Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:3718-1382-1146-8913
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№20/327/1-10/21 від 24.01.2023
Орган, що видав
ТОВ "ЄВРОЕКСПЕРТИЗА" (44209844) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Реконструкція складу №11 під пункт приймання, сушки і зберігання зерна, потужністю 22410м. куб/17928 тонн за адресою вул. Бережанська, 1а смт. Скала-Подільська, Чортківського району, Тернопільської області
Код проектної документації
PD01:6960-9150-8100-4049 Зміни №3 №050421 від 2021-04-05 (видав Товариство з обмеженою відповідальністю "ВЕНТИЛЯЦІЙНІ РІШЕННЯ "ВЕНТСОЛ") / Наявні експертизи: EX01:3718-1382-1146-8913
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, Архітектурно-планувальні рішення
Головний експерт проекту
КОМПІЙ АНДРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ (АЕ 004881, АЕ 005787, АЕ 004588, АЕ 006584, АЕ 005212, АЕ 004442 )

Кошторисна вартість

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Тернопільська обл., Чортківський район, Скала-Подільська територіальна громада (UA61060350000024021), сщ. Скала-Подільська, вулиця Бережанська, 1а не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДІОНІС" (32517357)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Архітектор Архітектурно-планувальні рішення
Зініч Володимир Олександрович (АА 004577, АА 003467)
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
КОМПІЙ АНДРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ (АЕ 004881, АЕ 005787, АЕ 004588, АЕ 006584, АЕ 005212, АЕ 004442)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:6960-9150-8100-4049
Орган, що видав
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВЕНТИЛЯЦІЙНІ РІШЕННЯ "ВЕНТСОЛ" (38026905)
Вид будівництва
Реконструкція
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
ПЗ, КБ, КМ, АБ, ПОБ, ОВНС, ЗВК, ЕТР, АТХ, ГП, ТХ
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
1271.3 Будівлі для зберігання зерна
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Ні
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
05.04.2021
Номер проектної документації
050421
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Замовник будівництва – ПП «ДІОНІС» 

Генеральний проєктувальник – ТОВ «ВР «ВЕНТСОЛ»

(Юридична адреса: 79034, вул.Угорська, б.14 оф.8В, м.Львів, Львівська область

Поштова адреса: 46011, Тернопільська обл., м. Тернопіль, вул. Промислова, 20

e-mail: proect@agricon.com.ua)

Головний інженер проєкту – Б.Й. Губиш

(Кваліфікаційний сертифікат: серія АР011811, серія АР004300)

Вихідні дані:

- Завдання на проектування;

- Лист про проведення експертизи об'єкту.

- містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки;

- топогеодезичних і геологічних вишукувань;

- Договір ТОВ «Тернопільелектропостач»;

- Договір надання послуг централізованого водопостачання «Скала-Подільський комбінат комунальних підприємств»;

- Договір на приєднання до газорозподільних систем ПАТ «Тернопільгаз»;

- діючі норми і правила;

 

Опис архітектурно-будівельних та конструктивних рішень

На проектній земельній ділянці розташовані будівлі та споруди комплексу зберігання зерна.

Реконструкція складу №11 передбачає приймання, очищення, сушіння, короткочасного зберігання та відвантаження зернових культур. Вантажообіг комплексу складе 18 000 т/рік.

Сукупність заходів які передбачаються на даному підприємстві складається із транспортування продукції з полів автотранспортом, розвантаженні та завантаженні, підготовці до зберігання (очистка, сушка), створення та підтримування режимів зберігання та реалізації.

Конструктивні рішення.

Завальна яма з пандусами (поз. 1 по ГП)

Споруда приймального пристрою з автотранспорту складається з підземної та надземної частин. Підземна частина являє собою технологічний приямок з розмірами в плані 17,2 х 5,8 та днищем на відм. - 5,0м. в якому розташований приймальний бункер. Для обпирання їздового настилу та завального механізму передбачається система металевих балок, розташування, яких обумовлене технологічним завданням. Ці балки шарнірно спираються на стіни приямку та кріпляться до них через закладні деталі.

Конструкції приямку монолітні залізобетонна, виконується з бетону С16/20 та армується в’язаними сітками та армокаркасами з арматури А400С. Для замкнених хомутів та шпильок використовується арматура класу А240С.

Днище приямку має товщину 400мм і є фундаментом споруди. Під ним передбачена підготовка з бетону С8/10 товщиною 100мм. Днище спирається на природну основу якою є шар ІГЕ 2.

Приямок з приймальними бункерами з’єднується галереєю з норій ним приямком.

Надземна частина є одноповерховою, неопалювальною спорудою з розмірами в плані 5,8х38,8м., та висотою до низу несучих конструкцій: в осях А1 – 10,295м., в осях Б1 – 11,095м. Покрівля односкатна.

Колони – труба гнута електрозварна квадратного січення, жорстко з’єднані з фундаментами за допомогою анкерних болтів.

На балки покриття шарнірно спираються прогони покриття, що запроектовані із прокатних швелерів.

На прогони спирається профнастил покриття висотою гофрів 40мм.

Листи профнастилу кріпиться до прогонів у кожному гофрі за допомогою самонарізаючих болтів і між собою – комбінованими заклепками з кроком до 500мм, створюючи таким чином геометрично незмінний диск покриття.

Поперечна стійкість споруди забезпечується жорсткістю поперечних рам, що утворені жорстко з’єднаними фундаментами колонами та жорстко з’єднаними з колонами балок покрівлі.

Поздовжня стійкість будівлі забезпечується системою вертикальних в’язей по всім рядам колон.

Незмінність форми споруди в плані та спільна робота її елементів на горизонтальні навантаження забезпечується жорстким диском, що утворений відповідно з’єднаним з прогонами профнастилом покриття та горизонтальними в’язями, по попокриттю.

Для кріплення профнастилу стінового огородження запроектовано фахверк із гнутих електрозварних труб квадратного січення. Стіновий профнастил має висоту гофрів 20мм.

Силоси зберігання зерна з підземною галереєю (поз. 2.1-2.3 по ГП)

Силоси є металевими спорудами силосного типу, комплектної поставки з наступними розмірами в плані: діаметр 22,00м., загальна висота 24,4м.

Проектом передбачається встановити 3 силосів загальною місткістю 17 928т.

Фундамент кожного силоса складається з монолітної залізобетонної кільцевої стіни з п’ятою обпирання, на яку спираються стінки силоса, та монолітної плити, залізобетонної плитної частини (днища), розділені деформаційним швом.

Конструкції виконуються із бетону класу С16/20, F100, W8. Під ростверками та плитами передбачена підготовка з бетону С8/10 товщиною 100мм.

Фундаменти спираються спирається на природну основу, якою є шар ІГЕ 2.

Силос з’єднується з фундаментом за допомогою анкерних болтів.

Підземна галерея; Норійний приямок

Дана підземна транспортна галерея має наступні розміри: довжина 7,925м., ширина 3,2м. та висотою 3,3м. Товщина стінок - 0,4м., перекриття – 0,4м., днища – 0,4м. Галерея виконується з бетону класу С16/20, F100, W8.

Під днищем галереї передбачена підготовка із бетону С8/10 товщиною 100мм.

Фундаменти спирається на природну основу, якою є шар ІГЕ 2.

Норійні приямки прямокутні в плані споруди, №3 6,3х5,1м глибиною 5,8м, №4 5,8х4,6м глибиною 6м, №10 3,6х4,6м глибиною 1.8м . За умовну відм. 0.000 прийнято рівень, що відповідає абсолютній відм. №3;4;10 276.30 на генплані.

Фундамент монолітні залізобетонні запроектований із бетону класу С16/20, F100, W8, що спирається на природну основу, якою є шар ІГЕ 2.

Під фундаментами, виконується бетонна підготовка із бетону кл. С8/10 товщиною 100 мм.

Норійна вежа

Норійна вежа є багатоярусною неопалювальною спорудою з розміром в плані 7,2х4,13м., що спирається на 4 колони. Висота металевого каркасу до низу несучої конструкції – 28,0м.

Колони – труба гнута електрозварна квадратного січення, жорстко з’єднані з фундаментами за допомогою анкерних болтів. На колони спираються головні балки, що запроектовані із труб гнутих електрозварних квадратного січення.

Настили робочих майданчиків виконуються із металевих рифлених листів, просічно-витяжних листів.

Для захисту технологічного обладнання ділянки вежі з позн.0.000 до +3.900 обшиті стіновим профнастилом з висотою гофра 20мм.

Покриття запроектоване із профільного настилу з висотою гофра 20мм.

Споруда обладнана зовнішніми металевими сходами та площадками.

Для забезпечення стійкості споруди та сприйняття горизонтальних навантажень запроектовані в’язі із замкнутих квадратних профілів.

Незмінність форми споруди в плані та спільна робота її елементів на горизонтальні навантаження забезпечується горизонтальними в’язями в рівнях усіх майданчиків виконаних із замкнутих квадратних профілів.

Очисна вежа

Норійна вежа є багатоярусною неопалювальною спорудою з розміром в плані 9,4х4,9м., що спирається на 4 колони. Висота металевого каркасу несучої конструкції – 16,290м.

Колони – прокатні швелери зварені пластинами утворюють колону прямокутного січення, жорстко з’єднані з фундаментами за допомогою анкерних болтів. На колони спираються головні балки, що запроектовані із прокатних швелерів.

Настили робочих майданчиків на виконуються із металевих рифлених листів, просічно-витяжного настилу.

Для захисту технологічного обладнання ділянки вежі з позн.+6.520 до +16.390 обшиті стіновим профнастилом з висотою гофра 35мм.

Покриття запроектоване із профільного настилу з висотою гофра 50мм.

Споруда обладнана зовнішніми металевими сходами та площадками.

Для забезпечення стійкості споруди та сприйняття горизонтальних навантажень запроектовані в’язі із замкнутих квадратних профілів.

Незмінність форми споруди в плані та спільна робота її елементів на горизонтальні навантаження забезпечується горизонтальними в’язями в рівнях усіх майданчиків виконаних із замкнутих квадратних профілів.

Фундаменти очисної вежі складаються з монолітної плити розміром в плані 9,4х4,9м. на від. -0.300 та залізобетонними монолітними колонами з п’ятами опирання, які зв’язані між собою монолітними залізобетонними балками.

Фундаменти спирається на природну основу, якою є шар ІГЕ 2.

Монолітні конструкції виконуються з бетону кл. С16/20, марка за морозостійкістю F100, марка по водонепроникності W8.

Підготовка виконується з бетону С8/10 товщиною 100мм.

Бункер відвантаження на автомобілі (поз.6 по ГП)

Бункер відвантаження на втомобілі споруда з розміром в плані 4,3х4,2м., що спирається на 4 колони. Висота металевого каркасу несучої конструкції – 16,950м.

Колони відвідмітки -0,500 до відмітки +5,700 – труба сталева електрозварна прямо шовна круглого січення, жорстко з’єднані з фундаментами за допомогою анкерних болтів.

Колони від відмітки +5,700 до відмітки +16,750 – прокатні швелери зварені утворюють колону прямокутного січення. На колони спираються головні балки, що запроектовані із прокатних швелерів.

Настили робочих майданчиків на виконуються із металевих рифлених листів, просічно-витяжного настилу.

Споруда обладнана зовнішніми металевими драбинами та площадками.

Для забезпечення стійкості споруди та сприйняття горизонтальних навантажень запроектовані в’язі із замкнутих квадратних профілів.

Незмінність форми споруди в плані та спільна робота її елементів на горизонтальні навантаження забезпечується горизонтальними в’язями в рівнях усіх майданчиків виконаних із замкнутих квадратних профілів.

Фундаменти бункера відвантаження на автомобілі складаються з монолітної плити розміром в плані 4,3х4,2м. на від. -0.700 та залізобетонними монолітними колонами з п’ятами опирання, які зв’язані між собою монолітними залізобетонними балками.

Фундаменти спирається на природну основу, якою є шар ІГЕ 2.

Монолітні конструкції виконуються з бетону кл. С16/20, марка за морозостійкістю F100, марка по водонепроникності W8.

Підготовка виконується з бетону С8/10 товщиною 100мм.

Силоси вологого зерна місткістю (поз. 7.1…7.2 по ГП)

Силоси є металевими спорудами силосного типу, комплектної поставки з наступними розмірами в плані: діаметр 7.3м., загальна висота 19,935м.

Фундамент кожного силоса складається з монолітного залізобетонного кільцевого ростверку, на який спираються опори силоса.

Конструкції виконуються із бетону класу С20/25, F100, W6. Під ростверками та плитами передбачена підготовка з бетону С8/10 товщиною 100мм.

Фундаменти спирається на природну основу, якою є шар ІГЕ 2.

Монолітні конструкції виконуються з бетону кл. С16/20, марка за морозостійкістю F100, марка по водонепроникності W8.

Підготовка виконується з бетону С8/10 товщиною 100мм.

Зерносушарки (поз. 8 по ГП)

Зерносушарка FFI-GSI CF-200M є конструкцією комплексної поставки. Зерносушарки має наступні розміри в плані: довжина 9,32 м., ширина 2,61 м., висота 11,15м.; загальна вага продукти, що може знаходитись – 50,8т.

Фундамент монолітний, залізобетонний, прямокутної форми в плані з розмірами 11,0х3,66м.

Зерносушарки спираються на монолітний залізобетонний фундамент і кріпиться до нього за допомогою анкерних болтів.

Фундаменти спирається на природну основу, якою є шар ІГЕ 2.

Монолітні конструкції виконуються з бетону кл. С16/20, марка за морозостійкістю F100, марка по водонепроникності W8.

Підготовка виконується з бетону С8/10 товщиною 100мм.

Щитова з пультом управління (поз. 9по ГП)

Будівля щитової з пультом управління, одноповерхова висотою поверху 2,5м. За умовну відм. 0.000 прийнято рівень чистої підлоги, що відповідає абсолютній відм.265.30 на генплані.

Проектована будівля каркасна, колони та балки металеві. Кріплення колон каркасу до фундаментів передбачено за допомогою анкерних болтів.

Фундамент під електрощитову з пультом управління посаджений в шар ІГЕ 1 (насипний грунт), який не може служити основою. Тому основою для фундаменту прийнятий ущільнений пневмотрамбовками місцевий грунт (супісок) з досягнення необхідної щільності 1,65 т/м³.

Фундаментна плита під споруду монолітна залізобетонна.

Під фундаментами, плитою підлоги виконується бетонна підготовка із бетону кл. С8/10 товщиною 100 мм. по ущільненій грунтовій подушці із місцевого грунту.

Насосна станція пожежогасіння з пожрезервуарами (поз. 10 по ГП)

Насосна станція пожежогасіння являє собою залізобетонний приямок з розмірами в плані 4,0х4,0м. і глибиною 4,0м. Конструкція виконана із залізобетону. Використано бетон С16/20, F100, W8, армований в’язаними арматурними сітками з арматури А400С.

Над приямком зведено надземну опалювану частину будівлі, яка являє собою металевий каркас з швелерів, стіни та покрівля із сендвічпанелей.

За умовну відмітку 0.000 прийнято рівень чистої підлоги 1-го поверху, що відповідає абсолютній відмітці 265,00 на генплані.

Вікна та двері склопакети.

Фундаментом будівлі являється монолітна плита приямку з бетону класу С16/20 товщиною 400мм., яка влаштовується по підготовці із бетону класу С8/10 товщиною 100мм. Природньою основою є шар ІГЕ 2.

 

Для захисту від можливого замочування ґрунтів по периметру будівлі буде виконане бетонне вимощення товщ. 150мм шириною 1500мм по ущільненому щебенем ґрунту з ухилом від будівлі.

Пожежний резервуар – прямокутний, двосекційний, з розмірами в плані 6.0х6.50м, 6,0х10,90 висотою 4.м. За умовну відмітку 0.000 прийнято рівень чистої підлоги 1-го поверху, що відповідає абсолютній відмітці 265,00 на генплані.

Конструкція виконана з залізобетону. Використано бетон С16/20, F100, W8 армований в’язаними арматурними сітками з арматури А400С.

Транспортна галерея (поз. 11 по ГП)

Транспортна галерея має проліт 28,0м, та опираються на норійну вежу та каркас бункера відвантаження на автомобілі.

Транспортна галерея запроектована у вигляді просторової конструкції, що складається із двох паралельних ферм на нижні пояси, яких спираються прогони, що несуть решітчастий настил. Пояси ферм та балки площадок запроектовані із гнутих електрозварних труб квадратного січення.

Автовага (поз. 12 по ГП)

Автомобільні ваги - прямокутна в плані споруду з розмірами 26х4,5м. та висоту 0,350 м., що спирається на 6 фундаментних стін з опорною п’ятою. Для встановлення ваги запроектована просторова залізобетонна конструкція, що опирається на фундаментні стіни.

Фундаменти спирається на природну основу, якою є шар ІГЕ 2.

Монолітні конструкції виконуються з бетону кл. С16/20, марка за морозостійкістю F100, марка по водонепроникності W8.

Підготовка виконується з бетону С8/10 товщиною 100мм.

Підпірна стіна ( без поз. по ГП)

Підпірна стіна – монолітна залізобетонна конструкція товщиною 0,5м та висотою 5,0м з опорною п’ятою та ребрами жорсткості, крок ребер 3,0м.

Фундаменти спирається на природну основу, якою є шар ІГЕ 2.

Монолітні конструкції виконуються з бетону кл. С16/20, марка за морозостійкістю F100, марка по водонепроникності W8.

Підготовка виконується з бетону С8/10 товщиною 100мм.

 

           Робочий проєкт «Реконструкція складу №11 під пункт приймання, сушки і зберігання зерна, потужністю 22410м. куб/17928 тонн за адресою вул. Бережанська, 1а смт. Скала-Подільська, Чортківського району, Тернопільської області» розроблено відповідно до вимог міцності надійності та довговічності об’єкта будівництва.

   Відповідальність за внесення змін в усі примірники проєкту покладається на генпроектувальника та замовника.

 


Розділи