Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:4410-7211-1144-3129
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№ЛВ 0082-5957-23/УЕГ/А від 03.04.2023
Орган, що видав
ТОВ "УКРЕКСПЕРТИЗА ГРУП" (42287124) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Капітальний ремонт дороги вулиці Львівська в с.Бірки Яворівського району Львівської області. Коригування
Код проектної документації
PD01:2902-2542-4046-5924 №1607/23 від 2023-03-30 (видав СИПЕНЬ ТАРАС ВОЛОДИМИРОВИЧ) / Наявні експертизи: EX01:4410-7211-1144-3129
Напрям експертизи
З питань експертизи проектної документації доріг, З питань міцності, надійності, довговічності, З питань охорони праці, З питань пожежної безпеки, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань екології, З питань енергозбереження, З питань архітектури
Головний експерт проекту
ПЕЛЕХ РОМАН ВОЛОДИМИРОВИЧ (АР 013251, АЕ 005957, АЕ 005228 )

Кошторисна вартість


Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
03.04.2023 8171.807 6560.089 0 1611.718 65.654 0 0 65.654

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Львівська обл., Яворівський район, Івано-Франківська територіальна громада, с. Бірки (станом на 01.01.2021), вулиця Львівська не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА (34106981)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Архітектор З питань архітектури
ЗАЯЦЬ ЯРОСЛАВ МИХАЙЛОВИЧ (АА 000386)
Відповідальний експерт З питань енергозбереження
ДІМБРОВСЬКА МАР'ЯНА ВАСИЛІВНА (АЕ 007382, АЕ 004641, АР 020486, АР 014027)
Відповідальний експерт З питань екології
СТЕПАНОВ ОЛЕКСАНДР КОСТЯНТИНОВИЧ (АЕ 000164, АЕ 004398)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
ГЕЛЬ Володимир Федорович (АЕ 004498, АР 005268, АТ 003233)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
МАСЛЯК ОЛЕГ МИХАЙЛОВИЧ (АЕ 004759, АЕ 003959)
Відповідальний експерт З питань охорони праці
Сорбат Володимир Григорович (АЕ 006631, АЕ 002547)
Відповідальний експерт З питань міцності, надійності, довговічності
ТАРАНОВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ (АЕ 004868, АЕ 002253, АЕ 006951)
Головний експерт проекту З питань експертизи проектної документації доріг
ПЕЛЕХ РОМАН ВОЛОДИМИРОВИЧ (АР 013251, АЕ 005957, АЕ 005228)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:2902-2542-4046-5924
Орган, що видав
СИПЕНЬ ТАРАС ВОЛОДИМИРОВИЧ
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Проектні роботи
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.1 Вулиці та дороги міст і населених пунктів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
30.03.2023
Номер проектної документації
1607/23
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Робочий проєкт «Капітальний ремонт дороги вулиці Львівська в с.Бірки Яворівського району Львівської області. Коригування» розроблений на замовлення Івано-Франківська селищна рада проєктною організацією Фізична особа підприємець Сипень Тарас Володимирович, кваліфікаційний сертифікат головного інженера Сипень Тарас Володимирович, серія АР№005414, виданий 04.12.2012р.

 

Вихідні дані:

1.

Завдання на проєктування;

2.

Розрахунок класу наслідків (відповідальності);

 

 

 

Характеристика об’єкта

Вулиця Львівська в с. Бірки, що підлягають капітального ремонту знаходиться в межах населеного пункту, згідно технічної класифікації ДБН В.2.3-5:2018 віднесена до категорії - проїзд.

В основу проекту покладені топографічні та інженерно-геодезичні роботи.

Проектом передбачено комплекс заходів, який призначений для покращення транспортно-експлуатаційних показників проїзду за рахунок підсилення існуючого дорожнього одягу з вирівнювання поздовжнього профілю з коригуванням існуючих поперечних профілів, вдосконалення системи поздовжнього водовідводу та забезпечення організації водовідведення з проїзної частини.

Капітальний ремонт передбачено із забезпеченням таких характеристик:

- розрахункова швидкість - 30 км/год.;    

- дорожній одяг проїзної частини та примикань– покриття із ФЕМ ДСТУ Б EN 1338:2016 товщиною 8 см.

-Будівельна довжина ділянки – 766,7м

Для проведення ремонтних робіт на проїзній частині проїзду з односмуговим проїздом необхідно закрити проїзд для руху транспорту з встановленням необхідних дорожніх знаків.

 Для заїзду місцевого транспорту в прилеглі садиби як виняток може бути використано ділянки з готовим елементом дорожнього одягу, або ділянки де роботи ще не проводились. Роботи по ремонту дорожнього одягу повинні проводитись на ділянках довжиною рівним змінним захваткам.

 

 

 

 

Проектні рішення

План проїзду

Дорога розташована в умовах існуючої забудови. Проектна документація на Капітальний ремонт дороги вулиці Львівська в с. Бірки Яворівського району Львівської області розроблена з врахуванням існуючих параметрів проїзду в межах смуги відводу та забудови з дотриманням вимог ДБН В.2.3-5:2018. Проектна вісь суміщена з існуючою.

Початок траси прийнято:

-  на ПК 0+00, кінець – ПК7+66,70.

Кількість кутів повороту - 14. Мінімальний радіус заокруглення - 20 м.

Ширина проїзної частини 3,5; 5,5м.

Загальна довжина складає – 766,70м.

 

Поздовжній профіль

Поздовжній профіль запроектований з дотриманням вимог ДБН   В.2.3-5:2018. Поздовжній профіль запроектований з врахуванням особливостей існуючого профілю проїзду та червоних ліній існуючої забудови.

Проектна лінія узгоджена з відмітками контрольних точок, відмітками початку і кінця траси, мінімальними відмітками бровки земляного полотна. Похили поздовжнього профілю забезпечують відведення поверхневих вод. Проектна лінія ув’язана з існуючим рельєфом.

Основні технічні показники поздовжнього профілю ділянки яка підлягає ремонту:

- максимальний поздовжній похил – 38,2 ‰;

- мінімальний радіус опуклої кривої - 440м.

- мінімальний радіус увігнутої кривої -768 м.  

 

Земляне полотно

Існуюче земляне полотно проїзду знаходиться в задовільному стані. Проїзна частина проїзду є з односкатним поперечним профілем.

Земляне полотно проїзду запроектовано згідно вимог ДБН В.2.3-5:2018.

Технічні параметри проїзду дозволяють використати його для улаштування елементів благоустрою при мінімальних затратах.

                                                                

Водовідведення

Водовідведення з проїзної частини передбачається за рахунок улаштування поздовжнього та поперечного ухилу, з подальшим відведенням в існуючі кювети, прочистку яких передбачено робочим проектом.

                                                                                                                               

Дорожній одяг

Дослідженням об'єкту встановлено, що дорожній одяг проїзду знаходиться в незадовільному стані, на ділянці є зруйноване щебеневе покриття товщ.16см.

 

Для покращення транспортно-експлуатаційних показників на дорозі проектом передбачено влаштувавши наступні конструкції дорожнього одягу та основи:

Проїзна частина та примикання:

ТИП 1:

Профілювання без додавання щебеневого матеріалу;

-           ЩПС С7 ДСТУ БВ.2.7-30-13              - 0,12;

-           піщано-цементна суміш (3:1) ДСТУ Б В.2.7-23-95 товщиною 5 см;

-          покриття з ФЕМ ДСТУ Б EN 1338:2016 товщиною 8 см.

       При проектуванні конструкції дорожнього одягу враховано положення діючих стандартів і норм на дорожньо-будівельні матеріали і вироби та норм проектування автомобільних доріг.

Товщина шару дорожнього одягу нежорсткого типу призначена з урахуванням процесу формування стійкої структури шару і його сполучення з існуючою конструкцією.

 

Організація та безпека руху

Для забезпечення безпеки руху і орієнтування водіїв, проектом передбачається встановлення:

-          дорожніх знаків згідно з ДСТУ 4100:2021.

Опори дорожніх знаків запроектовано металеві у відповідності до вимог      СОУ 45.2-00018112-011:2016 "Опори дорожніх знаків. Загальні технічні умови".

Щитки дорожніх знаків з листової сталі (алюмінієвого сплаву і пластику) згідно вимог ДСТУ 4100:2021.

Щитки знаків виготовляються з декапірованої листової сталі, покритою світлоповертальною плівкою згідно з вимогами ДСТУ 4100:2021.

Опори дорожніх знаків запроектовано металеві у відповідності до вимог      СОУ 45.2-00018112-011:2016 "Опори дорожніх знаків. Загальні технічні умови".

Розмітка проїзної частини передбачена згідно з ДСТУ 2587:2021 "Розмітка дорожня" і доповнення від 09.08.2002 №479 та виконується зносостійкою нітрофарбою АК-111 світлоповертальною із використанням склокульок згідно з п. 1.2.1 і п. 1.2.4.

 

Заходи з пожежної безпеки

Під час капітального ремонту дороги проектом передбачено дотримання вимог пожежної безпеки на ділянках виконання робіт і робочих місцях, згідно з вимогами НАПБ А.01.001-2014 «Правила пожежної безпеки в Україні».

 

Доступність території об’єкту для маломобільних груп населення

Робочий проект розроблено з урахуванням створення належних умов для безперешкодного пересування осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, згідно з ДБН В.2.2-40:2018 "Інклюзивність будівель і споруд", за рахунок влаштування пониженого бортового каменю до рівня проїзної частини на в’їздах у двори, а також організацію руху «житловою зоною» із встановленням відповідних дорожніх знаків.

 

Оцінка впливу на навколишнє середовище

Відповідно до ДБН А.2.2.3-2014 (п.8.1 та п.6 Додаток Д), ДБН А.2.2-1:2021, матеріали ОВНС мають бути розроблені в обсязі у відповідності до розділу 5 ДБН А.2.2-1:2021 та який був визначений замовником і генпроектувальником при складанні Завдання на розроблення матеріалів ОВНС.

Проектно-кошторисна документація на Капітальний ремонт дороги вулиці Львівська в с. Бірки Яворівського району Львівської області, розроблена ФОП Сипень Т. В. на підставі завдання, виданого Івано-Франківської сільською радою. Проїзна частина, що підлягає капітального ремонту знаходиться в межах населеного пункту, згідно ДБН В.2.3-5:2018 та завдання замовника віднесені до проїзду. В основу проекту покладені топографічні та інженерно-геодезичні роботи. Дослідженням об'єкту встановлено, що дорожній одяг проїзду знаходиться в незадовільному стані, на ділянці є зруйноване щебеневе покриття. Проектом передбачено комплекс заходів, який призначений для покращення транспортно-експлуатаційних показників проїзду за рахунок підсилення існуючого дорожнього одягу з вирівнювання поздовжнього профілю з коригуванням існуючих поперечних профілів, вдосконалення системи поздовжнього водовідводу та забезпечення організації водовідведення з проїзної частини.  Капітальний ремонт передбачено із забезпеченням таких характеристик : розрахункова швидкість - 30 км/год.; дорожній одяг проїзної частини та примикань – покриття із ФЕМ ДСТУ Б EN 1338:2016 товщиною 8 см. Будівельна довжина ділянки – 766,7 м. Проектно-кошторисна документація на Капітальний ремонт дороги вулиці Львівська в с. Бірки Яворівського району Львівської області складена для забезпечення основних технічних параметрів з дотриманням вимог ДБН В.2.3-5:2018, використанням діючих нормативних документів і типових проектів. Для покращення транспортно-експлуатаційних показників на дорозі проектом передбачено влаштувавши наступні конструкції дорожнього одягу та основи : проїзна частина та примикання : ТИП 1 – профілювання без додавання щебеневого матеріалу; ЩПС С-7 ДСТУ БВ.2.7-30-13 - 0,12; піщано-цементна суміш (3:1) ДСТУ Б В.2.7-23-95 товщиною 5 см; покриття з ФЕМ ДСТУ Б EN 1338:2016 товщиною 8 см. При проектуванні конструкції дорожнього одягу враховано положення діючих стандартів і норм на дорожньо-будівельні матеріали і вироби та норм проектування автомобільних доріг. Товщина шару дорожнього одягу нежорсткого типу призначена з урахуванням процесу формування стійкої структури шару і його сполучення з існуючою конструкцією. В місцях пішохідного переходу та в’їздів у двори бортовий камінь необхідно влаштувати таким чином, щоб забезпечити пологий з’їзд та виїзд з урахуванням належних умов для доступу осіб з обмеженими фізичними можливостями згідно з ДБН В.2.2-40:2018. Водовідведення з проїзної частини передбачається за рахунок улаштування поздовжнього та поперечного ухилу, з подальшим відведенням вздовж бортового каменю в існуючі кювети, що потребують прочищення.

Для визначення впливу на навколишнє середовище проектованої діяльності розроблений розділ ОВНС в складі Пояснювальної записки, де було визначено всі впливи на навколишнє середовище, а саме: на атмосферне повітря, на водні ресурси, земельні ресурси, утворення відходів, вплив на соціальне та техногенне середовище, вплив на рослинний і тваринний світ, заповідні об’єкти.

За результатами розгляду проектної документації встановлено, що зазначена проектна документація розроблена без порушення вихідних даних на проектування та чинних вимог державних будівельних норм.

 

Кошторисна частина проектної документації

Показники

Од.вим.

Вартість

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією у поточних цінах станом на 27 березня 2023р. всього:

тис. грн.

7 737,834

у тому числі:                       - будівельні роботи

тис. грн.

6 219,693

                                             - устаткування

тис. грн.

-

                                             - інші витрати

тис. грн.

1 518,141

-          понесені витрати замовника всього:

тис. грн.

65,654

у тому числі:                       - будівельні роботи

тис. грн.

-

                                             - устаткування

тис. грн.

-

                                             - інші витрати

тис. грн.

65,654

 

За результатами розгляду кошторисної документації і зняття зауважень встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складена відповідно до вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво».

 

Показники

Од.вим.

Вартість

Загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на  «03» квітня 2023р. складає всього:

тис.грн.

8 171,807

у тому числі:                       - будівельні роботи

тис. грн.

6 560,089

                                             - устаткування

тис. грн.

-

                                             - інші витрати

тис. грн.

1 611,718

-          понесені витрати замовника всього:

тис. грн.

65,654

у тому числі:                       - будівельні роботи

тис. грн.

-

                                             - устаткування

тис. грн.

-

                                             - інші витрати

тис. грн.

65,654

-          на завершення кошторисна вартість будівництва складає всього:

тис. грн.

8 106,153

у тому числі:                       - будівельні роботи

тис. грн.

6 560,089

                                             - устаткування

тис. грн.

-

                                             - інші витрати

тис. грн.

1 546,064

 

Висновки

В ході проведення експертизи проєктної документації експертною організацією ТОВ «УКРЕКСПЕРТИЗА ГРУП» за погодження із замовником у проєкт були внесені зміни та доповнення відповідно до зауважень експертів через відхилення від вимог законодавства України у сфері будівництва, будівельних норм і правил та нормативних документів.

Відповідальність за внесення змін в усі примірники проєкту покладається на генпроєктувальника та замовника.

 

Затверджую:

ТОВ «Укрекспертиза груп»                                                                  Ростислав ГЕБУРА

(Довіреність 03/01 від 03.01.2023 року) 

 

 

 

 

 

Головний експерт проекту                                                                                      Роман ПЕЛЕХ

Кваліфікаційний сертифікат

Серія АЕ №005957

 

 

 

 

Відповідальний експерт проекту                                                                          Олександр ТАРАНОВ

Кваліфікаційний сертифікат

Серія АЕ №004868

 

 



Відповідальний експерт проекту                                                                 Володимир СОРБАТ

Кваліфікаційний сертифікат

Серія АЕ №006631

 

 

 

 

 

Відповідальний експерт проекту                                                                          Олег МАСЛЯК

Кваліфікаційний сертифікат

Серія АЕ №004759

 

 

 

 

 

 

Відповідальний експерт проекту                                                                      Володимир ГЕЛЬ

Кваліфікаційний сертифікат

Серія АЕ №004498

 

 

 

 

 

 

Відповідальний експерт проекту                                                            Олександр СТЕПАНОВ

Кваліфікаційний сертифікат

Серія АЕ №004398

 

 

 

 

Відповідальний експерт проєкту                                                          Мар’яна ДІМБРОВСЬКА

Кваліфікаційний сертифікат

Серія АЕ №004641

 

 

 

 

 

 

Архітектор                                                                                                             Ярослав ЗАЯЦЬ

Кваліфікаційний сертифікат

Серія АА №000386

 

Розділи