несучий профлист - як незмінної опалубки залізобетонної плити
покриття.
У триповерховому блоці змінено монолітні залізобетонні
балки на металеві (осі 9/2-13).
Цокольний поверх (відмітка мінус 4.050-166.65)
Сходова клітка № 1 та ліфт завантаження
ресторанів 630 кг змінено на пожежний ліфт 1000 кг (тамбур ПТШ
приміщення 016) в осях 9-9/2, Е-Ж і технічні
приміщення (ЕЩ та охорона), траволатор (010) до супермаркету з тамбуром (09) в осях В-Е.
12-13. Основний об’єм паркінгу
осі 1-12, А-Ж. Пожежний ліфт та ПТШ (приміщення 008) в осях
11-12, Г-В,
евакуаційні сходи С1 № 6, в осях 9/210
ось А-А/1.
З автостоянки, сходи С1 № 7 – еваковихід із приміщення 017 та сходи типу
С1 № 5 по осі 1 в осях А-Б.
Евакосходи в осях Б-В, 1 типу С1 № 4 із приміщень насосних
(002.003) та ЕЩ. В осях 2-4, Д-Ж, запроектовано орендне приміщення з окремим
виходом назовні та прибудованим сходово-ліфтовим блоком СК1 № 8 для
доступу на поверх, відмітка +4.600.
У проекті прийняті технічні
рішення, регламентовані нормативними актами з охорони праці, що забезпечують
безпечну експлуатацію об’єкта.
Згідно з наведеними у
відкоригованому проекті розрахунками для будівлі
громадського центру визначено клас енергетичної ефективності «С».
Відповідність
класу енергетичної ефективності і теплотехнічних показників має бути уточнено
на наступній стадії проектування після деталювання усіх інженерних рішень і
матеріалів, при цьому клас енергоефективності не може бути прийнятим менше
класу «С».
Решта проектних рішень, прийнятих до
коригування проекту, залишаються без змін та детально описані у додатку до
експертного звіту ТОВ «Українська будівельно-технічна експертиза»
№ 7-379-19-ЕП/КО від 29 листопада 2019 р.
Експертиза проведена за напрямами,
зазначеними у 8.6
ДСТУ 8907:2019 «Настанова
щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво».
При цьому у відповідності до 8.6.9 зазначеного
стандарту до проведення експертизи проектної документації не залучались
експерти з питань ядерної і
радіаційної безпеки, та експертиза за цим напрямом не проводилась,
оскільки об’єкт не призначений для поводження з радіоактивними матеріалами та
відходами від них.
Відповідно
до положень ст. 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та умов договору № 7-085-21-ЕП/КО від 22.03.2021,
укладеного із замовником, експертиза проекту здійснена без розгляду кошторисної частини
проектної документації.
У процесі розгляду проекту за зауваженнями ТОВ «Українська будівельно-технічна
експертиза» проектною організацією за погодженням із замовником у проект
внесені зміни та доповнення.
Відповідальність за внесення змін в усі примірники проекту, в тому
числі при внесенні проектної документації до Єдиної державної електронної системи у
сфері будівництва (ЄДЕССБ), покладається на генпроектувальника та
замовника.