Основна інформація
Кошторисна вартість
Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи
Дата кошторису | Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. | Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн. | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | |
08.03.2023 | 6311.633 | 5022.18 | 0 | 1289.453 |
Кошторисна вартість за чергами
Адреса
Адреса | Адреса згідно експериментального порядку | Наказ |
---|---|---|
Львівська обл., Яворівський район, Івано-Франківська територіальна громада, с. Бірки (станом на 01.01.2021), вулиця Польова | не присвоювалась | не призначалась |
Інформація про замовників
Правовий статус | Назва |
---|---|
Юридична особа | ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА (34106981) |
Об’єкти будівництва
Відповідальні особи
Посада | Напрям експеритизи | ПІб |
---|---|---|
Експерт (фахівець) |
З питань інженерного забезпечення
|
ДІМБРОВСЬКА МАР'ЯНА ВАСИЛІВНА
|
Архітектор |
З питань архітектури
|
ЗАЯЦЬ ЯРОСЛАВ МИХАЙЛОВИЧ (АА 000386) |
Відповідальний експерт |
З питань енергозбереження
|
ДІМБРОВСЬКА МАР'ЯНА ВАСИЛІВНА (АЕ 007382, АЕ 004641, АР 020486, АР 014027) |
Відповідальний експерт |
З питань екології
|
СТЕПАНОВ ОЛЕКСАНДР КОСТЯНТИНОВИЧ (АЕ 000164, АЕ 004398) |
Відповідальний експерт |
З питань кошторисної частини проектної документації
|
ГЕЛЬ Володимир Федорович (АЕ 004498, АР 005268, АТ 003233) |
Відповідальний експерт |
З питань пожежної безпеки
|
МАСЛЯК ОЛЕГ МИХАЙЛОВИЧ (АЕ 004759, АЕ 003959) |
Відповідальний експерт |
З питань охорони праці
|
Сорбат Володимир Григорович (АЕ 006631, АЕ 002547) |
Відповідальний експерт |
З питань міцності, надійності, довговічності
|
ТАРАНОВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ (АЕ 004868, АЕ 002253, АЕ 006951) |
Головний експерт проекту |
З питань експертизи проектної документації доріг
|
ПЕЛЕХ РОМАН ВОЛОДИМИРОВИЧ (АР 013251, АЕ 005957, АЕ 005228) |
Інформація про проєктну документацію
Додаток до експертного звіту
Робочий проєкт «Капітальний ремонт дороги по вулиці Польова
від перехрестя вулиць Львівська та Польова до будинку № 11 по вулиці Польова в
с. Бірки Івано-Франківської селищної ради Яворівського району Львівської
області" розроблений на замовлення Івано-Франківської селищної ради
проєктною організацією Фізична особа підприємець Сипень Тарас Володимирович,
кваліфікаційний сертифікат головного інженера Сипень Тарас Володимирович, серія
АР№005414, виданий 04.12.2012р.
Вихідні дані:
1. |
Завдання на
проєктування; |
2. |
Розрахунок класу
наслідків (відповідальності); |
Характеристика об’єкта
Вулиця
Польова в с. Бірки Яворівського району Львівської області, що підлягає
капітальному ремонту, знаходиться в межах населеного пункту і за технічною
класифікацією відноситься до категорії – проїзд. В основу проєкту покладені
інженерно-геодезичні вишукування.
Дослідженням об'єкту встановлено, що
дорожній одяг проїзду знаходиться в незадовільному стані, на ділянці є щебеневе
та грунтощебеневе покриття.
Проектом передбачено комплекс заходів, який
призначений для покращення транспортно-експлуатаційних показників проїзду за
рахунок підсилення існуючого дорожнього одягу з вирівнювання поздовжнього
профілю з коригуванням існуючих поперечних профілів, вдосконалення системи
поздовжнього водовідводу та забезпечення організації водовідведення з проїзної
частини.
Капітальний ремонт передбачено із
забезпеченням таких характеристик:
- розрахункова швидкість - 30 км/год.;
- дорожній одяг проїзної частини та примикань – покриття із ФЕМ ДСТУ Б EN 1338:2016 товщиною 8 см.
- дорожній одяг тротуару – покриття із ФЕМ
ДСТУ Б EN 1338:2016 товщиною 6 см.
Загальна будівельна довжина ділянки – 468
м.
Проектні рішення
План проїзду
Проїзна частина розташована в умовах існуючої забудови. Проектна
документація на капітальний
ремонт дороги по вулиці Польова від перехрестя вулиць Львівська та польова до
будинку №11 по вулиці Польова в с. Бірки Івано-Франківської селищної ради
Яворівського району Львівської області розроблена з врахуванням існуючих
параметрів проїзду в межах смуги відводу та забудови з дотриманням вимог ДБН
В.2.3-5-2018. Проектна вісь суміщена з існуючою.
Початок траси прийнято:
- на
ПК 0+00, кінець – ПК 4+67,93.
Довжина проїзної частини складає – 467,93м
Ширина проїзної частини складає -5,50 м.
Кількість кутів повороту 3. Мінімальний
радіус заокруглення - 100 м.
Ширина тротуарів – 1,50м
Поздовжній профіль
Поздовжній профіль запроектований з
дотриманням вимог ДБН В.2.3-5-2018.
Поздовжній профіль запроектований з врахуванням особливостей існуючого профілю
проїзду та червоних ліній існуючої забудови.
Основні технічні показники поздовжнього
профілю ділянки яка підлягає ремонту:
- максимальний поздовжній ухил – 21‰;
- мінімальний радіус опуклої кривої -
600м.
- мінімальний радіус увігнутої кривої – не
вписувались .
Земляне полотно
Існуюче земляне полотно проїзду знаходиться
в задовільному стані. Проїзна частина проїзду є з односкатним поперечним
профілем.
Земляне полотно проїзду запроектовано
згідно вимог ДБН В.2.3-5-2018.
Технічні параметри проїзду дозволяють
використати його для улаштування елементів благоустрою при мінімальних
затратах.
Водовідведення
Водовідведення з проїзної частини здійснюється за рахунок
поздовжнього і поперечного похилу вздовж бортового каменю в існуючі кювети,
прочистку яких передбачено даним проектом.
Водовідведення з тротуарів передбачається за рахунок
улаштування поперечного та поздовжнього похилу, підняттям над рівнем землі.
Водовідведення здійснюється на автомобільну дорогу.
Дорожній одяг
Дослідженням об'єкту встановлено, що
дорожній одяг проїзду знаходиться в незадовільному стані.
Для покращення транспортно-експлуатаційних
показників на дорозі проектом передбачено влаштувавши наступні конструкції
дорожнього одягу та основи:
Проїзна частина тип 1:
-
виправлення профілю
без додавання нового матеріалу;
-
щебенево-піщана
суміш С7 згідно з ДСТУ Б.В.2.7-30-95 товщиною 12 см;
-
піщано-цементна
суміш (3:1) ДСТУ Б В.2.7-23-95 товщиною 5 см;
-
покриття з ФЕМ ДСТУ
Б EN 1338:2016 товщиною 8 см.
Проїзна частина тип 2 та примикання тип 2:
-
влаштування корита;
влаштування підстилаючого шару з піску ДСТУ Б В.2.7-32-95 товщиною 15см;
-
щебенево-піщана
суміш С5 згідно з ДСТУ Б.В.2.7-30-95 товщиною 25 см;
-
піщано-цементна
суміш (3:1) ДСТУ Б В.2.7-23-95 товщиною 5 см;
-
покриття з ФЕМ ДСТУ
Б EN 1338:2016 товщиною 8 см.
Примикання тип 1:
-
розбирання ФЕМ;
виправлення профілю без додавання нового матеріалу;
-
щебенево-піщана
суміш С7 згідно з ДСТУ Б.В.2.7-30-95 товщиною 12 см;
-
піщано-цементна
суміш (3:1) ДСТУ Б В.2.7-23-95 товщиною 5 см;
-
покриття з ФЕМ ДСТУ
Б EN 1338:2016 (від розбирання).
Тротуари :
-
влаштування корита; влаштування підстилаючого
шару з піску ДСТУ Б В.2.7-32-95 товщиною 10см;
-
фракціонований щебінь ДСТУ Б В.2.7-30:2013
товщиною 10 см;
-
піщано-цементна
суміш (3:1) ДСТУ Б В.2.7-23-95 товщиною
4 см;
-
покриття з ФЕМ ДСТУ
Б EN 1338:2016.товщиною 6 см.
При проектуванні конструкції дорожнього одягу враховано положення діючих
стандартів і норм на дорожньо-будівельні матеріали і вироби та норм
проектування автомобільних доріг.
Товщина шару
дорожнього одягу нежорсткого типу призначена з урахуванням процесу формування
стійкої структури шару і його сполучення з існуючою конструкцією.
В місцях
пішохідного переходу та в’їздів у двори бортовий камінь передбачено влаштувати
таким чином, щоб забезпечити пологий з’їзд та виїзд з урахуванням належних умов
для доступу осіб з обмеженими фізичними можливостями згідно з ДБН В.2.2-40:2018
Організація та безпека руху
Для забезпечення безпеки руху і
орієнтування водіїв, проектом передбачається встановлення:
- дорожніх
знаків згідно з ДСТУ 4100:2021.
Опори дорожніх знаків запроектовано
металеві у відповідності до вимог
СОУ 45.2-00018112-011:2016 "Опори дорожніх знаків. Загальні
технічні умови".
Щитки дорожніх знаків з листової сталі
(алюмінієвого сплаву і пластику) згідно вимог ДСТУ 4100:2021.
Щитки знаків
виготовляються з декапірованої листової сталі, покритою світлоповертальною
плівкою згідно з вимогами ДСТУ 4100-2014.
Опори дорожніх
знаків запроектовано металеві у відповідності до вимог СОУ 45.2-00018112-011:2016 "Опори
дорожніх знаків. Загальні технічні умови".
Розмітка проїзної
частини передбачена згідно з ДСТУ 2587:2021 "Розмітка дорожня" і
доповнення від 09.08.2002 №479 та виконується зносостійкою нітрофарбою АК-111
світлоповертальною із використанням склокульок згідно з п. 1.2.1 і п. 1.2.4.
Заходи з пожежної безпеки
Забезпечення пожежної безпеки необхідно
проводити у відповідності з вимогами ДБН В.1.1-7-2016 "Захист від пожежі.
Пожежна безпека об’єктів будівництва" та НАПБ А.01.001-2014 Правила
пожежної безпеки в Україні.
Відповідальність за пожежну безпеку ділянки
будівництва, наявність та справне утримання засобів пожежегасіння, своєчасне
виконання передбачених проектом протипожежних заходів несуть (призначаються
наказом) керівники робіт на цих ділянках.
Відповідальність за пожежну безпеку
побутових, допоміжних та підсобних приміщень несуть посадові особи, яким
підпорядковані вказані приміщення.
Тимчасові споруди, підсобні приміщення, а
також будівельні майданчики повинні бути забезпечені первинними засобами
пожежегасіння (вогнегасники, ящики з піском, багри, лопати, відра). Відстані
між спорудами, машинами і місцями відкритого зберігання будівельних матеріалів,
конструкцій повинні відповідати санітарним і протипожежним нормам. Проходи та
проїзди повинні бути достатньої ширини для забезпечення проїзду, без
нагромадження сторонніх предметів.
Місця зберігання матеріалів, які легко
займаються в обов’язковому порядку мають бути забезпечені первинними засобами
пожежогасіння. Для обмеження виходу вибухопожежонебезпечних і пожежонебезпечних
речовин з пошкодженого обладнання, повинні бути встановлені швидкодіючі
клапани-відсікачі і засувки, а також передбачені пристрої (пандуси, пороги,
листи і т. ін.), які обмежують розлив ЛЗР(легкозаймистих) і ГР (горючих).
Для опалення інвентарних будівель повинні
використовуватися парові та водяні калорифери. Сушіння одягу та взуття повинно
проводитись у спеціально пристосованих для цієї мети приміщеннях з центральним
водяним опаленням або із застосуванням водяних калориферів. У тимчасових
побутових та адміністративних спорудах, де неможливе влаштування центрального
опалення, дозволяється мати пічне опалення, яке відповідає вимогам будівельних
норм.
. Влаштування штучних споруд та верхніх
шарів дорожнього одягу виконується із використанням органічних в’яжучих.
Гідроізоляцію
штучних споруд прийнято у відповідності з "Инструкцией по устройству
гидроизоляции конструкций мостов и труб на железных, автомобильных и городских
дорогах" (ВСН 32-81).
Основу і шари покриття дорожнього одягу
влаштовують згідно з
ДБН
В.2.3-4:2015 з дотриманням вимог ДСТУ Б В.2.7-119-2011, ДСТУ 4044-2001.
У разі виявлення пожежі (ознак горіння)
кожний громадянин зобов'язаний:
- негайно
повідомити про це телефоном в пожежну охорону. При цьому необхідно назвати
адресу об’єкта, місце виникнення пожежі, обстановку пожежі, наявність людей, а
також повідомити своє прізвище;
- вжити
(по можливості) заходів по евакуації людей, гасіння (локалізації) пожежі та збереження
матеріальних цінностей;
- у
разі необхідності викликати інші аварійно-рятувальні служби (медичну,
газорятувальну тощо).
По прибутті на пожежу пожежних підрозділів
повинен бути забезпечений безперешкодний доступ їх на територію об’єкта.
Після прибуття пожежного підрозділу адміністрація та
технічний персонал на об’єкті зобов’язаний брати участь у консультуванні
керівника гасіння про конструктивні і технологічні особливості об’єкта, де
виникла пожежа, організувати залучення до вжиття необхідних заходів, пов’язаних
із лікві дацією пожежі та попередженням її розвитку, сил та засобів об’єкта.
Під час капітального ремонту дороги проектом передбачено дотримання
вимог пожежної безпеки на ділянках виконання робіт і робочих місцях, згідно з
вимогами НАПБ А.01.001-2014 «Правила пожежної безпеки в Україні».
Доступність території об’єкту для
маломобільних груп населення
Робочий проект розроблено з урахуванням створення належних
умов для безперешкодного пересування осіб з інвалідністю та інших маломобільних
груп населення, згідно з ДБН В.2.2-40:2018 "Інклюзивність будівель і
споруд", за рахунок влаштування пониженого бортового каменю до рівня
проїзної частини на в’їздах у двори та на пересіченнях тротуару з проїзною частиною,
а також влаштування спеціальних тактильних смуг.
.
Оцінка впливу на
навколишнє середовище
Відповідно до ДБН А.2.2.3-2014 (п.8.1 та п.6 Додаток Д), ДБН
А.2.2-1:2021, матеріали ОВНС мають бути розроблені в обсязі у відповідності до
розділу 5 ДБН А.2.2-1:2021 та який був визначений замовником і генпроектувальником
при складанні Завдання на розроблення матеріалів ОВНС.
Проектно-кошторисна
документація на капітальний ремонт дороги по вулиці Польова від перехрестя
вулиць Львівська та польова до будинку №11 по вулиці Польова в с. Бірки
Івано-Франківської селищної ради Яворівського району Львівської області
розроблена ФОП Сипень Т.В. на підставі завдання, виданого Івано-Франківською
селищною радою. Проїзна частина, що підлягає капітальному ремонту знаходиться в
межах населеного пункту, згідно ДБН В.2.3-5-2018 та завдання замовника,
віднесена до проїзду. В основу проекту покладені топографічні та
інженерно-геодезичні роботи. Дослідженням об'єкту встановлено, що дорожній одяг
проїзду знаходиться в незадовільному стані, на ділянці є щебеневе та
грунтощебеневе покриття. Проектом передбачено комплекс заходів, які призначені
для покращення транспортно-експлуатаційних показників проїзду за рахунок
підсилення існуючого дорожнього одягу з вирівнювання поздовжнього профілю з
коригуванням існуючих поперечних профілів, вдосконалення системи поздовжнього
водовідводу та забезпечення організації водовідведення з проїзної частини.
Капітальний ремонт передбачено із забезпеченням таких характеристик :
розрахункова швидкість - 20 км/год.; дорожній одяг проїзної частини та примикань
– покриття із ФЕМ ДСТУ Б EN 1338:2016 товщиною 8 см; дорожній одяг тротуару –
покриття із ФЕМ ДСТУ Б EN 1338:2016 товщиною 6 см. Загальна будівельна довжина
ділянки – 468 м. Проектно-кошторисна документація на капітальний ремонт дороги
по вулиці Польова від перехрестя вулиць Львівська та польова до будинку №11 по
вулиці Польова в с. Бірки Івано-Франківської селищної ради Яворівського району
Львівської області складена для забезпечення основних технічних параметрів з
дотриманням вимог ДБН В.2.3-5-2018, використанням діючих нормативних документів
і типових проектів. При виконанні робіт необхідно суворо дотримуватись діючих
норм і правил з техніки безпеки і охороні праці та облаштуванням місць роботи
дорожніми знаками і огородженням. При виконанні дорожніх робіт на проїзній
частині проїзду необхідно передбачити пропуск транспорту по одній смузі руху з
обмеженням швидкості руху і встановленням необхідних дорожніх знаків.
Водовідведення з проїзної частини здійснюється за рахунок поздовжнього і
поперечного ухилу вздовж бортового каменю в існуючі кювети, які потребують
прочистки. Водовідведення з тротуарів передбачається за рахунок улаштування
поперечного та повздовжнього ухилу, підняттям над рівнем землі. Водовідведення
здійснюється на автомобільну дорогу.
Для визначення впливу на навколишнє середовище проектованої діяльності
розроблений розділ ОВНС в складі Пояснювальної записки, де було визначено всі
впливи на навколишнє середовище, а саме: на атмосферне повітря, на водні
ресурси, земельні ресурси, утворення відходів, вплив на соціальне та техногенне
середовище, вплив на рослинний і тваринний світ, заповідні об’єкти.
За результатами
розгляду проектної документації встановлено, що зазначена проектна документація
розроблена без порушення вихідних даних на проектування та чинних вимог
державних будівельних норм.
Кошторисна
частина проектної документації
Показники |
Од.вим. |
Вартість |
Заявлена
кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією у поточних
цінах станом на 08 лютого 2023р. всього: |
тис. грн. |
6 321,401 |
у
тому числі: -
будівельні роботи |
тис. грн. |
5 026,524 |
- устаткування |
тис. грн. |
- |
- інші витрати |
тис. грн. |
1 294,877 |
За
результатами розгляду кошторисної документації і зняття зауважень встановлено,
що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим
проектом, складена відповідно до вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення
вартості проектних,
науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво».
Показники |
Од.вим. |
Вартість |
Загальна
кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на «08» березня 2023р. складає всього: |
тис.грн. |
6 311,633 |
у
тому числі: -
будівельні роботи |
тис. грн. |
5 022,180 |
- устаткування |
тис. грн. |
- |
- інші витрати |
тис. грн. |
1 289,453 |
Висновки
В ході проведення експертизи проєктної
документації експертною організацією ТОВ «УКРЕКСПЕРТИЗА ГРУП» за погодження із
замовником у проєкт були внесені зміни та доповнення відповідно до зауважень
експертів через відхилення від вимог законодавства України у сфері будівництва,
будівельних норм і правил та нормативних документів.
Відповідальність
за внесення змін в усі примірники проєкту покладається на генпроєктувальника та
замовника.
Затверджую:
ТОВ «Укрекспертиза груп» Р.М. Гебура
(Довіреність 03/01 від 03.01.2023 року)
Головний експерт проекту Р.В. Пелех
Кваліфікаційний сертифікат
Серія АЕ №005957
Відповідальний експерт проекту О.О. Таранов
Кваліфікаційний сертифікат
Серія АЕ №004868
Відповідальний експерт проекту В. Г. Сорбат
Кваліфікаційний сертифікат
Серія АЕ №002547
Відповідальний експерт проекту О.М. Масляк
Кваліфікаційний сертифікат
Серія АЕ №004759
Відповідальний експерт проекту В.Ф.Гель
Кваліфікаційний сертифікат
Серія АЕ №004498
Відповідальний експерт проекту О.К. Степанов
Кваліфікаційний сертифікат
Серія АЕ №004398
Відповідальний експерт проєкту Дімбровська М.В.
Кваліфікаційний сертифікат
Серія АЕ №004641
Архітектор Я.М. Заяць
Кваліфікаційний сертифікат
Серія АА №000386
Експерт (фахівець) Дімбровська М.В.
Розділи
![](files/tmp/qr/4e7e8e6fe261183d28ab5f3dba34613a.png)