Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:7734-6045-4395-2846
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№7-017-22-ЕП/ЛО від 03.02.2023
Орган, що видав
ТОВ "Українська будівельно-технічна експертиза" (39190177) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
«Нове будівництво трьох багатоквартирних житлових будинків з прибудованими паркінгами за адресою: м. Житомир, проїзд Шпаковський, 25,27,29» (Коригування)
Код проектної документації
PD01:9160-3418-1785-3207 Зміни №2 №2233 від 2022-12-07 (видав ТОВ КРЕОПЛАН) / Наявні експертизи: EX01:7734-6045-4395-2846
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань техногенної безпеки, З питань інженерного забезпечення, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
Головний експерт проекту
Яропуд Валерій Павлович (АР 018439, АР 004415, АЕ 002370, АЕ 004822 )

Кошторисна вартість

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Житомирська обл., Житомирський район, Житомирська територіальна громада, м. Житомир (станом на 01.01.2021), інший Шпаковський проїзд, 25, 27, 29 не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНВЕСТИЦІЙНА ТЕХНОЛОГІЯ» (33103749) (33103749)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань техногенної безпеки
Степаняк Богдан Іванович (АЕ 004842, АЕ 002320, АР 008167, АР 018407)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
Мандзюк Юрій Васильович (АЕ 002777, АЕ 004843)
Відповідальний експерт З питань екології
ДРОБІНСЬКИЙ АНАТОЛІЙ СЕРГІЙОВИЧ (АЕ 002856, АЕ 004832)
Відповідальний експерт З питань міцності, надійності, довговічності
ІВАНЕЙКО ВОЛОДИМИР МИХАЙЛОВИЧ (АР 013459, АЕ 004838, АР 009959)
Головний експерт проекту З питань охорони праці
З питань інженерного забезпечення
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
Яропуд Валерій Павлович (АР 018439, АР 004415, АЕ 002370, АЕ 004822)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:9160-3418-1785-3207
Орган, що видав
ТОВ КРЕОПЛАН (43057013)
Вид будівництва
Нове будівництво
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Дві стадії
Поточна стадія проектування
проект (П)
Код ДКБС
1242.1 Гаражі наземні
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Ні
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Замовник
Дата договору на розробку документації
07.12.2022
Номер проектної документації
2233
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Коригування проекту ««Нове будівництво трьох багатоквартирних житлових будинків з прибудованими паркінгами за адресою м. Житомир проїзд Шпаковський, 25, 27, 29» розроблено у 2022 році ТОВ «Креоплан», на замовлення ТзОВ «Інвестиційні Технології» на підставі:

·         Завдання  на коригування замовника ТОВ «Інвестиційна технологія» м. Львів;

·         Договору оренди землі №217 від 08.11.2017 р. між орендодавцем - Житомирською міською радою та орендарем - ТОВ "Інвестиційна технологія";

·         Витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права № 103425158 від 10.11.2017р.

·         Містобудівного розрахунку із техніко-економічними показниками будівництва трьох багатоквартирних житлових будинків за адресою: м. Житомир, проїзд Шпаковський, 25,27,29 розроблений ПП «Архтім Львів» ;

·         Містобудівних умов і обмежень № 81/17 від 27.12.2017 р. затверджені департаментом містобудування та земельних відносин Житомирської міської ради;

·         Технічних умов на приєднання до електричних мереж № ТЖО-15914 від 19.02.2018 р.;

·         Технічних умов на приєднання до централізованих систем водопостачання та водовідведення №21 від 05.05.2021 р.;

·         Технічних умов на приєднання до газорозподільної системи №250 від 05.12.2018 р.;

·         Технічних умов на приєднання до мережі зовнішнього освітлення №1-06/2020 від 09.06.2020 р.;

·         завдання на корегування, затвердженого замовником.

 

Згідно з розрахунком, наведеним у проекті клас наслідків (відповідальності) об’єкта будівництва:– СС3, ступінь вогнестійкості - ІІ.

 

Характеристика коригування

Коригування передбачає Зміна об’ємно-планувальних рішень паркінгу.

 

Характеристика ділянки будівництва

Земельна ділянка (кадастровий номер 1810136300:11:011:0026) для будівництва трьох багатоквартирних житлових будинків з прибудованими паркінгами, площею 0,6125 га (в межах благоустрою – 0,6458 га) розташована в Богунському адміністративному районі міста Житомира, в кварталі змішаної забудови. Земельна ділянка межує з усіх боків з землями Територіальної громади м. Житомир в особі ЖМР. Транспортний доступ до ділянки здійснюється з проїзду Шпаковського.

Ділянка будівництва розташована вздовж проїзду Шпаковського розміром 153,0х40,0м з ухилом по південно – західному напрямку у відм. 204,91-207,25м. На ділянці ростуть багаторічні малоцінні дерева, без існуючих будівель.

Інженерно – геологічна будова ділянки спадистого рельєфу поверхні та зломів шарів в товщі грунту: ІГЕ – 1 – насипний – суміш глинистих грунтів, будівельне сміття, нерівномірно злежалий; ІГЕ – 2 – супісок та пісок з домішками органіки до 10%; ІГЕ – 3 – пісок дрібний, середньої щільності; ІГЕ – 4 пісок дрібний, водо насичений, щільний з прошарками суглинку; ІГЕ – 5 суглинок туго пластичний, легкий з прошарками піску; ІГЕ – 6 – суглинок твердий з дресвою первинного каоліну до 30%; ІГЕ – 7 – дресв’яний грунт з супіщаним наповнювачем; ІГЕ – 8 – скельний грунт – граніт вивітрілий, маломіцний. Грунтові води слабо агресивні по відношенню до бетону марки W4 по водневому показнику Ph по вмісту бікарбонатної лужності з водо упором на рівні покрівлі шару ІГЕ – 6(суглинок твердий). Глибина сезонного промерзання – 1,0м. Снігове навантаження – 1460 Па; вітровий тиск – 460 Па. Сейсмічність ділянки будівництва – 5 балів.

 

Рішення по генплану

Коригування проєкту паркінгу між будинками №25-№27 (ІV пусковий комплекс) виконується в ув’язці з проєктом генплану комплексу будинків №25, №27, №29, два з яких (№25, №27 на даний момент вже є зданими в експлуатацію). Не передбачається зміна площі необхідних майданчиків передбачених генпланом комплексу. Коригуванням не передбачено зміну функціональної організації території житлових будинків та зміну площі необхідних майданчиків передбачених генпланом комплексу. В межах ділянки передбачається формування прибудинкової території з організацією підходів і під'їздів. Покриття проїздів передбачено асфальтобетонне, тротуарів - бетонна тротуарна плитка «ФЕМ». В’їзди-виїзди з паркінгу запроєктовано тільки з південного боку ділянки з проєктованого проїзду.

 

Архітектурно–планувальні рішення.

Коригування проєкту паркінгу між будинками №25-№27 (ІV пусковий комплекс) виконується в ув’язці з проєктом генплану комплексу будинків №25, №27, №29, два з яких (№25, №27 на даний момент вже є зданими в експлуатацію). Не передбачається зміна площі необхідних майданчиків передбачених генпланом комплексу. Коригуванням не передбачено зміну функціональної організації території житлових будинків та зміну площі необхідних майданчиків передбачених генпланом комплексу. В межах ділянки передбачається формування прибудинкової території з організацією підходів і під'їздів. Покриття проїздів передбачено асфальтобетонне, тротуарів - бетонна тротуарна плитка «ФЕМ». В’їзди-виїзди з паркінгу запроєктовано тільки з південного боку ділянки з проєктованого проїзду. Прибудований паркінг відокремлений від житлових будинків протипожежними стінами 1-го типу. Прорізи у стінах, що виходять на північ та південь забрані решітками з жалюзі, що забезпечує провітрювання паркінгу. 

 

Доступність будинків та споруд для маломобільних груп населення

Проектні рішення даного об'єкту, доступного для мало мобільних груп населення, не обмежують умови життєдіяльності інших груп населення, а також ефективність експлуатації будинку. Передбачені універсальні елементи будівлі, адаптовані до потреб мало мобільних груп населення, які використовуються усіма групами населення.

Вхід на кожен рівень підлоги паркінгу запроектовано безпосередньо з рівня землі, що забезпечує безперешкодний доступ до місць для зберігання автотранспорту мало мобільних груп населення.

Згідно Таблиці 10.7 ДБН Б.2.2-12:2019 Примітка 2 на прибудинковій території запроектовано розміщення 4-х машино-місць для мало мобільних верств населення, що компенсує необхідну кількість машино-місць для осіб з інвалідністю за рахунок найближчої відкритої автостоянки.

Конструктивні рішення.

Паркінг розміщується між будинками 25-27.  Паркінг має один поверх та перепад підлоги в 1м. Палі буроін’єкційні діаметром 420 мм та довжиною 4,05 м. Передбачене виконання статичних випробовувань. Передбачається жорстке закладання паль в ростверки. Ростверки - монолітна залізобетонна плита товщиною 800 мм. Бетон кл. С20/25W8; арматура класу А400С марка сталі З5ГС по ДСТУ 2651:2005; арматура класу А240С марка сталі Ст3сп по ДСТУ 2651:2005. Спосіб виготовлення арматури гарячекатаний. З’єднання арматурних стержнів - зварюванням, в’язанням. Кількість монолітних фундаментів – 26 шт. Зварювання виконувати електродами Е42. Каркаси виготовляються за допомогою контактно-точкового електрозварювання у відповідності з вимогами. Під монолітні фундаменти виконати бетонну підготовку з бетону класу С8/10 товщиною 100 мм, піщано-щебеневу підготовку товщиною 100 мм. Після влаштування фундаментів виконати вертикальну і горизонтальну гідроізоляції. Стіни паркінгу монолітні залізобетонні товщиною 250 мм. Бетон кл. С20/25W4; арматура класу А400С марка сталі З5ГС та арматура класу А240С. Колони - монолітні залізобетонні. Бетон кл. С20/25; арматура класу А400С марка сталі Ст3Гпс та арматура класу А240С. З’єднання арматурних стержнів - в’язанням. Перекриття - монолітні залізобетонні плити товщ. 200мм. Бетон кл. С20/25; арматура класу А500С марка сталі Ст3Гпс та арматура класу А240С.

 

Водопостачання і каналізація

Дощова каналізація паркінгу. Відведення дощових і талих вод з покрівлі паркінгу передбачається системою зовнішніх водостоків у зовнішні мережі дощової каналізації. Водостоки нижче рівня грунту прокладаються з двошарових гофрованих труб SN 8 Ø160. Відведення дощових і талих вод на в’їзді і виїзді з паркінгу передбачається за допомогою лотків з подальшим відведенням у зовнішні мережі дощової каналізації. Оглядові і поворотні колодязі на мережі каналізації передбачаються зі збірних залізобетонних виробів у відповідності з типовим проектом 902-09- 22.84.

Електротехнічні рішення

Напруга мережі електропостачання 80/220 В. Система мережі TN-C-S. Встановлення ввідно-розподільчого пристрою паркінгу (ВРП-п) передбачене у приміщенні електрощитової будинку №27, що по вулиці проїзд Шпаковський. Електропостачання ВРП-п здійснюється двома кабельними лініями від існуючого ВРП будинку №27. Перемикання між вводами відбувається за допомогою перекидних рубильників І-0-ІІ. На вводі ВРП-п встановлені автоматичні вимикачі обмеження потужності, розраховані на струми, відповідні до розрахункових струмів вводів. Електропостачання насосної станції протипожежного водопостачання здійснюється двома кабельними лініями від проектованого ВРП паркінгу. Перемикання між вводами відбувається автоматично, за допомогою пристрою автоматичного вводу резерву АВР, який монтується поруч із шафою управління насосною станцією. Групові мережі електропостачання виконані кабелем ВВГнг-LS, а групові мережі світильників аварійного освітлення виконані вогнетривким кабелем типу NHXH FE180/E30. Мережі до насосної станції протипожежного водопостачання та пристрою системи пожежної сигналізації виконані вогнетривкими кабелями типу NHXH FE180/E90. Електромережі виконуються 3-и, 5-ти провідними (фазні - L, нульовий робочий - N, нульовий захисний - РЕ провідники). Нульовий робочий - N і нульовий захисний - РЕ провідники підключаються на відповідні шини ввідно- розподільчого пристрою. Електропроводки прокладені у гнучкій армованій ПВХ-трубі відкрито по негорючих будівельних конструкціях. Для комерційного обліку споживання електроенергії у ВРП-п передбачене встановлення багато тарифних електронних лічильників активної та реактивної енергії прямого включення по напрузі та по струму. Проектом передбачений захист електромереж від перевантаження і струмів короткого замикання, який здійснюється автоматичними вимикачами та пристроями захисного вимкнення (ПЗВ) з номінальним диференційним струмом не більшим, ніж 30 мА. Проектом передбачені наступні види освітлення: робоче і аварійне. Робоче - для забезпечення необхідних умов у приміщенні паркінгу при нормальному режимі роботи мережі освітлення. Робоче освітлення розраховане на напругу 220 В і виконане енергоощадними світлодіодними світильниками. Аварійне - освітлення для продовження роботи при аварійному відключенні робочого освітлення (освітлення безпеки) і для евакуації людей з приміщення (евакуаційне освітлення). Евакуаційне освітлення передбачене для основного проїзду паркінгу, а також у місці в’їзду-виїзду. Аварійне освітлення розраховане на напругу 220 В і здійснюється світлодіодними світильниками. Усі світильники аварійного освітлення укомплектовані акумуляторними батареями, розрахованими на час автономної роботи не менший, ніж 1 година. Опір контуру заземлення не повинен перевищувати 4 Оми у будь-яку пору року. Як зовнішній контур заземлення слід використати вже існуючий контур заземлення будинку №27.

 

Протипожежні  заходи

Протипожежне водопостачання забезпечується від запасу води , розташованого біля приміщення насосної станції . Вода від резервуара надходить по трубам діаметром 150. Кожен ввод забезпечує 100 % необхідність води при пожежі. Сплинкерною системою обладнується приміщення паркінгу . Спринклерна система складається з одного напрямку та виконана повітряною . Кількість спринклерів 110 шт. Проектом передбачено систему керування спринклерною пожежогасіння Reliable типу model D з повною обв’язкою та сигналізатором. Також проектом передбачена  система протипожежної сигналізації на базі приладів приймально-контрольних пожежних (ППКП-) «Тірас-4П» інформаційна ємність приладу 4 шлейфів пожежної сигналізації . В шлейф сигналізації підключається не більше 32 безадресних сповіщувачів.

  

Охорона навколишнього середовища

Для запобігання шкідливого впливу об’єкта на навколишнє середовище, а також захист навколишніх проектованих будинків від впливу вихлопних газів автотранспорту, який рухається під’їзною автодорогою, проектом передбачено відповідний комплекс робіт, в тому числі по озелененню прилеглої території. Озеленення здійснюється посадкою листяних, хвойних дерев, в окремих місцях вільно ростучих чагарників, а також влаштування квітників і газонів. Для збереження родючого шару, проектом передбачається максимальне збереження існуючого рельєфу та заземлювання в місцях проведення необхідних земляних робіт. Родючий шар ґрунту використовується для газонів на проектній ділянці в межах благоустрою.

Охорона праці

Для виконання  обсягу БМР генпідрядник залучає в необхідній кількості ІТП і робітників відповідної кваліфікації в залежності від характеру роботи, бригади робітників можуть формуватися як комплексні так і спеціалізовані по окремих видах робіт. Робітникам повинні бути створені необхідні умови праці, харчування і відпочинку. В процесі виконання БМР необхідно дотримуватися нормативних вимог щодо попередження порушень технологічної дисципліни, техніки безпеки та  пожежної безпеки у будівництві. З усіма працівниками повинен проводитись вступний інструктаж та інструктаж на робочих місцях з техніки безпеки, пожежної безпеки та виробничої санітарії.

Примітка: Цей експертний звіт слід розглядати разом з експертним звітом щодо розгляду проектної документації від 12 грудня 2018 року №7-062-18-ЕП/ЛО виданий ТзОВ "УБТЕ"


Розділи