Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:6772-9939-2918-4904
Версія документу
№2
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№1022/е/21 від 21.02.2022
Орган, що видав
ДП "НДІпроектреконструкція" (04653199) Версія №1 Статус (архівна)
Назва об’єкта
Реконструкція вул. Трускавецької у Дарницькому районі. Адреса об’єкта будівництва: м. Київ, Дарницький район, вул. Трускавецька
Код проектної документації
PD01:2133-1319-8686-3953 №copy_2982133131970086736 від 2021-07-06 (видав ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІА ПРОДЖЕКТ") / Наявні експертизи: EX01:6772-9939-2918-4904
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань інженерного забезпечення, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань техногенної безпеки, З питань енергозбереження
Головний експерт проекту
СУРОВЕННА ГАННА БОРИСІВНА (АЕ 003127, АЕ 006524 )

Кошторисна вартість

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
м. Київ, вулиця Трускавецька , б. - не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа КОМУНАЛЬНА КОРПОРАЦІЯ "КИЇВАВТОДОР" (03359026)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки
Синельніков Сергій Дмитрович (АЕ 005020, АЕ 004446, АЕ 007149, АЕ 004419)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
КОЛОМІЄЦЬ СВІТЛАНА МИХАЙЛІВНА (АЕ 003130)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
З питань екології
КАРТАВЦЕВ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ (АЕ 006568, АЕ 000258, АР 000110, АР 017821, АР 000484)
Відповідальний експерт З питань енергозбереження
Омельченко Олена Юріївна (АЕ 005032)
Відповідальний експерт З питань експертизи проектної документації доріг
Гоц Ігор Васильович (АЕ 005422, АР 018285, АЕ 007525, АР 007013)
Архітектор Архітектурно-планувальні рішення
Ступнікова Ярослава Олександрівна (АА 004067)
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
З питань інженерного забезпечення
СУРОВЕННА ГАННА БОРИСІВНА (АЕ 003127, АЕ 006524)
Відповідальний експерт З питань охорони праці
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
З питань інженерного забезпечення
З питань експлуатаційної безпеки
Стретович Дмитро Миколайович (АЕ 004727, АЕ 005229, АЕ 005426)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:2133-1319-8686-3953
Орган, що видав
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІА ПРОДЖЕКТ" (44312183)
Вид будівництва
Реконструкція
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2111.1 Дороги автомобільні магістральні
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Замовник
Дата договору на розробку документації
06.07.2021
Номер проектної документації
copy_2982133131970086736
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Генеральний проєктувальник - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІА ПРОДЖЕКТ" (юридична адреса: 03047, місто Київ, пр.Перемоги, будинок 50, офіс 253).

 

Головний інженер проєкту  – Полежай О.О. (кваліфікаційний  сертифікат  Серія АР № 014670,  виданий  09.08.2018 р.)

 

Вихідні дані:

        Розпорядження Київської міської державної адміністрації від 08.02.2011 р. №162;

        завдання на проєктування, затверджене директором ТОВ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ ПЛЮС» ;

        технічні умови на проєктування електромереж зовнішнього освітлення;

        технічні умови на відведення поверхневих стічних вод системи поверхневого водовідведення;

        інженерно-геологічні вишукування, виконані  у 2021 році  ТОВ «ГЕОЕКОСИСТЕМИ»;

        інженерно-геодезичні вишукування, виконані у 2021 році ТОВ «ГЕОЕКОСИСТЕМИ».

 

Клас наслідків  (відповідальності) – СС2

Сукупний  показник –СС2

 

                          Існуючі параметри ділянки проєктування

         Трускавецька  вулиця   -   магістральна   вулиця   районного   значення,  розташована  в Дарницькому  районі  м. Києва,  в межах селища Осокорки  і пролягає від Зарічної та Іжевської  вулиці  до  кінця  забудови. Має чимало бічних відгалужень.
Початок ділянки проєктування знаходиться на примиканні до кільцевої розв’язки і відповідає ПК0+00 основного проїзду.
Кінець ділянки проєктування знаходиться на примиканні з вулицею Дніпровська Набережна на ПК 5+26,14.
         В межу робіт входить: вулиця Трускавецька (основний проїзд), яка включає в себе 4 існуючих примикання.
Ділянка проєктування має 2 смуги руху, по одній смузі у прямому та зворотньому напрямках. Існуючий дорожній одяг в межах примикань та основного проїзду - асфальтобетонне покриття, яке перебуває в незадовільному стані та втратило транспортно - експлуатаційні показники.

         Існуючі параметри:

         Основний проїзд:

         Вулиця має ширину проїзної частини 6,0…6,5м.
         Згідно даних звіту про інженерно-геологічні вишукування ділянка вулиці, що підлягає реконструкції, поділена на ділянки з наступними конструкціями дорожнього одягу:

        ділянка  №1 ПК 1+37,0-ПК 3+52,0 – існуюче покриття представлене залізобетонними плитами загальною товщиною 120 мм;

        ділянка №2 ПК 1+70,00-ПК 3+52,0 – асфальтобетонне покриття загальною товщиною

       30 мм. Основа - щебінь 180 мм;

        ділянка №3 ПК 3+52,0-ПК 4+30,00 –  асфальтобетонне покриття загальною товщиною

       90 мм. Основа - щебінь 210 мм;

                  –        ділянка №5 ПК 4+30,0-ПК 5+26,14 – асфальтобетонне покриття загальною товщиною
                         160  мм.  Основа - щебінь 90 мм.
           На поверхні проїзної частини виявлено основні типи руйнувань і деформацій: нерівність покриття,  колійність, тріщини, вибоїни.
           Основною причиною руйнувань є старіння шарів асфальтобетонного покриття.

Кліматичні умови
       Клімат помірно-континентальний з відносно м'якою зимою та спекотним літом. Середня температура найбільш холодного місяця січня становить -5,9°С, самого теплого місяця липня +19,8°С.
Середня тривалість без морозного періоду становить 159-180 днів.
Середня тривалість періоду зі стійким сніговим покривом з 22 грудня по 14 березня. Висота снігового покриву коливається від 10 см (в грудні) до 74 см (в лютому).
Середня глибина промерзання  - 70 см;
Середньорічна кількість атмосферних опадів - 620 мм.
Взимку переважають вітри західного напрямку, влітку - північного. Се­редньорічна швидкість вітру в місті дорівнює 2,7 м/сек.
Кількість днів в році: з ожеледдю – 17; з туманом – 46; хуртовиною – 26; поземкою – 5днів.
За погодно-кліматичними факторами та ґрунтово-гідрологічними умовами територія відноситься до Північної дорожньо-кліматичної зони (У-І).

 

Геологічні умови
            Геологічна будова на глибину буріння до 40.0 м сформована відкладами четвертинного періоду, які представлені супісками, суглинками з вмістом органічних речовин, алювіальними пісками  різної  щільності та крупності,  що залягають на відкладеннях палеогену. З  поверхні розвинутий насипний та намивний шари.
            Гідрологічні умови  характеризуються наявністю витриманого безнапірного горизонту підземних вод, що залягає на глибині 2,0 м. Підземні води мають гідравлічні зв’язки з р. Дніпро.
Глибина сезонного промерзання грунтів може досягати 1 м.

 

                                           Генеральний план
            Сучасне функціональне використання земельної ділянки, на якій передбачена реконструкція    вулиці  Трускавецька    територія  інженерно-транспортної   інфраструктури.
            На ділянці частково побудована проїзна частина вулиці (шириною 6,0-6,5 м та довжиною 150м від примикання до Дніпровської Набережної) та тимчасова дорога з бетонних плит, яка використовується  для  будівництва  прилеглої  території. Ширина вулиці в “червоних” лініях на ділянці, що розглядається, складає  40м.
            Пасажирський транспорт в районі проєктування відсутній.
            Інтенсивна забудова територій, прилеглих до вул. Трускавецька, та необхідність розвантаження Дніпровської набережної від місцевих потоків,  створення додаткових зв’язків між прилеглими районами визначають особливу актуальність реконструкції вулиці Трускавецька.
             Передбачено  роботи:
      фрезерування існуючого покриття;
      розбирання існуючої основи;
      розбирання інуючого дорожнього одягу з залізобетонних плит;
      розбирання існуючого бортового каменю;
      розбирання дорожнього одягу на існуючих пішохідних доріжках та тротуарах;
      демонтаж  існуючих  дорожніх знаків;
      влаштування дощоприймачів мережі дощової каналізації;
      влаштування нового дорожнього одягу;
      влаштування нового гранітного бортового каменю ГП-1;
      влаштування пішохідних доріжок та тротуарів;
      влаштування велодоріжки;
      влаштування місць для тимчасового зберігання автомобілів;
      влаштування тактильної плитки;
      влаштування нових елементів організації дорожнього руху;
      влаштування нового перильного огородження ;
      влаштування нового освітлення з лампами LED.
 
Проєктні параметри дороги:
      ширина проїзної частини основного проїзду (вул. Трускавецька) від ПК 0+00,00 до ПК 5+26,14 – 15,0м з урахуванням запобіжної смуги 2х0,5.
      розрахункова швидкість на основному проїзді (вул. Трускавецька) – 60 км/год;
      мала  кільцева  розв’язка  з  діаметром  центрального  острівця 10 м.

 

Благоутрій території
            Робочим  проєктом  передбачено заміну покриття на існуючих тротуарах та пішохідних доріжках. Тип покриття - безфаскова плитка ФЕМ. Передбачено влаштування нових технічних тротуарів для обслуговування проїзної частини автомобільної дороги. Покриття технічних тротуарів - асфальтобетон.
            Для руху велосипедистів передбачено влаштування велосипедних доріжок з двосторон-нім рухом. Тип покриття - асфальтобетон.
            Для забезпечення руху маломобільних груп населення передбачено пониження борто-вого каменю в місцях пересічення тротуару з проїзною частиною автомобільної дороги. Для осіб з вадами зору передбачено застосування тактильної плитки.

                                                           Озеленення
            Робочим проєктом передбачається влаштування родючого шару грунту товщиною 30см, укріплення відкосів родючим ґрунтом та влаштування газону.  Передбачена посадка  дерев кінського каштану звичайного.

Траса вулиці
       Робочим проєктом передбачено відновлення та закріплення траси в місцевості ІIІ категорії складності протяжністю:
      основний проїзд ( вул. Трускавецька) – 526,14 м;
      кільцева розв’язка – 64,09 м.
       Початок проєктної ділянки знаходиться на примиканні вулиці Трускавецької до кільцевої розв’язки  в межах радіусів заокруглення.
        Кінець  ділянки  проєктування знаходиться на пересіченні вулиці Трускавецької та вулиці Дніпровська Набережна в межах радіусу заокруглення. Мінімальний радіус заокруглення на примиканнях вулиць становить 8 м.
         Дорога  проходить у межах існуючих червоних ліній.
         Вулиця Трускавецька запроєктована як магістральна вулиця районного значення з шириною проїзної частини 2 х 3,0 м для руху в прямому напрямку та 2 х 3,0 м для руху в зворотному напрямку (ширина смуги руху – 3,0 м).
         Вулиця має мінімальний радіус заокруглення 250 м. Всього траса має 1 кут повороту з влаштуванням перехідних кривих та влаштуванням розширень на кривих. На кривій в плані, що знаходиться на ВК1 передбачено влаштування віражу похилом 42 ‰.
        
  Кільцева розв'язка
          В межах ділянки проєктування передбачено влаштування малої кільцевої транспортної розв'язки з діаметром центрального острівця 10,0 м.
          Ширина колової проїзної частини становить 10,4 м.
          В межах транспортної розв’язки кільцевого типу передбачається влаштування конструктивно виділених на проїзній частині острівців безпеки, призначених для позначення меж смуг руху для безпечного розподілення (злиття) транспортних потоків і переходу людей через проїзну частину.
           Передбачається влаштування напрямних острівців класу 2 (ОБ-2) – конструктивно піднятих над проїзною частиною та обрамлених бортовим каменем. Покриття напрямних острівців – кам’яна бруківка товщиною 10 см.
Реконструкція вулиці передбачає максимальне збереження елементів навколишнього ландшафту.


Поздовжній профіль

Поздовжній профіль земляного полотна запроєктований виходячи з умов забезпечення розрахункової швидкості 60 км/год для вул. Трускавецька як для магістральної вулиці районного значення.

Основні технічні показники поздовжнього профілю:

Основний проїзд (вул. Трускавецька)

      розрахункова швидкість –60 км/год;

      найбільший поздовжній ухил – 25 ‰;

      найменший радіус опуклої вертикальної кривої – 2500 м;

      найменший радіус увігнутої вертикальної кривої – 600 м.

 

        Кільцева розв’язка (вул. Трускавецька)

      розрахункова швидкість –30 км/год;

      найбільший поздовжній ухил – 23 ‰;

      найменший радіус опуклої вертикальної кривої – 600 м;

      найменший радіус увігнутої вертикальної кривої – 300 м.

 

                                                       Земляне полотно
Робочим проєктом передбачається:
      зняття  рослинного шару з існуючих  газонів та укосів глибиною 15 см;
      розбирання існуючого дорожнього одягу та зрізання існуючого земляного полотна  до  низу  проєктного  дорожнього  одягу.
  Існуюча основа під дорожній одяг представлена піском мілким.
Проєктне земляне полотно та присипні узбіччя досипаються існуючим ґрунтом, а також ґрунтом з кар’єру (піском).
Укоси укріплюються посівом трав по шару рослинного ґрунту товщиною 0,15 м.
   В робочому проєкті прийнято 2 типи поперечного профілю конструкції земляного полотна:

  Тип 1. Основний проїзд (вул. Трускавецька) ПК 0+20 - ПК 4+00

  Ширина проїзної частини складає 13,00 м (4 смуги руху шириною по 3 м кожна та дві смуги безпеки з кожної сторони по 0,5 м). Поперечний профіль проїзної частини двосхилий похилом 25 ‰. З обох боків від осі дороги передбачено влаштування бортового каменю з граніту ГП1. Ліворуч та праворуч передбачено влаштування нового покриття тротуару шириною  2,25м та нового покриття велосипедної доріжки для двостороннього руху шириною 2,5 м. З обох боків вулиці передбачені стоянки для тимчасового зберігання автомобілів, вздовж автостоянок влаштовуються технічні тротуари шириною 1,0м. Поперечний похил пішохідного тротуару направлений в бік проїзної частини дороги похилом 15 ‰. Зелені зони укріплюються посівом трав по шару рослинного ґрунту товщиною 0,15 м.

 

  Тип 2. Кільцева розв’язка ПК 0+00 - ПК 0+64,09

  Ширина проїзної частини складає 10,90 м (10,4 м - смуга руху та 0,5 м - смуга безпеки). Поперечний профіль проїзної частини односхилий похилом 25 ‰, направлений від центру кільця до узбіччя. На центральній частині острівця передбачено влаштування фартуху для розвороту вантажівок шириною 1,0 м. Покриття фартуху передбачено з кам’яної бруківки товщиною 10 см. З обох боків від осі - влаштування бортового каменю з граніту ГП1.

  Праворуч - влаштування нового покриття тротуару шириною 2,25 м та нового покриття  велосипедної доріжки для двостороннього руху шириною 2,0 м. Між тротуаром та велосипедною доріжкою влаштовується смуга безпеки шириною 0,25 м. Поперечний похил пішохідного тротуару направлений в бік проїзної частини дороги, похил - 15 ‰. Зелені зони укріплюються посівом трав по шару рослинного ґрунту товщиною 0,15 м.

 

                                  Конструкція дорожнього одягу
     Робочим  проєктом  передбачено один тип дорожнього одягу для основного проїзду і на примиканнях та чотири типи для тротуарів, велосипедних доріжок та острівців безпеки : 

Тип А. Новий дорожній одяг:

      щебенево-піщана суміш С5 згідно ДСТУ Б В.2.7-30:2013, товщиною - 0,21 м;

      щебенево-піщана суміш С7 згідно ДСТУ Б В.2.7-30:2013, товщиною - 0,15 м;

      асфальтобетон АСГ.Кр.П.А-Б.НП.І. БНД 70/100 згідно з ДСТУ Б В.2.7-119:2011, товщиною   0,10 м;

      розлив модифікованої бітумної емульсії ЕКШМ-60 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013, з нормою розливу   - 1,20 л/м²;

      композитна геосітка з комбінованого волокна, оброблена бітумом з міцністю на розтяг не менше 50 кН/м згідно ГБН В.2.3-37641918-544:2014;

      асфальтобетон АББМП.Кр.Щ.А1.НП згідно з ДСТУ 8959:2019 на бітумі марки БМКА 60/90-55 згідно з ДСТУ Б В.2.7-313:2016, товщиною  - 0,10 м;

      розлив модифікованої бітумної емульсії ЕКШМ-60 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013, з нормою розливу  - 0,50 л/м²;

      верхній шар покриття щебенево-мастикового асфальтобетону ЩМА-15  згідно ДСТУ Б В.2.7-127:2015 на бітумі, комплексно- модифікованому БМКП 60/90-65 згідно ДСТУ Б В.2.7-313:2016, товщиною - 0,05 м.

 

            Тип Б. Дорожній одяг на тротуарах:

      щебенево-піщана суміш С7 згідно ДСТУ Б В.2.7-30:2013, товщиною  - 0,20 м;

      підстилаючий шар із сухої цементо - піщаної суміші (пропорція 1:6) , цемент марки М400, товщиною   - 0,05 м;

      фігурні елементи мощення, товщиною   - 0,06 м.

 

            Тип В. Дорожній одяг на велодоріжках:

      щебенево-піщана суміш С7 згідно ДСТУ Б В.2.7-30:2013, товщиною  - 0,20 м;

      асфальтобетон АСГ.Пщ.Щ.Г.НП.І. БНД 70/100 згідно з ДСТУ Б В.2.7-119:2011, товщиною - 0,04 м.

 

           Тип Г. Дорожній одяг на технічних тротуарах:

      щебенево-піщана суміш С7 згідно ДСТУ Б В.2.7-30:2013, товщиною      - 0,15 м;

      асфальтобетон АСГ.Пщ.Щ.Г.НП.І. БНД 70/100 згідно з ДСТУ Б В.2.7-119:2011, товщиною   - 0,04 м.

 

           Тип Е. Дорожній одяг на острівцях безпеки та фартусі вантажівки:

      щебенево-піщана суміш С5 згідно ДСТУ Б В.2.7-30:2013, товщиною  - 0,21 м;

      щебенево-піщана суміш С7 згідно ДСТУ Б В.2.7-30:2013, товщиною  - 0,15 м;

      щебенево-піщана суміш ЩПС-20, укріплена цементом до марки матеріалу М-20,  згідно ДСТУ-Н Б В.2.3-39:2016 - 0,18 м;

      кам’яна бруківка, товщиною  - 0,10 м.

 

 

Організація дорожнього руху

            Для забезпечення безпеки руху передбачається встановлення дорожніх знаків типорозміром ІІ згідно табл. 9, ДСТУ 4100:2014 "Знаки дорожні. Загальні технічні умови. Правила застосування".

            Передбачена розмітка. Матеріал розмітки - холодний пластик.

            На ділянці проєктування при пересіченні вулиці Трускавецька з вулицею Дніпровською Набережною на перехресті є існуючий світлофорний об’єкт.

 

     Заходи для вільного пересування людей
     з обмеженими фізичними можливостями

Для забезпечення безперешкодного доступу маломобільних груп населення передбачаються наступні заходи:

-         ширина тротуару –  2,25 м;

-         поперечний похил тротуарів – 15 ‰;

-         поздовжній похил тротуарів не перевищує 25 ‰;

-         висота бортового каменю в місцях сполучення тротуарів із пішохідними    переходами становить 0,000 м.

Для забезпечення засобами безпеки, орієнтування та отримання інформації для осіб з порушеннями зору на тротуарах, в місцях переходу  передбачається влаштування тактильних смуг: попереджувальних, спрямовуючих, інформаційних. Поверхня тактильних смуг - шорстка, має підвищену зносостійкість до інтенсивного механічного впливу,  контрастно відрізняється за кольором та фактурою.

 

Дощова каналізація
   Робочим проєктом передбачено влаштування організованого збору і відведення дощових та талих вод з автомобільної дороги по вул. Трускавецька до існуючих мереж дощової каналізації.
   По вулиці Трускавецька проходить колектор Ǿ 1000 мм, який забезпечує відвід дощових та талих стоків з дороги.
Робочим  проєктом  передбачено:

-         влаштування дощоприймачів з підключенням їх до існуючої мережі дощової                                 каналізації Ǿ 1000 мм;

-         перемикання існуючої мережі Ǿ 400 мм до колодязя  ДК-13 (існ., рек.); 

-   демонтаж існуючих мереж, які не працюють, оглядових колодязів та дощоприймачів;

-         прочищення існуючого колектору Ǿ 1000 мм по вул. Дніпровська Набережна від                          місця підключення ДП-29 до випуску в річку Дніпро.

    Трубопроводи дощової каналізації запроєктовані з труб ПЕ-100 SDR17 Ǿ 315 мм, Ǿ 400 мм.
    З'єднання трубопроводів - зварювання в стик.
    Футляри прийняті з поліетиленових труб ПЕ 100 SDR 26, Ø500х19.10 - ДСТУ EN 12201-2:2018.
   Робочим проєктом прийняті дощоприймальні колодязі перерізом 0,75х0,35х(h) секційні з решіткою чавунною «ДБ2». Верх решітки дощоприймача встановлюється на 30 мм нижче позначки верху покриття дороги.
   Оглядові колодязі передбачено з круглих збірних залізобетонних елементів згідно Т.П.902.09.46-88.
   Для спуску в колодязі закладені чавунні скоби з кроком 300 мм. Герметизація стиків виконується згідно серії 3.800.9-6/86. Люки встановлюються з високоміцного чавуну з кулястим графітом, з кришками та відповідними запірними пристроями згідно ДСТУ Б. В.2.5-26:2005  з  написом «КК «Київавтодор».
     Навколо люків спланована поверхня землі з ухилом 0,03 від колодязя та улаштування асфальтового вимощення по щебеневій основі шириною 750 мм.
    Для пропуску труб через стінки колодязів дощової каналізації закладені патрубки, які зашпаровуються бетоном класу В 12.5.
    Передбачена зовнішня та внутрішня гідроізоляція колодязів шляхом обмазування гарячим бітумом за 2 рази по ґрунтовці з бітуму, розчиненого в бензині.
Трубопроводи з пластмасових труб укладаються на піщану основу h=0,20 м та засипаються піском на 0,30 м над верхом труби. Траншея під удосконаленим покриттям засипається піском з пошаровим ущільненням. При перетині з існуючими комунікаціями земельні роботи ведуться  в ручну по 2,0 м в кожну сторону від перетину.  Позначки існуючих трубопроводів уточнити по місцю. Передбачено виконання робіт з кріпленнями траншеї.
  При проведенні реконструкції вулиці Трускавецька передбачено:

-         нарощування горловин до проєктних відміток на існуючих інженерних мережах                           (господарсько-питний водопровід, побутова каналізація та тепломережі);

-         заміну старих плит перекриття (для колодязів побутової каналізації заміна на плити                    з ПЕ - вкладишами) та люків на - тип «Т» із запірним пристроєм згідно ДСТУ                               Б.В.2.5.-26:2005;

-   встановлення розвантажувальної плити ПД 6 (плита дорожня h=220 мм) згідно ДСТУ                  Б В.2.6-106:2010 (ГОСТ 8020-90, MOD) для колодязів, які  розташовані на проїжджій                  частині.

 

                                       Зовнішнє освітлення
            Робочим проєктом передбачено влаштування нового зовнішнього освітлення. Передбачені нові опори на пішохідних переходах та суміщених тротуарах з велосипедними доріжками. Опори захищені методом гарячого цинкування. Прийняті світлодіодні світильники, що відповідають нормам міжнародних стандартів. Живлення мережі виконується кабельною лінією.        

Енергозбереження
         Для зниження витрат енергоресурсів  робочим проєктом передбачено:
-         централізоване керування зовнішнім освітленням;
-         використання енергозберігаючих світлодіодних світильників;
-         використання  обліку споживання електроенергії.

                                                     Пожежна безпека
         Під час закриття ділянок дороги, що унеможливлює проїзд для пожежних автомобілів, передбачено інформування (повідомлення) найближчих пожежно-рятувальних підрозділів та встановлення покажчиків напрямку об'їзду або влаштування переїздів через такі ділянки.
         Передбачено розміщення мобільних (інвентарних) будівель групами (не більше 10 у групі і загальною площею не більше 800 м. кв.). При цьому відстань між групами цих будівель передбачено не менше 15 м.
        Передбачено вільні під'їзди до допоміжних споруд, у тому числі тимчасових, місць відкритого зберігання будівельних матеріалів, конструкцій та устаткування.
         На прилеглій території до будівництва, в місцях розташування тимчасових будівель, складів, майстерень передбачено влаштування пожежних щитів (стендів) та бочок з водою.
         Передбачено забезпечення тимчасових споруд, підсобних приміщень, а також будівельних майданчиків первинними засобами пожежогасіння.
         Передбачено систематичне очищення від сміття та відходів виробництва майданчиків для зберігання матеріалів, устаткування з вивезенням їх у спеціально відведені місця.

 

Санітарно - епідеміологічні заходи
        На  період   проведення будівельних  робіт  в  робочому проєкті  враховані  вимоги  щодо забезпечення  працюючих  санітарно -  побутовими  приміщеннями. Розроблені заходи щодо  запобігання  забрудненню  навколишнього  середовища і  обмеження  шумового  впливу  згідно  ст.24  Закону  України  «Про  забруднення  санітарного та  епідеміологічного  благополуччя  населення».
        Відходи, які  утворюються на  будівельному  майданчику складаються в сміттєві  контейнери  і  регулярно  вивозяться по  мірі  накопичення  на  полігони  ТПВ.

  Охорона праці
        Для створення безпечних умов праці при реконструкції  вулиці  передбачено комплекс організаційних, гігієнічних і санітарнотехнічних заходів та засобів, які спрямовані на запобігання або зменшення дії шкідливих виробничих факторів на працюючих.
                                                    Екологія
   Вплив на земельні ресурси та ґрунти
           Вулиця Трускавецька є магістральною   вулицею   районного   значення.  Проведення робіт з реконструкції направлено на покращення транспортно-експлуатаційних показників та передбачено в межах існуючих червоних ліній. В додатковому відведенні земельних ділянок немає потреби. Проєктні рішення не передбачають зміни форм рельєфу поза межами смуги відведення.
            Перед початком будівництва передбачається знімання рослинного ґрунту та перемі-щення для тимчасового збереження. Після закінчення будівництва на території проводиться рекультивація порушених будівництвом площ, яка полягає в укритті поверхні ґрунтами рослинного шару, що повертаються з місць тимчасового складування. Змін впливу на ґрунти не очікується.
  Вплив на водне середовище
  Робочим проєктом передбачені заходи з підвищення ефективності процесу відведення поверхневих стічних вод з проїзної частини та рішення по реконструкції системи дощової каналізації.
           З метою захисту водного середовища під час будівельних робіт передбачається виконання наступних заходів:
-         недопущення переривання водоносних шарів ґрунтових вод;
-         планування ґрунту на будівельних майданчиках;
-         організація збирання забруднених стоків, улаштування водовідведення;
-         улаштування спеціально встановлених місць для заправки та технічного обслуговування автомобілів і дорожньо-будівельних машин;
-         організація збору і утилізації відходів та сміття;
-          улаштування туалетів, місць побуту та відпочинку;
-         огородження території;
-         використання сучасної  енергоефективної будівельної техніки.
  Вплив на рослинний та тваринний світ
  Об’єкти природно-заповідного фонду та шляхи міграції тварин відсутні.
            Проведення запланованих робіт з рекультивації території створить умови для швидкого відновлення рослинного покриву на порушених землях поза проїзною частиною.
           Робочим проєктом передбачено влаштуванням газонів з багаторічних трав загальною площею 4763,15 м2 та посадка дерев Гіркокаштану звичайного (Кінського каштану звичайного) (Aesculus hippocastanum) у кількості 174 шт.
           Впливу будівельних робіт на рослинний і тваринний світ поза межами смуги відведення не передбачається.
  Вплив на атмосферне повітря
  Транспортні засоби, що рухаються вулицею, є джерелами викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря та акустичного впливу. Після проведення реконструкції очікується зниження рівнів забруднення атмосферного повітря та шуму на прилеглій території за рахунок забезпечення сталого руху транспортних засобів, покращення покриття проїзної частини, створення додаткових зелених насаджень.
Вплив на соціальне середовище
  Приймаючи до уваги направленість реалізації проєктних рішень на покращення транспортної інфраструктури міста Києва (відновлення дорожнього покриття та зовнішнього освітлення) вплив на соціальне середовище позитивний.
  Відходи
            В період будівництва відбувається утворення будівельних відходів: бій цеглин, відходи бетону, залізобетону, асфальтобетону, керамзиту, щебеню, розчину, скла. Також утворюються відходи пиломатеріалів, огарки і залишки зварювальних електродів.
   Відходи передаються на утилізацію спеціалізованим організаціям.
   Комунальні відходи вивозяться на полігон ТПВ.

 

                                             Кошторисна документація
    Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних  цінах станом на 12.08.2021 складала  112 077,403 тис. грн., у тому числі: 
будівельні роботи – 87 115,130 тис. грн.;
устаткування, меблі, інвентар   134,600 тис. грн.;
інші витрати – 24 827,673 тис. грн.

    За результатами розгляду проєктно-кошторисної документації та зняття зауважень установлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги  робіт, передбачені робочим проєктом, складено згідно з вимогами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».

    Загальна кошторисна вартість будівництва в поточних цінах станом на 02.09.2021 складає
 80 615,003 тис. грн, у тому числі:
будівельні роботи –62 344,047 тис. грн.;
устаткування, меблі, інвентар  130,125 тис. грн.;
інші витрати   18 140,931 тис. грн.
 
    У процесі  проведення  експертизи  були зроблені  зауваження, які  враховані  в проєктній  документації.

Розділи