Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:7357-7537-5786-1552
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№40903 від 20.12.2022
Орган, що видав
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЕРТИЗА МВК" (39292946) Версія №2 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Капітальний ремонт вул. О.Щербанюка від вул.Небесної Сотні до вул.Головної (відновлення елементів благоустрою ) в м. Чернівці
Код проектної документації
PD01:3018-0989-7557-3760 №205/21 від 2021-10-08 (видав ШУСТРОВ ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ) / Наявні експертизи: EX01:7357-7537-5786-1552
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань техногенної безпеки, З питань енергозбереження, З питань експертизи проектної документації доріг, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, З питань інженерного забезпечення
Головний експерт проекту
Сопіт Володимир Володимирович (АЕ 004778, АЕ 004609, АЕ 005791, АТ 007310, АЕ 004620, АЕ 007268 )

Кошторисна вартість


Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
20.12.2022 61721.581 49551.172 0 12170.409

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Чернівецька обл., Чернівецький район, Чернівецька територіальна громада, м. Чернівці (станом на 01.01.2021) , вул. О.Щербанюка від вул.Небесної Сотні до вул.Головної в м. Чернівці не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (44327100)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань експертизи проектної документації доріг
СНІГИР МАКСИМ ГРИГОРОВИЧ (АЕ 005161, АР 016002, АР 012618, АЕ 006737, АТ 011913)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
САВКА Олександра Іванівна (АЕ 005278, АР 001600)
Відповідальний експерт З питань експлуатаційної безпеки
З питань охорони праці
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
З питань інженерного забезпечення
Грубляк Анатолій Васильович (АЕ 002961, АЕ 005230)
Відповідальний експерт З питань техногенної безпеки
З питань пожежної безпеки
Мартинюк Василь Іванович (АЕ 000113, АЕ 006280)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
З питань екології
Вороненко Марія Михайлівна (АЕ 000402, АЕ 006281)
Відповідальний експерт З питань енергозбереження
Паламарюк Віталій Іларійович (СІ- 00104, АЕ 005777, АЕ 004852)
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
Сопіт Володимир Володимирович (АЕ 004778, АЕ 004609, АЕ 005791, АТ 007310, АЕ 004620, АЕ 007268)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:3018-0989-7557-3760
Орган, що видав
ШУСТРОВ ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.1 Вулиці та дороги міст і населених пунктів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Замовник
Дата договору на розробку документації
08.10.2021
Номер проектної документації
205/21
Статус документа
Архівний

Додаток до експертного звіту

Клас наслідків – СС2

 

Замовник -  -  Департамент інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради

 

Генеральний проектувальник ФОП Шустров В.М.

 

 (ГІП –  Павленко В.А. (кваліфікаційний сертифікат АА № 004884 від 28.10.2021р.))

 

   Адреса об’єкту будівництва:  вул. О.Щербанюка від вул.Небесної Сотні до вул.Головної в м. Чернівці.

Проектна документацiя виконана на основi:

- завдання на проектування;

- звіт обстеження від 2021р;

- вихідних документів.

Проектнi рiшення прийнятi вiдповiдно до чинноrо законодавства України в галузi мiстобудування та державних будiвельних норм.

Згідно дорожньо – кліматичного районування території України, об’єкт  відноситься до дорожньо – кліматичної зони У-2, дорожньо – кліматичного району ІІІ.Р.5 зі схемою зволоження 2.

В геоморфологічному відношенні ділянка вишукувань знаходиться на Прутсько – Серетському межиріччі та Буковинському передгір’ї. Безпосередньо ділянка знаходиться на похилому схилі місцевого вододілу на рівні V надзаплавної тераси правого берега долини р. Прут в південній частині м. Чернівці по вул. Рівненській. Похил рельєфу в північно – східному напрямку. Поверхневий стік формується під час надмірних атмосферних опадів, частково руйнує дорожнє полотно, особливо зимою при морозному вивітрюванні.

Наша ділянка розташована в межах зовнішньої зони, де розвинуті нижньосарматські і тортонські моласи, які трансгресивно залягають на крейдових відкладах південно – західного краю Руської платформи. Полого падаючі прошарки розбиті системою поперечних і повздовжніх, рідше косих, розмивів на окремі блоки зі значною амплітудою зміщення.

В геологічній будові ділянки вишукувань (на глибину буріння) приймають участь верхньочетвертичні, сучасні і техногенні відклади.

Верхньочетвертичні відклади представлені суглинками світло–коричневого кольору і суглинками зеленувато – коричневого та зеленувато –жовтого кольору. Суглинки тугопластичні, гідроокисли Fe, слюдисті, тяжкі. Потужність від 1,4м до 2,3м.

Ґрунтовий шар – суглинок темно–сірий та коричнево–сірий, тугопластичний. Вскрита потужність – від 0,2м до 1,7м.

Потужність насипного ґрунту – 0,5 – 0,8м.: це техногенні відклади представлені дорожнім одягом.

На основі виконаних інженерно – геологічних робіт та лабораторних досліджень, виділені наступні літологічні відмінності: Літологічний шар 1: насипний ґрунт – ґрунтовий шар, суглинок, окремі включення гравію та битої цегли, у верхній частині шару бруківка (12см) та пісок на вапнистому розчині слабозцементований (30см) – злежаний, відсипаний сухим способом. Потужність насипного ґрунту – 0,5 – 0,8м. Літологічний шар 2: ґрунтовий шар – суглинок темно – сірий, коричнево –сірий, тугопластичний. Потужність 0,2 – 1,7м. Літологічний шар 3 – суглинок світло–коричневий, жовто–коричневий, напівтвердий, гідроокисли Fe, присипки піску, слюдистий. Вскрита потужність 1,4 – 2,2м. Літологічний шар 4 – суглинок зеленувато–

 

2

коричневий, зеленувато –жовтий, тугопластичний, гідроокисли Fe, присипки піску, слюдистий, тяжкий. Потужність 1,8 – 2,3м.

Поверхневий стік при надмірних атмосферних опадах акумулюється з прилеглої території, дахів будинків на дорожньому полотні вулиць і стікає в північно – східному напрямку. В осіннє - весняний період на глибині 1,0–1,3м можлива поява тимчасового водоносного горизонту типу «верховодка» в результаті випадання значних атмосферних опадів та інтенсивного сніготаяння. Приховане підтоплення (інфільтрація поверхневого стоку з прилеглої території під час надмірних атмосферних опадів), витоки із водомістких комунікацій можуть привести до значного підвищення вологості ґрунтів.

Проведення капітального ремонту передбачає приведення геометричних параметрів і технічних характеристик до діючих нормативних вимог з урахуванням категорії і значення дороги в межах існуючих параметрів з заміною підземних інженерних мереж водопостачання, каналізування та зливової каналізації.

Загальна довжина вулиці в межах капітального ремонту – 378,80м. Дорога розташована по вул. О. Щербанюка і забудована з двох сторін житловими та громадськими будинками. Існуюча проїзна частина – це дві полоси двосторонього руху шириною по 3,50м кожна та тротуари з обох сторін. Ширина вулиці в «Червоних лініях» – 20,00м. Проектом передбачено, на відрізку від вулиці Головної до вулиці Ю. Федьковича, розширення проїзної частини вулиці від 7,00м існуючої до 9,10м проектної. При цьому, за рахунок зменшення ширини тротуару з північно-західної сторони та збільшенням проїзної частини в протилежному напрямку, зі сторони міської лікарні запроектовано зону стоянки автомобілів шириною 2,50 м (паралельно проїзній частині) та передбачено дві полоси руху по 3,00м кожна з шириною укріплювальних смуг по 0,30 м. На стоянці автомобілів також передбачено два паркувальні місця для ММГН. Крім тротуарів, шириною 1,80 м зі сторони лікарні та шириною до 3,30 м з другої сторони вулиці, передбачено односторонню велосипедну доріжку шириною 1,50м в напрямку від вул. Небесної Сотні до вул. Головної. На відрізку ж від вулиці Ю. Федьковича до вулиці Небесної Сотні поперечний профіль вулиці залишився без змін – існуючий: дві полоси руху по 3,50 м кожна з двосторонніми тротуарами в існуючих межах. На перехрестях вулиці О. Щербанюка з вулицями Ю. Федьковича, Стеценка, Словацького, Коперника, Кушніренка, трьома заїздами в житлову зону та на виїзді на вул. Головну передбачені радіуси заокруглення по бортовому каменю 6,00 м та 8,00 м.

По поздовжньому профілю вул. О. Щербанюка на ділянці від ПК 3+78,80 до ПК 0 має загальний ухил на спуск в бік вул. Головної.

Ухили по профілю: - на ділянці від ПК 3+78,80 (вул. Небесної Сотні) до ПК 3+47,60 (вул. Ю.Федьковича) – від 66 до 53 проміле; - на ділянці від ПК 3+47,60 (вул. Ю. Федьковича) до ПК 2+75,10 (вул. Стеценка) – від 69 до 72 проміле; - на ділянці від ПК 2+75,10 (вул. Стеценка) до ПК 2+9,60 (вул. Словацького) – 75 проміле; - на ділянці від ПК 2+9,60 (вул. Словацького) до ПК 1+50,60 (вул. Кушніренка) – від 73 до 76 проміле; - на ділянці від ПК 1+50,60 (вул. Кушніренка) до ПК 0 (вісь проїзної частини вул. Головної) – від 70 до 48 проміле.

Всі поперечні профілі проїзної частини двоскатні з ухилом 25 проміле від осі вулиці. Профіль тротуарів та велосипедної доріжки - односкатний з ухилом 20 проміле в бік проїзної частини.

Проектним рішенням передбачено розбирання існуючого дорожнього одягу та влаштування нового. Нова конструкція дорожнього одягу розрахована на статичне навантаження на вісь 115кН. На основі завдання на проектування прийнято відповідну конструкцію дорожнього одягу проїзної частини вулиці Щербанюка: - підстилаючий шар із піщано – гравійної суміші товщиною 0,20 м; - нижній шар основи із щебенево – піщаної суміші С-5 М1000 мінімальною товщиною 0,21м; - верхній шар основи із щебенево – піщаної суміші С-7 М1000 обробленої цементом з доведенням до М40 (5% цементу М400 від маси) товщиною 0,15м; - розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 розхід 1,08 л/м2 ; - асфальтобетон АСГ.Кр.Щ.А.НП.І.БНД 70/100 товщиною 0,10м; - розлив бітумної

3

емульсії ЕКШ-50 розхід 0,42л/м2 ; - асфальтобетон АСГ.Др.Щ.А.НП.ІІ.БНД 70/100 товщиною 0,05м.

На всьому ділянці вул. О. Щербанюка, яка підлягає капітальному ремонту, передбачено реконструкцію тротуарів з влаштуванням велосипедних доріжок. Покриття тротуарів – із бетонної тротуарної плитки (ФЕМ) товщиною 0,08м на основі цементно-піщаної суміші товщиною 0,05м і фракційного щебню фр. 20-40 мм товщиною 0,12 м.

Покриття велосипедної доріжки: - нижній шар основи із щебенево-піщаної суміші С-5 М 1000 мінімальна товщина - 0,21м; - верхній шар основи із щебенево-піщаної суміші С-7 М 1000  - 0,15м; - асфальтобетон АСГ.Др.Щ.А.НП.І.БНД 70/100 - 0,05м.

По всій довжині проїзної частини вулиці О. Щербанюка, зі сторони тротуарів, встановлюється бортовий камінь заввишки 0,15 м над покриттям проїзної смуги. При в’їздах в двори приватних житлових будинків виконати зниження бордюрного профілю до 0,04м). Передбачено також влаштування підвищених пішохідних переходів через проїзну частину для маломобільних груп населення та мам із дитячими візочками. Для незрячих груп населення перед пішохідними переходами запроектовано встановлення двох рядів тактильної плитки на всю ширину переходів (попереджувальної тактильної плитки) з направляючою тактильною плиткою жовтого кольору. Тротуари по довжині – від присадибних ділянок – відмежовуються бетонним поребриком. Ширина тротуару на різних ділянках знаходиться в межах 1,80 м – 3,30 м. Передбачено також впорядкування та відновлення зелених насаджень після закінчення капітального ремонту вул. О. Щербанюка: посадка саджанців вишні кулястої «Умбракуліфера» із встановленням металевих пристовбурних решіток та антивандальних грат навколо дерев для захисту стовбура від пошкоджень. Початок траси ПК 0+0,00 (координати 0А+32,70; 5Б+16,00), кінець траси ПК 3+78,80 (координати 0А+3,30; 1Б+17,5).

Прийняті даним проектом рішення забезпечують безпечне пересування мало мобільних груп населення, а саме: - передбачено влаштування підвищених пішохідних переходів через проїзну частину для маломобільних груп населення та мам із дитячими візочками. - для незрячих груп населення перед пішохідними переходами запроектовано встановлення двох рядів тактильної плитки на всю ширину переходів (попереджувальної тактильної плитки) з направляючою тактильною плиткою жовтого кольору; - пішохідну зону відділено від велосипедних доріжок одним рядом інформаційної попереджувальної тактильної плитки; - встановлення світлофорних об’єктів з звуковим сигналом. - проектом не встановлюються водовідвідні ришітки на тротуарах та пішохідних переходах.

Проектом передбачено капітальний ремонт вулиці О. Щербанюка. Межа виконання робіт від вул. Головної до вул. Небесної Сотні.

Ширину проїзної частини вулиці проектом передбачено – 6,6 м, кількість смуг для руху – 2, шириною по 3,0 м та укріплювальною смугою 0,3м в кожному напрямку. Також передбачено зону стоянки автомобілів шириною – 2,5 м. Для лівостороннього повороту з вул. О. Щербанюка на вул. Головну передбачено влаштування додаткової смуги (перед перехрестям ширина смуг руху складає 3,0+3,0+3,1м). Поперечний профіль проїзної частини двоскатний з ухилом 25‰. З’єднання бічних проїздів з проїзною частиною вулиці запроектовано з влаштуванням бортового каменю не менше 15 см над покриттям проїзної частини. Радіуси з’єднань всіх вулиць і виїздів складають – 6 м, радіуси з’єднань з вул. Коперника 6 м і 8 м. При в’їздах в двори помешкань громадян передбачено зниження бордюрного профілю до 4 см. Вздовж вулиці О. Щербанюка (зі сторони лікарні) передбачено зону стоянки автомобілів на 14 машиномісць (в тому числі 2 місця для водіїв з інвалідністю).

 Розміри машиномісць – 7,5×2,5м та 5,5×3,5м. Проектом передбачено влаштування 4 нерегульованих пішохідних переходів та 1 регульований пішохідний перехід (на перехресті з вул. Головна). Два пішохідних переходи (на ділянці біля школи вул. О. Щербанюка 4 і будинку 13 та на ділянці біля лікарні вул. Головна 100 і будинку 102) передбачено підвищеної видимості з підсвічуванням знаків та дорожньої розмітки.

4

Підвищенні пішохідні переходу на перехресті вулиць О. Щербанюка та Ю. Федьковича і на перехресті вулиць О. Щербанюка та Стеценка мають висоту 0,10м і довжину горизонтального майданчику 4,0 м та пандус в обидва боки довжиною 2,00 м,

На в’їзді на вул. Ю. Федьковича, Стеценка та вул. Словацького передбачено встановлення дорожніх пагорбів з пандусами, що на 10 см вищі відносно проїзної частини. Зі сторони лікарні передбачено тротуар шириною – 1,8 м. З протилежної сторони передбачено тротуар 1,6÷2,35м (та простір 1,2м між деревами відділений одним рядом тактильної плитки), суміжний з велосипедною доріжкою – 1,55м (з рухом в напрямку на спуск до вул. Головна). Тротуари передбачені з пандусами в місцях пішохідних переходів, для руху маломобільних груп населення.

Для організації і регулювання руху автотранспорту передбачено встановлення технічних засобів регулювання дорожнього руху, влаштування дорожньої розмітки пластиком холодного нанесення. Передбачено встановити 94 дорожніх знаки на 38-и опорах (4 опори індивідуального проектування для пішохідних переходів підвищеної видимості, 4 знаки з вбудованим освітленням).

Проектом передбачено установку дорожніх знаків І-го типорозміру з світло[1]відбиваючою поверхнею. Опори дорожніх знаків встановлюються за межами проїзної частини дороги на відстані 0,5 м від бордюрного каменю або краю обочини.

Проектом передбачено заміну існуючих чавунних водопровідних мереж Ø250 на вул. О. Щербанюка, від вул. Небесної Сотні до вул. Головної (по існуючій схемі) на водопровідні мережі із труб ПЕ 100 SDR 17 PN10 Ø 250. Передбачено перепідключення прилеглих вулиць, заміна водопровідних колодязів, люків, заміна водопровідної арматури, заміна та встановлення пожежних гідрантів та перепідключення житлових будинків. Підключення житлових будинків здійснюється через земляні крани та у колодязях. Існуючу водопровідну мережу Ø 100 (чав.) заглушити, всіх приєднаних до неї споживачів перепідключити до запроектованої водопровідної мережі ПЕ Ø 250. Влаштування тимчасового водопроводу проектом не передбачено, в зв’язку з тим що всі споживачі на даний момент підключені до водопровідної мережі Ø 100. Проектом передбачено заміну існуючої каналізаційної мережі Ø 250, Ø 300 із бетонних труб та випусків (по існуючій схемі) на нову із полімерних матеріалів Ø 400, Ø 500. Влаштування (в разі відсутності) каналізаційних колодязів/касликів в місцях підключень. Відновлення існуючих колодязів з заміною горловин перекриття та люків. Метод виконання будівельних робіт - відкритий. На час монтажних робіт влаштовується тимчасова каналізація, з використанням гідравлічної помпи з маслостанцією та рукавів високого тиску, що прокладаються по поверхні землі. Влаштування колектора зливової каналізації Ø 500 та Ø 800, підключення проектуємої зливової каналізації в існуючу мережу Ø 900 по вул. Головній біля буд.№116. Влаштування оглядових колодязів, дощоприймальних колодязів з двох сторін дороги. Монтаж водопровідної та каналізаційної мережі виконується окремими ділянками. Трубопроводи вкладаються на піщану підсипку товщиною. 20см, зворотня засипка товщ.30см.

Всі земляні роботи в місцях перетину з інженерними комунікаціями повинні проводитись за участю представників зацікавлених організацій, перед початком робіт необхідно уточнити розміщення підземних комунікацій, при перетині з мережами водопроводу та каналізації передбачити відстані між ними згідно діючих норм та наданих креслень. Метод прокладки трубопроводів – відкритий. Монтаж санітарно-технічних систем виконувати згідно діючих норм і правил та паспортів на обладнання. Труби, з’єднувальні деталі, що застосовуються, повинні мати сертифікати, паспорти або інші документи, які засвідчують їх якість. Перед початком будівельних робіт викликати представників зацікавлених організацій; земляні та монтажні роботи проводити в їхній присутності. Роботи по прокладанню мереж повинні виконуватись спеціалізованою організацією з дотриманням правил безпеки.

Техніка безпеки гарантується при дотриманні діючих норм та правил, виконанні робіт по монтажу спеціалізованими організаціями та спеціально навченим персоналом.

5

З метою енергозбереження: - для мереж використовуються полімерні труби; - запроектовано сучасне обладнання та арматура.

Під час будівельно-монтажних робіт у зонах житлової забудови відповідно до Закону України «Про охорону атмосферного повітря» вживають заходів із запобігання пилоутворенню і забрудненню атмосферного повітря. Всі відходи, ґрунт, будівельне сміття вивозиться автотранспортом на звалище до 20 км, закопувати це на трасі будівництва забороняється. Всі працюючі на будівельному майданчику машини з двигунами внутрішнього згоряння повинні пройти випробування на токсичність вихлопних газів. Для запобігання утворення шуму робота механізмів «вхолосту» забороняється. При наявності якісного монтажу та експлуатації підземних споруд, трубопроводів, забруднення ґрунтів та ґрунтових вод неможливе.

Проєктом передбачено: - заміну розподільного підземного сталевого газопроводу низького тиску Ø108 мм по вул. О. Щербанюка (від перехрестя вул. Головної та вулиці О. Щербанюка до перехрестя вул. Небесної Сотні та вул. О. Щербанюка). - заміну підземного сталевого газопроводу середнього тиску Ø 114 мм по вул. О. Щербанюка (від перехрестя вул. Небесної Сотні та вулиці О. Щербанюка до школи 33 вул. О. Щербанюка, буд.4). - заміна всіх сталевих газопроводів-вводів низького тиску до житлових будинків по вул. О. Щербанюка (від перехрестя вул. Головної та вулиці О. Щербанюка до перехрестя вул. Небесної Сотні та вул. О. Щербанюка). - заміна всіх вимикаючих кранів, до житлових будинків, по вул. О. Щербанюка (від перехрестя вул. Головної та вулиці О. Щербанюка до перехрестя вул. Небесної Сотні та вул. О. Щербанюка). - підбір діаметру розподільчого підземного газопроводу низького тиску виконано згідно гідравлічного розрахунку. - реконструкція із заміною підземних сталевих газопроводів низького тиску здійснено із збереженням пропускної здатності та мінімальним сортаментом діаметрів. - проєктом передбачено заходи із забезпеченням електрохімічного захисту існуючих сталевих газопроводів низького тиску, що не підлягають заміні. - всі перепідключення розподільних газопроводів та газопроводів-вводів виконано згідно існуючим схемам. - укладання сигнальної стрічки по всій довжині траси поліетиленових газопроводів. - прокладання газових мереж, запірної арматури, газового обладнання виконано з урахуванням зручності їх монтажу, огляду та ремонту під час експлуатації.

На виконання прийнятого Верховною Радою України Закону «Про захист навколишнього середовища і атмосферного повітря від забруднення» є переведення промислових та комунально-побутових споживачів теплової енергії з твердого та рідкого палива на природній газ з метою зменшення шкідливих викидів в атмосферу. Найбільш шкідливими при спалюванні твердого палива є викиди в атмосферу сірчаних сполук, оксиду вуглецю. При спалюванні газу вони практично відсутні, звільняється територія від складування палива, попелу та шлаків.

Розрахункова потужність зовнішнього освітлення по проекту становить – 0,902кВт за рахунок використання енергозберігаючих світлодіодних світильників. - Категорія надійності електропостачання – ІІІ. - Основне джерело живлення – проектована шафа І-710 ТП-41, ПВ-122, вул. Чапаєва, 1. - Резервне джерело живлення – відсутнє. - Для освітлення дороги використовуються світлодіодні світильники ITW SYSTEMS PARK LED-82W/740-I/W-21. Дані світильники встановлюються на опорах висотою 10м (12м опора - 2м монтаж в землю) на кронштейнах висотою 1м, вильотом 2м і кутом 10° з середнім інтервалом 30м по 1 пристрою на опору. Живлення виконується за допомогою повітряної лінії електропередачі виконаної самонесучим ізольованим проводом типу СІП5 4х25 по проектованих опорах освітлення, З/Б стойки марки СК 120-15. - Система заземлення електроосвітлення дороги – TN-C. - Загальна довжина проектованої ділянки становить – 392м. - Для керуванням освітленням прийнято використання проектованої шафи ПВ-122 типу І-710.

Передбачено однорядне розташування опор електроосвітлення висотою 10м+ кронштейн 1м з середньою дистанцією 30м. Розраховані граничні відхилення кроку опор

6

при пересічені комунікацій чи засвітах на існуючі будівлі ±5м зі збереженням нормованих параметрів освітлення і яскравості проїжджої частини дороги.

За результатами розгляду проектної документації і зняття зауважень, які були доведені письмово до замовника та Капітальний  ремонт вул. О.Щербанюка від вул.Небесної Сотні до вул.Головної (відновлення елементів благоустрою ) в м. Чернівці» розроблений  відповідно до завдання на проектування та  вихідних даних відповідає вимогам до міцності, надійності та довговічності об’єкту будівництва, його експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, у тому числі щодо доступності осіб з обмеженими фізичними можливостями та інших маломобільних груп населення, вимогам  санітарного і епідеміологічного благополуччя населення; охорони праці; екології; пожежної безпеки; техногенної безпеки; енергозбереження та кошторисна документація відповідає вимогам ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.

 

 

 

 

 

Головний  експерт проекту                                                                  

Володимир Сопіт                 

(сертифікат АЕ № 005791)
     

                          

 

 

 

Відповідальні експерти:       

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Віталій Паламарюк

(сертифікат АЕ № 005777)

Марія Вороненко

(сертифікат АЕ №006281)

Володимир Сопіт                 

(сертифікат АЕ № 005791)

Василь Мартинюк

(сертифікат АЕ № 006280)

Анатолій Грубляк

(сертифікат АЕ №005230)  

Олександра Савка                                                                                                                        (сертифікат АЕ № 005278)

Максим Снігир

(сертифікат АЕ № 005161)

 

 


Розділи