Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:9883-0226-6584-4044
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№0076-23Е від 28.03.2023
Орган, що видав
ТОВ "НВП "Міжрегіональна будівельна експертиза" (40719528) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Капітальний ремонт проїзної частини вул. Миру в с. Щербані Полтавського району Полтавської області. Коригування
Код проектної документації
PD01:1301-5340-8082-9386 №13.23 від 2023-02-20 (видав БОЛОТІНА ЮЛІЯ СЕРГІЇВНА) / Наявні експертизи: EX01:9883-0226-6584-4044
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань експертизи проектної документації доріг, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
Головний експерт проекту
СТУПАКОВ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ (АЕ 003668, АЕ 006581 )

Кошторисна вартість


Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
27.03.2023 10975.8524 8772.386 0 2203.4664 56.5874 0 0 56.5874

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Полтавська обл., Полтавський район, Щербанівська територіальна громада, с. Щербані (станом на 01.01.2021), вулиця Миру не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ЩЕРБАНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ПОЛТАВСЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (44094936)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань експлуатаційної безпеки
З питань охорони праці
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
ФЕДОРОВИЧ ЛІАНА ЮРІЇВНА (АЕ 002864, АЕ 006478)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
З питань екології
КАРПЕНКО ІРИНА АНАТОЛІЇВНА (АЕ 006454, АЕ 000073)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
ТРУБЕЙ ВЯЧЕСЛАВ ГРИГОРОВИЧ (АЕ 006611, АЕ 001854, АР 020531, АЕ 007208)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
Ткаченко Ніна Вікторівна (АЕ 002609)
Відповідальний експерт З питань експертизи проектної документації доріг
КЛЕПИЦЯ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСІЙОВИЧ (АР 003603, АЕ 005225)
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
СТУПАКОВ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ (АЕ 003668, АЕ 006581)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:1301-5340-8082-9386
Орган, що видав
БОЛОТІНА ЮЛІЯ СЕРГІЇВНА
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
проєктні роботи
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.1 Вулиці та дороги міст і населених пунктів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Ні
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
20.02.2023
Номер проектної документації
13.23
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Шифр проєкту – 13.23

Клас наслідків (відповідальності) – СС2.

Замовник будівництва: УЖКГ Щербанівської сільської ради Полтавського району Полтавської області

Код ЄДРПОУ 44094936

Юридична адреса: індекс 38770, Полтавська область, Полтавський район, с. Щербані, в. Центральна, 2.

Генеральний проєктувальник: Фізична особа-підприємець  Болотіна Ю.С.

Юридична адреса: індекс 36023, Полтавська область,  м.Полтава, б-р Боровиковського, 10,  кв.21.

Код ЄДРПОУ  3063818347

 Головний інженер проєкту:  Болотіна Юлія Сергіївна (кваліфікаційний  сертифікат

 серія АР № 018262 від 23.12.2021 р).

 Робочий проєкт виконаний на підставі:

Завдання на проєктування № 13.23 від 20 лютого 2023 року;

Акт про можливість повторного використання матеріалів від розбирання  від 20 лютого 2023 року;

Акт технічного обстеження при коригуванні проєктної документації до об’єкту: «Капітальний ремонт проїзної частини вул. Миру в с. Щербані Полтавського району Полтавської області»  від 09 лютого 2022 року;

Дефектний акт від 20 лютого 2023 року;

Інженерні вишукування.


КОРОТКИЙ ЗМІСТ ПРОЄКТУ

 У проєкті передбачено капітальний ремонт проїзної частини вул. Миру в с. Щербані Полтавського району Полтавської області.

Раніше даний проект «Капітальний ремонт проїзної частини вул. Миру в с. Щербані Полтавського району Полтавської області» проходив експертизу та отримав позитивний експертній звіт  №1612-21Е від 16.12.2021р., виданий ТОВ «Науково-виробниче підприємство  «Міжрегіональна будівельна експертиза», який з виходом даного експертного звіту  втрачає чинність.

Ділянка капітального ремонту розташована у центральній частині села Щербані.

Згідно ДБН В.2.3-5-2018 «Вулиці та дороги населених пунктів», Зміна №2 /табл. 5.1/ вул. Миру відноситься до житлових вулиць місцевого значення з розрахунковою швидкістю руху 50 км/год.

Вулиця Миру у червоних лініях має ширину 7,9 – 20,5 м, що є в межах нормативних значень згідно ДБН Б.2.2-12:2019 «Планування і забудова територій».

На початку виконання робіт вулиця Миру примикає до вулиці Щербанівський шлях з асфальтобетонним покриттям, що прямує з міста Полтава до села Великий Тростянець. Вулиця Миру проходить через центральну частину села Щербані та прямує до села Тютюнники. Вздовж вулиці Щербанівський шлях проходить асфальтобетонний тротуар шириною 0,95-1,5 м, який перетинає вулицю Миру на ПК00+12,00. Кромки тротуарів виконані без бортового каменю. Вздовж вулиці Миру тротуари з твердим покриттям відсутні.

Проїзна частина вулиці Миру на визначеній протяжності має асфальтобетонне покриття шириною 3,5-5,5 м. Кромки проїзної частини виконані без бортового каменю.

До вулиці Миру примикають вулиці та провулки:

- праворуч на ПК01+55,00 пров. Пролетарський шириною 4,2 м та з асфальтобетонним покриттям;

- ліворуч на ПК02+49,00 пров. Грушевський шириною 3,6 м та з грунто-щебеневим покриттям;

- праворуч на ПК02+61,00 вул. Віри Холодної шириною 4,6 м та з асфальтобетонним покриттям;

- ліворуч на ПК04+22,00 вул. Матросова шириною 4,3 м та з асфальтобетонним покриттям;

- ліворуч на ПК05+31,00 пров. Садовий шириною 3,55 м та з щебеневим покриттям;

- праворуч на ПК05+44,00 вул. Перемоги шириною 6,2 м та з асфальтобетонним покриттям;

- ліворуч на ПК06+32,00 пров. Садовий шириною 3 м та з грунтовим покриттям;

- праворуч на ПК06+63,50 вул. Перемоги шириною 4,85 м та з асфальтобетонним покриттям.

До вулиці Миру примикають з’їзди до житлових приватних забудов та мають грунтове, щебеневе, асфальтобетонне покриття та покриття з фігурних елементів мощення.

На ПК02+77,30 праворуч та на ПК06+81,60 ліворуч за ходом пікетажу знаходяться сміттєві баки, навколо яких відсутні облаштовані майданчики та огородження.

На ПК06+70,60 під проїзною частиною вулиці Миру наявна залізобетонна одо перепускна труба діаметром 1,0 м та довжиною 10,0 м, що має засмічення та часткове руйнування.

Водовідведення з проїзної частини вулиці частково забезпечено. В окремих місцях поздовжні та поперечні ухили відсутні.

У межах вулиці проходять підземні (кабель зв’язку, газопровід, водопровід) та надземні інженерні комунікації (повітряна ЛЕП 0,4 кВ). До початку робіт обов’язково необхідно викликати представників балансоутримувачів підземних комунікацій та уточнити їх розташування та глибину залягання.

Вздовж вулиці розташовані опори зовнішнього освітлення, що забезпечують освітлення проїзної частини та пішохідної зони у повному обсязі.

У результаті обстеження було визначено характеристики існуючих шарів дорожнього одягу проїзної частини:

-        Грунтова основа (суглинки легкі пилуваті);

-        Пісок – 10 см.

-        Щебінь рядовий – 25 см;

-        Асфальтобетонне покриття – 5 см.

 

У результаті обстеження проєктної ділянки було виявлено:

- поздовжні та поперечні тріщини, вибоїни та викришування асфальтобетонного покриття

проїзної частини ;

- часткова відсутність твердого покриття на з’їздах у вулиці та провулки;

- відсутність рівності та поперечного профілю поверхні покриттів проїзної частини;

- відсутні засоби організації дорожнього руху (дорожні знаки, дорожня розмітка);

- відсутність заходів для інклюзивного простору (пандуси, тактильні смуги);

- відсутність облаштованих майданчиків для сміттєвих баків.

 

Початок траси (ПК00+00,00) прийнято по осі вулиці Миру на примиканні до кромки вулиці Щербанівський шлях. Кінець траси (ПК7+00,00) прийнято по осі вулиці Миру.

Пікетажна вісь прийнята по осі проїзної частини вул. Миру, яка має 5 вершин кутів повороту та вписано 2 радіуси кривих у плані.

Ширина проїзної частини:

-На ПК00+00,00 – ПК05+44,00 проєктна ширина вулиці Миру становить 6,0 м.

-На ПК05+44,00 – ПК05+66,90 перехідна ділянка.

-На ПК05+66,90 – ПК7+00,00 проєктна ширина вулиці Миру становить 4,0 м.

 

Об’єкт проєктування виконується без черг та пускових комплексів.

Проєктні параметри житлової вулиці місцевого значення:

- Ширина проїзної частини – 6,00 м; 4,00 м;

- Розширення проїзної частини на кривій у плані R-120 м на ПК 04+26,99 – ПК 04+89,20

– 0,6 м на кожну смугу руху (з внутрішнього боку кривої);

- Розширення проїзної частини на кривій у плані R-42 м на ПК 05+43,72 – ПК 05+65,72

– 0,70 м на кожну смугу руху (з обох боків проїзної частини);

- Кількість смуг руху – 2

- Ширина смуги руху – 3,00 м;

- Радіуси примикання до вул. Щербанівський шлях – 8,00 м та 18,00 м;

- Найменший радіус кривої у плані (існуючий) – 42,00 м.

Радіуси примикань вулиці Миру до інших вулиць та провулків збільшуються до нормативних. Кромки проїзної частини виконуються без бортового каменю.

На ПК00+00,00 – ПК05+55,15, ПК06+54,00 – ПК07+00,00 проєктом передбачено відновлення покриття проїзної частини (за Типом П.1) з попереднім розбиранням існуючого асфальтобетонного покриття.

В місцях розширення проїзної частини передбачено влаштування нового дорожнього одягу (за Типом П.2), при цьому влаштовується корито із ущільненим грунтом, Кущ=0,98.

На ПК05+55,15 – ПК06+54,00 проєктом передбачено підсилення покриття проїзної частини (за Типом П.1.1) з попереднім вирівнюванням поперечного профілю вирівнююючим шаром асфальтобетону.

У місцях суміщення проїзної частини вулиці Миру та асфальтобетонних з’їздів до приватних забудов, проєктом передбачено влаштувати асфальтобетонні призми з гарячого дрібнозернистого щільного асфальтобетону типу Б марки І.

Вздовж проїзної частини передбачено планування узбіччя шириною 1 м. Люки оглядових колодязів на проїзній частині замінюються на нові чавунні люки із замком важкого типу Т(С250).

Проєктом передбачено відновлення покриття дорожнього одягу та влаштування нового дорожнього одягу на примиканнях до вулиці Миру в межах радіусів примикання.

На з’їздах у вулиці та провулки на ПК01+55,00 та ПК02+61,00 передбачено відновлення покриття примиканнь (за Типом П.3) в межах радіусів повороту. Попередньо існуючий шар покриття розбирається.

На з’їздах у вулиці та провулки на ПК02+49,00, ПК04+22,00, ПК05+31,00, ПК06+32,00 та ПК06+63,50 передбачено влаштування нового дорожнього одягу в межах примикання (за Типом П.4).

Проєктом передбачено влаштувати новий дорожній одяг на тротуарі за Типом Т.1 на підходах до проїзної частии: ПК00+12,75 (ліворуч) довжиною 2 м; ПК00+13,45 (праворуч) довжиною 3,55 м. Попередньо існуючий дорожній одяг з асфальтобетонним покриттям тротуарів розбирається.

Ширина тротуарів – 1,50 м. Кромки тротуарів з бортового каменю БР 100.20.8 (поребрик). Бортовий камінь БР100.20.8 (поребрик) встановлюється на бетонну основу кл. С12/15. Вздовж кромки тротуарів передбачено планування грунту шириною 1 м.

Проєктом передбачено облаштувати наявних майданчиків для сміттєвих баків під контейнерні майданчики на ПК ПК02+77,30 (праворуч) та на ПК06+81,60 (ліворуч).

Майданчик для сміттєвих баків на ПК02+77,30 (праворуч) розмірами 2,5х8,4 м та на ПК06+81,60 (ліворуч) роміром 2,5х5,1 м.

Покриття – фігурні елементи мощення товщ. 6 см,  кромоки покриття з бортового каменю БР 100.20.8 (поребрик). Бортовий камінь БР100.20.8 (поребрик) встановлюється на бетонну основу класу С12/15. Навколо майданчиків передбачено влаштувати металеве огородження. Секції огородження складаються з профільного листа ПС20-1500-0,4. Стійки огородження прийняті з профільної прямокутної труби перерізом 60х30х3 мм та довжиною 1,8 м. Фундамент під стійки огородження виконується з бетону кл.С12/15.

Проїзна частина. Поперечний профіль по вулиці на ділянці ширини проїзної частини 6,00 м, передбачено двосхилий профіль проїзної частини з ухилами 25 ‰. На ділянці дороги шириною проїзної частини 4,00 м передбачено односхилий профіль з ухилами 25 ‰. На ділянці, де передбачено влаштування віражів поперечний ухил становить 45 ‰.

Поперечний ухил укріпленого узбіччя становить 50 ‰ у напрямку до газону. Поздовжній профіль. Максимальний поздовжній ухил становить 49 ‰. Мінімальний поздовжній ухил - 5 ‰.

Тротуар. Поперечний профіль передбачено односхилий профіль з ухилом 20‰. Поздовжній профіль - максимальний поздовжній ухил становить 25 ‰.

Майданчик для сміттєвих баків. Поперечний профіль передбачено односхилий профіль покриття майданчику з ухилом 8 ‰ у напрямку до проїзної частини. Поздовжній профіль  - проєктний поздовжній ухил повторює поздовжній ухил проїзної частини вулиці.

1.      Конструкція відновлення покриття проїзної частини вулиці Тип П.1:

Проєктний конструктив:

· Асфальтобетон АСГ.Др.Щ.Б-20.НП.І. БНД 70/100  ДСТУ Б В.2.7-119 товщиною 5 см;

Розлив бітумної емульсії ЕКШ-55  ДСТУ Б В.2.7-129:2013  - 1,2 л/м2

· Щебенево-піщана суміш, укріплена цементом М20  ДСТУ 9178:2022 товщиною 8 см;

· Щебенево-піщана суміш, С9  ДСТУ 9177-2:2022 товщиною 8 см.

Існуючий конструктив:

Щебінь рядовий – 25 см;

Пісок – 10см;

2.      Конструкція нового дорожнього одягу проїзної частини вулиці Тип П.2:

Асфальтобетон АСГ.Др.Щ.Б-20.НП.І. БНД 70/100 ДСТУ Б В.2.7-119 товщиною 5 см;

Розлив бітумної емульсії ЕКШ-55  ДСТУ Б В.2.7-129:2013 - 1,2л/м2

Щебенево-піщана суміш, укріплена цементом М20 (ДСТУ 9178:2022) товщиною 8 см;

Щебенево-піщана суміш С-5 (фр.0-70мм) ДСТУ 9177-2:2022 товщиною 25 см.

Пісок середньої крупності ДСТУ Б В.2.7-32-95 товщиною 15 см

3.      Конструкція підсилення дорожнього одягу проїзної частини вулиці Тип П.1.1:

Проєктний конструктив:

Асфальтобетон АСГ.Др.Щ.Б-20.НП.І. БНД 70/100 ДСТУ Б В.2.7-119 товщиною 5 см;

Асфальтобетон АСГ.Др.Щ.Б-20.НП.І. БНД 70/100 (вирівнюючий шар) ДСТУ Б В.2.7-119 товщиною 4 см;

Розлив бітумної емульсії ЕКШ-55  ДСТУ Б В.2.7-129:2013 - 0,4 кг/м2;

Існуючий конструктив:

Асфальтобетон - 5 см;

Щебінь рядовий – 25 см;

Пісок – 10см;

4.      Конструкція відновлення покриття проїзної частини вулиці Тип П.3:

Проєктний конструктив:

Асфальтобетон АСГ.Др.Щ.Б-20.НП.І. БНД 70/100  ДСТУ Б В.2.7-119 товщиною 5 см;

Розлив бітумної емульсії ЕКШ-55  ДСТУ Б В.2.7-129:2013  - 1,2 л/м2

Щебенево-піщана суміш, укріплена цементом М20  ДСТУ 9178:2022 товщиною 8 см;

Існуючий конструктив:

Щебінь рядовий – 25 см;

Пісок – 10см;


5.      Конструкція нового дорожнього одягу проїзної частини вулиці Тип П.4:

Асфальтобетон АСГ.Др.Щ.Б-20.НП.І. БНД 70/100 ДСТУ Б В.2.7-119 товщиною 5 см;

Щебенево-піщана суміш, С5  ДСТУ 9177-2:2022 – 21 см;

Пісок – 15см;

6.      Конструкція укріплення узбіччя:

Щебенево-піщана суміш, С5 (ДСТУ 9177-2:2022) товщиною 12 см.

7.      Конструкція асфальтобетонних призм:

 Проєктний конструктив:
Асфальтобетон АСГ.Др.Щ.Б-20.НП.І. БНД 70/100 ДСТУ Б В.2.7-119

(вирівнюючий шар) товщиною 6 см;

Розлив бітумної емульсії ЕКШ-55 (ДСТУ Б В.2.7-129:2013) - 0,4 кг/м2

Існуючий конструктив:

Асфальтобетон - 5 см;

Щебінь рядовий – 25 см;

Пісок – 10см;

8.      Конструкція щебеневих призм:

Щебенево-піщана суміш, С7 (ДСТУ 9177-2:2022) (вирівнюючий шар) товщиною 10 см;

9.      Конструкція проєктного дорожнього одягу тротуару з асфальтобетонним покриттям:
Асфальтобетон піщаний щільний на бітумі БНД 70/100, Тип Г, Марка I (АСГ.Пщ.Щ.Г-10.НП.І БНД 70/100) товщиною 4 см.

шар з піску фракції понад 2 мм до 5 м, 1300, 1 клас за ДСТУ Б В.2.7-210 (гранвідсів)  товщиною 10 см.

10.  Конструкція влаштування тактильних смуг:

тактильна бетонна плитка 500х500 мм (плити мають рифи у вигляді зрізаних

конусів, ДСТУ ISO 23599:2017 товщиною 5 см.

клеюча суміш для плитки Ceresit СМ117 (6,3 кг/1 м2), ДСТУ-Н Б В.2.6- 212:2016 товщиною 1 см.

суміш бетонна кл.С12/15 за ДСТУ Б В.2.7-176 товщиною 5 см.

шар з піску фракції понад 2 мм до 5 м, 1300, 1 клас за ДСТУ Б В.2.7-210 (гранвідсів) товщиною 10 см.

11.  Конструкція нового дорожнього одягу з фігурних елементів мощення на майданчиках

для сміттєвих баків:

фігурні елементи мощення (плитка) за ДСТУ Б В.2.7-145 товщиною 6 см.

Монтажний шар:

Пісок за ДСТУ Б В.2.7-32-95 з додаванням сухого цементу (М400) за ДСТУ

Б В.2.7-46:2010 (склад 1 (цемент) : 3 (пісок))  товщиною 5 см.

шар з піску фракції понад 2 мм до 5 м, 1300, 1 клас за ДСТУ Б В.2.7-210

(гранвідсів) товщиною 10 см.

 

12.  Конструкція влаштування бетонної площадки біля вхідного та вихідного оголовків

водоперепускної труби:

бетон кл. С12/15 за ДСТУ Б В.2.7-176 товщиною 10 см.

щебінь фр.20-40 мм за ДСТУ Б В.2.7-30 товщиною 12 см.

Виконано світлотехнічний розрахунок наявної схеми розстановки світильників, в межах ділянки вулиці. Результат розрахунку вказує на те, що схема розстановки світильників  забезпечує виконання  нормативних вимог. Всі світильники по вулиці, мають високоефективні газорозряджувальні джерела світла і забезпечують достатні рівні освітленості.

Водовідведення з проїзної частини виконується за допомогою проєктної водо перепускної труби, прикромочних лотків та за рахунок поперечних ухилів, вертикального планування покриттів у бік понижених місць. Водовідведення із тротуарів виконується за рахунок поперечних ухилів, вертикального планування у бік понижених місць.

Проєктом передбачено на ПК06+70,60 виконати заміну частково зруйнованої існуючої з.б. труби на нову залізобетонну водоперепускну трубу діаметром 1,0 м та довжиною 10 м.

Після влаштування котловану під проєктні елементи, влаштовуються щебеневі підготовки з шару щебеню фракції 40-70 мм під портальні блоки та відкрилки та шару з щебенево-піщаної суміші С-7 фракції 0-40 мм під залізобетонні елементи ланок труб.

Ланки труб запроєктовані типу ЗК3.200 (5 шт.) загальною довжиною 10,0 м.

Портальні блоки запроєктовані типу П10.14 (2 шт.).

Відкрилки оголовків запроєктовані типу СТ4л(п) (2 шт.).

Водоперепускна труба вкладається з поздовжнім ухилом 10 ‰.

Проєктом передбачено влаштування бетонних площадок вхідного та вихідного оголовка для відведення поверхневих вод. Влаштовується шар основи з щебеню фракції 20-40 мм товщиною 12 см та шар покриття площадок з монолітного бетону кл. С12/15 товщиною 10 см.

Навколо площадки для організованого стоку води передбачено влаштувати підпірні стінки з фундаментних блоків ФБС 9-3.6, ФБС12-3.6, ФБС 24-3.6.

Вздовж проїзної частини зі сторони вхідного оголовка труби передбачено влаштувати два водовідвідні лотки з бортового каменю. Проєктні лотки збиратимуть поверхневі води з проїзної частини вулиці Миру та направлятимуть їх до вхідного оголовка за допомогою опирання елементів лотка на фундаментні блоки.

Елементи доступності маломобільної групи населення (МГН). Підходи до проїзної частини (пандуси). Для маломобільних груп населення в місцях суміщення поверхонь тротуару з проїзною частиною передбачено рівновисотне стикування поверхонь. Рівновисотне стикування поверхонь забезпечують умови життєдіяльності маломобільним верствам населення однакові з рештою категорій населення.

Тактильні засоби інформації. Проєктом передбачено носії інформації, які передаються особам з порушенням зору і сприймаються шляхом дотику: Тактильний наземний покажчик - плитка – застосовується для забезпечення МГН мінімальним стандартом доступності та розумним пристосуванням. Для інвалідів по зору, передбачено влаштування попереджувальних тактильних смуг. Тактильні смуги влаштовуються із тактильних плит розмірами 500х500х50 см. Плити відповідають вимогам, що наведені в ДСТУ ISO 23599 та мають рельєф у вигляді зрізаних конусів. Тактильні смуги влаштовуються на тротуарах перед пішохідними переходами та пандусами. Ширина проєктних тактильних смуг становить 0,5 м та знаходиться на відстані 0,40 м від проїзної частини. Тактильні смуги виконують попереджувальну функцію для людей з вадами зору.

Проєктне рішення по влаштуванню покриттів проїзної частини забезпечить безперешкодний, безпечний рух транспорту та пішоходів в межах об’єкта ремонту. Проєктом передбачено нанесення горизонтальної дорожньої розмітки. Згідно ДСТУ 8751:2017 проєктом передбачено влаштування дорожнього огородження третьої групи - напрямні стовпчики пластмасові СН2-А-П-1,6 (1,0) біля проєктної водоперепускної труби (по одному стовпчику з кожного боку дороги по осі труби). Фундамент під стовпчики влаштовується з бетону кл.С8/10 глибиною 0,7 м. Напрямні стопчики встановлюються на відстані 0,75 м від кромки проїзної частини вулиці. Проєктом передбачено встановлення дорожніх знаків І типорозміру згідно ДСТУ 4100-2021 «Знаки дорожні. Загальні технічні умови. Правила застосування». Усі знаки встановлюються на висоті не менше 2,0 м від поверхні землі. Це забезпечить нормальну видимість та обізнаність водіїв. Знаки встановлюються на металеві стояки дорожніх знаків типу СКМ 2.20, СКМ 2.35, СКМ 2.45 та СКМ 2.50. Стійки дорожніх знаків встановлюються на бетонну основу (клас бетону С8/10).

Капітальний ремонт виконується в межах червоних ліній вулиці (згідно ДБН Б.2.2-12:2019 «Планування і забудова територій») та додаткового відведення землі не потребує. Роботи з капітального ремонту виконує спеціалізована будівельна організація, яка має відповідне матеріально-технічне забезпечення та кваліфіковані кадри. У відповідності до ДБН А.3.1-5:2016 виконання даного виду будівельних робіт відноситься до нескладних, оскільки прийняті традиційні будівельні матеріали.

Метод проведення робіт передбачається поточний з послідовним пересуванням фронту робіт по окремим виробничим процесам.

Будівельні роботи по об’єкту проводяться без припинення функціонування дорожнього руху по дорозі всіх його учасників. Влаштування покриття проїзної частини проводиться на одній половинi проїзної частини при систематичному русi транспорту на другiй. Під час проведення будівельних робіт передбачається застосування типових схем організації дорожнього руху згідно ДСТУ 8749:2017 "Безпека дорожнього руху. Огородження та організація дорожнього руху в місцях проведення дорожніх робіт".

До початку проведення робіт, визначену ділянку або місце виконання робіт слід облаштовувати тимчасовими технічними засобами згідно з тимчасовою типовою схемою ОДР.

Постійні дорожні знаки, дія яких розповсюджується на ділянку проведення робіт і суперечить прийнятій схемі ОДР, повинні бути зняті, а після закінчення будівельних робіт відновлені. При виконанні робіт по кромці проїзної частини та на узбіччі, необхідно використовувати типові тимчасову схему організації дорожнього руху №1. При виконанні робіт, що потребують перекриття однієї смуги руху проїзної частини застосовується типова тимчасова схема організації дорожнього руху №2. При проведенні дорожніх робіт застосовуються тимчасові дорожні знаки. Під час проведення будівельних робіт передбачається застосування типових схем організації дорожнього руху згідно ДСТУ 8749:2017 "Безпека дорожнього руху. Огородження та організація дорожнього руху в місцях проведення дорожніх робіт". Типові тимчасові схеми організації дорожнього руху. При організації дорожнього руху по об’їзду ділянок ремонту, будівельна організація на стадії проекту виконання робіт, розробляє тимчасову схему організації дорожнього руху об’їзду та погоджує з відповідним підрозділом МВС.

Під час капітального ремонту буде спостерігатися такий негативний вплив на навколишнє середовище:

- викиди в атмосферне повітря забруднюючих речовин при спалюванні палива;

- акустичний вплив від руху транспортних засобів;

- скиди стічних вод з дорожнього полотна;

- забруднення сміттям ґрунтів та поверхневих водойм;

- опосередковані впливи на рослинний і тваринний світ викидів, шуму та стоків;

- можливість виникнення аварійних ситуацій різного ступеню небезпеки.

Споруда в цілому буде здійснювати незначний вплив на мікрокліматичні характеристики (виникнення ефекту турбулентності за рахунок руху автотранспорту, загазованості тощо) лише в межах смуги відводу дороги. Вплив на повітряний басейн носить короткочасний характер, тільки в період виконання будівельних робіт з капітального ремонту автомобільної дороги. Після закінчення ремонтних робіт екологічна обстановка, що склалася в даному районі, не зміниться.

Проектні рішення по ремонту автомобільної дороги в частині охорони праці, в робочому проекті прийняті відповідно до НПАОП 63.21-1.01-09 «Правила охорони праці під час будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг» і з НПАОП 0.00-1.62-12 «Правила охорони праці на автомобільному транспорті».

При проведенні робіт в робочому проекті передбачено керуватися вимогами ДБН А.3.2-2-2009 «Система стандартів безпеки праці. Промислова безпека у будівництві. Основні положення», а також іншими галузевими інструкціями, вказівками та рекомендаціями щодо безпечних методів проведення робіт протипожежної безпеки, виробничої санітарії та охорони праці.

Пожеже небезпечні технологічні процеси проектною документацією не передбачені.

Представленим робочим проектом передбачені заходи, що забезпечують пожежну і техногенну безпеку, також санітарно-епідеміологічне благополуччя населення, безпеку експлуатації та вимоги охорони праці відповідно до нормативних документів.

Кошторисна документація

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною  документацією, у поточних цінах станом на 20.03.2023 р. складала  10985,2424 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 8779,979 тис. грн.; устаткування 0,000 тис. грн.; інші витрати  -2205,2634 тис. грн.

 Із загальної кошторисної вартості виконано 56,5874 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи - 0,000 тис. грн.; устаткування - 0,000 тис. грн.; інші витрати – 56,5874 тис. грн..

За результатами розгляду кошторисної документації і зняття зауважень встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені дефектним актом, складена відповідно до вимог «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затверджено наказом Міністерства розвитку громад та території України від 01.11.2021р. № 281.

Загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 27.03.2023р. складає  10975,8524 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи –  8772,386 тис. грн.; устаткування –  0,000 тис. грн.; інші витрати - 2203,4664 тис. грн

 Із загальної кошторисної вартості станом на 20 лютого 2023 р. виконано 56,5874 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи - 0,000 тис. грн.; устаткування - 0,000 тис. грн.; інші витрати – 56,5874 тис. грн..

Опис зауважень та внесених змін

Під час проведення експертизи робочого проекту ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Міжрегіональна будівельна експертиза»  висунула зауваження щодо технічних рішень проекту та  кошторисної частини проектної документації.

 За результатами розгляду, робочий проект  відредаговано за зауваженнями відповідно до нормативних вимог з доповненнями необхідними матеріалами та погодженнями в повному обсязі, що надає підставу затвердити його в установленому порядку.

Розділи