Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:2627-8450-9732-6202
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№14-0070/01-23 від 24.04.2023
Орган, що видав
Філія ДП "Укрдержбудекспертиза" у Львівській області (35917794) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Капітальний ремонт вул. Руська у м. Броди Львівської області
Код проектної документації
PD01:1809-1811-5880-2638 №202204 від 2023-02-14 (видав ШВАБ ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ) / Наявні експертизи: EX01:2627-8450-9732-6202
Напрям експертизи
З питань кошторисної частини проектної документації, З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань експертизи проектної документації доріг
Головний експерт проекту
ВЕРИГА ВОЛОДИМИР ІВАНОВИЧ (АЕ 006446, АЕ 006497, АЕ 000034 )

Кошторисна вартість


Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
08.03.2023 14538.596 11799.995 2738.601

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Львівська обл., Золочівський район, Бродівська територіальна громада, м. Броди (станом на 01.01.2021), вулиця Руська не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ БРОДІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (04055989)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Архітектор Архітектурне об'ємне проектування
ЗАЯЦЬ ЯРОСЛАВ МИХАЙЛОВИЧ (АА 000386)
Експерт (фахівець) З питань міцності, надійності, довговічності
Цебенко Ігор Іванович
Експерт (фахівець) З питань кошторисної частини проектної документації
Савула Уляна Ігорівна
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
КОЗИРСЬКА ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА (АЕ 000088)
Відповідальний експерт З питань експлуатаційної безпеки
З питань охорони праці
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
СТАДНИК СВІТЛАНА МИРОНІВНА (АЕ 006481, АЕ 003215, АЕ 000982, АЕ 006470)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
КОПИТКО ПЕТРО СТЕПАНОВИЧ (АЕ 006391, АЕ 000929, АЕ 007215)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
З питань екології
Маненко Алек Костянтинович (АЕ 005082)
Відповідальний експерт З питань експертизи проектної документації доріг
ПЕЛЕХ РОМАН ВОЛОДИМИРОВИЧ (АР 013251, АЕ 005957, АЕ 005228)
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
ВЕРИГА ВОЛОДИМИР ІВАНОВИЧ (АЕ 006446, АЕ 006497, АЕ 000034)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:1809-1811-5880-2638
Орган, що видав
ШВАБ ВІТАЛІЙ ВАСИЛЬОВИЧ
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.1 Вулиці та дороги міст і населених пунктів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
14.02.2023
Номер проектної документації
202204
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Робочий проєкт розроблено ФОП Шваб В.В. (м. Львів, вул. Наукова, 5, головний інженер проєкту — Мартинець Р.М., кваліфікаційний сертифікат інженера-проєктувальника АР № 004188 від 12.10.2012) на підставі:

- завдання на проєктування, затвердженого замовником і погодженого  генпроєктувальником;

- рішення виконавчого комітету Бродівської міської ради Львівської області.

Додатково замовником надано:

- матеріали обстежень та обмірні креслення. 

Клас наслідків (відповідальності) об’єкта СС2. Сукупний показник — СС2.

                                                 Проєктні рішення

         Робочим проєктом передбачено капітальний ремонт вул. Руська у м. Броди Золочівського району Львівської області.

Вулиця знаходиться в межах населеного пункту і згідно чинної містобудівельної документації віднесена до категорії "житлова вулиця".

Дослідженням об'єкту встановлено, що існуюче покриття проїзної частини зазнало значних руйнувань (втрати несучої здатності, наявна сітка тріщин та значна ямковість) і потребує перевлаштування.

 Капітальний ремонт передбачено з метою покращення техніко-експлуатаційних показників вулиці та умов руху транспорту і пішоходів, підвищення несучої здатності дорожнього одягу, вирівнювання поздовжнього профілю, влаштування покриття проїзної частини та тротуару. Проєктоване покриття проїзної частини та тротуару – бетонна плитка ФЕМ.

Початок проєктної ділянки ПК0+00 - примикання до вул. Конюшківська. Кінець ділянки ПК6+13 – примикання до вул. Юріївська.

В плані ділянка проєктування має 8 кутів повороту, що обумовлено напрямком існуючої вулиці.

Основні технічні показники поздовжнього профілю: максимальний поздовжній похил – 23,0 ‰; мінімальний поздовжній похил – 5,0 ‰; мінімальні радіуси вертикальних кривих:  увігнутої – 500,0 м; випуклої – 1000,0 м.

Ширина існуючої проїзної частини становить 5,5-6,0 м. Враховуючи сформовану забудову, відстань між парканами та між будівлями,  робочим проєктом передбачено ремонт покриття та конструкції дорожнього одягу проїзної частини з влаштуванням покриття шириною 6,0 м. Враховуючи особливості існуючої вулиці та рельєфу та для забезпечення поверхневого водовідведення проїзна частина запроєктована односкатною. Поперечний похил проїзної частини становить 20,0 ‰. 

На ділянці ПК0+00– ПК2+70 похил проїзної частини - односкатний до правого боку по пікетажу. Праворуч на даній ділянці передбачено влаштування бетонних водовідвідних лотків. На ділянці ПК 2+70-ПК 2+90 запроєктовано перехід  односкатного поперечного профілю з правої сторони до лівої сторони. На ділянці ПК2+90-ПК6+13 похил проїзної частини - односкатний до лівого боку по пікетажу.

Ліворуч по пікетажу по всій довжині вулиці наявний існуючий тротуар змінної ширини.  На окремих ділянка ширина тротуару є менша 1,50 м і враховуючи сформовану забудову та ширину вулиці довести ширину тротуару до нормативної немає можливості. Поперечний похил тротуару становить 20,0 ‰. Тротуар відділений від проїзної частини  бортовим каменем. Висота бортового каменю становить 15,0 см. Для забезпечення вимог ДБН В.2.2-40:2018 висота бортового каменю по ходу руху пішоходів та в місцях пішохідних переходів передбачена в рівень з проїзною частиною, в місцях заїздів до будинків – 8,0 см. В основному тротуар примикає до цоколів огорож, проте на окремих ділянках  відділений від зеленої зони бетонним поребриком.

Праворуч на ділянці ПК0+00 – ПК2+80 на ділянці, де робочим проєктом передбачено влаштування водовідвідного бетонного лотка, враховуючи ширину вулиці, тротуар не передбачається. На даній ділянці по крайці проїзної частини запроєктовано бортовий камінь висотою 15,0 см для підвищення безпеки руху автомобілів. Проте для забезпечення водовідведення та можливості попадання до лотка дощових вод передбачається встановлення бортового каменю довжиною 1,0 м (1 шт.) в одному рівні з покриттям дороги орієнтовно кожні 25,0 м.

На ділянці ПК2+80-ПК6+13 (до кінця вулиці) наявний існуючий тротуар змінної ширини. В місцях, де є можливість поширити існуючий тротуар, його ширина становить 1,50 м – 2,25 м.

Основні елементи поперечного профілю:

-         ширина проїзної частини   -  6,0 м;

-         профіль проїзної частини   - односкатний;

-         похил проїзної частини     – 20 ‰;

-         ширина тротуару – 0,7-3,0 м

-         похил тротуару – 20 ‰.

Прийнято наступний конструктив дорожнього одягу проїзної частини Тип 1: 

-         підстилаючий шар з піску товщиною - 15,0 см;

-         шар з щебенево-піщаної суміші С5, укріпленої 5% цементу – 25,0 см;

-         монтажний шар з цементно-піщаної суміші – 5,0 см;

-         дрiбнорозмiрні фігурні елементи (ФЕМ) – 8,0 см.

Конструкція тротуару:

-         пісок  - 10,0 см;

-         щебінь фр. 10-20 мм  - 10,0 см;

-         монтажний шар з ЦПС 1:3 – 4,0 см;

-         дрiбнорозмiрні фігурні елементи (ФЕМ) – 6,0 см. 

Водовідведення з поверхні проїзної частини передбачено за допомогою поперечних і поздовжніх похилів  в понижені місця рельєфу. Враховуючи поздовжній профіль вулиці водовідведення з поверхні проїзної частини на ділянці ПК0+00-ПК4+40 запроєктовано за рахунок поздовжнього та поперечного похилів вздовж бортового каменю в сторону початку ділянки проєктування. Орієнтовно з ПК 2+80 і до початку вулиці передбачено встановлення бетонних водовідвідних лотків праворуч з періодичними скидами з проїзної частини, де робочим проєктом передбачено накривання лотків решітками довжиною 1,0 м. На решті ділянок передбачено накривання лотків плитами П5-8.

На ділянці ПК 4+40 – ПК6+13 відповідно до похилів проїзної частини та рельєфу  водовідведення передбачено до бічних вулиць, на яких наявна існуюча система водовідведення.

На початку ділянки проєктування передбачено прочистку та поглиблення існуючого кювету, а також нарізання нової ділянки кювету.

Додатково робочим проєктом передбачено влаштування з/б труби діаметром 600 мм на ПК0+08 перпендикулярно до проїзної частини. Трубу запроєктовано на піщаній основі та передбачено обсипати піском.

Для забезпечення безпеки руху і орієнтування водіїв робочим  проєктом передбачається встановлення дорожніх знаків і нанесення дорожньої розмітки. 

Робочий проєкт розроблено з урахуванням створення належних умов для безперешкодного пересування осіб з інвалідністю та інших маломобільних  груп  населення  згідно  з ДБН В.2.2-40:2018 "Інклюзивність будівель і споруд" за рахунок влаштування пониженого бортового каменю до рівня проїзної частини на в’їздах в двори та при пересіченні тротуару з проїзною частиною, а також влаштування спеціальних тактильних смуг.

Тривалість будівництва складає 3,0 місяці.

      При виконанні заявлених робіт запроєктованого об’єкту вимоги до охорони праці забезпечуються шляхом проведення організаційних, технічних та інших заходів, спрямованих на попередження аварій, нещасних випадків, забезпечення безпеки людей, зниження можливих майнових втрат, виконанням усіх проєктних рішень та дотриманням вимог Закону України ”Про охорону праці”.

Робочим проєктом передбачено дотримання вимог до санітарно-епідеміологічної безпеки населення, екології, охорони праці, пожежної безпеки.

Під час розгляду робочого проєкту виявлено помилки та надано зауваження, інформація про що доведена до замовника та проєктувальника. До проєктної документації проєктувальником внесено відповідні зміни та доповнення.

         Кошторисна документація

         Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах  станом на 18.01.2023 складала 14 725,038 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 11 951,526 тис. грн.;  інші витрати – 2 773,512 тис. гривень. 

          За результатами розгляду кошторисної документації та зняття зауважень встановлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проєктом, складено згідно з наказом Мінрегіону від 25.06.2021 № 162 "Деякі питання ціноутворення у будівництві", зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 17.09.2021 за № 1225/36847, та кошторисними нормами України "Настанова з визначення вартості будівництва", затвердженими наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281.

  Кошторисна вартість будівництва  в поточних цінах станом  на 08.03.2023 складає 14 538,596 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 11 799,995 тис. грн.; інші витрати – 2 738,601 тис. гривень. 

         Робочий  проєкт  "Капітальний ремонт вул. Руська у м. Броди    Львівської області" розроблено згідно з вихідними даними на проєктування з дотриманням вимог щодо міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва, його експлуатаційної безпеки, у тому числі вимог з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, кошторисної частини проєктної документації; санітарного й епідеміологічного благополуччя населення; охорони праці; екології; пожежної безпеки.

Виконавець звіту

Оксана САРВАШ



Розділи