Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:0540-0660-1619-9709
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№182-03-22/КП від 23.03.2023
Орган, що видав
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП" (41403089) Версія №2 Статус (поточна)
Назва об’єкта
«Реконструкція автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка на ділянці км 124+800 – км 128+000, Полтавська область» Коригування
Код проектної документації
PD01:7670-8114-1121-9797 №copy_3067670811386053972 від 2022-11-14 (видав ТОВ "ІКПОБ") / Наявні експертизи: EX01:0540-0660-1619-9709
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експертизи проектної документації доріг, Розділ електрообладнання та електроосвітлення, З питань охорони праці, З питань кошторисної частини проектної документації, Розділ організація будівництва, Розділ водопостачання та водовідведення, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань пожежної безпеки
Головний експерт проекту
Голуб Олеся Олегівна (АЕ 004779, АР 002761, АР 018036 )

Кошторисна вартість


Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
08.03.2023 793044.832 603577.446 8919.582 180547.804 367303.63 281987.248 0 85316.382

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Полтавська обл., Полтавський район, Решетилівська територіальна громада (UA53080390000027656) , «Реконструкція автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка на ділянці км 124+800 – км 128+000, Полтавська область» Коригування не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (25898491)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
Кучерук Сергій Володимирович (АЕ 003600, АЕ 006285, АЕ 007181)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
Даниленко Галина Андріївна (АЕ 004833, АР 017963, АР 001210)
Відповідальний експерт Розділ водопостачання та водовідведення
Радченко Сергій Володимирович (АЕ 004825, АР 011867, АР 013975)
Експерт (фахівець) Розділ організація будівництва
Тонковид Надія Іванівна
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
Пономаренко Валентина Григорівна (АЕ 004862)
Відповідальний експерт З питань охорони праці
Тертишніков Ігор Віталійович (АЕ 005273)
Відповідальний експерт Розділ електрообладнання та електроосвітлення
Ланге Роман Володимирович (АР 011842, АЕ 004823)
Відповідальний експерт З питань експертизи проектної документації доріг
Ковальчук Василь Володимирович (АР 003364, АР 003606, АТ 001917, АЕ 005917, АР 002800, АЕ 007535, АЕ 006706, АЕ 000667, АР 018867, АР 019406)
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
Голуб Олеся Олегівна (АЕ 004779, АР 002761, АР 018036)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:7670-8114-1121-9797
Орган, що видав
ТОВ "ІКПОБ" (39994993)
Вид будівництва
Реконструкція
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Вишукування, обстеження, проектування, визначення вартості будівництва
Кількість стадій проектування
Дві стадії
Поточна стадія проектування
проект (П)
Код ДКБС
2111.1 Дороги автомобільні магістральні
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
14.11.2022
Номер проектної документації
copy_3067670811386053972
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

ДОДАТОК до експертного звіту (позитивного)

№ 182-03-22/КП від «23» березня 2023 року

щодо розгляду проектної документації на будівництво

за проектом

 

«Реконструкція автомобільної дороги державного значення Н-31

Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка на ділянці

км 124+800 – км 128+000, Полтавська область» Коригування

 

Замовник: Служба автомобільних доріг у Полтавській області.

Генеральний проектувальник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Інститут комплексного проектування об’єктів будівництва», місцезнаходження: 03057, м. Київ, вул. Дегтярівська, 33А.

Головний інженер проекту (ГІП) – Лисий Володимир Станіславович (кваліфікаційний сертифікат серія АР № 017744).

Експертиза проектної документації виконана товариством з обмеженою відповідальністю «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП» на підставі договору на виконання експертизи проекту будівництва №182-1611-22/КП, укладеного у відповідності з Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності» та Порядком затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 р. №560.

 

Проект розроблено на підставі наступних вихідних даних:

-              завдання на коригування проектно-кошторисної документації №16-16/21, затвердженого замовником та головою Державного агентства автомобільних доріг України від 21.10.2021 року;

-              містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки від 13.08.2014 року №05 та доповнень до них від 13.08.2014 року № 04;

-              технічних умов на перевлаштування існуючих газопроводів від 16.06.2021 року № 4290/14, виданих АТ «Полтавагаз»;

-              технічних умов від 07.10.2019 року №30 на розробку проекту по захисту кабелів зв’язку, виданих Полтавською філією ПАТ «Укртелеком»;

-              технічних умов на перевлаштування (перенесення) частини ЛЕП-0,38 кВ від 27.04.2021 року №02-05/137, виданих АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО»;

-              технічних умов на перевлаштування (перенесення) ЛЕП-10 кВ від 23.11.2020 року №01-05/434, виданих АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО»;

-              технічних умов тимчасового приєднання до електричних мереж електроустановок від 01.03.2023 року, виданих АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО»;

-              інженерно-геологічних вишукувань;

-              розрахунку класу наслідків (відповідальності) об’єкта, виконаного генеральним проектувальником та узгодженого замовником.

 

Клас наслідків (відповідальності) об’єкта визначений генеральним проектувальником сумісно із замовником як СС3.

Відповідність технічних рішень проекту вимогам чинних нормативних документів у будівництві підтверджено окремим записом, наведеним у пояснювальній записці проекту, який завірено підписом та особистою печаткою відповідального виконавця проекту – Головного інженера проекту (ГІП) – Лисого Володимира Станіславовича (кваліфікаційний сертифікат серія АР №017744).

 

Основні проектні рішення

 

Метою наданого проекту є реконструкція автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка на ділянці км 124+800 – км 128+000, Полтавська область.

Відповідно до завдання на коригування проектно-кошторисної документації №16-16/21 затвердженого головою Державного агентства автомобільних доріг України від 21.10.2021 року, коригування проектної документації полягає у:

– додаткових обсягах при перевлаштуванні ліній зв’язку, ліній електропередач та газопроводу;

– додаткових обсягах на влаштування зовнішнього освітлення;

– додаткових обсягах заміни непридатного ґрунту;

– зміні проектних рішень та додаткових роботах щодо влаштування стабілізації земляного полотна;

– зміні поздовжнього профілю автомобільної дороги на окремих ділянках з метою збільшення обсягів виїмки ґрунтів;

– зміні транспортної розв’язки з влаштуванням лівого віднесеного повороту;

– зміні планових рішень основного проїзду та місцевих проїздів, у зв’язку зі стислими умовами населеного пункту;

– додаткових обсягах на влаштування залізобетонної труби 2хØ1,25 м на ПК20+20,00;

– додаткових обсягах на влаштування підземного пішохідного переходу на ПК 24+53,88;

– на мосту через р. Вовча згідно інженерно-геологічних вишукувань 2018 року паспорт доповнено чотирма виробками – свердловини №№ 47-50 довжиною 28,0-33,0 м. У результаті розрахунків з уточненням фізико-механічних характеристик ґрунтів змінено довжину бурових стовпів стоянів №№1, 4 з 23,0 м до 25,0 м;

– на мосту через р. Вовча згідно Зміни № 1 від 01.09.2019 р. до ДБН В.2.3–4:2015 «Автомобільні дороги» п.5.1.3, Табл. 5.1 збільшено ширину зупиночної смуги з 2,5 м до 3.0 м (разом із смугою безпеки);

– на мосту через р. Вовча згідно листа №13-06/189 від 19.10.2021 САД у Полтавській області змінено збірно-монолітну конструкцію перехідних плит сполучень на монолітну;

– на мосту через р. Вовча вилучено локальні очисні споруди мосту, водовідвід з прогонових будов мосту здійснюється в спільні з ділянкою дороги очисні споруди, що наведені в дорожній частині проекту;

– додаткових обсягах на влаштування шляхопроводу для пропуску сільськогосподарської техніки на ПК9+80,00.

Проектом передбачено будівництво в одну чергу без виділення пускових комплексів.

 

Автомобільна дорога

 

В підготовчих роботах передбачено додаткове зняття рослинного ґрунту та зняття непридатного для будівництва ґрунту. Розбирання будівель, відведених під знесення в с. Бережнівка, та перенесення майданчика з покриттям із дорожніх плит.

Через обмежений фактичний обсяг ґрунтів у наявних резервах для відсипки земляного полотна та збільшення необхідного ґрунту у зв’язку зі збільшенням обсягів розробки рослинного ґрунту і наявністю непридатного ґрунту, коригуванням передбачені зміни поздовжнього профілю шляхом його пониження на ділянках від ПК16+22,94 до ПК22+46,46 та від ПК28+23,03 до ПК35+62,94.

Проектом коригування передбачено додаткові обсяги на влаштування насипу земляного полотна у зв’язку з заміною непридатного ґрунту та збільшеної фактичної товщини рослинного шару ґрунту. На ділянках заміни непридатного ґрунту ПК28+10,00 - ПК29+55,71 та ПК30+24,17 - ПК31+63,48 передбачено стабілізацію підошви земляного полотна з використанням георешітки полімерної жорсткої тривісноорієнтованої ГТ-ТХ170 в три шари з проміжковим шаром щебеню фр. 20-40 мм товщиною 0,35 м, перед влаштуванням нижнього шару георешітки виконується заміна непридатного грунту земляного полотна на пісок на глибину до 1,5 м. Виконання стабілізації верхнього шару земляного полотна негашеним грудковим вапном з частковою заміною непридатного ґрунту земляного полотна на глинину від 0,7 м до 1,35 м на ділянці ПК0+00,00 – ПК6+00,00.

Коригуванням передбачена заміна бортового каменю БР100х30х18 на монолітний прикрайовий лоток по типу Б-1-22-75.

Поздовжній профіль основного проїзду дороги запроектовано за наступними параметрами:

Мінімальні радіуси кривих:

а) опуклі - 11000 м;

б) увігнуті - 4000 м.

Максимальний поздовжній похил по основному проїзду становить 29,47 ‰.

Дорожній одяг основного проїзду (згідно затвердженого проекту) по типу 1:

- покриття з монолітного дорожнього цементобетону класу міцності на розтяг при згині B/tb 4,4 (60) при стиску В35, морозостійкість F200 при відтаванні в 5% розчині NaCl, Е=36000 МПа - 0.26;

- влаштування розділяючого прошарку із геосинтетичного матеріалу з поверхневою щільністю 400 г/м2;

- пісний бетон В7,5, Е=1000 МПа товщиною 0,18 м;

- цементогрунт М40 (супіски пилуваті, суглинки оброблені 6% цементу класу міцності ІІІ, Е=200 МПа товщиною 0.30 м).

Дорожній одяг місцевих проїздів передбачено влаштовувати за типом 2:

- АСГ.ДР.Щ.А.НП.І БНД 50/70 товщиною 0,05 м;

- ЕК-Ш-50 - 0.4 л/м2;

- АСГ.ДР.Щ.Б.НП.ІІ БНД 50/70 товщиною 0,05 м;

- щебінь (від розбирання), товщиною 0,30 м.

Дорожній одяг на посадкових майданчиках, тротуарах та пішохідних доріжках та в'їздах в двори передбачено влаштовувати за типом 3:

- фігурні елементи мощення товщиною 0,06 м;

- цементно-піщана суміш, товщиною 0,05 м;

- щебінь (від розбирання), товщиною 0,12 м.

У цементобетонному покритті уточнено параметри нарізки поздовжніх та поперечних швів. Відстань між швами стиснення для неармованих (монолітних) плит – 4,5 м. Розміщення деформаційного шва розширення (у вигляді 2-х дошок з технологічними розривами заповненими податливим матеріалом і влаштуванні швів у найбільш гарячу п’ятиденку у вечірні години та вночі): максимальний зазор шва розширення – 30 мм; максимальна відстань між швами розширення для зчеплених шарів основи і покриття – 140 м (для гладкого міжшарового з’єднання: у літній період – 120 м, у весняний та осінній період – 60 м).

Для руху місцевого транспорту між розділеними частинами с. Бережнівка додатково передбачено, лівий віднесений поворот на ПК17+97,88 з радіусом повороту 12 м та шириною проїзної частини 8,1 м.

З метою безпечного руху великогабаритної сільськогосподарської техніки із навісним обладнанням, між сільськогосподарськими угіддями, додатково передбачено влаштування шляхопроводу через головну дорогу довжиною 48,81 м. та шириною проїзду 9 м.

Для забезпечення руху місцевого транспорту в межах с. Бережнівка, проектом передбачається влаштування місцевих проїздів з обох сторін основної дороги, відділених острівцем безпеки шириною 2 м.

Початок правого місцевого проїзду ПК 0+00,00 відповідає ПК20+87,88 правого проїзду головної дороги. Кінець правого місцевого проїзду ПК4+62,81 відповідає ПК0+43,77 примикання вул. Перша Набережна. Ширина проїзної частини односмугового правого місцевого проїзду на всій протяжності становить 3,5 м. До правого місцевого проїзду передбачене влаштування двох примикань: у вулицю та до кладовища. Для роз’їзду зустрічного транспорту передбачається використання примикань. Загальна довжина правого місцевого проїзду 462,81 м.

Початок лівого місцевого проїзду ПК0+00,00 відповідає ПК 22+52,59 лівого проїзду головної дороги. Кінець лівого місцевого проїзду ПК5+75,14 відповідає ПК28+27,50. Ширина проїзної частини односмугового лівого місцевого проїзду на всій протяжності становить 3,5 м. До даного місцевого проїзду передбачене влаштування трьох примикань у вулиці та двох в’їздів у двори шириною 3 м. Загальна довжина лівого місцевого проїзду 575,14 м.

По основній дорозі передбачено влаштування 8 примикань:

- на ПК 20+87,88 праворуч з’їзд під гострим кутом до правого місцевого проїзду з улаштуванням перехідно-швидкісних смуг (спільна смуга розгону/гальмування разом з лівим віднесеним поворотом довжиною 210 м);

- на ПК25+41,10 праворуч примикання вулиці Перша Набережна з улаштуванням перехідно-швидкісних смуг (гальмування спільна з автобусною зупинкою на ПК24+16,00, відстань від кінця зупинкового майданчика до початку заокруглення примикання становить 85 м; розгону спільна з наступними примиканнями). Радіус заокруглень становить 25 м;

- на ПК26+26,99 праворуч виїзд під гострим кутом з СТО з улаштуванням перехідно-швидкісних смуг спільних з суміжними примиканнями (з’їзд на СТО передбачено через примикання на ПК ПК25+41,10);

- на ПК 27+73,89 праворуч примикання вулиці з улаштуванням перехідно-швидкісних смуг (гальмування спільна з суміжними примиканнями; розгону довжиною 150 м). Радіус заокруглень в стислих умовах населеного пункту становить 8 м;

- на ПК21+00,00 та ПК21+80,00 з’їзд/виїзд під гострим кутом з АЗС без улаштування перехідно-швидкісних смуг (влаштовуються за рахунок власника АЗС);

- на ПК22+52,59 ліворуч виїзд під гострим кутом з лівого місцевого проїзду з улаштуванням перехідно-швидкісної смуги розгону довжиною 150 м;

- на ПК28+27,50 ліворуч з’їзд під гострим кутом на лівий місцевий проїзд з улаштуванням перехідно-швидкісної смуги гальмування довжиною 100 м.

Проектом коригування передбачена зміна в планових рішеннях автобусних зупинок з автопавільйонами, що перевлаштовуються через розширення земляного полотна: праворуч на ПК24+16,00 основної дороги біля перехідно-швидкісної смуги з улаштуванням заїзної кишені з посадковим майданчиком довжиною 20,0 м шириною 2,00м; ліворуч на ПК24+82,39 основної дороги на місцевому проїзді без заїзної кишені з посадковим майданчиком довжиною 20,0 м шириною 2,00 м.

Для забезпечення пішохідного руху при підходах до надземного пішохідного переходу запроектовано пішохідні доріжки шириною 1,50 м та передбачене використання існуючих пішохідних доріжок на території школи. Пішохідний рух вздовж дороги в межах населеного пункту передбачається здійснювати по місцевому проїзду з встановленням відповідних дорожніх знаків.

Для забезпечення безпеки руху, орієнтації водіїв проектом передбачено необхідні технічні засоби організації дорожнього руху: дорожні знаки, покажчики та дорожня розмітка.

Проектом коригування додатково передбачено влаштування тимчасових об’їздів.

На ділянці ПК3+82,00 – ПК20+53,00, через заглиблення та розкриття виїмки рух по існуючій автомобільній дорозі неможливий.

На ділянці ПК20+78,00 – ПК27+85,00 в межах населеного пункту, для безперешкодного влаштування дощової каналізації та підземного пішохідного переходу.

На ділянці ПК28+82,59 – ПК30+97,25 для об’їзду ділянки будівництва моста через р. Вовча.

Для забезпечення безпеки руху автотранспорту від с. Бережнівка до кінця ділянки будівництва передбачено влаштування тимчасової дороги на ділянці км 127+580 – км 128+093.

З метою забезпечення доступності об’єкту проектування для маломобільних груп населення, людям в інвалідних візках, з дитячими візками проектом передбачено влаштування пішохідних доріжок, тротуарів та похилих з’їздів-пандусів з пониженням рівня бортового каменю до 0,025м.

Поперечний похил тротуару та пішохідних доріжок прийнято 20 ‰. Поздовжній ухил тротуару та пішохідних доріжок, по якому відбувається проїзд інвалідів на кріслах-колясках, не перевищує 20 ‰. Ширина тротуару – від 1,50 м до 1,80 м.

У місцях влаштування наземних пішохідних переходів передбачено влаштування попереджувальної тактильної плитки. По тротуарах, вздовж маршруту руху пішоходів, передбачено влаштування направляючої тактильної плитки смугою.

 

Забезпечення механічного опору та стійкості

(конструктивні рішення)

 

Коригуванням проекту передбачене влаштування підземного пішохідного переходу з пандусами на ПК 24+53,88 та наземного пішохідного переходу з світлофорним регулюванням на вимогу на ПК26+43,06 зі ступінчатим зниженням швидкості.

Коригуванням передбачено додатковий шляхопровід для пропуску сільськогосподарської техніки з навісним обладнанням, розташовано на  ПК9+80,00. У плані шляхопровід розташовано на прямій і знаходиться за межами населеного пункту.

Повна довжина шляхопроводу по заднім граням шафових стінок стоянів Lш=48,81 м.

Габарит споруди – Г-9,0+2х0,75 м.

У плані шляхопровід розташовано на прямолінійній ділянці, на ухилі і=0,014 в бік початку шляхопроводу.

Прогонова будова з попередньо напружених таврових залізобетонних балок індивідуальної конструкції та накладної монолітної залізобетонної плити проїзної частини hcep=140мм з підвищеними цоколями. Бетон накладної плити B30, F300, W8 (з випробовуванням у соляному середовищі).

У поперечному перерізі встановлено 7 балок, відстань між осями балок – 1,90 м.

Балки Б2400.120.115 запроектовано відповідно до типового проекту серії т.к. 3.503.1-81 (вип.7-1), інв.№100/2 "Союздорпроект", відрізняються від типових балок недобетонованою плитою по висоті (h/плити=100мм) та по ширині балок (b/плити=1200мм), конструкцією сіток плити та ребра, каркасів нижнього поясу.

Температурна нерозрізність улаштовується відокремленням монолітної плити від поверхні балок гідроізоляційними прокладками у надопорних зонах.

Опорні частини прийняті гумо-металеві типу ГАОЧ 30х40х7,8–1,0

Стояни залізобетонні, монолітні, зі зворотніми стінками,  індивідуального проектування. Фундаменти на забивних палях перерізом 35x35см, довжиною 15,0м, 40 шт. на стоян.

Палі забити до розрахункової відмови відповідно до граничного навантаження на голову палі Ргр=117т.

Проміжна опора – збірно-монолітна, залізобетонна, індивідуального проектування, стійкового типу, стійки діаметром 1,2 м, об'єднані збірно-монолітним ригелем. Фундамент ростверкового типу, на забивних палях перерізом 35x35см, довжиною 15,0м, 30 шт. на опору.

Палі забити до розрахункової відмови відповідно до граничного навантаження на голову палі Ргр=115т.

Проїзна частина з двобічними ухилами до тротуарів 0,025‰.

Ухил проїзної частини задається встановленням балок прогонової будови у вертикальному положенні на підферменики змінної висоти.

Конструкція покриття проїзної частини:

- наплавна гідроізоляція 5,0 мм, що наплавляється на підготовану поверхню монолітної плити;

- тришарове асфальтобетонне покриття загальною товщиною 120 мм.

Покриття на службовому проході з гідрофобізуючим захисним складом та посипкою кварцовим піском.

Вздовж підвищених цоколів встановлюються бордюри з природного каменю розмірами 15х26х100 см.

Водовідвід з проїзної частини передбачається здійснити за рахунок поперечного та поздовжнього ухилів.

Сполучення з насипом збірно-монолітної конструкції виконано збірними плитами  довжиною 8,0 м напівзаглибленого типу, об’єднаних монолітною плитою індивідуальної конструкції.

Конус відсипається піщаним дренуючим ґрунтом з коефіцієнтом фільтрації  не менше ніж 2,0 м/добу. Укріплення конусів виконане монолітним бетоном h=12,0 см по шару щебеню h=10 см.

Коригуванням проекту передбачені зміни в проектній документації на будівництво мосту (2 споруди) через р. Вовча, що є в затвердженому проекті.

В результаті уточнених геологічних вишукувань та додаткових розрахунків змінено довжину бурових стовпів стоянів №№ 1, 4 з 23,0 м до 25,0 м. Відповідно до змін та доповнень до завдання на проектування та змін в нормативній базі збільшено ширину зупиночної смуги з 2,5 м до 3.0 м. Змінено збірно-монолітну конструкцію перехідних плит сполучень на монолітну. Вилучено локальні очисні споруди мосту, а скид води з прогонових будов мосту здійснюється в спільні з ділянкою дороги очисні споруди.

Всі інші конструктивні рішення залишились без змін і відповідають затвердженому проекту.

Температурно-нерозрізна прогонова будова запроектована зі збірних попередньо напружених таврових залізобетонних балок індивідуальної конструкції за схемою 18,0+24,0+18,0 м та накладної монолітної залізобетонної плити проїзної частини hсер=140мм з підвищеними тротуарним та технологічним цоколями.

Балки довжиною 24,0 та 18,0 м запроектовано стосовно типового проекту серії т.к. 3.503.1-81 (вип. 7-1), інв. № 100/2 «Союздорпроект», відрізняються від типових балок недобетонованою плитою по висоті (hплити=100 мм) та по ширині балок (bплити=1200 мм), конструкцією сіток плити та ребра, каркасів нижнього поясу.

Стояни – монолітні залізобетонні, індивідуального проектування, безростверкові на бурових стовпах діаметром 1,5 м, довжиною 25,0 м, обсипні.

Проміжні опори збірно-монолітної конструкції, залізобетонні, індивідуального проектування, стійкового типу, стійки діаметром 1,0 м об’єднані монолітним ригелем, на фундаментах з бурових стовпів діаметром 1,5 м, довжиною 25,0 м.

Коригуванням передбачено додатковий підземний перехід, що розташовано на ПК 24+53,88

Конструкція підземного пішохідного переходу виконана з монолітного залізобетону, бетон марки В25 W6 F200 на сульфатостійкому цементі. Вона являє собою прямокутну трубу довжиною 36,15м, висотою 2,4м пішохідної зони та шириною пішохідної зони 3,4м. Спуски до підземного переходу здійснюються за допомогою сходових маршів та пандусів, що забезпечує доступ до об’єкту всіх видів населення. Ухил пандусів дорівнює 85‰ з площадками. Загальна довжина конструкції (займаємої ділянки) становить 56,85м, а загальна ширина – 20,35м. Фундаменти представляють собою фундаментну плиту на подушці з шарів піску та щебню. Оздоблення стін та стель передбачається за допомогою шпаклювання бетонних поверхонь, їх подальшого ґрунтування та фарбування у два шари. Сходи, пандуси та підлога виконуються з шорсткого покриття, що забезпечує добре зчеплення з поверхнею, має високі технічні характеристики, естетичні якості та механічну міцність. Сходи та пандуси мають поручні двох видів висот (900мм та 500мм від рівня підлоги). Для доступу людей з вадами зору передбачено влаштування тактильної плитки та контрастного маркування крайніх сходинок. В підземному пішохідному переході влаштовується освітлення. Над входами, пандусами та сходами передбачено влаштування навісу з металевого каркасу та акрилових листів. Водовідведення з підземного переходу здійснюється за допомогою дощоприймачів та системи дощової каналізації, що підключається до системи дощової каналізації вулиці. Передбачено гідроізоляцію всіх залізобетонних конструкцій. Всі елементи застосовані в підземному пішохідному переході є антивандальними.

 

Електрообладнання. Електроосвітлення

 

Джерело електропостачання – ПС 35/10 кВ «Бутенки».

Розрахункова потужність – 16,0 кВт .

Річне споживання активної електроенергії – 62,240 тис. кВт*год.

Категорія по надійності електропостачання – ІІІ.

Система заземлення – TN-С.

Зовнішнє освітлення

Для електропостачання зовнішнього освітлення проектом передбачено:

– влаштування відгалуження від існуючої лінії ПЛ-10 кВ «Заповіт» ПС Бутенки 35/10 кВ;

– встановлення КТПс-25-10/0,4 кВ і роз’єднувача РЛНД.1-10/400 У1 на з/б стійці СВ 105-3,5;

– установка шафи управління зовнішнім освітленням типу І-710 2/1.

Силовий трансформатор встановлюється на металевому кронштейні на висоті

3-3,5м від рівня землі. УНН також встановлюється на кронштейні на висоті 1-1,2м від рівня землі. Облік електроенергії здійснюється трифазним лічильником типу NIK 2303 АRР3Т.1200.МС.11. 

Керування зовнішнім освітленням буде здійснюватися шафою управління типу І-710 2/1 з терміналом управління освітленням.

Проектом передбачено встановлення металевих фланцевих багатогранних опор висотою 14 м. 

Мережу освітлення виконати кабельною лінію марки АВВГ 4х35. Живлення від КТП виконати кабелем АВВГ 4х50. Кабель по всій довжині прокладати в ПВХ трубопроводі д=75 мм на глибині 0,7 м. Під проїжджою частиною у жорсткій ПВХ трубі д=110 на глибині 1 м.

Підключення світильників від розподільчої коробки ТВ-1 виконати кабелем АВВГ 3х2,5.

Світильники світлодіодні потужністю 152 Вт. 

Біля кожної опори встановити оглядові колодязі типу ККС 1/1.

Підземний пішохідний перехід

Проектними рішеннями передбачається освітлення підземного пішохідного переходу, що на ПК 24+53,88. Від КТП до розподільчого щитка прокласти кабельну лінію кабелем АВВГ 4х16 у ПВХ трубі діам.= 50 мм. Для того, щоб завести кабель живлення у споруду передбачається влаштування кабельної проходки. В отвір змонтувати металеву гільзу діам.=100 мм. Після протяжки труби з кабелем отвір закласти з обох сторін негорючою сумішшю - азбестовою чи іншою. Кабель АВВГ 4х16 завести в розподільчий щиток ЩЕн-24з. Щиток встановити на висоті 1,5 м від рівня підлоги. Далі від щитка прокласти відхідну лінію кабелем АВВГ 2х2,5 у ПВХ трубі діам.=32 мм, яка замонолічена у стіні та перекритті підземного переходу.

У перекритті передбачені спеціальні отвори д=110 мм, які слугують для виводу кабелю живлення для світильників. Для освітлення переходу передбачені антивандальні світлодіодні світильники типу GLOBAL GBH 08 20W 5000K, або світильник з аналогічними технічними характеристиками.

Заземлення

Захист від струмів короткого замикання в мережі проводиться за допомогою автоматичних вимикачів.

Проектовані КТП-10/0,4 кВ і шафа управління І-710 облаштовуються спільним заземлюючим пристроєм, що складається з горизонтального заземлювача полоси 40х4, та вертикального заземлювача – круг д=16 мм.

Реконструкція ПЛ-10 кВ, ПЛ-0,4 кВ

Проектом передбачено:

– перевлаштування (перенесення) ПЛ-10 кВ ф. «Заповіт» ПС 35/10 кВ «Бутенки»;

– перевлаштування (перенесення) частини ПЛ-0,38 кВ, Л-1, КТП-653.

 

Системи зв’язку

 

Проектом передбачено:

– перевлаштування кабелів зв’язку ТПП 50х2х0,4, ТПП 30х2х0,4, ТПП 20х2х0,4, ТПП 10х2х0,4, ПРППМ1х2х0,9 мiсцевої мережi ПАТ «Укртелеком»;

– перевлаштування кабелів зв'язку ЗКВ 1х4х1,2 ПАТ "Укртелеком" - 2 кабелі;

– перевлаштування кабелю зв’язку ВТСП 1х4х1,2 ПАТ «Укртелеком»;

– перевлаштування кабелів зв’язку МКСАБ 4х4х1,2 ПАТ "Укртелеком" - 2 кабелі.

Прокладання кабелів зв’язку здійснюється:

– у межах с. Бережнівка - в проектованій кабельній каналізації електрозв'язку;

– поза межами населених пунктів - безпосередньо в ґрунті.

Траса проектованої ККЕ пpoxoдить по пішохідній чacтинi вулиць тa по газону або узбіччю. Кабелепроводи нової кабельної каналізації передбачені одноканальні, поліетиленові з поліетилену низького тиcкy (ПНТ) важкого типy iз зовнішнім діаметром 110мм тa товщиною cтінки 10мм. Глибина закладання підошви блоку - 0,7-1,Ом.

При будівництві ККЕ передбачається використання типoвиx збірних залізобетонних колодязів типy ККЗ-2.

По всій тpасі нової ККЕ передбачено встановлення на колодязів люкiв, обладнаних ефективними запірними пpиcтроями, що застерігають вiд несанкціонованого доcтyпy.

На заміській ділянці кабель прокладається у траншеї, попередньо розробленій механізмами або вручну. Глибина залягання кабелів в ґрунті, після завершення планувальних тa опоряджувальних робіт повинна бyти не менше О,9м для електричних КЛЗ тa не менше 1,2м для ВОЛЗ. Над проектованими кабелями, що прокладаються в траншеї, прокласти попереджувальну поліетиленову стрічку (ППС) з написом "Увага! Кабель зв'язку". Глибина прокладання ППС становить О,5м для електричних КЛЗ та 0,6м для ВОЛЗ.

 

Водопостачання та водовідведення

 

При прокладанні мережі дощової каналізації по об’єкту «Реконструкція автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка на ділянці км 124+800 – км 128+000, Полтавська область» проектом передбачається:

− приймання атмосферних вод з проїзної частини автомобільної дороги;

− прокладання мережі дощової каналізації 315/271-566/500мм;

− встановлення дощоприймачів та оглядових колодязів ø1000 - ø2000 мм на залізобетонних плитах;

− встановлення локальних очисних споруд - сепараторів нафтопродуктів з сорбційним фільтром.

Для забезпечення ефективного збору поверхневих стоків з проїзної частини автомобільної дороги прийняті дощоприймачі.

Атмосферні опади, що відводяться з проїзної частини автомобільної дороги поступають у дощоприймальні колодязі, розміщенні на покритті, мережею трубопроводів та колодязів зібрані поверхневі стоки транспортуються до локальних очисних споруд. Водовідвід з території забудови виконано закритою системою. Мережу дощової каналізації за межами мосту запроектовано з безнапірних поліетиленових труб ПЕ SN8 Ø315/271-566/500мм. Ділянки трубопроводів під покриттям автомобільної дороги влаштовуються в захисних футлярах з труб ПЕ SN16 Ø500-800мм.  Колодязі, що проектуються на ділянці водовідводу виконуються з збірних залізобетонних елементів ø1000 - ø2000 мм прийняті згідно типового проєкту 902-09-46.88 "Камери і колодязі дощової каналізації".

 

Пожежна безпека

 

У складі проекту організації будівництва визначені: місця розташування тимчасових будівель і споруд, складування конструкцій, матеріалів і виробів; місця розташування джерел протипожежного водопостачання.

У проекті передбачений захист прилеглої території від впливу несприятливих природних або техногенних факторів.

 

Організація будівництва

 

Будівництво здійснюється потоковим методом, захватками (на одній стороні дороги, потім на іншій), без закриття дорожнього руху.

Роботи виконуються в наступній послідовності: підготовчі роботи, розчистка, розбирання); влаштування штучних споруд; земляне полотно; дорожній одяг; пересічення та примикання; облаштування та обстановка дороги.

На будівництві застосовуються наступні будівельні машини: екскаватори одноковшеві місткістю ковша 1,25 куб.м, 0,65 куб. м, 0,25 куб.м; бульдозери потужністю 59 кВт; автогудронатори; автогрейдери середнього типу; котки дорожнi; асфальтоукладальники; автокрани вантажопідйомністю 10т, 16т.

Тривалість будівництва становить 18,0 місяців

 

Оцінка впливу на навколишнє середовище

 

Реконструкція автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка на ділянці км 124+800 – км 128+000, Полтавська область не спричинить значного впливу на стан навколишнього середовища.

При проектуванні перевага віддавалась рішенням, що мінімально впливатимуть на навколишнє природне середовище.

Вплив на водне середовище та ґрунти не очікується.

Будь-які дії щодо зелених насаджень здійснювати відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2006 р. №1045 "Про затвердження Порядку видалення дерев, кущів, газонів і квітників у населених пунктах України".

Проектована діяльність в цілому не передбачає негативний вплив на цивільні та промислові об’єкти, наземні та підземні споруди.

Вплив на тваринний світ, об’єкти природно-заповідного фонду, геологічне середовище не здійснюється.

 

Газопостачання

 

Проектом передбачається:

- перекладка ділянки існуючого газопроводу низького тиску Ду100 сталевими електрозварними трубами Ø108х4 в ізоляції типу "дуже посилена" на глибині не менше 1.0м від поверхні землі до газопроводу;

- перекладка ділянки існуючого сталевого газопроводу середнього тиску Д80 на газопровід з поліетиленових труб ПЕ80 ГАЗ SDR17,6-110х6,3, частково з поліетиленових труб ПЕ80 ГАЗ SDR17,6-225х12,8;

- перехід запроектованими газопроводами автомобільної дороги державного значення Н-31 в подвійних футлярах з сталевих електрозварних труб Ø273х6мм L=54,0м в ізоляції типу "дуже посилена" та з сталевих електрозварних труб Ø377х7мм L=53,0м методом "горизонтального буріння" на глибині не менше 1.5м від поверхні землі до верху футляру;

- встановлення на футлярах контрольних трубок, протекторів ПМ-20У та контрольно-вимірювальних пунктів – КВП;

- встановлення по обидва боки від переходів стовпчики висотою 1,5-2м з позначенням параметрів закладки газопроводів та адреси його власника;

- поліетиленовий газопровід в межах футляру укладається на центруючі прокладки;

- з’єднання поліетиленових труб проводиться зварюванням нагрітим інструментом встик;

- позначення поліетиленових газопроводів попереджувальною стрічкою та ізольованим проводом з виводом його під захисний пристрій - в колонку ;

- перехід запроектованим газопроводом середнього тиску (траса №2-Г2 ПЕ80 ГАЗ SDR17,6-225х12,8 з коефіцієнтом 3,15) річки Вовча виконати методом "горизонтального буріння" на глибині не менше 1,5м від поверхні землі до верху футляру; з’єднання труб виконується стиковим зварюванням.

- газопроводи прокладені безтраншейним методом баластуванню й закріпленню не підлягають;

- відглушення на вул. Миру газопроводу-вводу до будинку по вул. Зелена,4 в с. Бережнівка, що перетинає автомобільну дорогу.

Приєднання поліетиленового до сталевого газопроводу застосовується комбінація нерознімного з’єднання " поліетилен-сталь" з муфтою із закладними нагрівальними елементами згідно з ДСТУ Б.В.2.7-179.

Сталевий газопровід прокладений у землі, покривається антикорозійною ізоляцією типу "дуже посилена".

Прокладку, випробування і прийомку виконати згідно діючих ДБН В 2.5-20-2018, "Правил безпеки систем газопостачання" НПАОП 0.00-1.76-15. Труби та фасонні деталі до них повинні мати сертифікати.

 

Захист від шуму

 

При проектуванні проведено оцінку рівня шумового впливу автомобільного транспорту на прилеглу територію, де рівень шуму підлягає нормуванню.

Для зменшення впливу шуму від автомобільної дороги передбачено влаштування шумозахисних екранів ЕЗст+ЕП - 2х2 (ТУ У 28.1 - 32453930 - 005:2009) в межах с. Бережнівка. Висота шумозахисних екранів – 3,0 м. Шумозахисні екрани розташовуються на острівці безпеки, шириною 2,0 м, між головною дорогою та місцевими проїздами.

Загальна довжина влаштування шумозахисних екранів становить 822 м.

 

Охорона праці та безпека експлуатації

 

Проектні рішення розроблено на основі чинних будівельних норм і нормативних документів, які забезпечують безпеку експлуатації, збереження здоров’я і працездатність персоналу.

Проектом передбачено виконання будівельно-монтажних робіт за розробленим «Проектом організації будівництва» та згідно вимог ДБН А.3.2-2-2009 «Система стандартів безпеки праці. Промислова безпека у будівництві».

З метою забезпечення доступності об’єкту проектування для маломобільних груп населення для забезпечення безпроблемного проїзду людям в інвалідних візках, з дитячими, вантажними чи іншими візками у проекті передбачено влаштування пішохідних доріжок, тротуарів та похилих з’їздів-пандусів з пониженням рівня бортового каменю до 0,025м.

Поперечний похил тротуару та пішохідних доріжок прийнято 20 ‰. Поздовжній ухил тротуару та пішохідних доріжок, по якому відбувається проїзд інвалідів на кріслах-колясках, не перевищує 20 ‰. Ширина тротуару – від 1,50 м до 1,80 м.

В місцях влаштування наземних пішохідних переходів передбачено влаштування попереджувальної тактильної плитки смугою завширшки 0,30 м, завдовжки 4,00 м з рельєфом у вигляді зрізаних конусів заввишки 0,004-0,005 м. Початок попереджувальної тактильної смуги знаходиться на відстані 0,80 м до початку пішохідного переходу. По тротуарах, вздовж маршруту руху пішоходів, передбачено влаштування направляючої тактильної плитки смугою завширшки 0,30 м. Направляюча тактильна смуга забезпечує вільне орієнтування для пошуку необхідного та безпечного напрямку руху осіб з порушенням зору та інших користувачів. Плитка направляючої тактильної смуги повинна мати рельєфний вигляд повздовжніх (паралельних один одному) рифів або ребр.

Також коригуванням передбачене влаштування підземного пішохідного переходу з пандусами на ПК 24+53,88 та наземного пішохідного переходу з світлофорним регулюванням на вимогу на ПК26+43,06.

 

Кошторисна частина

 

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на «16» листопада 2022 року, складала – 798774.066 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 624000.764 тис. грн., устаткування та інвентар – 1643.067 тис. грн., інші витрати – 173130.235 тис. грн. Зворотні суми – 4160.727 тис. грн.

Із загальної кошторисної вартості виконано робіт згідно довідки замовника – 367303.630 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 281987.248 тис. грн., інші витрати – 85316.382 тис. грн. Зворотні суми – 2728.688 тис. грн.

Після зняття зауважень та надання замовником цін на матеріальні ресурси, встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені проектом, складена відповідно з вимогами Кошторисних норм України, затверджених Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 року №281.

Загальна кошторисна вартість у поточних цінах станом на «08» березня    2023 року складає: 793044.832 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 603577.446 тис. грн., устаткування та інвентар – 8919.582 тис. грн., інші витрати – 180547.804 тис. грн. Зворотні суми – 7733.499 тис. грн.

Із загальної кошторисної вартості виконано робіт згідно довідки замовника – 367303.630 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 281987.248 тис. грн., інші витрати – 85316.382 тис. грн. Зворотні суми – 2728.688 тис. грн.

 

У процесі розгляду проекту за зауваженнями ТОВ «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП» проектною організацією за погодженням із замовником у проект внесені зміни і доповнення.

Відповідальність за внесення змін в усі примірники проекту покладається на генерального проектувальника та замовника.

За результатами розгляду проектних матеріалів і зняття зауважень експертизи, проектна документація може бути рекомендована до затвердження в установленому порядку.

 

Примітка: цей експертний звіт слід розглядати разом з Експертним звітом щодо                розгляду проектної документації від 20.08.2018 року №28-0169-18, виданим                                     ДП «Укрдержбудекспертиза».

 

Головний експерт проекту

 

_____________________________  О.О. Голуб

                   (підпис, МП)                     (П.І.Б.)

       Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004779

 

Відповідальні експерти:

 

 

 

______________________      В.В. Ковальчук

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №005917

 

___________________________          Р.В. Ланге

                                   (підпис, МП)                              (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004823

 

 

___________________________   С.В. Радченко

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004825

 

______________________    І.В. Тертишніков

              (підпис, МП)                        (П.І.Б.)  

     Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №005273

 

 

_______________________     Г.А. Даниленко

 (підпис, МП)                          (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004833

 

 

_________________________     С.В. Кучерук

                       (підпис, МП)                    (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №006285

 

_____________________     В.Г. Пономаренко

 (підпис, МП)                     (П.І.Б.)

     Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004862

Експерти (фахівці)

 

Фахівець в частині

організації будівництва

         

 

 __________________________   Н.І. Тонковид

                 (підпис)                                  (П.І.Б.)        

 


Розділи