Основна інформація
Кошторисна вартість
Кошторисна вартість за чергами
Адреса
Адреса | Адреса згідно експериментального порядку | Наказ |
---|---|---|
68870, Одеська обл., Ізмаїльський район, Ренійська територіальна громада, с. Орлівка (станом на 01.01.2021) , (ЗА МЕЖАМИ НАСЕЛЕНОГО ПУНКТУ), ПОРОМНА ДОРОГА, 1» На земельній ділянці пл.5,1615 га. Кадастровий номер: 5124183600:01:005:1165 | не присвоювалась | не призначалась |
Інформація про замовників
Правовий статус | Назва |
---|---|
Юридична особа | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОРОМНИЙ КОМПЛЕКС ОРЛІВКА" (37565282) |
Об’єкти будівництва
Відповідальні особи
Посада | Напрям експеритизи | ПІб |
---|---|---|
Головний експерт проекту |
З питань міцності, надійності, довговічності
|
Лисенко Геннадій Іванович (АЕ 006434, АЕ 004401, АЕ 002766) |
Інформація про проєктну документацію
Додаток до експертного звіту
Генеральний проектувальник - МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОЕКТИ. ВИШУКУВАННЯ. КОМЕРЦІЯ", м. Ізмаїл, пров. Каланчацький, буд.10
ГАП - Муханов І.М., сертифікат від 03.10.2012 АА № 000575, свідоцтво від 14.10.2022 № 4838 про підвищення кваліфікації
Експертиза проектної документації виконана філією ДП «Укрдержбудекспертиза» в Одеській області на підставі договору від 05.04.2023 №16-0099/01-23 відповідно до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 №560.
З вихідних даних надані:
- завдання на проектування, затверджене замовником і узгоджене генпроектувальником; реєстраційний номер ЄДЕССБ ZP01:4232-7590-4925-8911;
- містобудівні умови та обмеження для проектування об'єкта «Нове будівництво складів на території поромного комплексу за адресою: Одеська область, Ізмаїльський район, с. Орлівка (за межами населеного пункту), Поромна дорога,1 на земельній ділянці пл. 5,1615 га. Кадастровий номер: 5124183600:01:005:1165, затверджених Виконавчим комітетом Ренійської міської ради Ізмаїльського району Одеської області. Відділ містобудування та архітектури апарату виконавчого комітету Ренійської міської ради Ізмаїльського району Одеської області (від 21.03.2023 № 3/23), реєстраційний номер ЄДЕССБ МU01:2500-6343-9462-5666;
- витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права, об’єкт нерухомого майна – земельна ділянка, кадастровий номер 5124183600:01:005:1165, площа 5,1615 га, Орендарь: ТОВ «ПОРОМНИЙ КОМПЛЕКС ОРЛІВКА», Орендодавець: ОДЕСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ (від 22.01.2021 № 241389292);
- інженерно-геологічні вишукування за об’єктом «Нове будівництво адміністративно-побутової будівлі та складу за адресою: Одеська область, Ізмаїльський район, с. Орлівка, (за межами населенного пункту), Поромна дорога, 1», виконані ПП «Будвишукування», інженер-вишукувальник – Листопадов О.М.,сертифікат від 18.03.2013 АР № 008567, свідоцтво про підвищення кваліфікації від 16.02.2018);
- лист замовника на підключення до інженерних мереж від 20.06.2022 №121.
Замовником додатково надані:
- наказ від 03.03.2023 № 3-п МП "ПВК" щодо призначення Муханова І.М. ГАПом цього об'єкта будівництва;
- розрахунок класу наслідків (відповідальності) виконаний генпроектувальником і узгоджений замовником.
Клас наслідків (відповідальності) об’єкта визначений проектною організацією разом із замовником як СС1. Сукупний показник – СС1.
Відповідність технічних рішень робочого проекту вимогам діючих норм та правил у будівництві підтверджено окремим записом, наведеним у пояснювальній записці проекту, який завірено підписом та особистою печаткою відповідального виконавця проекту генпроектувальника головного архітектора проекту Муханова І.М.
Поромний комплекс з міжнародним пунктом пропуску «Орлівка-Ісакча» в с. Орлівка, Ізмаїльського р-ну, Одеської області призначений для здійснення паромних перевезень па-сажирського і вантажного автотранспорту і пасажирів за допомогою самохідних поромів з бічним завантаженням.
Поромне сполучення здійснюється між населеними пунктами Орлівка (Україна) і Ісакча (Румунія). Відстань між причалами на різних берегах р. Дунай складає – 800 м.
Режим роботи поромного комплексу - цілодобовий і цілорічний (за виключенням часу в період закриття судноплавства з яких-небудь причин).
Орієнтовний обсяг щоденних перевезень від 300 одиниць легкового і грозового автот-ранспорту і близько 1000 пасажирів.
На території паромного комплексу передбачається будівництво двох складів. Будівництво складів передбачається для зберігання транзитних вантажів та товарів.
Грунти не просідають і зволожені. Категорія грунтів за сейсмічними властивостями - друга. Сейсмічність майданчику складає 8 балів. Глибина залягання грунтових вод – 2.5 м від позначки землі.
Район будівництва не забезпечений дощової каналізацією, відведення дощових і ли-вневих вод здійснюється поверхневим стоком в проектовану зливову каналізацію зі ски-данням, через бензомаслоуловлювач в сторону річки Дунай.
Відвід господарсько-побутових стоків від будівель комплексу поромної переправи пе-редбачено по внутрішнім мережам каналізації з пристроєм насосної станції на території комплексу і подальшим скидом цих стоків в локальні очисні споруди.
Майданчик для розміщення берегової частини комплексу поромної переправи «Орлівка-Ісакча» займає площу 5,1615 га і знаходиться на землях Орлівської сільської ради.
Ділянка будівництва розташована на березі р. Дунай і примикає до водозахисної дам-би.
Майданчик зі спокійним рельєфом, вільний від забудови.
Складська будівля 1-но-поверхова, прямокутна у плані з розмірами у осях 120,06 х 20,6 м., однопрольотна з внутрішньою шириною між стінами 19.8 м, з покриттям із оцинкованої профільованого листа по металевим фермам. Будівля має двоє воріт з дверима у різних кінцях приміщення і стрічкове скління по продольних осях. Висота приміщення до низу покриття – 7,845 м., за умовну позначку 0,000 прийнята відмітка чистої підлоги першого поверху.
Проектна документація розроблена на 1 склад. На майданчику їх буде встановлено два однакових. Загальна площа – 2353,4 м2 х 2 шт = 4706,8 м2. Склад запроектований без світових отворів, з двома розпашними ворітьма з хвіртками і глухою поперечною стіною посередені будівлі.
Конструктивна схема будівлі каркасно-кам'яна.
Основа – грунтова подушка –пилеватий льосовіидний суглинок ущільнений до Рd = 1.65т/м3. Фундаменти – монолітні залізобетонні стрічкові з бетону класуС12/15 по бетонній підготовці з тощого бетону кл. В7,5 товщиною 100 мм.
Стіни –збірно-монолітні із бетонних блоків ФБС шириною 400 мм з вертикальними з/бетонними колонами кроком 5.0 м і горизонтальними поясами через два ряди блоків з важкого бетону класу С12/15, марки по водонепроникності W4. Горизонтальні шви між блоками армуються по всій довжині (від колони до колони) зварними сітками Д5ВрІ; торцеві стіни вище бетонних блоків - запроектовані із "сендвіч"- панелей на базальтовій ваті об'ємною вагою – 117кг/м³, товщиною – 150мм.
Гідроізоляція поверхень стін і фундаментів, дотичних до грунту бітумно - полімерна.
Поздовжні стіни розділені по довжині сквозними вертикальними деформаційно-температурними швами на секції довжиною не більше 80.0 м. Шви виконувати на всю ви-соту стіни включаючи фундаментну стрічку, укладаючи просмолену дошку або полосу із пінополістерола.
Покриття – із оцинкованої профільованого листа по металевим фермам.
Ферми – металеві, двоскатні, зварні з труби квадратної і прямокутної, кріпляться на зварці до закладних елементів встановлених у монолітномуз/б поясі по продольних стінах. Міцність і стійкість покриття забезпечуються вертикальними і горизонтальними зв’язками між фермами.
Двері - металеві утеплені; зовнішні ворота – металеві розпашні утеплені.
На тротуарах, провідних до всіх об'єктів поромного комплексу, в місцях їх пересікання з проїзною частиною автомобільних доріг, влаштовуються з'їзди для візків з кутом нахилу не більше 10о. Всі пішохідні доріжки на території виконані з асфальтобетону або тротуарної плитки з урахуванням пересування по ним осіб з обмеженими фізичними можливостями, інвалідів, матерів з дитячими колясками та ін. До складів не передбачається доступ осіб з обмеженими фізичними можливостями.
Питання інженерного забезпечення, безпеки експлуатації, санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, пожежної, техногенної і екологічної безпеки, енергозбереження, охорони праці, кошторис, а також містобудівні, архітектурні, технологічні рішення в цьому звіті не розглядалися.
Під час проведення експертизи по заувагам внесено зміни до проектної документації.
Розділи
![](files/tmp/qr/089ec5c0daa28e32984a11c9d42fbabe.png)