Основна інформація
Кошторисна документація
| Реєстраційний номер | Дата кошторису | Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. | |||
|---|---|---|---|---|---|
| EM01:8598-6955-7529-1853 Редакція №1 | 01.03.2021 | 85644.726 | |||
Кошторисна вартість
Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи
| Дата кошторису | Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. | Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн. | ||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | |
| 26.03.2021 | 73716.54 | 53825.264 | 894.274 | 18997.002 | 4934.714 | |||
Кошторисна вартість за чергами
Адреса
| Адреса | Адреса згідно експериментального порядку | Наказ | 
|---|---|---|
| м. Київ, вулиця Франка Івана (Шевченківський р-н) | не присвоювалась | не призначалась | 
Інформація про замовників
| Правовий статус | Назва | 
|---|---|
| Юридична особа | КОМУНАЛЬНА КОРПОРАЦІЯ "КИЇВАВТОДОР" (03359026) | 
Об’єкти будівництва
Відповідальні особи
| Посада | Напрям експеритизи | ПІб | 
|---|---|---|
| Відповідальний експерт | 
                                    З питань міцності, надійності, довговічності
                                         | 
                                ЧЕРЕДНИК ВОЛОДИМИР ІЛЛІЧ (АЕ 002787, АЕ 006657, АЕ 001942, АЕ 000245) | 
| Відповідальний експерт | 
                                    З питань кошторисної частини проектної документації
                                         | 
                                МАЗУР ГАЛИНА ГЕННАДІЇВНА (АЕ 005548) | 
| Відповідальний експерт | 
                                    З питань експертизи проектної документації доріг
                                         | 
                                МУРЗАК ЗОЯ ПЕТРІВНА (АЕ 006513, АЕ 000256) | 
| Відповідальний експерт | 
                                    З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
                                         З питань екології  | 
                                ВІНТОНЯК ВОЛОДИМИР МИХАЙЛОВИЧ (АЕ 000886, АЕ 006468) | 
| Відповідальний експерт | 
                                    З питань пожежної безпеки
                                         | 
                                КОДОЛА СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ (АЕ 006545, АЕ 000490, АР 016980, АЕ 007209) | 
| Головний експерт проекту | 
                                    З питань експлуатаційної безпеки
                                         З питань охорони праці З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення З питань інженерного забезпечення  | 
                                МАЗУР СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ (АЕ 003332, АЕ 005545, АЕ 006683, АЕ 006962, АР 009888, АР 011742) | 
Інформація про проєктну документацію
Додаток до експертного звіту
Робочий проєкт: «Капітальний ремонт вул. Івана Франка у Шевченківському районі м. Києва» (Коригування) (ГІП – Філіченко Валерій Петрович, кваліфікаційний сертифікат серія АР № 012088 від 09.06.2016 р.) розроблено на підставі:
-        завдання на коригування проєктно-кошторисної документації по об’єкту;
-        технічні умови КК «Київавтодор» на відведення поверхевих стічних вод системами поверхневого водовідведення від 31.01.2020 р. № 12-01-20/ТУ;
-        технічні умови КП «Київміськсвітло» на проєктування електромереж зовнішнього освітлення  від 29.01.2021 р. № 05-1-7;
-        технічні умови КП «ІНФОРМАТИКА» на розробку проєктної документації комплексної системи відеоспостереження по об’єкту від 18.02.2020 р. № 98-2020;
-        технічні умови на підключення до сервісної мережі СКП «Київтелесервіс» від 25.02.2020 р №001-2020;
-        лист КП «СУППР» від 11.02.2020 р. № 324-08/103;
-        лист КП «ЦЕНТР ОРГАНІЗАЦІЇ ДОРОЖНЬОГО РУХУ» від 05.02.2020 р. 
№ 053/04-18/643;
-        лист Національної поліції України Управління патрульної поліції у м. Києві від 04.03.2020 р. № 9230/41/11/10/02-2020;
-        технічні умови КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» на підключення об’єкта до теплових мереж
 № 002/ТУ-4767 від 12.02.2021 р.
Технічні і конструктивні рішення при розробці робочого проєкту з капітального ремонту вул. Івана Франка визначалися на підставі:
-        технічного звіту про топографо-геодезичні вишукування, виконаного ТОВ «ГЕОЕКОСИСТЕМИ» в 2021 році на замовлення ТОВ «ІПІТ»;
-        технічного звіту про гідрогеологічні вишукування, виконаного ТОВ «ГЕОЕКОСИСТЕМИ» в 2020 році на замовлення ТОВ «ІПІТ»;
-        звіту з обстеження і оцінки технічного стану будівельних конструкцій: підпірні стіни, сходи за адресою: вул. Івана Франка у Шевченківському районі м. Києва, виконаного ТОВ «Український центр інжинірингу» в 2020 році на замовлення ТОВ «ІПІТ».
       - договору на розробку проєктно-кошторисної документації № 8-10 від 23.02.2021 р.
Замовником проєктної документації є КК «Київавтодор».
Проєктувальник – ТОВ «Інститут проектування інфраструктури транспорту».
Стадійність проєктування – робочий проєкт (РП).
Клас відповідальності об’єкту СС2.
Замовником експертизи робочого проєкту є ТОВ «Інститут проектування інфраструктури транспорту».
Експертиза РП виконана на підставі договору № 10-0097-21.
Стисла характеристика об'єкту
Даним проєктом передбачено коригування робочого проєкту об’єкта будівництва «Капітальний ремонт вул. Івана Франка в Шевченківському районі м. Києва», який було виконано у 2020 році ТОВ «ІНСТИТУТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТРАНСПОРТУ» на замовлення комунальної корпорації «Київавтодор» та отримано експертний звіт щодо розгляду проєктно-кошторисної документації за робочим проєктом від 08.05.2020 р № 10-0355-20.
У 2020 році на ділянці вулиці Івана Франка від вулиці Богдана Хмельницького до житлового будинку № 20 був виконаний поточний (середній) ремонт, що викликало необхідність коригування проєкту (зміна меж проєктування та проєктних рішень із урахуванням зміни містобудівної ситуації).
Вулиця Івана Франка розташована в Шевченківському районі міста Києва та простягається від вулиці Ярославів Вал до бульвара Тараса Шевченка. 
До неї примикають вулиці В’ячеслава Липинського, Богдана Хмельницького та Ботанічна
площа. Вулиця Івана Франка розташована в житловій забудові і відноситься до вулиць місцевого значення (житлова вулиця). 
Метою проєкту є підвищення транспортно-експлуатаційних показників автомобільної дороги, розвиток пішохідно-велосипедної інфраструктури міста Києва та підвищення рівня дорожньої безпеки.
При коригуванні передбачено наступний регламент проведення робіт:
-        капітальний ремонт проїзної частини вулиці;
-        капітальний ремонт пішохідного тротуару;
-        влаштування велосипедної доріжки;
-        благоустрій прилеглої до проїзної частини вулиці території;
-        влаштування мережі системи відеоспостереження;
-        водовідведення поверхневих стічних вод з проїзної частини, велосипедної доріжки, тротуару та територій, які мають тверде покриття;
-        заходи щодо створення умов для безперешкодного доступу для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення;
-        облаштування технічними засобами організації дорожнього руху;
-        облаштування велосипедних переїздів світлофорним регулюванням;
-        перевлаштування системи існуючого зовнішнього електроосвітлення;
-        капітальний ремонт існуючих теплових мереж.
                                                       Конструкція дорожнього одягу
Підбір конструкцій дорожнього одягу виконаний у відповідності з рекомендаціями ДБН В.2.3-4:2015 та ВБН В.2.3-218-186-2004.
В проєкті передбачено наступні типи дорожнього одягу:
Тип 1 (посилення проїзної частини вулиці):
-        фрезерування існуючого покриття із асфальтобетону, середньою товщиною 0,16 м;
-        розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 (1,30 л/м²) ДСТУ Б.В.2.7-129:2013;
-        вирівнюючий шар АСГ.Кр.П.А.НП.І (ДСТУ Б.В.2.7-119:2011) на бітумі БНД 60/90 (ДСТУ Б В.2.7-119:2011), середньою товщиною 0,10 м;
-        розлив бітумної емульсії ЕКШМ-50 (0,35 л/м²) ДСТУ Б.В.2.7-129:2013;
-        армуючий синтетичний матеріал міцністю на розтяг: вздовж не менше 50 кН/м, поперек не менше 50 кН/м, вздовж не менше. Видовження при розтягу: вздовж 4%, поперек не менше 4% (згідно ГБН В.2.3-37641918-544:2014);
-        асфальтобетон АСГ.Кр.Щ.А.НП.І (ДСТУ Б. В. 2.7.-119:2011) на модифікованому бітумі БМПА 60/90-53 (ДСТУ 8959:2019), товщиною 0,10 м;
-        розлив бітумної емульсії ЕКШМ-50 (0,35 л/м²) ДСТУ Б.В.2.7-129:2013;
-        асфальтобетон АСГ.Др.Щ.А.НП.І (ДСТУ Б.В.2.7.-119:2011) на модифікованому бітумі БМПА 60/90-65 (ДСТУ 8959:2019), товщиною 0,05 м.
Тип 2 (посилення проїзної частини вулиці):
-        фрезерування існуючого покриття із асфальтобетону, середньою товщиною 0,16 м;
-        розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 (1,30 л/м²) ДСТУ Б.В.2.7-129:2013;
-        вирівнюючий шар АСГ.Кр.П.А.НП.І (ДСТУ Б.В.2.7-119:2011) на бітумі БНД 60/90 (ДСТУ Б В.2.7-119:2011), середньою товщиною 0,10 м;
-        розлив бітумної емульсії ЕКШМ-50 (0,35 л/м²) ДСТУ Б.В.2.7-129:2013;
-        асфальтобетон АСГ.Кр.Щ.А.НП.І (ДСТУ Б.В.2.7.-119:2011) на модифікованому бітумі БМПА 60/90-53 (ДСТУ 8959:2019), товщиною 0,10 м;
-        розлив бітумної емульсії ЕКШМ-50 (0,35 л/м²) ДСТУ Б.В.2.7-129:2013;
-        асфальтобетон АСГ.Др.Щ.А.НП.І (ДСТУ Б.В.2.7.-119:2011) на модифікованому бітумі БМПА 60/90-65 (ДСТУ 8959:2019), товщиною 0,05 м.
Тип 3 (для поширення проїзної частини вулиці):
-        щебенево-піщана суміш С5 (ДСТУ Б.В.2.7-30:2013), товщиною 0,22 м;
-        щебенево-піщана суміш С7 укріплена цементом (М20) ДСТУ-Н Б В.2.3-39:2016, товщиною 0,15 м;
-        розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 (1,30 л/м²) ДСТУ Б.В.2.7-129:2013;
-        АСГ.Кр.П.А.НП.І (ДСТУ Б.В.2.7-119:2011) на бітумі БНД 60/90 
(ДСТУ Б В.2.7-119:2011) середньою товщиною 0,10 м;
-        розлив бітумної емульсії ЕКШМ-50 (0,35 л/м²) ДСТУ Б.В.2.7-129:2013;
-        армуючий синтетичний матеріал міцністю на розтяг: вздовж не менше 50 кН/м, поперек не менше 50 кН/м, вздовж не менше. Видовження при розтягу: вздовж 4%, поперек не менше 4% (згідно ГБН В.2.3-37641918-544:2014);
-        асфальтобетон АСГ.Кр.Щ.А.НП.І (ДСТУ Б.В.2.7.-119:2011) на модифікованому бітумі БМПА 60/90-53 (ДСТУ 8959:2019), товщиною 0,10 м;
-        розлив бітумної емульсії ЕКШМ-50 (0,35 л/м²) ДСТУ Б.В.2.7-129:2013;
-        асфальтобетон АСГ.Др.Щ.А.НП.І (ДСТУ Б.В.2.7.-119:2011) на модифікованому бітумі БМПА 60/90-65 (ДСТУ 8959:2019), товщиною 0,05 м.
Для обслуговування прилеглих до ділянки капітального ремонту територій в проєкті передбачено влаштування двох примикань вулиць:
-        ПК 2+7,35 з правого боку по ходу пікетажу вулиця В’ячеслава Липинського шириною 6,50 м (перша ділянка проєктування);
-        ПК 1+34,35 з лівого боку по ходу пікетажу вулиця Площа Ботанічна шириною 6,23 м (друга ділянка проєктування).
На примиканнях передбачено улаштування дорожнього одягу по Типу 1 (як для основної проїзної частини) з врахуванням існуючих параметрів в межах радіусу заокруглення з доведенням проєктних відміток на рівень існуючих.
Дорожній одяг для в’їздів у двори прийнятий за типом 4.
Тип 4 (для ремонту в’їздів у двори):
-        щебенево-піщана суміш С5 (ДСТУ Б.В.2.7-30:2013), товщиною 0,30 м;
-        асфальтобетон АСГ.Др.Щ.В.НП.І БНД 60/90 (ДСТУ Б.В.2.7-119:2011), товщиною 0,06 м.
Конструкції дорожнього одягу для облаштування велосипедної доріжки виконати за типом 5.
Тип 5 (для влаштування велосипедної доріжки):
-        щебенево-піщана суміш С7 (ДСТУ Б.В.2.7-30:2013), товщиною 0,20 м;
-        асфальтобетон АСГ.ПЩ.Щ.Г.НП.І на бітумі БНД 60/90 (ДСТУ Б.В.2.7-119:2011), товщиною 0,06 м.
На тротуарах передбачено розбирання існуючого дорожнього одягу та улаштування дорожнього одягу за типом 6:
Тип 6 (для влаштування тротуару):
-        щебенево-піщана суміш С7 (ДСТУ Б В.2.7-30:2013), товщиною 0,10 м;
-        бетон В 7,5 (ДСТУ Б. В.2.7-176:2008), товщиною 0,10 м;
-        суміш цементно-піщано-гравійна (гарцовка) (РЦГ М100 Ж-1) ДСТУ Б В.2.7-30:2013, товщиною 0,05 м;
-        плитка ФЕМ (ДСТУ Б В.2.7-145:2008), товщиною 0,06 м.
                                                         Пояснювальна записка
Пояснювальна записка  відповідає вимогам  ДБН А.2.2-3-2014. 
Міцність, надійність та довговічність об’єкта будівництва,
його експлуатаційна безпека
            При реалізації робочого проєкту: «Капітальний ремонт вул. Івана Франка у Шевченківському районі м. Києва» (Коригування), гарантована безпечна для життя і здоров'я людей експлуатація об'єкту.
Кошторисна частина
Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на 01 березня 2021 р. складала 85644,726 тис. грн., в тому числі: будівельні роботи – 61804,768 тис. грн., устаткування – 862,609 тис.грн., інші витрати – 22977,349 тис. грн.   В тому числі, виконаних робіт станом на 01.03.2021 – 4934,714 тис.грн.     
Кошторисна документація складена із застосуванням:
- Будівельні роботи. ДСТУ Б Д.2.2 - 2012;  | 
 - Монтаж устаткування. ДСТУ Б Д.2.3 - 2012;  | 
 - Пусконалагоджувальні роботи. ДСТУ Б Д.2.6 - 2012;  | 
 - Ремонтно-будівельні роботи . ДСТУ Б Д.2.4 - 2012;  | 
 - Автомобільні дороги та мости СОУ 42.1-37641918-035:2018, СОУ 42.1-37641918-071:2018;  | 
Загальновиробничі витрати розраховані відповідно до усередненими показниками таблиці Б.1 додатка Б, ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 «Настанови щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат, а також прибутку у вартості будівництва».
Середньомісячна заробітна плата на 1  працівника в режимі повної зайнятості (при середньомісячній нормі тривалості робочого часу 166,17 люд./год і розряді робіт 3,8) – 11 000 грн.
Протипожежна безпека
Робочим проєктом передбачено використання негорючих будівельних матеріалів, дотримування  правил,   що забезпечують пожежну безпеку. Зовнішнє пожежогасіння передбачено від існуючих пожежних гідрантів. 
Організація будівельного виробництва
Розділ проєкту з організації будівельного об'єкта розроблявся з урахуванням нормативних документів:
-ДБН 3.1-5 : 2016 «Організація будівельного виробництва»;
-ДБН А.3.2-2-2009 «ССБП Охорона праці і промислова безпека в будівництві».
Захист навколишнього середовища
Вплив на навколишнє середовище при експлуатації будівлі і виконанні будівельних робіт буде мінімальним і розцінюється, як допустимий, за умови дотримання викладених у проєкті заходів.
Поводження з відходами при виробництві будівельних робіт відповідає вимогам Закону України «Про відходи».
Оцінка проєктних рішень
Пояснювальна записка
У розділах пояснювальної записки виявлені відступи від вимог діючих нормативних документів. По зауваженням надані пояснення, та внесені зміни.
Міцність, надійність та довговічність об’єкта будівництва,
його експлуатаційна безпека
            З урахуванням внесених змін і доповнень, при реалізації робочого проєкту: «Капітальний ремонт вул. Івана Франка у Шевченківському районі м. Києва» (Коригування) гарантована безпечна для життя і здоров'я людей  експлуатація об’єкту.
Кошторисна частина:
В процесі розгляду проєктної документації по розділу "Кошторисна частина проєкту, зроблений ряд зауважень і пропозицій, які доведені до проєктувальника в письмовій формі. По зауважень дано пояснення, в кошторисну частину внесені зміни, доповнення. В результаті експертизи кошторисна вартість об'єкта зменшилась на 11928,186 тис. грн.
Пожежна безпека
            За результатами розгляду проєктних матеріалів встановлено, що зазначена проєктна документація  по робочому проєкту розроблена відповідно і з дотриманням протипожежних вимог будівельних норм і правил.
Доступність осіб з обмеженими фізичними можливостями та інших
маломобільних груп населення.
З урахуванням внесених змін і доповнень робочий проєкт відповідає вимогам законодавства в частині забезпечення доступності особам з  обмеженими  фізичними можливостями та інших маломобільних груп населення.
Санітарне та епідеміологічне благополуччя населення
            З урахуванням внесених змін і доповнень робочий проєкт відповідає вимогам санітарного законодавства в частині забезпечення безпеки життя і здоров'я людини, санітарного та епідеміологічного благополуччя населення.
            Виправлений робочий проєкт згідно виданих зауважень, був наданий  для підготовки позитивного звіту.
Відповідальність за внесення змін до проєктної документації покладається на генерального проєктувальника.
Розділи