1 редакція від 22.02.2023 2 редакція від 01.11.2023

Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:3877-8466-1218-2961
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (автоматизована дія Системи)
Статус документу
Архівний
Документ
№220616-01/Б від 07.02.2023
Орган, що видав
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША БУДІВЕЛЬНА ЕКСПЕРТИЗА" (41134902) Версія №2 Статус (поточна)
Назва об’єкта
"Реконструкція технологічних вузлів на майданчику зерноскладу ТОВ ''Українська елеваторна компанія'' по вул. Залізничній, 1-а в с. Зятківці Гайсинського району Вінницької області"
Код проектної документації
PD01:0826-3723-5735-8782 №04/2022 від 2022-02-21 (видав ТАРАН АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ)
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності
Головний експерт проекту
ШАРУБІН ВАЛЕРІЙ ЛЕОНІДОВИЧ (АЕ 002869, АЕ 004300, АР 019399, АР 001847 )

Кошторисна вартість

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Вінницька обл., Гайсинський район, Гайсинська територіальна громада, с. Зятківці (станом на 01.01.2021), вулиця Залізнична, 1-а не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ТОВ «Українська елеваторна компанія» (39184446)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань міцності, надійності, довговічності
ШАРУБІН ВАЛЕРІЙ ЛЕОНІДОВИЧ (АЕ 002869, АЕ 004300, АР 019399, АР 001847)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:0826-3723-5735-8782
Орган, що видав
ТАРАН АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
Вид будівництва
Реконструкція
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
1271.3 Будівлі для зберігання зерна
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Ні
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Замовник
Дата договору на розробку документації
21.02.2022
Номер проектної документації
04/2022
Статус документа
Архівний

Додаток до експертного звіту

Робочий проект "Реконструкція технологічних вузлів на майданчику зерноскладу ТОВ ''Українська елеваторна компанія'' по вул. Залізничній, 1-а в с. Зятківці Гайсинського району Вінницької області" розроблений ФОП  ТАРАН АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ  (генеральний проектувальник) 2022 році, на замовлення ТОВ  ''Українська Елеваторна Компанія''. Адреса Генпроектувальника: 25031, м. Кропивницький, вул. Ген. Жадова, буд. 28 к. 2, кв. 151. 

Головний інженер проекту – Таран Андрій Миколайович (кваліфікаційний сертифікат архітектора – серія АР № 015799 від 03.10.2019 р.).

Робочий проект розроблений на підставі документів:

-         Завдання на проектування затверджене Замовником;

-         Звіт інженерно-геологічного вишукування,  2021 рік;

-         Містобудівних умов і обмеження. Реєстраційний номер в ЄДЕССБ №MU01:0265-9884-3875-4366. Реєстраційний номер А2800265988430365756 від 23.03.2022;

-         Клас наслідків (відповідальності) – СС1 (не значні наслідки).

Будівництво комплексу по прийманню зерна передбачено у с. Зятківці Гайсинського району Вінницької області.

Кліматичні умови

Згідно з ДБН В.1.2-2:2006, зміна №1 "Навантаження та впливи. Норми проектування":

-                     характеристичне значення снігового навантаження  Ро = 1400 Па (4-й район);

-         характеристичне значення вітрового навантаження Wo = 500 Па (3-й район);

-                     коефіцієнт надійності за граничними значеннями снігового та вітрового навантажень =1,00 (термін експлуатації 50 років);

-                     характеристичне значення рівномірно розподілених навантажень прийняті по ДБН В.1.2-2:2006 зміна №1 згідно табл. 6.2;

-                     характеристичне значення ваги конструкцій заводського виготовлення будівельних конструкцій та ґрунтів прийняті згідно п.5.1 ДБН В.1.2-2:2006, зміна 1.

Температура повітря найхолоднішої п’ятиденки забезпеченістю 0,92- мінус 22 °С (ДСТУ –Н Б В.1.1-27-2010 "Будівельна кліматологія").

Кліматичний район – І (перший), Північно-західний.

Категорія відповідальності несучих конструкцій та їх елементів "Б" згідно п.5.2.1 ДБН В.1.2-14:2018.

Інтенсивність сейсмічного впливу для ділянки будівництва прийнята по карті ЗСР-2004-А (ДБН В.1.1-12:2014, зміна №1 "Будівництво у сейсмічних районах України"). Сейсмічність майданчику будівництва оцінюється 5 балами.

 

Інженерно-геологічні умови

Інженерно-геологічні вишукування на майданчику зерноскладу виконані ТОВ "Центр будівельних конструкцій" м. Київ, 2021 р.

Інженерно-геологічні умови ділянки вишукувань до розвіданої глибини 8,0 м представлені: насипними ґрунтами, пилуватими глинами, пилуватими суглинками та супісками.

В результаті аналізу сукупності даних, що отримані в результаті польових і лабораторних робіт, та з урахуванням архівних і літературних матеріалів по раніше виконаних вишукуваннях на суміжних територіях з аналогічними інженерно-геологічними умовами в межах інженерно-геологічного розрізу майданчику виділено 4 інженерно-геологічних елементи (ІГЕ).

Класифікація ґрунтів приведена згідно з ДСТУ Б В.2.1-2-96 ''Ґрунти. Класифікація''.

Загальна геологічна будова території вишукувань представлена (зверху вниз):

ІГЕ 1 Насипний грунт – щебенисто-дресв’яний грунт з супіщано-піщаним та піщаним заповнювачем, а також з вмістом будівельного сміття 15-25% (tH).

ІГЕ 2 Глина жовто-коричнева, легка пилувата, напівтверда (e-d PIII).

ІГЕ 3 Суглинок темно-коричневий, важкий пилуватий, твердий (e-d PIII).

ІГЕ 4 Супісок жовтий, пилуватий, твердий з прошарками та лінзами піску 15-25% (e-d PIII).

Нормативна глибина промерзання ґрунтів складає 1,0 м.

Досліджувана територія відноситься до потенційно-підтоплюваних територій – згідно Додатку Б ДБН В.1.1-24-2009 ''Інженерний захист територій та споруд від підтоплення та затоплення''.

Згідно ДБН А.2.1-1:2014 Додаток Ж категорія складності інженерно-геологічних умов – ІІ (середньої складності).

Конструктивні рішення

В робочому проекті представлені наступні будівлі і споруди, будівництво яких передбачено в три черги будівництва:

І-ша черга

-         вузол відвантаження зерна на залізничний транспорт;

-         вагова;

-         опора конвеєру КС-5;

ІІ-га черга

- вузол розвантаження автомобілів;

- транспортний тунель;

- норійна вишка складу №1.

    ІІІ-тя черга будівництва

- майданчик обслуговування вагонів №1;

- майданчик обслуговування вагонів №2.

 

І-ша черга

Вузол відвантаження зерна на залізничний транспорт

Споруда має в прямокутну в плані  форму з розмірами в вісях 5.33х13.0м.

Споруда являє собою готову металеву конструкцію, яка постачається на будівельний майданчик та монтується безпосередньо на місці.

Обпирання конструкцій здійснюється на проектуємі фундаменти стовпчастого типу ФМ-1 (8 шт.).

Конструкція фундаментів  - монолітний залізобетонний з бетону класу С16/20, F100, W4, по бетонній підготовці з бетону класу С8/10 товщиною 100мм.

Основою фундаментів слугуватиме шар ІГЕ-2 з наступними фізико-механічними характеристиками: ρ = 1,7 г/см³ , С=35 кПа, φ=15°, Е=13 МПа, LL= 0,25.

Арматура класів А500С та А240С по ДСТУ 3760:2019. Фундаменти запроектовані з розрахунку Rо=20 т/ .

Обладнання закріплюється до фундаментів за допомогою анкерних болтів у вигляді пакетів (болти 1.2 М30х1250 по ДСТУ 24379.1-2008).

Майданчик обслуговування вагонів

Проектуєма будівля складається з трьох елементів – платформи виходу та вагони та двох стійок страхування з обох сторін платформи.

Платформа виходу на вагони має в плані прямокутну форму з розмірами в осях 1.0х4.75м. та висотою майданчика 4,75 від позначки 0.000. Висота закріплення страхувального тросу складає 6,25 від позначки ±0.000. Навантаження в точках закріплення страхувальних тросів прийнято у відповідності з даними наданими замовником.

        Конструктивна схема споруд - в'язевий каркас з металопрокату. Жорсткість каркасу споруди забезпечено сумісною роботою стійок, балок, вертикальних та горизонтальних в'язей. Колони запроектовані з профільних труб з обпиранням на монолітні стовпчасті фундаменти на позначці ±0.000.

Обпирання колон прийняте з жорстким закріпленням до фундаментів. Балки майданчиків з профільної труби. Вертикальні в'язі по стійках запроектовані з одинарних рівнополичних кутиків. Покриття платформи виходу на вагони  з просічно-витяжної сталі ПВЛ 406. Марка сталі конструкцій С245 по ДСТУ8539:2015.

Вагова

Будівля вагової поставляється на об’єкт в готовому заводському вигляді.  

Будівля має в плані прямокутну форму з розмірами в осях 2.44х2.99м та максимальною висотою 2.5м. Будівля одноповерхова.

Перебування в приміщенні вагової передбачається не більше двох операторів.

Фундаменти під будівлю вагової запроектовані плитного типу з бетону класу С16/20, F100, W4 по бетонній підготовці з бетону С8/10 товщиною 100мм. Розміри плити в плані 1600х1600 мм.

Опирання здійснюється на щебеневу подушку товщиною 900мм,  яка заглиблюється в несучий шар ІГЕ-2.

Опора конвеєру КС-5

Споруда призначена для обпирання конструкцій існуючого конвеєра. Існуючі конструкції конвеєру підходять під кутом 5 градусів відносно умовного горизонту.

Споруда має в плані прямокутну форму з розмірами в осях 0.75х1.2м. та перемінною висотою балочної клітки. Обпирання конструкцій конвеєру здійснюється з виносом по горизонталі відносно стійок каркасу через систему підкосів. 

 Конструктивна схема споруди - в'язевий каркас з профільного металопрокату. Жорсткість каркасу споруди забезпечено сумісною роботою стійок, балок, вертикальних та горизонтальних в'язей. Колони запроектовані з профільних труб квадратного перерізу з обпиранням на монолітні стовпчасті фундаменти на позначці ±0.000. Обпирання колон прийняте з жорстким закріпленням до фундаментів. Балки для обпирання існуючих ферм конвеєру КС-5 прийняті з прокатних швелерів з паралельними полками. Вертикальні та горизонтальні в'язі по стійках запроектовані з профільних труб квадратного перерізу. Марка сталі конструкцій С245 по ДСТУ8539:2015.

Фундамент опори – плитно-стовбчастий з обпиранням на шар ІГЕ-2. Товщина плити 400 мм, бетонної підготовки 100 мм. Матеріал фундаменту аналогічний ФМ-1.

Обладнання закріплюється до фундаменту за допомогою анкерних болтів тип 1 М20х1000 по ДСТУ ГОСТ 24379.1:2008.

Підливка прийнята складом MASTER FLOW 928 (BASF Solution).

Антикорозійний захист металоконструкцій опори КС-5 у відповідності з ДСТУ Б В.2.6-193:2013 – 2 шари емалі ПФ115 по ґрунтовці ГФ-021.

Горизонтальна гідроізоляція монолітних залізобетонних фундаментів – гарячий бітум у 2 рази, або рулонна гідроізоляція рубероїдом в два шари.

ІІ-га черга

Вузол розвантаження автомобілів

Вузол розвантаження автомобілів являє собою комплексну будівлю, що має прямокутну форму розмірами в плані  по вісях 7.1мх 22.9м. (без пандусів).

Складається з надземної (металоконструкції навісу) та підземної частин (монолітна чаша під бункер прийому зерна).

Металоконструкції каркасу навісу представляють собою просторову рамно-в'язеву конструкцію, що складається с однопрольотних рам,  прольотом 7.1м у вісях.

Колони каркасу - спарений швелер з паралельними поличками, довжиною 400м., сортамент швелерів – 30П та 24П. 

Балки каркасу – з прокатних профілів.

Вертикальні та горизонтальні в’язі прийняті з квадратних труб. Вертикальні в'язі забезпечують просторову жорсткість споруди в поздовжньому напрямку, горизонтальні в поперечному напрямку. Кріплення колон до фундаментів жорстке за допомогою фундаментних болтів.

Покрівля виконана з профільованого настилу, встановленого по покрівельним прогонам з швелерів та квадратних труб. Покрівля двоскатна з відміткою по коньковому елементі 16,35м.

Стіни виконані з профільованого настилу, встановленого по стіновим ригелям фахверка з квадратних  труб. Матеріал конструкції – сталь марки С245 по ДСТУ.

Конструкції нижче відмітки проїзду (завальна яма) представляють собою систему балки для опирання авторозвантажувача, балочну клітку для під настил в місці скиду зерна та бункер приймання зерна (завальний бункер).  Перекриття завальної ями являє собою просторову балочну клітку, що складається з прокатних балок.

Під проїздом автотранспорту передбачено розміщення бункера пірамідальної форми. Бункер спирається на несучі залізобетонні конструкції, металеві балки та стійки. Бункер виготовляється з гарячеканого листового металу товщиною 5мм. посилений ребрами жорсткості по периметру.

Під балками проїзду розмішується монолітна бетонна чаша завальної ями. Чаша має прямокутну в плані форму, внутрішніми розмірами  5,4 х7,75 м.  Товщина підошви складає 400 мм., товщина стін 400мм. Матеріал фундаментів – бетон  класу С20/25. Під фундаментами виконується бетонна підготовка з бетону С8/10 – 100 мм. Основою для підошви завальної ями слугує IГЕ-4  - Супісок пилуватий твердий з прошарками та лінзами піску 15-25%  з наступними характеристиками: ρ=17,3 кН/м ³; ϕ1=22°; ϕ2=26°; С1=10 кПа ; С2=15 кПа ;Е1=14,0 МПа; Е2=14,0 МПа; IL = -0,22. 

Вертикальна та горизонтальна гідроізоляція  поверхні фундаментів, що контактують з ґрунтом - гідроізоляційна мембрана для підземних споруд.

Під колони навісу  влаштовуються фундаменти стовпчастого типу з обпиранням на ґрунт природної основи. Основою для стовпчатих фундаментів  слугує IГЕ-3  з наступними характеристиками: ρ=17,1 кН/м³; ϕ1=20°; ϕ2=23°; С1=16 кПа ; С2=22 кПа ;Е1=17,0 МПа; Е2=17,0 МПа; IL = -0,07.

Між стовпчастими фундаментами влаштовуються підпірні стіни, які «навішуються» на стовпчасті фундаменти.

Під конструкції УАРГу влаштовуються окремо розташовані фундаменти з закладними деталями у відповідності з завданням заводу-виробника.

Для в’їзду на автомобілерозвантажувач влаштовуються пандуси з монолітного бетону.  Матеріал фундаментів – бетон класу С20/25.

Транспортний тунель

Транспортний тунель являє собою складну в плані заглиблену монолітну залізобетонну конструкцію без монолітного перекриття. Довжина конструкції в плані 14,35м.  ширина, по стінам, – 3,8 та 5,2м.

Примикання тунелю здійснюється з одного боку до проектуємого вузла розвантаження автотранспорту,  з іншого до підземної частини існуючої норійної вишки №1.

Транспортний тунель складається з нижньої плитної частини товщиною 400мм та монолітних стін товщиною  400мм.

Матеріал фундаментів – бетон з маркою С20/25 (В25).

Під фундаментами передбачено виконати:  бетонну підготовку з бетону С8/10 (В10) – 100 мм;

Армування фундаментів виконано окремими стрижнями з арматури класу А500С.

Вертикальна та горизонтальна гідроізоляція поверхні фундаментів, що контактують з ґрунтом - гідроізоляційна мембрана.

Норійна вишка складу №1

Основні будівельні конструкції досліджуваного існуючого об’єкту.

Фундамент – стрічковий, з бутобетону (товщиною 600мм) під стіни підземної частини та монолітна плита з армуванням нижньої та верхньої ділянки під стійки надземної частини товщиною 200мм.

Стіни – кладка з буту на цементно-піщаному розчині загальною товщиною 600мм.

Конструкції каркасу вище точки опирання стійок: стійки – металеві з прокатного швелеру №16; в’язі – вертикальні, зварні, металеві з кутику 63х63х5 та прокатного швелеру №14 з використанням листового металу (фасонки) t=5мм.

Перекриття – функцію перекриття виконує перехресна система металевих балок з прокатного швелеру №14 та монолітна плита з армуванням нижньої та верхньої ділянки під стійки надземної частини товщиною 200мм по залізобетонній балці.

Підлоги – бетонні, металеві, просіяно витяжна сталь.

Сходи – металеві з прокатного профілю з проміжними майданчиками.

Двері – зварні, металеві з прокатного профілю.

Проектом передбачається реконструкції існуючого об'єкту:

- демонтаж існуючих сходів та майданчиків;

- розширення технологічного вікна (з 1950 до 3000мм.) котре з'єднує позиції №6 та №8;

- встановлення металевої рами в місці розширення прорізу;

- заливання монолітної балки над металевою рамою з опиранням на існуючі бутобетонні стіни. Матеріал конструкції – бетон класу С20/25, арматура класів А500С та А240С.

- монтаж перехідного майданчика;

- монтаж сходів з перехідного майданчика з позн. -4.200 на позн. -8.100.

ІІІ-тя черга

Майданчик обслуговування вагонів №1

Проектуєма будівля складається з трьох елементів – платформи виходу та вагони та двох стійок страхування з обох сторін платформи.

Платформа виходу на вагони має в плані прямокутну форму з розмірами в осях 1.0х4.75м. та висотою майданчика 4,75 від позначки 0.000. Висота закріплення страхувального тросу складає 6,68 від позначки ±0.000.

        Конструктивна схема споруд - в'язевий каркас з металопрокату. Жорсткість каркасу споруди забезпечено сумісною роботою стійок, балок, вертикальних та горизонтальних в'язей. Колони запроектовані з профільних труб з обпиранням на монолітні стовпчасті фундаменти на позначці ±0.000.

Обпирання колон прийняте з жорстким закріпленням до фундаментів. Балки майданчиків з профільної труби. Вертикальні в'язі по стійках запроектовані з одинарних рівнополичних кутиків. Покриття платформи виходу на вагони  з просічно-витяжної сталі ПВЛ 406. Марка сталі конструкцій С245 по ДСТУ8539:2015.

Майданчик обслуговування вагонів №2

Проектуєма будівля складається з п’яти елементів – 2 платформи виходу, вагони та три стійки страхування з обох сторін платформ.

Платформа виходу на вагони має в плані прямокутну форму з розмірами в осях 1.0х4.75м. та висотою майданчика 4,75 від позначки 0.000. Висота закріплення страхувального тросу складає 6,68 від позначки ±0.000.

Конструктивна схема споруд - в'язевий каркас з металопрокату. Жорсткість каркасу споруди забезпечено сумісною роботою стійок, балок, вертикальних та горизонтальних в'язей. Колони запроектовані з профільних труб з обпиранням на монолітні стовпчасті фундаменти на позначці ±0.000.

Обпирання колон прийняте з жорстким закріпленням до фундаментів. Балки майданчиків з профільної труби. Вертикальні в'язі по стійках запроектовані з одинарних рівнополичних кутиків. Покриття платформи виходу на вагони  з просічно-витяжної сталі ПВЛ 406

За умовну відмітку ±0.000 прийнято верх фундаменту (верх залізничної колії) , що відповідає абсолютній відмітці 247.45 на місцевості.

Фундаменти - монолітні залізобетонні стовпчастого типу з бетону класу С16/20, F75, W2 по бетонній підготовці з бетону класу С8/10 товщиною 100мм.

В процесі розгляду робочого проекту фахівцями ТОВ ''ПЕРША БУДІВЕЛЬНА ЕКСПЕРТИЗА'' зроблено ряд зауважень та пропозицій, які були доведені письмово до замовника та проектувальника.

До проектної документації внесені відповідні зміни та доповнення.

 

Відповідальний експерт

 

 

Експерт з питань забезпечення механічного опору та стійкості (міцності, надійності та довговічності) будинків і споруд

______________________

ВАЛЕРІЙ ШАРУБІН

(сертифікат АЕ № 004300)


Розділи