Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:2288-8617-8411-4960
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№V-0137-22/ПРОЕКСП від 28.11.2022
Орган, що видав
ТОВ "Проексп" (40993694) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
«Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-12 Стрий - Тернопіль - Кропивницький - Знам’янка (через м. Вінницю) на ділянці км 0+000 – км 44+230, Львівська область». Коригування.
Код проектної документації
PD01:2073-3094-7616-0701 №13-3/22 від 2022-10-28 (видав ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНК ПЛЮС МІЖНАРОДНА ІНЖИНІРИНГОВА І КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ") / Наявні експертизи: EX01:2288-8617-8411-4960
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань інженерного забезпечення, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань техногенної безпеки, З питань енергозбереження
Головний експерт проекту
Крижанівський Олександр Євгенійович (АЕ 006276, АЕ 000992, АТ 009202, АЕ 006214 )

Кошторисна вартість

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Львівська обл., Львівський район, Львівська територіальна громада (UA46060250000025047) , Автомобільна дорога загального користування державного значення М-12 Стрий - Тернопіль - Кропивницький - Знам’янка (через м. Вінницю) на ділянці км 0+000 – км 44+230, Львівська область не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (25253009)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань енергозбереження
Комаренко Володимир Іванович (АЕ 002964, АЕ 004303)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
З питань екології
Еріванли Валентина Насоївна (АР 000987, АЕ 004248, АР 019142)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
ПЕРЕЦЬ ОЛЕКСАНДРА ГЕННАДІЇВНА (АЕ 004439, АР 002865)
Відповідальний експерт З питань експлуатаційної безпеки
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
З питань інженерного забезпечення
З питань охорони праці
Барановський Олександр Петрович (АЕ 005211, АЕ 005231)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки
ЗАХАРЧЕНКО АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ (АР 016108, АЕ 003502, АЕ 006449, АЕ 007250)
Відповідальний експерт З питань міцності, надійності, довговічності
Половенко Ігор Олександрович (АЕ 005265, АЕ 007231)
Головний експерт проекту З питань експертизи проектної документації доріг
Крижанівський Олександр Євгенійович (АЕ 006276, АЕ 000992, АТ 009202, АЕ 006214)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:2073-3094-7616-0701
Орган, що видав
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНК ПЛЮС МІЖНАРОДНА ІНЖИНІРИНГОВА І КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ" (41194275)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2111.1 Дороги автомобільні магістральні
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Замовник
Дата договору на розробку документації
28.10.2022
Номер проектної документації
13-3/22
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Робочий проект «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування   державного значення М-12 Стрий - Тернопіль - Кропивницький - Знам’янка (через м. Вінницю) на ділянці км 0+000 – км 44+230, Львівська область». Коригування., розроблений на замовлення Служби автомобільних доріг у Львівській області проектною організацією ТОВ «СІНК ПЛЮС МІЖНАРОДНА ІНЖИНІРИНГОВА І КОНСАЛТИНГОВА КОМПА­НІЯ» (юридична адреса: м. Київ, вул. Почайнинська, буд. 25/49, кімната 31), кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника, виданий Сороці Роману Миколайовичу, Серія АР №013086 від 05 квітня 2017 року (свідоцтво про підвищення кваліфікації № 01741 від 22.07.2022 року).

 

Підстави для розроблення проекту:

- завдання на проектування (коригування);

- експертний звіт ТОВ «Будпроектекспертиза» у м. Києві  №148-11/20 від 23 грудня 2020 року.

 

Клас наслідків (відповідальності) об’єкту – СС3.

 

В основу коригування робочого проекту покладено затверджений наказом Державного агентства автомобільних доріг країни «Укравтодор» № 34 від 20.01.2021 року на основі експертного висновку ТОВ «БУДПРОЕКТЕКСПЕРТИЗА» за № 148-11/20 від 23.12.2020 р., робочий проект на «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального  користування державного значення М-12 Стрий – Тернопіль - Кропивницький – Знам’янка (через м. Вінницю) на ділянці км 0+000 – км 44+230, Львівська область».

Проектна  ділянка знаходиться у Львівській області.

 

Коригування робочого проекту «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування   державного значення М-12 Стрий - Тернопіль - Кропивницький - Знам’янка (через м. Вінницю) на ділянці км 0+000 – км 44+230, Львівська область». Коригування. виконано у відповідності до завдання на коригування.

Коригування проектно-кошторисної документації передбачено у зв’язку з тим, що в ході будівництва у 2021 році виникла необхідність у виконанні додаткових робіт, а саме:

- влаштування світлофорного об’єкту в м. Ходорів на Т-подібному перехресті вул. Шевченка – Хмельницького на км 37+950;

- влаштування додаткової смуги в м. Ходорів;

- стоянка автотранспорту на ПК356+48;

- зміни з влаштування примикань;

- влаштування додаткових тротуарів в м. Жидачів та м. Ходорів;

- зміна організації дорожнього руху.

Всі зміни підтверджені протоколами рішень технічної ради служби автомобільних доріг у Львівській області та актами обстежень, які прикладено у проекті.

У відповідністю з Постановою Кабінету Міністрів України від 17 листопада 2021 р. № 1242 «Про затвердження переліку автомобільних доріг України загального користування державного значення», автомобільна дорога М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка (через м. Вінницю) відноситься до міжнародних автомобільних доріг загального користування державного значення.

Початок проектної ділянки дороги ПК0+00 відповідає км 0+000 існуючої автомобільної дороги загального користування державного значення М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький - Знам’янка (через м. Вінницю), кінець на ПК 444+230 відповідає км 44+230.

Згідно п. 13 Завдання в проекті виділено пускові комплекси:

- І пусковий комплекс – км 0+000 – км 28+042 (ПК 0+00 – ПК 278+22);

- ІІ пусковий комплекс – км 29+188 – км 44+230 (ПК 293+20 – ПК 444+63).

Початок І пускового комплексу ПК0+00 знаходиться за пересіченням автомобільних доріг державного значення М-06 Київ - Чоп (км 610+500) та М-12 Стрий - Тернопіль - Кропивницький - Знам'янка (через м. Вінницю) (км 0+000). Кінець ділянки ПК 278+22 відповідає експлуатаційному км 28+042 існуючої автомобільної дороги М-12. Довжина ділянки І пускового комплексу складає 27,822 км.

Початок ІІ пускового комплексу ПК 293+20 відповідає експлуатаційному км 29+188 автомобільної дороги М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам’янка (через м. Вінницю). Кінець ділянки ПК 444+63 відповідає км 44+230 існуючої автомобільної дороги М-12. Довжина ділянки ІІ пускового комплексу складає 15,143 км.

Існуюча автомобільна дорога на всій протяжності має параметри ІІІ категорії і проходить через центральні частини 12 населених пунктів і на них має параметри в поздовжньому профілі, що відповідають ІV – V категорії з радіусами в плані 30-150 м.

Згідно виконаному обліку руху дорожніх транспортних засобів існуюча інтенсивність руху складає 2056 (1436 - ІІ пусковий) авт./добу, що відповідає 3326 (2329 - ІІ пусковий) авт./добу приведених до легкового автомобіля.

У зв’язку з очікуваним зростанням перевезень пасажирів та вантажів інтенсивність руху до 2039 року зросте до 3753 (2938 – ІІ пусковий) авт./добу, що відповідає 6014 (4684 – ІІ пусковий) авт./добу приведених до легкового автомобіля.

Існуюча ширина проїзної частини - 7,50 - 8,00 м та земляного полотна - 9,0 - 10,0 м. Взагалі склалися несприятливі умови проїзду автомобільного транспорту: мала пропускна спроможність, низький рівень безпеки та зручності руху, стан дорожнього покриття незадовільний (задовільний на ділянках недавнього ремонту), ями залатані, місцями розвинуті пучини. Поверхневий водовідвід слабо забезпечений.

Існуюча  ділянка дорога проходить в межах 8 населених пунктів :

- с.  Угерсько - ПК9+14 - ПК22+86;

- с. Пукеничі - ПК39+44 - ПК49+56;

- с. Лисятичі - ПК52+50 - ПК77+52;

- с. Тейсарів - ПК104+44 - ПК116+96;

- с. Пчани - ПК126+84 - ПК142+76;

- с. Вільхівці - ПК152+59 - ПК166+96;

- с. Туради - ПК177+04 - ПК191+96;

- м. Жидачів - ПК217+54 - ПК242+86;

- с. Заліски - ПК293+43 - ПК300+86;

- с. Жирове - ПК321+64 - ПК350+16;

- м. Ходорів - ПК354+94 - ПК390+55;

- с. Вовчатичі - ПК390+55 - ПК404+90.

Довжина ділянки проходження по населених пунктах в межах І-го пускового комплексу складає 13,191 км, в межах ІІ-го пускового комплексу - 8,591 км, загальна довжина – 21,782 км.

На ділянці розташовано 9 існуючих автобусних зупинок з автопавільйонами (І ПК), та 10 – (ІІ ПК). Існуючі тротуари знаходяться в м. Жидачів, с. Заліски та в м. Ходорів,   в інших селах -  відсутні. Існуюче освітлення населених пунктів, також відсутнє.

Конструкція існуючого дорожнього одягу:

            ПК0+00 - ПК196+23:

- асфальтобетон - 0,12 - 0,18 м;

- щебінь з просоченням - 0,03 - 0,13 м;

- гравійний грунт - 0,32 - 0,62 м.   

            ПК196+23 - ПК213+00:

- асфальтобетон - 0,19 м;

- щебінь з просоченням - 0,13 м;

- гравійний грунт - 0,48 м.

            ПК213+00 - ПК245+00:

- асфальтобетон – 0,10 - 0,13 м;

- щебінь з просоченням – 0,08 - 0,11 м;

- гравійний грунт – 0,31 – 0,60 м.

            ПК245+00 - ПК278+22:

- асфальтобетон - 0,17 м;

- щебінь з просоченням – 0,06 м;

- гравійний грунт – 0,62 м.

            ПК293+20 - ПК299+00:

- асфальтобетон - 0,11 м;

- щебінь з просоченням – 0,07 м;

- гравійний грунт – 0,52 м. 

            ПК299+00 - 386+47:

- асфальтобетон – 0,12 – 0,18 м;

- щебінь з просоченням – 0,18 - 0,22 м;

- гравійний грунт – 0,20 - 0,36 м.

            ПК390+00 - ПК415+00:

- асфальтобетон - 0,13 м;

- щебінь з просоченням – 0,11 м;

- гравійний грунт – 0,36 м;

- щебінь вапняку – 0,30 м.

            ПК415+00 - ПК436+00:

- асфальтобетон – 0,12 м;

- щебінь з просоченням – 0,38 м;

- бита цегла – 0,40 м.

            ПК436+00 - ПК444+63:

- асфальтобетон - 0,12 м;

- щебінь з просоченням – 0,08 м;

- гравійний грунт – 0,30 м.

В м. Ходорів існуюче водовідведення з проїзної частини передбачено зливо-прий­маль­ними колодязями, на всіх інших ділянках споруди дорожнього водовідведення  відсутні.

Крім того, в м. Ходорів дорога проходить через залізничний переїзд, але у відповідності з наданими Замовником меж червоних ліній дороги від ПК367+11 до ПК368+05 довжиною 94 м, дана ділянка відноситься до Львівської залізниці.

Проектом передбачається розширення земляного полотна, проїзної частини згідно нормативних вимог та капітальний ремонт дорожнього одягу основного проїзду, існуючих примикань, в’їздів у двори.

Існуючі автопавільйони на автобусних зупинках передбачено демонтувати. Запроектовано нові автобусні зупинки із автопавільйонами на 10 чоловік. При проходженні через населені пункти запроектовані тротуари. Також передбачається водовідведення від земляного полотна та з проїзної частини, а також ремонт існуючих залізобетонних труб.

Так як на проектній ділянці існуючої автомобільної дороги Стрий -Тернопіль - Кропивницький - Знам'янка (ІІІ категорія) км 0+000 – км 44+230 проводиться капітальний ремонт і враховуючи те, що дорога проходить по території з цінними продуктивними землями, зайнятими багаторічними цінними сільськогосподарськими культурами, збільшення радіусів існуючих горизонтальних кривих буде потребувати значних матеріальних витрат, то у відповідності до п.4.2.2 ДБН В.2.3-4:2015 розрахункову швидкість прийнято по табл. 4.2, як допустимих для горбистої місцевості – 60 км/год., швидкість на ділянках обмежена відповідно п.4.2.3 табл. 4.2 та передбачено встановлення відповідних дорожніх знаків.

На кривих радіусом 50 - 500 м передбачено віраж та розширення на кривих.

Роботи по капітальному ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення М-12 Стрий – Тернопіль - Кропивницький – Знам’янка  (через м. Вінницю) на ділянці км 0+000 – км 44+230, Львівська область, проводиться в межах червоних ліній та додаткового відведення земель не потребують.

Перевлаштування інженерних мереж не передбачено. Передбачено освітлення дороги в населених пунктах.

Проектна ділянка І - го пускового комплексу км 0+000 – км 28+042 проходить по існуючому насипу  висотою до 4,80 м та виїмці глибиною до 0,80 м.

Ділянка ІІ - го пускового комплексу км 29+188 – км 44+230 проходить  по існуючому насипу  висотою до 5,20 м та виїмці глибиною до 3,82 м.

Проектом передбачено наступні типи поперечного профілю земляного полотна:

- Тип 1 - насип до 2,00 м з шириною земляного полотна 12,00 м та із крутизною укосу 1:3;

- Тип 2 - насип до 2,00 м з укосами 1:1,75 та огородженням і рихленням існуючого укосу;

- Тип 3 - насип від 2,00 м до 5,00 м з укосами 1:1,75 та огородженням і нарізкою уступів по існуючому укосу; 

- Тип 4 - виїмка глибиною до 4 м з укосами 1:3 кюветом та зворотнім укосом 1:1,5.

- Тип 5 - укріплення підошви геосинтетичним матеріалом на ділянці ПК136+70 – ПК142+00, насип до 2,60 м; 

- Тип 6 - влаштування геоматів на ділянці ПК153+20-ПК162+60 (справа).

До початку влаштування земляного полотна з існуючого узбіччя та укосів знімається рослинний шар товщиною  0,10 м та з-під тіла насипу - 0,30 м, який  тимчасово складується в смузі відведення вздовж дороги для укріплювальних робіт. Укріплення укосів передбачено посівом трави з підсипкою рослинного шару товщиною 15 см.

Згідно геологічних даних на ділянці ПК136+70 – ПК142+00 у зв’язку з високим рівнем ґрунтових вод для зміцнення існуючого насипу земляного полотна передбачено укріплення тіла насипу геосинтетичним матеріалом - прошарку з термоскріпленого геотекстилю із пропіленових волокон. При виконанні робіт із поширення дорожнього одягу виявлена наявність окремих місць з непридатними грунтами основи земляного полотна, що потребували додаткових заходів із заміни непридатних грунтів.

На проектованій ділянці І пускового комплексу передбачено міст на ПК131+63 через річку Тейсарівка, міст через р. Тейсарівка на ПК197+81, міст через р. Стрий на ПК 220+20.

Крім того, на ділянці дороги передбачено відремонтувати існуючі труби, а саме: замінити оголовки, укріпити вхід та вихід у труб та розчистити від мулу та сміття.

При визначенні стану існуючого дорожнього одягу виявлено, що конструкція  знаходиться в незадовільному стані, ямковість покриття, місцями ями залатані,  розвинуті пучини та колійність. Поверхневий водовідвід слабо забезпечений.

В результаті розрахунків і техніко-економічного порівняння прийняті та погоджені наступні типи  дорожнього одягу:

Тип 1 – новий дорожній одяг та розширення існуючого (основний проїзд, зупинки маршрутного транспорту, примикання в межах радіусів заокруглення):

- ЩМА-20 БМКП 60/90-65 товщиною 5 см;

- емульсія ЕКШМ-50 з розрахунку - 0,4 л/м2;

- АСГ.Кр.Щ.А1.НП.І. БМКП 60/90-65 товщиною 10 см;

- ЕКШ-50 з розрахунку 1,0 л/м2 ;

- органо-мінеральна  суміш М20 товщиною 15 см;

- вирівнюючий шар із органо-мінеральної суміші М20;

- ЩПС С-5 товщиною 22 см;

- дренуючий шар із піску товщиною 22 см.   

Тип 2 - підсилення (основний проїзд, зупинки маршрутного транспорту, примикання в межах радіусів заокруглення):

- ЩМА-20 БМКП 60/90-65 товщиною 5 см;

- емульсія ЕКШМ-50 з розрахунку 0,4 л/м2;

- АСГ.Кр.Щ.А1.НП.І. БМКП 60/90-65 товщиною 10 см;

- ЕКШ-50 з розрахунку 1,0 л/м2;

- органо-мінеральна  суміш М20 товщиною 15 см;

- вирівнюючий шар із органо-мінеральної суміші М20;

- фрезерування існуючого покриття товщиною 10 см.

Тип 3 - на примиканнях в межах радіусів заокруглення на гравійно-піщаному покритті:

- АСГ.Др.Щ.А.НП.І.БНД 50/70 товщиною 5 см; 

- емульсія ЕКШ-50 з розрахунку 0,4 л/м2;

- вирівнюючий шар АСГ.Кр.Щ.А1.НП.І. БНД 50/70;

- існуюче покриття із гравійно-піщаної суміші.

Тип 4 – новий тип на тротуарах, посадкових майданчиках та в’їздах у двори:

- плита бетонна тротуарна (ФЕМи) товщиною 6 см;

- піщано-цементна суміш товщиною 5см;

- ЩПС С7 товщиною 12 см.

Тип 5 – підсилення на тротуарах та посадкових майданчиках:

- плита бетонна тротуарна (ФЕМи) товщиною 6 см;

- піщано-цементна суміш товщиною 5см;

Тип 6 – на розв’язках «фартух вантажівки»:

- гранітна бруківка товщиною 10 см;

- піщано-цементна суміш товщиною 12 см;

- основа, як в типах 1-2.

Поперечний похил проїзної частини становить 25‰, узбіччя  – 50‰.

Проїзна частина вулиць при проходженні через населені пункти передбачена з влаштуванням бортового профілю з бортовим каменем БР100.30.18. Для збирання та відведення поверхневої води до водоскидних споруд за укріпленою смугою передбачено встановлення бортового каменю БР.100.30.18 з підвищенням бордюру над проїзною частиною до 0,07 м.

Для відведення води з проїзної частини передбачено водоскиди, вода з яких скидається в лотки по укосу насипу та далі - в гасники.

До ділянки капітального ремонту автомобільної дороги М-12 Стрий – Тернопіль - Кропивницький – Знам’янка (через м. Вінницю) км 0+000 – км 28+042 (І пусковий комплекс) на ПК195+11 примикає автомобільна дорога територіального значення Т-14-19 Миколаїв – Жидачів – Калуш, де розроблено кільцеву транспортну розв’язку в одному рівні з діаметром центрального острівця - 28 м та коловою проїзною частиною шириною 9,00м. Для полегшення проїзду автопоїздів запроектовано «фартух вантажівки» завширшки 1 м (дорожній одяг по Типу 6 (бруківка).

При проходженні проектної ділянки дороги по м. Жидачів, на стику 3-х вулиць Фабричної, Січових Стрільців та Тернопільської на ПК 231+00, у відповідності з листом Замовника та генеральним планом м. Жидачів, розроблено транспортну розв’язку в одному рівні кільцевого типу з подальшим рухом по вул. Тернопільська. Діаметр центрального острівця - 12 м, колова проїзна частина шириною 9,00 м, з «фартухом вантажівки».

Так як дорога проходить по населених пунктах, для проходу пішоходів передбачено влаштування нових тротуарів та підсилення існуючих по типу конструкції дорожнього одягу 4 та 5. Під в’їздами у двори для пропуску води кюветами передбачено поліпропіленові труби ПП SN8 Ф 400 мм,

Для безпечного руху автотранспорту проектом передбачається влаштування дорожньої розмітки акриловою фарбою.

Для зорового орієнтування водіїв, а також для забезпечення безпеки руху передбачено встановлення дорожніх знаків. Всі деталі і складові частини знаків повинні бути виготовлені з антикорозійних матеріалів або мати захисне покриття.

Опори для встановлення дорожніх знаків передбачені з сталевих стойок із захисним покриттям.

Проектом передбачено влаштування дорожнього металевого бар’єрного огородження 11 ДО-280-0,8-2-1,5 із стримувальною здатністю 280 кДж та влаштування пішохідного металевого перильного огородження.

При вході дороги у населенні пункти, де діє обмеження швидкості руху, передбачено влаштування засобів заспокоєння руху. Також на ЗЗР передбачено встановлення сигнальних тумб ТСО-П-0,3(0,8).

Для підвищення безпеки руху проектом передбачено влаштування світлофорного регулювання (сім світлофорних об’єктів) на небезпечних пішохідних переходах.

 

При будівництві об’єкта передбачається дотримання вимог пожежної безпеки на будівельному майданчику та при виконанні будівельних робіт згідно з вимогами НАПБ А.01.001-2014.

Охорона праці і техніка безпеки при будівництві і експлуатації проектованого об'єкту забезпечується відповідністю всіх проектних рішень, котрі враховують умови безпеки праці, попередження виробничого травматизму, професійних захворювань, пожеж і вибухів.

 

Проектом передбачено тактильні показчики на тротуарах. Перед наземними переходами на відстані 0,80 м від крайки проїзної частини передбачено смугу, завширшки 0,60м із поздовжнім рифленням, що дорівнює ширині переходу, яка викладена на тротуарі перед початком переходу. Також тактильну плитку передбачено на зупинках громадського транспорту.

Проектом в населених пунктах на пішохідних переходах для маломобільних груп населення передбачено влаштування пониженого борту.

 

Згідно завдання на коригування виконується коригування  (перерахунок) кошторисної частини проектної документації в частині заробітної плати, вартості матеріалів та устаткування, інших витрат.

Коригування (перерахунок) кошторисної частини проектної документації виконується відповідно до ДСТУ.

 

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на  31.10.2022 р. складала – 1859374,532 тис. грн., у т. ч.: вартість будівельних робіт – 1489309,585 тис. грн., устаткування – 281,703 тис. грн., інші витрати – 369783,244 тис. грн.

У тому числі заявлена кошторисна вартість за пусковими комплексами:

 І ПК -  1162360,752 тис. грн., у т. ч.: вартість будівельних робіт – 926942,808 тис. грн., устаткування – 177,869 тис. грн., інші витрати – 235240,075 тис. грн.

 ІІ ПК - 697013,780 тис. грн., у т. ч.: вартість будівельних робіт – 562366,777 тис. грн., устаткування – 103,834 тис. грн., інші витрати – 134543,169 тис. грн.

 

Із заявленої кошторисної вартості виконано робіт раніше - 1356715,023 тис. грн., у т. ч.: вартість будівельних робіт – 1094325,879 тис. грн.,  устаткування - 76,228 тис. грн.,  інші витрати – 262312,916 тис. грн.

У тому числі виконано робіт за пусковими комплексами:

І ПК - 849059,596 тис. грн., у т. ч.: вартість будівельних робіт – 681573,010 тис. грн., устаткування – 8,160 тис. грн., інші витрати – 167478,426 тис. грн.

ІІ ПК - 507655,427 тис. грн., у т. ч.: вартість будівельних робіт – 412752,869 тис. грн., устаткування – 68,068 тис. грн., інші витрати – 94834,490 тис. грн.

 

 Загальна кошторисна вартість  після перевірки складає – 1857778,533 тис. грн., у т. ч.: вартість будівельних робіт – 1487598,294 тис. грн., устаткування – 276,579 тис. грн., інші витрати – 369903,660 тис. грн.

У тому числі кошторисна вартість за пусковими комплексами:

 І ПК – 1161552,782 тис. грн., у т. ч.: вартість будівельних робіт – 926260,819 тис. грн., устаткування – 173,322 тис. грн., інші витрати – 235118,641 тис. грн.

 ІІ ПК – 696225,751 тис. грн., у т. ч.: вартість будівельних робіт – 561337,475 тис. грн., устаткування – 103,257 тис. грн., інші витрати – 134785,019 тис. грн.

 

Із заявленої кошторисної вартості виконано робіт раніше - 1356715,023 тис. грн., у т. ч.: вартість будівельних робіт – 1094325,879 тис. грн.,  устаткування - 76,228 тис. грн.,  інші витрати – 262312,916 тис. грн.

У тому числі виконано робіт за пусковими комплексами:

І ПК - 849059,596 тис. грн., у т. ч.: вартість будівельних робіт – 681573,010 тис. грн., устаткування – 8,160 тис. грн., інші витрати – 167478,426 тис. грн.

ІІ ПК - 507655,427 тис. грн., у т. ч.: вартість будівельних робіт – 412752,869 тис. грн., устаткування – 68,068 тис. грн., інші витрати – 94834,490 тис. грн.

 

Під час розгляду проектної документації експертами ТОВ «ПРОЕКСП», проведення комплексної експертизи робочого проекту «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування   державного значення М-12 Стрий - Тернопіль - Кропивницький - Знам’янка (через м. Вінницю) на ділянці км 0+000 – км 44+230, Львівська область». Коригування., в проект внесені зміни та доповнення.

 

Відповідальність за внесення змін та доповнень у проектну документацію несе замовник і проектна організація.

Замовник експертизи несе відповідальність  згідно з законодавством, за достовірність узгоджених документів, наданих для проведення експертизи.


Розділи