Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:9160-2156-8635-0128
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№104.1145.23 від 12.04.2023
Орган, що видав
ДП "Західний ЕТЦ " (20774790) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
«Реконструкція вул. Пилипа Орлика» у м. Львові. Коригування»
Код проектної документації
PD01:2755-6951-7559-9251 №22.11.013.М.СТС від 2023-03-21 (видав ЛЬВІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНСТИТУТ ПРОСТОРОВОГО РОЗВИТКУ") / Наявні експертизи: EX01:9160-2156-8635-0128
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань техногенної безпеки, З питань енергозбереження, З питань експертизи проектної документації доріг, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
Головний експерт проекту
КОЗУБ ВАСИЛЬ ВЯЧЕСЛАВОВИЧ (АЕ 007499, АЕ 005547 )

Кошторисна вартість


Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
07.04.2023 116612.262 91778.423 1460.484 23373.355 65043.554 51873.877 0 13169.677

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Львівська обл., Львівський район, Львівська територіальна громада, м. Львів (станом на 01.01.2021), вулиця Орлика П. не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ЛЬВІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЬВІВАВТОДОР" (05523814)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
ЦЮНЯК МИКОЛА МИХАЙЛОВИЧ (АР 015052, АЕ 005432, АР 021191, АТ 011861)
Відповідальний експерт З питань енергозбереження
ЯКИМІВ ЄВГЕНІЙ МИКОЛАЙОВИЧ (АЕ 005237, АР 009438)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки
Синельніков Сергій Дмитрович (АЕ 005020, АЕ 004446, АЕ 007149, АЕ 004419)
Відповідальний експерт З питань охорони праці
З питань експлуатаційної безпеки
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
СИДОР НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА (АЕ 004924)
Відповідальний експерт З питань екології
З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
Мандрига Олег Романович (АЕ 006438, АЕ 003217)
Відповідальний експерт З питань міцності, надійності, довговічності
Зіньків Андрій Богданович (АР 010475, АЕ 005262, АР 018965)
Головний експерт проекту З питань експертизи проектної документації доріг
КОЗУБ ВАСИЛЬ ВЯЧЕСЛАВОВИЧ (АЕ 007499, АЕ 005547)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:2755-6951-7559-9251
Орган, що видав
ЛЬВІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНСТИТУТ ПРОСТОРОВОГО РОЗВИТКУ" (30051908)
Вид будівництва
Реконструкція
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Проектні роботи
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
проект (П)
Код ДКБС
2112.1 Вулиці та дороги міст і населених пунктів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Замовник
Дата договору на розробку документації
21.03.2023
Номер проектної документації
22.11.013.М.СТС
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

 

Замовник проекту:

Львівське комунальне підприємство «Львівавтодор»

 

79035, Україна, Львівська обл., м. Львів, вул. Пасіки Галицькі,7 тел./факс (032) 270-41-66

Проектна організація:

ЛКП «Інститут просторового розвитку»

Юридична адреса проектної організації:

Україна, Львівська область, 79008, м. Львів, вул. Смольського 4, 2-й поверх

Керівник

Директор Білинський Р.Я.

Головний інженер проекту:

Чайко А.А.(кваліфікаційний сертифікат серія АР №019096, дата видачі 10.02.2022р.)

 

Вихідні дані, копії:

 

-

Завдання на коригування «Реконструкція вул. Пилипа Орлика» у м. Львові. Коригування», затвердив директор Львівського комунального підприємства «Львівавтодор» М. В. Власюк 21.08.2023р.

-

Розрахунок класу наслідків (відповідальності) для об’єкту реконструкції – СС2

-

Ухвала №1973 від 31.12.2021р. Львівської міської ради «Про внесення змін до розподілу коштів бюджету розвитку бюджету Львівської міської територіальної громади на 2022 рік»

-

Рішення №1081 від 11.11.2022р. Львівської міської ради «Про виконання додаткових робіт в межах реконструкції вул. Пилипа Орлика»

-

Рішення №723 від 02.08.2019р. виконавчого комітету Львівської міської ради №723 від 02.08.2019р. «Про надання функції замовника ЛКП «Львівавтодор» на проектування, будівництво та реконструкцію об’єктів вулично-дорожньої мережі м. Львова».

-

Технічні умови ПАТ «Укртелеком» №46-3191 від 06 вересня 2019 року. «На розробку проекту «Реконструкція вул. Пилипа Орлика»

-

Технічні умови Департаменту патрульної поліції №17672/41/12/02-2019 від 23.08.2019р. на розроблення проекту організації дорожнього руху об’єкту «Реконструкція вул. Пилипа Орлика»

-

Лист ЛКП «Львівтеплоенерго» №15-10190вих. від 15.08.2019р. щодо відсутності на об’єкті теплової мережі, яка належить ЛКП «Львівтеплоенерго»

-

Технічні умови ЛКП «Львівсвітло» №1903/03 від 12.05.2019р. на виконання проектно-кошторисної документації для об’єкту «Реконструкція вул. Пилипа Орлика» у м.Львові. Зовнішнє освітлення.

-

Лист №06-07-вих-5911 від 01.09.2022р. КНП «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» (стосовно умов проектування лінії штучного освітлення)

-

Лист з технічними вимогами ПрАТ «Львівобленерго» №277.115-4840 від 19.08.2019р.

-

Технічні умови ПАТ «Львівгаз» №790-ТУр-1473-0819 від 13.08.2019р. на реконструкцію системи газопостачання обєкта, приєднаного до ГРМ

-

Технічні умови ЛКП  «Львівводоканал» №ТУ-Вд479-19 від 28.08.2019р. на проектування мереж водопроводу та каналізації для обєкту: «Реконструкція вул. Пилипа Орлика».

-

Експертний звіт №138.1298.20/1408 від 27.03.2020р. щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Реконструкція вул. Пилипа Орлика» у м.Львові» (ДП «Західний експертно-технічний центр Держпраці»)

-

Експертний звіт №404.4863.22 від 13.10.2022р. щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Реконструкція об’єктів благоустрою для забезпечення доступу маломобільних груп населення та з влаштуванням автостоянки і додаткового заїзду на території КНП «1 територіальне медичне об’єднання м. Львова» (ДП «Західний експертно-технічний центр Держпраці»)

 

Склад проекту:

 

1.   Пояснювальна записка (Том №1).

2.   Топографо-геодезичні вишукування (Том №2).

3.   Інженерно-геологічні вишукування (Том №3).

4.   Дорожня частина (Том №4).

5.   Електроосвітлення зовнішнє (Том №5).

6.   Зовнішній водопровід та каналізація (Том №6).

7.   Електротехнічні рішення (Том №7).

8.   Проект організації будівництва (Том №8).

9.   Оцінка впливів на навколишнє середовище (ОВНС) (Том №9).

10.  Кошторисна частина (Том №10).

 

Проектні рішення

(внаслідок коригування)

 

№ п/п

Найменування

Од.

вим.

Показники

До кори-гування

Після кори-гування

1.

Довжина проєктованої ділянки

м

989

1010

2.

Ширина проїжджої частини

м

7-11,4

9,7-12,5

3.

Ширина тротуару

м

1,5-4,0

1,5-4,0

4.

Ширина смуг руху транспорту

м

3,0-3,6

3,0-3,6

5.

Кількість смуг руху

шт.

2

2

6.

Ширина велосипедних смуг

м

1,85-2,35

1,5-2,35

7.

Загальна кількість машино-місць на тимчасових стоянках

шт.

104

87

8.

Загальна площа покриття, в тому числі:

м²

25856,5

32892,55

8.1.

ТИП 1-2 (проїзна частина)

Асфальто-бетон h=15 см

м²

11605,7

10867,6

8.2.

ТИП 3 (бічні заїзди з ФЕМ)

ФЕМ h=8 см

м²

180,5

153,149

8.3.

ТИП 4 (пандуси)

ФЕМ h=8 см

м²

522,9

522,9

8.4.

ТИП 5 (паркувальні місця)

ФЕМ h=8 см

м²

1655,7

1255,8

8.5.

ТИП 6 (тротуари)

ФЕМ h=6 см

м²

5724

5610,5

8.6.

ТИП 7 (велосипедна доріжка через зупинку громадського транспорту)

Асфальто-бетон h=5 см

м²

35

33,4

8.7.

ТИП 8 (сміттєвий майданчик)

Бетон h=5 см

м²

16

16

8.8.

ТИП 9 (майданчик для паркування)

Асфальто-бетон h=10 см

м²

-

210

8.9.

ТИП 10 (майданчик для паркування)

Асфальто-бетон h=10 см

м²

-

980

8.10.

ТИП 11 (пішохідні доріжки)

ФЕМ h=6 см

м²

-

1002,5

9.

Площа під газонами

м²

6116,7

12240,7

10.

Підпірні стіни

м. п.

10

10

11.

Сходи (бетонні)

м. п.

-

8

12.

Бортові камені, в тому числі:

м. п.

6864

8313

12.1.

БР 100.30.18

м. п.

3209

3913

12.2.

БР 100.60.20

м. п.

263

-

12.3.

БР 100.20.8

м. п.

3392

4400

13.

Магістральні водопроводи на ділянці, в тому числі:

м. п.

571,5

571,5

13.1.

Ø315x18,70 мм

м. п.

497,5

497,5

13.2.

Ø200x11,90 мм

м. п.

24,0

24,0

13.3.

Ø160x9,50 мм

м. п.

18,0

18,0

13.4.

Ø50x9,5 мм

м. п.

19,0

19,0

13.5.

Ø32x2,0мм

м. п.

13,0

13,0

14.

Довжина мереж дощової каналізації, в тому числі:

м. п.

532

564

14.1.

Ø1000мм

м. п.

263

278,0

14.2.

Ø500мм

м. п.

-

15,0

14.3.

Ø400мм

м. п.

-

62,0

14.4.

Ø300мм

м. п.

-

45,0

14.5.

Ø200мм

м. п.

269,0

0

14.6.

Ø160мм (дренажна каналізаційна система)

м. п.

0

164,0

15.

Лінії штучного освітлення

м

1932

2384

16.

Дорожні знаки

шт.

146

225

17.

Дорожня розмітка

м²

673,4

759,23

18.

Пішохідне огородження, в тому числі:

м. п.

106

470

18.1.

ТИП 1 (пішохідне огородження)

м. п.

106

56

18.2.

ТИП 2 (поручні)

м. п.

-

414

19.

Елементи благоустрою, в тому числі:

шт.

432

958

19.1.

Смітники

шт

0

33

19.2.

Велосипедні стійки

шт

4

9

19.3.

Лавки

шт

0

20

19.4.

Обмежувальні стовпці

шт

77

353

19.5.

Дерева

шт

46

99

19.6.

Кущі

шт

305

444

20.

Тривалість будівництва

міс.

16,6

20,6

21.

Тривалість експлуатації

рік

˃10

 

Керуючись Завданням на коригування по об’єкту «Реконструкція вул. Пилипа Орлика» у м. Львові. Коригування», а також фактичним опрацюванням робочого проекту, коригування здійснюється у наступному:

 

·         зміна у розташуванні (межах) об’єкта, яка пов’язана з долученням до об’єкта «Реконструкція вул. Пилипа Орлика» у м. Львові (Експертний звіт №138.1298.20/1408 від 27.03.2020р.) іншого об’єкта «Реконструкція об’єктів благоустрою для забезпечення доступу маломобільних груп населення та з влаштуванням автостоянки і додаткового заїзду на території КНП «1 територіальне медичне об’єднання м. Львова» (Експертний звіт №404.4863.22 від 13.10.2022р.). За результатами даного долучення, а також внаслідок коригування (оптимізації) проектованих елементів, має місце збільшення проектованої протяжності обєкта (+21м)

 

·         зміна у площах та, частково, конструкціях проектованих типів покриттів, а також зміна їх нумерації, а також вилучення з робочого проекту попередньо проектованого бортового каменю БР 100.60.20 з коригуванням проектованої протяжності бортових каменів БР 100.30.18 та БР 100.20.8;

 

·     зміна проектованої протяжності каналізаційних мереж (+32м), що викликано проектними коригуваннями та введенням у робочий проект каналізаційної мережі К2.

 

Динаміка зміни протяжності мережі:

-      збільшення протяжності комунікацій Ø1000мм (+15м);

-      введення у робочий проект комунікацій Ø500мм (+15м);

-      введення у робочий проект комунікацій Ø400мм (+62м);

-      введення у робочий проект комунікацій Ø300мм (+45м);

-      виведення з робочого проекту комунікацій Ø200мм -269м);

-      введення у робочий проект комунікацій Ø160мм (дренажна каналізаційна система) (+164м).

 

·     уведення у робочий проект елемента проектування: сходи монолітні (+8м);

 

·     зміна протяжності проектованої лінії штучного освітлення (+452м) зі збільшенням освітлювальних елементів та зміною конструктивних рішень щодо них;

 

·     введення у робочий проект нових малих архітектурних форм (+33шт смітників, +20шт лавок), зміна кількості раніше проектованих малих архітектурних форм: велостійок (+5шт), обмежувальних стовпців (+276шт); зміна кількості раніше проектованих елементів озеленення: дерев (+53шт), кущів (+139шт);

 

·     зміна у організації дорожнього руху об’єктом шляхом збільшення та зміни проектованих знаків дорожніх (+79шт) та розмітки дорожньої (+85,83 м²);

 

·     зміна у проектованому пішохідному огородженні (-50м) та введення додаткового елемента проектування: поручні (+414м);

 

·     зміна у кошторисній частині робочого проекту.

 

 

 

 

План розташування

(зміни відбулись за рахунок проектних коригувань та долучення до проекту нових проектованих площ на території КНП «1 територіальне медичне об’єднання м. Львова»)

 

Територія, на якій планується реконструкція вул. Пилипа Орлика розташована у Шевченківському районі міста Львова. Проектований обєкт пролягає з півдня на північ, від вулиці Гетьмана мазепи та повертає з заходу на схід до вулиць Івана Миколайчука та Щурата. Автомобільний рух вулицею (обєктом) здійснюється в обох напрямках.

Поблизу перехрестя вулиці Пилипа Орлика з вулицею Гетьмана Мазепи розміщені об’єкти громадської присутності (ринок, торгові центри, магазини, заклади з надання побутових послуг та ін.).

 

Крім того, біля об’єкту  перебувають:

 

·     житлова забудова у 9 поверхів (ліворуч та праворуч, вздовж протяжності обєкта);

·     комунальна міська дитяча клінічна лікарня (парна сторона вулиці);

·     клінічна лікарня швидкої медичної допомоги (парна сторона вулиці);

·     офісні приміщення (парна сторона вулиці);

·     замарстинівський парк (непарна сторона вулиці);

·     гаражний кооператив (непарна сторона вулиці).

 

Вулиця Пилипа Орлика є важливою транспортною артерією сполучення між адміністративними районами м. Львова а також важливим шляхом сполучення з житловими вулицями: Щурата, Джона Леннона, Івана Миколайчука та Голосківським цвинтарем.

 

За результатами коригування, до об’єкта, що коригується та розташовується на вулиці Пилипа Орлика, долучаються площі КНП «1 територіальне медичне об’єднання м. Львова» (в частині улаштування автостоянки, додаткового заїзду та пішохідної зони) що розташовується на вказаній вулиці, які  забезпечують транспортно-пішохідне сполучення між інфраструктурними спорудами КНП «1 територіальне медичне об’єднання м. Львова».

 

Основні проектовані заходи з реконструкції вулиці Пилипа Орлика передбачають:

 

ü  розширення проїзної частини (7-11,4м) з улаштуванням асфальтобетонного покриття;

ü  опорядкуваня зїздів до житлової забудови та прилеглих територій;

ü  облаштування місць для паркування автотранспортних засобів;

ü  влаштування тротуарів шириною 1,5-4,0м;

ü  заміна існуючих підземних комунікацій;

ü  улаштування сучасних ліній зовнішнього освітлення.

 

Дорожній одяг

(зміна у площах та, частково, конструкціях проектованих типів покриттів, а також зміна їх нумерації )

(Аркуші №№8, 9, 10, 11, 12, 13,14, 15, 16, 17, 18, 19, 20,  «Конструктивні поперечні профілі»)

 

Під час проектування конструкцій дорожнього одягу враховано положення чинних стандартів і норм на дорожньо-будівельні матеріали і вироби.

 

Проектом передбачене улаштування твердого покриття з наступною конструкцією, у відповідності до проектованих Типів:

 

Назва конструктивного шару/покриття

Товщина (см)

ТИП 1 Проїзна частина

ПК 00+00-00+90; ПК 06+56-ПК10+10.

Загальна товщина проектованої дорожньої конструкції:

55,0

Ущільнений грунт

-

Геотекстиль Геотекстиль S16NW

-

Підстилаючий піщаний шар

15,0

Геогратка (типу «PolGrid BX 40/40»)

-

Щебенево-піщана суміш С-5 оброблена цементом М40

25,0

Розлив бітумної емульсії (ЕКШ-60) 1л/м²

 

Композит для армування асфальтобетону на тонкій підложці оброблений бітумом

-

Нижній шар асфальтобетонного покриття АСГ. Др.Щ.А.НП.II. БНД60/90)

10,0

Розлив модифікованої бітумної емульсії (ЕКШ-60) 0,6л/м²

-

Щебенево-мастичний асфальтобетон (ЩМА15)

5,0

ТИП 2 Проїзна частина

ПК 00+90-ПК 10+10

Загальна товщина проектованої дорожньої конструкції:

78,0

Ущільнений грунт

-

Геотекстиль S16NW

-

Підстилаючий піщаний шар

15,0

Щебенево-піщана суміш С-5

28,0

Геогратка (типу «PolGrid BX 40/40»)

-

Щебенево-піщана суміш С-5 оброблена цементом

20,0

Розлив бітумної емульсії (ЕКШ-60) 1л/м²

 

Композит для армування асфальтобетону на тонкій підложці оброблений бітумом

-

Нижній шар асфальтобетонного покриття АСГ. Др.Щ.А.НП.II. БНД60/90)

10,0

Розлив модифікованої бітумної емульсії (ЕКШ-60) 0,6л/м²

 

Щебенево-мастичний асфальтобетон (ЩМА15)

5,0

ТИП 3 Бічні заїзди (ФЕМ)

ПК 01+28.30; ПК 01+35.65; ПК 01+82.60.

Загальна товщина проектованої дорожньої конструкції:

52,0

Ущільнений грунт

-

Підстилаючий та вирівнюючий шар з піску

15,0

Щебенево-піщана суміш С-5

25,0

Цементно-піщана суміш (1:3)

4,0

Фігурні елементи мощення (ФЕМ)

8,0

ТИП 4 Пандус

ПК 01+01.35; ПК 01+01.80; ПК 02+43.50; ПК 05+86.90; ПК 06+53.20; ПК 08+83.40; ПК 09+58.10; ПК 09+72.

Загальна товщина проектованої дорожньої конструкції:

67,0

Ущільнений грунт

-

Підстилаючий та вирівнюючий шар з піску

15,0

Щебенево-піщана суміш С-5

25,0

Бетонна стяжка (В15)

15,0

Цементно-піщана суміш (1:3)

4,0

Фігурні елементи мощення (ФЕМ)

8,0

ТИП 5 Паркувальні місця

ПК 00+78.25-ПК 00+90.25; ПК 01+47.40-ПК 02+27.15; ПК 02+45.50-ПК 05+15.80; ПК 05+33.85-ПК 06+08.10.

Загальна товщина проектованої дорожньої конструкції:

48,0

Ущільнений грунт

-

Підстилаючий та вирівнюючий шар з піску

15,0

Щебенево-піщана суміш С-5

20,0

Цементно-піщана суміш (1:3)

5,0

Фігурні елементи мощення (ФЕМ)

8,0

ТИП 6 Тротуари

ПК 00+00-ПК 10+10

Загальна товщина проектованої дорожньої конструкції:

30,0

Ущільнений грунт

-

Підстилаючий та вирівнюючий шар з піску

10,0

Щебінь фр.10-20мм

10,0

Цементно-піщана суміш (1:3)

4,0

Фігурні елементи мощення (ФЕМ)

6,0

ТИП 7 Велодоріжка

ПК 07+21.26- ПК 07+49.26

Загальна товщина проектованої дорожньої конструкції:

27,0

Ущільнений грунт

-

Підстилаючий та вирівнюючий шар з піску

10,0

Щебенево-піщана суміш С-7

12,0

Розлив бітумної емульсії (ЕКШ-60) 0,5л/м²

-

Асфальтобетонне покриття АСГ Пщ.Щ.А.НП.І 60/90

5,0

ТИП 8 Сміттєвий майданчик

ПК 01+21.60

Загальна товщина проектованої дорожньої конструкції:

35,0

Ущільнений грунт

-

Підстилаючий та вирівнюючий шар з піску

10,0

Щебінь фр. 20-40мм

20,0

Бетон (В15)

15,0

ТИП 9 Майданчик для паркування

ПК 03+35.00-ПК 03+48.35

Загальна товщина проектованої дорожньої конструкції:

65,0

Ущільнений грунт

-

Підстилаючий та вирівнюючий шар з піску

20,0

Щебінь фр.40-70мм

20,0

Щебенево-піщана суміш С-7 оброблена цементом

15,0

Розлив бітумної емульсії (ЕКШ-60) 1,0л/м²

-

Нижній шар асфальтобетонного покриття АСГ. Др.Щ.А.НП.II. БНД60/90)

5,0

Розлив модифікованої бітумної емульсії (ЕКШ-60) 0,6л/м²

-

Верхній шар асфальтобетонного покриття АСГ. Др.Щ.А.НП.II. БНД60/90)

5,0

ТИП 10 Майданчик для паркування

ПК 03+48.35-ПК 04+20.90

Загальна товщина проектованої дорожньої конструкції:

20,0

Існуюча щебенева основа hсер.=10 см

-

Щебенево-піщана суміш С-7 оброблена цементом

10,0

Розлив бітумної емульсії (ЕКШ-60) 1,0л/м²

-

Нижній шар асфальтобетонного покриття АСГ. Др.Щ.А.НП.II. БНД60/90)

5,0

Розлив модифікованої бітумної емульсії (ЕКШ-60) 0,6л/м²

-

Верхній шар асфальтобетонного покриття АСГ. Др.Щ.А.НП.II. БНД60/90)

5,0

ТИП 11 Пішохідна доріжка

ПК 02+56.20-ПК 04+98.20

Загальна товщина проектованої дорожньої конструкції:

30,0

Ущільнений грунт

-

Підстилаючий та вирівнюючий шар з піску

10,0

Щебінь фр.5-20мм

10,0

Цементно-піщана суміш (1:3)

4,0

Фігурні елементи мощення (ФЕМ)

6,0

 

Улаштування проектованих каменів бортових (БР 100.30.18, БР100.20.8), передбачене на бетонну основу (Аркуш №19 «Конструктивні рішення»).

 

Каналізація та водопостачання

(зміна у проектованих елементах та протяжності каналізаційних комунікацій. Динаміка змін у проектованій системі водопостачання залишається незмінною)

 

Технічні умови ЛКП  «Львівводоканал» №ТУ-Вд479-19 від 28.08.2019р. на проектування мереж водопроводу та каналізації для об’єкту: «Реконструкція вул. Пилипа Орлика».

 

Водовідведення дощових та талих вод з території об’єкта здійснюється за рахунок поздовжніх та поперечних профілів з направленням водних мас у каналізаційну мережу (див. Том №4 Аркуш №5 «Поздовжній профіль», Аркуші №№.6, 7 «План організації рельєфу», Аркуші №№8-20 в частині проектованих поперечних ухилів проектованого покриття.

Проектування дощової каналізації викладене у Томі «Зовнішній водопровід та каналізація», який є невід’ємною частиною проекту.

«План з мережами водопостачання та каналізації» погоджено з власниками підземних комунікацій, які перебувають на проектованому обєкті (Аркуш  №4)

Поздовжні профілі В1, К0, К2 володіють нормативними ухилами, які дозволяють здійснювати належний водотік (Аркуші №№ 7-15, 19)

 

Розташування люків комунікаційних колодязів передбачене:

 

ü  проїзна частина та тротуари: в рівні з дорожнім покриттям;

ü на незабудованій території: 70-15мммм вище рівня землі з передбаченням відмостки шириною 1,0м з ухилом від кришки люка.

 

Деталювання колодязів,  таблиці проектованих колодязів та специфікації обладнання, виробів і матеріалів до мереж В1, КО, К2  викладені на Аркушах №№ 20-22, Аркуші №№1-6 (специфікації).

 

Поздовжні та поперечні профілі

 

Поздовжній профіль обєкта характеризується наступними показниками:

(Аркуш №5 «Поздовжній профіль»)

 

Назва показника

Од. виміру

Величина

1

Проектна лінія поздовжнього профілю

увязана з існуючим рельєфом

2

Максимальний поздовжній похил

78,06

3

Мінімальний поздовжній похил

7,44

4

Радіуси вертикальних кривих

м

⁓ 1500

5

Радіуси кривих у плані

м

95

м

100

м

400

м

1000

 

Поперечний профіль характеризується наступними показниками

 (Аркуші №№8-20:  «Конструктивні поперечні профілі»)

 

Назва показника

Од. виміру

Величина

Проїзна частина

1

Тип профілю

двоскатний

2

Поперечні ухили

25

3

Ширина проїзної частини

м

7-11,4

4

Бордюрний камінь (БР100.30.18)

ліворуч/праворуч

Пішохідна зона, місця для паркування

1

Тип профілю

односкатний

2

Поперечні ухили

20

4

Ширина тротуару

м

1,5-4,0

5

Ширина місць для паркування

м

2,5-3,5

6

Бордюрний камінь (БР100.30.18; БР100.30.18 )

ліворуч/праворуч

 

Підпірні стінки

(у конструктиві та фізичних показниках змін не відбулось)

(Аркуш№ 22 «Конструкція підпірної стінки»)

 

Проектом «Реконструкція вул. Пилипа Орлика» у м. Львові передбачене улаштування залізобетонної підпірної стінки:

 

Назва матеріалу

Марка матеріалу

Фізичні характеристики

1

Бетон

С16/20

 

2

Арматура (шпилька)*

А400С

8шт

ᴓ 8мм

L=112,5мм (одного елемента)

3

Арматура (стержні)**

А400С

ᴓ 10мм

ᴓ 12мм

LΣ=569,3мп

 

ü  Проектована висота підпірної стінки (від підошви до верху): 2000мм

в тому числі надземна частина споруди:

-              лицева сторона: h=1000мм;

-              зворотна сторона: h=⁓150мм.

ü  Ширина підпірної стінки: 400мм.

ü  Підстилаючий щебеневий шар під з/б підошву підпірної стінки: 100мм.

ü  Залізобетонна підошва підпірної стінки: h=200мм; L=900мм.

ü  Зворотна засипка підпірної стінки (тильна пазуха): h=1800мм*

 

*Зворотна засипка тильної пазухи:

-      пісок природній (h=0,7м);

-      щебінь фр.20-40мм (h=0,2м);

-      щебінь фр.40-70мм (h=0,3м);

-      щебінь фр.20-40мм (h=0,2м);

-      насипний грунт.

 

Проектними рішеннями, у шарі засипки з щебеню фр.40-70мм (h=0,3м), передбачене улаштування дренуючої труби ПВХ ᴓ 110мм.

Між конструкцію дренуючої засипки тильної пазухи підпірної стінки та грунтом, передбачене улаштування шару з геотекстилю.

 

Сходи монолітні

(елемент, який введений у робочий проект внаслідок коригування)

(Аркуш №20 в частині проектованого конструктиву монолітних сходів)

 

Робочим проектом передбачене улаштування пішохідних монолітних бетонних сходів, які сполучають територію майданчика для паркування  з пішохідною зоною обєкта.

Монолітну конструкцію проектованого елемента h=20см передбачено виконати з бетону (С20/25), який вкладається на щебеневу основу фр. 5-0мм h=10см. Товщина упорної частини сходів (у місці сполучення з майданчиком для паркування) становить 80см, у місці сполучення сходів з пішохідною зоною, товщина проектованої  конструкції - 30см

 

Електроосвітлення зовнішнє та електротехнічні рішення

(зміна у протяжності проектованих ліній та зміна у елементах проектування даних мереж)

Том №5 «Електроосвітлення зовнішнє»

Технічні умови ЛКП «Львівсвітло» від 12.05.2019р. на виконання проектно-кошторисної документації для об’єкту «Реконструкція вул. Пилипа Орлика» у м. Львові. Зовнішнє освітлення.

 Лист №06-07-вих-5911 від 01.09.2022р. КНП «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» (стосовно умов проектування лінії штучного освітлення)

Електроосвітлення зовнішнє

 

Ступінь надійності електропостачання – III

Напруга в шинах джерела живлення ⁓ 220/380В

Розрахункове навантаження – 5,0 кВт

Річне споживання електроенергії – 10,5 тис. кВт. г

 

План розташування приладів та мереж зовнішнього електроосвітлення зображений на Аркушах №№2, 3, 4  розділу «Електроосвітлення зовнішнє»

Проектними рішеннями по улаштуванню зовнішнього електроосвітлення передбачено улаштування оцинкованих опор електроосвітлення наступних типів::

 

-      опори оцинковані h=9м, обладнані: кронштейнами одинарними К1/1,5/1076мм, світильниками Izulim-2»), увідними щитками; з улаштуванням на залізобетонні фундаменти 80800х1600мм;

-      опори оцинковані h=8м, обладнані: кронштейнами одинарними WPS 1/1,5/1276мм, світильниками Schreder»: 394862 Avento 1), увідними щитками на 1 запобіжник; з улаштуванням на залізобетонні фундаменти 430х430х1500мм;

-      опори оцинковані h=7м, обладнані: кронштейнами одинарними WPS 1/1,5/1276мм та подвійними WPD 1/1,5/1276мм, світильниками Schreder»: 394862 Avento 1, 3412722 Avento S, 409082 Avento 1, 412722 Avento S,   411952 Avento S, TECEO S 5144 Zebra left ), увідними щитками на 1 та 2 запобіжники; з улаштуванням на залізобетонні фундаменти 430х430х1200мм;

-      опори оцинковані h=5м, обладнані: світильниками Schreder 336212 Aresa 2»), увідними щитками на 1 запобіжник; з улаштуванням на залізобетонні фундаменти 300х300х1000мм;

-      опори оцинковані h=4м, обладнані: світильниками Schreder 336212 Aresa 2»), увідними щитками на 1 запобіжник; з улаштуванням на залізобетонні фундаменти 300х300х1000мм;

-      опори оцинковані h=3.5м, обладнані: світильниками Izulim-2»), увідними щитками; з улаштуванням на залізобетонні фундаменти 60600х1200мм;

 

Електрична принципова схема шафи керування освітленням наведена на Аркуші №7.

Вузли переходу та кабельні пересічення кабельних ліній в землі, наведені на окремих Аркушах Тома №5.

 

Прокладання лінії штучного освітлення виконується кабелями марки АВВГ 4х35мм², 4х25мм² в траншеях в поліетиленових трубах. Проектом передбачено встановлення шафи керуванням вуличним освітленням та приєднання її до існуючої мережі освітлення. Для підключення світильників передбачено встановлення комутаційних коробок з запобіжниками. Підключення світильників виконується за допомогою кабелів марки ВВГнг-3х1,5 (L,N,PE), що прокладаються в опорі. Напруга живлення світильників – 220В. Проектом передбачено виконання заземлення проектованої шафи керування вуличними освітленням, корпусів опор та конструктивних елементів світильників. Корпуси проектованих опор приєднуються до РЕN провідника лінії освітлення.    

       

Електротехнічні рішення

 

З метою безпечного проходження електричних кабелів під проїзною частиною, проектними рішеннями передбачене улаштування відповідних футлярів (обойма на шість кабелів) з бетону дрібнозернистого С15/20, які передбачено влаштовувати на піщану основу h=10 см («Схема улаштування футлярів» наведена на Аркуші №4 «Електротехнічних рішень»)

 

 

Озеленення та елементи благоустрою

(зміни відбулись шляхом введення у робочий проект окремих малих архітектурних форм, зміни кількості раніше проектованих, зміна у кількості раніше проектованих елементів озеленення)

(Аркуші №№ 21, 23, 24 в частині проектованих елементів благоустрою та озеленення»)

 

Проектовані заходи з озеленення проектованого обєкту є наступними:

-      висаджування дерев (платан західний, горобина звичайна плакуча).

-      висаджування багаторічних кущів (кизильник горизонтальний, чубушник вінечний, бузок звичайний, горобинник горобинолистий, бирючина звичайна);

-      улаштуванння газонів травяних (з додаванням землі рослинної)

 

Проектом реконструкції об’єкта передбачене улаштування  наступних малих архітектурних форм:

-      улаштування зупинки громадського транспорту полегшеного типу (з улаштуванням стійок автопавільйону на бетонні фундаменти);

-      антипаркувальні стовпчиків, які влаштовуються на бетонний фундамент;

-      велостійки, біля вїзду у лікарню, з улаштуванням на бетонний фундамент;

-      улаштування смітників, які влаштовуються на бетонний фундамент;

-      улаштування лавок з улаштуванням опорних частин на бетонний фундамент.

 

Проектом передбачене укріплення земляних відкосів шляхом улаштування прошарку суцільного перерізу з нетканого синтетичного матеріалу в земляному полотні (протиерозійний геоматеріал типу «Polymat»)

 

Доступність маломобільних груп населення

(змін не відбулось)

 

Проектом передбачене виконання комплексу заходів щодо забезпечення доступності маломобільних груп населення, а саме:

 

Тактильна плитка

 

На підходах до пішохідних переходів запроектоване улаштування тактильної плитки з поздовжніми рифами, перпендикулярно до напрямку тротуару, шириною 0,6м та на відстані більше 3м від тактильної плитки з круглими рифами, яка починається перед пішохідними переходами на відстані не менше 0,8м. Дані смуги з’єднуються між собою рядом тактильної плитки з поздовжніми рифами  шириною 0,3м.

Для скерування осіб с порушенням зору на пішохідні переходи, проектом передбачене перпендикулярних, відносно транзитного тротуару, лінії тактильної плитки з поздовжніми рифами  (перших 1,2м – у два ряди, решта – в один ряд), яка закінчується лінією тактильної плитки з круглими рифами перед пішохідним переходом

На зупинках громадського транспорту влаштовується смуга з тактильної плитки з круглими рифами шириною 0,6м (починається перед краєм посадкового майданчика на відстані не менше 0,8м). До даної смуги також влаштовуються дві смуги для скеруванням осіб з порушенням зору.

 

Покриття тротуарів

 

Покриття – рівне, без різних перепадів рельєфу. Проектна товщина швів між плитками – не більше 0,015м

 

Висота бортового каменю

 

Висота бортового каменю в місцях перетину тротуарів із проїзною частиною, а також перепад бордюрів, що прилягають до шляхів пішохідних потоків, становлять 0,025м.

 

Місця паркування

 

На відкритих індивідуальних стоянках автомобільного транспорту виділено 10% місць для транспорту маломобільних груп населення. Дані місця для паркування запроектовано позначити відповідними знаками дорожніми.

 

Організація дорожнього руху

зміна у організації дорожнього руху обєктом шляхом збільшення/зміни проектованих знаків дорожніх та розмітки дорожньої, а також введення у нового елемента проектування (поручні)

 

Аркуш №21 в частині улаштування пішохідного огородження,Аркуші №№25, 26 в частині організації дорожнього руху

 

Технічні умови Департаменту патрульної поліції №17672/41/12/02-2019 від 23.08.2019р. на розроблення проекту організації дорожнього руху об’єкту «Реконструкція вул. Пилипа Орлика»

 

Проектом реконструкції вулиці Пилипа Орлика у м. Львові передбачене улаштування наступних елементів регулювання дорожнього руху:

 

Назва елементу регулювання

Шифр елемента регулювання

1

Розмітка дорожня

1.1

2

1.5

3

1.6

4

1.7

5

1.13

6

1.14.1

7

1.14.2

8

1.15

9

1.16.1

10

1.16.2

11

1.16.3

12

1.17.1

13

1.35

14

1.36

15

1.37

1

Знаки дорожні

(Типорозмір I)

 

1.4.6

2

1.4.7

3

1.11

4

1.32

5

1.33

6

1.34

7

2.1

8

2.3

9

3.34

10

5.38.1

11

5.38.2

12

5.38.1

13

5.42.1

14

5.43

15

5.44

16

5.45.1

17

5.45.2

18

7.2.1

19

7.6.1

20

7.8

21

7.9

22

7.17

1

Стійки знаків дорожніх

h=3,5м

С-КТр/53-М3,5 (СКМ 2.35)

2

h=4,5м

С-КТр/76-М4,5 (СКМ 3.45)

3

h=5,5м

С-КТр/102-М5,5 (СКМ 4.55)

4

h=6,0м

консоль

 

Улаштування стійок знаків дорожніх запроектовано здійснювати на бетонний фундамент (В15).

 

Проектом передбачене улаштування:

 

-      пішохідного огородження (СЗК-РМ-2.0), стійки якого передбачено влаштувати на бетонні фундаменти (С12/15) 0,3х0,3х0,5м, які, у свою чергу, влаштовуються на щебеневу основу (фр. 20-40мм);

-      запроектоване перильне огородження (поручні) стійки якого передбачено влаштувати на бетонні фундаменти (С12/15) 0,3х0,3х0,5м, які, у свою чергу, влаштовуються на щебеневу основу (фр. 20-40мм). Конструктив даного елементу запроектований з використанням труби (нержавіючої) Ø50мм

 

Охорона праці

 

Охорона праці забезпечується виконанням всіх проектних рішень при реконструкції вулиці Пилипа Орлика у м. Львові у відповідності до вимог діючого законодавства та нормативно-правових актів з охорони праці з метою забезпечення безпечних умов праці, попередження виробничого травматизму та професійних захворювань, а саме:

 

-      огородження ділянок робіт, де проводяться роботи з реконструкції, встановлення знаків безпеки, схеми руху транспорту і пішоходів; визначення зон постійно діючих чи потенційно-небезпечних факторів (поблизу не ізольованих струмопровідних частин установок, межі охоронних зон повітряних ліній електропередач, поблизу неогороджених перепадів висот більше 1,3м, складування матеріалів, переміщення машин, поблизу рухомих частин, в місцях прокладання підземних комунікацій); розміщення необхідних знаків, які вказують місця розміщення підземних комунікацій;

-      організація дорожнього руху в місцях проведення робіт, а також огородження місць роботи у темні години доби, обмеження швидкості руху біля будівельної ділянки;

-      освітлення у темний час доби будівельного майданчика, ділянки робіт, робочих місць, проїздів і підходів до них;

-      влаштування під’їзних шляхів та місць складування матеріалів, складування матеріалів по висоті згідно будівельних норм;

-      забезпечення перебування людей і пересувних транспортних засобів за межами зони можливого падіння вантажу при розвантажувальних роботах;

-      забезпечення заходів безпеки при роботі обладнання та транспортних засобів, розміщення будівельних машин з можливістю забезпечити простір, достатній для огляду робочої зони і маневрування за умови дотримання відстані безпеки поблизу незакріпленої виїмки, штабелів вантажів, устаткування;

-      розміщення і робота машин поблизу виїмок (котлованів, траншей) з незакріпленими укосами тільки за межами призми обвалення ґрунту на відстані, що визначається проектом; розроблення ґрунту біля діючих комунікацій при веденні земляних робіт дозволяється лише за допомогою лопат;

-      розташування ґрунту, який виймається з виїмки, за межами кромки виїмки на відстані, що забезпечує стійкість та не обвалення стінок виїмки;

-      для пересування працівників відстань між укосами котловану і спорудою не менше 0,6м;

-      виконання робіт технічно справним обладнанням та кваліфікованим персоналом, навченим та проінструктованим з питань охорони праці, технології робіт та пожежної безпеки;

-      організація виконання робіт згідно технологічних карт;

-      забезпечення працівників спецодягом, комплексом захисних засобів;

-      забезпечення ділянки робіт аптечкою для надання першої невідкладної допомоги, установкою для питної води, санітарно-побутовими приміщеннями (розміщення санітарно-побутових приміщень з розрахунком уникнення проходу працюючих через небезпечні зони – котловани, зони роботи будівельних машин і механізмів тощо);

Захист від шуму

 

Основні джерела шуму при реконструкції – будівельна техніка та будівельні інструменти. Рівні звукового тиску, рівні загальної вібрації від машин та механізмів, що використовуються при будівництві, регламентовані заводами – виготовлювачами, є в межах нормативних.

В рамках проекту реконструкції об’єкту при його експлуатації були враховані показники існуючої щільності забудови, які не допускають рух великогабаритних вантажних транспортів, окрім сміття прибиральної техніки. Дана дорога запроектована з максимальною віддаленістю від фасадів житлових будинків. Віконні прорізі заповнені метало пластиковими конструкціями з підвищеною шумоізоляцією. Форма будівель забезпечує власний акустичний захист за рахунок існуючих лоджій та балконів. Передбачено озеленення ділянки для зменшення техногенного шуму. За рахунок організації дорожнього руху (влаштування відповідних дорожніх знаків) передбачено обмеження швидкості руху

 

Безпека експлуатації (стосовно трьох груп ризиків ковзання, падіння, удари; опіки, електроудари, вибух; нещасні випадки як наслідок руху транспортного засобу) : поперечний похил вулиці запроектовано згідно будівельних норм та становить 20‰, а поздовжній 7,44-78,06‰, що в свою чергу унеможливлює ковзання пішоходів під час ожеледі або наявності на ній води. забезпечення гладкої поверхні в місцях пересування пішоходів без раптових малих змін у рівні, змін у слизькості та низьких перепонах (значення коефіцієнту зчеплення повинно бути не менше 0,5); запобігання падінню через спотикання або зачеплення в умовах слабкої видимості шляхом організації стандартного освітлення; ризик падіння після спотикання чи зачеплення мінімізується за рахунок влаштування безперервних тротуарів на примиканнях шляхом влаштування пандусів зі сторони проїзної частини, при раптових суттєвих змінах в рівні наявні отвори в них мають бути закриті сітками чи гратами; забезпечення відсутності ризику травмувань від гострих крайок бортового каменю за рахунок заокруглення радіусом 0,5м; для мінімізації ризиків електричних ударів від світлофору, сигналів переходу, змінних табло для повідомлень, датчиків руху, контрольного обладнання, обладнання лінії електропередачі та джерел енергії для дорожнього обладнання узгоджуються рівні ізоляції та автоматичні запобіжники, безпечні рівні напруги; для мінімізації виїзду транспортного засобу на тротуар передбачено влаштування бортового каменю висотою 15см над рівнем проїзної частини та влаштування декоративних каменів на зонах озеленення.

 

Вплив на навколишнє природне середовище

 

Вплив на навколишнє природне середовище.

Вплив на земельні ресурси: реконструкція вул.Пилипа Орлика в м. Львові проводититься в межах існуючої земельної ділянки автодороги та її червоних ліній. У відповідно до п.4 ст.34 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", реконструкція, нове будівництво об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури відповідно до містобудівної документації на замовлення органів державної влади чи органів місцевого самоврядування на відповідних землях державної чи комунальної власності  можуть здійснюватися за відсутності документа, що засвідчує право власності чи користування земельною ділянкою. Додаткового залучення земельних ресурсів не передбачається.       Проектом не передбачається зайняття родючого шару ґрунту.

Вплив на водні ресурси: проектними рішення передбачено заміну водопровідних мереж згідно технічних умов  №ТУ-Вд479-19 від 28.08.2019 року виданих ЛМКП „Львівводоканал”. Негативного впливу на водне середовище під час експлуатації реконструкція вул.Пилипа Орлика в м. Львові   не передбачається.

Можливе забруднення поверхневих і підземних вод: Відведення дощових стоків від об’єкту що проектуються передбачаеться до існуючих мереж міської липневої каналізації згідно технічних умов  №ТУ-Вд479-19 від 28.08.2019 року виданих ЛМКП „Львівводоканал” виданих ЛМКП „Львівводоканал”.

Вплив на атмосферне повітря: За данними матеріалів ОВНС при експлуатації проектованих автостоянок в атмосферу виділяються наступні забруднюючі речовини: оксиди азоту, оксид вуглецю, аміак, діоксид сірки, вуглеводнi насичені С1219, метан,  речовини у вигляді суспендованих твердих, діоксид вуглецю.

      Валові викиди забруднюючих речовин в повітряне середовище складають 0,040г/с, 1,041т/рік.

       За даними розрахунку забруднення атмосфери, виконаного за програмою «ЕОЛ 2000 [h]» версія 4.0. Утіліта «Показник ризику», максимальні приземні концентрації забруднюючих речовин з врахуванням фонового забруднення атмосфери не будуть перевищувати ГДК для повітря населених пунктів і складатимуть: по оксиду азоту 0,34ГДК, по оксиду вуглецю 0,57ГДК, по діоксиду сірки 0,0,054ГДК, по вуглеводнях граничних С1219 0,43ГДК, по твердих суспендованих частинах 0,34ГДК, по інших речовинах розрахунок не проводився за недоцільністю.

Вплив на мікроклімат: Локальне підвищення температури повітря, температури природних  водних об’єктів, вологості повітря не очікується. Сприяння місцевому туманоутворенню, зниженню сонячної інсоляції певної території не очікується.       

Вплив на флору: капітальний ремонт об’єкту не вносить негативного впливу на ландшафт території, розвиток флори та фауни. Об’єкти природно-заповідного фонду на ділянці будівництва відсутні.

Вплив на фауну:  Спорудження   і   експлуатація  об'єкту   не   пов'язані   з   можливим  погіршенням умов існування цінних видів фауни.

Вплив на території та об'єкти природно-заповідного фонду України:     Запроектований об'єкт, включаючи його інженерні комунікації, не розміщується у межах  територій та об'єктів ПЗФ. Запроектований об'єкт не розміщується на території перспективній для заповідання.

Вплив на соціальне середовище: капітальний ремонт дворів, внутрішньо квартальних доріг, тротуарів не призведе до погіршення умов життєдіяльності місцевого населення.

Вплив на техногенне середовище: капітальний ремонт і експлуатація об'єкту проектування не впливатиме на промислові, сільськогосподарські та житлово-цивільні об’єкти, наземні та підземні споруди, соціальну організацію території, пам’ятники архітектури, історії, культури та інші елементи техногенного середовища, оскільки вони знаходяться поза зоною впливу наближених об’єктів.

Виробничі та господарсько-побутові відходи та їх вплив на довкілля: В процесі господарської діяльності проектованого об’єкту передбачається утворення відходів, а саме ТПВ при прибиранні вулиці в кількості 106,4т/р.

Очікуваний вплив на стан компонентів довкілля у процесі будівництва  запроектованого об'єкту.

      При проведенні будівельно-монтажних робіт буде використовуватись вантажний транспорт та спецтехніка. Викид забруднюючих речовин при експлуатації машин, механізмів, транспортних засобів, асфальтування та від процесів зварювання металів та поліетилену. Валові викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря складатимуть 3,131т/час будівництва.

      При виконанні будівельно-монтажних робіт проектом передбачається: зебезпечити відведення поверхневих вод з території, на якій ведуться роботи; не допускати накопичення поверхневих вод поблизу відкритих котлованів і траншей; розміщення ділянок складування матеріалів, виробів, устаткування тощо таким чином, щоб вони не перетинали шляхів природного стоку поверхневих вод в спеціально відведені місця; влаштування замощених площадок та автомобільних під”їздів.

            Під час будівництва на території будмайданчику будуть утворюватись будівельні відходи в кількості (піщанощебенева суміш) – 23,58,14т, металобрухт – 0,5т та тверді побутові відходи від життєдіяльності людей залучених під час виконання будівельних робіт в кількості до 2,54т.

    

          Оцінка   впливу   на довкілля запроектованого  об'єкта - вплив визнається екологічно допустимим.

 

 

 

Пожежна і техногенна безпека

 

При реконструкції вулиці Пилипа Орлика у м. Львові, проектні рішення  не передбачають заміну існуючих водопровідних мереж, в тому числі і наявних пожежних гідрантів.

Проектування об’єкту передбачає улаштування 3 (трьох) пожежних гідрантів з підставками до них, розміщення яких передбачене нормативними вимогами (пожежний гідрант підземний h=1000мм; підставка під пожежний гідрант DN300) Розрахункова витрата води від одного пожежного гідранта для зовнішнього пожежогасіння становить 15л/с (Том №6 Зовнішній водопровід та каналізація»).

Розміщення пожежних гідрантів запроектоване у водопровідних колодязях зі збірного залізобетону. Монтування даних гідрантів запроектоване на чавунних пожежних підставках відповідного діаметру.

Проектними рішеннями доступ до пожежних гідрантів не перешкоджається. Передбачається облаштування проектованих колодязів з пожежними гідрантами в одному рівні з проїжджою частиною або пішохідною зоною.

Ширина проїзної частини проектованого об’єкта дозволяє здійснювати під’їзд спеціалізованої пожежної техніки у будь-яку точку вулиці Пилипа Орлика.

Працівники, які виконуватимуть будівельні роботи, повинні пройти спеціальне  навчання за програмою пожежно-технічного мінімуму.

Відповідальність за пожежну безпеку ділянки реконструкції, наявність та справне утримання засобів пожежогасіння, своєчасне виконання передбачених проектом протипожежних заходів несуть (призначаються наказом) керівники робіт на цих ділянках. Відповідальність за пожежну безпеку побутових, допоміжних та підсобних приміщень несуть посадові особи, яким підпорядковані вказані приміщення.

Тимчасові споруди, підсобні приміщення, а також будівельні майданчики повинні бути забезпечені первинними засобами пожежогасіння (вогнегасники, ящики з піском, багри, лопати, відра). Відстані між спорудами, машинами і місцями відкритого зберігання будівельних матеріалів, конструкцій повинні відповідати санітарним і протипожежним нормам. Проходи та проїзди повинні бути достатньої ширини для забезпечення проїзду, без нагромадження сторонніх предметів. Місця зберігання матеріалів, які легко займаються в обов’язковому порядку мають бути забезпечені первинними засобами пожежогасіння.

 

Енергоефективність

 

Проектом реконструкції вулиці Пилипа Орлика у м. Львові передбачені заходи по заощадженню електроенергії шляхом впровадження енергозберігаючих технологій та передбачення проектом малоенергоємного устаткування і матеріалів, а саме:

 

ü енергозберігаючі світильники з світлодіодними джерелами світла;

ü автоматичне керування електроосвітленням;

ü встановлення сучасних апаратів захисту, керування і обліку, які споживають мінімум електроенергії.

 

В проекті передбачено застосувати сучасну енергоефективну будівельну техніку та механізми з високою забезпеченістю комплексної механізації та автоматизації основних технологічних процесів, що сприяє економічній ефективності будівництва, втому числі – зменшенню енергозатрат.

 

Система зовнішнього освітлення запроектована з використанням електричних проводів:

ü кабель з алюмінієвими жилами з ПВХ ізоляцією, з ПВХ оболонкою, стійкий до поширення полум’я, 1кВ, 4х16мм²

ü кабель з алюмінієвими жилами з ПВХ ізоляцією, з ПВХ оболонкою, стійкий до поширення полум’я, 1кВ, 4х35мм²

ü провід з мідними жилами, стійкий до поширення полумя, 1кВ, 3х1,5мм²

ü провід з мідними жилами, стійкий до поширення полумя, 0,75кВ, 1х6мм²

ü провід з алюмінієвими жилами, 1кВ, 1х16мм²

та світлодіодних світильників, що монтуються на опори зовнішнього освітлення проїзної частини та пішохідної зони (99 шт). Потужність проектованих світильників становить 15-108 Вт.

Розрахункова електрична потужність системи освітлення становить 5,0 кВт. Річне електроспоживання проектованою системою зовнішнього освітлення становить 10,5 тис. кВт. г

В ході проектування реконструкції вул. Пилипа Орлика у м. Львові, використання теплоносіїв  та води не передбачається.

 

Кошторисна частина проектної документації

 

Показники

Од.вим.

Вартість

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на 22.03.2023 року складала

тис. грн.

116962,904

у тому числі:  - будівельні роботи

тис. грн.

90933,599

                       - устаткування, меблі, інвентар

тис. грн.

1440,868

                       - інші витрати

тис. грн.

24588,437

   Із загальної кошторисної вартості виконано

тис. грн.

65043,554

у тому числі:  - будівельні роботи

тис. грн.

51873,877

                       - устаткування, меблі, інвентар

тис. грн.

-

                       - інші витрати

тис. грн.

13169,677

 

         За результатами розгляду кошторисної документації та зняття зауваг установлено,    що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені проектом, складено    згідно  з вимогами кошторисних норм України

 

Показники

Од.вим.

Вартість

Загальна кошторисна вартість  будівництва, в  поточних цінах станом на 07.04.2023 року складає

тис. грн.

116612,262

у тому числі:  - будівельні роботи

тис. грн.

91778,423

                       - устаткування, меблі, інвентар

тис. грн.

1460,484

                       - інші витрати

тис. грн.

23373,355

   Із загальної кошторисної вартості виконано

тис. грн.

65043,554

у тому числі:  - будівельні роботи

тис. грн.

51873,877

                       - устаткування, меблі, інвентар

тис. грн.

-

                       - інші витрати

тис. грн.

13169,677

 

 

Експертні звіти:

 

·         №138.1298.20/1408 від 27.03.2020р. щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Реконструкція вул. Пилипа Орлика» у м. Львові» (ДП «Західний експертно-технічний центр Держпраці»)

 

·         №404.4863.22 від 13.10.2022р. щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Реконструкція об’єктів благоустрою для забезпечення доступу маломобільних груп населення та з влаштуванням автостоянки і додаткового заїзду на території КНП «1 територіальне медичне об’єднання м. Львова» (ДП «Західний експертно-технічний центр Держпраці»)

 

вважати такими, що втратили чинність

 

Відповідальність за дотримання у проекті зазначених вимог, а також відповідність проектної документації вихідним даним на проектування несе проектна організація, що розробила проекту документацію, а також головний інженер проекту, згідно зі статтею 26 Закону України «Про архітектурну діяльність».

 

Проект «Реконструкція вул. Пилипа Орлика» у м. Львові. Коригування  розроблений згідно з вихідними даними на проектування з дотриманням вимог щодо міцності, надійності та довговічності об’єкта, його експлуатаційної безпеки, у тому числі вимог з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення; кошторисної частини проектної документації; санітарного й епідеміологічного благополуччя населення; охорони праці; екології; пожежної безпеки; техногенної безпеки; енергозбереження.

Розділи