Основна інформація
Кошторисна вартість
Кошторисна вартість за чергами
Адреса
Адреса | Адреса згідно експериментального порядку | Наказ |
---|---|---|
Львівська обл., Стрийський район, Журавненська територіальна громада (UA46100070000076013), сщ. Журавно, вулиця Рея | не присвоювалась | не призначалась |
Інформація про замовників
Правовий статус | Назва |
---|---|
Юридична особа | Журавненська селищна рада Стрийського району Львівської області (04374890) |
Об’єкти будівництва
Відповідальні особи
Посада | Напрям експеритизи | ПІб |
---|---|---|
Відповідальний експерт |
З питань кошторисної частини проектної документації
|
ЦЮНЯК МИКОЛА МИХАЙЛОВИЧ (АР 015052, АЕ 005432, АР 021191, АТ 011861) |
Головний експерт проекту |
З питань експертизи проектної документації доріг
|
КОЗУБ ВАСИЛЬ ВЯЧЕСЛАВОВИЧ (АЕ 007499, АЕ 005547) |
Відповідальний експерт |
З питань міцності, надійності, довговічності
|
Зіньків Андрій Богданович (АР 010475, АЕ 005262, АР 018965) |
Інформація про проєктну документацію
Додаток до експертного звіту
Замовник проекту: | 81780, Україна,Львівська обл., Стрийський район, смт. Журавно, вул. Степана Бандери, буд. № 2, е-тail: zhuravnorada1445@gmail/com, тел.: 03239-72318 |
Проектна організація: | |
Юридична адреса проектної організації: | 81100, Україна, Львівська обл., м.Пустомити, вул.Нова, 11 |
Керівник | Сипень Т.В. |
Головний інженер проекту: | Сипень Т.В. (кваліфікаційний сертифікат серія АР №004232, дата видачі 12.10.2012р.) |
Вихідні дані, копії:
Склад проекту:
1. Поснювальна записка, відомості та креслення
2. Кошторисна частина
Керуючись п.11 Завдання на коригування по об’єкту «Капітальний ремонт вул.Рея в смт.Журавно Стрийського району Львівської області. Коригування, а також фактичним опрацюванням робочого проекту, коригування здійснюється за наступними основними показниками:
· зміна (збільшення) площі проектованих тротуарів (+327м²);
· зміна (збільшення) проектованих бортових каменів БР 100.20.8 (+16мп);
· незначна зміна у пікетному розташування тротуарів в частині їх положення стосовно дорожнього покриття проїзної частини;
· зміна у кошторисній частині робочого проекту.
Проектні рішення
№ | Найменування | Одиниця виміру | Показники | ||||
до кори-гування | після поригу-вання | ||||||
Класифікація об’єкту | проїзд | ||||||
2. | Довжина проектованої ділянки | м | 304 | 304 | |||
3. | Площа проектованих покрить: | м² | 2227 | 2554 | |||
- | проїзна частина (асфальтобетон) | Тип 1 | м² | 1609 | 1609 | ||
- | з’їзди/ примикання (асфальтобетон) | м² | 139 | 139 | |||
- | тротуар (ФЕМ) | Тип 2 | м² | 479 | 806 | ||
4. | Камені бортові: | мп | 707 | 723 | |||
- | бордюр (БР100.30.18) | мп | 366 | 366 | |||
- | поребрик (БР 100.20.8) | мп | 341 | 357 | |||
5. | Укріплення узбіччя | щебеневий матеріал h=10см | м² | 128 | 128 | ||
6. | Водоперепускні труби: ЗБТ ᴓ0,5м (в’їзди у двори) | шт/мп | 3/15 | 3/15 | |||
7. | Організація дорожнього руху: | щити знаків дорожніх | шт | 11 | 11 | ||
стояки знаків дорожніх | шт | 8 | 8 | ||||
розмітка проїзної частини | м² | 27,15 | 27,15 | ||||
Тривалість будівництва | місяців | 2 | 4 | ||||
9. | Тривалість експлуатації | років | >10 | ||||
План розташування
Аркуш «Схема розташування об’єкта»
(в частині розташування об’єкта, змін не відбулось)
Об’єкт, на якому заплановані роботи з капітального ремонту, розташований на вулиці Рея в селищі міського типу Журавно Стрийського району Львівської області. За своїм функціональним призначенням, об’єкт забезпечує сполучення між елементами існуючої житлової та громадської забудови населеного пункту.
Проектне пікетне положення об’єкта:
ü Початок проектованої траси: ПК0+0,00;
ü Кінець проектованої траси:: ПК3+04
Загальна довжина об’єкта складає: 304м.
Зважаючи на фактичні дефекти об’єкта, комплекс робіт з капітального ремонту вказаної вулиці передбачає комплекс основних заходів з улаштування:
· нової конструкції дорожнього одягу з проїзної частини, з’їздів/примикань, тротуарів (проектовані Типи 1,2),
· укріплення узбіч проїзної частини,
· покращення відведення дощових та талих вод з об’єкта шляхом улаштування комплексу заходів з водовідведення,
· виконання заходів з організації дорожнього руху.
Дорожній одяг
Аркуш №4 «Конструкція дорожнього одягу…»
(зміни полягають у збільшення проектованої площі тротуарів)
Під час проектування конструкцій дорожнього одягу, враховано положення чинних стандартів і норм на дорожньо-будівельні матеріали і вироби та норм проектування.
Проектом передбачене улаштування покриття з наступним конструктивом:
№ | Назва конструктивного шару/покриття | Товщина (см) |
ТИП 1 | ||
Проїзна частина ПК0+00-ПК3+04, з’їзди/ примикання | ||
Загальна товщина дорожньої конструкції: | 17,0 | |
1. | Виправлення існуючої щебенево-гравійної основи без додавання нового матеріалу | - |
2. | Основа з щебенево-піщаної суміші С-7 | 12,0 |
4. | Розливання в’яжучого матеріалу (1,0л/м²) | - |
5. | Асфальтобетонне покриття (АСГ Др.Щ.Б.НП.I) | 5,0 |
ТИП 3 | ||
Тротуар ПК0+00-ПК3+04 | ||
Загальна товщина дорожньої конструкції: | 30,0 | |
1. | Ущільнений грунт | - |
2. | Підстилаючий піщаний шар | 10,0 |
3. | Щебенева основа | 10,0 |
4. | Цементно-піщана суміш (1:3) | 4,0 |
5. | Фігурні елементи мощення (ФЕМ) | 6,0 |
в т.ч тактильна плитка |
Укріплення узбіч запроектоване втрамбуванням щебеню (h=10см)
Улаштування бортових каменів запроектоване на бетонну основу (див. схему в складі Аркушів №№4,6)
Водовідведення
Аркуш №3 «Поздовжній профіль…» Аркуш №4 в частині поперечних ухилів дорожнього одягу, Аркуш №7 «Водоперепускна залізобетонна труба ᴓ0,5м на в’їздах у двори»
(в частині проектованих засобів водовідведення, змін не відбулось)
На об’єкті капітального ремонту запроектовані наступні інженерні заходи, які покликані покращити відведення дощових та талих вод з проектованого об’єкта:
· відновлення існуючих водовідвідної системи об’єкта (кювети);
· поздовжні (37‰ макс.) та поперечні профілі (20‰) дозволяють належним чином направляти водні маси у існуючу та проектовану водовідвідні системи;
· улаштування водоперепускних труб ᴓ0,5м на на в’їздах у двори;
· укріплення відкосу збірними залізобетонними плитами (9,6м²);
· ремонт горловини існуючого каналізаційного колодязя з заміною існуючого люка (1шт).
Основні конструктивні елементи ЗБТ ᴓ0,5м на в’їздах у двори:
№ | Назва конструктивного елемента | Технічна характеристика |
1. | Підготовка під вкладання конструкції | щебенева h=30см |
2. | Кільця труби залізобетонні | ТС 50.50.2 |
4. | Гідроізоляція бетонних конструкцій | обмазувальна |
5. | Укріплення русла та укосів на вході/виході | бетон монолітний В20, h=10см на щебеневій підготовці h=10см |
Поздовжні та поперечні профілі
(Аркуш №3 «Поздовжній профіль…» Аркуш №4 в частині поперечних ухилів дорожнього одягу)
(незначна зміна у пікетному розташування тротуарів в частині їх положення стосовно дорожнього покриття проїзної частини. Зміна у проектованих ширинах тротуарів. В частині головних геометричних показників об’єкта, змін не відбулось)
Поздовжній профіль
№ | Назва показника | Од. виміру | Величина | |
1. | Проектна лінія поздовжнього профілю | ув’язана з існуючим рельєфом | ||
2. | Поздовжній ухил (максимальний) | ‰ | 37 | |
3. | Мінімальні радіуси вертикальних кривих | увігнута | м | - |
4. | опукла | м | 600 |
Поперечний профіль
№ | Назва показника | Од. виміру | Величина | ||
1. | Тип профілю | проїзна частина | односкатний | ||
тротуар (ліворуч) | ПК0+00-ПК0+60 | односкатний | |||
тротуар (праворуч та ліворуч) | ПК0+60-ПК1+26 | ||||
тротуар (праворуч) | ПК1+26-ПК3+04 | ||||
укріплене узбіччя (праворуч) | ПК0+00-ПК0+75 | односкатний | |||
укріплене узбіччя (ліворуч) | ПК1+12-ПК3+04 | ||||
2. | Поперечні ухили | проїзна частина | ‰ | 20 | |
тротуар | ‰ | 20 | |||
укріплене узбіччя | ‰ | 40 | |||
3. | Ширина | проїзна частина | ПК0+00-ПК0+09 | м | 5,5 |
ПК0+09-ПК0+20 | м | 5,5-4,5 | |||
ПК0+20-ПК0+40 | м | 4,5-3,0 | |||
ПК0+40-ПК0+60 | м | 3,0-5,5 | |||
ПК0+56-ПК3+04 | м | 5,5 | |||
тротуар | ПК0+00-ПК0+09 | м | 1,5 | ||
ПК0+09-ПК0+20 | м | 1,5-1,0 | |||
ПК0+20-ПК0+60 | м | 1,0 | |||
ПК0+56-ПК1+26 | м | 1,5 | |||
ПК1+26-ПК2+77 | м | 1,0-4,5 | |||
ПК2+77-ПК3+04 | м | 1,0-1,5 | |||
укріплене узбіччя | м | 0,5 |
Організація дорожнього руху
Аркуш №8 в частині організації дорожнього руху, Аркуш №5 «Схема встановлення дорожнього знаку»
(в частині проектованих засобів організації дорожнього руху, змін не відбулось)
Проектом капітального ремонту об’єкту передбачене улаштування наступних елементів регулювання дорожнього руху:
№ | Назва елементу регулювання | Шифр елемента |
1. | Знаки дорожні* (II типорозмір) | 2.5 |
2. | 1.1 | |
3. | 2.6 | |
4. | 5.35.1 | |
5. | 5.35.2 | |
1. | Стійки знаків дорожніх | С-КТр/40-М4.5 |
2. | С-КТр/40-М4.0 | |
1. | Розмітка дорожня | 1.1 |
2. | 1.7 | |
3. | 1.14.1 |
*Улаштування стійок знаків дорожніх передбачене на бетонний фундамент (В15)
Доступність маломобільних груп населення
(в частині проектованих засобів доступності об’єкта для маломобільних груп населення, змін не відбулось)
Робочим проектом капітального ремонту передбачені наступні заходи для просування об’єктом представників маломобільних груп населення:
· проектований рельєф об’єкта є пологим (20‰- поперечний ухил, 37‰ тах – поздовжній ухил),
· улаштування покриття з фігурних елементів мощення з проектованим розміром шва ≤0,015,
· улаштування на тротуарі тактильної плитки у місці пішохідного переходу (див. схему вкладання тактильної плитки на Аркуші №4).
· улаштування пониженого бортового каменю (див. схему в складі Аркуша №6).
Кошторисна частина проектної документації
Показники | Од.вим. | Вартість |
Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на 11.06.2022 року складала | тис. грн. | 3868,376 |
у тому числі: - будівельні роботи | тис. грн. | 3081,100 |
- устатковання, меблі, інвентар | тис. грн. | - |
- інші витрати | тис. грн. | 787,276 |
Із загальної кошторисної вартості виконано | тис. грн. | 58,693 |
у тому числі: - будівельні роботи | тис. грн. | - |
- устатковання, меблі, інвентар | тис. грн. | - |
- інші витрати | тис. грн. | 58,693 |
За результатами розгляду кошторисної документації і зняття зауваг установлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені проектом, складено у відповідності до кошторисних норм України.
Од.вим. | Вартість | |
Загальна кошторисна вартість будівництва в поточних цінах станом на 08.09.2022року складає | тис. грн. | 3869,501 |
у тому числі: - будівельні роботи | тис. грн. | 3082,648 |
- устатковання, меблі, інвентар | тис. грн. | - |
- інші витрати | тис. грн. | 786,853 |
Із загальної кошторисної вартості виконано | тис. грн. | 58,693 |
у тому числі: - будівельні роботи | тис. грн. | - |
- устатковання, меблі, інвентар | тис. грн. | - |
- інші витрати | тис. грн. | 58,693 |
Відповідальність за дотримання у проекті зазначених вимог, а також відповідність проектної документації вихідним даним на проектування несе проектна організація, що розробила проекту документацію, а також головний інженер проекту, згідно зі статтею 26 Закону України «Про архітектурну діяльність».
Експертний звіт ДП «Західний експертно-технічний центр Держпраці» №494.5350.21 від 04.08. 2021 року (ДП «Західний експертно-технічний центр Держпраці») щодо розгляду проекту «Капітальний ремонт вул.Рея в смт.Журавно Стрийського району Львівської області», який втратив чинність в частині ТЕПів та кошторисної документації.
Проект «Капітальний ремонт вул.Рея в смт.Журавно Стрийського району Львівської області. Коригування розроблений згідно з вихідними даними на проектування з дотриманням вимог щодо міцності, надійності та довговічності об’єкта, його експлуатаційної безпеки, у тому числі вимог з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення; кошторисної частини проектної документації.