Основна інформація
Кошторисна вартість
Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи
Дата кошторису | Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. | Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн. | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | |
10.04.2023 | 4523.419 | 3586.081 | 0 | 937.338 | 65.694 | 0 | 0 | 65.694 |
Кошторисна вартість за чергами
Адреса
Адреса | Адреса згідно експериментального порядку | Наказ |
---|---|---|
Львівська обл., Львівський район, Перемишлянська територіальна громада, м. Перемишляни (станом на 01.01.2021), вулиця Топольна бічна | не присвоювалась | не призначалась |
Інформація про замовників
Правовий статус | Назва |
---|---|
Юридична особа | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ПЕРЕМИШЛЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (04056173) |
Об’єкти будівництва
Відповідальні особи
Посада | Напрям експеритизи | ПІб |
---|---|---|
Архітектор |
З питань архітектури
|
ЗАЯЦЬ ЯРОСЛАВ МИХАЙЛОВИЧ (АА 000386) |
Відповідальний експерт |
З питань енергозбереження
|
ДІМБРОВСЬКА МАР'ЯНА ВАСИЛІВНА (АЕ 007382, АЕ 004641, АР 020486, АР 014027) |
Відповідальний експерт |
З питань екології
|
СТЕПАНОВ ОЛЕКСАНДР КОСТЯНТИНОВИЧ (АЕ 000164, АЕ 004398) |
Відповідальний експерт |
З питань кошторисної частини проектної документації
|
ГЕЛЬ Володимир Федорович (АЕ 004498, АР 005268, АТ 003233) |
Відповідальний експерт |
З питань пожежної безпеки
|
МАСЛЯК ОЛЕГ МИХАЙЛОВИЧ (АЕ 004759, АЕ 003959) |
Відповідальний експерт |
З питань охорони праці
|
Сорбат Володимир Григорович (АЕ 006631, АЕ 002547) |
Відповідальний експерт |
З питань міцності, надійності, довговічності
|
ТАРАНОВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ (АЕ 004868, АЕ 002253, АЕ 006951) |
Головний експерт проекту |
З питань експертизи проектної документації доріг
|
ПЕЛЕХ РОМАН ВОЛОДИМИРОВИЧ (АР 013251, АЕ 005957, АЕ 005228) |
Інформація про проєктну документацію
Додаток до експертного звіту
Робочий проєкт «Капітальний
ремонт дороги по вул. Бічна Топольна в м.Перемишляни Львівської області.
Коригування" розроблений на замовлення Виконавчого комітету
Перемишлянської міської ради проєктною організацією Фізична особа підприємець
Сипень Тарас Володимирович, кваліфікаційний сертифікат головного інженера Сипень
Тарас Володимирович, серія АР№005414, виданий 04.12.2012 р.
Вихідні дані:
1. |
Завдання на проєктування; |
2. |
Розрахунок класу наслідків (відповідальності); |
|
|
Характеристика
об’єкта
Вулиця Бічна Топольна в м. Перемишляни Львівської
області, що підлягає капітальному ремонту, знаходиться в межах населеного
пункту і за технічною класифікацією відноситься до категорії – проїзд. В основу
проєкту покладені інженерно-геодезичні вишукування.
Дослідженням
об'єкту встановлено, що дорожній одяг проїзду знаходиться в незадовільному
стані, на ділянці є асфальтобетонне та щебеневе покриття, що знаходиться в
незадовільному стані.
Капітальний
ремонт передбачено із забезпеченням таких характеристик:
-
розрахункова швидкість - 30 км/год.;
-
дорожній одяг проїзної частини та примикань – покриття із ФЕМ ДСТУ Б EN 1338:2016 товщиною 8 см.
-
дорожній одяг тротуару – покриття із ФЕМ ДСТУ Б EN
1338:2016 товщиною 6 см.
Будівельна довжина ділянки – 186,67 м
Проектно-кошторисна
документація на
капітальний ремонт дороги по вул. Бічна Топольна в м. Перемишляни Львівської
області розроблена з дотриманням
вимог ДБН В.2.3-5-2018, використанням діючих нормативних документів.
Проектні рішення
План вулиці
Коригування розроблена з
врахуванням існуючих параметрів вулиці в межах смуги відводу та забудови з
дотриманням вимог ДБН В.2.3-5-2018. Проектна вісь суміщена з існуючою.
Початок
траси 1 прийнято:
- на ПК 0+00, кінець – ПК 1+56,94.
Довжина
траси 1 складає –156,94 м.
Кількість
кутів повороту – 1. Мінімальний радіус
заокруглення - 150 м.
Ширина
проїзної частини 5,50-7,50м.
Ширина
тротуару 1,00 – 1,50м.
Початок
траси 2 прийнято:
- на ПК 0+00, кінець – ПК 0+29,73.
Довжина
траси 2 складає –29,73 м.
Кількість
кутів повороту –1. Мінімальний радіус
заокруглення - 100 м.
Ширина
проїзної частини 4,50-5,50м.
Ширина
тротуару 1,00-1,50м.
Поздовжній профіль
Поздовжній
профіль запроектований з дотриманням вимог ДБН
В.2.3-5-2018. Поздовжній профіль запроектований з врахуванням
особливостей існуючого профілю вулиці та червоних ліній існуючої забудови.
Проектна
лінія узгоджена з відмітками контрольних точок, відмітками початку і кінця
траси, мінімальними відмітками бровки земляного полотна. Похили поздовжнього
профілю забезпечують відведення поверхневих вод. Проектна лінія ув’язана з
існуючим рельєфом.
Основні
технічні показники поздовжнього профілю ділянки яка підлягає ремонту:
-
максимальний поздовжній ухил – 82‰;
-
мінімальний радіус увігнутої кривої - 200 м.
Земляне
полотно
Існуюче земляне
полотно проїзду знаходиться в задовільному стані. Проїзна частина проїзду є з
двоскатним та односкатним поперечним профілем.
Водовідведення
Водовідведення з
проїзної частини передбачається за рахунок улаштування поздовжнього та
поперечного похилу, з подальшим відведенням вздовж бортового каменю в запроектовані
дощоприймачі, які під’єднані до існуючого відовідіного колектора на ПК 1+37.
Водовідведення з
тротуарів передбачається за рахунок улаштування поперечного та поздовжнього похилу,
підняттям над рівнем землі. Водовідведення здійснюється на проїзну частину
вулиці.
Дорожній
одяг
Дослідженням
об'єкту встановлено, що дорожній одяг вулиці знаходиться в незадовільному
стані.
Для покращення транспортно-експлуатаційних показників на
дорозі проектом передбачено влаштувавши наступні конструкції дорожнього одягу
та основи:
Проїзна
частина тип 1, примикання тип 1:
- розбирання
а/б мех. способом;
- виправлення
профілю без додавання нового матеріалу; щебенево-піщана суміш С7 згідно з ДСТУ
Б.В.2.7-30-95.товщиною 12 см;
- піщано-цементна
суміш (3:1) ДСТУ Б В.2.7-23-95 товщиною 5 см;
- покриття
з ФЕМ ДСТУ Б EN 1338:2016.товщиною 8 см.
Проїзна
частина тип 2, примикання тип 2:
-
влаштування підстилаючого шару з піску ДСТУ Б В.2.7-32-95 товщиною
15см;
-
- щебенево-піщана суміш С5 згідно з ДСТУ Б.В.2.7-30-95
товщиною 23 см;
-
- піщано-цементна суміш (3:1) ДСТУ Б В.2.7-23-95 товщиною 5
см;
-
- покриття з ФЕМ ДСТУ Б EN
1338:2016 товщиною 8 см.
Тротуари :
-
-влаштування підстилаючого шару з піску ДСТУ Б В.2.7-32-95
товщиною 10см;
-
фракціонований щебінь ДСТУ Б В.2.7-30:2013 товщиною 10 см;
-
піщано-цементна суміш (3:1) ДСТУ Б В.2.7-23-95 товщиною 4 см;
-
покриття з ФЕМ ДСТУ Б EN
1338:2016 товщиною 6 см.
При проектуванні конструкції дорожнього
одягу враховано положення діючих стандартів і норм на дорожньо-будівельні
матеріали і вироби та норм проектування автомобільних доріг.
Товщина шару дорожнього одягу нежорсткого типу призначена з
урахуванням процесу формування стійкої структури шару і його сполучення з
існуючою конструкцією.
Організація та
безпека руху
Для
забезпечення безпеки руху і орієнтування водіїв, проектом передбачається
встановлення:
-
дорожніх знаків згідно з ДСТУ 4100:2021;
-
дорожня розмітка згідно з ДСТУ 2587:2021.
Опори
дорожніх знаків запроектовано металеві у відповідності до вимог СОУ 45.2-00018112-011:2016 "Опори
дорожніх знаків. Загальні технічні умови".
Заходи
з пожежної безпеки
Під час капітального
ремонту дороги проектом передбачено дотримання вимог пожежної безпеки на
ділянках виконання робіт і робочих місцях, згідно з вимогами НАПБ А.01.001-2014
«Правила пожежної безпеки в Україні».
Доступність
території об’єкту для маломобільних груп населення
Робочий проект
розроблено з урахуванням створення належних умов для безперешкодного
пересування осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, згідно з
ДБН В.2.2-40:2018 "Інклюзивність будівель і споруд", за рахунок
влаштування пониженого бортового каменю до рівня проїзної частини на в’їздах у
двори та на пересіченнях тротуару з проїзною частиною, а також влаштування
спеціальних тактильних смуг.
Тактильна плитка,
залежно від товщини основи, може укладатися на готову поверхню покриття або
вбудовуватися в неї таким чином, щоб над поверхнею покриття височів тільки
тактильний малюнок, а сама плитка була втоплена на рівень з поверхнею.
Оцінка впливу на
навколишнє середовище
Відповідно до ДБН
А.2.2.3-2014 (п.8.1 та п.6 Додаток Д), ДБН А.2.2-1:2021, матеріали ОВНС мають
бути розроблені в обсязі у відповідності до розділу 5 ДБН А.2.2-1:2021 та який
був визначений замовником і генпроектувальником при складанні Завдання на
розроблення матеріалів ОВНС.
Проектно-кошторисна документація на капітальний ремонт дороги
по вул.Бічна Топольна в м.Перемишляни Львівської області. Коригування
розроблена ФОП Сипень Т.В. на підставі завдання, виданого Виконавчим комітетом
Перемишлянської міської ради. Проїзна частина та тротуари, що підлягають
капітальному ремонту знаходиться в межах населеного пункту, згідно ДБН
В.2.3-5-2018 та у відповідності до завдання на проектування віднесені до
проїзду. В основу проекту покладені топографічні та інженерно-геодезичні
роботи. Дослідженням об'єкту встановлено, що дорожній одяг проїзду знаходиться
в незадовільному стані, на ділянці є асфальтобетонне та щебеневе покриття. Проектом передбачено комплекс заходів, який
призначений для покращення транспортно-експлуатаційних показників вулиці за
рахунок підсилення існуючого дорожнього одягу з вирівнювання поздовжнього
профілю з коригуванням існуючих поперечних профілів, вдосконалення системи
поздовжнього водовідводу та забезпечення організації водовідведення з проїзної
частини. Капітальний ремонт передбачено із забезпеченням наступних
характеристик : розрахункова швидкість - 30 км/год.; дорожній одяг проїзної
частини та примикань – покриття із ФЕМ (ДСТУ Б EN 1338:2016), товщиною 8 см;
дорожній одяг тротуару – покриття із ФЕМ (ДСТУ Б EN 1338:2016), товщиною 6 см.
Будівельна довжина ділянки – 202 м. Проектно-кошторисна документація на
капітальний ремонт дороги по вул. Бічна Топольна в м. Перемишляни Львівської
області. Коригування, складена для забезпечення основних технічних параметрів з
дотриманням вимог ДБН В.2.3-5-2018, використанням діючих нормативних документів
і типових проектів. При виконанні робіт необхідно суворо дотримуватись діючих
норм і правил з техніки безпеки і охороні праці та облаштуванням місць роботи
дорожніми знаками і огородженням. Для заїзду місцевого транспорту в прилеглі
садиби, як виняток може бути використано ділянки з готовим елементом дорожнього
одягу, або ділянки де роботи ще не проводились. Роботи по ремонту дорожнього
одягу повинні проводитись на ділянках довжиною рівним змінним захваткам. При
виконанні дорожніх робіт на проїзній частині проїзду необхідно передбачити
пропуск транспорту по одній смузі руху з обмеженням швидкості руху і
встановленням необхідних дорожніх знаків. Водовідведення з проїзної частини
передбачається за рахунок улаштування поздовжнього та поперечного ухилу, з
подальшим відведенням вздовж бортового каменю в запроектовані дощоприймачі, які
під’єднані до існуючого відовідіного колектора на ПК 1+37. Водовідведення з
тротуарів передбачається за рахунок улаштування поперечного та поздовжнього
ухилу, підняттям над рівнем землі. Водовідведення здійснюється на автомобільну
дорогу. Коригуванням враховані роботи, які виконані поточним ремонтом на даному
відтинку дороги. Були приведені ціни у відповідність, які склалися на момент
коригування проекту. В проекті також врахований розмір заробітної плати, що
відповідає середньому розряду складності
робіт у будівництві (3,8), при виконані робіт у звичайних умовах в
розмірі 14800 грн.
Для визначення впливу на
навколишнє середовище проектованої діяльності розроблений розділ ОВНС в складі
Пояснювальної записки, де було визначено всі впливи на навколишнє середовище, а
саме: на атмосферне повітря, на водні ресурси, земельні ресурси, утворення
відходів, вплив на соціальне та техногенне середовище, вплив на рослинний і
тваринний світ, заповідні об’єкти.
За результатами
розгляду проектної документації встановлено, що зазначена проектна документація
розроблена без порушення вихідних даних на проектування та чинних вимог
державних будівельних норм.
Кошторисна частина проектної документації
по
об’єкту: «Капітальний ремонт дороги по
вул. Бічна Топольна в м. Перемишляни Львівської област». (Коригування). |
||
Показники |
Од.вим. |
Вартість |
Заявлена кошторисна вартість, передбачена
наданою кошторисною документацією у поточних цінах станом на 24 січня 2023р.
всього: |
тис.
грн. |
4 464,202 |
у тому числі: - будівельні роботи |
тис.
грн. |
3 533,257 |
- інші витрати |
тис.
грн. |
930,945 |
-
понесені
витрати замовника згідно довідки №03-16/07/185 від 01.02 2023р. всього: |
тис.
грн. |
65,694 |
у тому числі: - інші витрати |
тис.
грн. |
65,694 |
За результатами розгляду кошторисної документації
і зняття зауважень встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги
робіт, передбачені робочим проектом, складена відповідно до вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення
вартості будівництва» та «Настанова з визначення
вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та
експертизи проектної документації на будівництво».
Показники |
Од.вим. |
Вартість |
Загальна кошторисна вартість будівництва
у поточних цінах станом на «10» квітня
2023р. складає всього: |
тис.грн. |
4 523,419 |
у тому числі: - будівельні роботи |
тис.
грн. |
3 586,081 |
- інші витрати |
тис.
грн. |
937,338 |
-
понесені
витрати замовника згідно довідки №03-16/07/185 від 01.02 2023р. всього: |
тис.
грн. |
65,694 |
у тому числі: - інші витрати |
тис.
грн. |
65,694 |
-
на
завершення кошторисна вартість
будівництва складає всього: |
тис.
грн. |
4 457,725 |
у тому числі: - будівельні роботи |
тис.
грн. |
3 586,081 |
- інші витрати |
тис.
грн. |
871,644 |
Примітка:
Експертний звіт №783.8091.21 від 04.11.2021р. виданий державним підприємством
«Західний експертно-технічний центр держпраці» вважати таким, що втратив
чинність.
Висновки
В ході проведення експертизи проєктної
документації експертною організацією ТОВ «УКРЕКСПЕРТИЗА ГРУП» за погодження із
замовником у проєкт були внесені зміни та доповнення відповідно до зауважень
експертів через відхилення від вимог законодавства України у сфері будівництва,
будівельних норм і правил та нормативних документів.
Відповідальність
за внесення змін в усі примірники проєкту покладається на генпроєктувальника та
замовника.
Затверджую:
ТОВ «Укрекспертиза груп»
Ростислав ГЕБУРА
(Довіреність 03/01 від 03.01.2023 року)
Головний
експерт проекту
Роман ПЕЛЕХ
Кваліфікаційний сертифікат
Серія АЕ №005957
Відповідальний
експерт проекту Олександр ТАРАНОВ
Кваліфікаційний сертифікат
Серія АЕ №004868
Відповідальний експерт проекту Володимир СОРБАТ
Кваліфікаційний
сертифікат
Серія
АЕ №002547
Відповідальний
експерт проекту
Олег МАСЛЯК
Кваліфікаційний сертифікат
Серія АЕ №004759
Відповідальний
експерт проекту
Володимир ГЕЛЬ
Кваліфікаційний сертифікат
Серія АЕ №004498
Відповідальний
експерт проекту Олександр СТЕПАНОВ
Кваліфікаційний сертифікат
Серія АЕ №004398
Відповідальний
експерт проєкту
Мар’яна ДІМБРОВСЬКА
Кваліфікаційний сертифікат
Серія АЕ №004641
Архітектор Ярослав ЗАЯЦЬ
Кваліфікаційний сертифікат
Серія АА №000386
Розділи
![](files/tmp/qr/9b971abd029f9e471412793f48fbbb90.png)