1 редакція від 22.11.2022 2 редакція від 01.12.2022

Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:7260-5615-3376-4722
Версія документу
№2
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№01947-22 від 23.11.2022
Орган, що видав
ТОВ "Українська міжрегіональна будівельна експертиза (39330499) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
«Будівництво асфальтобетонного заводу на вул. Рудківська, 9, м. Борщів, Чортківський район, Тернопільська область»
Код проектної документації
PD01:6468-3666-7750-9355 Зміни №3 №19/21 від 2021-10-25 (видав ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОДОР-ПРОЕКТ") / Наявні експертизи: EX01:7260-5615-3376-4722
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань техногенної безпеки, З питань енергозбереження, З питань інженерного забезпечення, Архітектурне об'ємне проектування
Головний експерт проекту
Герасимов Олександр Петрович (АР 000318, АЕ 004639, АЕ 005080, АЕ 004753 )

Кошторисна вартість

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Тернопільська обл., Чортківський район, Борщівська територіальна громада, м. Борщів (станом на 01.01.2021), вулиця Рудківська , б. 9 не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРТНЕР-АВТО-ПРОМ" (40457856)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Головний експерт проекту З питань експлуатаційної безпеки
З питань охорони праці
З питань інженерного забезпечення
Герасимов Олександр Петрович (АР 000318, АЕ 004639, АЕ 005080, АЕ 004753)
Відповідальний експерт З питань міцності, надійності, довговічності
Губський Вадим Геннадійович (АЕ 005259, АЕ 004944)
Відповідальний експерт З питань експлуатаційної безпеки
З питань охорони праці
З питань інженерного забезпечення
Адаменко Олександр Олександрович (АЕ 004988, АЕ 005699, АР 004082)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки
ЦЕГЕЛЬНИК РОМАН ВОЛОДИМИРОВИЧ (АР 012763, АЕ 005093, АЕ 004575, АЕ 004447, АЕ 007197)
Відповідальний експерт З питань екології
З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
ПІСКАРЬОВ Олександр Олександрович (АЕ 001858, АЕ 005133, АР 002358)
Відповідальний експерт З питань енергозбереження
Герасимов Олександр Петрович (АР 000318, АЕ 004639, АЕ 005080, АЕ 004753)
Архітектор Архітектурне об'ємне проектування
ЖОВНИЧ НАЗАР ІВАНОВИЧ (АА 004127)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:6468-3666-7750-9355
Орган, що видав
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОДОР-ПРОЕКТ" (36903966)
Вид будівництва
Нове будівництво
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
інженерно-геодезичні, інженерно-геологічні, проектні
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
1251.8 Будівлі підприємств будівельної індустрії, будівельних матеріалів та виробів, скляної та фарфоро-фаянсової промисловості
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Ні
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
25.10.2021
Номер проектної документації
19/21
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Замовник будівництва: ТзОВ «Партнер-Авто-Пром»


Генеральний проектувальник: ТОВ «АВТОДОР-ПРОЕКТ»

Юридична адреса: 46008, м. Тернопіль,вул. Шептицького, буд.4


 (ГІП – Томчишин А.П., кваліфікаційний сертифікат  серія АР № 017778 від 21.10.2021 р.)

Клас наслідків (відповідальності)  об’єкта: СС2      



Проектування об єкта будівництва «Будівництво асфальтобетонного заводу на вул. Рудківська, 9,  м. Борщів, Чортківський район, Тернопільська область» здійснено на підставі:

  • Завдання на проектування, затвердженого замовником;

  • Містобудівні умови та обмеження № 50-ОД від 19 листопада.2021 р, виданий Відділом  архітектури, містобудування та житлово-комунального господарства Борщівської міської ради;

  • Договір оренди землі № 487-2021 від 03.11.2021 року ;

  • Витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку № НВ-6115315262021 від 04.11.2021.Кадастровий номер ділянки 6120810100:01:001:0038;

  • Технічні умови нестандартного приєднання до електричних мереж електроустановок № (ідентифікатор) ТУ 001174 261121 1 19 02 3 000000 1 від 26.11.2021 року, видані ВАТ «Тернопільобленерго»; 

  • Технічні умови на приєднання до газорозподільчої системи № БОР 0612-108/21  від 06.12.2021 року, виданих ПРаТ «Тернопільгаз»;

  • Завдання на проектування для ТОВ «ТЕРНОПІЛЬВОДПРОЕКТ» на влаштування  підземного водозабіру.

  • Технічні висновки про інженерно-геологічні умови на площадці будівництва, виконані ФОП Кітура В.М. у 2021 році.

  • Матеріали геодезичної зйомки території в М 1:500, виконаної  ТОВ «АВТОДОР-ПРОЕКТ».

Загальні дані

Асфальтобетонний завод буде використовуватись для виготовлення асфальтобетонних сумішей для потреб дорожнього господарства Тернопільської області. Завод розташований на території Борщівської ОТГ по вул. Рудківській у м. Борщів Чортківського району. На ділянці розташовані споруди нежитлового призначення, зелені насадження і елементи благоустрою відсутні. Робочим проектом передбачено встановлення асфальтозмішувальної установки КДМ20667, масляного теплогенератора COMAP СО 50, вісім бітумних цистерн, два відкритих склади кам’яних матеріалів, сушильного барабану, млина БВМ-1.8, силосів для зберігання мінерального порошку.


Відомості про черговість будівництва та пускові комплекси

Робочим проектом передбачено будівництво в одну чергу без виділення пускових комплексів.

Кліматичні дані

Тернопільська область розташована у лісостеповій зоні. Ліси займають 189,6 гис.га., в

основному по долинах річок, у Товтрах, Кременецьких горах та на вододілах. Клімат помірно-континентальний.

  • будівельно – кліматична зона У-ІІ

  • глибина промерзання ґрунтів 0,8(0,96м)

  • швидкісний напір вітру 520 Па

  • снігове навантаження 1390 Па

  • розрахункова зимова температура

  • найбільш холодної п’ятиденки -21°С

  • найбільш холодної доби -25°С

  • середня температура опалювального періоду -0,2°С

  • літня розрахункова температура +24,1°С

  • зимова розрахункова температура для вентиляції -9°С

  • тривалість опалювального періоду 184 днів

  • середня швидкість вітру в січні 4,2 м/сек

  • зона вологості -нормальна

  • сейсмічність 6 балів.

Інженерно-геодезичні умови

Технічні висновки про інженерно-геологічні умови на площадці будівництва, виконані ФОП Кітура В.М. у 2021 році.

Інженерно-геологічний розріз включає такі типи грунтів:

  • ІГЕ-1 насипний глинистий ґрунт - ґрунт сіроземний, суглинок тугопластичний, тверді будівельні відходи, сіровато-жовтий до сірого

  • ІГЕ-2 ґрунт сіроземний, глинистий - суглинок тугопластичний, сірий до темно-сірого

  • ІГЕ-3 суглинок з напливами гумусу, тугопластичний, сіровато-жовтий

  • ІГЕ-4 глина тугопластична, місцями з дресвою вапняку, жовта до темно-жовтої

  • ІГЕ-5 глина мягкопластична, місцями з прошарками тугопластичної, жовта

  • ІГЕ-6 глина тугопластична, місцями з прошарками напівтвердої, темно-жовта до коричневої.

ІІ категорiя складпостi iнженерно-геологiчних умов. 

Пiдземнi води на перiод вишукувань /жовтень 2021 р./ на розвiдану глибину зустрiнутi на rлибинi 2.5-7.5 м вiд поверхнi землi.

Велика потужнiсть насипних rрунтiв. 

Сейсмiчнiсть району – 6 балів.

У результаті обстеження ділянки і на основі топогеодезичних даних виявлено наступне:

  • рельєф ділянки спокійний з незначним ухилом в північному напрямку;

  •  на ділянці відсутні зелені насадження (дерева);

  •  інженерні комунікації присутні на території заводу, або поблизу;

  • орендована територія знаходиться в задовільному стані;

  • на даній ділянці знаходяться капітальні споруди.

Генеральний план

Відповідно до договору оренди землі від 03.11.2021 р. з Борщівською міською радою (додатку 3) ТОВ „ПАРТНЕР-АВТО-ПРОМ” орендує у промисловій зоні земельну ділянку (кадастровий номер земельної ділянки: 6120810100:01:001:0038,площа земельної ділянки становить 1,2984 га, тип власності – комунальна власність, цільове призначення земельної ділянки – 11.02 для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості).

Генеральний план розроблено з урахуванням технологій будівництва,нормативних, санітарних та протипожежних розрахунків, напрямків транспортних потоків, раціонального використання земельної ділянки, безпеки дорожнього руху.

Генеральний план виконано на матеріалах геодезичної зйомки території в М 1:500 виконаних ТОВ «АВТОДОР-ПРОЕКТ».

На території промислового майданчика планується розмістити повний комплекс виробничих і допоміжних будівель, споруд і обладнання, які будуть забезпечувати повний виробничий цикл роботи підприємства.

Промисловий майданчик(геодезичні координати географічного центру (центроїд) 48°49'11.8"N26°03'44.7"E) розташований у північній частині території м. Борщів. Відстань від межі земельної ділянки до селітебної зони м. Борщів становить 1108 м.

Промисловий майданчик межує:

- на півночі – територія СП „Західна нафтова група”, сільськогосподарські угіддя, житлова забудова; 

- на сході – територія ТОВ „Скала і К”, сільськогосподарські угіддя, житлова забудова;

-  на півдні – землі запасу Борщівської міської ради;

- на заході – територія ДТГО „Львівська залізниця”, сільськогосподарські угіддя. 

Планування території виконано з урахуванням максимального використання існуючого рельєфу території та його збереження.

Відведення дощових вод буде здійснюватися за допомогою вертикального планування території та кюветів.


Архітектурно- будівельні рішення

На території асфальтобетонного заводу знаходяться існуюча будівля нежитлового призначення. Будівля знаходиться в задовільному стані, але не використовується за призначенням.

Дорожня частина

Проектна ділянка розташована в межах Борщівської ОТГ Тернопільської області, ширина проїзду прийнята 6,0м.

Розрахункова інтенсивність руху приведена до од./год. не перевищує 25 одиниць. Ділянка запроектована згідно ДБН Б.2.2-12:2019:

ширина проїзної частини - 6,0м;

ширина узбіччя – 1,0м;

дорожній одяг - з капітальним типом покриття

Довжина проїздів складає 310 м.

Розрахункова швидкість становить 30 км/год. 

Найменший радіус повороту в плані 12м.

Дорожній одяг коритного типу і представлений наступними шарами:

грунт ущільнений з коефіцієнтом 0,9;

ЩПС С-7 - 0,12 м;

Монолітний бетон С20/25 – 0,20 м.

Технологічні  рішення

Робочим проектом передбачено встановлення асфальтозмішувальної установки КДМ20667, масляного теплогенератора COMAP СО 50, вісім бітумних цистерн, два відкритих склади кам’яних матеріалів, сушильного барабану, млина БВМ-1.8, силосів для зберігання мінерального порошку.

Асфальтозмішувальна установка призначена і необхідна для випуску асфальтобетону для будівництва та ремонту автомобільних доріг у Тернопільській області та Західному регіоні,

Комплектна стаціонарна асфальтозмішувальна установка КДМ-20667, виготовлена ВАТ «Кременчуцький завод дорожніх машин» (Кредмаш). 

Бітум буде надходити автотранспортом (бітумовозами) і розкачуватись у 3 герметичних бітумних резервуари ємністю по 60 м3. У резервуарах бітум знаходиться у розігрітому стані при температурі 140-160°С. Як паливо використовується природній газ згідно ГОСТу 5542-87. Щебінь постачається автосамоскидами на склад інертних матеріалів, де розвантажується фракціями до 5; 5...10; 10...20; 20...40 і зберігається у відвалах на відкритому повітрі.

Автонавантажувачем щебінь з відвалів подається бункери АЗУ і далі стрічковим транспортером до сушильного барабану, що працює на газі, нагріваючи повітря.

Після цього щебінь елеватором подається в гуркіт-дозатор і далі у сам змішувач.

Активований мінеральний порошок подається у ємність мінерального порошку автотранспортом. В цей час бітум при температурі 150°С насосами по трубопроводам закачується у дозатор бітумний, а далі у змішувач. У змішувачі бітум та щебінь утворюють асфальтобетонну суміш, яку вивантажують в самоскиди, що доставляють його на ремонт або будівництво автомобільних доріг.

Технологічний процес приготування асфальтобетонної суміші проводиться у герметичних ємностях.

Для виробництва мінерального порошку передбачено відкритий склад вапняку,сушильний барабан, млин, вісім силосів для зберігання готової продукції (мінеральний порошок).

Автоматизація технологічних процесів

Асфальтозмішувальна установка КДМ-20667 є комплектною установкою з існуючою системою автоматики та управлінням.

Газопостачання

Для газопостачання підприємства передбачається  підключення до існуючого (підземного) стального газопроводу високого тиску, встановлення вузла обліку природного газу ШПОГ-100-1к, будівництво підземного газопроводу до газових пальників: GB-Ganz ARM-7-G. RIELLO RS 100/M, MD-G-320. Максимальна витрата газу 1586 м3/год. Для будівництва підземного газопроводу передбачається  використовувати поліетиленові труби ПЕ80 SDR-11.

Для будівництва надземного газопроводу передбачається  використовувати труби стальні електрозварні по ГОСТ 10704-91. Після монтажу передбачено пофарбування масляною ємалью за 2 рази по 2-х шарах грунту.

Електропостачання

Для електропостачання підприємства передбачається  демонтаж існуючої одноколової 10 кВ і будівництво двоколової ПЛЗ-10 кВ з встановленням блочної комплектної трансформаторної підстанції БКТП-1600кВА. Джерело електропостачання: ПС-110 „Борщів”, розрахункова потужність – 1200 кВт, річний розхід електроенергії 2160 тис. кВт×год. Категорія з надійності електропостачання –III.

Облік електроенергії  влаштовувається  на стороні 10 кВ проектуємої БКТП-1600кВА .

Для компенсації реактивної потужності передбачена конденсаторна установка потужністю 250кВАр.

Зовнішнє освітлення прилеглої території об'єкту запроектовано світлодіодними  світильниками на металевих опорах.

Електропостачання приймачів будівель здійснюється від БКТП-1600Ква кабельними лініями -04 кВ.

Система сигналізаціі –передбачено  комплектно з асфальтозмішувальною установкою.

Захисне заземлення

Захисне заземлення передбачено  виконувати  у відповідності з п. 1-7 ПУЕ. На території  підприємства передбачено влаштування контуру заземлення БКТП-1600Ква та загального контуру заземлення. Для заземлення обладнання  використовується захисний РЕ-провід. 

Робочим проектом передбачено заземлення залізобетонних опор ПЛЗ -10кВ.

Блискавкозахист

Згідно з ДСТУ EN 62305:2012  об’єкт відноситься до ІІ рівня блискавкозахисту.

Захист здійснюється одиничним стрижньовим блискавкоприймачем, що встановлений на окремій щоглі розрахункової висоти. 

Від блискавкоприймача передбачені два струмовідводи, що прокладаються всередині опори. Заземлювач блискавкоприймача складається з двох вертикальних електродів завдовжки 3м Ø18мм. Електроди приєднуються до штучного заземлювача електроустаткування.


Водопостачання та каналізація

Для водопостачання підприємства передбачено  будівництво розвідувально- експлуатаційної свердловини глибиною 80 м з прогнозованим дебітом 4,0 м3/год (96 м3/добу). Проект підземного водозабору розроблено  ТОВ „Тернопільводпроект.

Для водовідведення передбачено  будівництво каналізаційної мережі, септик закритого типу об’ємом 5 м3 . Згідно договору про надання послуг  КП „Борщівський комунальник”передбачено вивозити стічні води на КОС. 


Теплопостачання і вентиляція

Теплопостачання і вентиляція побутових приміщень КДМ-20667 автономне –передбачено  комплектно з асфальтозмішувальною установкою.


Організація будівництва

Будівельно -монтажні роботи передбачено вестися  ВАТ «Кременчуцький завод дорожніх

машин», що є будівельною організацією і яка  сама розробляє проект про видання робіт (ППР).

Будівельно-монтажні роботи виконуються за допомогою автомобільних кранів і іншої будівельної техніки з максимально можливим її використанням. На час монтажу матеріали зберігаються на території будмайданчика.

Оскільки ВАТ «Кременчуцький завод дорожніх машин» є ліцензованою будівельною організацією, то всі види робіт проводяться самостійно згідно з ліцензією, керуючись діючими на території України нормами і правилами з питань охорони праці, техніки безпеки та протипожежних заходів.

Протипожежні заходи

Протипожежні заходи передбачено  згідно з ДБН Б.2.2-12:2019 «Планування та забудова територій», ДБН В.1.1-7-2016 «Пожежна безпека об’єктів будівництва. Загальні вимоги».

Об’єкт є зовнішньою установкою і належить до категорії Вз за вибухопожежною і пожежною небезпекою, так як у процесі виробництва використовуються горючі (природній газ, бітум) речовини.

У випадку пожежі гасіння здійснюється пожежними машинами та робітниками підприємства.

Згідно з пунктом 7, додатку 2 до «Правил пожежної безпеки в Україні» на території передбачено бути встановлені два пожежні щити з повною комплектацією засобів пожежогасіння згідно з переліком пункта 7, в т.ч. ящик з піском.

Протипожежні розриви до житлової забудови витримані.

Дерев'яні конструкції відсутні.

Згідно з НАПБ Б.01.008-2018 «Правила експлуатації та типові норми належності» встановлюються вогнегасники:

- біля АЗУ, водопінний пересувний - ВВП-100 - 2 шт.

Будівельні конструкції відсутні.

Проектом передбачено огородження бітумних резервуарів земляним валом для попередження розливу горючих речовин, які використовуються в технологічному процесі у разі аварії.


Охорона навколишнього природного середовища

Згідно Закону України «Про оцінку впливу на довкілля»  об’єкт відноситься до  об’єктів другої категорії, що може мати значний вплив на довкілля і підлягає оцінці впливу на довкілля.

Для забезпечення гласності та врахування громадської думки, щодо запланованої діяльності Замовник здійснює публікації у засобах масової Повідомлення про планову діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля.  

Звіт з оцінки впливу на довкілля проектованого об’єкту виконано інженер-проектувальником Сідляр Ю.М.( кваліфікаційний сертифікат АР No 006810, номер реєстраційної справи у Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля 20222239527).

З метою оцінки негативного впливу забруднюючих речовин на навколишнє природне середовище проведені розрахунки розсіювання в атмосферному повітрі на персональному комп’ютері за програмою ЕОЛ за стандартними методиками із використанням програми „ЕОЛ-Плюс” (версія 5.23), рекомендованої Міністерством охорони навколишнього природного середовища України.

За результатами розрахунку розсіювання забруднюючих речовин в атмосферному повітрі максимальні розрахункові концентрації забруднюючих речовин в приземному шарі атмосферного повітря на межі нормативної санітарно-захисної зони не перевищують гранично допустимих концентрацій, коефіцієнт їх комбінованої дії менше одиниці у відповідності до наказу МОЗ України No 52 від 14.01.2020 р.

Під час планової діяльності основними джерелами шуму на території підприємства буде технологічне обладнання (шум непостійний, переривчастий).

Згідно розрахунку на відстані 1000 м від джерел шуму підприємства рівні шуму будуть становити L = 15,1 дБА, тобто не будуть перевищувати допустимі рівні відповідно до додатку 16 ДСП No 173-96.

Згідно з проведеною оцінкою впливу на довкілля протягом виконання підготовчих і будівельних робіт та під час провадження планованої діяльності очікується допустимий вплив на повітряне та водне середовище, ґрунти, на стан фауни, флори, біорізноманіття, кліматичні фактори, матеріальні об’єкти, ландшафти та позитивний вплив на соціально-економічні умови.

Джерела виникнення світлового, теплового та радіаційного забруднення на запланованому об’єкті відсутні. 

Згідно договору про надання послуг  КП „Борщівський комунальник”передбачено вивозити стічні води на КОС.

Враховуючи вищенаведене, будівництво асфальтобетонного заводу не суперечить потребам та інтересам місцевої громади м. Борщів.

Урахування потреб людей, які відносяться до маломобільних груп населення

У проектній документації не передбачені умови безперешкодного і зручного пересування маломобільних груп населення по території асфальтобетонного заводу.

Вимоги до операторів і працівників на об'єкті виробничого призначення не передбачають можливість роботи маломобільних груп населення.

Територія заводу огороджена, знаходиться під охороною  і недоступна для маломобільних груп населення.

Забезпечення надійності та безпеки

Термін експлуатації асфальтозмішувальної установки становить 10 років, резервуарів для зберігання бітуму 40 років.

Основною вимогою, яка визначає надійність будівельного об'єкта, є його відповідність призначенню й здатність зберігати необхідні експлуатаційні якості протягом встановленого терміну експлуатації.

Асфальтозмішувальна установка КДМ 20667 являється технологічним обладнанням що випускається ПАТ «Кременчуцький завод дорожніх машин». Згідно табл.1 ДБН В.1.2-14-2018 асфальтобетонний завод відноситься до СС2 класу наслідків відмови(відповідальності).


Рішення щодо енергозбереження та енергоефективності

Конструкція асфальтобетонного заводу включає наступні енергозберігаючі рішення: 

- автоматизоване нагрівання матеріалів, що виключає їх перегрів і надлишкову витрату пального;

-  ізольованість шляхів подачі гарячого матеріалу, що зменшує втрати тепла при транспортуванні до змішувача; масляний теплогенератор.


За результатами розгляду проектної документації і зняття зауважень, які були доведені письмово до замовника та усунуті в процесі проведення експертизи, встановлено, що робочий проект «Будівництво асфальтобетонного заводу на вул. Рудківська, 9,  м. Борщів, Чортківський район, Тернопільська область» - розроблений  відповідно до завдання на проектування та вихідних даних  відповідає вимогам до міцності, надійності та довговічності об’єкту будівництва, його експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, у тому числі  вимогам санітарного і епідеміологічного благополуччя населення; охорони праці; екології; пожежної безпеки; техногенної безпеки; енергозбереження.


Розділи