Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:7916-8159-2649-4567
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№0057-23Е від 10.04.2023
Орган, що видав
ТОВ "НВП "Міжрегіональна будівельна експертиза" (40719528) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Капітальний ремонт проїзної частини по вул. Миру в с. Піщане Кременчуцького району, Полтавської області. Коригування
Код проектної документації
PD01:0551-5052-5055-0933 №01 – 23/Д-СК від 2023-02-23 (видав СКЛЯРЕНКО СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ) / Наявні експертизи: EX01:7916-8159-2649-4567
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань експертизи проектної документації доріг
Головний експерт проекту
СТУПАКОВ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ (АЕ 003668, АЕ 006581 )

Кошторисна вартість


Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
21.03.2023 4103.371 3202.021 0 901.35 36.149 0 0 36.149

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
39701, Полтавська обл., Кременчуцький район, Піщанська територіальна громада, с. Піщане (станом на 01.01.2021), вулиця Миру не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ПІЩАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ (04384842)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
ТРУБЕЙ ВЯЧЕСЛАВ ГРИГОРОВИЧ (АЕ 006611, АЕ 001854, АР 020531, АЕ 007208)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
З питань екології
КАРПЕНКО ІРИНА АНАТОЛІЇВНА (АЕ 006454, АЕ 000073)
Відповідальний експерт З питань експлуатаційної безпеки
З питань охорони праці
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
ФЕДОРОВИЧ ЛІАНА ЮРІЇВНА (АЕ 002864, АЕ 006478)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
Ткаченко Ніна Вікторівна (АЕ 002609)
Відповідальний експерт З питань експертизи проектної документації доріг
КЛЕПИЦЯ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСІЙОВИЧ (АР 003603, АЕ 005225)
Відповідальний експерт З питань міцності, надійності, довговічності
СТУПАКОВ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ (АЕ 003668, АЕ 006581)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:0551-5052-5055-0933
Орган, що видав
СКЛЯРЕНКО СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Повторні обстеження ділянки дороги на основі минулорічних вишукувань, уточнення обсягів проектних робіт, виконання креслень, складання пояснювальної записки по розділам, складання кошторисної документації.
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.1 Вулиці та дороги міст і населених пунктів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
23.02.2023
Номер проектної документації
01 – 23/Д-СК
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Клас наслідків (відповідальності) – СС2

Шифр об'єкту: 01-23/Д

Замовник будівництва: Виконавчий комітет Піщанської сільської ради

 Юридична адреса: Україна, індекс 39701,  область Полтавська, с. Піщане, вул. Київська, буд. 104;

 Код ЄДРПОУ 04384842.

Генеральний проектувальник: ФО-П «Скляренко Сергій Олександрович»

Юридична адреса: Україна, область Полтавська, м. Полтава вул. Соборності буд.71, кВ. 32

Код ЄДРПОУ 3038612236.

Головний інженер проекту: Мерлян Віталій Броніславович, кваліфікаційний сертифікат: серія АР № 015235 від 31.01.2019 р.

Робочий проект виконано в 2023 році на підставі:

Завдання на проектування № 01-16/23  від 25 січня 2023р.;

Лист замовлення виконавчого комітету Піщанської сільської ради № 02-24/161 від 24.01.2023р.;

Лист замовлення виконавчого комітету Піщанської сільської ради № 02-24/161-1 від 24.01.2023р.;

Рішення № 6 від 20.01.2023 р. надане Виконавчим комітетом Піщанської сільської ради;

Лист про відмову у видачі містобудівних умов та обмежень MU01:3647-8748-4072-4662 від 08.02.2023

Довідка  №02-24/162 від 24.01.2023  надана Виконавчим комітетом Піщанської сільської ради.

Акти технічного обстеження.

КОРОТКИЙ ЗМІСТ ПРОЕКТУ

Робочим проектом передбачає проведення капремонту проїзної частини вулиці Миру в с. Піщане Кременчуцького району, Полтавської області. Код об’єкта будівництва згідно з державним класифікатором будівель та споруд ДК 018-2000 – 2112.1.

З виходом даного експертного звіту, експертній звіт  № 0007-22Е від 17.01.2022р., виданий ТОВ «Науково-виробниче підприємство  «Міжрегіональна будівельна експертиза», втрачає чинність.

Коригуванням робочого проекту передбачено приведення проектно-кошторисної документації до діючих будівельних норм та державних стандартів, а саме проектною документацією передбачено:

- ширину проїзної частини вулиці 5,50м (прим.1 до табл. 5.1 ДБН В.2.3-5:2018 Зміна №1: в стислих умовах);

- укріпленням узбіччя на 0,50 м щебеневими матеріалами;

- виправлення недоліків поздовжнього та поперечного профілю проїзної частини вулиці;

- улаштування асфальтобетонного покриття проїзної частини;

- забезпечення водовідводу.

 Вулиця проходить в межах с. Піщане та класифікується згідно ДБН Б.2.2-12:2019 як житлова вулиця.

Початок ділянки проектування вулиці Миру прийнято по кромці асфальтобетонного покриття автодороги Н-08 Бориспіль – Дніпро – Запоріжжя - Маріуполь, кінець ділянки прийнято за перехрестям вул. Виноградної.

Загальна довжина ділянки обстеження становить 593 м. Вулиця проходить в межах двосторонньої забудови села. Земляне полотно не має значних дефектів та просадок. На окремих ділянках виявлено місця утрудненого водовідводу. Максимальний поздовжній ухил становить близько 8‰, мінімальний - 3‰. Узбіччя занесені ґрунтом, що утруднює поперечний водовідвід з проїзної частини. На ділянці капітального ремонту наявна з.б водопропускна труба, d-0,50 м (ПК0+15) – труба не функціонує і не потребує ремонту, дощоприймальні колодязі – відсутні.

Поперечні ухили проїзної частини дещо спотворені та не забезпечують надійного водовідводу. В результаті цього відбувається застій води на покритті та інтенсивне руйнування дорожнього одягу.

Вулиця на початку має асфальтобетонне покриття від ПК 0+00 до ПК0+20, від ПК0+20 до ПК5+93 вулиця має щебеневе покриття. Ширина проїзної частини вулиці складає 5,50 м. Бортові камені вздовж вулиці відсутні.

Покриття проїзної частини має просадки, вибоїни і гребінку, місця застою води. В цілому проїзна частина вул. Миру потребує ремонту. На ділянці з асфальтобетонним покриттям наявна ямковість.

Проїзна частина має дефекти поздовжнього та поперечного профілю і потребує відновлення геометричних параметрів.  Вулицю Миру перетинають інші вулиці, ПК 3+26 – вул. Садова та на ПК5+83 – вул. Виноградна. Покриття вулиць на примиканнях має значні дефекти, пошкодження та потребує відновлення.

По вулиці Миру, ліворуч, проходить підземний газопровід середнього тиску. Також, вздовж вулиці, проходять лінії електропередач ПЛ 0,4 кВ.

На всій ділянці проектування тротуари – відсутні. Крони дерев нависають над проїзною частиною зменшуючи ефективну ширину проїзду. Вулиця частково освітлюється в темний час доби. Дорожніх знаків та розмітки по вулиці не виявлено. Рух громадського транспорту по вул. Миру не здійснюється.

 

Протяжність ділянки капітального ремонту проїзної частини складає 593 м. Проектні рішення не передбачають коригування положення осі вулиці в плані.

Відповідно до ДБН В.2.3-5:2018 (зі змінами) вул. Миру класифікується як житлова вулиця з шириною проїзної частини 5,50 м (існуюча) прим. 1 до табл. 5.1 ДБН В.2.3-5:2018 Зміна № 1: в стислих умовах та двома смугами руху. Розрахункова перспективна інтенсивність руху по вулиці складає 219 авт/доб. Розрахункова швидкість руху становить 50 км/год.

Траса вул.  Миру має три кути повороту з вписаними коловими кривими з мінімальним радіусом 400 м. Вершину кута повороту ВКП2 прийнято на перетині з віссю вул. Садової і виконано без розбивки кривої. Ширина проїзної частини вулиці прийнята 5,50 м.

Перед початком будівельних робіт необхідно видалення надлишок грунту в обсязі 90 м3 розташований вздовж вулиці на узбіччі.

Під час підготовчих робіт необхідно провести обрізування крон дванадцяти дерев.

Пересічення на ПК 3+26 та на ПК 5+83 передбачено відремонтувати в межах радіуса заокруглення з улаштуванням асфальтобетонного покриття шириною 3,50 м.

З метою надійного водовідводу з проїзної частини та попередження обламування кромок асфальтобетонного покриття при зустрічному роз’їзді по вул. Миру передбачено укріпити узбічя на ширину 0,50 м щебенево – піщаною сумішшю С7 товщиною 10 см. Після чого узбіччя на ширину 1,25 м необхідно спланувати надавши ухил 50 ‰ у бік від осі вулиці.

Інші роботи з благоустрою проектом не передбачені, але повинні бути виконані під час експлуатаційного утримання.

Документацією враховано улаштування ділянок стикування з існуючим щебеневим покриттям вулиць із ЩПС С7 середньою товщиною 8 см.

 В робочому проекті прийняті наступні конструкції дорожнього одягу:

 ТИП 1. На ПК0+00 – ПК0+20 - основний проїзд:

- Улаштування асфальтобетонного покриття товщиною 5 см із гарячої щільної дрібнозернистої асфальтобетонної суміші марки І тип Б на вирівнюючому шарі із гарячої щільної дрібнозернистої асфальтобетонної суміші марки І тип Б. сер. товщ. 1,5 см. Площа покриття по типу 1 складає 218 м2. Крім того на цій ділянці проводиться ямковий ремонт існуючого покриття гарячою щільною асфальтобетонною сумішшю марки І тип Б товщиною 5 см.

Площа ямкового ремонту складає 4 м2. Покриття та вирівнюючий шар доцільно улаштовувати за один прохід асфальтоукладальника.

ТИП 2. На ПК0+20 – ПК5+93 - основний проїзд:

- Улаштування асфальтобетонного покриття товщиною 5 см із гарячої щільної дрібнозернистої асфальтобетонної суміші марки І тип Б, по відновленому щебеневому покритті з розпушуванням та додаванням нового щебеню 8 см. Площа покриття по типу 2 складає 3152 м2.

 ТИП 3. На ПК3+26, ПК5+83 – Пересічення в межах радіусів:

- Улаштування асфальтобетонного покриття товщиною 5 см із гарячої щільної дрібнозернистої асфальтобетонної суміші марки І тип Б на шарі із щебенево-піщаної суміші С7 товщиною 15см на шар основи із грунтощебеню товщиною 12см 50/50 (з використанням грунту від улаштування корита). Площа покриття складає 135 м2.

Конструкція дорожнього одягу запроектована у відповідності з ГБН В.2.3-37641918-559:2019 «Автомобільні дороги. Дорожній одяг нежорсткий. Проектування» згідно класифікації вулиць та складу руху. Розрахунок дорожнього одягу виконано в програмі “Радон”.

Організація будівництва. Капітальний ремонт проїзної частини виконується без руху автотранспорту.  Роботи виконуються в два етапи: підготовчий і основний.  До основних робіт по будівництву об'єкта дозволяється приступати лише після відведення в натурі майданчика і траси для його будівництва, підготовки території і створення разбивочной геодезичної основи.

Кадрами будівництво забезпечується за рахунок облікового складу робочих відповідних професій, ІТР і МОП будівельних організацій.

Будівельними дорожніми машинами і механізмами, транспортними засобами, навантажувально-розвантажувальними машинами, механізмами будівництво забезпечується експлуатованим парком будівельних організацій.

Під'їзд і виїзд на територію будівництва здійснюється по прилеглим вулицям.

Поліпшенню екологічного фону районів розміщення об’єктів транспортної інфраструктури сприяє упорядкування дорожнього руху, що суттєво зменшить викиди вихлопних газів від транспортних засобів.

Проектом  будівництва  об’єкту не  передбачено  зведення тимчасових    споруд,   порушення  родючого  шару  ґрунтів,  сільськогосподарських угідь,  дерево-чагарникової  рослинності  тощо. За  умови  прибирання  відходів виробництва, будівництво  об’єкту  не   повинно    привести   до забруднення  навколишнього  середовища.

В результаті прийнятих проектних рішень, способів виробництва робіт, несприятливий вплив на водне середовище автомобільною дорогою дозволить звести до мінімуму.

Водне середовище - не впливає;

Геологічне середовище - не впливає;

Рослинний світ - не впливає. Біля реконструйованої будівлі рослинність   відсутня. Проектом передбачено максимальне збереження існуючих насаджень;

Тваринний світ - не впливає;

Повітряне середовище - вплив на стан атмосферного повітря очікується в межах допустимих норм. 

Соціальне середовище - даний проект дає можливість поліпшення умов життя населення.

Проектом передбачається застосування будівельних матеріалів, конструкцій та виробів, які не завдають шкоди навколишньому середовищу.

При реалізації проектних рішень використовуються будівельні матеріали і вироби  за наявності позитивних висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи.

Проектні рішення по ремонту автомобільної дороги в частині охорони праці, в робочому проекті прийняті відповідно до НПАОП 63.21-1.01-09 «Правила охорони праці під час будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг» і з НПАОП 0.00-1.62-12 «Правила охорони праці на автомобільному транспорті». При проведенні робіт в робочому проекті передбачено керуватися вимогами ДБН А.3.2-2-2009 «Система стандартів безпеки праці. Промислова безпека у будівництві. Основні положення», а також іншими галузевими інструкціями, вказівками та рекомендаціями щодо безпечних методів проведення робіт протипожежної безпеки, виробничої санітарії та охорони праці.

Пожеже небезпечні технологічні процеси проектною документацією не передбачені.

Представленим проектом передбачені заходи, що забезпечують дотриманням вимог до міцності, надійності та довговічності, пожежну безпеку, санітарно-епідеміологічне благополуччя населення, екології, безпеку експлуатації та вимог охорони праці,  відповідно до нормативних документів.

Кошторисна документація

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на 01.03.2023 р. складала 4099,908 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 3209,195 тис. грн.; устаткування – 0,000  тис. грн.; інші витрати – 890,713 тис. грн.

Із загальної кошторисної вартості виконано  36,149 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи - 0,000 тис. грн.; устаткування - 0,000 тис. грн.; інші витрати - 36,149 тис. грн..

За результатами розгляду кошторисної документації і зняття зауважень встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені дефектним актом, складена відповідно до вимог «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затверджено наказом Міністерства розвитку громад та території України від 01.11.2021р. № 281.

Загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 21.03.2023р. складає  4103,371 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 3202,021 тис. грн.; устаткування    0,000 тис. грн.; інші витрати - 901,350 тис. грн.

Із загальної кошторисної вартості станом на 24.01.2023р. виконано  36,149 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи - 0,000 тис. грн.; устаткування - 0,000 тис. грн.; інші витрати - 36,149 тис. грн..

Опис зауважень та внесених змін

Під час проведення експертизи робочого проекту ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Міжрегіональна будівельна експертиза»  висунула загальні зауваження до складу та змісту проектної документації, його експлуатаційної безпеки, зауваження з питань щодо кошторисної частини проектної документації.

За результатами розгляду, робочий проект відредаговано за зауваженнями відповідно до нормативних вимог з доповненнями необхідними матеріалами та погодженнями в повному обсязі, що надає підставу затвердити його в установленому порядку.

Відповідальність за внесення змін в усі примірники проекту покладається на генпроектувальника та замовника.

Розділи