Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:8425-4968-8559-3807
Версія документу
№2
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№ОД/42-2711-18/ЕП/КП від 27.02.2019
Орган, що видав
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП" (41403089) Версія №2 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Капітальний ремонт вул. Борщагівської у Солом’янському районі м. Києва
Код проектної документації
PD01:9034-2149-5430-5374 Зміни №2 №06/18 від 2018-04-06 (видав "ТЕРРА ІНЖИНІРИНГ") / Наявні експертизи: EX01:8425-4968-8559-3807
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань охорони праці, З питань пожежної безпеки, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань експертизи проектної документації доріг, Розділ водопостачання та водовідведення, Розділ електрообладнання та електроосвітлення, З питань кошторисної частини проектної документації
Головний експерт проекту
Михайловський Денис Віталійович (АР 001154, АЕ 003376, АЕ 004326, АЕ 004780, АЕ 002357, АР 011703 )

Кошторисна вартість

Заявлена кошторисна вартість передбачена наданою кошторисною документацією (до експертизи)

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
05.11.2018 623201.42 497500.591 0 125700.829

Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
27.02.2019 681147.47 548593.907 0 132553.567

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
м. Київ, вулиця Борщагівська не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа КОМУНАЛЬНА КОРПОРАЦІЯ "КИЇВАВТОДОР" (03359026)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
Михайловський Денис Віталійович (АР 001154, АЕ 003376, АЕ 004326, АЕ 004780, АЕ 002357, АР 011703)
Відповідальний експерт З питань міцності, надійності, довговічності
Голуб Олеся Олегівна (АЕ 004779, АР 002761, АР 018036)
Відповідальний експерт Розділ водопостачання та водовідведення
Радченко Сергій Володимирович (АЕ 004825, АР 011867, АР 013975)
Відповідальний експерт З питань експертизи проектної документації доріг
Рожко Сергій Вікторович (АР 012833, АЕ 005160)
Відповідальний експерт Розділ електрообладнання та електроосвітлення
Ланге Роман Володимирович (АР 011842, АЕ 004823)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
Даниленко Галина Андріївна (АЕ 004833, АР 017963, АР 001210)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
Кучерук Сергій Володимирович (АЕ 003600, АЕ 006285, АЕ 007181)
Відповідальний експерт З питань охорони праці
Тертишніков Ігор Віталійович (АЕ 005273)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
Боричко Тамара Юріївна (АЕ 005036)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:9034-2149-5430-5374
Орган, що видав
"ТЕРРА ІНЖИНІРИНГ" (36404096)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.1 Вулиці та дороги міст і населених пунктів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Ні
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
06.04.2018
Номер проектної документації
06/18
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

ДОДАТОК

до експертного звіту № ОД/42-2711-18/ЕП/КП від «27» лютого 2019 року

щодо розгляду проектної документації

за робочим проектом 

 

«Капітальний ремонт  вул. Борщагівської

у Солом’янському районі м. Києва»

 

Замовник будівництва: Комунальна корпорація «Київавтодор»

Генеральний проектувальник: Приватне підприємство «Терра Інжиніринг»», місцезнаходження: 67661, Одеська обл., Біляївський район, с. Нерубайське, вул. Пастера, буд. 29 Б.

Головний інженер проекту (ГІП) – Некрасов Михайло Михайлович  (кваліфікаційний сертифікат серія АР009377)

 

Експертиза проектної документації виконана товариством з обмеженою відповідальністю «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП» на підставі договору на виконання експертизи проекту будівництва №ОД/42-2711-18/ЕП/КП від 27.11.2018 року, укладеного у відповідності зі ст. 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та Порядком затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 року №560.

 

Робочий проектом  розроблено на підставі наступних вихідних даних:

-       листа управління патрульної поліції у місті Києві департаменту патрульної поліції Національної поліції України від 09.08.2018 року №21543/41/11/10/02-2018 «Про надання технічних умов»;

-       розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 06.03.2018 року № 346 «Про затвердження адресного переліку об’єктів для виконання робіт з капітального ремонту в межах бюджетних призначень на 2018 рік, затверджених Департаментом транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);

-       завдання на розробку проектно-кошторисної документації, погодженого генеральним проектувальником та затвердженого замовником  будівництва;

-       звіту про науково-технічну роботу «Комплексне спеціальне обстеження шляхопроводу на перетині вул. Борщагівської та вул. В. Гетьмана в м. Києві», виконаного у 2017 році ДП НДІБК;

-       технічних умов відповідних інженерних служб на підключення об’єкта до інженерних мереж;

-       розрахунку класу наслідків (відповідальності) об’єкта, виконаного генеральним проектувальником та узгодженого замовником.

Містобудівні умови та обмеження земельної ділянки не надаються згідно з п.11 Переліку об’єктів будівництва, для проектування яких містобудівні умови та обмеження не надаються, затвердженим Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 06.11.2017 року № 289.

Клас наслідків (відповідальності) об’єкта визначений генеральним проектувальником сумісно із замовником як СС2.

Відповідність технічних рішень проекту вимогам чинних нормативних документів у будівництві підтверджено окремим записом, наведеним у пояснювальній записці  проекту, який завірено підписом та особистою печаткою відповідального виконавця проекту – ГІПа генерального проектувальника,  Некрасова Михайла Михайловича (кваліфікаційний сертифікат серія АР009377)

 

Автомобільна дорога

 

Об’єктом капітального ремонту є ділянка вулиці Борщагівської у Солом’янському районі м. Києва довжиною 3,6 км.

Початок проектної ділянки капітального ремонту на ПК03+70,45 (лівий проїзд) та ПК00+90,00 (правий проїзд) від вулиці Жилянської. Кінець ділянки, що проектується, на ПК 36+35,56 (лівий проїзд) та ПК 36+53,46 (правий проїзд) – проспект Космонавта Комарова.

Робочим проектом на капітальний ремонт передбачається відновлення та підвищення транспортно-експлуатаційних показників вулиці, приведення геометричних параметрів і технічних характеристик окремих елементів з урахуванням зростання інтенсивності руху та осьових навантажень до діючих нормативних вимог з урахуванням категорії і значення дороги.

Прийнято наступні технічні параметри відповідно до розрахункової швидкості руху 80 км/год:

Категорія вулиці - Магістральна вулиця загальноміського значення безперервного руху.

Клас наслідків (відповідальності) - СС2 (середні наслідки).

Протяжність – 3,6 км.

Кількість смуг руху – 6 смуг.

Ширина смуги руху – 3,50 м.

Розрахункова швидкість руху – 80 км/год.

Мінімальний радіус у плані – 250 м.

Мінімальний радіус вертикальної опуклої кривої – 2438 м.

Мінімальний радіус вертикальної увігнутої кривої – 751 м.

Максимальний поздовжній ухил – 46 ‰.

Поперечний похил – 20  ‰.

Виділена смуга для руху маршрутного транспорту.

Ділянка капітального ремонту вулиці Борщагівської проходить в стислих умовах існуючої забудови, в межах існуючих червоних ліній з максимальним збереженням існуючого ландшафту.

Проектом капітального ремонту передбачено влаштування велосипедних доріжок з двостороннім рухом з обох боків вулиці, шириною 2.0 м. Велодоріжка обрамлена з обох боків бортовим камнем БР 100.20.8 в рівень з покриттям. На ділянках в стислих умовах передбачена спільна велосипедно-пішохідна доріжка.

Для забезпечення доступності об’єкту будівництва для маломобільних груп населення передбачено влаштування пішохідних переходів в одному рівні з проїзною частиною з пониженням бортового каменю. Конструкція і параметри тротуарів відповідають умовам безперешкодного переміщення осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення. На посадкових майданчиках влаштовується попереджувальна тактильна плитка.

Капітальним ремонтом передбачено демонтаж існуючих автопавільйонів та влаштування нових автопавільйонів у кількості 9 шт.

Проектом передбачено чотири типи дорожнього одягу:

Тип 1. Основний проїзд

Фрезерування існуючого асфальтобетону  - 0,04 м.

Розлив бітумної емульсії ЕКШ-60 (1,2 л/м2)

Вирівнюючи шар – АСГ Др.Щ.А.НП.І на бітумі БМПА 60/90-53

 hсер – 0,06 м

Розлив бітумної емульсії ЕКШМ-60 (1,2 л/м2)

Армуючий синтетичний матеріал (міцність на розтяг вздовж не менше 30

кН/м, міцність на розтяг поперек не менше 30 кН/м)

Асфальтобетон АСГ Кр.Щ.А.НП.І на бітумі БМПА 60/90-53 - 0,10м

Розлив бітумної емульсії ЕКШМ-60 (0,35 л/м2)

Щебенево-мастиковий асфальтобетон ЩМА-20 на бітумі БМПА 60/90-53       - 0,06 м

Тип 2. Ремонт проїздів

Вирівнюючи шар – ЩПС С7 hсер – 0,12 м

Розлив бітумної емульсії ЕКШ-60 (1,2 л/м2)

Асфальтобетон АСГ Кр.Щ.А.НП.І на бітумі БНД 60/90 - 0,10 м

Розлив бітумної емульсії ЕКШ-60 (0,35 л/м2)

Асфальтобетон АСГ Др.Щ.А.НП.І на бітумі БМПА 60/90-53 - 0,05 м

Тип 3. Влаштування та ремонт тротуару

Щебенево-піщана суміш С7 – 0,10 м

Бетон класу С8/10  - 0,10 м

Цементно-піщана суміш - 0,05 м

Плитка ФЕМ  - 0,08 м.

Тип 4. Влаштування велодоріжки

Щебенево-піщана суміш С7 – 0,20 м

Асфальтобетон АСГ Др.Щ.А.НП.І на бітумі БМПА 60/90-53 - 0,06 м

 

 

Забезпечення механічного опору та стійкості.

 

Проектом «Капітальний ремонт вул. Борщагівської в Солом'янському районі м. Києва» передбачено ремонт мостового полотна шляхопроводу на перетині вулиці Борщагівської та вулиці Вадима Гетьмана у м. Києві.

Шляхопровід розташований на магістральній вулиці загальноміського значення регульованого руху та призначений для пропуску автомобільного транспорту, трамваїв та пішоходів.

Шляхопровід розташований на перетині вулиці Борщагівської та вулиці Вадима Гетьмана у м. Києві. Споруду побудовано у 1977 році за проектом інституту "Київпроект" з використанням рішень типового проекту серії 3.503-27.

Мостове полотно шляхопроводу складається з двох автомобільних проїзних частин 2х11,25м, з двох тротуарів 2х4,59 м (ширина з врахуванням карнизного блоку, бар’єрної огорожі та стовпів освітлення) та в середній частині влаштовано колії швидкісного трамваї і криті посадочні платформи. Входи (виходи) на трамвайну станцію «Індустріальна» по сходовим маршам розташовані в зоні станції біля крайньої опори №1. Комплекс об’єктів станції (касовий зал з турнікетами для пропуску пасажирів, адміністративні та підсобні приміщення) розташований між крайньою опорою №1 та проміжною №2.

Загальна довжина шляхопроводу складає 81,278 м (по заднім гранням шафових стінок).

Параметри шляхопроводу прийняті з умов використання існуючих конструкцій шляхопроводу, сформованих умов експлуатації існуючої транспортної розв'язки та відповідно до вимог ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиця та дороги населених пунктів» (параметри не менші ніж передбачено ДБН В.2.3-5:2018), параметри шляхопроводу відповідають магістральній вулиці загальноміського значення регульованого руху.

У проекті прийнято:

- довжина – 81,278 м (по заднім гранням шафових стінок);

- габарит - Г- 11,25+18,0 м (трамвайні колії) +11,25 м

- проїзна частина 2х (2х3,5+3,25) м;

- смуги безпеки - 0,5 м;

- тротуари (мінімальна ширина пішохідної зони тротуару) – не менше 3,0 м.

Тимчасові навантаження:

Шляхопровід розраховано на пропуск тимчасового навантаження Н-30 + натовп на тротуарі(400 кг/м2) та НК-80, трамвай (зчепи з 4-осних вагонів з нормативним тиском від осі 7,55 т) в обох трамвайних коліях.

Відповідно до ДБН В.2.3-22:2009 «Мости та труби. Основні вимоги проектування» проектний строк служби наступних елементів при капітальному ремонті мостового полотна шляхопроводу складає:

- покриття проїзної частини - 7 років;

- гідроізоляція проїзної частини - 15 років;

- антикорозійний захист - 15 років;

- деформаційні шви - 20 років;

- з’єднання шляхопроводу з насипом – 20 років;

- система відведення води - 20 років;

- огорожа безпеки та поручні – 20 років.

Фізико-географічні умови майданчика капітального ремонту

Клімат:

За погодно-кліматичними факторами, ґрунтово-гідрологічними умовами зволоження ділянка обстеження знаходиться на межі Північної та Центральної дорожньо-кліматичних зон (ДБН В.2.3-4-2015, Таблиця В.1).

Клімат району ділянки будівництва – помірно-континентальний. Середня температура січня мінус 4,7°С, червня + 19,8°С. Середньорічна температура повітря + 8,0°С.

Зима достатньо довга, порівняно тепла, літо тепле і вологе. Період з температурами нижче 0°С – 108 діб. Абсолютні мінімальні та максимальні відмітки температур сягають мінус 32,2°С та + 39,4°С.

Безморозний період складає 182 дні і може коливатися від 147 до 215 днів. При цьому середня дата останнього заморозку припадає на 17 квітня, першого заморозку – на 16 жовтня.

Середньорічна сума опадів 642 мм, добовий максимум 103 мм. На літо припадає 35% опадів, на зиму – 19%, осінь та весну – по 23%. Товщина снігового покриву становить 40 см і лежить він в середньому 102 дні. В окремі зими ця величина може коливатися від 23 до 160 днів.

Взимку та влітку переважають вітри західного та північно-західного направлень при середніх значеннях швидкостей 4,1–4,3 м/с взимку та 3,3 м/с влітку.

Середня річна швидкість вітру в місті дорівнює 2,8 м/c. Найбільша швидкість вітру припадає на лютий – 3,2 м/с, найменша на серпень – 2,2 м/с.

Нормативна глибина сезонного промерзання глинистих і суглинистих ґрунтів для м. Києва становить 0,9 м, піщаних і супіщаних –1,1 м.

Геоморфологія та рельєф:

Досліджувана територія знаходиться на північно-західному схилі Дніпровсько-Донецької западини, правобережжі Дніпра. У структурно-геоморфологічному відношенні, територія вишукувань знаходиться в межах Української платформної рівнини у підобласті Київське Полісся, на надзаплавній терасі правого берега річки Нивка, яка являється правою притокою річки Ірпінь.

Інженерно-геологічні умови ділянки:

Земляне полотно автомобільної дороги відсипане з піску дрібного середньої щільності, малого ступеню водонасичення та піску середньої крупності, середньої щільності, малого ступеню водо насичення. Фундаменти крайніх опор шляхопроводу опираються на піски середньої крупності, середньої щільності.

Фізико-механічні характеристики піску дрібного наступні:

- щільність ґрунту ρ = 1,73 г/см3;

- щільність сухого ґрунту ρd = 1,64 г/см3;

- щільність частинок ґрунту ρs = 2,65 г/см3;

- коефіцієнт пористості е = 0,616;

- коефіцієнт водонасичення Sr = 0,228.

Розрахункові значення деформаційних і тривких характеристик при короткочасних навантаженнях в залежності від вологості (ВБН В.2.3-218-186-2004) слідуючи:

- модуль деформації Егр = 100 МПа;

- кут внутрішнього тертя φгр = 310;

- питоме зчеплення Сгр= 0,003 МПа.

Фізико-механічні характеристики піску середньої крупності наступні:

- щільність ґрунту ρ = 1,81 г/см3;

- щільність сухого ґрунту ρd = 1,68 г/см3;

- щільність частинок ґрунту ρs = 2,65 г/см3;

- коефіцієнт пористості е = 0,577;

- коефіцієнт водонасичення Sr = 0,344.

Розрахункові значення деформаційних і тривких характеристик при короткочасних навантаженнях в залежності від вологості (ВБН В.2.3-218-186-2004) наступні:

- модуль деформації Егр = 120 МПа;

- кут внутрішнього тертя φгр = 320;

- питоме зчеплення Сгр= 0,004 МПа.

Групу ґрунтів по трудності розробки приймати відповідно згідно ДСТУ Б Д.2.2-1:2012. Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи Збірник 1 Земляні роботи (ДБН Д.2.2-1-99, MOD), яка для даних ґрунтів становить:

- пісок дрібний, середньої крупності – 29А.

У відповідності до ДБН В 1.1-12:2014 сейсмічність для міста Києва складає 6 балів.

Фундаменти проміжних опор опираються на глини напівтверді.

Категорія ґрунту за сейсмічними властивостями ІІ відповідно ДБН В.1.1-12:2014 таблиця 5.1.

Проектні навантаження:

Шляхопровід розраховано на пропуск тимчасового навантаження Н-30 + натовп на тротуарі(400 кг/м2) та НК-80, трамвай (зчепи з 4-осних вагонів з нормативним тиском від осі 7,55 т) в обох трамвайних коліях. Конструктивна схема шляхопроводу – рамнонерозрізна чотири прогонова із збірно-монолітного залізобетону.

Геометрична схема прогонів – 17,883+22,50+22,50+17,883 м.

Кут перетину шляхопроводом дороги складає 770.

Загальна ширина шляхопроводу – 49,68 м.

Мінімальна висота підмостового габариту – 5,50 м.

Кожна проміжна опора складається з шістнадцяти збірних залізобетонних стійок круглого перерізу діаметром 520 мм, які омонолічені в стаканах окремих збірних залізобетонних фундаментів на природній основі. Глибина закладання фундаментів близько 2,0 м відносно рівня проїзду. Крок стійок 3,25 м. Стійки об’єднані вбудованим залізобетонним ригелем, що має переріз 1,5 м х 0,75 м.

У поперечному перерізі прогонової будови розташовано 49 збірних залізобетонних балок довжиною 21,17 м (середні прогони) та 17,17 м (крайні прогони).

Переріз балок трапецевидний, висота 0,62 м, відстань в осях між балками – в основному 1,05 м. Настил прогонової будови має товщину 0,13 м, він утворений шляхом омонолічування випусків арматури з балок прогонової будови та збірних залізобетонних плит, які укладені між балками.

Покриття проїзної частини - асфальтобетонне багатошарове. На шляхопроводі зі сторони тротуарів передбачено металеве бар’єрне огородження.

Тротуари обмежені збірними накладними карнизними блоками, у яких закріплене перильне огородження. Покриття тротуарів - асфальтобетонне. Водовідведення з мостового полотна шляхопроводу атмосферних опадів на даний період виконується за рахунок поперечного похилу та повздовжнього похилу в сторону площі перемоги. Існуючі металеві водовідвідні трубки забиті асфальтобетоном.

Для освітлення шляхопроводу влаштовано чотири металеві опори, які встановлені по дві на тротуарах. Відстань від опори освітлення до бордюру - 1,3 м, відстань вздовж між опорами - 45 м,діаметр у нижній частині опори складає 300 мм.

Шляхопровід має два деформаційні шви перекритого типу з плоскими ковзаючи ми металевими листами. Деформаційні шви влаштовані на крайніх опорах.

Горизонтальна та вертикальна дорожні розмітки на споруді відсутні.

Стояни. №1 – з боку вулиці Борщагівської і № 5 з боку площі Перемоги.

Стоян №1 виконаний як збірно-монолітна підпірна стінка, яка складається з тридцяти одного залізобетонного блоку розміром 1480х3440 мм. Ця конструкція в проекті позначена як шафова стінка. Перед блоком влаштовано ще одну монолітну підошву шириною 3200 мм і висотою 380 мм. По верхньому поясу збірно-монолітної стінки укладені залізобетонні блоки, що мають в перетині кутиків профіль розміром 5980х830х650мм.

Стоян №5 На фундаментній підготовці (піщано-щебенева подушка шириною 4,7 м і висотою 1,0 м) влаштовано монолітну залізобетону підошву. На підошві змонтований, як на стояні №1, збірно-монолітний ригель (елемент ригеля має в перетині розміром 5880х830х650 мм.) На верхній полиці ригеля зведе монолітну шафову стінку товщиною 200 мм. В зоні сполучення шляхопроводу з дорогою в межах проїзної частини укладені перехідні залізобетонні плити розміром 2350 х1000х300 мм.

Шляхопровід розташований на перетині вулиці Борщагівської та вулиці Вадима Гетьмана у м. Києві.

За період експлуатації на мостовому полотні шляхопроводу проявився ряд дефектів.

У результаті обстежень споруди та відповідно Звіту про науково-технічну роботу «Комплексне спеціальне обстеження шляхопроводу на перетині вулиць Борщагівської та В. Гетьмана в м. Києві», виконаного ДП НДІБК у 2017 році, підтверджена наявність цих дефектів і зроблені висновки про необхідність ремонту.

Головною задачею капітального ремонту мостового полотна автомобільної частини шляхопроводу та тротуарів є підвищення безпеки руху автотранспорту і пішоходів, а також збільшення термінів експлуатації споруди. Проектний поперечний профіль проїзної частини дороги та тротуарів приймається 20 проміле (існуючий 10 проміле) відповідно діючої нормативної бази. Влаштування нового мостового полотна з поперечним профілем 20 проміле призвело до збільшення власної ваги мостового полотна та відповідно до необхідності підсилення трьох крайніх стояків (з кожного боку) проміжних опор № 3,4 виходячи з того, що не виконувались вимоги поздовжньої тріщіностійкості, зважаючи на це прийнято рішення підсилити зазначені стояки карбоновими тканинами.

Виходячи з вищезазначеного проектом передбачено:

-       зачищення (розбирання) зон зруйнованого та маломіцного бетону на поверхнях балок прогонової будови (після розбирання існуючого мостового полотна), фасадної балки, парапетного перильного залізобетонного огородження на сполучені шляхопроводу, крайніх трьох стояків (з кожного боку) проміжних опор та їх відновлення ремонтним матеріалом з наступним нанесенням антикорозійного покриття;

-       демонтаж існуючого перильного, бар’єрного огородження;

-       розбирання існуючого асфальтобетонного покриття на проїзній частині та на тротуарах;

-       розбирання існуючого вирівнюючого шару на проїзній частині;

-       розбирання існуючих карнизних блоків та тротуару;

-       демонтаж існуючих деформаційних швів;

-       розбирання елементів цоколя зі сторони розділової смуги;

-       проектними рішеннями передбачається збільшення поперечного похилу проїзної частини з існуючих 10 проміле до 20 проміле за рахунок монолітної плити, мінімальна товщина якої 140 мм, що відповідає ДБН В.2.3-22 – 2009 «МОСТИ І ТРУБИ. ОСНОВНІ ВИМОГИ ПРОЕКТУВАННЯ» пункт 7.2.4;

-       водовідвід поверхневої води передбачено за рахунок повздовжнього та поперечного похилу без влаштування водовідвідних трубок;

-       для водовідведення капілярної води передбачено влаштування дренажних блоків та дренажних трубок;

-       існуючі стовпи освітлення не перевлаштовуються, але передбачається відновлення антикорозійного захисту їх поверхонь;

-       асфальтобетонне покриття проїзної частини шляхопроводу влаштовується з двох шарів;

-         1-й шар - дрібнозернистий асфальтобетон, тип А, марка І на бітумі БНД 60/90 за ДСТУ БВ.2.7-119-2011 товщиною 60 мм;

-         2-й шар - асфальтобетон щебенево-мастиковий ЩМА-20, БМПА 60/90-53 на модифікованих бітумах з додаванням ПАР товщиною 50 мм;

-       влаштування монолітного залізобетонного тротуару, проектна ширина яких прийнята відповідно до існуючих параметрів ширини на шляхопроводі та підходах до нього (мінімальна ширина пішохідної зони тротуару не менше 3,0м.) та труб ПЕ d=110 мм для комунікацій замість існуючих;

-       влаштування підсилення трьох крайніх стояків (з кожного боку) проміжних опор № 3,4;

-       покриття прохідної частини тротуару передбачено епоксидно-поліуретанове;

-       влаштування деформаційних швів на початку та в кінці шляхопроводу. Деформаційні шви прийняті по типу «Маурер» - D-80;

-       влаштування оцинкованого металевого перильного огородження;

-       влаштування оцинкованого металевого бар’єрного огородження типу passco H4b-B-W1;

-       влаштування карнизних блоків із склопластикового профілю;

-       влаштування цоколя зі сторони розділової смуги;

-       влаштування монолітної плити прогонової будови на шляхопроводі та на сполученні для вирівнювання поперечного профілю дороги та для омонолічування деформаційних швів;

-       влаштування гідроізоляції мостового полотна (прийнята рулонна наплавляєма).

Cпільна робота існуючих залізобетонних балок прогонової будови та проектної монолітної плити здійснюється за рахунок анкерів, які влаштовуються в існуючих балках прогонової будови та існуючій плиті, а також влаштуванням насічення на існуючих залізобетонних поверхнях.

Максимальний момент в балці над опорою складає – 120.8 т.м. Несуча спроможність 149, 3 т.м, що задовільняє умовам міцності.

Максимальний момент в балці в середині прольоту складає – 105.9 т.м. Несуча спроможність – 156,6 т.м., що задовільняє умовам міцності.

 

Водопостачання та водовідведення

 

Проектом передбачається перекладання каналізаційних трубопроводів з перепідключенням до існуючих зливових каналізаційних колодязів, згідно технічних умов КК «Київавтодор» та акту КП ШЕУ Солом`янського та Шевченківського районів.

Зовнішня мережа дощової каналізації запроектована із розтрубних склопластикових труб. Для з’єднання труб передбачені муфти.

 На мережі дощової каналізації влаштовуються колодязі Д1000мм та Д1500 зі збірних залізобетонних виробів.

Дощоприймальні колодязі передбачені в понижених точках дороги, на перехрестях вулиць зі сторони притоку води до смуги пішохідного руху, на виїздах із дворів, кварталів, між перехрестями по проїзною частиною.

 

Електропостачання. Електрообладнання

 

Розрахункова потужність  – 12.32 кВт;

Категорія по надійності електропостачання – ІІІ.

Джерело електропостачання - ПВ-2724; ПВ-2705; ПВ-0000.

Проектом визначена можливість зниження освітлення у нічний час.

Для освітлення вулиць використовуються консольні світлодіодні (LED) світильники потужністю 140Вт (cвітловий потік 15 900Лм, світловіддача 114Лм/Вт), для освітлення пішохідних переходів використовуються консольні світлодіодні (LED) світильники потужністю 45 Вт (світловий потік 4 800Лм, світловіддача 107Лм/Вт). Колірна температура 5000К. Світильники встановлюються на висоті +12,000 м  та+6,000 м від рівня землі.

Живлення світильників на опорах здійснюється від щита управління  кабелем з алюмінієвими жилами. Відгалуження до світильників здійснюється кабелем марки ВВГнгд 2х1,5 мм².

Управління освітленням здійснюється в автоматичному (від сутінкового реле та реле часу) та ручному режимі (з панелі щита(ЗО)).

Прокладання кабелів зовнішнього освітлення виконуються у пластиковій трубі по всій довжині траси. Під автодорогою виконується  прокол ПВХ трубою ум.ф100мм (зовніш.ф125мм).

Металеві опори заземляються на РЕ провідник системи живлення через спеціальний болт заземлення, встановлений на опорі (комплект). Корпус світильника заземлено через металеві безперервно з'єднані конструктиви опори.

Кабельні мережі  відповідають вимогам захисту від струмів КЗ та струмів перевантаження, автоматичні вимикачі вибираються з урахуванням максимальних струмових навантажень у відповідності з розрахунковими струмами КЗ та селективністю спрацювання.

 

Оцінка рішень з питань екологічної безпеки

 

У складі проекту розроблений том 12 розділу «Оцінка впливів на навколишнє середовище» (ОВНС), у якому визначено, що капітальний ремонт та експлуатація запроектованого об’єкту не спричинить понаднормативного впливу на стан навколишнього середовища.

Об’єкт не відноситься до «Переліку видів діяльності та об’єктів, що становлять підвищену екологічну небезпеку», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 серпня 2013 р. № 808. Довжина становить 3,265 м. лівий проїзд і 3563 м правий проїзд.

Проект ремонту дороги виконаний на замовлення комунальної корпорації «Київавтодор».

Родючий шар ґрунту відсутній, знесення зелених насаджень не передбачається. Вплив на водне середовище та ґрунти не очікується.

На тваринний світ, об’єкти природно-заповідного фонду, соціальне, геологічне та техногенне середовище вплив не здійснюється.

Додатковим джерелом забруднення атмосферного повітря будуть тимчасові викиди забруднюючих речовин, що утворюються при проведенні будівельних робіт, які, в цілому, на стан повітряного середовища не впливають.

 

Організація будівельного виробництва

 

Проектом передбачено капітальний ремонт частини магістральної вулиці, що включає відновлення та підвищення транспортно-експлуатаційних показників проїзної частини. Виконуються роботи з відновлення покриттів вулиці, проїздів, тротуарів та влаштування велосипедних доріжок, перевлаштування мережі зливової каналізації й мережі зовнішнього освітлення. Будівельна довжина проектної ділянки становить 3,6 км.

 

 

 До початку виконання ремонтно-будівельних робіт виконують комплекс підготовчих заходів та робіт, що має забезпечити безпеку руху транспорту та пішоходів. Інтенсивність руху транспорту частково обмежується. 

Для раціонального та безпечного виконання ремонтно-будівельних робіт ділянки проспекту, що ремонтується, умовно розділено на захватки (ділянки).  Будівельний майданчик в межах окремої захватки огороджується та облаштовується елементами будівельного господарства. Встановлюються  знаки безпеки.  

У проекті вказано на принципові рішення щодо контролю якості робіт  відповідно до вимог нормативних документів.  

Вказано на основні правила безпеки праці  та  дотримання вимог охорони довкілля.

Тривалість капітального ремонту становить 17,0 місяців, включаючи підготовчий період.  Для виконання будівельних робіт задіяно 60 будівельників.

Вказані принципові рішення за змістом є достатньою базою для розробки проекту виконання робіт з обов’язковою конкретизацією заходів безпеки виконання робіт та безпеки експлуатації прилеглих територій.

 

Охорона праці та безпека експлуатації

 

Проектні рішення розроблено на основі діючих будівельних норм і нормативних документів, які забезпечують безпеку експлуатації, збереження здоров’я і працездатність персоналу.

Проектом передбачено виконання будівельно-монтажних робот згідно вимог ДБН А.3.2-2-2009 «Система стандартів безпеки праці. Промислова безпека у будівництві».

Працівники забезпечуються спецодягом, спецвзуттям та засобами індивідуального захисту згідно галузевих норм.

У проекті проведено оцінку ризиків нещасних випадків через рух транспортного засобів.

При проектуванні проїзної частини дороги, забезпечені поздовжній та поперечний похил проїзної частини для відведення зливових і талих вод з поверхні дорожнього покриття та влаштуванням дорожнього одягу та покриття із асфальтобетонної  суміші з врахуванням дорожньо-кліматичної зони регіону.

Також проектом передбачено встановлення дорожніх знаків, нанесення розмітки та маркування проїзної частини дороги.

 

Захист від шуму

 

При проектуванні проведено оцінка рівня шумового впливу автомобільного транспорту на прилеглу територію та на будівлі, у яких рівень шуму підлягає нормуванню.

За результатами проведених розрахунків та оцінювання встановлено,що рівень шуму потоків автомобільного транспорту не перевищує допустимих норм.

 

Пожежна безпека

 

У складі проекту організації будівництва в проекті визначені: місця розташування тимчасових будівель і споруд, складування конструкцій, матеріалів і виробів; місця розташування джерел протипожежного водопостачання.

У проекті передбачена заміна люків існуючих пожежних гідрантів, встановлених на кільцевій мережі зовнішнього водопроводу.

У проекті передбачений захист прилеглої території від впливу несприятливих природних або техногенних факторів.

 

Кошторисна частина

 

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на «05» листопада 2018 року, складала – 623 201,420 тис. грн.., у тому числі: будівельні роботи – 497 500,591 тис. грн., інші витрати – 125 700,829 тис. грн.

За результатами розгляду кошторисної документації,  зняття  зауважень, та  збільшення заробітної плати (згідно листа замовника № 21-01П-19/82 від 25.02.2019 року) встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складена відповідно до вимог  ДСТУ Б Д.1.1-1-2013 «Правила визначення вартості будівництва».

Загальна кошторисна вартість по капітальному ремонту у поточних цінах станом «27» лютого 2019 року складає – 681 147,474 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 548 593,907 тис. грн., інші витрати – 132 553,567 тис. грн.

 

У процесі розгляду проекту за зауваженнями ТОВ «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП» проектною організацією за погодженням із замовником у проект внесені зміни і доповнення.

Відповідальність за внесення змін в усі примірники проекту покладається на генерального проектувальника та замовника.

За результатами розгляду проектних матеріалів і зняття зауважень експертизи, проектна документація може бути рекомендована до затвердження в установленому порядку.

 

 

 

 

Головний експерт проекту

      

 

 

 

________________  Д.В. Михайловський

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

       Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004780

 

 

 

 

 

 

Відповідальні експерти:

 

 

 

 

 

 

        _______________________     О.О. Голуб

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004779

 

 

 

 

______________________     С.В. Рожко

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №005160

 

 

 

 

 

__________________          С.В. Радченко

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004825

 

 

 

 

 

 

_____________________          Р.В. Ланге

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004823

 

 

 

 

 

__________________       Г.А. Даниленко

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004833

 

 

 

 

 

 ________________       І.В. Тертишніков

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №005273

 

 

 

 

 

___________________          С.В. Кучерук

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №003600

 

 

 

 

 

 

____________________       Т.Ю. Боричко

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №005036

 


Розділи