Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:4029-7805-6005-3988
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№2-46/23 від 22.03.2023
Орган, що видав
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІНПРОЕКТПРОМКОМПЛЕКС" (33685223) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Реконструкція під’їздної залізничної колії на території хлібоприймального підприємства по вул. Привокзальній, 41 в с. Маяки Тульчинського району Вінницької області
Код проектної документації
PD01:7611-1340-4447-3321 №0306-22-00 від 0021-07-02 (видав ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТРАНСПРОЕКТ") / Наявні експертизи: EX01:4029-7805-6005-3988
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності
Головний експерт проекту
Гніп Юрій Михайлович (АТ 004160, АЕ 006072 )

Кошторисна вартість

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Вінницька обл., Тульчинський район, Тульчинська територіальна громада, с. Маяки (станом на 01.01.2021), вулиця Привокзальна, 41 не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРОКОМПЛЕКС "ЗЕЛЕНА ДОЛИНА" (32721857)

Об’єкти будівництва

# Назва об'єкта Вид будівництва Тип об'єкта Ідентифікатор об'єкта

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
Гніп Юрій Михайлович (АТ 004160, АЕ 006072)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:7611-1340-4447-3321
Орган, що видав
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРТРАНСПРОЕКТ" (31696034)
Вид будівництва
Реконструкція без зміни зовнішніх геометричних розмірів
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Дві стадії
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2122.4 Залізничні колії промислових підприємств
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Ні
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
02.07.21
Номер проектної документації
0306-22-00
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Робочий проект «Реконструкція під’їзної залізничної колії на території хлібоприймального підприємства по вул. Привокзальна, 41 в с. Маяки Тульчинського району Вінницької області»  розроблений на підставі:

  • Завдання на проектування, затвердженого замовником;
  • Містобудівних умов та обмежень для проектування об’єкта будівництва, затверджених наказом Відділу архітектури ЖКГ, містобудування, архітектури, енергетики та захисту довкілля Тульчинської РДА №11 від 09.06.2022 р.;
  • Технічних умов №31 на реконструкцію під’їзної колії ТОВ «Агрокомплекс «Зелена Долина» та будівництва навантажувальних пристроїв, вагонних ваг, маневрових електролебідок з натяжними станціями та боксу для відстою власного локомотива по станції Журавлівка від 28.01.2022 р.;
  • Матеріалів інженерно-геодезичних вишукувань, виконаних ТОВ «Укртранспроект» у листопаді 2021 р.;
  • Матеріалів інженерно-геологічних вишукувань, виконаних ФОП І. З. Чуйко у лютому 2022 р.


Робочим проектом передбачається реконструкція існуючої під’їзної залізничної колії на території хлібоприймального підприємства, яке розташоване на території Тульчинської територіальної громади Тульчинського району Вінницької області в південному напрямку від житлової забудови села Маяки по вул. Привокзальній. Хлібоприймальне підприємство входе до складу ТОВ «Агрофірма «Зелена долина». На території підприємства розташовуються адміністративно-побутова будівля, лабораторія, автомобільні ваги, підземні протипожежні резервуари, ТП-10/0,4 кВ, склади силосного та підлогового зберігання зерна, зерносушарки, залізнична колія та інші споруди та будівлі, які забезпечують функціонування підприємства. Під’їзна колія знаходиться на балансі ТОВ «Агрофірма «Зелена Долина».

 Існуюча під’їзна колія примикає до колії №7 проміжної станції 4-го класу Жмеринської дирекції залізничних перевезень регіональної філії Південно-Західна залізниця» АТ «Укрзалізниця» стрілочним переводом №12. Межею під’їзної колії є маневровий світлофор М10. Загальна довжина існуючої колії №13 складає 522 м, корисна довжина колії 477 м до реконструкції.

Вздовж колії розташовані склади зберігання зерна із двома пристроями для завантаження зерна у вагони. Для зважування навантажених вагонів на колії влаштовані тензометричні ваги. Подача вагонів виконується маневровим локомотивом.

Існуючі колії укладені рейками Р50 та Р65 на дерев’яних та залізобетонних шпалах, баласт щебеневий товщиною 200 мм. Мінімальний радіус колій підприємства 200 м.

Територія підприємства огороджена і має ворота. Водовідведення відбувається в існуючу дощову каналізацію.

Природні умови району будівництва характеризуються наступними показниками:

А) Згідно з ДСТУ-Н Б В.1.1-27:2010 «Будівельна кліматологія» розрахункова температура навколишнього повітря:

  • середня найбільш холодної п’ятиденки – мінус 21°С;
  • температура найбільш холодної доби – мінус 26°С;
  • середня температура за рік – плюс 7.3°С.


Б) Згідно з ДБН В.1.2-2-2006 «Навантаження і впливи» характеристичне значення снігового навантаження прийнято для IV-го снігового району – 1.36кПа; характеристичне  значення вітрового навантаження для IІ-го вітрового району –  0,45 кПа.

В) Згідно з ДБН В.1.1-12:2014 «Будівництво в сейсмічних районах України» сейсмічність ділянки будівництва – 6 балів.

В геоморфологічному відношенні ділянка вишукувань приурочена до Подільської височини.

В геологічній будові території вишукувань до розвіданої глибини 5 м приймають участь четвертинні еолово-делювіальні відклади. В літологічному відношенні це суглинки. З денної поверхні ці відклади перекриті насипними та місцями ґрунтово-рослинними шарами.

За результатами камерального опрацювання матеріалів польових інженерно-геологічних та лабораторних робіт в геологічному розрізі території вишукувань виділено 5 інженерно-геологічних елементів (ІГЕ):

  • шар ІГЕ – 1а (t QIV). Насипний ґрунт – щебінь кристалічних порід з суглинистим заповнювачем до 50%, злежаний, з прошарками піску – гр. розр. 41а;
  • шар ІГЕ – 1б (t QIV). Насипний ґрунт – суглинок піщанистий, тугопластичний, злежаний, неоднорідний, з включенням будівельного сміття та щебеню до 30% - гр. розр. 35в;
  • шар ІГЕ – 2 (e QIV). Ґрунтово-рослинний шар – гр. розр. 9а. Перед початком будівельних робіт обов’язково повинен бути видаленим;
  • шар ІГЕ – 3 (v-d QIII). Суглинок важкий, пилуватий, коричнувато-сірий, тугопластичний – гр. розр. 35б;
  • шар ІГЕ – 4 (v-d QIII). Суглинок легкий, пилуватий, світло-коричневий, мякопластичний – гр. розр. 35а.


Насипні ґрунти шар ІГЕ – 1а та шар ІГЕ – 1б є конструктивними частинами земляного полотна існуючої залізничної колії.

Ґрунтові води на період проведення вишукувальних робіт встановлені на глибині 3.1-3.4 метра.

Нормативна глибина промерзання ґрунтів – 0,9 м.

За інженерно-геологічними умовами район будівництва відноситься до ІІ категорії складності.

На ділянці будівництва проведені топографо-геодезичні роботи, які включали в себе топографічну прив’язку опорної зйомочної мережі, проведення зйомки ділянки в межах промислового майданчика та під’їзних колій на станції Журавлівка Південно-Західної залізниці в масштабі 1:500 площею 2.4 га та інженерно-геодезичні вишукування. Роботи здійснювалися в державній системі координат. Система висот – Балтійська.

Робочі креслення розроблені на топооснові М 1:500.

Реконструкція існуючої під’їзної залізничної колії спрямована на збільшення об’ємів відвантаження та перевезення зерна залізничним транспортом України у зв’язку із збільшенням об’єму приймання, обробки та зберігання зерна на підприємстві.

Під’їзна залізнична колія після проведеної реконструкції забезпечуватиме вантажоперевезення зерна в обсязі 350 тис.тон/рік. Це досягається організацією двох фронтів одночасного навантаження зерна з можливістю подачі двох груп по 7 вагонів на кожний вантажний фронт.

Роботи з реконструкції залізничної колії передбачається виконати двома чергами.

Першою чергою будівництва передбачається:

  • реконструкція існуючої під’їзної залізничної колії: зміна радіусу кривих до 200м з влаштуванням прямих ділянок колії довжиною 25 м на підходах до вагонних ваг, та облаштуванням технологічного проїзду з залізобетонних плит;
  • влаштування тензометричних двоплатформених вагонних ваг типу ТВВ-150-50-13.5 для статичного зважування вагонів в існуючій точці навантаження;
  • влаштування реверсного маневрового пристрою (лебідки) ЛМ-8-ДП-ОБ з натяжною станцією СН-8 для підтягування вагонів в межах фронту навантаження біля існуючої точки навантаження зернових вантажів;
  • влаштування майданчика з твердим покриттям довжиною 105 м.


Другою чергою будівництва передбачається:

  • подовження існуючої залізничної колії підприємства на 109.57 м;
  • демонтаж існуючого рейкового упора і влаштування в кінці колії нового рейкового упора;
  • влаштування тензометричних залізничних ваг типу ТВВ-150-50-13.5 для статичного зважування вагонів в проектній точці навантаження зерна;
  • демонтаж існуючих тензометричних залізничних ваг;
  • влаштування реверсного маневрового пристрою (лебідки) ЛМ-8-ДП-ОБ з натяжною станцією СН-8 для підтягування вагонів в межах фронту навантаження біля проектної точки навантаження зернових;
  • облаштування технологічного проїзду з залізобетонних плит;
  • освітлення залізничної колії та вантажних фронтів;
  • улаштування в тупику колії боксу для відстою власного локомотива;
  • влаштування майданчика з твердим покриттям довжиною 70 м.


Характеристики конструктивної частини об’єктів будівництва

1.     Залізнична колія

В місцях реконструкції колії передбачається демонтаж існуючої рейко-шпальної решітки, вирізка баластного шару, влаштування нового баластного шару та влаштування верхньої будови колії згідно нової проектної осі.

Земляне полотно колії запроектовано коритоподібного типу шириною 7,1 м з розширенням в кривих ділянках колії на 0,3 м. Верхня будова колії зі старопридатних рейок Р65 на залізобетонних шпалах типу Ш1-1 та Ш1-3 при епюрі 1600 шт./км; скріплення на прямих ділянках – типу КБ, в кривих – СКД65Б. Баласт – двошаровий загальною товщиною 45 см (25 см - щебінь твердих порід фр.25-40, 20 см – пісок). Ширина баластної призми зверху – 3,4 м.

2.   Вагонні ваги

Вагонні ваги є обладнанням комплектного постачання.

Фундаменти монолітні залізобетонні плитні з бетону класу С20/25 W4 та арматури Æ12А500С за ДСТУ 3760:2019 по підготовці товщиною 100 мм з бетону кл. С8/10 та подушці товщ. 300 мм з щебеню фр.20-40.  

Основою фундаментів слугує щебенево-піщана подушка товщиною 450 мм.

3.   Бокс для локомотива

       Бокс для локомотива ­ одноповерхова каркасна неопалювальна будівля прямокутної форми з прибудовою.  Габаритні розміри у плані 9.4х17.05 м по осях. Висота приміщень – 3.2-5.4 м. До будівлі заводиться залізнична колія. Будівля обладнується оглядовою канавою. Ступінь вогнестійкості будівлі – ІІІа.

Фундаменти – монолітні залізобетонні стовпчасті під стійки каркасу та стрічкові під зовнішні та внутрішні стіни. Матеріал фундаментів - бетон класу С20/25 та арматура Æ12А500С за ДСТУ 3760:2019;  підготовка товщиною 100 мм з бетону кл. С12/15. Анкерні шпильки 1.1М24х800 Вст3пс2 та 1.1М24х1320 Вст3пс2.

Основою фундаментів слугує шар ІГЕ- 3 – суглинок важкий, пилуватий, туго пластичний з наступними характеристиками: gII=18.3 кН/м3, Е=12 МПа, сII=20 кПа, jII=19°.

Каркас будівлі -  металевий з поперечних рам прольотом 6,4 м та 3 м та кроком  3 м та 4.5 м. Жорсткість будівлі в поперечному напрямку забезпечується жорсткістю поперечних рам, в поздовжньому напрямку – вертикальними вязями по колонах фермах та розпірками.

Колони -  двогілкові з прокатного швелеру №24П, з’єднаними планками товщ.10 мм та кроком 500 мм,  та з прокатного двотавру №20. Матеріал конструкцій – сталь класу С245. З’єднання колон та фундаментів – жорстке.

Опорні конструкції покриття – двоскатні металеві ферми, виконані з профілів гнутих замкнутих зварних квадратних, балки та прогони з прокатних швелерів відповідно №20 та №16. Матеріал конструкцій – сталь класу С245.

В’язі вертикальні – портальні та хрестоподібні та розпірки, виконані з профілів гнутих замкнутих зварних квадратних. Матеріал конструкцій – сталь класу С245.

Стінові ригелі виконані з профілів гнутих замкнутих зварних квадратних. Матеріал конструкцій – сталь класу С245.

Покриття – багатошарові стінові сендіч-панелі товщ. 120 мм з PIR-наповнювачем (l=0,023 Вт/мК).

Зовнішні стіни - багатошарові стінові сендіч-панелі товщ. 120 мм з PIR-наповнювачем (l=0,023 Вт/мК).

Перегородки - багатошарові стінові сендіч-панелі товщ. 120 мм з PIR-наповнювачем (l=0,023 Вт/мК).

Вікна – металопластикові з двокамерним склопакетом типу 4-14-4-14-4і.

Двері зовнішні – металеві, утеплені; внутрішні - дерев’яні.

Ворота – секційні.

Підлоги – бетонні та з керамічної плитки.

4.   Маневрові пристрої

Маневрові пристрої (лебідки) ЛМ-8-ДП-ОБ та натяжні станції  – СН-8  є обладнанням комплектного постачання.

Фундаменти – монолітні залізобетонні плитні, запроектовані з бетону класу С12/15 та арматури Æ12А500С за ДСТУ 3760:2019 по підготовці товщиною 100 мм з бетону класу С12/15. Анкерні шпильки 1.1М24х1000 Вст3пс2.

Основою фундаментів слугує шар ІГЕ- 3 – суглинок важкий, пилуватий, тугопластичний з наступними характеристиками: gII=18.3 кН/м3, Е=12 МПа, сII=20 кПа, jII=19°.

Антисейсмічні заходи та забезпечення надійності

Робочим проектом на будівництво Боксу для локомотива передбачені наступні заходи (відповідно ДБН В.1.1-12:2014 «Будівництво у сейсмічних районах України») з забезпечення надійності та сейсмічної стійкості:

  • будівля має правильну форму у плані та невелику вагу несучих та огороджувальних конструкцій;
  • кріплення колон будівлі до фундаментів передбачено жорстким;
  • в покриттях та стіновому огородженні застосовані легкі сандвіч-панелі, кріплення яких до прогонів покриття та стінових ригелів  передбачається на кожній опорі;
  • вертикальні в’язі  по колонам та між фермами запроектовано у вигляді перехресних діагоналей;
  • зварні шви в з’єднаннях металевих конструкцій виконуються електродами типу АНО-36, що забезпечують достатню пластичність з’єднання.

     

       Робочим проектом конструкцій залізничної колії, вагонних ваг та маневрових пристроїв забезпечено їх надійність; спеціальних заходів з підвищення сейсмічної стійкості споруд не потребується.

       За результатами розгляду проектної документації і зняття зауважень встановлено, що робочий проект «Реконструкція під’їзної залізничної колії на території хлібоприймального підприємства по вул. Привокзальна, 41 в с. Маяки Тульчинського району Вінницької області»  розроблений відповідно до завдання на проектування та вихідних даних і відповідає вимогам до міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва.

Розділи