Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:8515-1889-7979-4984
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№522.6101.22 від 08.12.2022
Орган, що видав
ДП "Західний ЕТЦ " (20774790) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
«Реконструкція площі Двірцевої» у м.Львові». Коригування
Код проектної документації
PD01:7918-4623-6337-1106 №11/12/2017-ТІЦ - АР від 2022-11-25 (видав ЛЬВІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНСТИТУТ ПРОСТОРОВОГО РОЗВИТКУ") / Наявні експертизи: EX01:8515-1889-7979-4984
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань кошторисної частини проектної документації
Головний експерт проекту
Данилов Сергій Володимирович (АЕ 006482, АЕ 003281, АР 003064, АР 018957 )

Кошторисна вартість

Заявлена кошторисна вартість передбачена наданою кошторисною документацією (до експертизи)

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
07.11.2022 214653.669 154890.563 17096.331 42666.775 201195.964 144819.481 16343.481 40033.002

Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
07.12.2022 214352.718 154657.1 17083.292 42612.326 201195.964 144819.481 16343.481 40033.002

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Львівська обл., Львівський район, Львівська територіальна громада, м. Львів (станом на 01.01.2021), площа Двірцева не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ЛЬВІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЬВІВАВТОДОР" (05523814)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Експерт (фахівець) З питань експертизи проектної документації доріг
КОЗУБ ВАСИЛЬ ВЯЧЕСЛАВОВИЧ
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
ЦЮНЯК МИКОЛА МИХАЙЛОВИЧ (АР 015052, АЕ 005432, АР 021191, АТ 011861)
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
Данилов Сергій Володимирович (АЕ 006482, АЕ 003281, АР 003064, АР 018957)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:7918-4623-6337-1106
Орган, що видав
ЛЬВІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНСТИТУТ ПРОСТОРОВОГО РОЗВИТКУ" (30051908)
Вид будівництва
Реконструкція
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Проектні роботи
Кількість стадій проектування
Дві стадії
Поточна стадія проектування
проект (П)
Код ДКБС
2112.1 Вулиці та дороги міст і населених пунктів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Замовник
Дата договору на розробку документації
25.11.2022
Номер проектної документації
11/12/2017-ТІЦ - АР
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

 

Замовник проекту:

Львівське комунальне підприємство «Львівавтодор»

 

79035, Україна, Львівська обл., м.Львів, вул.Пасіки Галицькі,7 тел./факс (032) 270-41-66

Проектна організація:

ЛКП «Інститут просторового розвитку»

Юридична адреса проектної організації:

Україна, Львівська область, 79008, м.Львів, вул.Смольського 4, 2-й поверх

Керівник

Директор Шмід О.Е.

Головний інженер проекту:

Фіалковський С.Я. (кваліфікаційний сертифікат серія АР №005639, дата видачі 24.11.2012р.)

 

 

 

Вихідні дані, копії:

 

 

-

Завдання на коригування «Реконструкція площі Двірцевої» у м.Львові. Коригування. Затвердив директор Львівського комунального підприємства «Львівавтодор» О. Єстеферова

-

Розрахунок класу наслідків (відповідальності) для об’єкту реконструкції – СС3

-

Експертний звіт №421.2867.18/3739 від 26.06.2018 року щодо розгляду проектної документації за проектом «Реконструкція площі Двірцевої», м.Львів, виконаний Державним підприємством «Західний експертно-технічний центр Держпраці»

-

Експертний звіт №769.6272.20/7063  від 30.11.2020 року щодо розгляду проектної документації за проектом «Реконструкція площі Двірцевої. Коригування», м.Львів, виконаний Державним підприємством «Західний експертно-технічний центр Держпраці»

-

Технічні умови №ТУ-Вд381-17 від 12.07.2017р. ЛКП «Львівводоканал» на проектування мереж водопроводу та каналізації об’єкту «Реконструкція пл.Двірцевої» (на адресу ЛКП «Львівавтодор»)

-

Лист ЛКП «Львівводоканал» №Вих-д 6186-18 від 20.08.18р. – в якості Додатку до ТУ №ТУ-Вд 381-17 від 12.07.2017р. (на адресу ЛКП «Львівавтодор»)

-

Технічні умови нестандартного приєднання до електричних мереж електроустановок від 13.04.2020р., видані ПрАТ «Львівобленерго» (фонтан)

-

Лист ПрАТ «Львівобленерго» №277.115-3450 від 26.06.2017р.

-

Завдання на проектування для створення можливості приєднання фонтану об’єкту «Реконструкція площі Двірцевої» «З метою реалізації технічних умов нестандартного приєднання  №150-0230/2 від 13.04.2020 року», видане  ПрАТ «Львівобленерго»

-

Технічні умови №954/03 від 12.04.2019р. ЛКП «Львівсвітло» на виготовлення проектної документації для об’єкту: «Реконструкція площі Двірцевої» у м.Львові

-

Завдання на проектування для створення можливості приєднання інформаційних табло по об’єкту «Реконструкція площі Двірцевої» «З метою реалізації технічних умов нестандартного приєднання  №150-0231/2 від 13.04.2020 року», видане  ПрАТ «Львівобленерго»

-

Технічні умови нестандартного приєднання до електричних мереж електроустановок від 13.04.2020р., видані ПрАТ «Львівобленерго» (інформаційні табло)

-

Технічні умови для виготовлення проектної документації «Реконструкція площі Двірцевої» №НГ-НЗ-1-10/556 від 21 вересня 2017 року Регіональної філії «Львівська залізниця»

-

Технічні умови для виготовлення проектної документації «Реконструкція площі Двірцевої, м.Львів» із урахуванням реконструкції фонтана №в.о.н.-10/1611 від 29 березня 2018 року Регіональної філії «Львівська залізниця» (система зв’язку)

-

Лист №НТВ-16/31 від 21 травня 2018 року Регіональної філії «Львівська залізниця» щодо надання інформації про винесення кабелів магістрального, місцевого зв’язку та ВОЛЗ з кабельної каналізації…(система зв’язку)

-

Лист №2/417 від 31.05.2018р. виробничого підрозділу «Вокзал станції Львів» щодо надання інформації окремих характеристик будівлі та наявності пожежних кранів та гідрантів

-

Лист ПАТ «Укрзалізниця» №Ц/5-24/1241-18 від 26.04.2018 року на ім’я Львівського міського голови щодо незаперечення проведення реконструкції площі Двірцевої у м.Львові, а також про необхідність отримання додаткових технічних умов  та повернення окремих матеріалів після виконання демонтажних робіт

-

Технічні умови №579дн/15-2017 від 24 липня 2017 року на розроблення робочого проекту «Реконструкція площі Двірцевої» у м.Львові. Видані Управлінням превентивної діяльності. Відділом нагляду за станом доріг та АТІ Головного управління національної поліції у Львівській області

-

Завдання на проектування №150-0922/2 від 30.11.2020року видані ПрАТ «Львівобленерго» для створення можливості приєднання туристично-інформаційного центру

-

Технічні умови нестандартного приєднання №150-0922/2 від 30.11.2020року видані ПрАТ «Львівобленерго» для приєднання туристично-інформаційного центру

-

Лист №46G-350-21/80 від 07 червня 2017року ПАТ «Укртелеком» (система звязку)

-

Лист №11/891 від 19.06.2017р.; ТУ від 15 червня 2017 року ЛКП «Львівелектротранс»

-

Лист №07/802 від 06.06.2017р. ЛКП «Залізничнетеплоенерго»

-

Інформація ГЕМ СЕСГ Львівського відділення про наявність на пл.Двірцевій ПЕ газопроводу, заміна якого виконуватись не буде.

-

Лист №4-2508-12655 від 30.04.2020р. ЛКП «Львівавтодор» про введення у проект нового елемента проектування: туристично-інформаційний центр з його розміщенням у проектованому сквері

 

 

 

 

Склад проекту:

 

1.     Технічний звіт про інженерно-геодезичні вишукування (Том 1)

2.     Інженерно-геологічні вишукування (Том 2)

3.     Загальна пояснювальна записка (Книга 1, Том 3).

4.     Генеральний план. Дорожня частина. Благоустрій території (Книга 2, Том 3).

5.     Проектований фонтан (Книга 3, Том 3)

6.     Туристично-інформаційний центр (Книга 4, Том 3) (коригований)

7.     Трамвайні колії. Контактна мережа трамваю (Том 4.1)

8.     Платформи для посадки та висадки пасажирів. Конструктивні рішення (Том 4.2).

9.     Диспетчерський пункт. Архітектурно-будівельні рішення (Том 4.3).

10. Диспетчерський пункт. Інженерні рішення (Том 4.4).

11. Зовнішні мережі водопостачання та каналізації (Том 5).

12. Зовнішнє електроосвітлення (Том 6).

13. Електропостачання (Том 7).

14. Системи звязку (Том 8).

15. Проект організації будівництва (Том 9)

16. Кошторисна частина проекту (Том 10)(коригована)

17. Оцінка впливу на навколишнє середовище (ОВНС)(окремий Том)

 

 

Керуючись п.11 Завдання на коригування по об’єкту «Реконструкція площі Двірцевої» у м.Львові», а також фактичним опрацюванням робочого проекту, коригування здійснюється в розрізі наступних елементів проектування та частин:

 

1.       Туристично-інформаційний центр:

·       зменшено площу стелі типу Грильято”:  було 77,05м²;  стало 70,55м2  (+6,5м²)

·       змінені площі по покриттям підлоги:

-        мармолеум:  було 32,93м2; стало 70,0м2 (+37,07м²),

-        керамогранітної плитки: було 14,12м² ; стало 7,5м2 (-6,62м²)

·       зміна специфікації плінтусів, а саме, було: прямокутний плінтус алюмінієвий 80мп; стало: плінтус алюмінієвий L-подібний (60мп), алюмінієвий T-профіль поріг чорний (18мп), алюмінієвий поріг з подвійною гумовою вставкою (2мп) (без збільшення/зменшення загальної довжини).

·       Додано зовнішній відлив (підвіконня) (+18мп)

·       Змінено специфікацію віконних прорізів в частині їх геометричних розмірів, а саме:

-        Вт-1. зміна висоти: було 2,8м;  стало 2,64м (-0,16м),

-        Вт-2. зміна висоти: було 2,8м;  стало 2,64м (-0,16м),

-        Вт-1. зміна висоти: було 2,25м; стало 2,09м (-0,16м),

·       Змінено специфікацію дверних прорізів в частині їх геометричних розмірів, а саме:

-        Двз-1. зміна висоти: було 2,8м; стало 2,64м (-0,16м),

-        Двз-2. зміна висоти: було 2,8м; стало 2,64м (-0,16м).

·       Додано ринви для зовнішнього водовідведення (комплект).

 

2.       Кошторисна частина проекту

 

 

Проектні рішення

(зміни в ході коригування за основними ТЕПами, викладеними у Експертному звіті №769.6272.20/7063  від 30.11.2020 року ДП «Західний експертно-технічний центр Держпраці»)

 

№ п/п

Найменування

Од.вим.

Показники

До коригування

Після коригування

1

Загальна площа обєкта

м²

30433,4

30433,4

2

Загальна площа без врахування території скверу

м²

26259,83

26259,83

3

Площа скверу

м²

4173,57

4173,57

-

пішохідна зона (плитка гранітна)

м²

1893,55

1893,55

-

ігрова зона (безшовне гумове покриття)

м²

181,5

181,5

4

Площа покриття проїзної частини (ЩМА)

м²

7220,0

7220,0

5

Площа покриття проїзної частини (бруківка)

м²

477,4

477,4

в тому числі:

-

місця відстою

автобусів

м²

245,0

245,0

таксі

м²

232,4

232,4

6

Площа замощення трамвайної колії (бруківка)

м²

2304,3

2304,3

7

Площа замощення пішохідної частини (плитка гранітна)

м²

14211,75

14211,75

8

Камінь бортовий:

м

4769,6

4769,6

-

ГП-1

м

815

815

-

ГП-2

м

2214,0

2214,0

-

ГП-3

м

21,0

21,0

-

ГП-5

м

1614,0

1614,0

-

БР 100.30.15

м

105,6

105,6

9

Площа озеленення:

м²

4400,0

4400,0

-

улаштування газону

м²

4400,0

4400,0

-

висаджування дерев

шт

113

113

-

висаджування кущів та багаторічників

шт

29370

29370

10

Розрахункова швидкість руху

км/год

20-30

20-30

11

Кількість смуг руху

шт

5

5

12

Кількість смуг велодоріжок (у напрямку вокзалу)

шт

1

1

13

Ширина проїзної частини

м

4,0-9,6

4,0-9,6

14

Ширина смуг руху

м

3,0-5,0

3,0-5,0

15

Ширина тротуару

м

2,0-25,0

2,0-25,0

16

Організація дорожнього руху:

-

знаки дорожні

шт

122

122

-

стійки знаків дорожніх

шт

60

60

-

консолі під знаки дорожні

шт

4

4

-

розмітка дорожня

м²

463,92

463,92

17

Фонтан (комплекс)

шт

1

1

-

частини комплексу

з форсунками

шт

1

1

зі збором дощової води

шт

1

1

18

Туристично-інформаційний центр

шт

1

1*

*

коригування конструктиву

19

Диспетчерський пункт

шт

1

1

20

Платформи

міських автобусів

шт

3

3

автостанції

шт

4

4

21

Трамвайна колія

м

856,75

856,75

-

платформи

на висадку пасажирів

шт

2

2

на посадку пасажирів

шт

2

2

22

Малі архітектурні форми:

шт

1152

1152

22.1

лавки

Типи 1-7

шт

57

57

Типи 8.1-8.8

шт

8

8

елементи зупинки (Типи 1,2)

шт

36

36

22.2

смітники вуличні

шт

79

79

22.3

гірка з нержавіючої сталі

шт

1

1

22.4

батути

Тип 1

шт

1

1

Тип 2

шт

1

1

Тип 3

шт

1

1

22.5

антипарку-вальні стовпчики

без освітлення

шт

525

525

з освітленням

шт

43

43

зйомний

шт

24

24

22.6

огороджувальні бетонні елементи

шт

42

42

22.7

пристовбурова решітка

Тип 1

шт

10

10

Тип 2

шт

17

17

22.8

Зупинкові павільйони:

шт

17

17

-

трамвайний

шт

2

2

-

звичайний

без світильників

шт

4

4

-

зі світильниками

шт

10

10

-

таксі

шт

1

1

22.9

елемент огородження зупинок

Тип 1

шт

40

40

Тип 2

шт

21

21

22.10

велостійка

шт

29

29

22.11

огородження квітника

мп

183

183

23

Каналізаційна мережа

мп

1473

1473

24

Водопровідна мережа

мп

1115

1115

25

Система звязку

мп

984

984

26

Електропостачання (перенесення ТП7 –ТП34; ТП34 – РП8, лінії живлення)

мп

3455

3455

27

Лінії штучного освітлення

мп

5048

5048

-

опори

шт

86

86

-

світильники

шт

150

150

28

Інформаційні табло

шт

5

5

29

Тривалість робіт з реконструкції

місяців

20

20

30

Тривалість експлуатації

років

˃10

 

 

Дорожня частина

(змін не відбулось)

 

Під час проектування конструкцій дорожнього одягу проїзних частин (зона приватного транспорту та таксі; зона громадського транспорту) та пішохідної зони, враховано положення чинних стандартів і норм на дорожньо-будівельні матеріали і вироби.

 

Проїзна частина

 

Уніфікований конструктив дорожнього одягу для зони приватного транспорту та таксі та зони громадського транспорту:

 

Назва конструктивного шару/покриття

h (см)

Уніфікована конструкція дорожнього одягу

Загальна товщина дорожньої конструкції:

55,0

1.

Ущільнений грунт

-

2.

Підстилаючий піщаний шар

15,0

3.

Георешітка поліпропіленова 40кН/м (тип «Polgrid»)

-

4.

Щебенево-піщана суміш оброблена цементом С-5 (М40)

15,0

5.

Щебенево-піщана суміш оброблена цементом С-7 (М40)

10,0

6.

Розлив бітумної емульсії (1.0л/м² в перерахунку на чистий бітум)

-

7.

Георешітка композитна скловолоконна, оброблена бітумом без підложки 50кН/м (тип «Drog-Glass»)

-

8.

Асфальтобетонний шар

10,0

9.

Розлив бітумної емульсії (0,6л/м² в перерахунку на чистий бітум)

-

10.

Щебенево-мастиковий асфальтобетон (ЩМА-15)

5,0

 

Уніфікований конструктив дорожнього одягу для місць відстою автобусів та таксі

 

Назва конструктивного шару/покриття

h (см)

Місця відстою автобусів та таксі

Загальна товщина дорожньої конструкції:

58,0

1.

Ущільнений грунт

-

2.

Підстилаючий піщаний шар

15,0

3

Щебенева основа (фр.5-40мм)

20,0

4.

Цементно-піщана суміш 1:3

5,0

5.

Бруківка

18,0

 

Пішохідна частина (в т.ч. пішохідна зона скверу)

 

Назва конструктивного шару/покриття

h (см)

Пішохідна зона

Загальна товщина дорожньої конструкції:

44,0

1.

Ущільнений грунт

-

2.

Підстилаючий піщаний шар

15,0

3.

Щебенева основа (фр.5-40мм)

20,0

4.

Цементно-піщана суміш 1:3

4,0

5.

Плитка гранітна

5,0

 

 

Ігрова зона (на території скверу)

 

Назва конструктивного шару/покриття

h (см)

Конструкція покриття ігрової зони

тип покриття  введений внаслідок коригування

Загальна товщина дорожньої конструкції:

38,5

1.

Ущільнений грунт

-

2.

Підстилаючий піщаний шар

10,0

3.

Щебенева основа (фр.5-20мм)

15,0

4.

ПВХ мембрана

-

5.

Залізобетонна основа

12,0

-

бетон С20/25

-

арматурна сітка  двошарова (Вр-1, ᴓ5мм, 150х150мм)

6.

Грунтовка поліуританова

-

7.

Безшовне гумове покриття

1,5

-

SBR крихта (фр.1-4мм) h=10мм

-

EPDM крихта (фр.0,5-2,5мм) h=5мм

 

Трамвайні колії

 

Назва конструктивного шару/покриття

h (см)

Замощення колій трамвайних

Загальна товщина дорожньої конструкції:

20,0

1.

Плита бетонна (віднесена до конструкції трамвайної колії, не до замощення)

4.

Цементно-піщана суміш 1:3

4,0

5.

Бруківка

16,0

 

Платформа посадки/висадки пасажирів

 

Назва конструктивного шару/покриття

h (см)

Замощення платформ

Загальна товщина дорожньої конструкції:

40,0

1.

Залізобетонна П-подібна плита (віднесена до конструкції платформи)

2.

Підстилаючий піщаний шар

15,0

3.

Щебенева основа (фр.5-40мм)

15,0

4.

Цементно-піщана суміш 1:3

5,0

5.

Плитка гранітна

5,0

 

Улаштування бортових каменів (ГП-1, ГП-2, ГП-3, БР100.30.15) передбачене на бетонну основу.

 

Водовідведення

(змін не відбулось)

 

Водовідведення з території обєкта забезпечується за рахунок поздовжніх та поперечних профілів з направленням дощових та талих вод у проектовану каналізаційну мережу (ухили становлять 10-25‰  у напрямку проектованої водовідвідної мережі)

 

 

Поздовжні та поперечні профілі

(змін не відбулось)

 

Поздовжній профіль характеризується наступними показниками:

 

Назва показника

Од. виміру

Величина

1

Проектна лінія поздовжнього профілю

увязана з існуючим рельєфом

2

Поздовжній похил

максимальний

15,77

3

мінімальний

5

 

Поперечний профіль характеризується наступними показниками

 

Назва показника

Од. виміру

Величина

1

Тип профілю

односкатний

2

Поперечні ухили

проїзна частина

25

піщохідна зона

10-20

пішохідна зона скверу

⁓20

3

Ширина проїзної частини

м

4,0-9,6

4

Ширина тротуару

м

2,0-25,0

6

Бордюрний камінь (типи: ГП, БР)

ліворуч/праворуч

 

Озеленення

(змін не відбулось)

 

Висаджування дерев: бук, горобина, груша, черемха

Висаджування кущів та багаторічників: бузок, дерен, жимолость, бірючина, ялівець, мюленбергія, ковила, пеннісетум, просо, молінія, вербена, котовник, шавлія, фізозстегія, линдхеймера, гаура, астильба, вербозілля, деревій, костриця, чебрець, бересклет, конюшина.

Висаджування рослин запроектоване з додаванням грунту рослинного та подальшим мульчуванням.

Улаштування газонів: з додаванням землі рослинної та засіюванням багаторічних трав

Малі архітектурні форми

(змін не відбулось)

 

-          Лавки за Типами: 1-7 з улаштуванням на бетонний фундамент;

-          Лавки модульні за Типами: 8.1 – 8.8 з улаштуванням на бетонний фундамент;

-          Лавки- елементи зупинки: Тип 1 – на бетонний фундамент; Тип 2 – на бетонний фундамент та з додатковим кріпленням до конструкції павільйону

-          Пристовбурові решітки (Типи 1, 2) – на бетонне кільце та металевий кутник, який кріпиться до бетонного кільця;

-          Велостійки - з улаштуванням на бетонний фундамент;

-          Смітники вуличні - з улаштуванням на бетонний фундамент;

-          Антипаркувальні стовпчики (усіх проектованих Типів) - з улаштуванням на бетонний фундамент;

-          Питний фонтан* (*даний елемент – не проектувався. Проектом передбачене місце під дану споруду, виконання якої буде реалізовуватись окремим проектом)

-          Огороджувальні бетонні елементи

-          Зупинкові павільйони (усіх проектованих Типів) - з улаштуванням опорних стійок конструкцій на бетонний фундамент;

-          Елементи огородження зупинок (Типи 1,2) - з улаштуванням опорних стійок конструкцій на бетонний фундамент

-          Велостійки з улаштуванням на бетонний фундамент

-          Огорожа квітника - з улаштуванням опорних стійок конструкцій на бетонний фундамент

-          Гірка з нержавіючої сталі - з улаштуванням на бетонний фундамент;

-          Батути (Типи: 1,2) з улаштуванням на окремий тип конструкції:

 

 

Назва конструктивного шару/покриття

Товщина (см)

Конструкція покриття під проектовані батути

Загальна товщина дорожньої конструкції:

32,0

1.

Ущільнений грунт

-

2.

Підстилаючий піщаний шар

10,0

3.

Щебенева основа (фр.5-20мм)

15,0

4.

ПВХ мембрана

-

5.

Залізобетонна основа

7,0

-

бетон С20/25

-

арматурна сітка  двошарова (Вр-1, ᴓ5мм, 150х150мм)

 

У центральній частині основи під батути запроектований пластиковий точковий дощоприймач ᴓ283х312мм, який зєднується з проектованою каналізаційною мережею трубами пластиковими ᴓ 160мм.

 

Організація дорожнього руху

(змін не відбулось)

 

Проектом реконструкції обєкта передбачене улаштування наступних елементів регулювання дорожнього руху:

 

Назва елементу регулювання

Шифр елемента регулювання

1

Розмітка дорожня

 

1.1

2

1.6

3

1.7

4

1.8

5

1.11

6

1.13

7

1.14.1

8

1.15

9

1.16.1

10

1.16.2

11

1.17

12

1.18

13

1.24

14

1.29

15

1.30

1

Знаки дорожні

(Типорозмір II)

 

1.20

2

1.34

3

2.1

4

3.21

5

3.34

6

3.35

7

4.2

8

4.7

9

4.8

10

4.9

11

4.12

12

4.14

13

5.5

14

5.6

15

5.7.2

16

5.16

17

5.20.3

18

5.21.2

19

5.35.1

20

5.35.2

21

5.38.1

22

5.41.1

23

5.41.2

24

5.42.1

25

5.42.2

26

5.44

27

7.3.1

28

7.5.4

29

7.9

30

7.17

31

щиток 2.3 (а)

32

щиток 2.3 (б)

33

щиток 2.3 (в)

1

Стійки знаків дорожніх

h=2,0м

С-КТр/53-М2,0 (СКМ 1.2)

2

h=3,5м

С-КТр/53-М3,5 (СКМ 2.35)

3

h=4,5м

С-КТр/76-М4,5 (СКМ 3.45)

4

h=5,5м

С-КТр/102-М5,5 (СКМ 4.55)

5

h=6,0м

консоль

 

Улаштування стійок знаків дорожніх запроектовано здійснювати на бетонний фундамент (В15)

 

Доступність маломобільних груп населення

(змін не відбулось)

 

Проектом передбачено комплекс заходів, по забезпеченості доступності усіх об’єктів на площі для мало мобільних груп населення, зокрема:

 

-      улаштування понижених (h=4 см) бортових каменів на стику пішохідної та проїжджої частини;

-      платформи громадського транспорту обладнані пандусами;

-      переходи виконані в рівень з дорожнім покриттям (h бордюрів = 0 см), а основні переходи мають ширину в два рази більшу ніж нормативну для зручнішого пересування;

-      на площі передбачено 5 паркомісць для мало мобільних груп населення, що розташовані біля ліфту з виходом на 1-й перон залізничного вокзалу;

-      внесені зміни щодо тактильних смуг, а саме: передбачено поєднання усіх переходів, входів в будинки направляючими тактильними смугами;

-      передбачено заміну водостічних решіток на пішохідній частині на нові, з розміром чарунок не більше 0,015м.

-      влаштування мостиків (у складі фонтану) в рівень з мощенням площі. Ширина мостиків 2,5м та 3м. Максимальна глибина фонтану 0,45 м. Бортові стінки фонтану підняті на 5 см відносно рівня мощення площі для забезпечення орієнтування людей з вадами зору.

Фонтан

(змін не відбулось)

 

Проектований фонтан знаходиться перед фасадом Вокзалу Львів Головний.

Проектований фонтан складається з трьох частин: фонтан з динамічними форсунками; фонтан-струмок; технічне приміщення

 

Фонтан з динамічними форсунками

 

Фонтан з форСунками складається з чаші в якій розміщено 9 форсунок з антивандальним захистом у вигляді хребта з бетону та облицьованого гранітом h=5см. Форсунки захищені решітками з нержавіючої сталі. На форсунках кріпиться освітлювальний LED елемент. Чаша фонтану – ступінчаста. Висота сходинки 0,14 м. Ухил сходинок 1-2 ‰. Висота струменів передбачено каскадом 1,8 м, 1,5 м, 1,2 м, 1,0 м. Для відводу надлишкової дощової води передбачено влаштування переливів.

 

Фонтан-струмок

 

Фонтан-струмок складається з чаші фонтану у вигляді жолоба глибиною до 0,3м з облаштуванням форсунку-водостопу на початку потоку. Ухил дна передбачено 3-4‰ до чаші вонтану з динамічними форсунками.  Для відводу надлишкової дощової води передбачено влаштування переливів. На дні фонтану передбачено облаштування грунтових світильників з вологозахистом ІР68.

 

Чаші фонтану запроектовані з залізобетону (клас бетон С20/25 W4) на фундаменті з паль. Дно фонтану виконати з бруківки з природного каменю (гранітна плитка пиляна, колір «Габро») 5х5х5см, вертикальні площини облицьовані природним каменем (гранітна плитка пиляна, колір «Габро»). Зчеплення з залізобетоном забезпечити за рахунок клею для гранітної плитки “MAPEIAdesilex P9. Заповнення швів міш плиткою передбачене з фуги “MAPEI”  Ultracolor.

Проектом передбачено облаштування 4-ох типів мостиків з нержавіючої сталі AISI 304:

·     1 етап – 4 шт (Типи 1, 2, 3, 4);

·     2 етап – 1 шт (Тип 1).

 

Конструктивні елементи мостів пішохідних М-1, М-2, М-3, М-4:

 

Назва конструктивного елементу

Технічна характеристика

1.

Металопрокат прямокутного січення

100х50х4

сталь нержавіюча

2.

50х3

3.

Кутник металевий

40х3

4.

60х4

5.

75х5

6.

Листовий металопрокат

5х90

7.

5х1200

 

Ширина мостиків 2,5 м -3,0 м.

Сталеві конструкції розраховані на навантаження: власна вага несучих конструкцій; -корисне навантаження 4кПа.

З’єднання зварні, монтажні на болтах та зварці.

Технічне приміщення фонтану

Технічне приміщення для обслуговування фонтану - підземне. Висота технічного приміщення 1,6 м. Ширина 3,2 м, довжина 5,3 та 6,5 м. Фундаментна плита, стіни, перекриття передбачені з монолітної залізобетонної конструкції (клас бетон С20/25 W4) з додаванням гідроізоляційної добавки до бетону  "IDROCRETE DM".

В технічному приміщенні передбачено розташування 11 насосів, піщаного фільтра та електричної шафи. Передбачено влаштування механічної вентиляції в технічному приміщенні і підтриманні температурного режиму вище 5оС в зимовий період для можливості проведення ремонтно-профілактичних робіт та збереження експлуатаційних характеристик обладнання.  Опалення електричне. Нагрівальні прилади електричні конвектори в бризкозахищенному виконанні на напрузі 220В, типу «Термія». Конвектор встановити на h=600мм від підлоги насосних. Корпус конвектору – з заземленням.

Вентиляція технічного приміщення механічна, розрахована на трикратний обмін повітря для роботи в літній період при роботі фонтану. Для вентиляції прийнятий витяжний канальний вентилятори фірми ВЕНТС типу ТТ ПРО 160 з вбудованим регулятором обертів Ступінь захисту вентилятора ІР 54. Приплив -природній за рахунок розрідження.

Технічне приміщення фонтану передбачає наявність комунікацій, а саме: електропостачання, каналізаційні комунікації, водопровід холодної води.

Технічне приміщення фонтану передбачає наявність освітлення та обладнання аварійними трапами.

 

Влаштування монолітних залізобетонних конструкцій фонтану (основні проектовані вимоги): жорстке з'єднання плити з палями та колонами; піщана підготовка h=100мм під ростверки та плиту фонтану; бетонна підготовка товщиною h=100 мм. під плиту технічного приміщення; монолітні залізобетонні конструкції (бетон C20/25 W4 - бетон  С20/25 F100 з гідроізолюючою добавкою до бетону - "Idrocrete DM")

Технологічні рішення фонтану

Система подачі струменів води фонтану розділена на 10 (десять) контурів. Для циркуляції води використовуються насоси сухого монтажу.

Забір здійснюється системами трубопроводів через забірні форсунки розташовані в дні чаші фонтану. Подача здійснюється системами трубопроводів через  форсунки з можливістю регулювання кута подачі. Струмені води підсвічуються світильниками 12В. Для забезпечення відповідної якості води в фонтані, економічного використовування обладнання та зменшення економічних витрат в результаті експлуатації фонтану – приймається замкнена технологічна схема циркуляції води у фонтані (багаторазове використання води очищенням, дезінфекцією й додаванням, при необхідності, свіжої водопровідної води в межах до 10% об’єму води у ємності)

Чисту воду у фонтані забезпечують три фактори: ефективний водообмін, фільтрація та дезінфекція (знезараження води).

Водообмін у фонтані забезпечується за допомогою гідравлічної системи, основна задача якої полягає у заборі води з компенсаційної ємності для її очищення  і повернення її назад, а також рівномірному розподіленні очищеної води в ємності.

Проектоване обладнання забезпечує замкнутий цикл рециркуляції, дозволяє впродовж тривалого часу від 6-х до 12-ти місяців не міняти повністю воду в фонтані. 

Забір верхнього  води здійснюється в донними трапами. Для повернення очищеної води в ємність використовуються стінові форсунки.

Гідравлічна система басейну також включає: циркуляційні насоси, системи обробки і фільтрації води та систему трубопроводів, які з’єднують всю систему фільтрації води з джерелом водо забезпечення і каналізації.

Санітарно-гігієнічна обробка води (або дезінфекція), попередньо очищеної води від механічних домішок на фільтрувальній установці, здійснюється за допомогою додавання дезінфектанту вручну.

Для поновлення запасу свіжої води та заповнення фонтану передбачено підключення до господарчо-побутового водопроводу. Для інтенсифікації процесу фільтрації додається розчин флокулянту (при потребі).  Розчин для коригування водневого показника рН дозується в фільтровану воду.

На технологічних трубопроводах фонтану передбачено встановлення витратомірів, що показують кількість свіжої водопровідної води, яка надходить у рециркуляційну систему.

 

Проектоване циркуляційне обладнання:

 

ü  циркуляційний насос Astral Victoria PLUS 0,5HP (у корпусі циркуляційного насосу вмонтовано сітчастий фільтр попередньої грубої очистки, розмір комірки 5 мм (п. 4.17 ДБН В.2.2-13-2003). Насос з’єднано в моноблок з двигуном за допомогою пластикового корпусу, корзиною з волосяним фільтром, про-ходом в частину з турбіною, з’єднаною на осі (AISI – 316) механічною муфтою з двигуном);

ü  установка фільтраційна  “Astral  Cantabric“ Ø 500м (забезпечує ступінь фільтрації – 40мкм. Ємність установки фільтрації виготовлена з  пластику з використанням поліефіру, просоченого смолою та укріпленого скловолокном. Максимальний експлуатаційний тиск – 2,5 кг/см2);

ü  форсунки фірми OASE  Comet  Silver 10-14;

ü  циркуляційний насос OASE Aquarius Universal Eco 9000;

ü  циркуляційний насос OASE Aquarius Universal Eco 6000;

ü  циркуляційний насос OASE Aquarius Universal Eco 5000;

ü  циркуляційний насос OASE Aquarius Universal Eco 4000;

ü  циркуляційний насос OASE Aquarius Universal Eco 3000.

 

Трамвайні колії

(змін не відбулось)

 

Конструкція трамвайних колій - безшпальна з влаштуванням верхньої будови трамвайних колій на залізобетонних підрейкових плитах ПКП з рейками трамвайного профілю типу Т-62 (або аналог) з замощенням трамвайної колії бруківкою висотою h=16см (див. розділ Додатку «Дорожня частина») що передбачає проїзд службового транспорту балансоутримувача даної колії.

 

Проектована конструкція:

 

ü  Залізобетонна плита товщиною h=20см (з пазами для анкерних болтів скріплення КБ).

Залізобетонна плита укладається на двохшаровий шар дрібнозернистого асфальтобетону товщиною h=9см (шар вирівнюючий – 5см та шар монтажний – 4см) яка укладається на 2-х шаровий баласту з щебеню (нижній шар фр. 40-70 мм h=14 см, верхній шар фр. 20-40 мм h=8 см) та шар піску h=20 см.

Ррейки трамвайного профілю типу Т-62 (або аналог) з клемо-болтовим скріпленням ЛК2. Ширина колії 1000 мм на прямій, 1006 мм на кривих радіусом від 75м до 25м.

 

ü  гумова стрічка товщиною h=20мм між рейкою та плитою прокладається (для зменшення вібрації).

ü  Колійні тяги, з кроком 1,5 м на кривих ділянках радіусом менше ніж 75м, а на прямих та на  кривих ділянках радіусом більше 75м з кроком 2,2 м, отвори для тяг свердлити.

 

Конструктивні елементи плит монолітних: ПМ №№1,2,3 (h=300мм) під ЦСП №№2, 3, 6:

 

Назва конструктивного елементу

Технічна характеристика

Примітка

1

Бетон

С25/30

Тіло плити

2

Арматура склопластикова

ᴓ10мм, ᴓ16мм

Армування плити

3

Труба гофрована

ᴓ63мм

Закладні деталі

4

Труба

ПЕ100 SDR 17 ᴓ160мм

5

Коліна

ᴓ160мм/90⁰

6

ᴓ110мм/45

7

ᴓ110мм/15

8

Перехід

160мм/110мм

9

Деформаційний шов

δ=40мм, h=200мм

Пінополістирол

10

Анкери

М 22, L=300мм

на «Sikadur-53»

11

Грунтування

Icosit КС340/45

підошви рейки

«Sikadur-53»

бетону

12

Приклеювання  рейки

Icosit КС340/45

в т.ч. підливання

13

Клема

ЛК

Кріплення стрілочного переводу

14

Гайка

М 22

15

Шайба пружинна

двовиткова

16

Шайба

h=6мм

17

Втулка

ізолююча

18

Прокладка

гумова

 

Водовідведення з трамвайного полотна за рахунок поздовжніх і поперечних ухилів та влаштування закритої системи водовідведення від стрілок та в занижених точках.

Дренаж - мілкого закладення, розташованого на краю котловану або в міжколії ( із труб гофрованих перфорованих d=160мм. З проектуванням дренажних збірних залізобетонних колодязів)

Стрілочні переводи (5-ть комплектів) передбачені типу «Лодзі» АТ/07-2014-0050-02 двохпері з гнучкими вістряками з радіусом 50м (виробництва Польщі) та один стрілочний перевід типу Дн 910.00.000 з радіусом 50м (виробництва АТ «Дніпропетровський стрілочний завод»).

Передбачено облаштування стрілочних переводів пристроями електрообігріву («Elektroline»), а вхідні  (протишерстні) з влаштуванням автоматичних приводів – керовані та світлофорною сигналізацією.

Перехрещення трамвайних колій із підземними інженерними мережами - на відстані ≥4 м від стрілок, хрестовин, перехрещень, місць приєднання кабелів.

 

Система керування стрілками ( TSC)

 

Керування стрілками («Elektroline») здійснюється радіосигналом (2,4 GHz) і дозволяє впровадити автоматичне керування стрілками. 

Система дозволяє використовувати керування тролейним контактом для трамваїв які поки що не оснащені дистанційною системою керування стрілками. Колія оснащена рейковими резонансними ланцюгами проти небажаного переводу стрілки.

          Електричне обладнання - в шафі керування TSC. Силові ланцюги розподілювача містять перетворювач 600/24В, два контактора для двигуна стрілочного переводу, контактор для обігріву стрілок, запобіжники для обігріву стрілок, контрольні реле обігріву стрілок та клеми для підключення. Шафа з запобіжниками пластикова, розміщується на опорі контактної мережі через яку  виконано живлення напругою 600В від контактної мережі. Сигналізація напряму стрілки здійснюється за допомогою сигнальних ламп з світлодіодами LED червоного або помаранчевого кольору (світлофор) який розміщується перед стрілочним переводом і закріплюється на опорі контактної мережі або на металевій оцинкованій стійці.

Для комунікації - кодований радіосигнал. Приймач кодованого радіосигналу у водостійкому виконанні розміщений в ящику між рейками.

Електричні кабелі до з’єднання з електроприводами, електрообігрівачами, колійними ящиками та з іншим обладнанням прокладаються в землі в кабельній каналізації. Кабельна каналізація запроектовано із труб ПЕ д=110 мм з бетонними оглядовими колодязями.

Оскільки, в обмеженій зоні не повинно знаходитись металевих елементів, запроектована конструкція трамвайної колії в районі автоматичних керованих стрілочних переводів №2, №3 та №6  на бетонних монолітних плитах з склопластиковою арматурою (плити монолітні ПМ №1, ПМ №2, ПМ №3). Плита монолітна із бетону кл. С25/30  h=30 см з двома арматурними сітками із склопластикової арматури d=16мм з кроком 150х150мм.  В монолітній плиті передбачено закладні гофровані труби d=63мм для заведення електричних кабелів автоматизації стрілочного переводу та пластикові труби  d=160мм для водовідведення від електропривода стрілочного переводу.

          Кріплення трамвайних рейок до монолітної плити здійснюється методом підливання та приклеювання рейки (технологія «Sika») за допомогою матеріала Sika Icosit KC 340/45 (h=2см) та притисненням клемами ЛК (скріплення ЛК2). Клема ЛК встановлюється на анкери та притискається гайкою М22.  По обидві сторони рейки, в монолітну плиту встановлюються анкери М22, L=300мм, які закріплюються за допомогою Sikadur-53. Анкери встановлюються з кроком: на прямій – 2м, на кривій – та в районі стрілочного переводу – до 0,9м.  Трамвайна рейка притискається клемою ЛК. Перед приклеюванням рейки, бетонна поверхня грунтується матеріалом Sikadur-53, підошва рейки грунтується матеріалом Icosit KC 330 Primer.           

 

Контактна мережа трамвая

 

З причини необхідності реконструкції трамвайного розворотного кільця (пл.Двірцева) виникає потреба у переулаштуванні контактної трамвайної мережі:

 

ü  Опорні конструкції.

 

Передбачено демонтаж існуючих металевих опор.  Встановлення нових суміщених опор контактної мережі та зовнішнього освітлення. Нові опори металеві оцинковані гарячим цинкуванням з фланцями на анкерному кріплені з бетонними фундаментами. Опори прийняти виробництва фірми «ELV» (Словакія) типу TSRK: згідно розрахунків на різне навантаження TSRK 10,5-6Р, TSRK 10,5-8Р, TSRK 10,5-12Р, TSRK 10,5-20Р висотою 10,5м від рівня землі (Σ=45 опор).    

 

ü  Контактна підвіска

 

Система підвіски контактної мережі запроектовано відповідно до існуючої -  проста з кроком опор не більше 35 м на гнучких поперечках, які закріплюються на опорах за допомогою хомутів. Гнучкі поперечки з тросу із нержавіючої сталі 35ммᵌ(«Elektroline»). Контактній провід – мідний, фасонний, типу МФ-100, підвішується на висоті 5,8м від рівня головки рейки. Прості поперечки і відтяжки  мають не менше двох ступенів  ізоляції відносно опорних конструкцій. Арматура контактної мережі - «Elektroline». Живлення контактної мережі – за існуючою схемою. Проектом перевлаштування та влаштування нових пунктів живлення не передбачено. Секціювання контактної мережі   – за існуючою схемою. Проектом перевлаштування та влаштування нових пунктів секційних роз¢єднувачів не передбачено.

 

ü  Автоматизація стрілочних переводів («Elektroline»)

 

Система керування автоматичного стрілочного переводу -від «Шафи керування» з живленням (за допомогою перетворювача постійного струму на змінний)  від контактної мережі 600В.

Електроустаткування - з подвійною ізоляцією. Металеві шафи корпуси, кожухи (які розташовані на висоті менше ніж 2,5м від землі) – з заземленням

Електричне устаткування: лінійні роз’єднувачі, шафи та інші, які закріплюються на опорах контактної мережі повинні бути розташовані на висоті не менше ніж 2,5м від землі. Елементи контактної мережі, що перебувають під напругою, оснащуються двома ступенями ізоляції відносно опорних конструкцій.

 

Конструктивні елементи системи автоматизації стрілочних переводів

 

 

Назва конструктивного елементу

Технічна характеристика

Примітка

1

Шафа керування

TSC

з фундаментом

2

Приводи в комплекті з корпусами

TSC 116LC

електрогідравлічний

3

TSM 060

механічний

4

Датчик

на контактному проводі

 

5

Імпульсатор

 

6

Світлофор

200

три положення

7

Стійка світлофорна

металева

на бетонний фундамент

8

Ящик

з запобіжниками

 

9

Датчик

VETRA Light

 

10

Коробка колійна

з конденсатором

 

11

Нагрівач стрілки

електричний

 

12

Кабельний колодязь

ККС-1/1

з люком

13

Труби ПЕ

ᴓ50мм, ᴓ110мм

 

Платформи для посадки/висадки пасажирів

(змін не відбулось)

 

Основою під улаштування посадкових платформ: ущільнена піщана підготовка h=100мм. Конструктив платформи: арматура А400С та А240С;  бетон С20/25, F75,W2. Платформа прямокутної форми, розділена на сектори з ребрами.

  Посередині проектованих секторів влаштовується ухили для відводу води. Відведені води потрапляють у проектовані дренуючі трубки (в тілі секторів платформи) для подальшого відведення водних мас (водовідвідні трубки: SDR ПЕ d=80мм L=200 мм на висоту тіла монолітної плити).

Висота платформ - 0,25м (від профілю головки рейки трамвайних колій).

По периметру платформ встановлюються закладні деталі у вигляді кутиків січення 100х100х8 мм з приваркою П - подібної арматури А240С d=10мм. (закладні деталі, які запроектовано у конструкції платформи оцинковані).

З кожного боку платформи, передбачено монолітний пандус (арматура А400С та А240С;  бетон С20/25), який влаштовується на піщану основу (Мощення платформ та пандусів – див. розділ Додатку «Дорожня частина»)

Гідроізоляція бічних стінок конструкції платформ та пандусів що контактують з ґрунтом – промазування двома шарами розрідженого бітуму та з подальшим облицюванням бічних поверхонь.

 

Диспетчерський пункт

(змін не відбулось)

 

Архітектурно-будівельні рішення

 

Будівля диспетчерського пункту одноповерхова, розмірами в осях 6,0х15,65м, hбудівлі = 3,9м.

В складі диспетчерського пункту: приміщення диспетчера, кімната прийому їжі, кімната слюсаря та два санвузли.

Зовнішні стіни передбачено виконати з газобетонних блоків з облицюванням фіброцементною плиткою EQUITONE (tectiva) TE60. Оздоблення частини фасаду біля головного входу - навісна фасадна система: алюмінієві композитні панелі Alpolic Nature series MT429 (nature oak), утеплювач мінераловатний класу НГ (негорючі) Rockwool h=150мм).

Покрівля - ПВХ-мембрана (S=101,4м²) по металевому каркасу: ферми та металеві балки (профільна труба 40х40х3мм та 40х40х4мм). Загальна вага металоконструкцій: 1,7т. Водовідведення з покрівлі відбувається через водостічну систему (4 водостічні воронки діам.160мм) з підключенням до дощової каналізації.

Захистит від корозії - ґрунтування ГФ-21 та фарбуванням ПФ-15 за 2 рази.

Над входом до будівлі диспетчерського пункту влаштовано металевий дашок. Конструкція дашка по осі А (габаритні розміри 1,5х8,7м): металевий каркас з тягами та покриттям із скла «триплекс» товщиною 10мм (розмір одного скляного елементу 1730х1340мм).

Вікна та внутрішні двері диспетчерського пункту - алюмінієвий профіль; заповнення віконних отворів - тоноване загартоване скло (колір графіт). Вхідні двері - алюмінієві (фірми Wiśniowski, серія Creo310). Двері мають заповнення пінополістироловою панеллю h=77мм), що забезпечує кращу теплоізоляцію.

Перегородки між приміщеннями диспетчерського пункту гіпсокартонні, по системі «KNAUF» (з двошаровою обшивкою на металевому каркасі, тип W112).

 

Внутрішнє опорядження

 

Cтелі -  підвісна система «Armstrong».Підлога - керамогранітна плитка. В санвузлах -гідроізоляція підлоги з нахльостом на стіну h=100мм. Стіни в приміщеннях санвузлів - керамічна плитка. Стіни в приміщенні диспетчера, кімнаті прийому їжі, кімнаті слюсаря – зі шпаклюванням та пофарбуванням водоемульсійною фарбою.

 

Конструктивні рішення (фундамент, монолітні пояси, металеві конструкції)

 

Основа під фундаментну плиту - щебенева-піщана відсипка. (h=0,5м).

Фундаментна плита встановлюється на бетоннe підготовку С8/10 (В 10).

Перед початком встановлення фундаментної плити по верху бетонної підготовки, запроектована тришарова гідроізоляція з євроруберойду.

Плита фундаментна монолітна:  арматура класу А400С та А240С; бетон С15/20 (В20), F100, W4.

Гідроізоляція - – тришарова обмазувальна, рідким бітумом (фундаментна плита та площини споруди, що контактують з ґрунтом).

Перед влаштуванням фундаментної плити, запроектовано виконати монтаж вводів та випусків водопровідно-каналізаційних труб, а також передбачене вкладання труб комунікацій перед улаштуванням підлоги. Передбачено улаштувати дві гільзи з труби SDR17 (8 мм) d=110мм - водопостачання та d=160мм - каналізування для приєднання до мереж. Перед улаштуванням фундаментної плити, з метою приєднання кабеля ЕМ до щитової, передбачене улаштування труби d=110мм.

Виконання монолітного поясу запроектоване з використанням: арматури А400с та А240С; бетону С20/25 (В25), F100, W4. (з улаштуванням закладних деталей ЗД-1 для кріплення металевого каркасу покриття).

Металевий каркас ферм: труба металева 40x40x4. Ферми зв’язуються прогонами з профільної труби 60x40x4. Антикорозійний захист металевих частин – пофарбування двома шарами емалі ПФ-115 по ґрунтуванню ГФ-021.

 

Електротехнічні рішення

 

-      Напруга живильних мереж–220/127 В;

-      категорія надійності електропостачання – ІІІ;

-    розрахункова споживана потужність ВРП диспетчерського пункту – 21,5кВт, (в т.ч. електроопалення – 18,0 кВт),

-    усереднений коефіцієнт потужності – 0,98.

 

Проектом передбачене встановлення вводно-розподільчого пристрою ВРП навісного виконання типу ЩРн-24з-074-У2, ІР54 («ІЕК») (для прийому та розподілу електроенергії в диспетчерському пункті).

Живлення щита ВРП диспетчерського пункту передбачається від шафи обліку ШОВ3 (ВОЕ), що встановлюється в спільній шафі КШпр.

Живлення КШпр передбачене за допомогою кабеля марки АВВГ-4х70 мм2 від РУ-0,23 кВ РП-245. Від КШпр до шафи обліку ШОВ3 (ВОЕ) та від ШОВ3 (ВОЕ) до шафи ВРП до прокладання приймається кабель марки АВВГ-4х50 мм2

Кабель живлення ВРП прокладається у траншеї, в зеленій зоні та під тротуарами на глибині h=0,7м (на прямолінійних ділянках траси по всій довжині кабелі  захищаються сигнальною стрічкою; в місцях вводів у трансформаторні підстанції, а також на ділянках з наявністю великої кількості існуючих інженерних мереж захист кабелів виконується будівельною цеглою); в поліетиленових трубах Ø 110 мм при перетині проїжджої частини вулиць, проїздів, заїздів на глибині h=1,0 м з укладанням резервних труб.

Розрахунковий облік споживаної електроенергії диспетчерського пункту передбачається на наконечнику кабеля живлення шафи ВРП диспетчерського пункту в шафі обліку КШпр і виконується багатофункціональним електронним лічильником MTX 3R30.DF.4L1-YD04 з PLC-модемом безпосереднього включення. Лічильник встановлюється в шафі обліку ШОВ3 в КШпр, яка в свою чергу встановлюється на металевій стійці біля ТП-245.

Джерелами споживання електроенергії диспетчерського пункту є: освітлення, розетки та електрообігрів приміщень (електроконвектори).

Групові мережі освітлення виконуються кабелем марки ВВГнг-3х1,5мм2 з прокладанням в гнучкій гофрованій трубі Ø20мм за підвісною стелею. Управління освітленням – вимикачами за місцем, управління освітленням над входами – автоматичне, за допомогою датчиків освітленості. В якості евакуаційного освітлення використовуються світильники, що обладнані акумуляторними батареями на 3 години безперервної роботи при зникненні напруги в мережі основного живлення. Електроосвітлення виконується світильниками з світлодіодними лампами. Групові розеточні мережі виконуються кабелем марки ВВГнг-3х2,5мм2 з прокладанням в гнучкій гофрованій трубі Ø20мм за підвісною стелею або за облицюванням.

Заземленню підлягають усі металеві частини електроустановок та обладнання. Система заземлення диспетчерського пункту: TN-C-S.

У якості заземлюючих провідників використовуються нульові жили живильних кабелів, а також спеціально прокладений провід розподільчих мереж та групових мереж освітлення перерізом, рівним фазному.

Для зрівнювання потенціалів усі будівельні конструкції, металеві частини корпусів електрообладнання, стаціонарно прокладені трубопроводи всіх призначень, нульові жили живильних кабелів приєднуються до загальної шини зрівнювання потенціалів, яка, в свою чергу, приєднується до зовнішнього контуру заземлення.

Проектом передбачається для шафи ВРП улаштування зовнішнього контуру захисного заземлення опором 4 Ом, що складається з 3-х сталевих електродів d=20 мм L=6м, з’єднаних сталевою штабою 4х40мм.

Для штепсельних розеток ~220В передбачаються пристрої захисного відключення зі струмом витікання 30 мА.

 

Туристично-інформаційний центр

(зміни відбулись в частині змін фізичних показників елементів внутрішнього оздоблення та проектованих пройомів, змінена специфікація окремих елементів оздоблення, а також введення у проект нових елементів водовідведення)

 

·       Зменшено площу стелі типу Грильято:  було 77,05м²;  стало 70,55м2  (+6,5м²)

·       Змінені площі по покриттям підлоги:

-        мармолеум:  було 32,93м2; стало 70,0м2 (+37,07м²),

-        керамогранітної плитки: було 14,12м² ; стало 7,5м2 (-6,62м²)

·       Зміна специфікації плінтусів, а саме, було: прямокутний плінтус алюмінієвий 80мп; стало: плінтус алюмінієвий L-подібний (60мп), алюмінієвий T-профіль поріг чорний (18мп), алюмінієвий поріг з подвійною гумовою вставкою (2мп) (без збільшення/зменшення загальної довжини).

·       Додано зовнішній відлив (підвіконня) (+18мп)

·       Змінено специфікацію окремих віконних прорізів:

-        Вт-1. зміна висоти: було 2,8м;  стало 2,64м (-0,16м),

-        Вт-2. зміна висоти: було 2,8м;  стало 2,64м (-0,16м),

-        Вт-1. зміна висоти: було 2,25м; стало 2,09м (-0,16м),

·       Змінено специфікацію окремих дверних прорізів:

-        Двз-1. зміна висоти: було 2,8м; стало 2,64м (-0,16м),

-        Двз-2. зміна висоти: було 2,8м; стало 2,64м (-0,16м).

·       Додано ринви для зовнішнього водовідведення (комплект)

 

Основні характеристики споруди туристично-інформаційного центру залишаються незмінними:

 

Проект туристично-інформаційного центру розроблений по конструктивній схемі повного каркасу.

Будівля є прямокутною в плані з габаритами в осях 8600х9900мм.

Фундаменти прийняті стовпчасті з плитною частиною 600х600мм та підколінником 350х350мм. Глибина закладання -0,950 від денної поверхні. Основна сітка підошви з d10 А400С крок 150х150мм. Підколонник армований. Передбачено закладання чотирьох анкерів в12 для кріплення бази колони.

Фудаментні балки, прийняті по периметру будівлі та по середній осі «3», є монолітними, армованими та жорстко зв’язуються з залізобетонною плитою підлоги. Глибина закладання -0,700 від рівня землі з піщано-щебеневою основою товщ. 150мм.

Залізобетонна плита підлоги прийнята залізобетонною товщ.200мм із подвійним армуванням d10 А400С крок 200х200мм. Під плитою підлоги влаштовується гідроізоляційний килим по піщано-щебеневій основі.

Основні колони прийняті з квадратної труби 140х5, фахверкові – з квадратної труби 120х5. Фахверкові колони монтуються на плиту підлоги над фундаментною балкою за допомогою клейових анкерних шпильок HILTI.

Основні балки покрівлі запроектовані з двотаврів №16. Прогони з швеллера №14. Стінові прогони монтуються на основні та фахверкові колони на зварці «в стик», заподліцо із зовнішньою гранню колони. Стінові прогони – прямокутна труба 160х80х5.

Стіни та покрівля виконються із мінераловатних плит типу «сендвіч». Заповнення дверних та віконних пройомів – металопластик.

 

Системи зв’язку

(змін не відбулось)

 

Проектом передбачено винесення кабельних мереж зв’язку з під проектованих трамвайних колій, реконструкцію мереж зв’язку шляхом докладання каналів до існуючої кабельної каналізації, влаштування ділянок нової кабельної каналізації, реконструкцію існуючих кабельних колодязів, заміну кабелів зв’язку.

Проектом передбачено підсилення наявної кабельної каналізації блочного типу ПАТ «Укрзалізниця» на ділянці від існуючого фонтану до межі з вул. Чернівецькою по всій ділянці. Захист існуючої блочної каналізації виконується прокладанням кутника розміром 40х40х4 по краях блоку, кутники з'єднуються металевими пластинами за допомогою зварки по периметру блока з кроком 1м.

До існуючої кабельної каналізації блочного типу докладаються 8 резервних каналів з реконструкцією всіх кабельних колодязів типу ККЗ-5.

На ділянці від багажного відділення до входу у вокзал передбачено реконструкцію існуючої кабельної каналізації ПАТ «Укрзалізниця» з докладанням чотирьох каналів. На ділянці від входу у вокзал до східного крила вокзалу передбачено реконструкцію існуючої кабельної каналізації з докладанням 17 каналів. Всі кабельні колодязі типорозміру ККЗ-2 замінено на колодязі типорозміру ККЗ-4.

Для потреб комутації і обслуговування кабельних мереж ПАТ «Укрзалізниця» реконструйовано існуючу камеру зв’язку з монолітного залізобетону.

Для винесення кабельних мереж ПАТ «Укртелеком» з зони проектованих трамвайних колій передбачено будівництво одноканальної кабельної каналізації з заміною всіх існуючих кабелів зв’язку.

До кабельної каналізації ПАТ «Укртелеком» прокладено канали від диспетчерського пункту ЛКП «Львівелектротранс» та Туристично-інформаційного центру.

В проектованій кабельній каналізації передбачено прокладання кабелів зв’язку згідно з технічними умовами ПАТ «Укртелеком» та ПАТ «Укрзалізниця».

В проектованій кабельній каналізації ПАТ «Укртелеком» передбачено прокладання кабелів зв’язку типу ТППеп 100×2×0,4; ТППеп 50×2×0,4.

В проектованій кабельній каналізації ПАТ «Укрзалізниця» передбачено прокладання кабелів зв’язку з мідними жилами та оптоволоконних з встановленням з’єднувальних муфт відповідного типу та комплектації.

Кабелі зв’язку прокладаються від межі проектування (межі з вул. Чернівецькою) до будівлі вокзалу  з комутацією в кабельних боксах відповідного типу.

Додатково передбачено прокладання волоконно-оптичного кабелю ОКЛ-8 на ділянці від існуючого фонтану до межі з вул. Чернівецькою для потреб КП «Львівелектротранс».

Зовнішній водопровід

(змін не відбулось)

 

Проектом передбачаються наступні роботи стосовно заміни, перекладки і реконструкції  існуючих мереж водопостачання:

ü  перевлаштування водопроводу в межах реконструкції площі. Сталеві водопровідні трубопроводи Ø 125мм замінено поліетиленовими Ø 280 мм з врахуванням розрахункових витрат на пожежогасіння;

ü  заміну труб водопроводів в межах реконструкції, які підключаються до магістрального водопроводу;

ü  заміну труб на вводах водопроводу в існуючі будівлі;

ü  колодязі з запірною арматурою і пожежні гідранти на проектованій мережі водопроводу.

            Трасування  водопровідної мережі  виконувалось з урахуванням вимог щодо дотримання нормативної відстані до існуючих будинків і споруд. В  умовах, коли існуючі будинки розташовані на відстані менше 5,0 м від проїзної частини, прокладка водопроводу передбачена під проїзною частиною.

Для підземного зовнішнього водопроводу передбачається застосування напірних  трубопроводів з поліетилену PE HD 80 SDR17 PN8 Ø 280х16,60 та 110х6,6.

Труби укладаються на піщаний грунт (або на основу з піску) і обсипаються піском на всю висоту до конструкції  проїзної частини вулиці, або тротуару.

Глибина закладання водопроводу прийнята з урахуванням глибини промерзання та можливості перетину з іншими інженерними мережами, при цьому каналізаційні мережі повинні бути нижче водопроводу.

Глибина прокладки водопроводу приймається 1,5-1,8м. (з умови перетину з іншими підземними мережами).

В місцях, де проектований водопровід перетинає проїзну частину чи трамвайні колії, закладаються футляри. Розмір футлярів на два розміри більше діаметру робочої труби.

На мережі підземного водопроводу передбачаються колодязі зі збірних  залізобетонних виробів, де розміщуються пожежні гідранти і засувки.

 

Зовнішня каналізація

(змін не відбулось)

 

Система каналізації в районі пл. Двірцевої – загальносплавна. До неї входять підземні мережі і споруди  (каналізаційні колектори) і споруди для приймання і транспортування поверхневих стоків. В межах проектування пл. Двірцевої наявні два колектори загально сплавної каналізації: вздовж будівлі вокзалу – каналізаційний колектор Ø 1000 мм; в сторону вул. Чернівецької – колектор Ø 400 мм.

 

  Проектом передбачаються наступні роботи:

 

ü заміну всіх існуючих мереж загально сплавної каналізаційної мережі на пл.Двірцевій з переключенням до них всіх каналізаційних випусків існуючих споживачів.

ü заміну всіх існуючих дощоприймачів та їх приєднань до вуличного колектора з влаштуванням гідрозатворів;

ü на каналізаційній мережі передбачено влаштування камер, колодязів, дощоприймачів з гідрозатворами.

 

Місце прокладки проектованих колекторів в межах площі визначено виходячи з наявності вільного місця. Діаметри мереж загальносплавної каналізації визначені виходячи з об’єму стоків, що в них надходять по існуючій мережі з урахуванням припливу з непроникних поверхонь проектованої проїзної частини і тротуарів. Діаметри колекторів загально сплавної каналізації визначені Ø 1000, Ø 400  і дорівнюють існуючим, діаметри віток від дощоприймачів приймаються 300 мм.

Колектори загально сплавної каналізації в проекті передбачені з профільованих труб «Krah», що відповідають стандартам якості DIN 16961. Для прокладки загально сплавної каналізації застосовуються труби Ø1000; Ø400;  Ø300 класу SN8.

          Трубопроводи каналізації для відведення поверхневих стоків (в тому числі від дощоприймачів) проектуються з профільованих труб «Krah» Ø300класу SN8.

На мережі каналізаційних колекторів і мережі каналізації  передбачаються  оглядові колодязі  зі збірних залізобетонних виробів та дощоприймачі. Колодязі по трасі колектора влаштовуються в місцях поворотів, підключень і під’єднання дощоприймачів.

Труби укладаються на піщаний ґрунт (або на основу з піску) і обсипаються піском на всю висоту до конструкції  покриття площі

 

Електропостачання

(змін не відбулось)

 

Проектом передбачено заміна ділянок мереж електропостачання в межах проектування. Перенесенню підлягають дві ділянки: ТП7–ТП34 та ТП34–РП8 загальною протяжністю 350 м.

Проектовані мережі електропостачання виконуються силовим кабелем на напругу до 10 кВ марки АСБ 3×240.

Крім цього передбачено перенесення двох електрокабелів на напругу до 1кВ марки 2хАВБбШв 4х240. Приєднання до існуючих мереж виконується муфтами типу 4СТп-1-150/240(Б).

У місцях перетину існуючими КЛ-0,4-10кВ проїзних частин на глибині 1,0м влаштовується пакет труб, а саме: труби поліхлорвінілові d=110мм залиті бетоном.

Крім існуючих, передбачено влаштування одного резервного футляру. Резервні футляри закриваються кришками, щоб не замулювались.

Проектовані кабельні мережі прокладаються в ПВХ трубі d=110мм по всій довжині. Існуючі кабелі демонтуються.

 

Окремо, у Томах №3, 4.1 та №6 передбачено:

 

·         монтаж ввідно-розподільчого пристрою фонтану;

·         монтаж ЛЕП-1кВ від РУ-0,23кВ ТП-245 до ввідно-розподільчого пристрою фонтану;

·         монтаж ввідно-розподільчого пристрою інформаційного табло;

·         монтаж ЛЕП-1кВ від РУ-0,23кВ ТП-245 до ввідно-розподільчого пристрою інформаційного табло;

·         монтаж ввідно-розподільчого пристрою диспетчерського пункту;

·         монтаж ЛЕП-1кВ від РУ-0,23кВ ТП-245 до ввідно-розподільчого пристрою диспетчерського пункту;

·         монтаж ввідно-розподільчого пристрою туристично-інформаційного центру;

·         монтаж ЛЕП-1кВ від РУ-0,23кВ ТП-245 до ввідно-розподільчого пристрою туристично-інформаційного центру;

·         в РУ-0,23кВ ТП-245 встановити комутаційний пристрій для приєднання проектованих ЛЕП-1кВ

 

Зовнішнє електроосвітлення

(змін не відбулось)

 

Лист ПрАТ «Львівобленерго» № 227.115-3450 від 26.06.2017 р.  на виконання вимог стосовно проведення реконструкції площі Двірцевої в м. Львові;технічні умови № 683/03 від 26.05.2017р.  на виготовлення проектної документації для об’єкту: «Реконструкція площі Двірцевої у м. Львові»,  видані ЛКП «Львівсвітло»;технічні умови № 954/03 від 12.04.2019р.  на виготовлення проектної документації для об’єкту: «Реконструкція площі Двірцевої у м. Львові»,  видані ЛКП «Львівсвітло»;технічні умови № НГ-НЗ.1.10/5565 від 21.09.2017р.  на виготовлення проектної документації для об’єкту: «Реконструкція площі Двірцевої»,  видані РФ «Львівська залізниця» ПАТ «Українська залізниця»;технічні умови № 150-0230/2 від 13.04.2020р. нестандартного приєднання до електричних мереж електроустановок, видані ПрАТ «Львівобленерго»;завдання на проектування № 150-0230/2 для створення можливості приєднання, видане 13.04.2020р. ПрАТ «Львівобленерго»;технічні умови № 150-0231/2 від 13.04.2020р. нестандартного приєднання до електричних мереж електроустановок, видані ПрАТ «Львівобленерго»;завдання на проектування № 150-0231/2 для створення можливості приєднання, видане 13.04.2020р. ПрАТ «Львівобленерго»;Загальна пояснювальна записка, том 3, книга 1;Зовнішнє електроосвітлення, том 6;Електропостачання, том 7

 

·     Загальна розрахункова потужність освітлення що встановлюється за даним проектом ⁓7,58 кВт;

·     Загальна розрахункова потужність обладнання що встановлюється за даним проектом та заживлено від мереж ЛКП «Львівсвітло»:  10,42кВт (з врахуванням 1,2кВт існуючі прожектори що повторно підключаються);

·     Напруга мережі живлення- 380/220

·     Категорія надійності електропостачання – ІІІ.

·     Джерело електропостачання – ПС-110/35/6кВ №241 «Л-1» (Т-2), ТП-245 (Т-1).

·     Точка забезпечення потужності – РУ-0,23кВ ТП-245.

·     Річне споживання електроенергії (запроектованої мережі електроосвітлення): 34,23тис.кВт.год.рік.

                

Проектні рішення передбачають:

 

·         демонтаж існуючих кабельних ліній, повітряних ліній та світильників;

·         у місцях перетину існуючими КЛ-0,4-10кВ проїзних частин вулиць на глибині 1 м. влаштувати пакет  труб, діаметром 110мм. залиті бетоном, резервні футляри закрити кришками;

·         проектовані кабельні мережі прокласти по всій довжині в ПВХ трубах діаметром 110мм.;

·         встановлення нових металевих опор і енергозберігаючих світлодіодних світильників (для освітлення автомобільних та рейкових доріг, пішохідних переходів, алеї та площі);

·         підключення ліній освітлення виконати від існуючих мереж зовнішнього освітлення по вул. Чернівецька;

·         управління зовнішнім освітленням передбачити централізовано з пункту аварійно-диспетчерської служби ЛКП «Львівсвітло»;

·         в металевих опорах встановити розподільчі коробки;

·         для освітлення частково використати опори контактної мережі;

·         перенести прожектори, що були встановлені біля фонтану на нові опори для освітлення вхідної частини вокзалу;

·         на зупинках встановити світильники, що освітлюють площадки посадки/висадки пасажирів;

·         встановити антипаркувальні стовбці, частина з яких виконана з підсвіткою;

·         монтаж контурів захисного заземлення проектованого обладнання;

·         приєднання проектованого обладнання до заземлюючих пристроїв;

·         монтаж пристроїв захисту електромережі;

·         монтаж системи зрівнювання потенціалів.

 

Основні конструктивні елементи мережі зовнішнього освітлення обєкту:

 

Назва конструктивного елемента

Технічна характеристика

1

Опора металева з кронштейном, анкером та світильником

h=10м

2

Опора металева зі світлодіодом (LED)

h=2,9м

3

Опора металева

h=4,0м

4

h=6,0м

5

h=10,5м

6

Кронштейни

двонаправлені

7

однонаправлені

8

Стовпчик антипаркувальний LED-джерелом світла)

h=0,8м

9

Світильники

LED Nema7Pin

10

LED 24Вт L=600мм (алюмінієвий корпус)

11

АВВГ 4х35

12

ВВГ 3х2,5

13

ВВГ 4х10

14

ВВГ 4х4

15

ВВГ 2х2,5

16

ВВГ 4х16

17

ВВГ 4х6

18

ВВГ 4х2,5

19

ВВГ 2х4

20

Прожектори

в комплекті з галогенними лампами

 

Улаштування проектованих опор запроектоване на бетонні фундаменти (С16/20), що, у свою чергу, влаштовуються на щебеневу основу.

Анкери для кріплення опор вмонолічуються у проектовані фундаменти.

Тіло опор – з антикорозійною обробкою.

Прокладання кабельних мереж - у траншеї h=850⁓1000мм (нижче рівня промерзання) з використанням стрічки сигнальної, на піщаний шар. Захист проектовниї кабельної електромережі запроектований з використанням труб ᴓ60мм, 63мм, 100мм,110мм.

 

Даний експертний звіт розглядати спільно з Експертним звітом №769.6272.20/7063  від 30.11.2020 року (ДП «Західний експертно-технічний центр Держпраці») щодо розгляду проекту «Реконструкція площі Двірцевої» у м.Львові. Коригування», який втратив чинність в частині ТЕПів та кошторисної документації.

 

Кошторисна частина проектної документації

 

Показники

Од.вим.

Вартість

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на 17.11.2022 року складала

тис. грн.

214653,669

у тому числі:  - будівельні роботи

тис. грн.

154890,563

                       - устаткування, меблі, інвентар

тис. грн.

17096,331

                       - інші витрати

тис. грн.

42666,775

   Із загальної кошторисної вартості виконано

тис. грн.

201195,964

у тому числі:  - будівельні роботи

тис. грн.

144819,481

                       - устаткування, меблі, інвентар

тис. грн.

16343,481

                       - інші витрати

тис. грн.

40033,002

 

         За результатами розгляду кошторисної документації та зняття зауваг установлено,    що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені проектом, складено    згідно  з вимогами кошторисних норм України

 

Показники

Од.вим.

Вартість

Загальна кошторисна вартість  будівництва, в  поточних цінах станом на 07.12.2022 року складає

тис. грн.

214352,718

у тому числі:  - будівельні роботи

тис. грн.

154657,100

                       - устаткування, меблі, інвентар

тис. грн.

17083,292

                       - інші витрати

тис. грн.

42612,326

   Із загальної кошторисної вартості виконано

тис. грн.

201195,964

у тому числі:  - будівельні роботи

тис. грн.

144819,481

                       - устаткування, меблі, інвентар

тис. грн.

16343,481

                       - інші витрати

тис. грн.

40033,002

 

Відповідальність за дотримання у проекті зазначених вимог, а також відповідність проектної документації вихідним даним на проектування несе проектна організація, що розробила проекту документацію, а також головний інженер проекту, згідно зі статтею 26 Закону України «Про архітектурну діяльність».

 

Проект «Реконструкція площі Двірцевої» у м.Львові. Коригування» розроблений згідно з вихідними даними на проектування з дотриманням вимог (щодо міцності, надійності та довговічності об’єкта; кошторисної частини проектної документації.

Розділи