1 редакція від 29.07.2021 2 редакція від 21.03.2023

Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:8383-1964-5825-5722
Версія документу
№2
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№511.5391.21. від 26.07.2021
Орган, що видав
ДП "Західний ЕТЦ " (20774790) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
«Капітальний ремонт вул.Нижанківського в с.Лисятичі Львівської області”
Код проектної документації
PD01:2739-1238-3707-6785 №1206/21/А від 2021-07-19 (видав СИПЕНЬ ТАРАС ВОЛОДИМИРОВИЧ) / Наявні експертизи: EX01:8383-1964-5825-5722, EX01:4126-2974-3422-8353, EX01:4126-2974-3422-8353
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань охорони праці, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань техногенної безпеки, З питань експертизи проектної документації доріг, З питань енергозбереження, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
Головний експерт проекту
КОЗУБ ВАСИЛЬ ВЯЧЕСЛАВОВИЧ (АЕ 007499, АЕ 005547 )

Кошторисна вартість


Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
26.07.2021 558.434 418.655 0 139.779

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Львівська обл., Стрийський район, Стрийська територіальна громада, с. Лисятичі (станом на 01.01.2021), вулиця Нижанківського не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа СТРИЙСЬКА МІСЬКА РАДА (26256903)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Головний експерт проекту З питань експертизи проектної документації доріг
КОЗУБ ВАСИЛЬ ВЯЧЕСЛАВОВИЧ (АЕ 007499, АЕ 005547)
Відповідальний експерт З питань міцності, надійності, довговічності
Зіньків Андрій Богданович (АР 010475, АЕ 005262, АР 018965)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
З питань екології
БОТА ОЛЕГ ВАСИЛЬОВИЧ (АР 012648, АР 012277, АР 015709, АР 012381, АЕ 005035)
Відповідальний експерт З питань експлуатаційної безпеки
З питань охорони праці
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
СИДОР НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА (АЕ 004924)
Відповідальний експерт З питань техногенної безпеки
З питань пожежної безпеки
СІРЕНКО ОЛЕГ ПЕТРОВИЧ (АЕ 000426, АР 000533, АЕ 004048, АЕ 004765, АР 019393, АЕ 007226)
Відповідальний експерт З питань енергозбереження
ЯКИМІВ ЄВГЕНІЙ МИКОЛАЙОВИЧ (АЕ 005237, АР 009438)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
Олійник Галина Василівна (АЕ 004395)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:2739-1238-3707-6785
Орган, що видав
СИПЕНЬ ТАРАС ВОЛОДИМИРОВИЧ
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Проектні роботи
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.1 Вулиці та дороги міст і населених пунктів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
19.07.2021
Номер проектної документації
1206/21/А
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

 

Замовник проекту:

ВКБ Стрийської міської ради

84200, Україна,  Львівська обл., м.Стрий, вул.Шевченка,71

Проектна організація:

ФОП Сипень Т.В.

Юридична адреса проектної організації:

81100, Україна, Львівська обл., м.Пустомити, вул.Нова, 11

Керівник

Сипень Т.В.

Головний інженер проекту:

Сипень Т.В. (кваліфікаційний сертифікат серія АР №004232, дата видачі 12.10.2012р.)

 

 

Вихідні дані, копії:

 

 

-

Завдання на проектування «Капітальний ремонт вул.Нижанківського в с.Лисятичі Львівської області”. Затверджене начальником ВКБ Стрийської міської ради (І.Лебідь).

-

Розрахунок класу наслідків (відповідальності) для об’єктів будівництва – СС2

-

Рішення №420 від 24 червня 2021 року IХ сесії VIII демократичного скликання Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області «Про затвердження змін до програми соціально-економічного та культурного розвитку Стрийської територіальної громади на 2021 рік»

 

 

Склад проекту:

 

1.      Поснювальна записка, відомості та креслення

 

2.      Кошторисна частина

 

 

 

 

 

 

 

 

Проектні рішення

 

 

Найменування

Одиниця

виміру

Показники

1.

Класифікація обєкту

проїзд

2.

Протяжність обєкту

м

231

3.

Площа проектованих покрить:

м²

783

-

проїзна частиная (асфальтобетон h=5см)

м²

635

-

зїзди/примикання (асфальтобетон h=5см)

м²

148

4.

Укріплення узбіччя (щебеневий матеріал h=10см)

м²

237

5

Організація дорожнього руху:

-

щити знаків дорожніх

шт

3

-

стояки знаків дорожніх

шт

2

6.

Тривалість будівництва

місяців

2

7.

Тривалість експлуатації

років

>10

 

План розташування

(Аркуш «Схема розташування об’єкта»)

 

Об’єкт, на якому заплановані роботи з капітального ремонту, розташований у селі Лисятичі Стрийського району Львівської області, на вулиці Нижанківського. За своїм функціональним призначенням, він виконує функцію проїзду, забезпечуючи під’їзд до елементів забудови населеного пункту.

ü  Початок проектованого обкта: ПК0+00,

ü  Кінець проектованого обкта: ПК2+31,0.

Загальна протяжність проектованого обкта: 231м.

 

Зважаючи на дефекти, заплановане проведення на об’єкті капітального ремонту, який передбачає комплекс основних заходів з улаштування:

·          нової конструкції дорожнього одягу дорожнього покриття (асфальтобетон),

·          покращення відведення дощових та талих вод з об’єкта (улаштування/відновлення водовідвідних кюветів),

·          виконання заходів з організації дорожнього руху.

 

Дорожній одяг

(Аркуш №4 в частині проектованих конструкцій дорожнього одягу)

 

Під час проектування конструкцій дорожнього одягу, враховано положення чинних стандартів і норм на дорожньо-будівельні матеріали і вироби та норм проектування.

 

Проектом передбачене улаштування покриття з наступним конструктивом:

 

 

Назва конструктивного шару/покриття

Товщина (см)

Проїзна частина, зїзди/примикання

Загальна товщина дорожньої конструкції:

17,0

1.

Виправалення профілю існуючого щебенево-гравійного покриття без додавання нового матеріалу

-

2.

Щебенево-піщана суміш С-7

12,0

3.

Розливання вяжучого матеріала (0,8л/м²)

-

4.

Асфальтобетонне покриття

5,0

 

Укріплення узбіч запроектоване з використанням щебеневого матеріалу h=10см.

Водовідведення

(Аркуш №4 в частині характеристик поперечних профілів, Аркуш №3«Поздовжній профіль…»)

 

На об’єкті капітального ремонту обєкта запроектовані наступні інженерні заходи, які покликані покращити відведення дощових та талих вод з проектованого об’єкта:

 

·      поздовжні (37‰ max) та поперечні профілі (20‰) дозволяють належним чином направляти водні маси у існуючу систему водовідведення населеного пункту;

·      улаштування/відновлення водовідвідних кюветів.

 

Поздовжні та поперечні профілі

(Аркуш №4 в частині характеристик поперечних профілів, Аркуш №3«Поздовжній профіль…»)

 

Характеристика проектованих профілів обєкта:

 

Назва показника

Од. виміру

Величина

1.

Проектна лінія поздовжнього профілю

увязана з існуючим рельєфом

2.

Поздовжній ухил

37

3.

Тип профілю

односкатний

5.

Поперечні ухили

проїзна частина

20

6.

узбіччя

40

7.

Ширина

проїзна частина

м

2,75

8.

узбіччя

м

0,5

 

Організація дорожнього руху

(Аркуш №2 в частині організації дорожнього руху, Аркуш №5 «Схема встановлення дорожнього знаку»)

 

Проектом капітального ремонту об’єкту передбачене улаштування наступних елементів регулювання дорожнього руху:

 

Назва елементу регулювання

Шифр елемента

1.

Знаки дорожні

(II типорозмір)

5.31

2.

5.32

3.

2.1

1.

Стійки знаків дорожніх

С-КТр/40-М4.0

2.

С-КТр/40-М4.5

 

Улаштування стійок знаків дорожніх передбачене на бетонний фундамент (В15)

 

 

Доступність маломобільних груп населення

 

 

Робочим проектом капітального ремонту передбачені наступні заходи, які дають змогу руху обєктом представників маломобільних груп населення:

 

·               проектований рельєф обєкта є пологим у дозволених місцях для перетину пішоходами проїзної частини (20‰- поперечний ухил, 37‰ тах – поздовжній ухил),

·               улаштування безшовного асфальтобетонного покриття ( в т.ч. у місцях, які дозволені для перетину  проїзної частини пішохідними потоками).

 

Охорона праці

 

Охорона праці забезпечується виконанням всіх проектних рішень при капітальному ремонті об’єкта у відповідності до вимог діючого законодавства та нормативно-правових актів з охорони праці з метою забезпечення безпечних умов праці, попередження виробничого травматизму та професійних захворювань, а саме:

 

ü   організація дорожнього руху в місцях проведення робіт, а також огородження місць роботи у темні години доби;

ü   до початку робіт огородження місця виконання робіт, встановлення дорожніх знаків, схеми руху транспорту і пішоходів, визначення зон постійно діючих чи потенційно-небезпечних факторів, обмеження швидкості руху автотранспорту поблизу місця виконання робіт (не більше 10 км/год.);

ü   влаштування складів, розбивка майданчиків для складування конструкцій і виробів, влаштування місць паркування будівельної техніки;

ü   забезпечення руху пішоходів по дерев'яних щитах, без суттєвих перепадів рівнів поверхні та наявності відповідних огорож.

ü   освітлення у темний час доби будівельного майданчика, ділянки робіт, робочих місць, проїздів і підходів до них;

ü   влаштування під’їзних шляхів та місць складування матеріалів, складування матеріалів по висоті згідно будівельних норм;

ü   забезпечення перебування людей і пересувних транспортних засобів за межами зони можливого падіння вантажу при розвантажувальних роботах;

ü   забезпечення заходів безпеки при роботі обладнання та транспортних засобів, розміщення будівельних машин з можливістю забезпечити простір, достатній для огляду робочої зони і маневрування за умови дотримання відстані безпеки поблизу незакріпленої виїмки, штабелів вантажів, устаткування;

ü   виконання робіт технічно справним обладнанням та кваліфікованим персоналом, навченим та проінструктованим з питань охорони праці, технології робіт та пожежної безпеки;

ü   забезпечення працівників спецодягом, комплексом захисних засобів;

ü   організація санітарно-побутових приміщень з таким розрахунком, щоб уникнути проходу працюючих через небезпечні зони (котловани, зони роботи будівельних машин і механізмів тощо.

Захист від шуму

 

Основні джерела шуму при капітальному ремонті – будівельна техніка та будівельні інструменти. Рівні звукового тиску, рівні загальної вібрації від машин та механізмів, що використовуються при будівництві, регламентовані заводами – виготовлювачами, є в межах нормативних.

 

Безпека експлуатації

 

ü  поперечний похил проектованого обєкта становить 20‰, що в свою чергу унеможливлює ковзання пішоходів під час ожеледі або наявності на ній води у дозволених місцях переходу проїзної частини.

ü  забезпечення гладкої поверхні проїзної частини у дозволених місцях для перетину пішохідним потоком, без раптових малих змін у рівні, змін у слизькості та низьких перепонах (значення коефіцієнту зчеплення повинно бути не менше 0,5);

ü  ризик падіння після спотикання чи зачеплення мінімізується за рахунок похилого рельєфу об’єкта;

ü  товщина шару дорожнього одягу запроектована з урахуванням процесу формування стійкої структури його шарів.

 

Вплив на навколишнє природне середовище

 

Вплив на навколишнє природне середовище при експлуатації обєкту залишається незмінним.

Очікуваний вплив на стан компонентів довкілля у процесі будівництва:

Вплив на атмосферне повітря.

  При виконанні капітального ремонту об’єкту передбачається  забруднення атмосферного повітря шкідливими речовинами від будівельної, автотранспортної техніки та механізмів пересипання будівельних матеріалів.

   Стаціонарні джерела викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря при виконанні капітального ремонту– відсутні.

 Залпових та аварійних викидів забруднюючих речовин немає. Валові викиди забруднюючих речовин в повітряне середовище складатимуть 0,0101т  в період проведення робіт.       

  Теплові, ультразвукові, електромагнітні та іонізуючі випромінювання, які могли б вчинити негативний вплив на навколишнє середовище при будівництві об’єкту відсутні.

    При будівельних роботах джерелами вібрацій будуть обертовий або поступовий рух двигунів і механічних систем будівельних машин. Для зниження рівня вібраційних коливань застосовуються противібраційні елементи, такі як віброізолюючі, вібропоглинаючі огородження, а також засоби індивідуального захисту від вібрацій.

  При будівництві об'єкту джерелами шумового впливу будуть двигуни будівельної та автотранспортної техніки. Згідно розрахунків сумарний рівень шуму при одночасній роботі техніки не перевищуватиме гранично допустимих рівнів (ГДР) Б.А.екв. день/ніч = 65/55 дБа (табл. 1 ДБН Б 1.1-31:2013 з урахуванням поправок (примітка 5 до табл. 1) на транспортний шум (+10 дБА).

Стаціонарні джерела викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря під час капітального ремонту дороги по вул. Озерна в м. Львові, Львівської області – відсутні.

Вплив на водне середовище.

Водоспоживання

Водопостачання на господарсько-побутові та питні потреби працівників задіяних при будівництві об’єкту здійснюватиметься за рахунок привозної води. Питна вода повинна відповідати нормам ДСанПіН 2.2.4-171-10 «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною».

Для забезпечення технологічних потреб виробничої діяльності на об’єкті, а саме: для пило-пригнічення під'їзних доріг, витрат води на ущільнення ґрунту, дозаправку систем охолодження транспорту водою буде використана привозна технічна вода. Бак з технічною водою буде розташований на будівельному майданчику об’єкту.

Водовідведення

Утворення виробничих стічних вод не передбачається.

 Господарсько-побутові стічні води при проведенні будівельних робіт накопичуватимуться в спеціальних гідро-ізольованих ємностях (септик) та, по мірі накопичення, будуть передаватись на очисні споруди відповідно до договору зі спеціалізованим підприємством.

Стічні води, які утворюватимуться за рахунок атмосферних опадів та талих вод на поверхні проїзної частини автодороги вільно скидатимуться в існуючу водовідвідну систему населеного пункту через існуючі/відновлені інженерні засоби.

               При штатному режимі експлуатації, з урахуванням впровадження передбачених організаційно-технічних та природоохоронних заходів, вплив на ґрунтові та поверхневі води, а також в цілому на водне середовище оцінюється, як допустимий.

Вплив па геологічне середовище та ґрунти.

Капітальний ремонт обєкту не приведе до виведення земель із сільськогосподарського обороту. Проектом не передбачається зайняття родючого шару ґрунту. Потреба у мінеральному ґрунті задовольнятиметься за рахунок: мінерального ґрунту від часткового розбирання земляного полотна існуючої автодороги. Території ділянки автодороги (будівельно-технологічні проїзди та будівельний майданчик), які будуть тимчасово порушені та зайняті на період проведення будівельних робіт підлягають повній рекультивації. При проведенні рекультивації буде проводитись планування території механізованим способом з одночасним покриттям їх рослинним ґрунтом та укріпленням посівом багаторічних трав.

  Проведення запланованих робіт з рекультивації території створить умови для швидкого відновлення рослинного покриву. Посів багаторічних трав забезпечить стійкість узбіч і укосів земляного полотна, а також захистить прилеглі угіддя від засмічення бур’янами.

Таким чином, вплив на ґрунти може характеризуватися як екологічно допустимий.

Поводження з відходами.

Основним джерелом утворення відходів при капітальному ремонті обєкту є проведення підготовчих і будівельних робіт. Будівельні відходи повинні зберігатись на спеціально відведених майданчиках з ціллю подальшої передачі на використання, переробку чи захоронення (у разі неможливості  використання). Відходи які можна використати як вторсировину повинні повторно використовуватись і передаватись на переробку. Відходи, які не можуть бути використані передаються на об’єкти поводження з відходами для захоронення, утилізації, переробки.

Під час капітального ремонту обєкту, утворення небезпечних відходів не передбачається.

Відповідальність за поводження з відходами виробництва, які утворюються при проведенні підготовчих і будівельних робіт (збір, облік, вивіз на переробку, використання чи знешкодження) покладено на генпідрядника. При проведенні робіт утворяться відходи будівельні в кількості ⁓ 86,95т.

При виникненні аварійної та нештатної ситуацій кількісний та якісний склад відходів визначатиметься на місцях, по мірі їх утворення у порядку до вимог діючих законодавчих норм і актів.

Подальше поводження з відходами здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про відходи».

Вплив на рослинний і тваринний світ.

 У межах зони впливу об’єкту відсутні цінні представники рослинного та тваринного світу, які підлягають охороні.

У штатному режимі роботи при умові дотримання екологічних вимог вплив на рослинний та тваринний світ буде в допустимих межах і не призведе до незворотних наслідків.

Вплив на соціальне середовище.

 Від реалізації планової діяльності буде позитивний вплив на соціальне середовище - створення нового дорожнього покриття покращить умови проживання мешканців міста. 

Вплив на техногенне середовище.

 Планована діяльність об'єкта не чинить антропогенного впливу на промислові, сільськогосподарські об'єкти, соціальну організацію територій, пам'ятники архітектури, історії, культури і інші елементи техногенного середовища, тому що в районі впливу планованої діяльності пам'ятки архітектури, історії і культури (як об'єкти забудови), відсутні

У штатному режимі роботи при умові дотримання екологічних вимог очікуваний вплив на довкілля характеризується як екологічно допустимий.

 

Пожежна і техногенна безпека

 

При капітальному ремонті обєкта не передбачена улаштування/заміна водопровідних мереж.  Ширина існуючого дорожнього покриття, технічні характеристики проектованого покриття дозволяють проїзд пожежної техніки у будь-яку точку об’єкта.

Працівники, які виконують роботи, повинні пройти спеціальне навчання за програмою пожежно-технічного мінімуму.

Відповідальність за пожежну безпеку ділянки капітального ремонту, наявність та справне утримання засобів пожежогасіння несуть (призначаються наказом) керівники робіт на цих ділянках.

Тимчасові споруди, підсобні приміщення, а також будівельні майданчики повинні бути забезпечені первинними засобами пожежогасіння (вогнегасники, ящики з піском, багри, лопати, відра). Відстані між спорудами, машинами і місцями відкритого зберігання будівельних матеріалів, конструкцій повинні відповідати санітарним і протипожежним нормам. Проходи та проїзди повинні бути достатньої ширини для забезпечення проїзду, без нагромадження сторонніх предметів. Місця зберігання матеріалів, які легко займаються, в обов’язковому порядку мають бути забезпечені первинними засобами пожежогасіння.

 

Енергоефективність

 

Проект капітального ремонту об’єкта виконаний із застосуванням відповідних матеріалів котрі забезпечать якісне покриття і є екологічно безпечними. Виконання робіт передбачено потоковим методом раціонально використовуючи енергоносії  (електроенергія, вода) та будівельні матеріали. В проекті передбачено застосувати сучасну енергоощадну будівельну техніку та механізми .

 

Кошторисна частина проектної документації

 

Показники

Од.вим.

Вартість

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на 16.06.2021 року складала

 

тис. грн.

 

558,434

у тому числі:  - будівельні роботи

тис. грн.

418,655

                       - устатковання, меблі, інвентар

тис. грн.

-

                       - інші витрати

тис. грн.

139,779

 

За результатами розгляду кошторисної документації і зняття зауваг установлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені проектом,  складено згідно з вимогами ДСТУ-Б Д.1.1-1:2013  ”Правила визначення вартості будівництва”.

 

Показники

Од.вим.

Вартість

Загальна кошторисна вартість будівництва в поточних цінах станом на  26.07.2021року складає

тис. грн.

558,434

у тому числі:  - будівельні роботи

тис. грн.

418,655

                       - устатковання, меблі, інвентар

тис. грн.

-

                       - інші витрати

тис. грн.

139,779

 

Відповідальність за дотримання у проекті зазначених вимог, а також відповідність проектної документації вихідним даним на проектування несе проектна організація, що розробила проекту документацію, а також головний інженер проекту, згідно зі статтею 26 Закону України «Про архітектурну діяльність».

 

Робочий проект «Капітальний ремонт вул.Нижанківського в с.Лисятичі Львівської області”  розроблений згідно з вихідними даними на проектування з дотриманням вимог щодо міцності, надійності та довговічності об’єкта, його експлуатаційної безпеки, у тому числі вимог з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення; кошторисної частини проектної документації; санітарного й епідеміологічного благополуччя населення; охорони праці; екології; пожежної безпеки; техногенної безпеки; енергозбереження.

Розділи