Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:0623-6176-6330-5330
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№577/е/22 від 27.02.2023
Орган, що видав
ДП "НДІпроектреконструкція" (04653199) Версія №1 Статус (архівна)
Назва об’єкта
«Будівництво Великої Кільцевої дороги на ділянці від вул. Богатирської до Оболонського проспекту в м. Києві (Коригування)»
Код проектної документації
PD01:8641-5963-4279-7548 №ТКДМП-2205 від 2022-02-09 (видав Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНСТИТУТ "КИЇВДОРМІСТПРОЕКТ") / Наявні експертизи: EX01:0623-6176-6330-5330
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань кошторисної частини проектної документації
Головний експерт проекту
МАЗУР СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ (АЕ 003332, АЕ 005545, АР 009888, АР 011742, АЕ 006683, АЕ 006962 )

Кошторисна вартість

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
м. Київ , Подовження Великої Кільцевої дороги від вул. Богатирської до Оболонського проспекту в Оболонському районі м. Києва не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДИРЕКЦІЯ БУДІВНИЦТВА ШЛЯХОВО-ТРАНСПОРТНИХ СПОРУД М.КИЄВА" (05445267)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
МАЗУР ГАЛИНА ГЕННАДІЇВНА (АЕ 005548)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
ВОЙТОВИЧ НАТАЛІЯ ВАСИЛІВНА (АЕ 005991)
Відповідальний експерт З питань міцності, надійності, довговічності
ЧЕРЕДНИК ВОЛОДИМИР ІЛЛІЧ (АЕ 001942, АЕ 002787, АЕ 006657, АЕ 000245)
Головний експерт проекту З питань охорони праці
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
З питань експлуатаційної безпеки
З питань інженерного забезпечення
МАЗУР СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ (АЕ 003332, АЕ 005545, АР 009888, АР 011742, АЕ 006683, АЕ 006962)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:8641-5963-4279-7548
Орган, що видав
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНСТИТУТ "КИЇВДОРМІСТПРОЕКТ" (35812763)
Вид будівництва
Нове будівництво
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Проектно-кошторисна документація
Кількість стадій проектування
Дві стадії
Поточна стадія проектування
проект (П)
Код ДКБС
2112.1 Вулиці та дороги міст і населених пунктів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Замовник
Дата договору на розробку документації
09.02.2022
Номер проектної документації
ТКДМП-2205
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

(ГІП – Халілов Рашид Іса Огли кваліфікаційний сертифікат серія АР 019094 дата видачі 10.02.2022 р)., розроблено на підставі:

-           розпорядження Київської    міської            державної       адміністрації  від

14.08.2003      р. № 1501 «Про розробку проекту будівництва третього пускового комплексу Великої Кільцевої дороги від вул. Богатирської до Оболонського проспекту з влаштуванням транспортної розв’язки»;

-           розпорядження Київської    міської            державної       адміністрації  від

30.01.2004      р. № 120 «Про внесення змін до розпорядження Київської міської державної адміністрації від 14.08.2003 р. № 1501»;

-           містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки від 02.04.2013 р.;

-           завдання на розробку коригування проектно-кошторисної документації по об’єкту «Будівництво Великої Кільцевої дороги на ділянці від вулиці Богатирської до Оболонського проспекту у м. Києві»;

-           розпорядження Київської    міської державної адміністрації від 28.04.2005р. № 750 «Про затвердження проекту будівництва Великої Кільцевої дороги на ділянці від  вулиці Богатирської до Оболонського проспекту в Оболонському районі» розробленого у 2003 році;

-           експертний звіт щодо розгляду проектної документації ДП  «Укрдержбудекспертиза» по проекту «Будівництво Великої Кільцевої дороги на ділянці від вулиці Богатирської до Оболонського проспекту в м. Києві. (Коригування)» розробленого у 2013 році;

-           ТУ № 10/1025 Дн від 03.04.2013 р. Управління державної автомобільної інспекції Головного управління МВС України в м. Києві;

-           ТУ № 60-5-13 від 29.03.2013 р. КК «Київавтодор» на підключення до мережі дощової каналізації та влаштування автопід’їзду;

-           ТУ № 66-3 від 21.03.2013 р. КП електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло» КК «Київавтодор» на проектування електромереж зовнішнього освітлення;

-           ТУ № 36003 від 05.04.2013 р. ПАТ «Київгаз»;

-           ТУ               9181 від          12.04.2013      р.         ПАТ «Акціонерна компанія

«Київводоканал» на водопостачання об’єкта;

-           ТУ               9263 від          12.04.2013      р.         ПАТ «Акціонерна компанія

«Київводоканал» на каналізування об’єкта;

-           ТУ               18880/1 від     05.04.2013      р.         Структурного відокремленого

підрозділу «Київські електричні мережі» ПАТ «Київенерго»;

-           ТУ               047/973 від     26.04.2013      р.         Київської міської філії ПАТ

«Укртелеком» на перенесення лінійно-кабельних споруд з ділянки забудови;

-           ТУ № 65/0/3181 від 30.07.2013 р. Головного управління державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві на протипожежний захист об’єкту містобудування;

-           Лист № 16-13/1834/05-560 від 01.10.2013 р. Центральної геофізичної обсерваторії Державної служби України з надзвичайних ситуацій про фонові концентрації;

-           Акт № 2185 від 09.11.2012 р. обстеження зелених насаджень, що підлягають видаленню.

При розробці проекту були використані нормативні документи та стандарти:

-           ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво»;

-           ДБН А.2.2-1:2021 «Склад і зміст матеріалів оцінки впливів на навколишнє середовище (ОВНС) при проектуванні і будівництві підприємств, будинків і споруд»;

-           ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва»;

-           ДБН Б.2.2-12:2019 «Планування та забудова територій»;

-           ДБН В.1.1-7:2016 «Пожежна безпека об’єктів будівництва. Загальні вимоги»;

-           ДБН В.1.2-4:2019 «Інженерно-технічні заходи цивільного захисту (цивільної оборони)»;

-           ДБН В.1.2-14:2018 «Загальні принципи забезпечення надійності та конструктивної безпеки будівель, споруд, будівельних конструкцій та основ»;

-           ДБН В. 1.2-15:2009 «Мости та труби. Навантаження і впливи»;

-           ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів»;

-           ДБН В.2.3-14:2006 «Мости та труби. Правила проектування»;

-           ДБН В.2.3-22:2009 «Мости та труби. Основні вимоги проектування»;

-           ДБН В.2.5-20-2018 «Газопостачання»;

-           ДБН В.2.5-28:2018 «Природне і штучне освітлення»;

-           ДБН В.2.5-39-2008 «Теплові мережі»;

-           ДБН В.2.5-74:2013 «Водопостачання. Зовнішні мережі та споруди. Основні положення проектування»;

-           ДБН В.2.5-75:2013 «Каналізація. Зовнішні мережі та споруди. Основні положення проектування»; Правила застосування»

-           ГБН В.2.3-37641918-559:2019 «Дорожній одяг нежорсткий. Проектування»;

-           ДСТУ 2587:2021  «Розмітка дорожня. Загальні технічні вимоги. Методи контролювання

-           ДСТУ 4044:2019 «Бітуми нафтові дорожні в’язкі. Технічні умови.»;

-           ДСТУ 4100:2021   «Знаки дорожні. Загальні технічні умови. Правила застосування

-           ДСТУ 8751:2017 «Огородження дорожні і напрямні пристрої. Правила використання. Загальні технічні вимоги.»

-           ДСТУ 8855:2019 «Визначення класу наслідків (відповідальності)»;

-           ДСТУ Б В.2.3-11-2004 «Огородження дорожнє перильного типу. Загальні технічні умови»;

-           ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови»;

-           ДСТУ Б В.2.7-127:2015 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон щебенево-мастикові. Технічні умови»;

-           ДСТУ Б В.2.7-129:2013 «Емульсії бітумні дорожні. Технічні умови»;

-           ДСТУ 9116:2021 «Бітуми дорожні, модифіковані полімерами. Технічні умови»;

-           ДСТУ Б В.2.7-237:2010 Камені бетонні і залізобетонні бортові. Технічні умови (ГОСТ 6665-91, MOD)»;

-           ДСТУ 9177-2:2022 «Матеріали нерудні для щебеневих і гравійних основ та покриттів автомобільних доріг. Загальні технічні умови»;

-           ДСТУ 9133:2021 «Бітуми дорожні, модифіковані комплексами добавок. Технічні умови».

Замовником проєктної документації є Комунальне підприємство «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва»

Генеральний проєктувальник –ТОВ «Інститут «Київдормістпроект»

Стадійність проєктування –Проєкт та Робоча документація.

Клас наслідків (відповідальності) об’єкту СС3.

Замовником експертизи проєкту є ТОВ «Інститут «Київдормістпроект»

Експертиза РП виконана на підставі договору  577/е/22 від 06.12.2022р.

 

По  проєкту «Будівництво Великої Кільцевої дороги на ділянці від вулиці Богатирської до Оболонського проспекту в м. Києві (Коригування)» , була

проведена експертиза  ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА». За результатом розгляду проєктних матеріалів і зняття зауважень був наданий позитивний висновок № 00-0845-13/пб від від 21.06.2013 р.

Коригування проєкту виконано згідно завдання на проєктування у зв’язку з приведенням у відповідність до чинних нормативних актів.

 

Велика Кільцева дорога на ділянці від вулиці Богатирської до Оболонського проспекту - проектна вулиця у Оболонському районі м. Києва, місцевість Оболонь.

Вулиця передбачена Генеральним планом розвитку м. Києва та його приміської зони на період до 2020 р. Рішення Генерального плану щодо зазначеної вулиці підтримана всіма наступними містобудівними документами (Комплексна схема транспорту, Проект забудови району Оболонь, Детальний план території тощо) та зафіксована на місцевості червоними лініями шириною 80 м. (з поширеннями на перетині з вул. Богатирською та на примиканні Оболонського для відповідних транспортних розв’язок в різних рівнях).

В теперішній час в межах червоних ліній вулиці відсутні якихось капітальні будівлі і споруди за виключенням території по якій проляже правоповоротний з’їзд з вул. Богатирської на Велику Кільцеву дорогу та територія на подовженні Оболонського проспекту для примикання до Великої Кільцевої дороги, які зайняті металевими гаражами.

Територія являється заплавною з відмітками землі від 93.00 до 96.50 м.

Необхідно відмітити, що після заявленого у 2004 р. початку будівництва зазначеної ділянки Великої Кільцевої дороги, що не відбувся, територія була перетворена на стихійне сміттєзвалище. Особливо ділянка що прилягає до вул. Богатирської засмічена будівельним сміттям з домішками побутового та іншого сміття.

В планувальній структурі м. Києва ділянка Великої Кільцевої дороги, що проектується знаходиться у Оболонському адміністративному районі, пролягає в північній частині міста у IV планувальної зоні.

Довжина Великої Кільцевої дороги на ділянці від вулиці Богатирської до Оболонського проспекту складає 1.05 км.

Вздовж вул. Богатирської, в межах будівництва Великої Кільцевої дороги (лівоповоротних та правоповоротних з’їздів) прокладені чисельні інженерні мережі, а саме: електромережі 10 кВ, водовід, водопровід та напірна каналізація, дощова каналізація, газопроводи високого та середнього тиску, мережі зв’язку тощо. Всі комунікації, за виключенням окремих ділянок дощової каналізації прокладені поза межами проїзної частини вулиці.

На території будівництва Великої Кільцевої дороги існують зелені насадження представлені переважно листяними породами. Знесення зелених насаджень виконується на підставі акту знесення зелених насаджень складеного та погодженого відповідним чином.

 

Кошторисна частина

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на 01 грудня 2022 р. складала 1571192,239 тис. грн,

в тому числі:

-        будівельні роботи – 1242637,363 тис. грн.;

-        устатковання, меблі, інвентар – 165,590 тис. грн.;

-        інші витрати – 328389,286 тис. грн.

Із загальної кошторисної вартості станом на 01.01.2023 р., виконано – 107154,102 тис.грн.

в тому числі:

-        будівельні роботи – 79940,878 тис. грн.,

-        інші витрати – 27213,224 тис. грн.

 

Кошторисна документація складена із застосуванням:

-        КНУ Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи. Кошторисні норми України з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво.

-                     Спеціальні та ремонтно-будівельні роботи (КНiРрс-97);

-                      Ремонтно-будівельні роботи. Кошторисні норми України;

-                     Будівельні матеріали, вироби і конструкції;

-                     Перевезення ґрунту і сміття;

-                     Вартість матеріальних ресурсів і машино-годин прийнято за регіональними поточними цінами станом на дату складання документації та за усередненими даними Мінрегіонбуду України.

Загальновиробничі витрати розраховані відповідно до показників Додатка 18 Настанови з визначення вартості будівництва.

Середньомісячна заробітна плата на 1 працівника в режимі повної зайнятості (при середньомісячній нормі тривалості робочого часу 166,17 люд./год і розряді робіт 3,8) –         18 000,00 грн.

В процесі розгляду проєктної документації , зроблений ряд зауважень і пропозицій, які доведені до проєктувальника в письмовій формі. По наданим зауваженням дано пояснення, в кошторисну частину внесені зміни, доповнення. В результаті експертизи кошторисна вартість об'єкта зменшилась на  10,082  тис. грн.

 

Міцність, надійність та довговічність об’єкта будівництва, його експлуатаційна безпека

 

Конструкція дорожнього одягу.

Конструкція дорожнього одягу прийнята з двошаровим покриттям на основі з асфальтобетонних та щебенево-піщаних сумішей з урахуванням рекомендацій Замовника на підставі конструкцій дорожнього одягу застосованих на побудованих ділянках Великої Кільцевої дороги.

Для верхнього шару покриття було передбачено застосування асфальтобетону гарячого дрібнозернистого з максимальною крупністю мінерального зерна 20 мм, щільного, типу А, непереривчастої гранулометрії, марки І (АСГ.Др.Щ.А.НП.І - згідно ДСТУ Б В. 2.7-119:2011) на полімербітумному в’яжучому марки БМП БМПА 70/100-55 згідно ДСТУ 9116:2021 товщиною 5 см.

Нижній шар покриття передбачений з асфальтобетону крупнозернистого гарячого з вмістом щебню 55 %, щільного, типу А1, не переривчастої гранулометрії, марки І (Асфальтобетон АСГ.Кр.Щ.АІ.НП.І - згідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011), на бітумі модифікованому БМП БМПА 70/100-55 згідно ДСТУ 9116:2021 - товщиною 10.0 см.

Згідно ДБН В.2.3-4:2015 між шарами покриття передбачено розлив бітумної катіонної швидкорозпадної модифікованої емульсії ЕКШМ-50 (ДСТУ Б В.2.7-129:2013) - 0.4 л/м2 згідно ДБН В.2.3-4:2015.

Основа дорожнього одягу складена з шару асфальтобетону, крупнозернистого, пористого, типу А-Б, марки І (АСГ.Кр.П.А-Б.НП.І - згідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011) на бітумі БНД 70\100 (ДСТУ 4044:2019) - товщиною 10.0 см та двох шарів щебенево-піщаних сумішей. Верхній шар - ЩС 40 оптимального складу, укріплена цементом М400, ІІ-го класу міцності, М20 за ДСТУ 9178:2022 влаштований згідно ГБН В.2.3-37641918-554:2013 (Е=400 МПа) товщиною 22.0 см. Нижній шар - суміш С-5 оптимального складу, неукріплена, згідно ДСТУ 9177-2:2022 (Е=180 МПа) товщиною 32.0 см. Щебенево-піщана суміш С-5 укладається по насипу з річкового піску згідно ДСТУ Б В.2.7-32 з ущільненням до оптимальної щільності Кущ=0.98 на глибину до 1.5 м.

Згідно ДБН В.2.3-4:2015 між шарами покриття та асфальтобетонним шаром основи передбачено розлив бітумної катіонної швидкорозпадної модифікованої емульсії ЕКШМ-60 (ДСТУ Б В.2.7-129:2013) - 0.6 л/м2 згідно ДБН В.2.3-4:2015 з армуванням синтетичним матеріалом - самоклеюча геогратка для асфальтобетону згідно ГБН В.2.3-37641918-544:2014).

Згідно ДБН В.2.3-4:2015  між шаром асфальтобетону основи та основою з ЩПС С-7 укріпленого цементом до марки М20 передбачено розлив бітумної катіонної швидкорозпадної немодифікованої емульсії ЕКШ-50 (ДСТУ Б В.2.7-129:2013) - 1.0 л/м2 згідно ДБН В.2.3-4:2015.

Ґрунтом земляного полотна служитиме пісок річковий з ущільненням до оптимальної щільності Кущ. = 0.98 (Ер. = 100 МПа, с = 0.003, ф = 24.0 °).

Для запобігання взаємопроникнення матеріалів суміжних шарів і зниження у зв’язку з цим довговічності конструкції дорожнього одягу (ГБН В.2.3-37641918-559:2019) між основою та ґрунтом насипу укладається гнучка двовісна поліефірна геогратка вкрита ПВХ з міцністю на розтяг не менше 60 кН/м в обох напрямках.

Конструкція одягу тротуарів та велосипедних доріжок передбачено з асфальтобетону піщаного типу Г, марки І (АСГ.Пщ.Щ.А.НП на бітумі БНД 70/100) товщиною 4.0 см. Укладається по щебенево-піщаної суміші С7 згідно ДСТУ 9177-2:2022 товщиною 20.0 см.

Проїзна частина облямовується гранітним бортовим каменем ГП-1.

Бровка земляного полотна та укоси насипу укріплюються посівом газонних трав по рослинному ґрунту товщиною 20 см.

У відповідності з п. 19 технічних умов Управління державної автомобільної інспекції ГУ МВС України в м. Києві від 03.04.2013 р. № 10\1025-ДН у складі проекту розроблена схема транспортно-пішохідних зв’язків з зазначенням на ній всіх напрямків руху транспорту та пішоходів в межах об’єкту будівництва і прилеглих територіях, існуючої та перспективної інтенсивності руху транспортних і пішохідних потоків, всіх конфліктних точок з наданням їх характеристик.

Проектом передбачено схему руху транспорту, велосипедистів й пішоходів, яка відображає напрямки руху транспорту по головним й другорядним вулицям, на виїздах (в’їздах) із (у) прилеглої забудови, а також напрямки руху пішоходів та велосипедистів.

При цьому враховано, що Велика Кільцева дорога є головною магістраллю по відношенню до прилеглих вулиць.

Рух за видами транспорту обмежено для транзитних вантажних автомобілів до будівництва подовження Великої Кільцевої дороги в напрямку перспективного мостового переходу через р. Дніпро.

Порядок руху в місцях виїзду на дорогу із прилеглих територій регламентується пп. 10.1, 10.2, 10.11 Правил дорожнього руху, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2001 р. № 1306.

Пішохідне сполучення між протилежними тротуарами вздовж Великої Кільцевої дороги відсутній, здійснюються по наземним пішохідним переходам через зїзди в районі транспортної розв’язки на перетині з вул. Богатирською та по регульованому пішохідному переходу через вул. Богатирську у відповідності із пп. 4.7, 4.8, 4.10, 4.14 вищезазначених Правил.

Пішохідні переходи позначаються дорожніми знаками 5.38.1, 5.38.2.

Для інформування учасників руху про розташування вулиць передбачено дорожні знаки індивідуального проектування 5.58.1 «Назва об’єкту».

Організація дорожнього руху забезпечується відповідною дорожньою розміткою й знаками, детальне відображення яких і прив’язка передбачається на наступній стадії проектування (стадія «Робоча документація»).

Проєкт відповідає вимогам міцності, стійкості та надійності згідно до будівельних норм та стандартів.

При реалізації проєкту «Будівництво Великої Кільцевої дороги на ділянці від вул. Богатирської до Оболонського проспекту в м. Києві (Коригування)», гарантована безпечна для життя і здоров’я людей експлуатація об’єкту.

 

 

Заходи для вільного пересування людей з обмеженими фізичними можливостями.

Для вільного пересування людей з обмеженими фізичними можливостями в місцях наземних пішохідних переходів через проїзну частину Великої Кільцевої дороги (переходи через ліво- та правоповоротні зїзди), примикання тротуарів до виїздів/заїздів прилеглої території, влаштовується пониження бортового каменю на ширину тротуару до рівня проїзної частини.

Крім цього, на пішохідному переходу через вул. Богатирську, існуючий світлофорний об’єкт передбачається доповнити пристроєм звукового сигналу.

Переходи через проїзну частину та велосипедні доріжки облаштовуються тактильними плитками зупиняючої дії.

 

 

За результатами проведеної в частині міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва та її кошторисної частини експертизи проєкту «Будівництво Великої Кільцевої дороги на ділянці від вул. Богатирської до Оболонського проспекту в м. Києві (Коригування)» в проект внесені зміни та доповнення.

 

До проведення  експертизи проєктної документації не залучались експерти з питань ядерної та  і радіаційної безпеки, та експертиза за цім напрямом не проводилась, оскільки об’єкт не призначений для поводження з радіоактивними матеріалами та відходами від них.                                                  

Відповідальність за внесення змін до проєктної документації покладається на генерального проєктувальника.

Замовник експертизи несе відповідальність згідно з законодавством, за достовірність узгоджених документів, наданих для проведення експертизи.

 

Примітка: Даний експертний звіт та експертний звіт наданий ДП  «Укрдержбудекспертиза» 21.06.2013 №00-0845-13/ПБ по проекту «Будівництво Великої Кільцевої дороги на ділянці від вулиці Богатирської до Оболонського проспекту в м. Києві (Коригування)», слід читати разом.

 


Розділи