1 редакція від 10.02.2023 2 редакція від 17.03.2023

Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:5150-9115-4763-9059
Версія документу
№2
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№02037-23 від 12.02.2023
Орган, що видав
ТОВ "Українська міжрегіональна будівельна експертиза (39330499) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
«Нове будівництво маневрової електролебідки на під’їзній колії ТОВ «Українська елеваторна компанія» по станції Рахни-Лісові, Тульчинського району, Вінницької області»
Код проектної документації
PD01:4451-9918-3832-8709 Зміни №2 №25/11/22 від 2022-11-29 (видав ФОП ГЕРАСИМОВ ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ) / Наявні експертизи: EX01:5150-9115-4763-9059
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності
Головний експерт проекту
Губський Вадим Геннадійович (АЕ 005259, АЕ 004944 )

Кошторисна вартість

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Вінницька обл., Тульчинський район, Шпиківська територіальна громада (UA05100170000071290) , Залізнодорожня станція Рахни-Лісові не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРАЇНСЬКА ЕЛЕВАТОРНА КОМПАНІЯ» (39184446)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
Губський Вадим Геннадійович (АЕ 005259, АЕ 004944)
Відповідальний експерт З питань міцності, надійності, довговічності
Губський Вадим Геннадійович (АЕ 005259, АЕ 004944)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:4451-9918-3832-8709
Орган, що видав
ФОП ГЕРАСИМОВ ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ
Вид будівництва
Нове будівництво
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
1271.3 Будівлі для зберігання зерна
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Ні
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Замовник
Дата договору на розробку документації
29.11.2022
Номер проектної документації
25/11/22
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Замовник будівництва: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ  «УКРАЇНСЬКА ЕЛЕВАТОРНА КОМПАНІЯ»


Генеральний проектувальник: ФОП Герасимов Д.О.

Юридична адреса: 21000, м. Вінниця, вул. Шевченка, 42, кв 17


(ГІП –  Герасимов Д.О., кваліфікаційний сертифікат серія АР № 017658 від 16.09.2021 р.)


Проектування об’єкта будівництва «Нове будівництво маневрової електролебідки на 

під’їзній колії ТОВ «Українська елеваторна компанія» по станції Рахни-Лісові, Тульчинського району, Вінницької області» здійснено на підставі:

  • Містобудівні умови і обмеження – відсутні, сгідно ункту 10 переліку об’єктів будівництва, для проектування яких містобудівні умови та обмеження не надаються. Затверджено наказом Міністерства регіонального розвитку будівництва та житлово-комунального господарства України 06.11.2017 року «.Розміщення обладнання або допоміжних споруд транспортної інфраструктури (автомобільного господарства, метрополітенів, залізничного транспорту) в межах відведення земельних ділянок без зміни цільового та функціонального призначення.»; 

  • Завдання на проектування, затвердженого замовником;

  • Договір оренди землі від 20 липня 2005 року;

  • Угода про внесення змін до договору оренди землі від 2.06.2014 року;

  • Технічні умови на підключення до електричних  мереж, видані ТОВ «Українська елеваторна компанія»; 

  • Матеріали по інженерно-геологічним вишукуванням, виконаним ТОВ «ЦЕНТР БУДІВЕЛЬНИХ КОНСТРУКЦІЙ», шифр 47/09/21-30/РП-ІГ в 2021р.;

  • Матеріали по інженерно-геодезичним вишукуванням, виконаним ТОВ «ГІЛЬДІЯ ІНЖИНІРИНГ», 2021р;

  • Технічний звіт No 08-03-08.20 з обстеження технічного стану будівельних конструкцій, виконаний в березні 2020 року  ФОП ВОЛОДІН ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ.

Загальні дані

Проектом передбачено встановлення маневрової електролебідки та під’їзних коліях ТОВ «Луї Дрейфус Комодітіз Україна ЛТД», яка призначена для технологічного пересування вагонів з метою досягнення прибуткових показників підприємства, своєчасного виконання вантажних операцій та зниження собівартості вантажно-транспортних робіт. Під’їзна колія примикає стрілочним переводом №1 до станційної під’їзної колії тягової підстанції і має розгалудження на 8 колій. ЇЇ повна довжина складає 538м, корисна – 278м.

Електрична лебідка застосовується для пересування вагонів в одному напрямку на навантажувально-розвантажувальних дільницях прирейкових складів та має експлуатуватися в наступних умовах:

  • оточуюче середовище – невибухонебезпечне з температурою від -40 до +40°С;

  • робоче положення – кріплення на горизонтальному майданчику;

  • режим роботи середній; підйом вантажів заборонено.

Кліматичні умови 

Характеристика району будівництва:

  • Архітектурно-будівельний кліматичний район будівництва - I;

  • Середньорічна температура повітря – 7,3 оС;

  • Вітровий район будівництва –ІІІ (вітровий тиск-470 Па);

  • Сніговий район будівництва –ІV (снігове навантаження -1360 Па);

  • Сейсмічність району будівництва - 6 балів.

Клімат помірно-континентальний. Зима помірно м’яка. Середня температура найхолоднішого місяця (січень) −5 °C. Літо тепле, сонячне; середня температура найтеплішого місяця (липень) близько 20 °C. Опади від 550 до 700 мм на рік, головним чином літом (в теплий період 375—400 мм). Кількість сонячних днів до 80 на рік.

Інженерно-геологічні умови

Згідно до звіту за результатами інженерно-геологічних вишукувань «Науково-технічний звіт про інженерно-геологічні вишукування що виконані ТОВ ГІЛЬДІЯ ІНЖИНІРИНГ» у 2020р.

За сукупністю факторів згідно з Додатком Ж ДБН А.2.1-1-2008 територія досліджень належить до ІІ -ої (середньої складності) категорії інженерно-геологічний умов. 

За даними інженерно-геологічних вишукувань на майданчику будівництва виділені інженерно-геологічних елементи (ІГЕ):

ІГЕ-1 - насипний грунт – щебiнь з суглинисто-супiщаним заповнювачем, з вмiстом будiвельного смiття 15-25% (t Н);

ІГЕ-2 – глина коричнева, сіро-коричнева, легка пилувата, напівтверда, в нижній частинішару з лінзами та прошарками тугопластичної (vdPIIIbg);

ІГЕ-3 – cуглинок коричневий, жовто-коричневий, важкий пилуватий, напiвтвердий, з лiнзами та прошарками тугопластичного (vdPIIIbg);

ІГЕ-4 –суглинок коричневий, жовто-коричневий, легкий пилуватий, м’якопластичний (vdPIIIbg).У період інженерно-геологічних вишукувань на досліджуваній ділянці грунтові води виявлені на рінвні 8,5-8,8м, що відповілає абсолютним відміткам 317,28-317,18м

Виходячи з результатів інженерно-геологічних вишукувань та даних лабораторних досліджень при замочувані просадка від власної ваги ґрунту до розвіданої глибини складає 3.07 см. Максимальна розкрита потужність просідної товщі становить 5.6 м

Згідно карт ЗСР-2004-А ДБН В.1.1-12:2014 «Будівництво у сейсмічних районах України» територія розташована в районі з шестибальною сейсмічністю. 

Нормативна глибина сезонного промерзання ґрунту — 0.79 м.

За хімічним складом водної витяжки, згідно ДСТУ Б В.2.6-145:2010 ґрунти за ступенем сульфатної агресивності не агресивні до бетону на портландцементі. За вмістом хлоридів грунти є неагресивними для всіх видів бетону та залізобетонних конструкцій. Грунти мають середню корозійну агресивність до свинцевих оболонок та високу агресивність до алюмінієвих оболонок.

Технологічні  рішення 

Лебiдка складається з наступних основних збiрочних одиниць: барабана, гальм, виносної опори i установки пускової апаратури, змонтованих на загальній рамi зварної конструкцiї. Рабочим органом лебiдки є барабан, який служить для намотування канату.

Барабан зварної конструкції з однієї сторони з’єднаний з редуктором, з другої сторони через кульковий підшипник спирається на виносну опору.

Обертовий момент на барабан передається від електродвигуна через втулочно-пальцеву муфту і редуктор.

Редуктор зубчастий, циліндричний, двоступеневий, горизонтальний загального призначення, служить для збільшення обертового моменту і зменшення частоти обертання. Кріпиться до рами лебідки болтами.

Електродвигун складається з наступних основних частин: статора, ротора і попереднього підшипникового вузла, заднього підшипникового вузла, вентилятора, кожуха вентилятора та коробки виводів.

Гальма колодкові постійно замкнуті. Котушка призначена для розмикання гальм.

Установка пускової апаратури включає в себе пускач магнітний пускач ПМА-3422 і пост керування кнопковий ПКЕ-222-2, які змонтовані на загальному кронштейні.

Магнітний пускач ПМА-3422 відноситься до реверсивних пускачів і складається з 2-ох контакторів, закріплених на загальній основі; оснащений необхідними елекритчними з’єднаннями.

Управління електродвигуном виконується відповідними кнопками поста керування, що забезпечують увімкнення електродвигуна і обертання барабану. Напрян руху вантажу (вагонів) вказаний стілками на табличці. Допускається також дистанційне управління лебідкою.

Залізобетонні конструкції

Проектований вантажно-транспортний пристрій – надземна маневрова електролебідка ТЛ-8Б У2 на металевій опорній рамі встановлюється на відкритому майданчику на монолітний з/б стовпчастий фундамент. 

Даним розділом проекту розроблений монолітний залізобетонний фундамент.

За умовну відм. 0.000 (абсолютна відмітка 324,60м по генплану) прийнято рівень верхньої площини фундаменту, що на 180 мм перевищує рівень планувальної відмітки землі.

Конструкція передбачена у вигляді залізобетонного монолітного стовпчастого фундаменту з розмірами 2200х2100х1400(h) з бетону кл. С16/20 (В20) F200.

Фундаментн виконується по бетонній підготовці товщиною 100 мм із бетону кл.С8/10 (В10).

Під залізобетонним фундаментом влаштовується пошарова щебенева подушка тов-щиною 600 мм зі щебеню фр. 20-40 мм з обов'язковим ущільненням кожного шару.

Ґрунтова основа котловану під проектовану ґрунтову подушку підлягає ретельному ущільненню віброплитою MASALTA MS90-4 до досягнення питомої ваги сухого ґрунту (скелету грунту) γск.=1,65 т/м³ на глибині 0,6 м від поверхні трамбування (з обов'язковим лабораторним контролем результатів ущільнення).

Основне армування монолітного залізобетонної плити передбачене із окремих арматурних стержнів діаметром 10мм А500С ДСТУ 3760:2019 із з’єднанням в сітки та просторовий каркас за допомогою в’язальної проволоки.

Монтаж вантажо-транспортного устаткування розпочинати тільки після набирання бетоном фундаменту 70% його проектної міцності.

Кріплення опорної рами лебідки до фундаменту виконується за допомогою болтів нормальної точності М24 в попередньо просвердлених отворах 26мм в закладній деталі фундаменту.

Урахування потреб людей, які відносяться до маломобільних груп населення

У проектній документації не передбачені умови безперешкодного і зручного пересування МГН по майданчику елеватора на об'єкті виробничого призначення. 

Вимоги до операторів і працівників елеватора  не передбачають можливість роботи маломобільних груп населення.

Територія об’єкту недоступна для маломобільних груп населення, знаходиться під охороною. 

Забезпечення надійності та безпеки

Згідно з додатком В ДБН В.1.2-2-2006 "Навантаження і впливи" термін експлуатації Теf об’єкту, що проектується, становить 25 років. 

Для забезпечення безвідмовності розрахунки конструкцій, що проектуються, виконувались з урахуванням граничних станів першої та другої груп на сполучення навантажень згідно з вимогами ДБН В.1.2-2:2006, ДСТУ Н Б В.1.2-13:2008, з урахуванням коефіцієнту надійності за відповідальністю відповідно до ДБН В.1.2-14-2018:

- для конструкцій категорії "А" (фундаменти)   І - група граничних станів - 1.0, ІІ - група граничних станів – 0.95;

Для забезпечення живучості основних конструкцій та об'єкта в цілому передбачено виконання відповідних заходів.

Живучість конструкцій забезпечується:

  • конструктивною схемою фундаменту, що забезпечує його жорсткість;

  • резервуванням несучої здатності шляхом застосування коефіцієнтів надійності за навантаженням;

  • дотримуванням протипожежних заходів щодо захисту конструкцій;

  • виконанням антикорозійного захисту та вогнезахисту металевих елементів; влаштування водовідведення від фундаменту за рахунок вимощення та вертикального планування території.

Прийняття закінченого об'єкту може бути здійснене тільки після виконання всіх передбачених проектною документацією робіт згідно із державними будівельними нормами, стандартами і правилами.

Основні вимоги щодо безпеки експлуатації дотримуються протягом економічно обґрунтованого терміну експлуатації об’єкту, що проектується.

Термін першого технічного огляду – через 5 років з моменту введення в експлуатацію лебідки.


   

За результатами розгляду проектної документації і зняття зауважень, які були доведені письмово до замовника та усунуті в процесі проведення експертизи, встановлено, що робочий проект «Нове будівництво маневрової електролебідки на під’їзній колії ТОВ «Українська елеваторна компанія» по станції Рахни-Лісові, Тульчинського району, Вінницької області» - розроблений  відповідно до завдання на проектування та вихідних даних  відповідає вимогам до міцності, надійності та довговічності об’єкту будівництва.

Розділи