Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:4052-8295-7328-4886
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№16-0099/01-23 від 10.04.2023
Орган, що видав
Філія ДП "Укрдержбудекспертиза" в Одеській області (35850107) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
«НОВЕ БУДІВНИЦТВО СКЛАДІВ НА ТЕРИТОРІЇ ПОРОМНОГО КОМПЛЕКСУ ЗА АДРЕСОЮ: ОДЕСЬКА ОБЛАСТЬ, ІЗМАЇЛЬСЬКИЙ РАЙОН, С. ОРЛІВКА (ЗА МЕЖАМИ НАСЕЛЕНОГО ПУНКТУ), ПОРОМНА ДОРОГА, 1» На земельній ділянці пл.5,1615 га. Кадастровий номер: 5124183600:01:005:1165.
Код проектної документації
PD01:3332-4710-3139-9760 Зміни №2 №16/23 від 2023-03-21 (видав МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОЕКТИ. ВИШУКУВАННЯ. КОМЕРЦІЯ") / Наявні експертизи: EX01:4052-8295-7328-4886
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності
Головний експерт проекту
Лисенко Геннадій Іванович (АЕ 006434, АЕ 004401, АЕ 002766 )

Кошторисна вартість

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
68870, Одеська обл., Ізмаїльський район, Ренійська територіальна громада, с. Орлівка (станом на 01.01.2021) , (ЗА МЕЖАМИ НАСЕЛЕНОГО ПУНКТУ), ПОРОМНА ДОРОГА, 1» На земельній ділянці пл.5,1615 га. Кадастровий номер: 5124183600:01:005:1165 не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОРОМНИЙ КОМПЛЕКС ОРЛІВКА" (37565282)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
Лисенко Геннадій Іванович (АЕ 006434, АЕ 004401, АЕ 002766)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:3332-4710-3139-9760
Орган, що видав
МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОЕКТИ. ВИШУКУВАННЯ. КОМЕРЦІЯ" (05815847)
Вид будівництва
Нове будівництво
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
1252.8 Склади універсальні
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Ні
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
21.03.2023
Номер проектної документації
16/23
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту


Генеральний проектувальник - МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОЕКТИ. ВИШУКУВАННЯ.        КОМЕРЦІЯ", м. Ізмаїл, пров. Каланчацький, буд.10

ГАП - Муханов І.М., сертифікат від 03.10.2012  АА № 000575, свідоцтво від 14.10.2022 № 4838 про підвищення кваліфікації

 

Експертиза проектної документації виконана філією ДП «Укрдержбудекспертиза» в Одеській області на підставі договору від 05.04.2023 №16-0099/01-23 відповідно до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та Порядку затвердження проектів будівництва  і  проведення  їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 №560.

 

З вихідних даних надані:

- завдання на проектування, затверджене замовником і узгоджене генпроектувальником;  реєстраційний номер ЄДЕССБ ZP01:4232-7590-4925-8911;

- містобудівні умови та обмеження для проектування об'єкта «Нове будівництво складів на  території  поромного  комплексу за адресою: Одеська область, Ізмаїльський район, с. Орлівка (за межами населеного пункту), Поромна дорога,1  на земельній ділянці  пл. 5,1615 га. Кадастровий  номер: 5124183600:01:005:1165, затверджених Виконавчим комітетом Ренійської міської ради Ізмаїльського району Одеської області. Відділ містобудування та архітектури апарату виконавчого комітету Ренійської міської ради Ізмаїльського району Одеської області (від 21.03.2023 № 3/23), реєстраційний номер ЄДЕССБ МU01:2500-6343-9462-5666;

- витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права, об’єкт нерухомого майна – земельна ділянка, кадастровий номер 5124183600:01:005:1165, площа 5,1615 га, Орендарь: ТОВ «ПОРОМНИЙ КОМПЛЕКС ОРЛІВКА», Орендодавець: ОДЕСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ  (від 22.01.2021  № 241389292);

- інженерно-геологічні вишукування за об’єктом «Нове  будівництво  адміністративно-побутової будівлі та складу за адресою: Одеська область, Ізмаїльський район, с. Орлівка, (за межами населенного пункту), Поромна дорога, 1», виконані ПП «Будвишукування», інженер-вишукувальник – Листопадов О.М.,сертифікат від 18.03.2013 АР № 008567, свідоцтво про підвищення кваліфікації від 16.02.2018);

- лист замовника на підключення до інженерних мереж від 20.06.2022 №121.

         Замовником додатково надані:

- наказ від 03.03.2023 № 3-п  МП "ПВК" щодо призначення Муханова І.М. ГАПом цього об'єкта будівництва;

- розрахунок класу наслідків (відповідальності) виконаний генпроектувальником і узгоджений замовником.

 

Клас наслідків (відповідальності) об’єкта визначений проектною організацією разом із замовником  як СС1. Сукупний показник – СС1.

 

Відповідність технічних рішень робочого проекту вимогам діючих норм та правил у будівництві  підтверджено окремим записом, наведеним у пояснювальній записці проекту, який завірено підписом та особистою печаткою відповідального виконавця проекту генпроектувальника головного архітектора  проекту Муханова І.М.

 

Поромний комплекс з міжнародним пунктом пропуску «Орлівка-Ісакча» в с. Орлівка, Ізмаїльського р-ну, Одеської області призначений для здійснення паромних перевезень па-сажирського і вантажного автотранспорту і пасажирів за допомогою самохідних поромів з бічним завантаженням.

Поромне сполучення здійснюється між населеними пунктами Орлівка (Україна) і Ісакча (Румунія). Відстань між причалами на різних берегах р. Дунай складає – 800 м.

Режим роботи поромного комплексу - цілодобовий і цілорічний (за виключенням часу в період закриття судноплавства з яких-небудь причин).

Орієнтовний обсяг щоденних перевезень від 300 одиниць легкового і грозового автот-ранспорту і близько 1000 пасажирів.   

На  території  паромного  комплексу  передбачається будівництво двох складів. Будівництво складів передбачається для зберігання транзитних вантажів та товарів.

Грунти не просідають і зволожені. Категорія грунтів за сейсмічними властивостями - друга. Сейсмічність майданчику складає 8 балів. Глибина залягання грунтових вод – 2.5 м від позначки землі.

Район будівництва не забезпечений дощової каналізацією, відведення дощових і ли-вневих вод здійснюється поверхневим стоком в проектовану зливову каналізацію зі ски-данням, через бензомаслоуловлювач в сторону річки Дунай.

Відвід господарсько-побутових стоків від будівель комплексу поромної переправи пе-редбачено по внутрішнім мережам каналізації з пристроєм насосної станції на території комплексу і подальшим скидом цих стоків в локальні очисні споруди.

Майданчик для розміщення берегової частини комплексу поромної переправи «Орлівка-Ісакча» займає площу 5,1615 га і знаходиться на землях Орлівської сільської ради.

Ділянка будівництва розташована на березі р. Дунай і примикає до водозахисної дам-би.

Майданчик зі спокійним рельєфом, вільний від забудови.

Складська будівля 1-но-поверхова, прямокутна у плані з розмірами у осях 120,06 х 20,6 м., однопрольотна з внутрішньою шириною між стінами 19.8 м, з покриттям із оцинкованої профільованого листа по металевим фермам.  Будівля має двоє воріт з дверима у різних кінцях приміщення і стрічкове скління по продольних осях. Висота приміщення до низу покриття – 7,845 м., за умовну позначку 0,000 прийнята відмітка чистої підлоги першого поверху.

Проектна документація розроблена на 1 склад. На майданчику їх буде встановлено два однакових. Загальна  площа    2353,4 м2 х 2  шт = 4706,8 м2. Склад запроектований без світових отворів, з двома розпашними ворітьма з хвіртками і глухою поперечною стіною посередені будівлі.

Конструктивна схема будівлі каркасно-кам'яна.

Основа – грунтова подушка –пилеватий льосовіидний суглинок ущільнений до Рd = 1.65т/м3. Фундаменти – монолітні залізобетонні стрічкові з бетону класуС12/15 по бетонній підготовці з тощого бетону кл. В7,5 товщиною 100 мм.

Стіни –збірно-монолітні із бетонних блоків ФБС шириною 400 мм з вертикальними з/бетонними колонами кроком 5.0 м і горизонтальними поясами через два ряди блоків з важкого бетону класу С12/15, марки по водонепроникності W4. Горизонтальні шви між блоками армуються по всій довжині (від колони до колони) зварними сітками Д5ВрІ; торцеві стіни вище бетонних блоків - запроектовані із "сендвіч"- панелей на базальтовій ваті об'ємною вагою – 117кг/м³, товщиною – 150мм.

Гідроізоляція поверхень стін і фундаментів, дотичних до грунту бітумно - полімерна. 

Поздовжні стіни розділені по довжині сквозними вертикальними деформаційно-температурними швами на секції довжиною не більше 80.0 м. Шви виконувати на всю ви-соту стіни включаючи фундаментну стрічку, укладаючи просмолену дошку або полосу із пінополістерола.

Покриття – із оцинкованої профільованого листа по металевим фермам.

Ферми – металеві, двоскатні, зварні з труби квадратної і прямокутної, кріпляться на зварці до закладних елементів встановлених  у монолітномуз/б поясі по продольних стінах. Міцність і стійкість покриття забезпечуються вертикальними і горизонтальними зв’язками  між фермами.

Двері - металеві утеплені; зовнішні ворота – металеві розпашні утеплені.

На тротуарах, провідних до всіх об'єктів поромного комплексу, в місцях їх пересікання з проїзною частиною автомобільних доріг, влаштовуються з'їзди для візків з кутом нахилу не більше 10о. Всі пішохідні доріжки на території виконані з асфальтобетону або тротуарної плитки з урахуванням пересування по ним осіб з обмеженими фізичними можливостями, інвалідів, матерів з дитячими колясками та ін. До складів не передбачається доступ осіб з обмеженими фізичними можливостями.

 

Питання інженерного забезпечення, безпеки експлуатації, санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, пожежної, техногенної і екологічної безпеки, енергозбереження, охорони праці, кошторис, а також містобудівні, архітектурні, технологічні рішення в цьому звіті не розглядалися.

 

         Під час проведення експертизи по заувагам внесено зміни до проектної  документації.

 

Розділи