1 редакція від 22.02.2023 2 редакція від 16.03.2023

Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:3803-6855-2093-4778
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№7-368-21-ЕП/КО від 23.11.2021
Орган, що видав
ТОВ "Українська будівельно-технічна експертиза" (39190177) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Будівництво житлово-адміністративного комплексу з вбудованими та прибудованими приміщеннями громадського і торговельного призначення та наземним і підземним паркінгами по вул. Анрі Барбюса, 39/2 у Печерському районі м. Києва
Код проектної документації
PD01:6574-6419-0153-7274 Зміни №2 №273 від 2021-08-16 (видав ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЮРО ІНВЕСТИЦІЙНИХ ПРОЕКТІВ - ПРОЕКТНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ") / Наявні експертизи: EX01:3803-6855-2093-4778
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, З питань інженерного забезпечення, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань техногенної безпеки, З питань енергозбереження
Головний експерт проекту
Харчун Юрій Панасович (АЕ 004410, АЕ 000002 )

Кошторисна документація

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
м. Київ , вул. Тютюникова Василя (Анрі Барбюса), 39/2 у Печерському районі не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЖИТЛОБУДІНВЕСТ" (34809461)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань енергозбереження
НАУМЕНКО АЛЛА КОСТЯНТИНІВНА (АР 001773, АЕ 004709)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки
ЯКИМЕНКО ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ (АЕ 000441, АЕ 004766, АЕ 007263)
Відповідальний експерт З питань екології
СМАГІНА ЛЮБОВ ВАСИЛІВНА (АЕ 004414, АЕ 000004)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
ПТАШКА ЛАРИСА ЛЕОНТІЇВНА (АЕ 004304, АЕ 002852)
Відповідальний експерт З питань інженерного забезпечення
ВАЩЕНКО ОЛЬГА ІВАНІВНА (АЕ 001850, АЕ 004724)
Відповідальний експерт З питань інженерного забезпечення
Шапаренко Зінаїда Сергіївна (АЕ 004726)
Відповідальний експерт З питань експлуатаційної безпеки
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
З питань охорони праці
Дуброва Ольга Михайлівна (АЕ 004774, АЕ 000060)
Відповідальний експерт З питань експлуатаційної безпеки
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
ГАВРИЛОВА НАТАЛІЯ АНАТОЛІЇВНА (АЕ 004725)
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
Харчун Юрій Панасович (АЕ 004410, АЕ 000002)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:6574-6419-0153-7274
Орган, що видав
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЮРО ІНВЕСТИЦІЙНИХ ПРОЕКТІВ - ПРОЕКТНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ" (31059394)
Вид будівництва
Нове будівництво
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Дві стадії
Поточна стадія проектування
робоча документація (Р)
Код ДКБС
1122.2 Будинки багатоквартирні підвищеної комфортності, індивідуальні
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Ні
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Замовник
Дата договору на розробку документації
16.08.2021
Номер проектної документації
273
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Проект «Будівництво житлово-адміністративного комплексу з вбудо­ваними та прибудованими приміщеннями громадського і торговельного призначення та наземним і підземним паркінгами по вул. Анрі Барбюса, 39/2 у Печерському районі м. Києва» (коригування 3) розроблений у 2021 році ТОВ «Бюро інвестиційних проектів – проектний менеджмент» (ТОВ «БІП-ПМ) (01025, м. Київ, вул. Воздвиженська, 52-54А), ГАП – Бутенко О. Д. (кваліфіка­ційний сертифікат: Серія АА № 000666 від 08.11.2012, свідоцтво про підви­щення кваліфікації № 1382 від 17.11.2017), ГІП – Карпенко Т. О. (кваліфіка­ційний сертифікат: Серія АР № 000802 від 06.06.2012, свідоцтво про підви­щення кваліфікації № 00256 від 31.05.2018), на замовлення ТОВ «Будівельна компанія «Житлобудінвест» на підставі:

    містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки від 04.10.2011 № 11104/0/18/009-11;

    завдання на коригування 3 проекту, затвердженого замовником;

    технічних умов і листів щодо проектування об’єкта, виданих відповід­ними службами м. Києва.

Розроблений у 2013 році проект «Будівництво житлово-адміністра­тивного комплексу з вбудованими та прибудованими приміщеннями громад­ського і торговельного призначення та наземним і підземним паркінгами по вул. Анрі Барбюса, 39/2 у Печерському районі м. Києва» надавався на розгляд до ТОВ «Укрбудекспертиза», за результатами якого замовнику було надано експертний звіт від 23 грудня 2013 р. № 3-192-13-ЕП/КО з реко­мендацією до затвердження проекту.

Зазначеним проектом передбачалось будівництво житлово-адміністра­тивного комплексу, що являє собою поєднання трьох односекційних висотних житлових будинків (будинок «А» – 21-поверховий, будинки «В», «С» – 30-поверхові) та 7-поверхової будівлі громадського призначення (№ 4 за ГП), об’єднаних спільною стилобатною частиною, розташованою під усім комп­лексом.

У стилобатній частині запроектовано вбудовані офісні приміщення, приміщення закладів охорони здоров’я та громадського харчування, склад­ські приміщення індивідуального користування і трирівневий паркінг на 643 машино-місця.

На поверхні стилобатної частини передбачалось улаштування дитячих ігрових майданчиків і зон відпочинку для дорослих.

По поверхні стилобатної частини комплексу передбачався проїзд тільки для спеціального транспорту (пожежних машин, карет швидкої допомоги).

Також передбачалось будівництво окремо розташованої будівлі котельні, вбудованого РП/ТП і вбудованих ТП.

Спорудження комплексу передбачалось здійснювати у чотири черги:

    І черга будівництва – зведення житлового будинку «A» (№ 1 за ГП), частини підземного паркінгу (№ 5.1 за ГП), окремо розташованої будівлі котельні (№ 8 за ГП) та вбудованого РП/ТП;

    ІІ черга будівництва – зведення житлового будинку «B» (№ 2 за ГП), частини підземного паркінгу (№ 5.2 за ГП) та вбудованої ТП;

    ІІІ черга будівництва – зведення житлового будинку «C» (№ 3 за ГП) та частини підземного паркінгу (№ 5.3 за ГП);

    ІV черга будівництва – будівництво наземної споруди громадського призначення (№ 4 за ГП).

Розроблене у 2020 році коригування проекту «Будівництво житлово-адміністративного комплексу з вбудованими та прибудованими приміщен­нями громадського і торговельного призначення та наземним і підземним паркінгами по вул. Анрі Барбюса, 39/2 у Печерському районі м. Києва» надавалось на розгляд до ТОВ «Українська будівельно-технічна експертиза», за результатами якого замовнику було надано експертний звіт від 20 липня 2020 р. № 7-217-20-ЕП/КО з рекомендацією до затвердження проекту.

Зазначеним коригуванням проекту було передбачено:

    зміну поверховості житлових будинків;

    зміну об’ємно-планувальних рішень житлових та офісної будівель;

    заміну трирівневого паркінгу на дворівневий;

    заміну окремо розташованої котельні для теплопостачання комплексу на одну дахову котельню, розміщену на житловому будинку (№ 1 за ГП);

    уточнення черговості будівництва, а саме:

    І черга будівництва – зведення житлового будинку (№ 1 за ГП), час­тини підземного паркінгу, дахової котельні та вбудованої в паркінг ТП;

    ІІ черга будівництва – зведення житлового будинку (№ 3 за ГП), частини підземного паркінгу;

    ІІІ черга будівництва – зведення житлового будинку (№ 2 за ГП), частини підземного паркінгу та вбудованої ТП;

    ІV черга будівництва – будівництво наземної споруди громадсь­кого призначення, частини підземного паркінгу та вбудованої ТП.

На ділянці було розпочато будівництво об’єкта за отриманим Дозволом на виконання будівельних робіт № ІУ 013201111627 від 11.11.2020.

Розроблене у 2021 році коригування 2 проекту «Будівництво житлово-адміністративного комплексу з вбудованими та прибудованими приміщен­нями громадського і торговельного призначення та наземним і підземним паркінгами по вул. Анрі Барбюса, 39/2 у Печерському районі м. Києва» надавалось на розгляд до ТОВ «Українська будівельно-технічна експертиза», за результатами якого замовнику було надано експертний звіт від 13 серпня 2021 р. № 7-324-3-21-ЕП/КО з рекомендацією до затвердження проекту.

За коригуванням 2 проекту черговість будівництва залишалася без змін.

Коригування генерального плану полягало у зміщенні житлового будинку (№ 3 за ГП) (ІІ черга будівництва) на 5 м у північному напрямку, зміні концепції благоустрою, розміщенні на експлуатованій покрівлі стило­бату будівлі кавʼярні (№ 7 за ГП) та уточненні технічних показників. Решта рішень генерального плану залишалися без змін.

Коригуванням архітектурних рішень передбачалось внесення змін до проектної документації І та ІІ черг будівництва з метою вдосконалення об’ємно-просторової композиції комплексу та покращення інвестиційної привабливості житлових площ, що реалізуються.

Поточне коригування 3 проекту стосується змін архітектурно-плану­вальних рішень і відповідних змін інженерних рішень усіх черг будівництва.

За коригуванням 3 проекту черговість будівництва залишилася без змін – чотири черги.

Уточнення черг будівництва:

    І черга – зведення житлового будинку (№ 1 за ГП), частини стилобату та паркінгу, дахової котельні (№ 8 за ГП), вбудованої ТП1;

    ІІ черга – зведення житлового будинку (№ 3 за ГП), частини стилобату та паркінгу;

    ІІІ черга – зведення житлового будинку (№ 2 за ГП), частини стило­бату та паркінгу, вбудованої ТП2 (трансформатори Т1, Т2);

    ІV черга – зведення офісної будівлі (№ 4 за ГП), частини паркінгу, вбудованої ТП2 (виносні трансформатори Т3, Т4).

Відповідно до запиту замовника змінені планувальні рішення житло­вих приміщень.

З комерційної доцільності також зазнали змін планувальні рішення вбудованих приміщень. Зазначені зміни не призвели до зміни загальної площі будинків:

Площа забудови – без змін.

Кількість поверхів та висота будівель – без змін.

Кількість рівнів підземного паркінгу – без змін.

У будинку (№ 1 за ГП) за завданням замовника вбудовано примі­щення на відм. мінус 5.300 в осях Цп–Сп; 1п-4/1п було змінено на «заклад громадського харчування». Також з комерційних міркувань передбачено вбудоване приміщення «пральня самообслуговування».

Змінено розташування та компонування приміщення трансформа­торної підстанції ТП 1.

Вбудовані приміщення будинку (№ 3 за ГП) лишились без змін.

У житлових будинках (№ 1 та № 3 за ГП) зазнали змін планувальні рішення житлових квартир, без зміни загальної площі житлових будинків.

Вбудовані та технічні приміщення будинку (№ 2 за ГП) з метою оптимізації та за інвесторським запитом зазнали змін у зв’язку з розташу­ванням вбудованого приміщення «Салон тюнінгу автомобілів». Також змінено відмітку розташування блока приміщень комор.

Об’ємно-планувальні рішення будівлі (№ 4 за ГП) залишились без змін, окрім розташування додаткових санвузлів на мінус першому поверсі офісної будівлі.

Офісна будівля

Об’ємно-планувальні рішення офісної будівлі зазнали незначних змін у зв’язку з розташуванням додаткових санвузлів на мінус першому поверсі будівлі та відповідають показникам коригування 2.

Надземно-підземний паркінг

Планувальні рішення приміщень паркінгу І, ІІ та VI черги не зазнали змін.

До планувальних рішень паркінгу ІІІ черги внесені зміни у зв’язку з необхідністю облаштування вбудованого приміщення «Салон тюнінгу автомобілів» на відм. мінус 5.300. Приміщення має окремий від примі­щення паркінгу в’їзд/виїзд.

Коригування розділу ОВНС виконано в окремому томі, що входить до складу проектної документації.

Коригуванням архітектурних рішень передбачається внесення змін до проектної документації з метою вдосконалення об’ємно-просторової композиції комплексу та покращення інвестиційної привабливості площ, що реалізуються.

Відбулися зміни фасадних рішень головної вхідної групи на стило­батну частину комплексу з вул. Іоанна Павла ІІ та незначні зміни фасадів житлових будинків. Вони стали більш вишуканими та сучасними.

У наземній частині, вище відмітки 0.000 у житлових будинках I та II черг будівництва відбулися зміни, які стосуються перепланування та об’єднання квартир, виконані за побажаннями потенційних інвесторів.

На 18-му та 21-му поверхах передбачено творчі майстерні худож­ників та архітекторів.

Незначні уточнення стосуються житлових поверхів житлового будинку (№ 2 за ГП).

IV черга будівництва (громадська споруда) – без змін.

Також коригування передбачає уточнення функції одного із вбудо­ваних приміщень I черги будівництва (вбудоване прим. 020), а саме: на відм. мінус 5.300 в осях СпЦп; 1п-4/1п на видовому куті на розі вулиць В. Тютюнника (колишня вул. А. Барбюса) та Іоанна Павла ІІ розташовано заклад харчування – ресторан.

Свою функцію також змінило прим. 0108 на центральному вході до комплексу по осі Д/11Ж1; 8/11-101 на відм. мінус 2.000 там замість кафе буде магазин.

Коригуванням 3 передбачені такі зміни в підземній частині, пов’язані з більш ефективним використанням об’єму комплексу, що запроектовано нижче відмітки 0.000, а саме:

І черга будівництва

Анульовано ТП, яке було розташовано на відм. мінус 6.700 в осях Мп–Нп по осі 5п.

Відсутність перепаду відміток підлоги паркінгу дозволило збільшити його площу, а також поруч із приміщенням пож. поста (0017) запроекту­вати приміщення охорони комплексу (0018).

Потреби в електриці I та II черг будівництва забезпечує ТП № 1 (№ 9 за ГП) в осях Кп–Лп та 4п-6п.

Також на відмітці мінус 8.600 в осях 5п-6п по осі Лп для потреб мешканців комплексу було запроектовано пральню самообслуговування.

ІІ черга будівництва

Технічний поверх заглиблено на відм. мінус 10.850 та розташовано під всією плямою житлового будинку за (№ 3 за ГП).

ІІІ черга будівництва

Коригуванням 3 передбачено зменшення площі паркінгу на відм. мінус 5.300 за рахунок розташування приміщення «Салон тюнінгу авто­мобілів» по осі Гп в осях 13п-14п. Натомість блок складських приміщень індивідуального використання перенесено з мінус першого рівня паркінгу на відм. мінус 3.200.

IV черга будівництва

На мінус першому рівні в осях Сп-14п передбачено додаткові санітарні вузли для найпростішого укриття, яким слугує паркінг.

Принципові конструктивні рішення для всіх будівель і споруд житлово-адміністративного комплексу залишилися без змін.

Було уточнено контур шпунтового огородження з урахуванням існуючих мереж, а також виконання шпунтового огородження котловану з буронабивних паль Ø420, 620, 820 та 1020 мм, довжиною від 7,0 до 28,0 м. Між основними палями шпунта передбачено виконання джет-паль Ø400 мм.

Для житлових будинків ( 1 та 3 за ГП) уточнено конфігурацію сходово-ліфтового блока, а також положення деяких колон і пілонів каркаса.

Для житлового будинку ( 2 за ГП) в осях ВГ, 3-4 дві колони прямокутного перерізу були замінені на один пілон.

Для фундаментів паркінгу замість паль L = 15,0 м було прийнято палі:

     Æ820 мм, L = 13,0 м в зоні каналізаційного колектора із заглиб­ленням в ІГЕ-7;

     Æ820 мм, L = 18,0 м поза зоною каналізаційного колектора із заглиб­ленням в ІГЕ-8.

Прийнята несуча здатність паль: 184 т для палі довжиною 13,0 м, та 338 т для палі довжиною 18,0 м, за результатами даних випробувань паль статичним вдавлювальним навантаженням.

Плита покриття була прийнята товщиною 300 мм по всій площі паркінгу, а капітелі збільшені до розмірів 2500 × 2500 мм та висоти 350 мм від низу плити.

Для фундаментів будівлі громадського призначення ( 4 за ГП) замість паль L = 20,0 м було прийнято бурові палі   Æ820 мм, L = 18,0 м із заглибленням в ІГЕ-8.

Несуча здатність паль прийнята 338 т за результатами даних випро­бувань паль статичним вдавлювальним навантаженням.

Для всіх будівель і споруд житлово-адміністративного комплексу було уточнено схему паль та ростверків фундаментів, виходячи з несучої здатності паль, отриманої за результатами випробувань паль.

Уточнено матеріали для гідроізоляції по всьому житлово-адміністра­тивному комплексу:

    бетон марки W12 за водонепроникністю для закидки по палях шпун­тового огородження у заглибленій частині;

    бетон марки W6 за водонепроникністю для паль та ростверка шпун­тового огородження, а також для плитних, стрічкових та окремо розташованих ростверків фундаментів;

    полімерна мембрана по плитах покриття;

    рулонна під плиту підлоги паркінгу та будівлі громадського призна­чення;

    обмазувальна МБКХ для зовнішніх вертикальних підземних поверхонь.

Принципові рішення генерального плану залишаються без змін.

Основні принципові технологічні рішення залишаються без змін.

Коригуванням передбачено розміщення приміщення «Cалон тюнінгу автомобілів з набором послуг, а саме: прибирання салону (пилосос, паро­очисник, промисловий фен); обробка внутрішнього пластику та дерева; дезінфекція та ароматизація салону; перетяжка салону або індивідуальне перешиття салону автомобіля.

В інженерні розділи проекту, зокрема, водопостачання та каналі­зація, опалення та вентиляція, електропостачання внесені зміни відповідно до скоригованих об’ємно-планувальних рішень

Проектом передбачені заходи, регламентовані нормативними актами щодо забезпечення санітарно-епідемічного благополуччя населення.

Передбачені коригування не призведуть до порушень нормативних рівнів природного освітлення і тривалості інсоляції квартир новобудови та раніше збудованих оточуючих житлових будинків.

Склад і площа приміщень закладу ресторанного господарства (кафе), а також поточність виробничих процесів у ньому відповідають вимогам ДБН В.2.2-25:2009 «Будинки і споруди. Підприємства харчування (Заклади ресторанного господарства)».

Розміщення приміщень з інтенсивними джерелами шуму та вібрації виконано відповідно до вимог ДБН В.1.1-31:2013.

У складі проекту розроблений розділ «Оцінка впливів на навколишнє середовище» (ОВНС), у якому визначено, що будівництво та експлуатація запроектованого об’єкта не спричинить понаднормативного впливу на стан навколишнього середовища.

Проектні рішення із забезпечення пожежної безпеки перевірялися згідно з обсягом коригування 3 проекту, а саме:

    зміни об’ємно-планувальних рішень квартир будинків (№ 1 та № 3 за ГП);

     зміни призначення вбудованих приміщень.

У зв’язку із зазначеним відкориговано розділ «Система проти­пожежного захисту».

Після коригування проекту умовна висота житлових і громадського будинків не змінилась і становить, для житлових будинків менше ніж 73,5 м, для громадської будівлі менше ніж 26,5 м.

Несучі та огороджувальні елементи конструкцій будівель відпові­дають І ступеню вогнестійкості.

Решта проектних рішень у зв’язку з нинішнім коригуванням 3 про­екту не змінюються і детально описані у додатку до експертного звіту від 20 липня 2020 р. № 7-217-20-ЕП/КО.

Експертиза проведена за напрямами, зазначеними у 8.6 ДСТУ 8907: 2019 «Настанова щодо організації проведення експертизи проектної докумен­тації на будівництво».

При цьому у відповідності до 8.6.9 зазначеного стандарту до прове­дення експертизи проектної документації не залучались експерти з питань ядерної і радіаційної безпеки, та експертиза за цим напрямом не проводилась, оскільки об’єкт не призначений для поводження з радіоактивними матеріа­лами та відходами від них.

Відповідно до положень ст. 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та умов договору № 7-368-21-ЕП/КО, укладеного із замовником, експертиза проекту здійснена без розгляду кошторисної частини проектної документації.

У процесі розгляду проекту за зауваженнями ТОВ «Українська буді­вельно-технічна експертиза» проектною організацією за погодженням із замовником у проект внесені зміни та доповнення.

Відповідальність за внесення змін в усі примірники проекту, в тому числі при внесенні проектної документації до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва (ЄДЕССБ), покладається на генпроектувальника та замовника.

Розділи