Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:5987-2817-1946-1806
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№166/10/22 від 27.02.2023
Орган, що видав
ТОВ "Інститут експертно-технічних рішень у будівництві" (41230758) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Нове будівництво під'їзних колій залізниці від станції Ягодин із залізничними мостами через річку Гапа для транспортного забезпечення об'єкту "Нове будівництво логістичного комплексу з блоком виробничо-складських та транспортних споруд в межах Любомльської міської ради, Ковельського району, Волинської області
Код проектної документації
PD01:2293-2346-3098-5545 №14/22 від 2022-05-10 (видав ТОВ "СІНКОМ") / Наявні експертизи: EX01:5987-2817-1946-1806
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань техногенної безпеки, З питань енергозбереження, Розділ водопостачання та водовідведення, Розділ опалення, вентиляція та кондиціонування повітря, Розділ електрообладнання та електроосвітлення, Розділ зв'язок та сигналізація, Розділ автоматизація інженерного обладнання, Розділ організація будівництва, Розділ генеральний план, Конструктивні рішення зовнішніх мереж та інженерного забезпечення, Архітектурно-планувальні рішення
Головний експерт проекту
КОЛОС ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ (АЕ 006548, АЕ 000645 )

Кошторисна вартість

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Волинська обл., Ковельський район, Любомльська територіальна громада (UA07060270000021892) , За межами населених пунктів Любомльської міської ради, Ковельського району не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРКОЛЕСО" (44457467)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Експерт (фахівець) Розділ електрообладнання та електроосвітлення
Конструктивні рішення зовнішніх мереж та інженерного забезпечення
Горлач Сергій Андрійович
Експерт (фахівець) Розділ водопостачання та водовідведення
Конструктивні рішення зовнішніх мереж та інженерного забезпечення
Тимошенко Надія Михайлівна
Експерт (фахівець) З питань охорони праці
Розділ організація будівництва
Кучеренко Олександр Юрійович
Архітектор Розділ генеральний план
Архітектурно-планувальні рішення
Фрич Лариса Вікторівна (АЕ 005895, АА 001242)
Відповідальний експерт З питань енергозбереження
Розділ опалення, вентиляція та кондиціонування повітря
ЄРМОЛОВА ОЛЕНА ВОЛОДИМИРІВНА (АР 017029, АЕ 005885)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки
Розділ зв'язок та сигналізація
Розділ автоматизація інженерного обладнання
Нещерет Андрій Олексійович (АЕ 007303, АЕ 005047, АР 011058, АР 019181)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
З питань екології
СКОЧКО ВІТАЛІЙ ПЕТРОВИЧ (АЕ 001599, АЕ 006553)
Відповідальний експерт З питань експлуатаційної безпеки
СУПРУН СВІТЛАНА ОЛЕКСАНДРІВНА (АЕ 003124, АЕ 006560, АР 001162)
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
КОЛОС ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ (АЕ 006548, АЕ 000645)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:2293-2346-3098-5545
Орган, що видав
ТОВ "СІНКОМ" (42300637)
Вид будівництва
Нове будівництво
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Дві стадії
Поточна стадія проектування
проект (П)
Код ДКБС
2122.4 Залізничні колії промислових підприємств
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Ні
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
10.05.2022
Номер проектної документації
14/22
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Проект "Нове будівництво під'їзних колій залізниці від станції Ягодин із залізничними мостами через річку Гапа для транспортного забезпечення об'єкту "Нове будівництво логістичного комплексу з блоком виробничо-складських та транспортних споруд в межах Любомльської міської ради, Ковельського району, Волинської області" розроблений у 2022 році Товариством з обмеженою відповідальністю (далі – ТОВ) "Спеціалізованою інжиніринговою компанією" (юридична адреса: 04212, м. Київ, вул. Маршала Тимошенко, 9; головний інженер проекту – Крижановский Ю. М., кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника серія АР № 018332, виданий Атестаційною архітектурно-будівельною комісією Всеукраїнської громадської організації "Гільдія проектувальників у будівництві" 23.12.2021 року) на замовлення ТОВ "ІНТЕРКОЛЕСО" на підставі:

- листа Відділу містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства та комунального майна Любомльської міської ради, Волинської області,  Ковельського району № 10 від 22.06.2022, реєстраційний номер документу в ЄДЕССБ LC01:6223-6297-8222-2243, що Містобудівні умови та обмеження не надаються;

- завдання на проектування, затвердженого Замовником та погодженого Генпроектувальником та регіональною філією "Львівська залізниця" АТ "Укрзалізниця" у 2022 році;

- технічних умов (далі – ТУ) та зміни до ТУ на будівництво об'єкту та щодо інженерного забезпечення.

 

Класи наслідків (відповідальності) об’єктів – СС1, СС2

Сукупний показник – СС3

 

Земельна ділянка загальною площею 29,2800 га, на якій передбачене нове будівництво під'їзних колій залізниці від станції Ягодин із залізничними мостами через річку Гапа для транспортного забезпечення об'єкту "Нове будівництво логістичного комплексу з блоком виробничо-складських та транспортних споруд, розташована на землях Любомльської територіальної громади, за межами населеного пункту у Ковельскому районі Волинської області". Ділянка вільна від забудови, на ділянці та території проходження під'їзних колій існують зелені насадження, захисні лісонасадження.

Для проведення планованої діяльності на земельній ділянці 2,2000 га передбачено проведення вирубки в смузі захисних лісонасаджень Львівської дистанції захисних лісонасаджень ПЧЛ-1, виробнича дільниця ПЧЛД-12, на площі 0,3700 га відповідно до Відомості переліку дерев, складеного підрозділами регіональної філії "Львівська залізниця" АТ "Українська залізниця".

Майданчик будівництва примикає до автодороги М07 Київ-Ковель-Ягодин.

 

Мета проекту – будівництво під'їзних колій з технологічними спорудами від станції Ягодин для транспортного забезпечення об'єкту логістичного комплексу з блоком виробничо-складських та транспортних споруд: будівлі для відстою маневрових тепловозів для колій 1520 мм та 1435 мм; ваги вагонні тензометричні; маневрові лебідки та натяжні станції; рампа вантажна.

Під'їзна колія призначена для транспортного забезпечення логістичного комплексу з блоком виробничо-складських споруд, проектування та будівництво якого  передбачається окремим проектом. Транспортування вантажів буде здійснюватися по загальній мережі залізничних шляхів.

На спорудах об'єкта передбачається перевантаження вагонів української залізничної мережі (колії 1520 мм) у вагони європейської залізничної мережі (колії 1435 мм). Комплекс залізничних споруд включає в себе пристрої, будівлі та споруди необхідні для прийому, оброблення та відправлення поїздів.

Поїзди на адресу підприємства надходять із зовнішньої мережі залізниці на станцію Ягодин. Рух потягів за маршрутами буде здійснюватися локомотивами Укрзалізниці. На станції Ягодин виконуються операції по прийому та передачі вантажів, проводиться зміна поїзного локомотиву на маневровий. Організація руху поїздів на під'їзній колії буде здійснюватися згідно положень інструкції про обслуговування та організацію маневрової роботи. Вагони на під'їзну колію подаються маневровим порядком локомотивами залізниці або власними тепловозами підприємства.

 

Будівництво об'єкта передбачене у 4 (чотири) черги з виділенням пускових комплексів (далі – п. к.), а саме:

І черга:

1-ий п. к.:

- під’їзна залізнична колія 1520 мм № 2; 14 від місця примикання до території підприємства;

- під’їзна залізнична колія 1435 мм № 1; 11 від місця примикання до території підприємства;

- реконструкція пристроїв сигналізації централізації і блокування (СЦБ).

2-ий п. к.:

- залізобетонні колекторі;

- під´їзна залізнична колія № 4 (навантажувальна) 1520 мм;

- під´їзна залізнична колія № 3 (навантажувальна) 1435 мм;

- вагонні ваги 1520 мм (1 шт.);

- вагонні ваги 1435 мм (1 шт.);

- маневрова лебідка (2 шт).

3-ій п. к.:

- під´їзна залізнична колія № 6 (навантажувальна) 1520 мм;

- під´їзна залізнична колія № 5 (навантажувальна) 1435 мм;

- вагонні ваги 1520 мм (1 шт.);

- вагонні ваги 1435 мм (1 шт.);

- маневрова лебідка (2 шт.).

4-ий п. к.:

- під´їзна залізнична колія № 8 (ходова) 1520 мм;

- під´їзна залізнична колія № 7 (ходова) 1435 мм.

- освітлення вантажних фронтів, стрілочних переводів та зони роботи лебідок.

5-ий п. к.:

КТП 10/0,4 кВ;

- пожежні резервуари;

- пожежна насосна;

- під´їзна залізнична колія № 12 (деповська) 1520 мм;

- під´їзна залізнична колія № 9 (деповська) 1435 мм;

- будівля для відстою маневрового маневрового тепловозу колії 1520 мм;

- будівля для відстою маневрового маневрового тепловозу колії 1435 мм;

- освітлення вантажних фронтів, стрілочних переводів та зони роботи лебідок.

6-ий п. к.:

- під´їзна залізнична колія № 10 (виставочна) 1520 мм.

ІІ черга:

- під´їзна залізнична колія № 14 (навантажувальна) 1520 мм;

- під´їзна залізнична колія № 11 (навантажувальна) 1435 мм;

- вагонні ваги 1520 мм (1 шт.) (пожежовибухозахищені);

- маневрова лебідка (2 шт.) (пожежовибухозахищені;

- освітлення вантажних фронтів, стрілочних переводів та зони роботи лебідок.

ІІІ черга:

- під´їзна залізнична колія № 16 (навантажувальна) 1520 мм;

- під´їзна залізнична колія № 13 (навантажувальна) 1435 мм;

- вагонні ваги 1435 мм (1 шт.);

- освітлення вантажних фронтів, стрілочних переводів.

ІV черга:

1-ий п. к.:

- під´їзна залізнична колія № 18 1520 мм;

- під´їзна залізнична колія № 15  1435 мм;

- вантажна рампа;

- освітлення вантажних фронтів, стрілочних переводів.

2-ий п. к.:

- підкранові колії козлового крану для контейнерного майданчику.

 

Генеральний план

Ділянка будівництва має складну форму в плані зі спокійним рельєфом та незначними перепадами відміток. Абсолютні позначки поверхні землі змінюються від 174,5 м до 178,9 м в районі залізниці; від 175,0 м до 175,3 м в районі мосту через р. Гапа; від 175,07 м м до 179,9 м вся інша територія.

Рішеннями генерального плану на ділянці передбачається розміщення: двох будівель для відстою маневрових тепловозів колії 1435 мм та колії 1520 мм, улаштування: штучних споруд – мостові переходи через річку Гапа (водопропускні споруди), під´їзних залізничних колій (навантажувальних, ходових, виставочної) шириною 1520 мм та 1435 мм, вантажної рампи, підкранової колії козлового крану; встановлення: вагів вагонних, маневрових лебідок з натяжними станціями, пожежних резервуарів, пожежної насосної та КТП 10/0,4кВ.

Транспортний зв'язок та в'їзд/виїзд на територію передбачено зі сторони існуючої автодороги. Проектом передбачена можливість вільного проїзду пожежних автомобілів по території.

Благоустрій території передбачає улаштування вимощення біля будівель відстою маневрових локомотивів; вздовж під´їзних колій – улаштування службових проходів для забезпечення безпечного технологічного проходу. Озеленення території передбачає влаштування газонів.

Вертикальне планування виконується з урахуванням існуючих відміток головок рейок залізничних колій та території, виходячи з умов забезпечення поверхневого водовідводу від будівель і споруд у понижені місця за межі території. Умовні нульові відмітки усіх будівель та споруд виконані у відповідності до існуючих залізничних колій. Для забезпечення водовідведення поверхневих вод, які потрапляють до земляного полотна передбачається влаштування кюветів, канав та дренажної каналізації вздовж залізничних колій. Для переходу залізничних колій через р. Гапа проектом передбачені мостові переходи, що складаються з водопропускних споруд (залізобетонні колектори та водопропускний лоток між ними) по яким влаштовуються залізничні колії.

 

Архітектурно-будівельні рішення

Інженерно-геологічні вишукування виконані у 2022 році ФО-П Назарчук О. М. На розвідану глибину 16,0 м приймають участь 9 інженерно-геологічних елементів, що представлені глинистими грунтами різної консистенції і пісками різної крупності (ІГЕ – 4,5,6,7,8), а також, верхньокрейдовими утвореннями, складені крейдою (ІГЕ-9). З поверхні четвертинні відклади (ІГЕ – 4,5,6,7,8) перекриті сучасними грунтами, складеними грунтово-рослинними і болотними шарами (ІГЕ – 1,2,3).

Грунтові води, на період вишукувань, залягають на глибині від 1,30 м до 2,50 м від поверхні землі.

Категорія складності інженерно-геологічних умов ділянки будівництва – ІІ (середня).

Для розрахунків будівельних конструкцій прийняті наступні вихідні дані:

- клас наслідків (відповідальності) – СС 1, СС2;

- категорія відповідальності конструкцій – А (фундаменти, ферми, колони, балки); Б – в’язі, другорядні елементи стін і покрівлі (прогони); В – елементи огорожі, благоустрою;

- термін експлуатації – 60 років;

- характеристичне значення снігового навантаження – 1200 Па;

- характеристичне значення вітрового навантаження – 500 Па;

- навантаження на покрівлю – 200 кПа.

 

Будівля для відстою маневреного тепловозу колії 1435 мм (номер І-5.1 на ГТ) – одноповерхова будівля складної форми в плані з розмірами між крайніми осями 9,50 × 27,00 м, що складається з двох різновисоких об´ємів: висотою 6,0 м до низу будівельних конструкцій в осях 1-6, А-Б та з перемінною висотою від 3,50 м до 4,20 м в осях 1-3, В-Г.

На відмітці 0,000 в осях 1-6, А-Б розташовані приміщення для відстою маневрового тепловозу з воротами для заїзду локомотива та оглядовою ямою в осях 2-5, між осями А-Б, тамбур, електрощитова; в осях 1-3, В-Г розташовані приміщення котельної, санвузол, гардероб, кімната майстра.

Будівля для відстою маневреного тепловозу колії 1520 мм (номер І-5.2 на ГТ) – одноповерхова будівля складної форми в плані з розмірами між крайніми осями 9,50 × 27,00 м, що складається з двох різновисоких об´ємів: висотою 6,0 м до низу будівельних конструкцій в осях 1-6, А-Б та з перемінною висотою від 3,50 м до 4,20 м в осях 4-6, В-Г.

На відмітці 0,000 в осях 1-6, А-Б розташовані приміщення для відстою маневрового тепловозу з воротами для заїзду локомотива та оглядовою ямою в осях 2-5, між осями А-Б, тамбур, електрощитова; в осях 4-6, В-Г розташовані приміщення котельної, санвузол, гардероб, кімната майстра.

Вихід на покрівлю будівель передбачається по вертикальній металевій пожежній драбині.

Будівлі мають односхилу та двосхилу покрівлю із сендвіч-панелей з системою організованого зовнішнього водовідведення.

Внутрішнє оздоблення приміщень виконується з застосуванням сучасних оздоблюваних матеріалів і виробів та виконується згідно санітарних, технологічних та естетичних вимог. Двері внутрішні – металопластикові глухі та з заскленням; технічних приміщень – металеві протипожежні.

Зовнішнє опорядження будівлі виконується згідно паспорту опорядження фасадів: зовнішні стіни – стінові сендвіч-панелі, склопакети в металопластикових конструкціях; ворота – металеві утеплені  з дверями, двері вхідні металопластикові, металеві. Над входами у будівлю передбачені козирки.

Зовні біля приміщень котелень, запроектовані димові труби в металевих гратчастих опорах з розмірами в плані 1,50×1,50 м і висотою 20,0 м , що встановлюються на монолітні залізобетонні фундаменти.

Технологічними вимогами не передбачається застосування праці осіб з інвалідністю та доступ МГН на територію підприємства.

Конструктивна система будівель – каркасна (рамно-в’язевий каркас). Міцність та стійкість каркасу забезпечується жорстким кріпленням вертикальних елементів каркасу (колон) до фундаментів та шарнірним – до конструкцій покриття, а також вертикальних в’язів і розпірок між колонами в поздовжньому напряму.

Основні конструкції:

- фундаменти під колони і опори димових труб – стовпчасті монолітні залізобетонні;

- фундаментні балки – монолітні залізобетонні;

- оглядова яма – монолітна залізобетонна;

- колони, ферми, прогони, балки – металеві із профільних труб різних перерізів;

- в’язі вертикальні між колонами – металеві із прокатних профілів;

- в’язі горизонтальні в покритті – металеві із профільних труб;

- прогони покриття, стінові прогони і розпірки – металеві із профільних труб різних перерізів;

- рами воріт – металеві із профільних труб.

Ваги вагонні двохплатфорні колії 1520мм (номер І-2.2, І-3.1 на ГТ). Обладнання, що встановлюється на монолітний залізобетонний фундамент, який складається із 2-х блоків прямокутної форми у плані з розмірами 2,50×5,74 м, які влаштовуються на відстані 3,77 м один від одного з спільною віссю симетрії у повздовжньому напрямку. Ваги обладнані дренажною системою, що складається з дренажного колодязя, до якого прокладені поліетиленові труби діаметром 110 мм.

Ваги вагонні п’ятиплатформні колії 1435 мм (номер І-2.3, І-3.2 на ГТ). Обладнання, що встановлюється на монолітний залізобетонний фундамент, який складається із 2-х коробчастих блоків прямокутної форми у плані з розмірами 2,41×6,73м та 2,41×х21,745м, які влаштовуються на відстані 3,27 м один від одного з спільною віссю симетрії у повздовжньому напрямку. Ваги обладнані дренажною системою, яка складається з 2-х дренажних колодязів до яких прокладені поліетиленові труби діаметром 110 мм.

Ваги вагонні чотирьохплатформні колії 1520 мм (номер ІІ-0.1 на ГТ). Обладнання, що встановлюється на монолітний залізобетонний фундамент який складається з 2-х коробчастих блоків прямокутної форми у плані з розмірами 9,735×2,50 м та 10,735×х2,50 м, які влаштовуються на відстані 2,26 м один від одного зі спільною віссю симетрії в повздовжньому напрямку. Ваги обладнані дренажною системою, яка складається з 2-х дренажних колодязів до яких прокладені поліетиленові труби діаметром 110 мм від.

Ваги вагонні чотирьохплатформні колії 1435мм (номер ІІІ-0.1 на ГТ). Обладнання, яке встановлюється на монолітний залізобетонний фундамент, який складається з 2-х коробчастих блоків прямокутної форми у плані з розмірами 2,41×6,73м та 2,41×16,74м, які встановлюються на відстані 3,51м один від одного з спільною віссю симетрії в повздовжньому напрямку. Ваги обладнані дренажною системою, яка складається з 2-х дренажних колодязів, до яких прокладені поліетиленові труби діаметром 110 мм.

Основа фундаментів під ваги – щебенева подушка, що влаштовується по пісках дрібних, кварцевих середньої щільності від малого ступеню водонасичення до насичених водою.

Дренажні колодязь діаметром 1000 мм із збірних залізобетонних елементів по серії 3.900-3 вип.7 перекриті чавунними люками марки "Т".

Лебідки електричні маневрові (номер І-2.4, І-3.3 на ГТ) (в комплекті з натяжними станціями) – обладнання, яке монтується на монолітні залізобетонні фундаменти прямокутної форми у плані. Фундамент складається з плитної частини (низ) з розмірами у плані 4,50×2,40 м, висотою 0,30 м, основної частини фундаменту розмірами у плані 4,0×2,02 м та висотою 1,70 м, відмітка підошви фундаменту - мінус 2,150 м. Для кріплення лебідки в фундаменті передбачені анкерні болти. Основа фундаменту – супіски пластичні з включенням піску дрібного. Над лебідкою запроектований навіс з покриттям із профнастилу. Всі несучі елементи навісу (стійки, балки і прогони покриття) із профільних труб, які жорстко з’єднані між собою. Стійки навісу кріпляться до закладних деталей в фундаменті зварюванням.

Натяжні станції маневрових лебідок монтуються на монолітні залізобетонні стовпчасті фундаменти прямокутної форми у плані з розмірами підошви фундаменту 3,90×2,70м, висотою 0,30 м, розмір стакана фундаменту 3,50×1,30 м. Висота підошви фундаменту 0,30 м, висота стакану фундаменту –1,70 м. Відмітка низу фундаменту- мінус 2,200 м.

Для кріплення лебідки натяжної станції в фундаменті передбачено встановлення анкерних болтів діаметром 24 мм. Основа фундаменту – супіски пластичні з включенням дрібного піску.

Лебідки електричні маневрові (номер ІІ-0.2 на ГТ) – обладнання, яке монтується на монолітні залізобетонні стовпчасті фундаменти прямокутної форми у плані з розміром підошви фундаменту 3,60×2,70 м і висотою 0,30 м, розмір стакана фундаменту 1,70 м, відмітка підошви фундаменту- мінус 2,150 м. В фундаменті передбачено встановлення анкерних болтів для кріплення лебідки. Основа фундаменту лебідки – супіски пластичні з включенням дрібних пісків. Над лебідкою запроектовано навіс з покриттям із профнастилу. Несучі елементи навісу (стійки, балки і прогони покриття) із профільних труб, які жорстко з’єднані між собою. Стійки навісу кріпляться до закладних деталей в фундаменті під лебідку.

Рампа вантажна (номер ІV-1.1 на ГТ) – складається із двох рамп: перша – в осях А-Б довжиною 220,0 м і шириною 6,50 м; друга – в осях В-Г довжиною 220,0 м і шириною 6,40 м; підпірної стінки ПС-1 та фундаменту Фм-1.

Рампа в осях А-Б – складається із монолітного фундаменту Фм-2 і підпірної стінки (які обрамляють покриття рампи по периметру) і покриття рампи.

Фундамент Фм-2 – монолітна залізобетонна лінійна конструкція загальною довжиною 220,0 м і шириною 2,40 м. Загальна висота фундаменту 2,35 м, товщина підошви – 0,30 м. Ширина стіни фундаменту – 1,10 м. Низ фундаменту запроектовано на відмітці мінус 1,150 м від головки рейок залізничної колії. Конструкція фундаменту поділена по довжині деформаційними швами, кроком 20,0 м. В верхній частині фундаменту передбачено штробу перерізом 200×200мм з закладними деталями по низу штроби (для кріплення рейки козлового крану).

Підпірна стінка – збірно-монолітна лінійна конструкція загальною довжиною 229,60 м, шириною 0,60 м, висотою – 2,10 м, низ підпірної стінки запроектовано на відмітці мінус 0,900 м (від головки рейок залізничної колії). Стінка запроектована із бетонних блоків з улаштуванням монолітних поясів перерізом 600×300(h) мм по низу і верху стінки, між блоками передбачено влаштування монолітних залізобетонних шпонок перерізом 600×250 мм.

Рампа в осях В-Г складається із підпірної стінки, яка обрамляє покриття рампи по периметру.

Підпірна стінка – збірно-монолітна лінійна конструкція загальною довжиною 449,20 м, шириною 0,60 м, висотою 2,70 м, низ підпірної стінки на відмітці мінус 1,200 м (від головки рейок залізничної колії). Стінка запроектована із бетонних блоків з улаштуванням монолітних поясів перерізом 600×300(h) мм по низу і верху підпірної стінки, між блоками передбачено влаштування монолітних залізобетонних шпонок перерізом 600×250,0(h) мм. Через кожні 2,60 м в підпірній стінці влаштовані дренажні отвори перерізом 60×60 мм, що влаштовується на висоті 150-200 мм від поверхні землі.

Покриття рамп бетонне, товщиною 230 мм, яке влаштовується по основі із піску зміцненого цементом – 200 мм, крупнозернистого піску або щебеню просоченого бітумом – 30 мм по ущільненому грунтом зворотньої засипки. В покритті рампи передбачені деформаційні шви (стиснення, розширення та короблення).

Підпірна стінка ПС-1 (номер ІV-1.2 на ГТ). Лінійна монолітна залізобетонна споруда загальною довжиною 232,0 м, шириною – 2,60 м (підошва) до верху стінки 2,60м, товщина підошви – 300мм, стінки – 250мм. Відмітка низу підошви підпірної стінки мінус 1,40м (від верху голови рейок залізної дороги). Стінка по довжині поділена деформаційними швами кроком 20,0м. Через кожні 3,0м в підпірній стінці передбачені дренажні отвори перерізом 60х60мм, що влаштовуються на висоті 150-200см від поверхні землі зі сторони залізної дороги.

Фундамент Фм-1 – монолітна залізобетонна лінійна конструкція прямокутної форми у плані, загальною довжиною 220,0м, шириною 2,70 м і висотою 1,20 м. Товщина підошви фундаменту 0,450 м, ширина стіни фундаменту – 1,10м, низ фундаменту на відмітці + 0,200 відносно головки рейок залізничної колії. Конструкція фундаменту поділена по довжині деформаційними швами кроком 20,0 м. В верхній частині фундаменту передбачено штробу перерізом 200×200 мм з закладними деталями по низу штроби (для кріплення рейки козлового крану).

Основа під фундаменти і підпірні стінки вантажної рампи – подушка із піщаних грунтів з ущільненням до βα=1,80тс/м3.

Фундаменти Фм-1 та фундамент Фм-2  рампи в осях А-Б є опорними конструкціями для встановлення рейок під влаштування підкранової колії (номер ІV-2.1 на ГТ).

Мостові переходи, що складаються з водопропускних споруд (залізобетонні колектори та водопропускний лоток між ними) по яким влаштовуються залізничні колії (номер І-2.1 на ГТ)

Залізобетонний колектор (2 шт.) – споруда запроектована для пропуску вод р. Гапа під залізничними коліями. Споруда складається із монолітних колекторів № 1, № 2 та монолітного залізобетонного лотка, розташованого між колекторами та відкрилків на вході і виході з водопропускної споруди. Колектори відділені від лотка деформаційними швам, в місцях влаштування відкрилків передбачено влаштування укосів.

Колектори № 1, № 2 – просторові залізобетонні споруди ромбоподібної форми у плані довжиною: колектор № 1 – 25,0 м, колектор № 2 – 21,0 м; з габаритними розмірами в поперечному перерізі 12,10×4,60 (h) м. В поздовжньому напряму колектори поділені стінами на 3 рівні частини, що утворюють водопропускні труби прямокутної форми з розмірами 3,50×3,80 (h) м.

Товщина стін, днища і покриття колекторів – 0,400 м, з’єднання стін з днищем і перекриттям – жорстке.

Монолітний залізобетонний лоток – залізобетонна конструкція трапецевидної форми у плані з поперечним розміром 12,10 м, висотою стінок – 4,60 м та перемінною довжиною (lсер = 14,25 м) товщиною днища і стінок лотка 0,40 м.

Колектори і монолітний залізобетонний лоток зводяться по щебеневій подушці товщиною 500 мм, що влаштовується по основі із дрібних пісків середньої щільності.

Відкрилки влаштовуються із збірних залізобетонних шпунтових паль по верху об’єднаних монолітною залізобетонною (шапковою) балкою. З’єднання збірних залізобетонних шпунтів з монолітною шапковою балкою забезпечується за допомогою випусків арматури із шпунту в шапкову балку.

На вході і виході з колекторів передбачено кріплення дна русла річки залізобетонними плитами на довжині 5,25 м по шару щебеню фракції 20…40 мм з влаштуванням зубу з кам’яних матеріалів (граніту) фракції 200 мм.

Проектом передбачено кріплення укосів бутовим каменем фракції 200 мм товщиною 0,6 м по шару щебеню товщиною 0,300 м.

Залізобетонна труба на ПК 11+30,05. Для подовження існуючої труби водопропуску під залізничними коліями передбачено влаштування залізобетонної труби  – монолітна залізобетонна конструкція довжиною 14,70 м, перерізом по зовнішніх габаритах 2,20×1,90(h) м, внутрішні розміри труби 1,6×1,2(h) м.

В трубі передбачено вихідний оголовок (при виході води із труби) розмірами 3,60×2,10(h) м, товщиною – 200 мм, який розташовується симетрично відносно вертикальної осі труби.

Труба влаштовується по гравійній підготовці товщиною 300 мм. Основа труби – ІГЕ-4 (Пісок дрібний, кварцовий, середньої щільності, від малого ступеню водонасичення до насиченого водою, сірий).

Пожежний резервуар ємністю 600 м³ – частково заглиблена і обвалована споруда прямокутної форми у плані з розмірами між крайніми осями 24,0×8,10 м та висотою від днища до перекриття 3,50 м з люк-лазами перекрити чавунними люками типу "Л". Резервуар поділений залізобетонною стіною на дві ємності по 300 м³. Для забору води в днищі резервуару передбачені приямки, до яких підведені водозабірні труби.

Основні конструкції резервуару:

- днище і стіни – монолітні залізобетонні, товщиною 400 мм;

- перекриття – збірні залізобетонні плити індивідуального виготовлення та монолітні залізобетонні ділянки;

- люк-лази – із збірних залізобетонних елементів (кільця та опорні плити).

Антикорозійне покриття – поверхні бетонних і залізобетонних конструкцій, які контактують з грунтом, обробляються бітумною мастикою по грунтівці; металеві елементи конструкцій – лакофарбовими покриттями по грунтівці.

 

Інженерне забезпечення

Водопостачання. Внутрішній господарсько-питний водопровід передбачений в кожній будівлі та забезпечується привозною водою для зберігання якої передбачено встановлення ємності об’ємом 200 л.

Питні потреби заезечуються привозною бутильованою водою.

Гаряче водопостачання (далі – ГВП). Джерелом гарячого водопостачання є електроводонагрівач, запроектований в санвузлі кожної будівлі.

Протипожежний водопровід. Система протипожежного водопроводу (для забезпечення зовнішнього та внутрішнього пожежогасіння) складається з двох пожежних резервуарів, пожежної насосної, в якій встановлюються два пожежні насоси (один робочий, один резервний), внутрішньомайданчикової мережі.  В місці розміщення пожежних резервуарів та пожежних гідрантів встановлюються світлові покажчики.

В кожній будівлі запроектовано система внутрішнього протипожежного водопроводу з пожежними кран-комплектами діаметром 50 мм. Вводи водопроводу в кожну будівлю передбачено в приміщення котельні від внутрішньомайданчикової мережі протипожежного водопроводу. Тиск в системі забезпечується пожежними насосами в пожежній насосній.

Витрата води на зовнішнє пожежогасіння складає  10 л/с.

Витрата води на внутрішнє пожежогасіння складає 2 струменя по 2,5 л/с.

Зовнішня мережа протипожежного водопроводу прийнята з напірних поліетиленових труб; мережі внутрішнього протипожежного водопроводу, господарсько-питного водопроводу та гарячого водопостачання – з сталевих електрозварних та водогазопровідних оцинкованих труб; підводки до санприладів – поліпропіленових труб.

Каналізація. Для відведення побутових стоків від санвузлів кожної будівлі передбачається внутрішня система побутової каналізації з випуском діаметром 100 мм в водонепроникний септик, з подальшим вивезенням стоків.

Для забезпечення водовідведення поверхневих вод від залізничних колій, передбачені кювети, канави та запроектована дренажна каналізаційна система. Дренажні труби прокладено вздовж залізничних колій, на ділянках на яких відсутні джерела забруднення. В якості дренажних труб прийняті поліетиленові труби діаметром 160мм з суцільною перфорацією. Дренажні труби закриваються геотекстилем та укладаються в конструкцію щебенево-піщаного фільтру, що забезпечує первинне очищення, збирання та відведення ґрунтових вод. Проектними рішеннями передбачено два водовипуски дренажних вод в р. Піщанка та р. Гапа на території Любомильської міської ради Ковельського району біля села Коцюри, згідно ТУ на скид дренажних вод №1057/06/09-22 від 24.10.2022, наданих регіональним офісом водних ресурсів у Волинській області Державного агенства водних ресурсів України.

На ділянках збирання потенційно забрудненого поверхневого стоку (ваги вагонні) передбачені дренажні системи, що під’єднані до водонепроникних дренажних колодязів, накопичений сток з яких утилізується по мірі заповнення колодязів.

Теплопостачання. Джерело теплопостачання приміщень будівель для відстою маневреного тепловозу є стальні водогрійні твердопаливні котли тепловою потужністю 50 кВт. Розміщення котлів передбачається в приміщеннях котелень. Котли працюють на твердому паливі - деревина, торфобрикет, вугілля. Для складування запасу палива та утилізації відходів горіння передбачені спеціальні місця на ділянці будівництва.

Схема підключення системи теплопостачання – залежна, закрита, двотрубна. По надійності теплопостачання приміщення котельні відноситься до ІІ категорії. Котельні, призначені для забезпечення потреб тепла для систем опалення і вентиляції. Котли обладнані автоматичною системою з вентилятором (димососом). Викид відпрацьованих газів відбувається через сталеві димові труби. Висота димових труб – 10,0 м. Котли поставляються в комплекті з системою автоматики. Теплоносій в системі теплопостачання – вода з параметрами 85-70°С. Матеріал трубопроводів – сталеві водогазопровідні та електрозварні. Трубопроводи, димові труби теплоізольовані.

Опалення. Опалення приміщень здійснюється від твердопаливних котлів. Підключення трубопроводів системи опалення передбачено до розподільних гребінок, розташованих у приміщеннях котелень.

Системи опалення двотрубні, тупикові, з горизонтальними гілками, з прокладанням магістралей над підлогою приміщень. На горизонтальних гілках встановлюється регулююча та дренажна арматура. Для гідравлічного регулювання гілок прийняті автоматичні балансувальні та запірні клапани. Нагрівальні прилади, в приміщеннях відстою маневрового тепловозу – регістри зі сталевих гладких труб, в допоміжних приміщеннях – сталеві штамповані радіатори. Регулювання тепловіддачі опалювальних приладів здійснюється автоматичними терморегюлюючими клапанами. Випуск повітря з системи опалення в верхніх точках через автоматичні повітрявідвідники і через крани"Маєвського" на опалювальних приладах.

Вентиляцiя. Вентиляція будівель для відстою маневрового тепловоза прийнята припливно - витяжна з природним та механічним спонуканням. Передбачається влаштування загально-обмінної припливно-витяжної вентиляції з механічним спонуканням з системами автоматики. Припливне повітря подається в робочу зону за допомогою вентиляційної установки з електричним нагрівачем, повітряним фільтром та шумоглушником. Розподіл повітря здійснюється через регулюючі вентиляційні решітки у робочу зону, видалення повітря відбувається з верхньої та нижньої зони з врахуванням найбільшого тепловиділення від обладнання.

Повітроводи систем вентиляції виконуються із тонколистової оцинкованої сталі.

В приміщенні для відстою маневреного тепловоза передбачена установка теплових завіс над дверними отворами.

Електропостачання забезпечується від ПС35/10кВ (погодження ПрАТ "Волиньобленерго" від 28.12.2022 р. №55/25-8068 відповідно до Технічних умов тимчасового приєднання до електричних мереж електроустановок та Договору про тимчасове приєднання електричних мереж від 29.06.2022 року №0330-28634-32-2-1-290622) та РУ-0,4 кВ КТП-10/04кВ. Категорія надійності електропостачання – ІІІ.

Тимчасове джерело електропостачання - ПС 110/35/10 кВ №58 Любомль, ПС 35/10 кВ №109 Ягодин.

Тимчасова точка забезпечення потужності – оп.№62 ПЛ-35 кВ "Любомль-Ягодин".

Тимчасова точка приєднання оп.№62 ПЛ-35 кВ "Любомль-Ягодин".

Живлення споживачів І категорії надійності передбачено від приладів безперебійного живлення.

Облік електроенергії передбачений на межі поділу мережі за балансовою належністю в запроектованій КТП 10/0,4 кВ.

Електромережі запроектовані кабелями, відповідних перерізів.

Споживачами електроенергії є освітлення, технологічне електрообладнання, системи водопостачання та пожежогасіння, системи опалення, вентиляції, сигналізації, автоматизації та зв’язку.

Проектом передбачене робоче, аварійне, евакуаційне, ремонтне, освітлення стрілочних переводів, вантажних фронтів та стрілочних переводів та зони роботи лебідок світильниками зі світлодіодними лампами а також зовнішнє освітлення території логістичного комплексу.

Для захисту людей від ураження електричним струмом всі металеві частини обладнання, які в нормальних умовах не знаходяться під напругою, але можуть виявитись під нею внаслідок пошкодження ізоляції, заземлюються через нульові та захисні РЕ-провідники. Додаткова система зрівнювання потенціалів об’єднує всі доступні одночасному дотику відкриті провідні частини.

Передбачено блискавкозахист комплексу, запроектовані основні заходи з електробезпеки та охорони праці.

Системи зв’язку. Об'єкт обладнується мережами радіозв'язку та лінійно-кабельними спорудами телекомунікацій: організація маневрового зв'язку, передбачено зони покриття стійкого маневрового радіозв'язку, прокладання інформаційного кабелю між локомотивними депо та залізничними вагами,; передбачено захист інформаційних кабелів та передавання даних від зовнішніх електромагнітних впливів та ударів блискавки. Також передбачені системи відеонагляду, диспетчеризації, системами пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу, контролю довибухової концентрації газів, автоматизації технологічного обладнання.

Енергозбереження. Рішеннями проекту враховані вимоги щодо  енергозбереження: освітлення світильниками із світлодіодними лампами з пускорегулювальною апаратурою; використання пристроїв автоматичного управління для двигунів; вибір кабелів оптимальних перерізів; розміщення розподільчих щитів у центрі навантаження; підбір приймачів електроенергії виконаний з розрахунку їх номінальної потужності; використання обладнання високого класу енергоефективності; комплекс робіт, спрямованих на підвищення теплотехнічних показників огороджувальних конструкцій будівель та споруд з енергоефективним обладнанням системи опалення; ізоляцію трубо- та повітропроводів. Проектом передбачені інженерно-технічні рішення, спрямовані на підвищення економії і забезпечення раціонального витрачання енергетичних ресурсів і води.

 

Організація будівництва

Загальна тривалість будівництва складає 34,0 місяці, в тому числі: 1 черга – 21,5 місяць; 2 черга – 4,0 місяці; 3 черга – 2,5 місяці; 4 черга – 6,0 місяців.

Проектом передбачені методи виконання основних робіт, послідовність будівництва, визначена потреба в будівельних машинах і механізмах та матеріальних ресурсах.

 

Під час розгляду проекту "Нове будівництво під'їзних колій залізниці від станції Ягодин із залізничними мостами через річку Гапа для транспортного забезпечення об'єкту "Нове будівництво логістичного комплексу з блоком виробничо-складських та транспортних споруд в межах Любомльської міської ради, Ковельського району, Волинської області" ТОВ "Інститут експертно-технічних рішень у будівництві" зроблено ряд зауважень та пропозицій, які були доведені до замовника та авторів проекту. В проектну документацію внесені відповідні зміни та доповнення.

 

Надані проектні рішення відповідають вимогам щодо додержання нормативів з питань охорони праці, екології, пожежної та техногенної безпеки, санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, енергозбереження. В проекті розроблено розділ ОВНС (оцінка впливу на навколишнє середовище) відповідно до якого, будівництво об’єкта не викличе негативного впливу на навколишнє середовище.

 

При цьому враховані результати оцінки впливу на довкілля (реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності №20227129698).

 

Розділи